Glenda met deel 3

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Glenda was een leuke meid van bijna 23 lentes.
Blond haar en een leuk figuur. Niets om je treurig bij te voelen zou je denken.
Maar Glenda maakte zich best wel ongerust. Ze had niet of nauwelijks nog borstjes.
Haar buurmeisje van 12 had al een grotere voorgevel dan zij en ook haar schaamhaar bleef maar niet komen.

Als ze in de spiegel keek leek het wel of ze zelf nog maar 12 jaar was. Ze was wel 1.69 m lang en had heupen en een taille maar qua borstjes en schaamhaar was ze nog een klein meisje zo leek het. Ze plaste ook nachts nog in bed en zelfs overdag hield ze het soms niet droog.

Ze woonde wel al op kamers bij een hospita, mevrouw Smulders. En ze zat op de SPW waar ze een opleiding volgde als klassen assistent. Maar ineens werden die functies opgeheven binnen het onderwijs en stopte ook die richting binnen de SPW opleiding. Nou ging het toch al niet best want ze was een keer bij haar stageplek met een natte broek naar huis gestuurd. Ze haalde de wc niet op tijd en stond voor schut bij de kleuters.

Ze hielp de kleine Stephan met zijn puzzel maken. De dienstdoende Juf Rebecca had bij het begin van de middag al gezegd dat er tot aan de pauze niet naar de WC gegaan mocht worden. Dat was voor de kleintjes enorm spannend want ze konden zo laten zien dat ze al grote kinderen waren die gerust wel hun plasje en drukje op konden houden. Want alleen die mogen straks naar de grote school.

De kleinste kleuters mochten best wel een ongelukje hebben ,maar zelfs die deden deze dag hun uiterste best. Geen van de kleintjes kon vermoeden dat hun Juffie Glenda zoals ze haar noemden het na een drie kwartier best wel benauwd kreeg.

Ze was namelijk in alle haast zonder naar het toilet te gaan naar de school gegaan. En ze had het normaal al best moeilijk met haar plasje op te houden en nu zag ze om haar heen dat geen enkele kleuter er moeite mee had, zelfs de aller kleinsten bleven aan het werk zonder dat er iets was te merken aan hun gedrag.

Wat zit u te wiebelen met uw benen juffie ? Vroeg de kleine Stephan.
Glenda kreeg direct een knal rood hoofd, ze moest echt al een beetje met haar benen geklemd zitten om te voorkomen dat er al een beetje nat in haar broekje zou komen.

Hoe was het nou toch mogelijk dat zij met haar twintigste moeite had met droog te blijven terwijl de 3,4 en vijfjarigen er geen enkele moeite mee hadden ?

Ze hielp kleine Stephan met zijn puzzeltje en zat op een laag kleuter stoeltje naast het jongetje. Oh god ze moest het nog 25 minuten uithouden.

Ze gluurde naar haar Stage begeleidster Juf Rebecca of die iets in de gaten had van haar nerveuze gedrag.

Nee die was bezig met het bedenken van de moederdag Cadeautjes en had er totaal geen idee van dat haar klasse assistente op het punt stond om in haar broek te gaan zitten plassen.

Ze was er zo trots op dat die kleintjes zo hun best deden. Zelfs de kleine Eva van net drie hield het uit. Glenda kneep met alle kracht haar spieren bij een maar voelde hoe haar kruisje al een beetje nat begon te worden.

Ze bleef op het stoeltje zitten en voelde hoe langzaam beetje bij beetje haar broekje warm en nat begon te worden. Ze zat als het ware met haar grote meiden billen in haar eigen plasje dat gelukkig nog veilig bleef liggen in het kuiltje van het kleine kleuter stoeltje.

Daar zat ze dan te midden van 3,4 en 5 jarigen in haar natte piesbroek. Straks zouden ze allemaal door hebben wat voor een onzindelijke meid ze nog was. Ze schaamde zich altijd heel erg voor haar kleine kale kinder poesje. Maar nu bleek dat ze ook nog onzindelijker was dan de kleinste peuter uit het klasje , nu schaamde ze zich nog veel meer.

Niemand wist ook dat ze nachts in bed nog een dikke luier om moest omdat ze zo vaak in de ochtend drijfnat wakker werd.

Droeg ze nu ook maar een dikke luier dacht ze ,want nu hield ze het echt niet meer.

