GROTE WAGENS, GROTE LUIERS

Pamper Pan

Ontspanning en sociaal
Lieve lezer,

Dit kortverhaal is fictief en de namen in dit verhaal zijn uit de lucht geplukt.
Verder heeft dit verhaal een doelgericht einde en ik probeer garant te staan voor uw lees-luier kwaliteit.

Ten slotte zou ik willen verzoeken aan iedereen die genoot van mijn verhaal zo lief te zijn een reactie te laten in wat voor vorm dan ook.
Ik waardeer mijn kritiek net zoveel als mijn complimenten, ik hoor gewoon graag van jullie.

Liefs,
Pan


GROTE WAGENS, GROTE LUIERS

Logboek -Babydriver Verreweg Transport




Logboek maandag 23 october


Mijn naam is Nicky en dit was mijn eerste dag als babydriver bij Verreweg Transport.

Om stipt 4 uur in de vroege ochtend liep ik binnen bij het kantoor van Verreweg transport om uitleg te krijgen over mijn eerste dag.
De planner Hans stelden zich kort en gehaast voor en hij maakte direct aanstalten om me mijn voertuig te laten zien.

Samen met Hans naderde ik buiten een normale trekker-oplegger combinatie en Hans legde simpel uit wat er verwacht werd van mij.
Ik hoefde maar voor de deur van de cabine te staan en te trekken aan het handvat om mijn dag te starten.
'De rest gebeurt automatisch!' riep Hans mij toe terwijl hij al bellend aanliep.

Ik trok voorzichtig aan het handvat waarna ik kon zien dat de lampen aansprongen in de cabine. De motor begon zachtjes te brommen en ik hoorde mechanische delen
bewegen binnenin de cabine. Uiteindelijk ging de deur open en ik hoorde een digitale stem mij verwelkomen.
'Goedemorgen Babydriver en welkom op jouw eerste dag. Blijf jij maar staan dan doe ik de rest.'
Metalen maar toch flexibele slangen bewogen zich op normaal tempo uit de cabine, de handen aan de uiteinden van de metalen slangen hielden mij stevig vast terwijl
ik in de cabine werd gehesen.

In het voorste deel van de cabine werd ik liggend op mijn rug geplaatst en ik voelden een zachte, pvc ondergrond.
De handen begonnen met mij uit te kleden en ik was een beetje nerveus ondanks dat ik wist wat er zou komen.
De velen, vliegende handen zwermend door de cabine waren kundig en praktisch en veegde gemakkelijk en effiecent mijn geslacht af met een vochtige doek.

Twee handen grepen naar mijn enkels waarna ze vervolgens omhoog bewogen met mij vast mijn billen kwamen daardoor van het schoonmaakkussen en werden ook gereinigd.

Met mijn blote, licht vochtige kont in de lucht zag ik een ander paar handen een luier openvouwen en ik moest slikken van de enorme omvang die ik moest dragen.
Nog nooit eerder had ik als babydriver lange afstanden gereden en daarom wist ik niet hoe de luiers eruit zagen boven de 6 uur-draagtijd.

Mijn kont landde pas op de enorme kantoenen strip toen de machine mijn billen en kruis had ingepoederd met een talk-wolk.
De luier werd strak ingepakt en direct ervaarde ik in dat mijn benen naar elkaar toe sluiten geen optie meer was.
Op dat momnent protesteerde ik tegen de boordcomputer wat in nader in zien geen goed idee was.
Deze boordcomputer is velen malen strenger ingesteld dan die van mijn oude werkgever en ik werd direct op mijn knieen geplaatst voor mij straf.
Een hand begon mijn luier omhoog te trekken en ik voelden de luier strak tegen mijn kruis trekken waarna verschilende handen mij platte slagen gaven op mijn strak
getrokken luier.

Die stomme boordcomputer stopten niet met spanken totdat ik mijn excuses had gemaakt voor alleen protesteren.
Ik weigerde toe te geven wat er alleen tot leidde dat ik emotioneel werd van mijn billenkoek.
Uiteindelijk met tranen en een brok in mijn keel mijzelf moest ik mijzelf verontschuldigen.
Tevreden met mijn antwoord kleedde de machine mij verder aan.

