Graag reactie van beheerders/moderatoren van dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DL25

Ik ben 100% een abtje
Forumleiding
Dan bij deze een reactie ondanks dat ik de gehele discussie niet geheel begrijp...
Wat wel en niet op forum thuis hoort, zie forum regels.

Ja we zijn met een hoop soorten mensen en groepen en allen met een andere behoefte.

De 1 is sissy, de ander DL, de ander AB, de ander inco en de volgende broekpoeper of luier poeper etc etc etc

Ik denk dat dit al jaren zo is en nu niks anders is als eerder, echter blijft er nu soms een discussie op laaien over vieze luiers en een aantal luier poepers....
Kwestie van overslaan, niet lezen of niet naar kijken???

Mochten er echt serieuze dingen aan de hand zijn dan kunnen vele mensen me best bereiken.
Hiernaast ben ik prive extreem druk met mijn werk en diverse andere zaken dus ik kan niet telkens de veel dubbele discussie's volgen of alle topics over broek of luier poepers.

@DL_Michel belang mod team??? gaarne ook even reageren want zoals dit nu gaat kan dus ook niet

Lotje 66

Ikke lief???
Dan bij deze een reactie ondanks dat ik de gehele discussie niet geheel begrijp...
Wat wel en niet op forum thuis hoort, zie forum regels.

Ja we zijn met een hoop soorten mensen en groepen en allen met een andere behoefte.

De 1 is sissy, de ander DL, de ander AB, de ander inco en de volgende broekpoeper of luier poeper etc etc etc

Ik denk dat dit al jaren zo is en nu niks anders is als eerder, echter blijft er nu soms een discussie op laaien over vieze luiers en een aantal luier poepers....

Mochten er echt serieuze dingen aan de hand zijn dan kunnen vele mensen me best bereiken.
Hiernaast ben ik prive extreem druk met mijn werk en diverse andere zaken dus ik kan niet telkens de veel dubbele discussie's volgen of alle topics over broek of luier poepers.

@DL_Michel belang mod team??? gaarne ook even reageren want zoals dit nu gaat kan dus ook niet
Gewoon beetje tolerant en lief zijn iedereen is anders dat moet je eigenlijk omarmen niet afwijzen

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
Fijn dat er gereageerd wordt vanuit de leiding. Wat vervelend voor je dat je zo druk bent met allerlei zaken.

Ik lees "Wat wel en niet op forum thuis hoort, zie forum regels". Dat is in theorie wel zo, maar in praktijk verlang ik persoonlijk van moderators dat zij ervoor zorgen dat dit ook wordt nageleefd.
Van niet iedereen kan worden verwacht dat het begrip "fatsoen" wordt beheersd, en zoals eerder aangegeven komt het wel eens voor dat mensen privacygevoelige informatie delen. Of minderjarigen die contactverzoeken plaatsen om dingen te doen die niet voor minderjarigen bedoeld zijn.
Daar zou ik actie van moderators in eerste instantie prettig vinden. Het opkuisen van sommige topics is pas punt twee, als ik voor mezelf spreek.

Mocht het "druk met privézaken"-gedeelte structureel zijn, is het dan misschien het overwegen waard de taak van moderator aan iemand anders over te dragen?

LBV

Toplid
Forumleiding
Beste allemaal,

Excuses voor de lange radiostilte. Ik heb een erg drukke periode achter de rug en dit niet duidelijk naar buiten gecommuniceerd.
Vervelend om te lezen dat er de nodige onvreden is en ik kan mij ook vinden in een aantal klachten.

Ik ga nu mijn best doen met het moderatie/beheerdersteam de nodige (nieuwe) afspraken te maken en kijken of we weer een frisse wind kunnen laten waaien door dit forum.

Deze site heeft ons (of in ieder geval mij) veel geholpen en gebracht in de afgelopen jaren en het zou zonde zijn als het verwaarloosd zou worden.

Mijn oprechte excuses!

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Beste allemaal,

Excuses voor de lange radiostilte. Ik heb een erg drukke periode achter de rug en dit niet duidelijk naar buiten gecommuniceerd.
Vervelend om te lezen dat er de nodige onvreden is en ik kan mij ook vinden in een aantal klachten.

Ik ga nu mijn best doen met het moderatie/beheerdersteam de nodige (nieuwe) afspraken te maken en kijken of we weer een frisse wind kunnen laten waaien door dit forum.

Deze site heeft ons (of in ieder geval mij) veel geholpen en gebracht in de afgelopen jaren en het zou zonde zijn als het verwaarloosd zou worden.

