Nog niet klaar Gevangenisstraf

Wat vinden jullie van de start van het verhaal?

  • Kan niet wachten op vervolg

  • Doe zo voort

  • Goed

  • Kan beter

  • Slecht


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Mooi vervolg ben weer benieuwd hoe het verder gaat!
 
  • Love
Waarderingen: MB04

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Sorry voor het langere wachten

Hoofdstuk 40

Belle merkte duidelijk een toegenomen omvang tussen haar benen. Alleen al het naar haar auto gaan was een strijd. Ze wist dat ze naar huis moest gaan en daar blijven, om haar zere benen rust te geven en tijd om te genezen. Het was zaterdag. Ze zou koffie halen, lunch bestellen en op de bank gaan zitten. Terwijl ze naar haar Starbucks reed, bleef ze maar denken...
Dit is klote, dit is echt klote'.
Ze kon niet stoppen met denken aan billenkoek. Ze was dankbaar dat Katy haar zou brengen, maar het hielp weinig. Ze wenste dat het nu voorbij was zodat ze dit achter zich kon laten. Ze werd gek als ze er aan dacht en kon zich niet concentreren op de weg. Ze kalmeerde zichzelf en reed de koffieshop binnen. De rij om koffie te halen was langer dan de rij om haar luier te laten verschonen, maar ze had vandaag niets anders te doen. Ze tikte op een knop op haar stuur en de auto schalde terug naar haar...



"Zeg een bevel
Belle antwoordde: "Bel Katy"
Na een paar keer bellen nam Katy op en ze wisselden beleefdheden uit. Het was de eerste keer dat ze elkaar echt spraken sinds gisterenavond en ze boden elkaar nogmaals hun excuses aan. Katy leek voor berouwvol en ondersteunend.
"Hoe was het vanmorgen? Was die eikel van een Nick daar? Heeft hij je goed behandeld?", vroeg Katy
Belle gaf haar enkele details, maar besloot het deel over de zetpil of de tik op haar kont die hij haar gaf niet te delen. Ze had gewoon geen zin om erover te praten. Daaraan denken herinnerde haar er alleen maar aan dat ze vandaag voor het eerst in een luier naar school zou gaan. In ieder geval de eerste keer die ze zich kan herinneren. Het was het beste voor haar mentale toestand om dat opzij te schuiven en zich te concentreren op Katy. Ze kletsten wat, leerden elkaar wat meer kennen tot het tijd was om te bestellen en te betalen. Belle vertelde Katy dat ze later zouden praten.



Belle hing de telefoon op en startte de app om te betalen. Terwijl ze uit het raam van haar auto reikte, spoelde er een vreemd gevoel door haar binnenste. Ze pakte haar koffie van de drive-thru medewerker en begon naar huis te rijden. Ze was nog maar een paar straten onderweg en hetzelfde gevoel gebeurde opnieuw. Een beetje meer intens deze keer. Haar maag maakte wat vreemde geluiden en ze voelde een beetje pijn. Ze had niet verwacht dat het medicijn zo snel zou beginnen werken.
Ze liep naar de trap van haar appartement. Ze wist dat ze er gek moest hebben uitgezien, zoals ze over straat waggelde. Gelukkig was het een rustige ochtend en was er niemand in de buurt. Eindelijk was ze binnen en zat ze op de bank te genieten van haar warme koffie. Het voelde zo goed om gewoon achterover te liggen en haar benen wijd te spreiden. Het hielp om de druk van de dikke luier die tegen haar dijen drukte en wreef een beetje te verlichten. Ze sloot haar ogen en viel een beetje in slaap. Ze was nooit zo'n slaper geweest, maar het gebrek aan slaap en het trauma van vanmorgen waren haar te veel geweest. Ze sliep ongeveer 30 minuten voordat ze weer wakker werd gemaakt door haar maag. Er gebeurde zeker iets in haar. Hetzelfde gevoel van daarnet, maar het duurde deze keer langer.



Ze ademde er doorheen en dacht bij zichzelf,
'Oké, dit is niet zo erg, zolang het niet erger wordt komt het wel goed.'
Ze vond haar koffie op het bijzettafeltje. Hij was nog warm. Ook al deed haar binnenste rare dingen, ze had honger. Ze had een ontbijt nodig en besloot op te staan en iets te zoeken. Ze zette de radio aan terwijl ze haar ontbijt klaarmaakte en ging het huis rond. Ze vond nog wat andere dingen om te doen, zoals haar tanden poetsen, haar bed opmaken, en wat kleren opbergen. Ze vouwde een paar sokken op die ze uit de droger had gehaald, en stopte ze weg. Ze legde ze naast een stapel van haar ondergoed. Ze speelde met een paar van haar lievelingsparen en liet ze door haar vingers glijden. Ze lachte even voordat ze ze weer neerlegde.
'Die ga ik niet snel meer dragen!

Hoofdstuk 41

Ze had geen dingen meer te doen. Ze probeerde de tijd te doden terwijl de verveling toesloeg. Het zou een lange dag worden als ze alleen maar op de bank naar de TV zat te staren. Ze was niet in staat om zich op iets te concentreren. Haar gedachten dwarrelden over wat er in haar gebeurde, en wat er later met haar achterste zou gebeuren.
Ze pakte haar kussen en deken van haar bed en ging op de bank liggen. Toen ze de woonkamer in liep, werd ze tot stilstand gebracht door haar maag. Het lage geroezemoes van daarnet werd vervangen door een snelle scherpe pijn die haar naar haar maag deed grijpen. Ze stond voorovergebogen in het midden van haar appartement en haalde diep adem. Dit voelde niet goed. Niets leek op wat Nick haar had verteld te verwachten. De kramp zakte weg. Ze schatte de pijn ongeveer 4 op 10. Ze stond op en bewoog nu langzaam, in een poging om te voorkomen dat het opnieuw zou gebeuren. Ze bedacht dat al dat bewegen haar binnenste prikkelde, dus besloot ze dat de bank haar plek zou zijn voor de rest van de dag.
Ze ging zachtjes liggen, liet haar hoofd het kussen raken en sloot haar ogen. Ze concentreerde zich op haar ademhaling en probeerde in slaap te vallen. Ze stond op het punt om in te dommelen toen haar telefoon ging.