Ik leek op veel zaken niet voorbereid aangezien ik plots na de luier nog een plastic broekje aankreeg met daarbovenop een onesie pyjama.
Vanaf het voorste gedeelte in de cabine werd ik nog net geen meter naar links verplaatst naar de andere helft van de cabine waar ik vervolgens werd opgesloten.
Ik mocht ervaren hoe een houten spijlwand mij opsloot als een aap in een kooi.
Al de handen in de cabine verdwenen plots in de afsluitbare gaten waar ze vandaan kwamen en ik werd alleen gelaten in mijn babydriver box.

Kort daarna begon de wagen met rijden en de lichten in de cabine gingen uit. Ik wilde niet opgesloten zijn in een donker hol en ik vroeg of de lampen aanmochten.
Ik kreeg geen antwoord maar een zacht nachtlampje buiten mijn box begon te branden.

Na een korte rit stond mijn combinatie weer aan een dock en door het rustig toenemend daglicht kon ik zelf iets meer waarnemen in de cabine buiten het ster vormig
nachtlampje. Omdat ik voelde dat er beweging was achter in mijn oplegger vroeg ik aan de boordcomputer of ik buiten een sigaret mocht roken.
Ik leek echter geen antwoord te krijgen en nadat ik onrustig probeerde uit mijn box te komen stopte een enkele hand mij een fopspeen in de mond.

De speen spuugde ik meteen uit en ik begon te schreeuwen van frustratie 'Kut bedrijf! Kut wagen! Kut computer!'
Ik was meteen helemaal klaar met het werk en ik wilde weg.

De computer bedacht dat ik honger had en begon mij de groene inhoud van een babyfles te voeren.
Het spul dat mijn mond vulde proefde als vieze gemixte groenten en ook het flesje wilden ik uispugen.
Een flesje was duidelijk niet genoeg en zonder pauze moest ik 8 flesjes naar binnen tanken voordat ik mijn fopspeen weer terug in kreeg samen met een
leren bandje rond mijn hoofd zodat ik hem niet weer kon uitspugen.

Tevergeefs probeerde ik bezwaar te spreken om helaas niet verder te komen dan gebrabbel achter mijn fopspeen.
Ondertussen liep mijn nood hoog op om te moeten plassen en als goede babydriver hoor ik dat te kunnen doen. Spijtig voelde ik mijzelf niet meer prettig met de
boordcomputer en was ik bang dat ik het urenlang met dezelfde natte luier moest doen dus besloot ik het op te houden.

Het laden van de wagen was klaar en de volgende rit begon terwijl ik neveus bleef prosteren om mijn plas op te houden.
De boordcomputer had in de gaten wat ik deed en een paar handen verschenen in mijn box om mij vervolgens te kietelen.
Ik heb geen enkele weestand tegen kietelen en al snel liet ik een plas lopen in mijn luier waarna ik opgaf en mezelf liet lopen.

De tweede rit duurde voor mijn gevoel uren en mijn luier was aardig nat bij het eerste los adres. Eenmaal terug aan dock werden de mechanische armen met silicoon
handen weer actief en ik werd verwijderd uit mijn onesie waarna mijn luier werd gecontroleerd op lekkages en gebruik.

Ik werd niet verschoond alleen weer gevoerd met hetzelfde groene goedje als eerder en als afsluiter moest ik twee eetlepels innemen van een lichtgele olie.
Het smaakte eigenlijk nergens naar, maar ik leek een kleine vis smaak te herkennen.

In alleen mijn luier en plastic broek werd ik geplaatst en dichtgeritst in een stevige slaapzak en ik in de slaapzak werd ik vastgegespt aan de box vloer met
een riem zodat ik niks anders meer kon dan op mijn rug liggen. De gordijnen van de cabine sloten het daglicht uit de cabine en wederom was het ster vormige
nachtlampje mijn enige licht bron.

Ik verveelde mij stuk nadat ik moest gaan slapen van de computer en mijn natte luier begon mij inmiddels te kriebelen waardoor ik moeite had met slapen.
De slaap leek maar niet komen en al snel begon mijn maag geluiden te maken die als het ware een voorspelling waren van een vieze luier.
De olie die ik in kreeg had waarschijnlijk een laxerende werking en terwijl ik vastlag in mijn slaapzak vulden ik mijn luier zoals ik als babydriver nog nooit had
hoeven doen tot dat punt.