Stephan was bezig met zijn Puzzeltje toen hij ineens iets geks hoorde, het leek wel of hij een kraantje hoorde stromen.

Het jongetje keek verbaast om zich heen en zag toen iets wat hem nog lang zou heugen.

Hij keek naar juf Glenda en zag dat ze in haar broek zat te plassen. Hij raakte er helemaal zenuwachtig van. Hij durfde niets te zeggen bang dat hij straf zou krijgen. Hij zag het rokje van juf Glenda helemaal donker worden en aan alle kanten van het stoeltje liep er een watervalletje plas naar beneden. Hij zag ook dat juf Glenda helemaal met haar hand tussen haar benen zat alsof ze de plas nog tegen wilde houden. Hij begon zichzelf ook een beetje te schamen om Juf Glenda.........dat zo'n grote mevrouw nog in haar broek plast midden in de kleuter klas.

Glenda voelde hoe een warme stroom haar hele broekje nat maakte en hoe de plas langs de stoel op de grond kletterde. Ze zag de nieuwsgierige ogen van Stephan. En al snel zag ze ook alle verbaasde gezichtjes van de andere kinderen.

De kinderen begonnen allemaal in koor te roepen.........Oooooh Juffie Glenda Plast Nog in Haar Broek.

Glenda stond op en werkelijk aan alle kanten sijpelde de natte pies langs haar benen op de grond. Haar rokje was door en door nat en daar stond ze dan te kijk voor 25 kleine kleuters uit te lekken in haar eigen plas.

Juf Rebecca kon ook haar ogen niet geloven.......dat zo'n grote meid van 20 haar plas niet op kon houden ?
Alle kleutertjes waren keurig droog gebleven en nou stond daar haar stagiaire in een drijfnatte broek te kijk voor al haar kleine kleutertjes. Juf Rebecca moest nu toch echt snel handelen en voorkomen dat de kleuters een heel raar beeld zouden krijgen van volwassenen.

Ze pakte Glenda die met een vuurrood hoofd zich stond dood te schamen bij haar arm en zette haar boven op de tafel.

Lieve kinderen wat ben ik trots op jullie ! Niemand van mijn kleuters heeft een natte broek. Maar wie wel ??????

Glenda........Glenda .....riepen ze weer in koor. JA ....Glenda heeft in haar broek geplast beaamde juf Rebecca naar de kleuters toe. Kleine kleuters die in hun broek plassen mogen niet naar de grote school toe.......maar grote juffen die nog in hun broek plassen mogen niet op het kleuterschooltje blijven.

Die mogen niet in een zindelijke kleuterklas blijven werken. NEE, NEE ,NEE riepen de kleuters in koor .........die moeten terug naar het KAK Schooltje !

Glenda zag bijna geen uitweg om te vluchten........maar ineens sprong ze van het tafeltje en rende in haar drijfnatte broekje en rokje tussen de kleuters door het klasje uit. Er liep een heel nat spoor door de gang tot aan de buitendeur. En even later zat Glenda in haar kletsnatte broekje op de fiets op weg naar huis toe.

Toen ze voorzichtig de gang door sloop om niet in haar drijfnatte broek en rokje gesnapt te worden door haar hospita gebeurde natuurlijk het tegenovergestelde. Mevrouw Smulders betrapte haar en zag onmiddellijk wat er gaande was.

Even later stond Glenda in haar blote billen in een klein teiltje en Mevrouw Smulders wreef met een washandje de nat gepieste billen van Glenda schoon. Misschien moet jij wel een luier dragen als je naar je werk gaat want dit kan zo langer niet. Je plast nog altijd in je broek als een klein onzindelijk meisje.

En als ik zo tussen je benen kijk ben je ook nog een klein meisje, zo'n klein kaal poesje past echt niet bij een jonge vrouw van 20. Zo'n kleine meisjes poesje heeft ook nog geen kracht om een grote plas tegen te houden. En die kleine tietjes maken je ook al niet volwassener. Inderdaad leek het alsof ze twee dikke tepeltjes had in plaats van grote vrouwenborsten die sommige meisjes van 15 al hadden. Ook haar kale poesje leek meer op dat van een klein kind. Nog al logisch dat ze nog onzindelijk was. Het stond heel raar bij de rest van haar lichaam dat wel de proporties had van een jong volwassen vrouw.