"Shit!"



Belle besefte dat haar telefoon op het aanrecht lag. Normaal ging hij nooit van haar zijde, maar ze had hem neergelegd en was hem vergeten sinds ze thuis was gekomen. Ze zat eindelijk een beetje comfortabel en sliep bijna, dus ze dacht dat ze hem gewoon kon laten overgaan. Maar het zou Katy kunnen zijn met goed nieuws dus liep ze voorzichtig naar de telefoon. Ze zag dat het Katy was, maar ze had haar oproep een paar seconden gemist. Ze tikte snel op Katy's naam en hij begon over te gaan.
"Sorry voor dat. Ik lag en kon niet bij de telefoon komen.", zei Belle.
"Hé helemaal geen probleem. Alles goed met je? Je klinkt een beetje, umm, opgewonden.", vroeg Katy omdat het leek alsof Belle moeite had om haar woorden eruit te krijgen.
"Ja, het gaat goed. Alleen moe, weet je. Dus... wat is er? Nog nieuws?", Belle kwam meteen ter zake maar wilde niet te opdringerig overkomen.
"Ja, ik heb nieuws, maar ik ben bang dat je het niet leuk gaat vinden."



Belle's hart zonk. Ze wist dat het waarschijnlijk een kleine kans was maar ze hoopte nog steeds dat Katy een wonder zou kunnen verrichten met haar juridische connecties. Katy legde uit dat haar contact in staat was om Belle's zaak op te zoeken in het systeem, maar het was gemarkeerd. Wat in feite betekende dat het niet toegankelijk was via de normale kanalen. Katy legde uit dat dit een zeldzame gebeurtenis was die haar nog nieuwsgieriger maakte. Ze sprak met verschillende mensen op kantoor en werd uiteindelijk in contact gebracht met iemand die op zijn minst op de hoogte was van het programma waar Belle in zat. Ze namen al Katy's informatie en zeiden dat iemand haar zou moeten terugbellen om haar te helpen.
"Nou, hebben ze je teruggebeld?", vroeg Belle verwoed.
"Jeeaah. Het was een of andere ambtenaar van de gezondheidsraad of zoiets. Ik heb niet eens haar naam gehoord, maar ze zei me in duidelijke bewoordingen dat ik mijn neus niet moest steken in zaken waar hij niet thuishoorde en dat als ik door zou gaan met vragen stellen over jouw zaak, of andere zaken die met dit programma te maken hebben, ze contact zou opnemen met de State Bar Association en me zou aangeven. Belle, dit maakt me echt bang."



Belle wist niet wat ze moest zeggen. Ze had zin om tegen Katy te zeggen, 'IK ZEG JE DAT', maar dat zou nu niets helpen.
"Belle, het spijt me echt dat ik je niet heb kunnen helpen. Wat er ook aan de hand is, het gaat mijn pet te boven. Ik weet nog niet zeker wat ik ga doen. Ik wil dit niet zomaar laten vallen, maar ik schrok me rot van dat telefoontje. Ik bedoel, ik gaf ze al mijn informatie. Dit is mijn carrière die op het spel staat."
Katy was aan het vloeken en praatte een beetje paniekerig. Belle had haar nog nooit zo horen praten.
"Wat!? Je weet niet zeker wat je gaat doen? Katy, alsjeblieft. Laat het gewoon vallen. Raak niet in de problemen. Ik ga gewoon de komende 10 dagen doorkomen en verder gaan met mijn leven.", Belle was geïrriteerd over Katy's onwil om op te geven.

Hoofdstuk 42

"Je hebt waarschijnlijk gelijk Belle. Maar dit is zo verkeerd. Alles over wie ik ben zegt me te vechten tegen onrecht waar ik het zie en ik...".
Belle onderbrak haar, "Katy, je bent echt lief, maar je moet hiermee stoppen. Wil je op kruistocht gaan voor dit? Ga je gang, maar ik wil dat je mij er buiten laat, oké?"
"Natuurlijk. Natuurlijk doe ik dat. Ik verwijder ook de e-mail die je me gestuurd hebt. Het spijt me voor dit. Ik hoop alleen dat we nog steeds vrienden kunnen zijn?", vroeg Katy.
"ik - wil - dat - ook.", stamelde Belle terwijl ze weer naar haar buik greep toen de pijnen terug begonnen te komen.
"Belle, je moet wat rusten. Het klinkt alsof je het nodig hebt. Ik ga wat werk doen en kom later bij je kijken. Ik haal je om 17:00 uur precies op."


