Glenda deel 4 en EPILOOG

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
deel 4

Mevr. Smulders bekeek de kleine kinderborstjes nauwkeurig. Hoe was het mogelijk dat ze weer gekrompen waren. Gisteravond waren het nog volgroeide Borsten. Goed dat was op zich ook wel een wonder natuurlijk want hoe kon zoiets zich nu zo snel ontwikkelen.

En ook de volgroeide vagina was weer geslonken tot een klein kaal poesje. Glenda was van onder weer een peuter geworden. Ze had er even van mogen genieten maar was weer terug bij af.

Ze was overmoedig zonder luier naar bed gegaan, denkend dat ze nu ook zindelijk zou zijn maar werd wakker in een drijfnat bed en de lakens zaten onder de poep.

Ik ga jou gewoon weer een luier omdoen Glenda want zo word het hier een vieze smeerboel zei Mevr. Smulders bezorgd. En zo kwam het dat Glenda dik geluierd op weg was naar de SPW opleiding. De stageplek had geklaagd over Glenda dus moest ze zich verantwoorden bij haar opleiding.

Ze keek nog even in de spiegeling van het raam of het heel erg te zien was dat haar kontje dik gepamperd was , maar gelukkig kon mevr. Smulders lekker strak luiertjes omspannen.

Ze moest zich melden bij mevrouw Zomers die al op haar zat te wachten.

Mevrouw Zomers werkte al vanaf het begin op de Spw en had al heel wat meegemaakt.
Maar wat ze over Glenda te horen had gekregen was wel heel bijzonder.

Ze kreeg natuurlijk heel wat te stellen met zo'n school jonge meiden. En het was inderdaad zo dat een groot aantal van hen het nog regelmatig in de broek deed. Vaak uit luiheid om bijtijds naar het toilet te gaan , maar dan ging het toch vaak over ongelukjes met een plas. Een enkele keer moest er wel eens een meisje naar huis omdat ze in haar broekje had gepoept.Ze had op kantoor een kast vol broekjes in alle maten zodat er altijd reserve broekjes voor de meisjes op voorraad waren.

Wat ze ook regel matig zag was dat als er een dvd werd laten zien die wat lang duurde dat er dan veel van die meisjes met hun duim in de mond zaten te kijken. Sommige meisjes zaten nog echt te lurken als kleine peuters.

Natuurlijk had ze zelf ook wel in het geniep kinderachtigheden. Ze speelde thuis met haar poppen en vond het best af en toe nog lekker om voor haar blote billen te krijgen. Haar vriendin was een uit de kluiten gewassen dominante vrouw. Op school had Mevrouw Zomers best wel overwicht maar thuis was ze onderdanig. Ze kon daar heerlijk van genieten.

Ze moest toegeven dat ze Glenda had uitgenodigd omdat ze best wel nieuwsgierig was geworden. Als ze thuis op de grond met de poppen zat te spelen fantaseerde ze er wel eens over om een luier om te hebben. Ze had wel eens een dikke handdoek omgedaan.

Glenda liep al weer met haar benen wijd door de gang. Ze had haar hele luier vol gepoept. Maar dat weerhield haar er niet van om bij Mevr. Zomers langs te gaan. Ze kon het ook niet tegenhouden, als ze moest poepen dan moest ze ook poepen.
Bij de eerste de beste aandrang zat het al meteen tussen haar billen en haar kleine kale poesje had de kracht niet om het kleinste plasje tegen te houden. Met een dikke warme hoop tussen haar benen en tegen haar volwassen kont aan klopte ze op de deur van Mevr. Zomers. Die zat al een beetje weg te fantaseren en werd opgeschrikt door het geklop op haar deurtje.

Mevr. Zomers rook het al meteen, die luier van haar zit mudvol , moet je nou toch kijken ze kan niet eens meer haar dijen tegen elkaar aan krijgen. Wat ben jij me toch nog een kleine onzindelijke baby mevrouw Glenda ! zei mevr. Zomers met harde stem.

Ja mevr. Zomers ik ben nog ontzettend onzindelijk antwoordde Glenda nu met een klein stemmetje.

Doe je rokje omhoog dan kan ik eens kijken hoe het daar onder er voor staat.