Het was niet gemakkelijk om mijzelf te ontlasten in mijn luier en ik moest geregeld mijn kont en daarmee luier bewegen om plaats te maken voor meer ontlasting.
Ik kon alleen maar hopen dat ik zo snel mogelijk een verschoning kreeg voordat ik mijzelf genoodzaakt voelden om te huilen over mijn vieze toestand.

De slaap kwam uiteindelijk eerder dan de verschoning waardoor ik later wakker werd in een klamme, koude luier.
Het enige alternatief op een koude luier voor een babydriver is hem warm plassen en dat is wat ik deed.
Ik wilde het liefst jammeren en huilen voor een schone luier alleen weerhield de fopspeen mij.

Het gevoel van onmacht en vernedering speelde met mijn emoties waardoor mijn gezicht rood aansloeg en ik ongewenst snottebellen verloor op mijn gezicht.
Als een verdrietige baby worstelde ik in mijn slaapzak toen ik mijn snot proefde op mijn lippen. De mogelijkheid om het weg te vegen had ik niet en ik kon alleen
maar hopen dat de wagen zo snel mogelijk stil stond.

Weer zal ik geplast hebben, weer zal ik in slaap zijn gevallen, weer hoopte ik op een schone luier totdat uiteindelijk de wagen weer stil stond om te lossen
of te laden. Het nachtlampje ging als eerste uit waarna rustig de gordijnen plaats maakten voor de buitenwereld.
Tot mijn verbazing stonden we bij een tankstation en wat ik ook niet verwachtte was dat het inmiddels al weer avond was.

De spijlen wand schoof omlaag en de vliegende handen zwermden weer door de cabine. Ik had er vertrouwen op te worden verschoond toen de handen mij bevrijdden van
mijn benauwde slaapzak en overdroegen naar de verschoon helft van de cabine. Luttele seconde tussen de cabine helften hing ik in de lucht en ik voelden daardoor heel
goed de zware staat van mijn goed gebruikte luier hangen tussen mijn benen.

De gordijnen gingen niet dicht terwijl ik werd verschoond en ik durfde niet naar buiten te kijken omdat ik wist dat er bij mij naar binnen werd gekeken door bezoekers
en personeel van het tankstation. Ik huilde wederom zachtjes en met tranen in de ogen werden mijn enkels weer gegerepen om mij als iedere vieze baby te helpen aan een
schone luier.

De schoonmak en de naverzorging duurde lang en toen ik weer een enorme luier omhad was ik ingesmeerd, weer ingepoederd en vernederd voor een tiental mensen die ik
vanuit mijn betraande ooghoeken zag filmen en wijzen.
Ondanks dat een publieke verschoning niet leuk is was ik toch blij met mijn schone luier. Na de rit die volgde merkte ik vanuit mijn box op dat we al weer bijna terug
waren bij Verreweg transport. Daadwerkelijk terug aan het dock op de zaak betrad Hans de planner mijn cabine en begroette mij door de spijlenwand.
'Ik zie dat jij je fopspeen in hebt dus ik hou het kort zodat je later op tijd naar bed kan.' tussen de spijlen door gaf hij mij een boekje en een pen aan.

'Je bent verplicht een logboek bij te houden bij ons bedrijf als babydriver en wij verwachten dat je dat goed doet. Weltrusten voor straks en ik wens jou veel succes
morgen richting Spanje.'

Ik dacht naar huis te mogen na de dag en ik haalde zover als ik het kon uit naar de planner, natuurlijk kwam ik niet ver met de spijlenwand, maar ik was enorm boos.
Het was geen slimme actie, de planner liep lachend weg en de tentakels met handen kwamen weer uit de muur gevlogen.

Het begon met de toevoeging van mittens over mijn handen en wat volgde was een uitgebreide spanking. Veel verschillende handen volgden elkaar vlug op met platte
slagen op mijn blote billen en ik snikte en ploeterde achter mijn fopspeen. Ik zat de gehele mishandeling op mijn knieeen en ook daarna toen de boordcomputer besloot
dat het genoeg was.