Belle gaf een snelle bevestiging, hing op, en ging terug naar de bank. Ze bereikte de rugleuning van de bank maar moest haar hand uitsteken om zich te stabiliseren. De pijn in haar buik nam langzaam toe, en als een kikker in water dat heter en heter wordt, had ze het eerst niet in de gaten. De langzame kook was net veranderd in een acute pijn en het voelde alsof ze net in haar maag was gestoken. Ze greep de rand van de bank vast om zichzelf op te vangen toen haar benen het begaven. Haar telefoon viel op de grond en ze zag hem door de kamer glijden, alsof hij in slow motion was. Ze hoopte dat hij niet gebroken was. Haar knie had met een luide plof de hardhouten vloer geraakt. Ze wist dat dat normaal echt pijn zou moeten doen, en ze dacht dat ze een gekneusde knie zou hebben, maar het werd gemaskeerd door de hevige krampen in haar maag die voorrang kregen op al het andere. Ze liet zich langzaam op de grond zakken en boog zich voorover, terwijl ze haar buik in een kinderlijke houding hield.
Ze probeerde er doorheen te ademen, biddend dat het zou afnemen.
 

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Hoofdstuk 44

Belle was geen vreemde van krampen. Haar maandelijkse cyclus kon soms behoorlijk heftige krampen geven, maar dat was niets vergeleken met dit. Meestal kon ze pijn redelijk goed verdragen, maar dit kwam nu in de buurt van een pijn van 8 of 9. Omdat het steeds erger werd, was ze erg nerveus geworden.
Gaat dit nog stoppen?', vroeg ze zich af.
Ze was zich ervan bewust dat haar ademhaling nu gehaast was, en probeerde langzaam in en uit te ademen om het onder controle te krijgen. Ze liet wat kleine kreuntjes horen en wiegde heen en weer om haar gedachten van de situatie af te leiden. Het was een natuurlijke reflex tegen de pijn. Ze wilde van de harde vloer af en baande zich langzaam een weg naar de voorkant van de bank en tilde zichzelf op de zachte kussens. Ze probeerde op haar kussen te gaan liggen, maar dat maakte de pijn alleen maar erger, dus ging ze weer rechtop zitten en bleef ademhalen.



Zonder dat ze het wist had ze haar lichaam ook gespannen terwijl ze daar zat, en ze begon te zweten. Golven van warmte verspreidden zich door haar lichaam, een natuurlijke reactie op de pijn, vergelijkbaar met de manier waarop iemands lichaam tegen koorts vecht. Ze zat op de rand van de bank, voorovergebogen met haar hoofd naar haar benen. Het was de meest comfortabele positie die ze op dit moment kon vinden. De kramp werd zo erg dat er een traan over haar wang rolde. Ze overwoog zelfs even om 112 te bellen. Ze wist niet of dit een reactie was op wat Nick haar had gegeven of dat er misschien iets anders aan de hand was. Ze wilde zichzelf ervan overtuigen dat dit snel voorbij zou zijn, deels omdat een ambulance bellen en haar zo vinden te veel zou zijn om te dragen.



Gelukkig kon ze iets in haar voelen veranderen. Wat voelde als een mes in haar maag bewoog lager en ze merkte het onmiskenbare gevoel dat ze moest gaan. Dit kalmeerde haar een beetje omdat het nu leek alsof de dingen vooruit gingen in plaats van een groter probleem. Ze had dit gevoel al 4 dagen niet meer gevoeld en ze wist dat zelfs zonder de medicatie dit geen makkie zou worden. Ze had al eerder van die kleine vlagen gehad en dan zat ze een uur of langer op het toilet voordat het voorbij was. Dat eindigde meestal met dat ze helemaal geen energie meer had van de aanval. Meestal probeerde ze op haar voeding te letten, veel groenten en vezels te eten om het te voorkomen, maar ze dacht gewoon dat ze soms pech had met haar darmen.



Het probleem nu was dat ze al geen energie meer had. Ze had geen kracht om op terug te vallen. Ze had het gevoel dat het al voorbij had moeten zijn, maar het was nog niet eens begonnen. Dat vertrouwde gevoel van urgentie en wanhoop kwam opzetten en ze wist dat de eerste golf nog maar een paar seconden weg was. Ze was hier niet op voorbereid, maar dat maakte niet uit. Ze was nu over de rand van de afgrond. Haar praktische aard liet haar snel inschatten hoe ze dit het beste kon aanpakken.
Zitten, staan, liggen? Wat was het juiste om te doen?!'
Ze besloot zich om te draaien op de bank en op haar knieën te gaan zitten. Het was zacht en ze kon over de rugkussens leunen om wat steun en comfort te geven.



Diep ademhalen Belle, diep ademhalen. Je hebt dit... het zal snel voorbij zijn.', zei ze tegen zichzelf.
Ze omhelsde het kussen van de bank stevig terwijl dat bekende tintelende gevoel zich opbouwde tot een punt waar ze geen controle meer over had. Haar lichaam verraadde haar op dit moment en ze kreeg onwillekeurige stuiptrekkingen toen het eindelijk gebeurde. Ze kon voelen hoe de massa naar buiten kwam en tegen haar kont en de luier begon te drukken.
"Ohhhhh God, OHHH God!", flapte ze eruit.


Het was een mengeling van paniek, walging en opluchting, allemaal door elkaar. Ze duwde een beetje, niet om zichzelf te vermoeien of de krampen erger te maken, maar zoals iedereen met badkamerproblemen weet, is er een evenwicht tussen alles op zijn beloop laten, met lichte pijn, en de scherpe krampen die komen als je alles probeert te versnellen met kracht. Ze had het gevoel dat ze nog steeds moest gaan, maar er gebeurde niets. De luier zat zo strak om haar billen, dat de poep nergens heen kon. Ze haalde diep adem en duwde met al haar kracht. Ze had geen andere keus dan zich door de krampen heen te persen en uiteindelijk dwong ze de brij om op de een of andere manier zijn weg in de luier te vinden.
Uhhhhhh', liet ze een gespannen geluid horen in haar stille appartement.