Mevr.Zomers wist echt niet wat ze zag........ ongelofelijk als of er een emmer stront in die luier was leeg gegooid , zo leek het wel. Weet je Glenda ik geloof niet dat jij nog op deze opleiding thuis hoort. Hier is geen plaats voor kleine onzindelijke poep baby's.

Maar ik zal er geen rel van maken...........ik ga jou nu verschonen en ik geef je een schone luier om......dan ga jij naar huis en we zien je hier noot meer terug begrepen ? Ja, ja mevrouw Zomers. Inderdaad na een kleine 20 minuten stond Glenda met een paar schone billen en geluierd in het kantoortje. Nou kleine poeperd .........pak je biezen en vertrek zei mevrouw Zomers op strenge toon.

Toen Glenda was vertrokken wist mevr. Zomers niet hoe snel ze naar de vuilnisbak moest lopen om de gevulde poep luier uit de bak te vissen. Ze kreeg gewoon knikkende knieën van opwinding. Ze deed haar jurk omhoog en liet haar broekje en panty zakken. Ze vouwde de volle luier open en ging er langzaam met haar blote billen in zitten en plakte de strips weer dicht. Oooh ze voelde dat de poep nog lekker warm was. Dus zo voelde dat om je blote kont heen dacht ze.......en begon ook wijdbeens door haar kantoortje te drentelen. Ik wil met mijn poppen spelen en klein meisje zijn.......ging er nu voortdurend door haar hoofd heen. In eens ging de deur open ........mevr. Zomers schrok zich nu een rolberoerte.......in eens stond daar haar vriendin.

Wat is hier aan de hand Tiny Zomers ? riep haar strenge vriendin. Ze rook op de gang al een vieze poeplucht en dacht dat ze die onzindelijke stagiaire aan zou treffen waarover haar vriendin had verteld. Gemma kreeg eigenlijk wel zin om die vieze meid eens flink voor haar billen te geven.............maar nu trof ze alleen haar partner aan die met haar rok uit in een dikke volle poep luier haar stond aan te staren.

Gedverderrie , poep je nu ook al luiers vol vieze meid die je er bent ?

Nee Gemma het is niet wat jij denkt ......echt niet !

Nu werd de Vriendin van Mevr. Zomers woedend.......en wat moet ik dan wel denken mevrouwtje Poepluier ?

Deze luier heb ik niet volgepoept .....dat was Glenda.....eerlijk waar. ..piepte Mevr. Zomers.

WAT ! krijste Gemma nu.

Je staat hier met een vol gescheten luier in je eigen kantoor waar verder niemand is te zien en dan kom je met een klets verhaal dat één van je studentes hem volgepoept heeft ?

Ik ga me jou toch een flink pak voor je blote billen geven waar de honden geen brood van lusten. Een volwassen vrouw die haar luier nog vol poept en dan gaat zitten fantaseren als een klein kind dat één van haar studentes in de luier heeft gepoept.

Wat is dit voor een krankzinnig verhaal Tiny.......ben je soms GEK geworden ?

Mevrouw Zomers kon geen kant meer uit......ze kon toch onmogelijk gaan opbiechten dat ze de luier uit de vuilnisbak had gevist en dat ze met de poepluier van een ander om haar billen stond. Dat zou het allemaal nog bizarder maken. Ik.......ik...kon er niets aan doen........ik wilde weer klein meisje zijn Gemma.

Gemma keek Mevr. Zomers aan en zei........dat je thuis nog met poppen speelt is tot daar aan toe......en dat je nog voor je billen wilt als je stout bent geweest......oke.......maar in een volle luier op je werk rond lopen......dat gaat mij te ver. Je gaat nu naar de toilet je vieze kont schoonmaken en meld je weer bij mij...BEGREPEN TINY ?

Mevr. Zomers knikte angstig ....... ze durfde niet tegen de woorden van haar o zo strenge vriendin in te gaan. Ze trok snel haar rok weer over de volle koud geworden luier aan en waggelde met een vuurrood hoofd haar kantoor uit.

Eenmaal op de gang gekomen probeerde ze zo normaal mogelijk door de stroom leerlingen het toilet bereiken. Maar ze had moeite om met de volle luier normale stappen te nemen.
Een aantal meisjes werd onpasselijk van de penetrante poep lucht die inmiddels om haar heen hing.