Voordat mijn luier terug vorm kreeg rond mijn heupen voelden ik een koude vinger in mijn kont die nadat ik ging liggen niet weg was. Ik lag op mijn rug en
ik zag een flexibele draad uit mijn luier komen die door naar bovenliep waar een plastic zak aan het plafond van de cabine hing. De zak leek vol en gevuld met
vloeistof die door een flexibele leiding in mijn luier liep. De vinger eerder in mijn kont leek in verband te staan met alles wat ik zag wanneer ik voelden hoe er
vloeistof vanuit de zak in mij stroomde. Ik had willen opstaan, ware het niet dat de verschoonband mijn torso vasthield aan het verschoonplateu.

Voor een benauwde en oncomfortabele tijd lag ik daar tot de zak compleet leeg was en een hand mijn luier in dook om de vinger uit mijn kont te verwijderen.
Ik voelden mijzelf opgeblazen van al het water in mij en ik had direct de drang om te ontploffen in mijn schone luier.

De gedachte van een verse luier vers houden hielpen mij in de strijd tegen mijn lijf die zich onvoorkomend wilt ontlasten van de druk op mijn darmen.
Terwijl ik vocht voor het behoud van een schone luier hielp de boordcomputer mij weer terug naar de box.

Ik werd losgelaten net boven het matras van de box en de lichte val die ik maakten liet mij bijna de controle verliezen die ik zo graag nog wilde behouden.
De spijlenwand ging weer omhoog en dat terwijl ik gegrepen werd aan mijn beide enkels. De handen liet mij los maar ze lieten een stang achter die mij mijn benen uit
elkaar forceerde waardoor ik begon te zweten van het knijpen om nog maar heel even van mijn schone luier te kunnen genieten.
Helaas kon ik het niet meer ophouden toen de handen mijn torso omhoog tilden om mij mijn romper aan te doen.
De bom in mijn luier was ontploft en tegen de tijd mijn strakke romper aan mijn grote pamper begon te trekken voelden ik schuivingen en smeringen door heel mijn luier.
Dit was letterlijk het tegenover gestelde van een schone luier want ik had mijzelf nog nooit zo vies gevoeld toen de lampen uit gingen en ik alleen was met mijn stank.

Het is nu de volgende dag en ik heb dit kleine dagboekje van Hans gekregen met de opdracht alles over mijn dag te schrijven. Inmiddels heb ik een schone luier en
daar ben ik enorm dankbaar voor. Wel ben ik niet blij dat ik nu onderweg naar Spanje ben en de komende week nog steeds weg ben van huis. Daarom stel ik het volgende
voor aan Verreweg Transport als iemand van jullie dit leest:

Beste hufters,

Ik zeg bij deze mijn arbeidsovereenkomst bij jullie, Verreweg Transport, op. Ik wil geen babydriver meer voor jullie zijn. De luier verschoningen zijn er veel te
weinig en de luiers zijn belachelijk groot. Vind maar een andere gek die bereid is voor zo weinig schone luiers te rijden en waar halen jullie het lef vandaan
mij te straffen? Jullie hebben de boordcomputer zo ingesteld en dat is alles behalve netjes. Als iemand dit leest, ik ben fysiek mishandeld door Verreweg Transport
omdat ik het niet eens was over de omvang van mijn luier. Nog nooit eerder heb ik hoeven poepen in mijn luier, ik ben toch geen baby?!



Logboek dinsdag 24 october


Ik heb vandaag een video chat gehad vanuit mijn box met de baas, Ad, van Verreweg Transport en hij vindt dat ik wel een baby ben. Het zou hem namelijk in het woord
babydriver zitten en daarom is mijn functie net zo breed als die van een baby. Hij leek niet erg teleursgesteld toen ik mijn dagboek aan hem voorlas en ik
daardoor prijs gaf mijn arbeidsovereenkomst stop te zetten.

'Verstandige keus' zei hij geheel normaal. 'Vind je het niet erg dan dat ik vertrek?' vroeg ik licht verbaasd. 'Wat denk je zelf?' snauwde Ad zonder zijn mond te
lijken roeren, 'Ik ben het zat mensen te moeten betalen voor iets wat mijn wagens alleen ook kunnen!'

Ik liet hem natuurlijk weten dat wij babydrivers wel degelijk nodig zijn en dat niet zoiets niet bestaat als een inhoudloze baan. Vanwege de veiligheid moet er
altijd een persoon aanwezig zijn op de wagen en vanwege lange rijtijden dragen we luiers. Functiewijzigingen door automaterisering hebben plaats gevonden van
chauffeur naar babydriver, maar dat neemt niet af dat dit nog steeds werk is!