Mijn oprechte excuses!
Alle begrip dat jullie als moderators ook julli zaken buiten het forum hebben.
En dit ook voor jullie hobby is, maar fijn dat er nu een reactie is.
Hopelijk kunnen we het samen leuk houden :)

marcel

Geniet van elke dag met een brede lach :-)
Fijn dat er toch af en toe wordt mee gekeken. Ik denk dat sommige hier ook gewoon even logisch moeten nadenken over plaatjes die gepost worden. Als je al merkt dat er zoveel weerstand is over poep luiers, doe dat dan gewoon niet. Los van het feit dat het gewoon smerig is vind ik dat soort dingen en klaar komende piemels gewoon te persoonlijk en niet thuis horen op het forum maar dat is mijn mening.

Julia

Trotse Transvrouw, PDS, Inco
Beste allemaal,

Mijn oprechte excuses!
soms is de situatie zo dat het niet mogelijk is om dit duidelijk te communiceren,

welkom terug, en hoop niet dat er zoooo veel te doen is dat het onmogelijk is om allemaal aan te passen...

beddenplasser

volwassen peuter
Beste allemaal,

Mijn oprechte excuses!
LBV, enorm bedankt voor je reactie. Ik merk duidelijk dat je begrijpt waar het bij een aantal van ons om draait. Ik denk dat we allemaal een plek willen waar we onze besognes kwijt kunnen, en steun willen vinden bij elkaar. Dit vraagt een grootst gemene deler, waarbij de te scherpe kantjes best achterwege worden gelaten.
Ik denk dat er heel wat van ons zijn die zo nodig willen mee helpen, ieder naar zijn eigen goeddunken en vermogen. Dus als jullie vanuit de mods hulp nodig hebben, laat het dan gewoon weten.

LBV

Toplid
Forumleiding
Beste Allemaal,

Ik heb mijn zorgen en bevindingen gedeeld met de andere moderators en de beheerders. Ik ben nu nog in afwachting op de beheerders, ik heb helaas als moderator te weinig autorisatie om verdere acties te ondernemen (ook geheel begrijpelijk).

Tevens wil ik zo transparant mogelijk zijn naar jullie als gebruikers zodat jullie ook weten dat ik er op de achtergrond mee bezig ben en probeer wat verandering te realiseren.

Updates volgen!

Skyfal

Kik en Skype aanwezig, via een pb te verkrijgen
Even een reactie als “er wordt naar gekeken” “ reactie volgt na overleg met het team” zijn prima antwoorden.
En dat roept ook weer een tegen vraag op omdat je het niet voor iedereen naar hun zin kan maken, dan kan je beter niet reageren als je hoe goed bedoeld dan ook 'kwaad' bloed maakt
Om een voorbeeld te geven: de laatste keer dat ik bij CBB was, een paar jaar geleden, haalde iemand op een gegeven moment een dwangbuis en een set hangsloten tevoorschijn. Ik heb zelf niets met dat soort spullen en ik werd er heel ongemakkelijk van. Het was ook meteen de laatste keer.
Nou ben ik nog nooit bij een CBB meeting geweest maar dat met een dwangbuis en sloten is niet bepaald mijn ding, vooral als ik ermee geconfronteerd zou worden en t word aangedrongen dan is dat al een reden om de volgende keer toch even dieper te gaan na denken of ik een volgende meeting zou doen. Ik zeg niet dat dat gebeurd is maar slechts m'n mening.
echter blijft er nu soms een discussie op laaien over vieze luiers en een aantal luier poepers....
Idd het is aan jezelf of je het opent of niet. Krijg je het respect niet van de ander hou dat dan voor je eigen, gewoon niet reageren denk ik dan. Soms heb ik een antwoord staan en dan denk ik van, doe maar niet, negeer hetgeen maar, hou het respect voor jezelf en kijk verder, voordat je iets neer zet waar je 8eraf spijt van hebt.

marcel

Geniet van elke dag met een brede lach :-)
Je zal nooit alles goed en netjes krijgen op het forum. Zoveel mensen, zoveel wensen. Uiteraard kun je, als het steeds dezelfde personen zijn die er een zooitje van maken deze waarschuwen en als ze dan nog doorgaan verbannen. Ook ik heb wel eens een foute reactie op iets gegeven, daarna wel openlijk mijn excuses gemaakt. Dat kan altijd een keer gebeuren omdat je ook wel eens niet lekker in je vel zit of wat voor reden dan ook. Ik vind het ook verschrikkelijk als ik op media 18+ klik en daar blote en klaar komende piemels zie terwijl ik daar ook niet om vraag. Maar een andere man die daar wel van houd vind dat geil en geweldig. Wie ben ik dan om daar over te oordelen? Natuurlijk kan ik er mijn mening over geven maar daar houd het dan bij op. Niet ellenlange discussies voeren. Dit is mijn mening en daar hebben jullie recht op :cool:

