Heksenbaby

timmer1430

Nieuw lid
Sabine is een heks. Niet zomaar een heks maar een jonge heks. Ze is namelijk nog maar 20 jaar. Maar omdat een heks wel 1000 jaar kan worden is een heks van 20 eigenlijk nog maar een peuter van 2. Omdat ze een heksenpeuter van 2 jaar is kan ze nog steeds luiers dragen. Maar die 20 jaar helpen wel om veel van magie te leren.

Sabine woont op zich zelf. Het huis ligt aan een verlaten weg. Voor iemand die al ‘20’ jaar is kan Sabine al aardig op zichzelf passen. Sabine vind het ook leuk om geintjes uit te halen met normale mensen. Af en toe huurt ze een babysitter om te ‘zorgen’ voor haar. Deze week was het ook weer raak. Haar ouders zijn op vakantie gegaan zodat ze geen onverwacht bezoek kon krijgen en ze wil wel wat gezelschap.

Hoe laat komt die babysitter dacht Sabine bij zichzelf. Mijn luier zit al aardig vol en ik wel wat gezelschap.
Laat ik vast maar wat vooruit plannen om te zorgen dat ik een geweldige week ga krijgen.
Goed als eerst … ding dong.
Huh. Oké daar is de babysitter al. Even snel een betovering waardoor ik alleen maar in babypraat spreek. En Sabine pakte haar rammelaar die om haar pols zat en schudde er mee. ....... er gebeurde niets.
O ja, met de rammelaar schudden en met de pols draaien. Dacht Sabine.

Goed nu de deur open doen. Maar ik kan dat niet zelf. ik gebruik de magie er wel voor.

Hallo is er iemand. Hallo. Hallo. O, hallo. Ben jij het meisje waar ik deze week op moet passen?
Ja zij Sabine. Ik bew da. Wi jij.
O ik ben jouw babysitter Esmee en wat ruik ik toch. Zo eerst maar eens even een schone luier want dit kan echt niet. Trouwens waar zijn jouw ouders.
Die zijn in Amerika of Azië. Zij Sabine nu zonder babypraat. Maar wij gaan ook een paar leuke dagen tegemoet. Met haar rammelaar en het draaien van haar pols had Esmee opeens een fopspeen in haar mond.

Esmee was verrast en zij Mmmprh. Ze wou de fopspeen uitdoen maar dat wou niet.

Sabine zij lachend dat dat niet kon omdat ze met haar magie de fopspeen betoverd had.
Nu ze volledig macht had over Esmee liet ze haar meekomen naar de kamer en liet ze haar op de grond zitten. Sabine had de deuren van het huis op slot gedaan zodat er niet nog eens onverwacht bezoek kwam.

Oké laten we beginnen zij Sabine met een duister lachje.

Mmmprh zij Esmee helemaal bang en ze plaste iets in haar broek.

Goed idee zij Sabine je hebt natuurlijk luiers nodig. En schudde met haar rammelaar en draaide met haar pols. Hierdoor veranderde Esmee haar broek in een luier.

Waar wacht je nou op dan zij Sabine je heb een luier om gebruik deze dan ook. En weer schudde ze met haar rammelaar en draaide met haar pols.

Mmmm… zij Esmee toen ze begon te scheten en al snel volgde er een klein poepie.

Sabine zag Esmee haar luier gebruiken en moest lachen.

Esmee begon te huilen. Ze was toen ze 4 was toch gewoon zindelijk. Hoe kon dit nou gebeuren. Ze was ook aardig boos op Sabine die er wel lol in bleek te hebben.
Esmee wou wel schreeuwen maar ze hoorde alleen maar mmmprh mmm mmmprh.

Sabine vond het altijd wel leuk om de babysitters haar leeftijd te geven. Twee peuters die dan in het huis aan het spelen zijn is toch leuk.

Voordat Sabine Esmee veranderede in een 2 jarige meisje met geen controle over haar zindelijkheid wou Sabine iets proberen met Esmee.

Sabine wou wel eens voelen hoe het was om eruit te zien als iemand van 20 in plaats van haar lichaam. En Esmee was dan natuurlijk haar eigen oppaskindje.