De volgende dag werd er een pak luiers bij haar afgeleverd met een brief er bij van haar stagebegeleider. Ze mocht alleen nog maar komen werken als ze een luier om had. Ook zaten er een tiental tekeningen bij gesloten waar op je Glenda zag die in haar broek stond te plassen. Getekend door de Kleutertjes van groep 3 en 4. Om hun trauma te verwerken.

Eigenlijk vond Glenda het helemaal niet erg om ook overdag in een luier te lopen.

Een week later had ze haar eerste poep luier maar daar over een andere keer.


DEEL 2


Glenda had toegestemd om een luier te dragen tijdens haar stage op de kleuterschool. Ze had er eerst tegen op gezien om in de nabijheid van de kleine kleuters geluierd te moeten gaan werken. Maar haar Hospita Mevr. Smulders had gezegd dat ze deze kans niet mocht laten lopen omdat er maar weinig stageplekken zijn waar ze je terug willen nemen als je in je broek hebt lopen plassen.

Schoorvoetend verscheen Glenda geluierd bij haar stage begeleidster Rebecca. Deze had een onverwachte verrassing voor onze Glenda in petto. Ze kreeg namelijk te horen dat ze niet meer bij de zindelijke kleuters mocht werken maar dat ze overgeplaatst zou worden naar het peuterklasje 1. Je had op het schooltje 2 peuterklasjes. Peuterklasje 2 daar zaten de peutertjes die af en toe nog een ongelukje hadden en al in een echt onderbroekje liepen. Maar in peuterklasje 1 zaten de peutertjes die het nog in hun luier deden. En dat vond Rebecca wel een juiste plek voor onze onzindelijke Glenda.

Zo kon ze ook de zindelijkheidstraining mee lopen. Glenda schaamde zich enorm toen Rebecca haar dit voorstel deed en Glenda probeerde nog te weigeren. Maar Rebecca keek haar diep in de ogen aan en zei..........Glenda ik wed er om dat als ik nu mijn vinger in jouw luier steek dat ik dan voel dat hij drijfnat is.

Is dat waar of is dat niet waar ?

Glenda moest inderdaad bekennen dat er een drijfnatte luier tussen haar benen zat.

Gelukkig hield de plasticbroek die ze normaal alleen maar in bed droeg de natte pies tegen
die inmiddels al uit haar luier lekte.

Rebecca had namelijk al lang gezien dat de achterkant van Glenda's rokje
wat omhoog stond door de bol uitstaande luier van Glenda.

Toen ze het rokje ook daadwerkelijk wat omhoog trok kreeg ze bevestiging , Glenda had zo in haar luier lopen plassen dat hij bijna op springen stond.

Nu vroeg Rebecca ......vindt je ook niet dat je in peuterklasje 1 op je plaats zit ?

Glenda knikte wat beschaamd van ja.

Nou daar ben ik blij om Glenda, want ongelukjes zoals laatst hebben echt geen pas voor een jonge bijna volwassen vrouw van 20 jaar. En al helemaal niet in een klasje waar de kleutertjes al volkomen zindelijk zijn geworden.

Ooh wat voelde Glenda zich bij deze woorden klein worden, maar ze had zich er bij neer te leggen.

Zo gebeurde het dat Glenda haar eerste dag meemaakte in peuterklasje 1.

De peutertjes rende allemaal door elkaar heen en vonden het wel leuk zo'n nieuwe juffie in hun klas.
De moeders kwamen zich allemaal voorstellen en Glenda gaf ze allemaal vriendelijk een hand.

Gelukkig voor Glenda was het verhaal over haar broek plassen nog
niet op het schoolplein van de peutertjes beland. Bij de moeders van de kleuters was het inmiddels wel al bekend geworden want de kleuters waren natuurlijk , met de voor hun hilarische gebeurtenis , thuis gekomen.

Natuurlijk werd het niet door alle moeders geloofd, die dachten dat het een fantasie verhaaltje van hun kroost was. Sommigen konden het wel plaatsen omdat ze het soms ook nog wel eens in hun broek deden. En anderen waren zo verbolgen dat hun kind begeleid werd door zo'n onzindelijke vrouw dat ze verhaal kwamen halen bij juf Rebecca.

Die vertelden hun iets waardoor de boze moeders stuk voor stuk gerust naar huis konden gaan.