els

Toplid
Forumleiding
hallo

hierbij wil ik toch gaan reageren .het team doet alles naast werk gezin en sociaal leven,
we doen ons uiterste best en meer dan dat kunnen we ook niet.
wanneer er vragen klachten of andere suggesties zijn is er de mogelijkheid om een mail of prive bericht te sturen naar een van de moderators kan niet beloven dat er per direct een antwoord komt maar wel zo zsm
hoop jullie voldoende te hebben geïnformeerd hier mee.
groeten els

PamperMe2

Toplid
hierbij wil ik toch gaan reageren .het team doet alles naast werk gezin en sociaal leven,
Misschien moet er dan andere moderators komen of is het zon verheven recht geworden dat dit maar als excuus gebruikt wordt en het daarmee maar goed is.
Genoeg dingen die gebeurd zijn en gepost zijn die meer aandacht verdienen dan dat ze nu krijgen. En dan krijg je leden die zelf dingen gaan posten en vind iedereen zich verheven om de rest de les te lezen. En dat valt dan ook weer niet in goede aarde.

Uberhaubt begrijp ik in dit forum de keuze in structuur niet. moderators zijn "forumleiding". Meestal heb je een forumleiding (uit 1 of 2 mensen) en moderators. En ook moderators met voldoende rechten.

Niks persoonlijks allemaal maar dit klopt gewoon weg niet. Zoals ze zeggen "als je geen tijd hebt, even goede vrienden maar dan gaat de functie naar iemand anders"

En het forum heeft het gewoon hard nodig ! Ja ik maak me zelf ook schuldig aan een stevige discussie maar dat ga je krijgen met een ieder die denkt voor wat voor reden op de barricades te moeten springen voor zijn inzichten hoe we met elkaar om moeten gaan. Het gevaar wat volgt is das het volgende punt is dat je niet "stevig" met elkaar mag discussiëren en wat verder volgt is de censuur op anderen.

Het forum is net een eigen land met zijn eigen inwoners. Als je geen rechtsmacht hebt, krijg je anarchie.

Skyfal

Kik en Skype aanwezig, via een pb te verkrijgen
Misschien moet er dan andere moderators komen of is het zon verheven recht geworden dat dit maar als excuus gebruikt wordt en het daarmee maar goed is.
Ow lees ik hier dat jij je beschikbaar stelt, dan neem ik aan dat je niet werkt enof geen gezin hebt en weet ik veel niet doet. Dus achter de spreekwoordelijke geraniums zit....... Want om ieder bericht inhoudelijk te kennen op dit forum zal je dag taak aan hebben.
ik denk dat je geen enkel idee hebt wat er achter de schermen word gedaan
Dat denk je niet alleen Els en ik denk ook dat er, door sommige, te makkelijk over ged8 word.
Niks persoonlijks allemaal maar dit klopt gewoon weg niet. Zoals ze zeggen "als je geen tijd hebt, even goede vrienden maar dan gaat de functie naar iemand anders"
Doelend op het werkend en betaalde nivo?

Reppie

voornamelijk PVC en Diaper lover, soms papa
En ook hier kan dus een slotje op.
Vind het maar goed bedoeld slap gelul allemaal. Het feit dat het gepost wordt door een lid onder de noemer "verdraagzaamheid", leuk hoor maar denk je werkelijk dat dit iets gaat oplossen ?? En dan moet er ook nog over "fatsoen" gesproken worden ? Wie denken jullie nu te zijn dan ?

Forum is gewoon om droevig van te worden. Iedereen moet iedereen de les lezen.
Eindeloze discussie's die nergens naar toe gaan.
Moderators die zich niet laten zien en totaal niet preventief handelen.

Brrr... bizar gewoon.
quote uit verdraagzaamheid topic, moet er niet aan denken dat iemand met zo'n mening een mod wordt, daarbij heb zelf ondervonden dat de mods best wel dingen doen.

