Grote stap

archie

Nieuw lid
hallo allemaal het is een poos geleden sinds mijn laatste post op het forum, ben eigenlijk altijd enthousiast lezer geweest ik ben een poosje aan het twijfelen geweest maar hier is dan mijn eerste verhaal,
ik hoop dat jullie het wat vinden.

Grote stap,

Inleiding,


Het is ooit eens begonnen ik ben altijd een lastige geweest met zindelijk worden, tot mijn derde heb ik 24/7 luiers gedragen en vanaf mijn 4e nog 1,5-2 jaar s'nachts tot ik en mijn zus een keer alle luiers kapot gescheurd hadden toen moest ik maar bewijzen dat ik ze niet nodig had. lang heb ik nog last gehad van natte pyjama's en vieze lakens. overdag daarin tegen was het een heel ander verhaal sinds er gezegd was dat als ik moest, ik maar een boom op moest zoeken leek ik net een hond want ik ging in eens bij elke boom. dit heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik op mijn 4e overdag droog was.

gedurende ik ouder werd bleven er incidenten waarbij het niet goed ging met mijzelf droog houden, dit was nooit een probleem en er was altijd wel een oplossing. Uit deze vroege periode zijn er bepaalde dingen die mij branden in het geheugen net als de dag van gisteren.

een aantal momenten hieronder beschreven,

Ik was een jaar of 4 en ik had het eindelijk voor elkaar ik mocht voor het eerst een onderbroek aan. Zo trots als een beer ging het de hele dag goed geen enkel ongelukje. Maar tegen het eind van de middag ging er toch iets mis. Ik was lekker buiten aan het spelen toen ik voelde dat ik naar de wc moest voor de grote boodschap. Tijdens het naar binnen lopen vermelde ik mijn ouders dat ik moest die me vervolgens prezen en vertelde snel lopen jochie dan ben je nog op tijd. super trots deed ik mijn behoefte en stond op om me af te vegen toen ik mij besefte dat ik mijn onderbroek nog aan had. Toen ik teneergeslagen de kamer in liep en vertelde wat er gebeurt was moesten mijn ouders stiekem lachen maar gaven me troost maar wel weer een luierbroekje voor het geval dat.

Tijdens een weekend dat mijn ouders moesten werken, bleven mijn zus en ik logeren bij opa en oma. We hebben een leuk weekend gehad met tenten bouwen. pannekoeken met kipvingers en het bouwen van een eigen bolder kar. Ik was een jaar of 5 en het ging nog wel eens mis s'avonds er stond dan wel een potje/poo op de slaapkamer maar ook dat was niet altijd haalbaar, zo ook dit weekend. Ik hoor terwijl ik me moest wassen mijn opa en oma bespreken dat het msichien beter is om me een luier om te doen. Op dat moment werd ik hier enorm verdrietig van, "maar de tot op de dag van vandaag vraag ik me nog steeds af wat als het wel was gebeurt".

Zo was ik een jaar of 7 en logeerde bij mijn tante samen met mijn zus. Op dit moment was mijn nichtje ietjes ouder dan één jaar. We zaten s'avonds samen op de kamer en er stond een groot roze pak vol luiers. Mijn zus en ik waren door de kamer aan het struinen en snuffelen toen ze ineens zei "moet je dit eens voelen, lekker zacht!" toen vond ik het grappig maar vergat het al weer snel om maar te gaan slapen.

Er is verder nog één moment die mijn drang naar luiers goed bij is gebleven.

Buiten kleine dingen zoals een keer een poppen luier om te krijgen of om in mijn
onderbroekje te stoppen om vervolgens al wrijfend een heerlijk gevoel te krijgen

Was het de zomer van 2004 het was warm weer achterin augustus. Er was een buurt feest georganiseerd maar er was ook familie vanuit het zuiden van het land. Mijn achter nicht, haar man, mijn achter neefje 2 jaar jonger dan ik, mijn achter nichtje 9 en nog een nichtje van 3. Het nichtje van 3 was nog compleet afhankelijk van luiers ondanks dat ze het net een weekje zonder kon ging het mis en waren er luiers nodig. Vanaf het moment dat ik het pak heb gezien heeft het een aantrekkingskracht. Tot het buurtfeest, we waren buiten commando aan het spelen met de geparkeerde auto, iedereen was buiten de muziek stond aan en de bbq werd aangestoken. Toen ik een plan kreeg, ik zei dat ik naar de wc moest en zo weer terug zou komen. Ik snelde mezelf naar huis toe ging naar binnen pakte uit het reeds aangebroken pak (zouden ze niet merken) een luier pakken, het was eentje van de aldi de grootste kinder maat. Ik ren naar boven en probeer de luier om te doen, helaas ben ik hier te groot voor dus ik stop het in mijn onderbroek en ga lekker op mijn buik op het matras liggen, Dit gevoel was Heerlijk ik heb een kwartier gelegen voordat ik hem eruit haalde en verstopte.

meerdere van dit soort incidenten hebben er voor gezorgd dat luiers altijd in mijn hoofd zijn gebleven, bij reclames maar ook in de winkel trekt het altijd mijn aandacht.