Ze kwam door de eerste golf heen en de pijn zakte geleidelijk terug naar een 1 of 2 op haar schaal. In vergelijking met wat ze net had meegemaakt, was het niets. Ze was niet van haar plaats op de bank gekomen. Ze bleef zo stil mogelijk liggen en ademde diep in. Ze voelde zich koud en uitgeput. Ze zag dat ze op de rugleuning van de bank had gekwijld. Haar handpalmen waren bedekt met zweet en haar haren zaten vast en klitterden tegen haar gezicht. Ze corrigeerde het en begon haar kalmte te herwinnen en besefte wat haar zojuist werkelijk was overkomen. De realiteit trof haar als een baksteen. Even dacht ze dat ze misselijk zou worden en overwoog om op de een of andere manier naar het toilet te gaan om over te geven. Gelukkig zakte dat gevoel weg. Ze pakte haar deken en wikkelde zich erin. Ze rilde. Ze kon zich nu even ontspannen, maar ze wist dat ze niet lang meer zou hebben totdat haar lichaam zou proberen de hele 4 dagen poep in haar te dumpen.



Ze kon de warme massa in de zitting van haar luier voelen. Het voelde aan als een grote zachte bobbel daarachter. Ze kon de plakkerigheid tussen haar wangen voelen en de geringste beweging die ze maakte deed het verschuiven. Ze moest ruimte maken voor wat er ook zou komen, dus wiebelde ze met haar kont en spreidde haar benen tot ze voelde dat een deel tussen haar benen verder naar beneden schoof. Ze was bezorgd dat het haar voorste delen zou raken en wilde geen infecties. Met deze onderbreking in de actie liet ze haar hoofd rusten en sloot haar ogen. Alles was wazig en ze kon niet helder denken. Ze dacht na over wat er zojuist gebeurd was en vroeg zich af of deze herinnering haar bij zou blijven en haar voor de rest van haar leven zou beïnvloeden als een litteken.



Na enkele minuten was het duidelijk dat de druk weer opliep. Haar lichaam nam het over en haar hartslag en hartslag versnelde.
"Ik kan dit niet doen. Ik kan het niet.', vertelde haar geest haar.
Maar ze had geen keus in deze kwestie. Wat haar lot in de komende minuten zou zijn, had ze niet in de hand. De krampen namen toe tot bijna hetzelfde niveau als voorheen. Belle greep de bank vast en ze groef haar vingers in het materiaal terwijl ze perste. Als het deze keer eenmaal begon, was er geen houden meer aan. Haar darmen waren de baas en ze legen zich uit zichzelf. Het leek alsof er geen einde aan kwam en met elke ademteug poepte ze meer en meer in de luier. Ze kon voelen hoe de warme massa zich nu overal verspreidde terwijl het in en rond haar gevoelige delen duwde. De consistentie was veranderd, waardoor het wat makkelijker in de luier vloeide. Een golf van spasmen stroomde in en rond haar darmen. Haar achterste opening begon te branden van alle activiteit, en ze liet een klein gejammer horen bij elke beetje vooruitgang.



"Mmmmmm, Mmmmmm, Mmmmmm.", kreunde ze keer op keer terwijl haar lichaam zijn ding deed.
Ze zat nu al een tijdje op haar knieën in deze positie. Ze was lichamelijk uitgeput van energie. Haar benen waren zwak en klaar om het te begeven, haar binnenste brandde, en haar geest was een wrak. Ze was in een soort mist, waardoor ze zich moeilijk kon concentreren. Ze merkte dat de krampen afnamen en dat er niets meer uit haar kwam. Ze ademde door haar mond in snelle korte ademhalingen. Hyperventileren alsof ze net klaar was met een lange duurloop. Ze wilde geen centimeter bewegen, maar ze voelde dat ze zou kunnen vallen als ze het niet deed. Ze liet haar benen langzaam over de bank glijden tot ze voorzichtig op haar zij rustte. Dit hield de druk van haar achterste voor wat er ook zou kunnen gebeuren en voorkwam ook dat alles in elkaar zou schuiven.
Er bleef een doffe pijn in haar maag en darmen achter waarvan ze wist dat ze er het grootste deel van de dag last van zou hebben. Je lichaam maakt niet mee wat het net heeft gedaan zonder pijn. Ze hoopte maar dat het voorbij was en dat alles op dit punt uit haar was.



'Als het maar over kan zijn, kan ik hier blijven liggen. Laat het maar gewoon over zijn', dacht ze.
Ze bracht de volgende 10 minuten in die houding door terwijl haar geest en lichaam weer tot leven kwamen. Ze had verschillende tranen van haar gezicht en haar loopneus geveegd. Ze wist niet waar het huilen vandaan kwam. Een hoogtepunt van alles. Het was al een tijdje geleden dat er iets uit haar was gekomen en ze was er vrij zeker van dat het voorbij was. Ze controleerde eerst de tijd. Het was pas 10:30. Het leek alsof er uren voorbij waren gegaan, maar in werkelijkheid waren het maar 45 minuten.
Haar plan was nu om naar haar computer of telefoon te gaan, en een verzoek voor een noodwissel in te dienen. Ze had hier af en toe aan gedacht en het gaf haar een beetje troost om te weten dat ze niet de hele dag in haar eigen stront zou moeten zitten. Ze wist dat dit 250 dollar kostte, maar dat kon haar niet schelen. Ze zou $1,000 betaald hebben om hier onderuit te komen. Haar telefoon. Ze voelde de paniek die de meeste mensen voelen als ze hun telefoon laten vallen. Je bukt je om hem op te rapen, draait hem om en bidt tot de telefoongoden dat je geen gebarsten scherm ziet.
"Nou, daar gaan we dan.", sprak ze tegen zichzelf.