Twee van de leerlingen Stella en Brenda zeiden tegen elkaar.........Volgens mij heeft Zomers het in haar broek gedaan.....kom we gaan haar bespieden. Ze liepen achter Mevr. Zomers aan en zagen aan haar loopje dat er wel degelijk iets goed gevuld onder haar rok zat verstopt .

Het is toch om je rot te lachen.....een volwassen vrouw.....conrector van de SPW die vermoedelijk in haar broek gepoept heeft ....zei een opgewonden Brenda tegen Stella.

Stella moest even stil staan......ze plaste bijna zelf in haar broek van opwinding .........

Mevrouw Zomers die het idee had dat ze veilig en ongezien het toilet had gehaald slaakte een zucht van verlichting. Ze liet de stink luier langzaam zakken ......de koud geworden poep van Glenda zat aan alle kanten aan haar volumineuze dames billen geplakt. Hoe moest ze dat nu veilig schoon krijgen zonder dat het een troep werd ?

Maar ze raakte in eens best wel opgewonden van de hele situatie......ze voelde het kleine peuter gevoel weer de kop op steken. Ze tok de luier weer aan en duwde haar duim in de mond en begon er heftig op te zuigen terwijl ze nu de luier met haar eigen poep helemaal vol scheet.

Oooh dacht ze dit is nog veel lekkerder..........voel nu toch hoe ik die dikke drol uit mijn billen pers en hoe de de dikke warme brei mijn vieze smerige billen verwarmd.
Ze hoefde helemaal niets te doen om een heerlijk orgasme te bewerkstelligen. Ze stond te horten en te stoten en plaste terwijl ze kwam de luier zeiknat.

Brenda en Stella zaten met hun oor tegen de toilet deur gedrukt en konden het geluid niet echt thuis brengen. Ze hoorden nu wel hoe er bijna 20 meter wc papier werd afgerold die Mevr. Zomers nodig had om de kluiten poep van haar billen en dijen af te vegen.

Omdat Mevr. Zomers bang was dat de WC zou overspoelen trok ze in kleine porties door.

Nu wisten ze het zeker hun conrector had het in haar broek gedaan.........ze konden niet vermoeden dat het nog erger was dan hun stoutste fantasie kon bedenken.

Waar moest ze nu met die grote volle luier heen waar nu een dubbele lading bruine poep in zat ? Ze propte hem in het toilet emmertje.......als hij gevonden zou worden dan kon hij van één van de 1000 leerlingen zijn ........dacht ze slim te zijn.

Even later liep ze alsof er niets aan de hand was weer de gang op. Ze was wel in de haast op het kantoor haar slipje vergeten dus onder haar rok liep ze nu in haar blote billen.

Brenda en Stella gingen onmiddellijk nu het toilet op waar Mevr. Zomers net uit was gekomen. Ze werden onpasselijk van de stank , maar Stella en Brenda wilden achter de waarheid komen. Stella deed de deksel van het emmertje omhoog en kreeg een rilling van spanning door haar heen. Wat zagen ze nu ? Het leek wel een opgerolde luier. Brenda trok voorzichtig het grote zware ding uit het uitpuilende emmertje. De dikke volle luier rolde nu tot hun schrik open en ze keken verbijsterd naar de grote berg stront die uitgesmeerd was door de hele luier heen. Krijg nou wat ze poep nog in een luier. En kijk kirde Stella nu.....ze heeft hem ook nog helemaal vol gepiest.

De twee meiden raakte helemaal hoteldebotel van hun spannende maar sensationele ontdekking...... mevr. Zomers hun conrector was nog een geluierde kleine onzindelijke poep baby.

Ondertussen lag deze grote onzindelijke poepbaby over de knie van haar strenge vriendin en kreeg een ontzettend pak voor haar blote billen die nu al knal rood waren geworden.

Toen Stella thuis gekomen was kon ze de gebeurtenis van vanmiddag op school niet meer van zich afzetten. Hoe was het mogelijk dat zo'n grote vrouw nog in luiers loopt en onzindelijk is. Ze plaste zelf wel eens per ongeluk een beetje in haar broek als ze het net niet haalde. Een paar scheutjes terwijl ze in paniek haar broekje naar beneden deed. Maar zo erg als Mevr. Zomers had ze nog nooit gezien.