Sabine was niet erg tevreden over het gebruikt van Esmee haar luier. Dus omdat ze toch in een 20 jarige zou veranderen verplaatste ze haar poep in Esmee haar luier met magie. Hierdoor was sabine’s luier leeg en Esmee’s luier wat voller.

Hierna zorgde Sabine ervoor dat Esmee ook een meisje van twee werd. Door met haar rammelaar te schudden en met haar pols te draaien. Sabine zorgde ervoor dat de luier en de poep mee krimpten met Esmee’s lichaam. Na een paar seconden verdween Esmee onder haar eigen kleding. Sabine maakte haar zelf intussen groter zodat ze iemand van twintig was. Toen dat klaar was zag Sabine Esmee net onder haar kleding kruipen.

Sabine zij: waar ga jij naar toe Esmee in een kinderachtige toon.

Esmee moest huilen.

Heb jij een schone luier nodig kleine meid. Kom maar mee zij Sabine.

Net op het moment dat Sabine Esmee wou oppakken hoorde Sabine zelf dat ze bezig was met een poepie doen.

Esmee hoorde het ook en begon te lachen.
Sabine veranderde snel terug in haar normale vorm (2 jarige vorm). Hierdoor werd die poepie in haar luier opgevangen.

Esmee begon weer te huilen en Sabine zij

Maak je niet druk ik heb ook een volle luier en je hoort mij toch ook niet klagen. Ik vind het juist lekker het is een extra vulling.

Sabine zag nog steeds dat Esmee de fopspeen in haar mond had. En dacht. Oeps ik heb haar een lichaam gegeven van een 2 jarige maar niet het verstand. Als ik dat doe vind ze het niet erg om in een volle luier te lopen. Sabine schudde weer met haar rammelaar en draaide met haar pols en zag dat Esmee’s ogen groter werden. Hierdoor wist Sabine dat haar geheugen het zelfde was als dat van een 2 jarige.

Sabine verwijderede de fopspeen en vroeg wat wil je doen.

Esmee zij: eers wi ik
Oké dacht Sabine de spraak vergeten. Want ze wou niet de hele avond naar babyspraak luisteren.
Dus schudde Sabine met haar rammelaar en draaide met haar pols.

Sabine zij nog een keer wat wil je doen?

Nou ik wil wel even met die blokken spelen daar. Zij Esmee.
Oké zij Sabine laten we samen gaan spelen. Misschien kunnen we een toren bouwen.

Esmee probeerde op te staan. Het lukt maar net vanwege de volle luier.

Kom nou ik ben al bezig zij Sabine.

Esmee kwam er waggelend aanlopen. Ze wou net naast Sabine gaan zitten toen ze haar evenwicht verloor en haar luier viel. Doordat Esmee was gevallen en hard lande viel de toren waarmee Sabine al was begonnen om. Esmee had gelukkig geen pijn, omdat haar luier al vol was zorgde de poep ervoor dat ze zacht landde.

Wat doe je nou! Zei Sabine.

Sorry zie Esmee. Ik kan niet met zo’n volle luier lopen. En kruipen gaat ook al niet.

Nou ja ik kan het eigenlijk ook heel moeilijk verdragen. Zei Sabine.
Laten we ons zelf maar verschonen.

Sinds wanneer heb jij je dan verschoont vroeg Esmee aan Sabine.

Sinds de lunch van gisteren. Toen hebben mijn ouders dat gedaan zij Sabine.

Heb je dan geen luieruitslag vroeg Esmee.

Nee, zie Sabine. Ik heb een spreuk gebruikt waardoor je geen luieruitslag krijgt. Maar omdat ik nog maar heel jong ben heeft deze spreuk niet zolang effect op mij.

Oké zei Esmee al kruipend en waggelend naar het pak luiers dat in de hoek stond. Ik pak er wel 2. Een voor mij en een voor jouw.

Pak alleen maar voor je zelf zei Sabine. Ik heb wel een manier om mijzelf te verschonen.

Jij hebt toch ook een schone luier nodig zie Esmee.

Ik laat zo zien hoe ik mezelf verschoon. Maar eerst ga ik jouw verschonen omdat ik wel tegen mijn eigen lucht kan maar jouw luier is wel voller dan die van mij. Heb je nog iets gedaan.