Toen alle moeders het klasje uit waren riep juf Corry dat de peuters op hun plaatsjes moesten gaan zitten. Ze renden kris kras door elkaar heen en gingen uiteindelijk allemaal netjes op hun stoeltje zitten.

Glenda zocht haar werkplek in de klas , maar zag niet 123 waar deze nou precies was. Toen ze wanhopig om zich heen bleef kijken vroeg Juf Corry.......wat zoek je Glenda?

Mijn werkplek......maar ik zie hem niet zo snel.

Nou kijk maar eens goed......volgens mij is er nog een plekje vrij naast Hermannetje.

Glenda keek naar het tafeltje waar drie peutertjes aan zaten en zag dat er nog één stoeltje leeg was.

Maar voor dat je gaat zitten wil ik dat je nog even met mij mee komt zei Juf Corry. Glenda kon haar oren niet geloven, moest ze tussen de peutertjes zitten ? Ze kreeg een knal rood hoofd en durfde niet tegen te sputteren. Toen ze in het bijkamertje van Juf Corry kwam zag ze dat het een verschoningskamertje was.

Glenda ik wil absoluut voorkomen
dat we hier met jou in de nattigheid komen te zitten dus heb ik bedacht om jouw een extra inlegger te laten dragen.

Moet ik hem in je luier schuiven of doe je het zelf ?
Glenda pakte aarzelend de inlegger uit Juf Corry's handen. Mooi zo dan zie ik je zo in het klasje verschijnen.

Even later verscheen Glenda in de klas. De luier was door de inlegger zo dik geworden dat ze moeilijk haar benen dicht bij elkaar kon houden. Hierdoor liep ze iets met haar benen wijd naar haar stoeltje toe. Ook was de lengte van haar rokje niet toereikend om de luier en plasticbroek te bedekken . Hij kwam er net een stukje onder uit bij het lopen.

Toen ze naar haar plaatsje gewaggeld was zakte ze langzaam in haar opgebolde luier op het peuter stoeltje.
Juf Corry deelde de peuter speeltjes uit. Glenda zocht een peuter die ze kon gaan helpen bij het spelen.
Maar toen ze bij het tafeltje op haar hurken wilde zitten kwam juf Corry onmiddellijk op haar af lopen.

Glenda ga jij snel weer op je plaatsje zitten........niet aan andermans speeltje zitten.....jij hebt je eigen speeltje gekregen. Glenda schrok zich dood en wilde in verweer komen. Nee niks geen tegenspraak .....GA NU ONMIDDELLIJK OP JE PLAATS .......EN SNEL !

Daar zat ze nu op haar stoeltje en besefte eindelijk dat ze niet als stagiaire in het klasje was opgenomen maar als onzindelijke peuter. Toen dat bij haar begon door te dringen zag ze ook in eens dat alle peutertjes kleine dunne luierbroekjes droegen voor de kleine ongelukjes. Zij was de enige die een grote dikke luier om had met extra inlegger.
En dan ook nog met een plasticbroek er om heen.

Ze beheerste zich en bedacht dat ze rustig moest blijven. Ze zou uiteindelijk uit deze beschamende situatie kunnen ontsnappen bedacht ze zich. Voor haar lag een heel kinderachtig spelletje. Een aardappel mannetje waar je oogjes en armpjes in kon steken en andere attributen. Ze schikte zich maar in haar nieuwe situatie en begon te spelen.

Ze had alle variaties in het mannetje gestoken toen ze plots aandrang begon te krijgen.

Nu had ze natuurlijk al in haar luier zitten plassen maar nu moest ze heel erg nodig een druk doen. Het zou haar toch niet gebeuren dat ze hier te midden van de kleine peutertjes haar luier luier vol ging zitten kakken.

Ze stond snel op en liep naar de deur. Helaas zat die op slot.

Nee, nee Glenda niet naar buiten toe, dat mag niet riep Corry op boze toon. Maar ik moet een grote jammerde Glenda in paniek. Grote meid die je bent.....moet je een poepje doen ?

Kom maar hier bij de juf, dan mag je op het potje. Dat wilde Glenda helemaal niet......midden in de klas op het potje moeten zitten. Laat mij alsjeblieft naar het toilet gaan, ik heb genoeg van dit spelletje, ik smeek het u.

Maar Juf Corry was en bleef streng. Nee jij gaat in je blote billen nu op het potje om je grote Bah te doen.