Hoofdstuk 45

Ze rolde voorzichtig en langzaam van de bank af tot haar voeten de vloer raakten. Stap 1. Klaar. Ze verplaatste haar gewicht naar haar voeten en stond langzaam op om haar kracht te testen. Stap 2. Toen ze rechtop stond, verschoof alles in de luier. Het kleefde aan haar als nat beton. Ze stond daar een paar seconden met de realiteit in haar achterhoofd dat iemand anders zich binnenkort met deze rotzooi zou moeten bezighouden.
Eén ding tegelijk', dacht ze.
Ze zocht naar haar telefoon en zag dat die onder de boekenkast vandaan stak waar hij terecht was gekomen. Ze liep langzaam, met haar benen wijd gespreid, naar haar telefoon. Ze bukte om hem op te pakken. Haar zere maag vond dat niet leuk en ze voelde de massa naar de achterkant van de luier opduwen. Ze stak haar hand uit naar de telefoon en draaide hem om. Geen barsten! Hij ging aan en ze slaakte een zucht van verlichting dat ze de kogel had ontweken. Het enige wat tot nu toe goed was gegaan vandaag.



Ze ging naar de keuken om een slok water te halen. Haar mond was droog en muf van het uitdrogen. Ze zette het water aan en vulde een glas. Het stromende water zette iets in haar hoofd op gang en ze besefte dat ze moest plassen. Ze plaste meestal na het toiletbezoek en besefte dat ze dat tot nu toe nog niet had hoeven doen. De plas stroomde in haar luier en vermengde zich met al het andere. Ze voelde de verhoger en de luier opzwellen toen die haar urine opnam en dat veroorzaakte een kettingreactie, waardoor de brij zich verplaatste tot alles een plekje had gevonden.
Ze leunde tegen de toonbank en haalde de app voor het programma tevoorschijn en spitte wat rond voor ze vond wat ze nodig had. De app toonde een eenvoudige zwart-wit webpagina die ze armzalig vond. Waarom was dit geen onderdeel van de eigenlijke app? Het leek alsof iemand deze pagina als een bijzaak in elkaar had geflanst toen iemand klaagde dat hij niet veranderd kon worden. Ze kreeg een reeks vragen voorgeschoteld die ze moest beantwoorden.

Welkom bij het geautomatiseerde noodplanningsysteem.



1. U begrijpt dat de kosten 250,00 euro zijn? Ja.



2. Bent u binnen 4 uur van uw volgende verandering venster? Nee.



3. Vanwege de vraag, vragen we alle deelnemers om dit systeem niet te gebruiken, tenzij het een echt noodgeval is. (D.w.z. een gezondheidsprobleem, defect aan luier of luierbroekje, etc.). Is dit een echt noodgeval? Ja.



4. Heb je in je luier geplast? Ja



5. Heb je je luier bevuild?



God, wat maakt het uit,' dacht Belle. Ze antwoordde met Ja



6. Kies uit de lijst van beschikbare datums en tijden:

- Vandaag - 11 uur

- Vandaag - 12 uur

- en deze keuzes werden herhaald voor elk uur voor de komende dagen.



Belle vond het vreemd dat al deze data en tijden beschikbaar waren gezien de grootte van de menigte daar vanmorgen.



Ze koos 'Vandaag - 12 uur' wat haar genoeg tijd zou moeten geven om zich op te frissen en erheen te gaan.



Na het beantwoorden van de vragen verscheen er een vervolgknop, gevolgd door een betaalscherm. Ze tikte op het credit card veld en verwachtte dat ze automatisch haar opgeslagen credit card gegevens van haar telefoon zou invullen, maar dat gebeurde niet.
"Stomme klote website.", zei Belle geïrriteerd dat degene die dit gebouwd had natuurlijk niet wist wat hij aan het doen was.
Ze moest haar portemonnee zoeken want ze kon nooit haar creditcardnummer onthouden. Het leek wel of de bank haar altijd een nieuwe stuurde vanwege 'fraude'. Ze moest naar de andere kant van het loket lopen om er bij te kunnen en tikte uiteindelijk alle informatie in.
Er verscheen een rood bericht
Uw creditcard wordt verwerkt. Even geduld alstublieft. Klik NIET opnieuw op de verzendknop of u wordt dubbel aangerekend!



"Wat is dit 2003?", zei Belle tegen zichzelf over de absurditeit van deze website.
Na 30 seconden was er nog niets gebeurd. Ze dacht dat het gewoon traag was en wachtte. Ze begon nerveus te worden dat het niet werkte, maar uiteindelijk veranderde het scherm en verwachtte ze een ontvangstbewijs te krijgen, of een bevestigingsnummer of zoiets.
In plaats daarvan stond er op het scherm.
"Dank u voor het gebruik van het automatische wisselsysteem voor noodgevallen'. Belle merkte op dat 'Noodgeval' verkeerd gespeld was.
Uw betaling is geweigerd.



"Kut", gilde Belle. Ze kon dit niet geloven. Nou, dat kon ze eigenlijk wel.
Fout Reden:

Hoofdstuk 46 Het spijt ons, onze website ondergaat op dit moment onderhoud. We verwachten dat de service over 12 tot 14 uur weer hersteld is. Probeert u het alstublieft opnieuw.
Dank u.