Esmee begon te blozen. Ze zei dat ze zich voor deze opdracht nog wat extra had gegeten zodat ze pas in de morgen weer hoefte te eten. Hierdoor had Esmee nog een poepie gedaan en had ze ook een grote plas gedaan.

Kom maar hierheen zei Sabine.

Ga hier maar liggen Esmee. Zei Sabine.

Oké en nu? Vroeg Esmee.
Ik ga je verschonen. Nou niet echt ik maar mijn magie gaat dat voor mij doen. Zei Sabine.

Ze schudde met haar rammelaar en draaide met haar pols en plots ging de luier van Esmee uit. De luier werd weggegooid en Esmee werd schoongemaakt. Daarna werd de nieuwe luier omgedaan en het zat als gegoten.

Heh heh zei Esmee eindelijk uit die volle luier. Hierdoor kan ik direct veel beter bewegen en spelen met jouw Sabine. Maar hoe ga jij je zelf verschonen of doe je dat helemaal niet.

Jewel zei Sabine maar ik ga daar niet liggen. Ik heb een spreuk die alleen op heksen werkt. Mijn ouders gebruiken deze spreuk ook om mij te verschonen.

Ik schud met mijn rammelaar en draai met mijn pols en klaar. Alles wat in mijn luier zat zit nu in de gebruikte luier die jij net omhad Esmee. Mijn luier is ook weer helemaal schoon.

Na een paar uur gespeeld te hebben was het al weer tijd voor bed.

Sabine zei tegen Esmee dat ze in het kinderzitje voor haar moest gaan zitten. Daarna zouden ze naar Sabine’s kamer gaan om daar te gaan slapen.

Eenmaal aangekomen in Sabine’s kamer zag Esmee dat er 2 ledikantjes stonden. Een voor haar en een voor Sabine. Ook zag Esmee dat Sabine een enorme poppenverzameling had. Van plaspoppen tot levensechte babypoppen.

Kom zij Sabine dan gaan we slapen. Esmee wou net uit het kinderzitje opstaan en in het ledikantje stappen toen ze weer in het zitje viel.

Hoe kan dit nou zei Esmee. Ik kon er net toch ook instappen. Opeens voelde Esmee dat haar luier een beetje gebruikt was.

Esmee dacht dat het nog wel kon en dus ging ze in het ledikantje liggen. Op het moment dat ze wou gaan liggen kwam er een heel grote poepie in haar luier. Het vulde de luier tot dat het behoorlijk vol was.

Sabine zag het gebeuren en begon te lachen.

Esmee schaamde zich een beetje en begon bijna met huilen toen Sabine zei dat ze het wel zou oplossen.

Sabine rammelde met haar rammelaar en schudde met haar pols om te zorgen dat Esmee op de commode belande en Sabine op een verhoging naast de commode om Esmee te verschonen.

Ga je dit niet met magie doen vroeg Esmee.

Normaal verschoon ik mijn poppen hier dus dit kan ik ook wel zij Sabine. En beneden deed ik het met magie omdat ik snel klaar wilde zijn.

Blijf maar liggen zei Sabine die Esmee’s luier los maakte.

Zo, dat is echt een heleboel. Gelukkig heb ik magische doekjes die alles in een keer wegvegen.
Zo gezegd zo gedaan.
Toen alles schoon was bij Esmee deed Sabine haar de nieuwe luier om.

Alles goed vroeg Sabine aan Esmee.
Ja zei Esmee maar ik ben heel moe. Kan je het snel afmaken.
Tuurlijk zei Sabine. Met haar magie liet ze Esmee staan op de commode om te kijken of de luier goed zat.

Toen Esmee stond viel de luier bijna direct af.

Sabine zag het en dacht: ik moet meer oefenen op de poppen voor ik dit nog maar eens doe. En ze schudde met haar rammelaar een draaide met haar pols om te zorgen dat de luier precies goed om Esmee’s middel zat. Toen legde ze Esmee terug in het ledikantje en ging ze zelf ook naar haar ledikantje. Sabine deed het licht uit.

De meisjes sliepen al vrij stel omdat het een geweldige dag was geweest.
 
Bovenaan