Glenda bleef smeken.......maar inmiddels voelde ze al een grote bah tussen haar billen komen. In de vorm van een grote dikke rol die er uit wilde. Hij drukte al tegen de achterkant van Glenda's luier aan.

Ze voelde hoe de punt van de harde dikke drol in haar luier bleef staan. Maar wat ze ook voelde was dat er langs de harde drol een brei van smeuïge warme dikke poep zijn weg vond in de achterkant en via de extra inlegger tussen haar bevallige benen.

Ze stond tot haar schrik als een kleine onzindelijke peuter haar hele luier vol te poepen. De poep liep haar Plasticbroek binnen en een enorme stank vulde nu het klaslokaal. Juf Corry stond met verbijstering haar aan te staren. Hoe was het mogelijk dat deze 20 jarige peuter nu voor haar stond in haar vol gescheten luier ? Rebecca had haar niet verteld dat Glenda nog zo verschrikkelijk onzindelijk was , dat ze nog haar hele luier vol poepte.

Glenda voelde aan alle kanten hoe de warme poep zich een weg baande in haar luier
en zag ook dat alle peutertjes met dicht geknepen neusjes om haar heen stonden te dansen.

Juf Corry nam ondertussen contact op met de Baby opvang.


Deel 3

Ze werd aan de hand naar het verschoon kamertje mee genomen. Juf Corry trok het rokje van Glenda omhoog om de schade op te nemen.

Inderdaad zat er een enorme dikke harde drol die een hele bult veroorzaakte aan de achterkant van de luier. Hij zat als het ware klem tussen Glenda haar billen en de luier.

Aan de zijkanten was de dunnere poep er uit geperst en vulde de hele achterkant waardoor het tussen haar benen ook naar de voorkant was gekropen.

Corry had de laatste jaren niet meer zo'n vieze onzindelijke luier gezien bij de peutertjes. En dan te bedenken dat dit de smerige vieze billen waren van een 20 jarige jonge vrouw. Ze trok de plasticbroek voorzichtig om laag en liet de luier zakken. Met een dot keukenpapier veegde ze de dikke harde drol naar beneden zodat hij in de luier viel op de dikke brij poep. Ze duwde Glenda in de hoek van de kamer en zei haar dat ze daar met haar luier omlaag in haar vieze poep billen moest blijven staan.

Het wachten was nu op de juf van de Baby groep.

Stella kwam het verschoon kamertje in en wist niet wat ze zag.

In de hoek stond een jonge vrouw, een paar jaar jonger dan zij zelf was.
Met een Plasticbroek op haar knieën met daar in een volle poep luier.
En daar boven de verschrikkelijke poep billen die een onzindelijke baby niet zouden misstaan. De dikke kluiten hingen er nog aan.

Gedverderrie hoe oud is dat kind ? vroeg Stella aan haar collega Corry.
20 jaar maar nog altijd onzindelijk als een baby.

Glenda hoorde het allemaal met lede ogen aan. Stond ze me daar toch te kijk.
Maar ze kon er niks aan veranderen want ze was ook nog onzindelijk. Maar ze dacht altijd dat ze alleen haar plasje nog niet goed op kon houden. Maar nu blijkt dat ze ook haar poep moeilijk op kan houden.

Hoe is het mogelijk 6 jaar jonger dan mij en dan nog zo'n kleine onzindelijke baby zei Stella verbaasd. Nou ik moet je nog iets opmerkelijks laten zien zei Corry.

Draai je maar om Glenda vroeg Corry. Glenda draaide zich voorzichtig om want de plasticbroek en volle luier belemmerden haar draai.

Ongelofelijk dacht Stella..........haar hele lichaam is van een jonge vrouw behalve die kleine onvolgroeide kinderborstjes.

En krijg nou wat.........ze heeft nog een kleine meisjes spleetje zonder haar groei.
Dit had ze nog nooit eerder gezien bij een jonge volwassen vrouw van 20.

Corry vertelde haar het hele verhaal van het broekplassen in de zindelijke kleuterklas , het luierpoepen in het peuter 1 klasje en de extra inlegger die ze nog altijd moest dragen.

En zelfs de dikke luier met extra inlegger lijkt nog te licht voor haar.

Glenda ik ben het helemaal met juf Corry eens, jij hoort op de babygroep thuis.
Dat houd in dat jij je grote dames kleding niet meer mag dragen.