Over werk gesproken helaas nog 2 weken werk volgens de planning en dan is mijn overeenkomst voorbij met Verreweg Transport. Ergens in de overeenkomst staat beschreven
dat Verreweg sowieso recht heeft op 2 arbeidsweken en daar moest planner Hans toch gebruik van maken.

Ad was natuurlijk boos toen ik hem waarheid sprak over babydrivers en nu blijkt voor mij dat de wagen ook beladen is met experimentele 36 uur-draagtijd luiers.
De omvang van mijn nu schone luier is nog groter dan mijn vorige vol geladen luier. Dit betekent heftig lang mijn luier blijven vullen tot de enorme pamper
daadwerkelijk mijn knieeen aanraakt.

Ad lachte mij uit toen ik duidelijk van slag was over mijn nieuwe luier en hij vertelde mij dat het gebruikte gewicht alleen genoeg zal zijn om mij in de cabine vast
te houden.

Ik ben man genoeg toe te geven te hebben moeten huilen zolang mensen die dit lezen de waarheid lezen over Verreweg Transport en er weg blijven!



Logboek woensdag 25 october


Geen idee hoe laat het is.

Niemand heeft mij meer gebeld en de gordijnen van de wagen blijven maar dicht. Zelfs de boordcomputer heeft mij al even geen aandacht gegeven en ik voel mezelf
eindelijk alleen.

Bij mijn oude baas zou ik mijzelf nog wel eens plezieren en het zo in de luier schieten maar hier is dat Verreweg-onmogelijk door mittens te moeten dragen buiten
mijn verplicht schrijven en daarbovenop is mijn luier veel te dik om een goede frictie te vinden voor mijn diep weg gestopte geslacht.
De luier lijkt inderdaad tot mijn knieeen te komen en precies zoals Ad voorspelde heeft de boodcomputer mij nog alleen maar met een deken ingestopt aangezien
het gewicht van mijn monster luier mij aan de grond houd.

Misschien als ik mijzelf zou zetten dat ik het krijg opgetilt, maar waarom zou ik het doen?



Logboek donderdag 26 october


Mijn luier is verschoont maar inmiddels zit ik ook al weer even in deze. Echt vies is die nog niet maar wel zeker nat.



Logboek vrijdag 27 october


Ik wil naar huis met een schone luier... Nee ik geloof niet meer te willen... ... ..



Logboek zaterdag 28 october


Ik vind het niet meer leuk hier in te moeten schrijven. Ik kan alleen maar verhalen vertellen over mijn verschoningen of mijn voedingsmomenten. Niks is veranderd!
Ik drink nog steeds elke dag alleen groentemix! Mijn ontlasting is flinter dun geworden en ik raak erdaardoor alleen maar bewuster van wat er in mijn luier spookt.
Ik heb al dagen niet gerookt en ik ben nu verslaafd aan mijn fopspeen om me rustig te houden. Ik word boos zodra mijn speen word ontnomnen maar gelukkig hoef ik het
bandje van de speen niet meer om mijn hoofd, hij zit nu namelijk vast aan een op mijn romper gespeld lintje, mocht ik hem toch laten vallen.



Logboek zondag 29 october


Vandaag had ik een prettig gesprek met de boordcomputer, voor het eerst!
De boordcomputer vroeg of ik haar mama wilden noemen voor een schone, kleinere luier en nu lijk ik invloed te verkijgen over mijn verschoningen. Op het moment draag
ik een comfortabelere 12 uur luier en ik mag zelfs buiten de cabine met mama spelen.

Het is misschien allemaal wat kinderachtig, ik krijg er tenminste wel iets voor terug.



Logboek maandag 30 october


Vandaag sprak mama met Ad over de telefoon. Ad was niet blij dat ik met een 12 uur luier buiten de cabine mocht spelen en daarom resette hij de boordcomputer van een
afstand. Mijn mama is helaas weg en ik mag het wederom met een 36 uur luier doen.



Logboek dinsdag 31 october


Mijn pre-sette mama sprak mij vandaag toe terwijl ik dacht dat de boordcomputer niet actief was. Ze vertelde dat ik even gedudld moest hebben voordat ze weer volledig
terug zou zijn en ik ben erg benieuwd wat ze daarmee bedoelde aangezien dezelfde kille boordcomputer mijn half volle 36 uur luier zonet nog controleerde.



