Hans en Cindy

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 2 18,2%
  • 7

    Stemmen: 3 27,3%
  • 8

    Stemmen: 4 36,4%
  • 9

    Stemmen: 2 18,2%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    11

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Bert


Hans was uitgenodigd op het feestje van Cindy, een oude schoolvriendin. Omdat hij van ver kwam logeerde hij bij haar. Hans had zich goed geamuseerd, vooral omdat er veel mooie meiden waren. Hij had zoals gebruikelijk zijn plastic broekje aangehad wat hem een heerlijk gevoel had gegeven met al die mooie meiden om hem heen. Toen hij naar bed ging op de logeerkamer deed hij een schoon plastic broekje aan. Dat was wel nodig want hij was die avond wel een paar keer klaargekomen in zijn plastic broekje!.

Ook Cindy ging naar bed op haar eigen kamer. Hans ging nog even naar de badkamer om zijn tanden te poetsen. Toen hij klaar was en terug liep naar de logeerkamer zag hij de kamerdeur van Cindy op een kier staan, waardoor hij net naar binnen kon kijken. Hij geloofde zijn ogen niet. De moeder van Cindy deed haar net een schone luier aan. Hans kon net door de kier zien hoe ze met de benen omhoog lag toen haar moeder haar het plastic broekje aantrok. Hij liep zachtjes terug naar de logeerkamer en genoot in zichzelf van wat hij gezien had.

De volgende ochtend werd Hans laat wakker. Hij schoot snel wat kleren aan en begon aan het ontbijt. Cindy was ook nog niet zolang op en had net het ontbijt op. Haar moeder was naar het werk. Ze waren nu alleen thuis. Hans liet haar weten dat het een heel gezellig feestje was. Cindy ging nog even in op de leuke momenten. Hij als luierliefhebber zag nu zijn kans om in te gaan op wat hij gisteravond had gezien.

"Heb je al een schone luier aan? Als je hulp nodig hebt met verschonen nu je moeder er niet is dan roep je maar" zei Hans in een reflex.

"Hoe weet jij dat? Wie heeft je dat vertelt" zei ze geschrokken terwijl ze bloosde als een biet.

"Ik heb je gisteravond gezien toen je moeder met je bezig was" zei hij. Cindy ging op de bank zitten en barste in tranen uit.

"Iedereen pest me ermee. Alle jongens lachen me uit Ik kan er toch niks aan doen dat ik in mijn broek plas" Hans begreep dat ze incontinent was en er moeite mee had. Hij ging naast haar zitten en legde een hand op haar schouder.

"Ik wilde je niet plagen. Er zijn vast wel jongens die het niet erg vinden als je een luier draagt, of die het zelfs leuk vinden" zei hij.

"Ik geloof er niks van. Ik moet ze nog tegenkomen hoor" zei ze toen ze haar tranen droogde.

"Er zit er nu een naast je" zei hij.

"Hoe bedoel je. Bedoel je dat je ook luiers draagt?" zei ze verbaasd.

"Nou, ik vind het een heel sexy gezicht hoor een meisje in een luier. Ik draag zelf graag plastic broekjes, niet omdat in nog in mijn broek plas maar omdat ik het heerlijk vindt om ze te dragen". Ze keek hem verbaasd aan.

"Ik kan me niet voorstellen dat je luiers voor de lol draagt. Volgens mij houd je me voor de gek" zei ze. Hans wist dat dit het moment was om het haar duidelijk te maken. Hij deed de knoop en de rits van zijn spijkerbroek los.

"Kijk maar" zei hij en wees naar het plastic broekje wat nu zichtbaar was. "Het geeft een heerlijk gevoel om een plastic broekje aan te hebben. Ik krijg er snel een stijve in en kom er ook in klaar" zei hij.

"Ja dat je een stijve hebt dat zie ik, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat je het leuk vindt" zei ze. Hans stond op en deed zijn spijkerbroek helemaal uit en stond nu met een stijve in een plastic broekje voor haar. Cindy werd een beetje opgewonden want ze had nog niet zoveel ervaring. Hij streelde langs zijn stijve.

"Dit geeft een heerlijk gevoel" zei hij. "Luiers dragen kan heel opwindend zijn. Laat maar eens zien wat voor luier jij aanhebt" zei hij tegen haar.

"Je denkt toch niet dat ik hier in mijn luier ga zitten" zei ze.

"Doe ik toch ook. Ik zal je laten zien dat het ook leuk kan zijn om een luier aan te hebben" zei Hans. Na veel aandringen deed ook Cindy haar spijkerbroek uit. Ze had een plastic broekje met een inlegluier aan. Hans zijn hart ging sneller kloppen toen hij haar in een plastic broekje zag.

"Oei wat staat dat je mooi" zei hij.

"Meen je dat echt?" vroeg ze.