Je krijgt een schone luier van me en een schone plasicbroek. Daarover draag je het babygroep truitje en dat is alles.

En je mag alleen maar kruipen op je knieën.

Nu moest Glenda heel erg hard huilen. Zo erg dat de twee dames alleen maar de bevestiging kregen dat Glenda nog een kleine onzindelijke blèrende poep baby was.

Nu lag Glenda op de verschoontafel en wat een vernedering dat Stella die maar een paar jaar ouder was dan zij haar billen moest schoonmaken. Ze deed haar ogen maar stijf dicht om maar niet naar Stella te hoeven kijken. Die leek er werkelijk wel bijna een sadistisch genoegen in te hebben om haar te mogen verschonen.

Het was Stella allang opgevallen dat deze knappe blondine haar intreden in de school had gedaan. Ja knap was ze had Stella gedacht, maar wel volkomen plat van voren.

Nee daar had Stella geen klagen over die had twee volle grote borsten met een paar tepels die er voor gemaakt waren zo leek. Stella had een zoontje van 5 maar die gaf ze nog altijd de borst omdat ze het gezuig aan haar tepels zo heerlijk vond. Af en toe gaf ze ook de baby's op de groep een extraatje. Soms zat ze tijdens het zeugen in de stoel tot een hoogte punt te komen. Dan liep ze te soppen in haar broekje.

Niemand had er ook maar iets van gemerkt. En nu merkte ze dat ze wel een beetje opgewonden raakte van die kinderachtige poep meid die ze onderhanden nam. Misschien kon ze die ook wel aan haar rijpe volle borsten laten zuigen.

Ze kon haar ogen ook niet van dat kleine meisjes spleetje afhouden. Het was toch werkelijk geen gezicht zo'n grote vrouw met zo'n klein kaal poesje. En dan ook nog die volgroeide vrouwen billen die helemaal onder de poep zaten. Stella zat ongemerkt met haar vingers tussen de benen te roeren , straks zou ze zomaar gillend klaar kunnen komen.

Maar ze kon zich beheersen , diep adem halen en tot 10 tellen zei ze tegen zichzelf. Haar kruisje was wel al helemaal klam geworden.
Ze plaste dan wel niet in haar broek maar ze had de hele dag door een nat broekje zo opgewonden standje was ze.

Ondertussen had ze Glenda verschoond. Glenda deed haar ogen open en wilde wat zeggen maar dat lukte haar niet meer want bij het eerste woord dat ze wilde uitspreken kreeg ze een grote speen in haar mond die met een een elastisch riempje om haar hoofd vast gezet was. Kleine baby's kunnen niet praten. Ze probeerde te protesteren maar dat hielp niet.

Ze werd bij de baby's in een grote box gezet. Het enigste wat er voor haar op zat was om met de blokjes te gaan spelen. Ze had een hele dikke grote luier om gekregen waardoor haar kont helemaal bol stond.

En een plasticbroek met daar over heen een heel kinderachtig kantenbroekje. Ze voelde hoe onaangekondigd ze een grote warme plas liet lopen waardoor het vollume nog meer toenam.

Toen het lunchtijd was kregen de meeste baby's een potje Olvarit en de allerkleinste een flesje pap. Maar de onzindelijke kleine Glenda werd mee genomen naar het kantoortje van Stella.

Ze moest op de bank bij Stella liggen en die deed tot Glenda's verbazing haar truitje omhoog en wipte met haar hand haar grote warme borst uit haar BH. Wat een knoerten van tepels waren dat , Stella nam haar borst in de hand en Glenda zag pareltjes witte vocht uit de tepel druppelen.

Ze wilde zich verzetten voor wat ging komen,
maar haar neus werd dicht geknepen zodat ze haar mond moest openen.

Voor dat ze er erg in had zat haar mond om de reusachtige tepel van Stella heen. Oooh wat smaakte dat lekker dacht Glenda , het was 19 jaar geleden dat ze voor het laatst werd aangelegd door haar moeder en nu lag ze te lurken als een kleine zuigeling.

Ze voelde de hard geworden stijve tepel in haar mond en kreeg daardoor automatisch heftige zuig reflecties. De melk kolkte als vanzelf uit de dikke tepels haar mond binnen.