Logboek woensdag 1 november


Het was de kille boordcomputer die mij zonet verschoonde en tijdens de voeding nam de mama boordcomputer het weer over.
'Ik ben er nu en ik ga dadelijk alleen weg als jij gaat slapen'. Ik dacht dat ze bedoelde dat de kille boordcomputer het weer zou overnemen.
Ik had nooit durven bedenken wat er vervolgens gebeurde.

Na mijn laatste flesje werd ik los op mijn bedje gelegd en vanuit mijn liggende positie zag ik dat alle zichtbare arm gaten open stonden en dat alleen de handen
zonder de armen uit gaten kropen. De vreemde handen liepen met vingers als benen over het plafond en door mijn box. Ze verzamelde tussen mijn benen en daar onstond
een kleine heuvel aan handen die door te smelten samen een kluit maakten, een kluid die groter en groter werd. De kluit nam na voldoende volume de vorm aan van
hoe ik mijn mama had voorgesteld.
Een mooie mama maakten een handreiking naar mijn angstig gelaat en ze stelden mij kalm door mij te sussen. 'Hallo baby' zei mama terwijl ze met een hand met mijn
gezicht speelde.

In de eerste instantie voelden ik liefde voor haar omdat ze mij een kleinere luier beloofde maar ze heeft inmiddels de cabine verlaten en ze loopt nu als een echt
mens rond terwijl ik mijzelf afvraag wat er gaat gebeuren met mij.

De cabine is afgesloten en ik zit nog steeds geluierd hier. Volgens mij is Verreweg Transport niet op de hoogte wat hier speelt.

Help! Help! Mocht iemand dit nog ooit lezen. Mama staat op het moment buiten de luiers van de cabine over te laden in een personenauto. Ze beloofde mij daarnet mij
nooit meer te verlaten! Ik wil niet mee. alsjeblieft! wie dit ook leest beloof dat je mij zoekt.
 

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
*haalt diep adem*
Oooooh - keeeeee...

Een origineel concept. Weer eens wat anders.

Tot zover mijn lofzang. Dan nu kritisch commentaar: serieus, wat is dit? Wat heb ik net (voor een vijfde) gelezen (, om daarna de laatste twee alinea's te lezen)?

Ik ben meestal wel te porren voor sci-fi, maar dit? Dit is, eh... andere koek. Ja, ik denk dat ik het met die woorden het meest neutraal omschrijf.
 

beddenplasser

volwassen peuter
Ik kan dit wel smaken, moet ik zeggen. Dit is fantasie van een genre en niveau dat hier nog niet dikwijls te lezen was. Bizar, dat zeker, maar ook aantrekkelijk bizar. Op een heel vreemde manier is dit toch catchy.
 

Pamper Pan

Ontspanning en sociaal
@Luierdraakje
Mijn dank voor de lofzang :)
Heb jij wellicht interesse te werken als babydriver? Ik heb nog ergens een passende vacature zien staan voor jou als je wilt :p
 

marcel

Geniet van elke dag met een brede lach :-)
Ben na een paar regels gestopt. Dit gaat me te ver kwa onzin vermogen maar uiteraard wel creatief. Ieder zijn ding zeg maar.
 

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
@Luierdraakje
Mijn dank voor de lofzang :)
Heb jij wellicht interesse te werken als babydriver? Ik heb nog ergens een passende vacature zien staan voor jou als je wilt :p
Ik heb een algemeen nut dienende baan én geen rijbewijs C, dus dat gaat m niet worden.

Het zou de leesbaarheid van je verhaal overigens aanzienlijk vergroten als je het nog eens naloopt op interpunctie. Met name het gebruik van aanhalingstekens en komma's.
 

Pamper Pan

Ontspanning en sociaal
Ik heb een algemeen nut dienende baan én geen rijbewijs C, dus dat gaat m niet worden.