Belle heeft het bericht 3 keer herlezen. Je neemt me in de maling. Ze had het gevoel dat iemand haar hart eruit rukte. Waarom in hemelsnaam zou iemand de onderhouds boodschap plaatsen nadat je probeert te betalen? Serieus, dit was een staatsagentschap. Ze sloot de app en startte hem opnieuw op. Ze probeerde het hele proces opnieuw in de hoop dat het gewoon een foutje was, maar ze kreeg dezelfde fout als voorheen. Ze stond weer op het punt van tranen. Ze voelde zich zo infantiel, altijd op het punt om te huilen, maar de emotionele spanning van dit alles heeft haar gebroken. Ze dacht dat dat waarschijnlijk de bedoeling was.



Ze had geen opties meer op dit punt. Ze was zo kwaad over wat er gebeurde. Ze kon niet de hele dag zo blijven. Dat was niet mogelijk. Maar als ze niet op de een of andere manier het luierbroekje van haar af kon knippen, gebeurde dit wel degelijk. Het was 10:45. Nog 6 uur te gaan voordat Katy haar ophaalde.
Shit!
Ze kon Katy haar niet in deze toestand laten zien. In geen geval. Ze wilde Katy zeggen haar niet op te halen en er zelf heen te rijden. Ze wilde het niet, maar het zou anders te gênant zijn. De luier en het doekje deden hun best om de geur te verbergen, maar ze kreeg al een vleugje van die onmiskenbare geur van poep. Het rook slecht omdat mensen geacht werden ervan weg te blijven, maar voor haar was dat geen optie. Ze had het gevoel dat ze minder dan een mens werd behandeld, dus dat was logisch. Ze besloot dat ze Katy zou sms'en of bellen nadat ze zich had opgefrist. Ze was nog steeds een bezwete puinhoop en dacht dat een douche haar misschien beter zou doen voelen en tenminste wat tijd zou doen verstrijken.



Elke beweging was een hel. Een deel van de troep in haar luier begon op te drogen en samen te klonteren, wrijvend over haar tere huid. Ze had een nieuwe waardering voor luieruitslag en waarom het zo pijnlijk kon zijn voor baby's. Ze bewoog langzaam terwijl ze haar douche klaarmaakte en kleedde zich uit. Ze trok haar truitje uit en het hemdje dat ze vanmorgen voor Nick had aangetrokken en liet het op de grond vallen. Ze wierp een blik in de spiegel, in de verwachting iets anders te zien. Toen ze zichzelf bekeek, was er geen enkele aanwijzing dat haar luier een onvoorstelbare hoeveelheid poep en plas bevatte.
Ze stapte onder de warme douche en het nam haar zorgen voor een korte tijd weg. Ze trok haar haar uit haar gezicht en waste het zweet en de plakkerigheid van haar lichaam. Ze moet te veel bewogen hebben want haar maag begon weer op te spelen.
Nee nee nee nee nee, niet weer.



Belle had het gevoel dat ze misschien weer moest gaan, maar kon zich niet voorstellen hoe er nog iets uit kon komen. Ze had het mis. Terwijl ze onder de douche stond begon een nieuwe episode. Ze wist van het gevoel daar beneden dat het rommelig was, meer als diarree. Ze was zo nerveus geweest en had zoveel angst gehad voor vandaag en wat er net gebeurd was, dat haar binnenste dit veroorzaakt moest hebben. Toen het hete water van de douche op haar neerkwam, stroomde de andere hete vloeibare substantie van binnenuit in haar luier. Ze voelde hoe het elk hoekje en gaatje vulde van de ruimte die er nog was tussen haar benen. Ze wist niet hoe de luier nog meer kon vasthouden. Het was een extreem smerige ervaring en het gevoel van schaamte en schuld overspoelde haar. Ze probeerde zichzelf wijs te maken dat het niet haar schuld was en dat ze geen controle had, maar het was haar eigen lichaam dat haar tegenwerkte. Na ongeveer 15 seconden kwam het er niet meer uit en ze leunde tegen de douchewand, terwijl ze het water over haar rug liet lopen. Ze wachtte tot de pijn afnam voordat ze het water uitzette en naar buiten stapte.
Ze voelde zich nu nog vuiler dan voor de douche. Ze waste zich af en liep langzaam naar haar slaapkamer om schone, warme kleren te zoeken alvorens te bedenken wat ze nu zou doen.
 

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Hoofdstuk47

Belle vond een nieuwe joggingbroek en een zwaar sweatshirt in haar dressoir. Alle bewegingen gingen traag. Ze had pijn, ze was moe, en ze probeerde de rommel in haar luier niet te veel te verplaatsen. Nadat ze het sweatshirt over haar hoofd had getrokken reikte ze naar haar bed en ging langzaam op haar buik liggen. Toen haar luier het bed raakte, zakte ze langzaam naar beneden tot het haar gewicht kon dragen. De papperige substantie bewoog en spoot in het rond. Ze had de energie niet om er nu van te walgen. Uitgeput sloot ze haar ogen en viel in slaap.



Belle werd enkele uren later wakker en de geur herinnerde haar er snel aan dat dit geen droom was. Ze was blij dat ze überhaupt had kunnen slapen. Ze bleef een paar minuten stil liggen om de situatie te beoordelen. Haar maag deed nog steeds pijn van alle opwinding van daarnet, ze had hoofdpijn, haar spieren deden pijn van alle inspanning, en ze voelde een branderig gevoel aan de binnenkant van haar benen en achterwerk. Ze wist niet wat ze moest doen. Misschien gewoon zo blijven de komende uren en het ondergaan. Ze draaide haar hoofd zodat ze de klok op haar nachtkastje kon zien. Het was net na 14.00 uur.