Op mijn 18e heb ik voor het eerst zelf de stoute schoenen aangetrokken. Ik was klaar met werk had een grote rugzak mee en had besloten dan eindelijk een keer broekjes te kopen. Ik heb naar de Albert heijn gegaan heb een kwartier door de winkel gelopen. Tijdens het struinen Heb wat standaard boodschappen gepakt een paar flesjes Bier (dit gaf me het idee dat de verkooper dan niet zou denken dat het voor mijzelf was), en ben ik naar de luiers gelopen. Ik heb een pak drynites 8-15 voor jongens gepakt. vanaf het moment dat ik ze in mijn mand heb ging mijn hart tekeer, ik kreeg een warm gevoel en toen ik moest afrekenen trilde mijn handen lichtelijk.
Zo snel als dat ik betaald heb en de spullen in mijn tas heb gestopt ben ik direct naar huis gereden. Heb de boodschappen op tafel gezet en ben direct naar boven gelopen. Eenmaal boven heb ik het pak geopend de eerste drynite gepakt en aangetrokken. Wat een heerlijk gevoel niet veel later moest ik plassen. Een twijfel aan de ene kant wilde ik het proberen in het broekje, maar aan de andere kant had ik er maar 9 en durfde niet snel weer nieuwe te halen. De eerste keer ben ik toch maar naar de wc gegaan, 2 dagen later had ik dan eindelijk in een luier geplast. wat een raar gevoel de dikke warme prop tussen je benen lichtelijk ging het hangen maar alles was zoals ik er al jaren over fantaseerde.

Een aantal maanden verstreken de luiers werden steeds minder, een poging om nieuwe te halen niet gedurfd en nadat er 3 stuks lekte bij mijn eerste plas had ik er ook geen behoefte aan. Tot mijn 20e heb ik over het internet gestruind heb veel gekeken naar foto's en bestel sites maar nooit de stap durven nemen. Tot ee n regenachtige dag, ik was vrij er was niemand thuis toen ik besloot nu ga ik naar een apotheek.

De apotheek:

word vervolgd...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Grote stap durven zetten Contact advertenties 6
smurfke zeer grote stap gezet Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
E Grote maten Turnpak/Spandex bodysuit/Swempak 16+ Board 6
fatsuit-lover Dominante papa of grote broer gezocht Contact advertenties 3
E Goede leotard/turnpak/badpak grote maat? 16+ Board 3
P Thrust Vector (Crinklz / Betterdry) Grote maten Vragen & Info Shop 2
E Hulp voor grote maten Vragen & Info Shop 8
D Gespot op facebook: grote baby gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
F Gezocht: grote broer Voorstellen 2
stimpy Papa of grote broer gezocht (Oost-Vlaanderen) Contact advertenties 13
AB / DL25 Het grote papa en mama uitdaag topic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 75
G Van jaloezie tot grote verandering J 2
T Grote veiligheids spelden Vragen & Info Shop 28
Skyfal Grote maat voering Kleding 0
unf15 Tips voor grote maten luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
A Kinderschoenen in grote maten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Ominous_rumors Grote maten luiers uitverkocht Vragen & Info Shop 1
P Groot zit gemak gezocht met grote luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Kleine_Lottie De grote Luierwereld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
Ivy Grote broer of Kleine zus G 4
BabyJake Het Grote Disney+ Topic Pub 7
DL-boy86 Het grote Kerstsfeer topic Pub 31
P GROTE WAGENS, GROTE LUIERS G 17
J De zin van een Grote Voorraad Aanbevolen 57
B Ik ben op zoek naar grote luierbroekjes met leuke jongens print Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
P Grote fopspeen Product & Winkel Testverslagen 0
J Logeren bij mijn grote zus. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Uiteindelijk spijt van grote wens U 3
D Luiers Openbaar in grote stad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
K zoek luiers grote maat Voorstellen 18
Mary-Jane Holland Het grote kleine knutseltopic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Dips N' Bricks Zijn er nog meer grote OWL CITY fans op dit forum? Pub 11
V Luier in grote maat M of kleine maat L Product & Winkel Testverslagen 5
Diaperboy-17 Vandaag de Grote dag Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
stefanbosje Het Grote Luier Overzicht ! Product & Winkel Testverslagen 7
nijntje Grote ZWITSAL poll Polls 32
ar grote luiers Luiers 5
G Grote kinderluiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
C Drijvend bed met grote teddybeer op Canal Paride, wie heeft er meer gezien op TV Pub 6
LBV Grote schoonmaak! moderator talk 5
Winfield Waarom zit er op dit forum zo'n grote scheiding tussen de jongeren & volwassenen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Sparrow Een grote verandering G 5
W Het grote (on)zindeljkheidsspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
scenekid Grote schoonmaak Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
Peuter Matt grote van de postpakketen van Cos'n dry Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Sardonyx Spelletje doen: De grote verhalenquiz Pub 4
M Grote speen of nuke VVV 12
Similar threads


















































Bovenaan