PamperMe2

Toplid
ik denk dat je geen enkel idee hebt wat er achter de schermen word gedaan
en ga verder ook geen uitleg geven wanneer iedereen elkaar met respect behandeld komen we al heel ver.
het team hier doet echt zijn werk wel en we grijpen in waar nodig is.
"achter de schermen" is juist het probleem hier. Jullie zijn "voor de schermen" er niet op de momenten dat het nodig is. We hebben nu al genoeg topics voorbij zien komen die aandacht van de moderators vereisen maar jullie grijpen niet in. Zelfs de discussie over de 13 jarige in de contact advertenties missen jullie en nog staat die post daar voor een ieder.
Geen idee wat jullie precies uitvoeren "achter de schermen" maar lezen schijnbaar niet, anders was het een heel ander forum geweest. Dan hadden mensen geen week hoeven te wachten op een reactie van 1 van de clubleiding. Was er al lang een PM of bericht achter gelaten in de contact advertentie deel.
Jammer maar het team doet zijn werk NIET, anders was de hele discussies over jullie afwezigheid er helemaal niet geweest.
Al hadden jullie alleen maar aangegeven wat jullie dan "achter de schermen" zo hard mee bezig zijn. Dan hadden we op zijn minst nog begrip voor kunnen hebben laat staan dat eventuele opkomende veranderingen of aanpassingen aan het forum een positief beeld zou geven.

Respect en verdraagzaamheid is allemaal mooi op papier maar iemand die het niet heeft zal het door zon oproep echt niet krijgen. Want degene die het aangaat let daar niet eens op, of heeft het niet eens door voelt zich niet aangesproken. Buiten dat is er nog een pagina lange discussie wat dan respect en verdraagzaamheid is.. want er zijn er genoeg die dan bij alle discussies meteen naar respect grijpen terwijl er geen scheldwoord is gevallen.
En daarom zijn er moderators.... niet voor achter de schermen.

Ja we komen ver als iedereen respect en verdraagzaam zijn. Hallelujah !
Maar een forum bestaat niet uit allemaal gebruikers met precies hetzelfde DNA. Iedereen heeft zo zijn eigen mening, leest wel of leest niet goed, begrijpt de punten van anderen wel of niet, Houd graag iedereen als vriend of gaat er met een gestrekt been in..
Moderators bepalen de grenzen en geven die aan. (niet door iemand onzichtbaar te bannen e,d maar in de discussie zelf). Daarom is modereren ook een *** baan als je het goed doet.

Ik snap ook werkelijk niet dat ik het hier nog moet uitleggen aan de "forumleiding" Een antwoord als "druk achter schermen / Druk sociaal en prive zal allemaal best maar dan nog zijn er topics van de afgelopen maanden dat je je als forumleiding moet afvragen of je daarmee weg komt.

Ow lees ik hier dat jij je beschikbaar stelt, dan neem ik aan dat je niet werkt enof geen gezin hebt en weet ik veel niet doet. Dus achter de spreekwoordelijke geraniums zit....... Want om ieder bericht inhoudelijk te kennen op dit forum zal je dag taak aan hebben.
Dat denk je niet alleen Els en ik denk ook dat er, door sommige, te makkelijk over ged8 word.
Doelend op het werkend en betaalde nivo?
Waar staat dat ik me beschikbaar stel ?
Ik heb het grootste gedeelte van mijn jeugd, zon 25 jaar, met online gaming clans/communitie's en de forums die erbij horen mee gedraaid en daarbij opgeklommen naar de leiding/management. En ja ik weet wat voor *** werk het is. Daar zat ik ook al elke dag achter de PC de boel te organiseren met een maat en een boel extra mensen.. Gelukkig was er toen nog Ventrilo & Teamspeak waar je mondeling veel beter de ijzers uit het vuur kon halen dan een postje te maken die weer verkeerd gelezen/begrepen wordt enzenzenz...
Ik ben hier niet voor "de veer" alleen om aan te geven dat ik er bekend mee ben..
... en te weinig actief om daadwerkelijk hier iets bij te dragen.

quote uit verdraagzaamheid topic, moet er niet aan denken dat iemand met zo'n mening een mod wordt, daarbij heb zelf ondervonden dat de mods best wel dingen doen.
Je mag die mening hebben... ik vind verdraagzaamheid niet gelijk moet staan aan het niet voeren van een discussie. Dat anderen dan meteen op hun teentjes zijn getrapt en respect en verdraagzaamheid gaan roepen is niet mijn probleem.
Dat jij er wel wat hebt gemerkt is goed om te weten.. alleen is het buiten het zicht corrigeren nu niet echt handig als mensen de grenzen niet kennen. Geen idee wat de reden was maar als het over een inhoud van een post gaat, waarom niet gewoon die post editen en/of erop reageren als mod.