Het zou de leesbaarheid van je verhaal overigens aanzienlijk vergroten als je het nog eens naloopt op interpunctie. Met name het gebruik van aanhalingstekens en komma's.
Je hebt gelijk dat is namelijk ook niet mijn sterkste schrijf eigenschap. Ook heb ik het verhaal geschreven op kladblok waarin goed schrijven een stuk moeilijker is dan in Word. Het plakken van kladblok naar de website had helaas qua zin structuur geen beste uitwerking.
Ik vind het erg jammer en houd er in de toekomst mee.
Dankjewel.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Op het idee gekomen door 'Baby Driver' van Simon & Garfunkel? Het verhaal is zeker weer eens wat anders! En ook niet slecht geschreven, ondanks het kladblok. Ben bovendien blij dat er in de toekomst (?) ook nog plasticbroekjes blijken te bestaan. Toch ben ik halverwege afgehaakt, het verhaal kon mijn belangstelling niet vasthouden.
 
Laatst bewerkt:

Pamper Pan

Ontspanning en sociaal
@Ella82 @Peter1970 @Bedplasser91

Dank jullie wel voor de fijne reacties.
Mijn geestverruimend middel bevind zich in mijn hoofd naast dat ik soms wiet rook. Zonet heb ik voor het eerst naar babydriver geluisterd.
Mijn idee komt af van de huidige automatisering stroom en mijn eigen fantasie gebruiken waar dat heen zou kunnen gaan zodra de vakbonden pleiten voor werk behoud wanneer transport autonoom gebeurt door de wagen met een slimme computer. Combineer dat met mijn eigen ervaring als C/CE chauffeur en ik kreeg het idee van een babydriver.
Ik mag wel eerlijk bekennen dat de term van babydriver waarschijnlijk was komen dagen nadat ik de film had gezien. Is geen film over luiers overigens.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
E Grote maten Turnpak/Spandex bodysuit/Swempak 16+ Board 6
fatsuit-lover Dominante papa of grote broer gezocht Contact advertenties 3
E Goede leotard/turnpak/badpak grote maat? 16+ Board 3
D Grote stap durven zetten Contact advertenties 6
P Thrust Vector (Crinklz / Betterdry) Grote maten Vragen & Info Shop 2
E Hulp voor grote maten Vragen & Info Shop 8
D Gespot op facebook: grote baby gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
F Gezocht: grote broer Voorstellen 2
stimpy Papa of grote broer gezocht (Oost-Vlaanderen) Contact advertenties 13
AB / DL25 Het grote papa en mama uitdaag topic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 75
G Van jaloezie tot grote verandering J 2
T Grote veiligheids spelden Vragen & Info Shop 28
Skyfal Grote maat voering Kleding 0
unf15 Tips voor grote maten luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
A Kinderschoenen in grote maten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Ominous_rumors Grote maten luiers uitverkocht Vragen & Info Shop 1
P Groot zit gemak gezocht met grote luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Kleine_Lottie De grote Luierwereld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
Ivy Grote broer of Kleine zus G 4
BabyJake Het Grote Disney+ Topic Pub 7
DL-boy86 Het grote Kerstsfeer topic Pub 31
J De zin van een Grote Voorraad Aanbevolen 57
B Ik ben op zoek naar grote luierbroekjes met leuke jongens print Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
P Grote fopspeen Product & Winkel Testverslagen 0
J Logeren bij mijn grote zus. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Uiteindelijk spijt van grote wens U 3
D Luiers Openbaar in grote stad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
K zoek luiers grote maat Voorstellen 18
Mary-Jane Holland Het grote kleine knutseltopic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Dips N' Bricks Zijn er nog meer grote OWL CITY fans op dit forum? Pub 11
V Luier in grote maat M of kleine maat L Product & Winkel Testverslagen 5
Diaperboy-17 Vandaag de Grote dag Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
stefanbosje Het Grote Luier Overzicht ! Product & Winkel Testverslagen 7
nijntje Grote ZWITSAL poll Polls 32
A Grote stap G 2
ar grote luiers Luiers 5
G Grote kinderluiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
C Drijvend bed met grote teddybeer op Canal Paride, wie heeft er meer gezien op TV Pub 6
LBV Grote schoonmaak! moderator talk 5
Winfield Waarom zit er op dit forum zo'n grote scheiding tussen de jongeren & volwassenen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Sparrow Een grote verandering G 5
W Het grote (on)zindeljkheidsspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
scenekid Grote schoonmaak Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
Peuter Matt grote van de postpakketen van Cos'n dry Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Sardonyx Spelletje doen: De grote verhalenquiz Pub 4
M Grote speen of nuke VVV 12
smurfke zeer grote stap gezet Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Similar threads


















































Bovenaan