Een ander gevoel overviel haar ook. Ze had honger. De mentale en fysieke inspanning van daarnet, gecombineerd met het feit dat ze vandaag nog helemaal niets had gegeten, had zijn tol geëist. Aan de ene kant was de gedachte om weer iets in zichzelf te stoppen wel het laatste wat ze wilde doen, maar haar lichaam zei haar iets anders. Ze legde haar handen neer alsof ze zich wilde opdrukken en tilde zichzelf langzaam van het bed. Ze was op het bed in slaap gevallen, of liever gezegd flauwgevallen, dus ze schoof zich naar achteren tot haar voeten de grond vonden.



Ze wist dat dit smerig zou worden, maar ze stond langzaam op terwijl ze haar evenwicht behield. Het gewicht van de luier voelde verschrikkelijk aan. Alles was gestold en opgedroogd terwijl ze sliep. Het voelde alsof 10 pond dikke pasta van een dag oud daar beneden de luier aan haar vastplakte. Het was kriebelig en irriterend voor haar huid. Ze voelde het tegen haar voorkant drukken, haar geslachtsdelen, langs haar bilspleet, bij haar dijen en verspreid over haar wangen. Het zat overal. Ze probeerde haar benen te spreiden en een beetje te schudden om te zien of er iets los zou komen. Het enige wat dat deed leek het erger te maken. De troep gaf geen krimp.



Een beetje schudden maakte het in ieder geval wat losser, zodat ze zich wat gemakkelijker door het appartement kon bewegen. Ze besloot een paar stukjes toast en wat fruit te eten. Iets flauws om haar maag niet op te jagen. Ze slurpte een groot glas water naar binnen. Ze dacht dat de medicijnen en het vele lopen haar echt hadden uitgedroogd. Ze begon aan nog een glas voordat ze zich herinnerde dat dit waarschijnlijk allemaal in de luier terecht zou komen die ze droeg. Nu had ze het gevoel dat ze niet eens kon eten of drinken naar haar zin. Nog een bijwerking van wat voor straf dit ook mocht zijn. Ze nam voorlopig nog een paar slokjes en zette het glas neer.



Haar telefoon lag binnen handbereik. Gewoonlijk zat ze de hele tijd op haar telefoon of computer, voortdurend berichten te checken, of sociale media te bekijken. De laatste dagen was haar aandacht ergens anders en was dat gedoe het verste uit haar gedachten. Hoewel ze graag online dingen bekeek en las, verafschuwde ze de sociale media vanwege de giftige omgeving die het was geworden. Er leek geen ontkomen aan mensen die alleen maar hun mening hoefden te vertellen en waarom je ongelijk had. Terugkijkend op de laatste paar dagen, merkte ze dat de onderbreking prettig was geweest. Misschien zou ze in de toekomst meer manieren vinden om er weg van te blijven en de stekker eruit te trekken. Ze veegde over haar telefoon en die kwam tot leven. Ze had 4 sms'jes en 3 gemiste oproepen. Alle sms'jes en een van de oproepen waren van Belle, en de laatste 2 oproepen waren een 800# dat ze herkende als haar bank. Ze hadden een voicemail achtergelaten en ze luisterde er naar

Hallo dit bericht is voor Belle Larson. Miss Larson, dit is Judy met BankPlus. We zagen twee verdachte afschrijvingen op uw kaart. Elk in het bedrag van $250,00. Ons systeem heeft deze transacties gemarkeerd en onze fraude afdeling heeft geprobeerd om u eerder te bereiken. Aangezien ik u nu niet kan bereiken, ben ik verplicht deze kaart te annuleren voor uw bescherming. Wij sturen u een nieuwe kaart en u zou deze binnen 1 tot 2 werkdagen moeten ontvangen. Dank u voor het bankieren met BankPlus.



Belle had het gevoel dat het universum er op uit was om haar te pakken. De stomme website van de staat had haar kaart opgeladen en nu had ze geen geld meer. Ze had misschien $5,00 in contanten, maar dat zou haar niet helpen met het bestellen van een voedsellevering of iets anders. Ze zou haar pinpas moeten gebruiken en later ergens geld moeten halen. Nog een ongemak dat ze nu niet nodig had.
Ze wendde zich tot de ontbrekende sms-berichten. Katy had ingecheckt. Wilde praten over haar op te halen, en dan bezorgd dat ze niet gereageerd. En toen had ze gebeld. Belle belde haar terug.
"Belle. Oh mijn god is alles goed met je? Ik maakte me zo'n zorgen toen je niet opnam dat ik er bijna aan dacht om naar beneden te komen en op je deur te kloppen, maar ik wist niet zeker welke de jouwe was", legde Katy uit.



Belle was blij dat ze niet was gekomen.
"Hoi Katy, oh het spijt me zo ik viel in slaap en stond net op. Het spijt me dat ik je ongerust heb gemaakt. Maar hé, ik wil je echt niet lastig vallen vanavond. Ik denk dat ik er zelf maar heen rij.", legde Belle nerveus uit.
"Belle, absoluut niet. Ik zei toch dat ik dit voor je wilde doen. Je zou toch niet alleen moeten gaan. Gebaseerd op wat je me vertelde denk ik dat je iemand nodig hebt om je daarna te helpen. Weet je zeker dat je in orde bent?"
Belle antwoordde niet maar Katy kon nog steeds haar ademhaling horen.
"Belle, er is iets gebeurd, is het niet? Je bent toch niet in orde?", drong Katy aan.
"Nee", antwoordde Belle.
Maar het was een eenvoudige 'nee'. Belle's stem trilde terwijl ze betraande lengte 'n'o uitliet en Katy kon zien dat ze huilde aan de andere kant van de telefoon.
"ik...ben .... ohhh kay...", riep Belle met een kinderlijke toon door haar zin heen.



