glazenwassers

littlel

Toplid
Dit verhaal is verzonnen.

Ik ben Job ik ben 22 jaar woon alleen en draag af en toe een luier. Ik draag de luiers omdat ik het lekker vind. Niemand weet van mijn luiers af en dat hou ik ook graag zo. Maar een tijd terug is er wat gebeurt en ik schrijf hier onder wat er is gebeurt.

Mijn slaapkamer is verbonden met een balkon. Ik had de balkondeur open staan en had een luier om. Ik was gewoon bezig in huis. Ik had al een tijdje een natte luier om maar wilde hem nog niet af doen. Ik ging met mijn mobiel op bed liggen. Na een tijdje liggen waren zonder dat ik het gemerkt had de glazenwassers mijn balkon opgekomen. Ik had niks door was te druk met mijn mobiel totdat een van de glazenwassers op de balkondeur tikte en ze met z'n tweeën mijn slaap kamer in kwamen. Ik schrok me dood en sloeg de deken over me heen om mijn luier te verbergen. De glazenwassers waren allebei niet ouder dan 30 ik schaamde me dood. Ga weg vinden jullie het normaal om zomaar binnen te komen bij iemand. Stil maar kleintje we gaan even kijken of je nog droog bent. Nee ga weg. De twee mannen sloegen de deken van me af. Blijf van me af. Stil nou kleintje. De twee mannen pakte me vast en probeerde mezelf los te maken maar dat hielp niet. De twee mannen voelde beide aan mijn luier en staken zelfs een hand in mijn luier. Het kleintje is niet meer droog zullen we jou even wassen en een schone luier om doen. Lijkt mij een goed plan zei de ander. Laat me los riep ik en spartelde tegen. De mannen trokken me uit bed en namen me mee naar de badkamer. In de badkamer deden ze mijn shirt uit en mijn luier af. Ik schaamde me dood en moest bijna huilen. Een glazenwasser ging weg en de ander liet het bad vol lopen. Gaan we jou eerst wassen en dan krijg je een schoon luiertje en dan mag je lekker middagslaapje doen. Na een tijdje kwam de ander terug met zijn emmer met sop en spons. Voor je in bad gaat zal ik even je onderkant plas vrij maken anders wordt het bad vies. De glazenwasser pakte zijn spons uit de emmer met sop en begon met de spons mijn piemel en kont te wassen. Ik begon me te verzetten maar de andere glazenwasser pakte me vast. Toen alles gedaan was werd ik in bad gezet. Uit het rek in de badkamer pakte beide mannen een washand en wat zeep. Eerst werd mijn haar gewassen en uitgespoeld. Toen moest ik gaan staan en deden beide mannen zeep op hun washand en begonnen me overal te wassen. Toen mijn piemel met 2 washanden werd gewassen kreeg ik ook nog een erectie. Ik schaamde me zo erg en begon te huilen. Stil maar kleintje. En de mannen spoelde me af en droogde me af. In de slaapkamer deden ze me een nieuwe luier om. Zo ga maar lief middagslaapje doen als we klaar zijn met deze wijk komen we je wakker maken en verschonen als dat nodig is zei de ene. Allebei gaven ze me een kus en zeiden welterusten. Dit was echt vreselijk en ik probeerde maar te slapen. Na 2,5 uur kwamen de mannen inderdaad terug maar ik was niet nat. Ze controleerde me wel en baalde er ook een beetje van dat ik niet nat was. Ze hadden ook nog een speen, een slab, luierzalf en talkpoeder voor me gekocht. Nou blijf jij maar lief liggen en we zullen vaker terug komen. Ohja we hebben de huissleutel van je. Ik kreeg weer een kus van beide mannen. Ik werd nog boos en wilde me sleutel terug pakken maar de mannen waren te sterk met z'n tweeën.

De glazenwassers komen nu af en toe langs en doen mij dan een luier om en verzorgen me. In het begin wilde ik al mijn sloten laten vervangen maar heb dit niet gedaan omdat ik een soort van bang ben voor de glazenwassers. En ik vind het nu al minder erg dan in het begin.
 

De wolf

Hoi.
nou, die glazenwassers kunnen makkenlijk aanggeklaagd worden voor inbraak en diefstal.
maar ik lees zoveel van die dingen dat het me niet meer verbaast.
 
Bovenaan