De warme hete borst die ze tegen haar wang voelde gaf haar rust ,geborgenheid maar ook een wellustig gevoel van meer willen. Terwijl ze zo lag te lurken aan de warme vrouwenborst van Stella voelde ze hoe haar tepels kaarsrecht naar voren stonden gericht.

En terwijl ze zich tegoed deed aan de warme stroom melk scheet ze haar hele luier vol.
De poep kroop alle kanten in de luier op en kwam tot op haar rug omhoog. Ze voelde in eens de hand van Stella haar volle poep luier in gaan en binnen een paar seconden zat er een vinger in haar poepertje. Wat was dat een heerlijk gevoel dacht ze terwijl ze lag te smakken aan de hete harde melk spuitende tepel van Stella.

Nu hoorde ze de hese stem van Stella in haar oor........heb je weer je luiertje helemaal vol gepoept stoute meid en terwijl Stella haar bestookte met opwindende praatjes draaide ze met haar vinger rondjes in het bepoepte kontje van Glenda.

Vieze kleine stoute poepbaby die je er bent, Juf Stella moet jou een flink pak voor je blote vieze poepbilletjes geven , hijgde Stella. Het leek wel of de tepel twee keer zo groot werd en of er limonade uitkwam zo lekker leek het. Ze lag nu ook klaar te schokken in haar luier terwijl Stella steeds hitsiger werd en kletsnat werd tussen haar benen.

Het was de eerste keer dat Glenda een hoogtepunt had gekregen waardoor er een bloem begon te ontluiken. Terwijl ze lag klaar te schokken begonnen er zich twee heerlijke prille borstjes te ontluiken en begonnen er klein kroeshaartjes te groeien op haar venusheuveltje.

Ze sprong van de schoot van Stella af en trok de speen los. Ze veegde de melk van haar mond en trapte in één keer de deur uit zijn voegen alsof de moeder melk haar superkracht had gegeven. Ze rende in haar volle poepluier de gang door de geile natte Stella verbijsterd achterlatend.

Terwijl ze door de gang rende voelde ze hoe twee volgroeide borsten op en neer deinden. Ze rende de 1e peuterklas in en trok haar kleding uit de kast van het verschoon kamertje.

Juf Corrie wilde haar nog tegen houden maar werd tegen de verschoontafel aangeduwd.

Glenda trok haar rokje met moeite om haar dikke vol gepoepte luier. Zo nu kon niemand aan de buitenkant zien wat een onzindelijke meid ze nog was.

Ze keek aan het einde van de straat nog één keer om , dat was de laatste keer dat ik hier geweest ben dacht ze. Een uur later stond ze als vertrouwd weer in het teiltje van Mevrouw Smulders die met een washand de vieze kont van Glenda stond op te kuisen.

Ze raakte niet uitgesproken over het wonder van de nieuwe borsten van Glenda en hoe het kleine meisjes spleetje gegroeid was tijdens dat eerste echte orgasme van Glenda. Alles zat er op en aan zelfs een mooi klein lustknopje. Als mevrouw Smulders er op drukte alsof het een belletje was dan ging er een siddering door haar hele lichaam.

Maar smorgens bij het opstaan was de betovering verbroken. De borsten waren weer verworden tot kleine tepeltjes en het kale kinderspleetje was weer terug gekrompen.

Zou dat betekenen dat Glenda
veroordeeld was
tot het zuigen van hete moedermelkborsten ?

Dat lezen we in het vervolg...................................................................................................,
 

luiertje1965

ben Inco maar doe het graag in mijn luier
Re: Glenda

Goed verhaal ga zo door.
Las ook je verhaal kijkje in de keuken ook leuk en wel een spannend idee dat je ze schrijft met een volle luier.
Zelf ga ik thuis nooit naar de wc.
 

Bijlagen

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Re: Glenda met deel 2

Hoi,
nou als ik dat zo zie heb je zelf ook wel een behoorlijke volle.
Zit er al een dikke drol in je luiertje schatje ?

liefs Betty
 

luiertje1965

ben Inco maar doe het graag in mijn luier
Re: Glenda met deel 2

Hoi Betty
Zeker weten mijn luier was lekker gevuld bij die foto, en nu trouwens ook.
Groetjes Bert
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Glenda deel 4 en EPILOOG G 5
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de zusjes deel 4 (laatste deel) X Y Z 0
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
Similar threads


















































Bovenaan