"Oh lieverd, het spijt me zo. Wat kan ik voor je doen. Wat dan ook. Vertel me in ieder geval wat er is.", zei Katy.
Belle herpakte zich en snoot haar neus en vertelde Katy wat ze verborgen had gehouden van het gesprek van vanmorgen. Over wat Nick haar had gegeven en met haar had gedaan, over het verknoeien van haar luiers, en het vallen, en de pijn die ze doormaakte en nog steeds doormaakt. Over die stomme website en het verlies van haar credit card. En hoe beschaamd ze was om dit aan iemand anders te vertellen. Ze moest het gewoon aan iemand vertellen. Ze wilde zich niet alleen voelen op dit moment en Katy was een stem aan de andere kant van de lijn om haar in vertrouwen te nemen.
Katy was geschokt door wat Belle had beschreven. Ze kon zich niet voorstellen dat je gedwongen en opgesloten werd in een luier, laat staan dat je die moest gebruiken en de controle over je darmen verliezen door de hele dag in die smerige troep te moeten zitten. Het leek niet echt of zelfs maar mogelijk. Hoe kon dit gebeuren.



"Luister Belle. Het maakt me niet uit hoe je eruit ziet, of je naar rozen ruikt of zo. Ik ga je vanavond helpen. Ik haal je op, en zal zoveel mogelijk bij je zijn, en daarna ook voor je zorgen. We gaan je geld halen, en je eten. Je hoeft je nergens anders zorgen over te maken, behalve over hoe je daar vanavond in en uit komt. Laat mij de rest maar regelen. En dat is definitief. Begrepen?
"Ja, ik... Ik denk het.", Belle wilde haar hulp en vriendschap nu zo graag, maar voelde zich zo beschaamd en schuldig dat ze iemand anders moest onderwerpen aan haar staat van wanorde.
"Goed. Wil je dat ik binnen kom om je te halen of moet ik de auto voorrijden?", vroeg Katy.
Belle zei dat ze zelf wel buiten zou kunnen komen en dat ze om 17.00 uur precies buiten zou staan.
n zou staan.



"Ok Belle. Ik beloof je dat je hier doorheen komt. Als ik je juridisch niet kan helpen, dan zal ik je emotioneel helpen. Vergeet je masker niet, want we willen geen van ons beiden in de problemen brengen!".
"Ja ja...," antwoordde Katy. "Oké, 17.00 uur... voor nu blijf ik gewoon zitten en wacht tot dan. Het helpt als ik gewoon stil zit."
"Ok Belle. Ik beloof je dat je hier doorheen komt. Als ik je juridisch niet kan helpen, dan zal ik je emotioneel helpen. Vergeet je masker niet, want we willen geen van ons beiden in de problemen brengen!".
"Ja ja...," antwoordde Katy. "Oké, 17.00 uur... voor nu blijf ik gewoon zitten en wacht tot dan. Het helpt als ik gewoon stil zit."
De meisjes hingen op en Belle droogde haar tranen en dacht na over hoe geweldig Katy voor haar was. Ze kende haar nog niet eens zo lang maar ze was zo aardig en zorgzaam. Dat was het enige positieve van de afgelopen dagen.



De volgende uren gingen langzaam voorbij. Belle bleef de tijd voorbij zien gaan. Elke minuut in die gierige luier voelde als een uur. Ze probeerde TV te kijken, naar muziek te luisteren, emails te lezen, maar niets hielp. Ze moest zelfs haar blaas legen van al het water dat ze had gedronken en de luier slokte het op, net als al het andere, waardoor het daar beneden alleen maar meer een puinhoop werd. Ze dacht aan het moment dat Nick de luier van haar lendenen zou halen en het zou zien.
Wat zou zijn reactie zijn? Hoe zou het eruit zien en ruiken? Zou hij haar uitlachen, of uitschelden? Zou hij er misschien zelfs ziek van worden?', deze gedachten bleven door haar hoofd spoken en ze was de billenkoek helemaal vergeten.
Hoe het ook zou aflopen, dit zou ongetwijfeld het meest gênante moment van haar leven worden en het zou spoedig gebeuren.



De tijd om op te staan, haar schoenen en jas aan te trekken was eindelijk aangebroken. Ze gaf zichzelf wat extra tijd, want elke kleine beweging was een karwei. Ze spoot ook wat parfum op de buitenkant van de luierhoes en op haar jas om te proberen de geur te maskeren. Het werkte min of meer. Ze ging naar de deur en controleerde of ze niets vergeten was voordat ze de trap afliep en naar de stoep liep. Ze had haar lange jas aan, die haar lichaam bedekte en wachtte. Precies op tijd, trok Katy op en toeterde. Ze reed in een hele mooie BMW en Belle was onder de indruk en eigenlijk een beetje ingenomen met haar, de manier waarop ze optrok in de mooie auto. Ze ging rond de passagierskant en bekeek de mooie lederen zetel. Hij was laag verzonken voor het comfort en Belle ging heel voorzichtig met haar kont in de zetel zitten. Er was geen andere manier om het te doen. Ze sloot haar ogen en knarste met haar tanden terwijl de troep in de luier kolkte en kolkte. Katy zei niets en wachtte tot Belle zich vastgegespt had. Als Katy iets rook, was ze beleefd genoeg om het niet te zeggen.
Belle keek Katy aan, gaf een halve glimlach en zei alleen: "Klaar".
Katy drukte het gaspedaal in en ze werden beiden tegen de rugleuning van hun zetels geklemd toen de kracht van de auto hen over de straat voerde.
 
Bovenaan