"Ja, ik ga helemaal uit mijn dak zo geil staat je die luier. Doe je T-shirt eens uit dan ben je nog mooier" zei Hans terwijl zijn pik nog stijver werd. Hij liep naar haar toe. Ze stond nu in een haar blote borsten met haar plastic broekje aan. Hans ging achter haar staan en drukte zijn plastic broekje tegen de hare. Ze voelde nu zijn stijve tegen haar billen. Hij begon haar langzaam te strelen, eerst haar borsten en later haar buik totdat hij bij het plastic broekje kwam. Met één hand trok hij het plastic broekje een beetje open en met de andere hand trok hij de luierinleg eruit.

"Wat doe je nou? Zo wordt het alleen nog maar natter" zei ze.

"Hoe natter hoe beter" zei hij en ging verder met het strelen van haar borsten, waar ze van genoot. Hij merkte dat haar tepels hard werden en dat ze wel zin had in dit spelletje. Ze streelde zichzelf met haar hand over het plastic broekje. Langzaam streelde hij haar buik tot hij eindelijk over het plastic broekje streelde.

"En hoe voelt dit" vroeg hij haar. Ze zei dat het niet onaardig voelde. Hans ging door en streelde over het plastic broekje zodanig dat hij de lippen van haar kutje kon voelen. Ze gaf een krimp van genot.

"Zie je wel dat je het ook lekker vindt" zei Hans.

"Het voelt inderdaad wel lekker, maar toch een gek idee hoor" zei ze. Hans ging door met strelen over haar plastic broekje en merkte op dat ze nat werd. Hij wreef met zijn vingers het plastic tussen haar lippen door. Hij greep haar hand en legde die op zijn plastic broekje. Ze begreep het meteen en begon over zijn stijve pik te strelen. Ze kreunde beiden van genot.

"Oh nu begrijp ik het waarom je plastic broekjes dragen lekker vindt" zei Cindy. Hans voelde de opwinding bij hem en bij Cindy stijgen. Hij stond op en bukte zich voor haar en duwde haar benen opzij zodat hij haar natte kutje door het plastic broekje zag. Hij duwde met zijn tong het plastic van het broekje tussen de lippen van haar kutje. Ze schreeuwde het uit van genot en kwam op een gigantisch hoogtepunt.

"Oohh zo lekker ben ik nog nooit klaargekomen" zei ze tegen Hans. Ze stond op en streelde over zijn plastic broekje waardoor zijn pik nog harder werd. Ze begon het plastic broekje met haar tong te strelen en raakte daarbij zijn pik. Hans kwam bijna klaar maar daar wilde hij nog even mee wachten.

Hij maakte het onderste drukknoopje van zijn plastic broekje los en liet zijn stijve pik door deze opening naar buiten komen.

"Kijk, hij wil graag binnen kijken" zei hij en maakte ook het onderste drukknoopje van haar plastic broekje los. Cindy begreep het direct en was vol hunkering. Nu ze geen vriendje meer had was ze toch aan de pil gebleven. Ze had nu eindelijk iemand gevonden die haar niet plaagde met haar luiers. Ze pakte zij stijve pik en bracht die langs haar plastic broekje. Hij penetreerde haar terwijl ze beiden nog een plastic broekje aanhadden. Ze schreeuwden het uit van genot.

"ohhh, ik kom bijna klaar" schreeuwde hij. Cindy had net haar tweede hoogtepunt bereikt vlak voor dat hij klaarkwam. Hij trok zijn pik uit haar terug en spoot haar luier vol. Hij streelde over haar plastic broekje en masseerde het sperma in haar kutje.

Voldaan zaten ze samen op de bank, zij hield haar hand op zijn plastic broekje en hij zijn hand op de die van haar. Ze genoten nog een tijdje na. Even later ging Hans naar huis.

"Wacht ik breng je wel naar het station" zei ze. Op de fiets wisten ze van elkaar dat ze beiden een plastic broekje aanhadden. Vanaf die tijd had Cindy geen problemen meer met het dragen van luiers. Ze wist nu hoe ze zichzelf lekker kon voelen in een plastic broekje. Ze bezochten elkaar nog regelmatig en hadden de heerlijkste luiersex.
 

Jan_53

Nieuw lid
Wat een mooie belevenis, dat zou ik ook best eens met Cindy willen beleven.
Ik ben blij dat Cindy over haar schroom is om luiers te dragen. !1
Zelf heb ik ook een lichte vorm van incontinentie en ik vind het helemaal niet erg om inlegkruisjes van Tena te dragen.
Gr. Jan
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luieluieraar Hans en zijn vriendin (18+ DL,JL,ML,TL,WL,PB,NL) 16+ Verhalen 9
luierdromer BIANCA EN CINDY B 117
soggybottom Mama Cindy 16+ Verhalen 17
DL_Michel Verhaal Klaar CINDY TERUG IN DE LUIERS C 16
DL_Michel Verhaal Klaar CINDY EN BIANCA C 7
Bovenaan