Ook Brenda kon het voorval niet uit haar hoofd zetten. Ze wilde haar vriendinnen bellen maar was bang dat ze haar niet zouden geloven....dat ze haar zouden uitlachen om zo'n ongelofelijk verhaal. Dat het fantasietjes waren van haar zelf. Stel je voor dat ze zouden denken dat ze op luierverhaaltjes kickt. Maar inmiddels was dat wel op gang gezet in dat knappe koppie van haar. Ze kon nergens anders meer aan denken. Aan grote vrouwen die nog als kleine peuters in hun luier drukken.

EPILOOG

Glenda was inmiddels thuis gekomen en was op haar kamer. Ze moest eens weten dat haar vol gepoepte luier een eigen weg was gegaan via de billen van Mevrouw Zomers. Ze zou haar ogen niet geloofd hebben.

Ze had stiekem via internet een advertentie gezet bij een erotische rubriek.

Jonge vrouw van 20.
doet het nog in de luier en zoekt mama die haar melk wil geven uit de borst.

Ze keek op haar laptop of er inmiddels ook reactie was gegeven.

Na drie lange dagen van wachten verscheen er een berichtje.

Hallo,
ik ben een jonge moeder met een enorme overproductie aan moedermelk.
ik heb weinig tijd en ruimte om jou de borst te geven maar ik kolf wel op bestelling af. Voor jou reken ik niets want ik vind het best erg dat je nog in de luiers bent op jouw leeftijd. Ik stuur het in zuig flesjes op.

En zo kwan het dat onze Glenda weer actief aan de moedermelk ging.

Maar mevr. Smulders onderschepte het kratje waar 6 gevulde zuigflesjes in zaten die na gebruik weer retour moesten verstuurd worden.

Toen Glenda thuis was gekomen zei mevrouw Smulders dat ze het helemaal niet erg vond dat Glenda moedermelk dronk om haar piepkleine borstjes en haar onder ontwikkelde gleufje te laten groeien.

Ze wilde alleen wel Glenda het Flesje toedienen want ze was gaan wennen aan de grote baby in huis. Ze waste nu dagelijks de poepbillen van Glenda en deed haar ook voordat ze naar haar werk ging een schone luier om.

Door de dagelijkse voeding met het moedermelk begonnen de twee miniborstjes uit te groeien tot twee prachtig gewelfde volle borsten. En ook het kleine gleufje begon er weer uit te zien als een heerlijke sappige pruim.

Tot verdriet van Glenda moest ze deze wel scheren van Mevr. Smulders zodat ze nog altijd met een kale gleuf moest rondlopen. Het was zo geknoei als de poep in haartjes bleef hangen. Maar ze kon nu wel beter haar plas ophouden.

Alleen haar kring spiertje was niet meegegroeid. Het signaal van uit haar hersenen om samen te knijpen bij aandrang functioneerde nog op baby niveau. Waardoor ze nog te pas en te onpas in haar broekje en luier bleef drukken.

Maar daar konden Mevrouw Smulders en Glenda wel verder mee leven.

Brenda en Stella waren inmiddels helemaal aan de luiers verknocht en speelden bij toe beurt voor Mevr. Zomers die het nog in haar luier doet.
Ze speelden nauwgezet de gebeurtenis helemaal na en verzonnen er allerlei dingen bij. Zo deed Mevr. Zomers het in hun versie ook op straat in haar broek en moest ze voor straf een luier dragen.

De echte Mevr. Zomers moest van haar strenge vriendin in huis non- stop een luier dragen. En zat in een grote Babybox met haar poppen te spelen. Af en toe stopte ze even om zittend op haar hurken heerlijk haar luier vol te persen.


Zo leefde iedereen geluierd en wel zijn eigen leventje.

Einde
 

Christiaan

Met een nat luiertje ben je klein jongejte
Re: Glenda deel 4 en Proloog

hallo,

mag glenda nu wel nog naar de kleuterschool ? ze hoorde er toch zo thuis.

groetjes
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Re: Glenda deel 4 en Proloog

Fantaseer daar zelf maar heerlijk verder over !

mmmmmm xxxbettypoop
 

carpen

Nieuw lid
Betty,

Is er nog een verhaal in de maak?
Lig hier met een volgescheten pamper om mn kaalgeschoren billen/ballen en ben net klaargekomen
Voel me vies, maar zo voldaan. Betty je verhalen zijn top!

xx
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Glenda met deel 3 G 8
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
Similar threads


















































Bovenaan