Happy New Year

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 100,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1

Blooswangen

Nieuw lid
Happy New Year!
P1

‘Heey Mike!’ Schreeuwt Naomi door de zaal. Ik kijk om, en loop snel naar haar toe. ‘Hey schat!’ fluister ik in haar oor, en geef een kusje op haar wang. ‘Alles klaar voor vanavond?’

Die avond was hielden Jorge, (Anne)Mieke, Naomi en ik (Michael) een ‘HNY-Party.’ Vorig jaar was het een groot succes, en dit jaar hebben we het nóg groter aangepakt. Een grote foto van het vuurwerk van Los Angeles, die normaal in de bioscoop hing, prijkte aan de muur. Het was een hele opgave hem hier te krijgen, maar nu het er was, met de lampen er vol op, is hij onmisbaar. De zaal die we hebben gehuurd geeft een prachtig gezicht over de stad, waardoor 12 uur wel magisch MOET worden. We hebben 2 tappen vol Hertog-Jan. Al de gebruikelijke mixdrankjes, en frisdranken klaarstaan, de champagneflessen staan gekoeld, en de frituur is al aangesloten. De DJ tafel staat klaar, voor een feest van zo’n 20 man hebben we ons flink uitgesloofd. Wat ook handig is, de gehuurde zaal is overdag een kinderdagverblijf, dus er zijn bedden, wat sommige van onze gasten wel een heel leuk vooruitzicht vinden.

‘Alles is perfect, alleen we krijgen de LEDlampen van Joris niet aan, kan je even kijken wat er aan de hand is?’ Het is altijd hetzelfde, stekker vergeten erin te doen, snoertje net iets los of een knopje niet hard genoeg ingedrukt. Door de spanning is iedereen heel wat gehaaster. Het is inderdaad de stekker. ‘Hoe staat het met je kostuum?’ Hoor ik van Mieke’s kant. Kut! Totaal vergeten! Het is een verkleedfeest en ik moet mijn kostuum nog ophalen van de naaister. Het footballshirt was gescheurd tijdens het vervoer. Snel stap ik op de fiets, want met de sneeuw van nu is dat toch sneller dan met de auto. Binnen 5 minuten sta ik voor de stoep. Hijgend duw ik de deur open. Alleen hij weigerd! Ik duw en trek, maar hij geeft niks mee. Pas als ik echt kracht ga zetten komt er beweging in de deur, maar hij kromt alleen maar. Klote, hij zit op slot. Het is natuurlijk oudjaarsdag, dan is alles 2 uur eerder dicht. Ik pak mijn mobiel, en bel Naomi.

10 minuten later zitten we met een lekker warme kop cup-a-soup aan het brainstormen. Wat kan je nou maken van 4 normale studentenkamers? Na een tijdje zegt Naomi ‘kom mee.’ En pakt me bij de hand en sleept me bijna mee. We gingen naar haar kamer toe. Eenmaal in de kamer doet ze de gordijnen dicht. ‘Kleed je uit!’ Commandeerd ze, en loopt haar slaapkamertje binnen. Stotterend begin ik: ‘N-naomi, ik de, ik denk niet dat ik hier al klaar voor ben!’ Een harde lach komt er vanuit de slaapkamer. ‘Daar had ik het niet over, Mike, ik heb misschien iets voor je om aan te doen, en je weet dat ik ook eerst wil trouwen voordat we voor het laatste honk gaan!’ Een beetje overrompeld en beschaamd doe ik mijn sweater en mijn jeans uit. ‘Ook je boxer moet uit hoor!’ Ze kent me echt te goed. Ik deed mijn boxer ook uit. Ook al zijn Naomi en ik heel openminded naar elkaar toe, toch pak ik even een handoek, die ik om mijn middel sla. Als Naomi klaar is zegt ze: ‘Handen omhoog, en ogen dicht.’ Halftrillend van de kou gooi ik mijn handen de lucht in. Dan hoor ik het geklik van Naomi’s hakjes op de stenen vloer. De opgerolde knoop in de handdoek houdt het niet lang vol, en ik sta naakt in Naomi’s kamer. Ik voel wat gekriebel bij mijn handen. Dan valt een ligt iets lang mijn arm naar beneden. Ik heb de neiging om te gaan krabben, maar Naomi pakt snel mijn hand vast. ‘Even wachten met voelen schatje, straks mag je kijken.’ Verontwaardigd zeg ik: ‘Ik ga niet in een bh naar het feest toe!’ Terwijl ze de knoopjes dichttrok antwoorde Naomi: ‘Maar je kan het tenminste proberen, je moet toch wat! Voeten omhoog!’ Ik doe maar wat ze zegt, en doe eerst mijn linker, en dan mijn rechtervoet omhoog. Langzaam voel ik de zachte stof omhoog gaan, en ik voel me al wat minder naakt. Een minuut later sta ik in een spaghetti topje en een spijkerrokje voor de spiegel. Naomi laat me zien hoe ze mijn haar in gedachten had, en welke make-up ze zal gebruiken. Ik denk er even over na, maar zeg dan snel dat ik het maar niets vind. Ik heb het koud onder mijn rok, en het topje laat alles van de bh-bandjes zien. Het is iets té veel. Gefrustreerd helpt Naomi me met uitkleden, en meld meerdere keren dat we niet veel tijd meer hebben. Nadat ik er achter kom dat ik een rood slipje en een zwart met rode bh aanhad, kleed ik me snel om. We vliegen de stad in om patat te gaan eten.

Tijdens de maaltijd zegt Naomi ineens: ‘Hey, ik heb het, jij wordt het pronkstuk, weet je dat? De populairste, de meestbekeken figuur!’ Ik knik maar wat, onzeker na haar laatste idee. ‘Ik moet zo nog even de stad in, als jij dan naar huis gaat en de rest helpt, bel ik je straks op!
 
K

kayleigh

Guest
komt er nog een vervolg? Begin klinkt er leuk en goed !1

Liefs Kayleigh
 
Bovenaan