Lotje 66

Ikke lief???
"achter de schermen" is juist het probleem hier. Jullie zijn "voor de schermen" er niet op de momenten dat het nodig is. We hebben nu al genoeg topics voorbij zien komen die aandacht van de moderators vereisen maar jullie grijpen niet in. Zelfs de discussie over de 13 jarige in de contact advertenties missen jullie en nog staat die post daar voor een ieder.
Geen idee wat jullie precies uitvoeren "achter de schermen" maar lezen schijnbaar niet, anders was het een heel ander forum geweest. Dan hadden mensen geen week hoeven te wachten op een reactie van 1 van de clubleiding. Was er al lang een PM of bericht achter gelaten in de contact advertentie deel.
Jammer maar het team doet zijn werk NIET, anders was de hele discussies over jullie afwezigheid er helemaal niet geweest.
Al hadden jullie alleen maar aangegeven wat jullie dan "achter de schermen" zo hard mee bezig zijn. Dan hadden we op zijn minst nog begrip voor kunnen hebben laat staan dat eventuele opkomende veranderingen of aanpassingen aan het forum een positief beeld zou geven.

Respect en verdraagzaamheid is allemaal mooi op papier maar iemand die het niet heeft zal het door zon oproep echt niet krijgen. Want degene die het aangaat let daar niet eens op, of heeft het niet eens door voelt zich niet aangesproken. Buiten dat is er nog een pagina lange discussie wat dan respect en verdraagzaamheid is.. want er zijn er genoeg die dan bij alle discussies meteen naar respect grijpen terwijl er geen scheldwoord is gevallen.
En daarom zijn er moderators.... niet voor achter de schermen.

Ja we komen ver als iedereen respect en verdraagzaam zijn. Hallelujah !
Maar een forum bestaat niet uit allemaal gebruikers met precies hetzelfde DNA. Iedereen heeft zo zijn eigen mening, leest wel of leest niet goed, begrijpt de punten van anderen wel of niet, Houd graag iedereen als vriend of gaat er met een gestrekt been in..
Moderators bepalen de grenzen en geven die aan. (niet door iemand onzichtbaar te bannen e,d maar in de discussie zelf). Daarom is modereren ook een *** baan als je het goed doet.

Ik snap ook werkelijk niet dat ik het hier nog moet uitleggen aan de "forumleiding" Een antwoord als "druk achter schermen / Druk sociaal en prive zal allemaal best maar dan nog zijn er topics van de afgelopen maanden dat je je als forumleiding moet afvragen of je daarmee weg komt.

Waar staat dat ik me beschikbaar stel ?
Ik heb het grootste gedeelte van mijn jeugd, zon 25 jaar, met online gaming clans/communitie's en de forums die erbij horen mee gedraaid en daarbij opgeklommen naar de leiding/management. En ja ik weet wat voor *** werk het is. Daar zat ik ook al elke dag achter de PC de boel te organiseren met een maat en een boel extra mensen.. Gelukkig was er toen nog Ventrilo & Teamspeak waar je mondeling veel beter de ijzers uit het vuur kon halen dan een postje te maken die weer verkeerd gelezen/begrepen wordt enzenzenz...
Ik ben hier niet voor "de veer" alleen om aan te geven dat ik er bekend mee ben..
... en te weinig actief om daadwerkelijk hier iets bij te dragen.

Je mag die mening hebben... ik vind verdraagzaamheid niet gelijk moet staan aan het niet voeren van een discussie. Dat anderen dan meteen op hun teentjes zijn getrapt en respect en verdraagzaamheid gaan roepen is niet mijn probleem.
Dat jij er wel wat hebt gemerkt is goed om te weten.. alleen is het buiten het zicht corrigeren nu niet echt handig als mensen de grenzen niet kennen. Geen idee wat de reden was maar als het over een inhoud van een post gaat, waarom niet gewoon die post editen en/of erop reageren als mod.
De "13 jarige" is anders wel gebaned
En discussie is helemaal niet erg
Elkaar kwetsen wel
De meeste leden doen gewoon leuk en lief tegen elkaar
Elkaar vragen om een beetje aardig voor mekaar te zijn???
De mods kunnen ook niet alles we moeten het met elkaar leuk maken
En houden
Hoop dat je me nu geen zeurtruus vind

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
@PamperMe2 ik ben het met je eens. Fijn dat jij het zegt, dan ben ik eens niet degene die de bak stront over zich heen krijgt voor het hebben van een mening die onaangenaam is om te horen.

(...) Ik vind verdraagzaamheid niet gelijk moet staan aan het niet voeren van een discussie. Dat anderen dan meteen op hun teentjes zijn getrapt en respect en verdraagzaamheid gaan roepen is niet mijn probleem.
Dit wilde ik er even uitlichten. Ik kan alleen maar zeggen: Amen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan