Hera weer bedplasser (dl tb ab wl lg)

Timmie

Nieuw lid
Hera is een meisje van 12 jaar oud. Ze is tot haar 5de onzindelijk geweest. Haar moeder Sophie vond dat verschrikkelijk en heeft er alles aan gedaan om Hera zindelijk naar groep 3 te laten gaan. Ze zit nu in groep 8 samen met haar beste vriendin Jullia.

Hera zit rechtop in bed, en voelt aan haar matras en pyama. Hoe kan dat nauw? Ze is toch geen baby. Ze kijkt op de wekker en ziet dat het al kwart voor 7 is. Haar moeder staat altijd om 7 uur op voor haar werk dus ze besluit nog een kwartiertje te blijven liggen.

Mamma!! Mamma!! Het is inmiddels 7 uur en hera hoort eindelijk gestommel op de gang. Haar moeder komt binnen en vraagd: "wat is er meisje?". Mijn bed is nat. Owjee dat is niet mooi, ga er maar uit en gooi je pyama in de was. Dan haal ik je bed af. Hera loopt de gang op en voelt haar pyama rond haar benen plakken, ze gooit hem in de was en gaat zich aankleden. Na het aankleden rent ze snel de trap af en gaat voor de tv zitten. Een kwartier later komt haar moeder beneden en zegt dat haar ombijt op het aanrecht staat en dat haar vader haar naar school brengt.

Even later komt haar vader de kamer in lopen en vraagt wat er allemaal voor herrie was. Hera legt uit dat ze in bed geplast heeft. Ze gaan samen ontbijten en gaan op weg naar school.


Op school aangekomen loopt Hera naar haar vaste vriendin Jullia toe, ze staan over poppen te praten als de schoolbel gaat. Ze lopen naar binnen en gaan op hun plaats zitten.

De les begint met rekenen, gevolgt door taal. Ze werken hard door en ze zijn blij als het om half 11 even pauze is. Ze gaan naar het koprolrek en begingen lekker te koprollen.

Tijdens het koprollen moet Hera naar de WC maar heeft daar geen zin in. Als ze na 5 minuten toch maar even gaat staat er een rij voor de WC. Hera kan het niet meer ophouden en het stroomt haar broek in, gevolgt door een grote bootschap. Ze raakt helemaal in paniek en gaat snel het net open WC hokje in.

Ze laat haar broek zakken en een onfrisse zure lucht komt haar te gemoeten. Ze doet haar onderbroekaar uit en gaat bloot in haar broek. Ze gooit haar onderbroek in de schoolcontainer.

Haar klasgenoten zijn ondertussen ook al weer naar binnen gekomen en iedereen gaat weer op zijn plaats zitten . De meester begint te vertellen over planten en hun kenmerken, hera vind het niet interresant en begint met Jullia te kletsen. De meester vraagd of ze stil kunnen zijn maar dat horen ze niet eens. De meester zet ze op de gang neer en daar worden ze pas stil. "Ik ben nu bezig met de las daarna kom ik bij jullie" zei meester en hij liep weer maar binnen. 10 minuten later ging de bel en het was woensdag dus ze hoefden lekker niet meer naar school. Na een kort gesprek met de meester mogten ook Hera en Jullia naar huis.

Thuis aangekomen gaat Jullia eerst gezellig lunchen met haar ouders. Deze begingen over het in bedplassen en vragen hoe het komt. Een ongelukje zegt Hera die duidelijk geen zin heeft in dit onderwerp. Ze gaat van tafel en gaat boven maar even een onderbroek aan doen. Na het aandoen van een onderbroek gaat ze zitten spelen met haar babypop en voor ze er erg in heeft is het al weer etenstijd. Ze eten pizza en dat vindt Hera heerlijk.

Na het eten gaat Hera naar bed, ze poetst haar tanden en kruipt er lekker in. Haar moeder zegt haar weltusten en gaat naar beneden.

Goede morgen Hera, lekker geslapen?
Shit, Hera voelt zich heen en ze ligt weer in een nat bed. Nee mam, ik heb weer een nat bed. Nee toch, hoe kan dat nauw? Ook Hera zelf snapt het niet.

Na een lange dag school komt Hera samen met Jullia naar huis, ze gaan lekker zitten spelen als Hera's moeder ineens binnen komt. Hera ik heb wat voor je gekocht en omdat Jullia hetzelfde 'probleem' heeft kan ik het jullie wel vertellen. Ik heb luiers gekocht voor je bedplassen en wil graag dat je deze even wilt passen. Jullia en Hera en Jullia schrikken allebij en Hera staat op om achter haar moeder aan te lopen.

Jullia staat ook op en ze lopen van de speelzolder naar Hera's kamer. Hera wordt op bed gelecht en uitgekleed. In iets meer dan 2 minuten ligt ze naakt op bed. Moeder pakt een dikke nachtluier en vouwt hem om Hera's kont en vagina heen. Ze doet de plakstrippen vast en haalt Hera van het bed af. Jullia zegt dat hij hetzelfde als bij haar zit. Moeder zegt dat het dezelfde zijn omdat ze het met de moeder van Jullia had besproken.

Hera's vind het niet erg om de luier aan te houden. Jullia gaat naar huis en Hera kleed zich aan. De luier is erg dik dus ze waggeld een beetje. Om half 8 gaat ze naar bed toe en ze moet al nodig plassen. Haar moeder zegt dat ze wel benieuwd is of de luier al het vocht goed opneemt dus plast ze gewoon in haar luier. Al snel ontstaat er een donkergele plek en de vochtverklikkers verkleuren. Ze wil net haar luier los maken om op de WC te gaan poepen als haar moeder zegt dat ze dat ook wel in haar luier mag doen om te kijken wat er gebeurt bij een 'ongelukje' wat bij hera nog wel eens kan voorkomen.

Ze gaat op bed liggen en begint te persen, al snel vult de luier zich en worden de randen van de luier bruin. ze staat op van bed maar moeder zegt dat ze beter kan blijven liggen. Ze pakt een zijltje en legt dat over Hera's bed heen. Hera gaat erop liggen en hierbij verspreid de poep zich nog verder door haar luier heen. Moeder maakt de plakstrips los en vouwt de luier open, een poeplucht komt haar te gemoet en ze knijpt met een hand haar neus dicht. Hera moet hier om lachen en dat was net de bedoeling. De spanning gaat er langzaam af en de luier wordt verwijdert. Ze pakt een vochtig doekje en begint met het schoonmaken van de billen van Hera. Hera geniet stiekem van deze aandacht ook al voelt ze zich wel vernedert om hier in een poepluier te liggen. Moeder is snel klaar en ze krijgt een schone luier om. Moeder zegt haar welteusten en zegt dat ze niet aan haar luier mag zitten.

De volgende morgen wordt Hers wakker en ze merkt dat haar bed nog droog is, dat in tegenstelling tot haar luier die zosnel ze van bed stapt van het gewicht lager gaat hangen. Ze kijkt op de klok en ziet dat het half 7 is dus gast ze maar even beneden tv kijken tot haar moeder naar beneden komt. Ze wil haar luier los doen als ze bedenkt wat haar moeder gezegt heeft: 'je mag niet aan je luier komen'. Dus gaat ze maar in haar luier op de bank zitten. Na een half uur wordt ze door haar moeder naar boven geroepen. Ze loopt de trap op en moeder doet haar luier af. Ze gaat gelijk maar even douchen. Na het douchen kleed ze zich aan en loopt ze naar beneden waar haar onbijt al klaar staat. Na het eten gaat de bel en staat Jullia al weer voor de deur om haar op te halen voor school.

Na een lange schooldag komt ze thuis en ook haar vader is er weer. Deze is piloot en was van woensdag middag tot donderdag (vandaag) op reis naar Parijs. Moeder zegt dat ze zo even naar de docter gaan om te kijken hoe het komt dat ze weer in bed plast en ongelukjes heeft.

Na een onderzoek bij de docter wordt duidelijk dat ze een zwakke blaas en sluitspier heeft waardoor ze het niet lang kan ophouden. Thuis gekomen vertelt moeder dat haar afwijking erg lijkt op die van Jullia. Hera vind het wel een prettig gevoel dat ze niet de enige is en Jullia is ook erg blij. Aan tafel! Hera rent naar beneden want ze gaan vandaag snijbonen eten en dat vind ze erg lekker. Tijdens het eten komt moeder met de verrassing dat Jullia morgen 2 dagen komt logeren. Hera springt een gat in de lucht en bedankt haar moerder voor het goede idee.

Na het eten loopt vader mee naar boven en doet Hera een dikke machtluier aan, zegt Hera weltrusten en binnen 5 minuten slaapt Hera al. De volgende morgen wordt ze wakker en moet ze enorm nodig poepen. Ze kijkt op haar wekker en ziet dat het pas kwart voor 6 is en bedenkt dat ze het nooit tot 7 uur op kan houden. Ze ontspant zich en laat samen met haar 2de plasje voor vannacht de drol haar luier in lopen. Ze draait zich om en voelt dat de poep via haar bilnaad zich verspreid door haar luier. Ze woelt nog even en valt toch weer in slaap. Om 7 uur komt haar moeder haar kamer in lopen. 'Wat een lucht' zegt moeder. 'Ik mogt niet aan mijn luier zitten en ik moest poepen om kwart voor 6' zegt Hera. Het is goed hoor schat, loop even mee naar de badkamer dan kan je gelijk douchen.

Ze gaat op de badkamer vloer liggen en moeder maakt haar luier open en trekt hem onder haar vandaan. Getverderrie ga maar snel douchen. De poep zit zelfs op je rug en op haar vagina. Ze zet de douch aan en wast alles snel van zich af.

Op school is het een saaie dag, Jullia en Hera denken alleen maar aan het logeren. Tringggggg. Eindelijk is het zover, het logeren gaat begingen. Samen lopen ze naar Hera's huis. Daar aangekomen zien ze dat de tas van Jullia er al is. Zullen we die eerst maar uitpakken? Vraagt Hera. Is goed zegt Jullia en samen Tillen ze de tas de trap op. Ze pompen haar luchtbed op, en leggen de kleren in de kast. 'Ik heb helemaal geen luiers mee' zegt Jullia. 'Die heb ik toch' zegt Hera. Owja dom van me. Zullen we Rollecoaster Tycoon gaan spelen? vraagt Hera. Gaaf en ze rennen naar boven. Ze zetten de computer aan en begingen te spelen. Ze zijn zo verdiept in het spel dat ze voor ze het weten al weer worden geroepen voor het eten.

Na het eten gaan ze samen in bad en spelen met hun knuffels in het water. Na 3 kwartier komt vader naar boven en vraagt of ze er vandaag nog uitkomen. Ze klimmen uit het bad en vader helpt ze met afdrogen en komt gelijk met een voorstel. 'Als we nu zorgen dat jullie zometeen zo jullie bedjes in kunnen mogen jullie een stukje van X-factor kijken. Er gaat een gejuig op en na het afdrogen lopen ze naar hun kamer. Wie gaat er eerst liggen? Vraagt vader. Ik roepen ze allebij. Dat gaat lastig worden... 'Jij mag wel eerst zegt Hera tegen Jullia en Jullia gaat op bed liggen. Vader pakt een nachtluier en zegt benen omhoog. Jullia trekt haar benen omhoog en binnen 1 minuut zit de luier goed. Dan doet vader ook bij Hera een luier om en trekken de meiden hun pyama aan. Ze lopen de trap af en gaan op de bank zitten. Er is nog reclame dus vader loopt nog even naar de keuken. Hij komt terug met een bak ships en 3 glazen cola. Even een Keer een feestje want mamma is er toch niet zegt hij, en hij knipoogt naar Hera en Jullia die er echt van genieten.

De show begint en na een uur kijken is het half 10 en vader vindt het mooi geweest want het is morgen een drukke dag, zegt hij geheimzinnig. De meiden lopen naar boven en kruipen hun bed in. Vader doet het ligt uit en loopt de trap af. 'Ik moet plassen' zegt Jullia. Lekker moment, want we mogen niet zelf onze luiers uit doen. Ik doe het wel in mijn luier. Oké is goed zegt Hera. Evenlater hoor je hoe het straaltje Jullia's luier in loopt. En Hera begint te lachen. Klinkt leuk hè zegt Jullia. Ja, weltrusten. Weltrusten
 
B

bigmike

Guest
Re: Hera weer bedplasser

goed verhaal hopen op een vervolg
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Re: Hera weer bedplasser

goed verhaal:D
wel hier en daar wat foutjesXD
zoals snijbonen lekker:OXD (just kiddin:p)
en ze kregen boten met 3 glazen colaXD
En ze worden een beetje gekleineerd en gedragen zich ook wel een beetje apart voor 12 jarige meisjes:p?
Maargoed, blijft een verhaal aye:D

groetjes,
Jonathan
 

Timmie

Nieuw lid
Re: Hera weer bedplasser

Hier weer een klein vervolg, bedankt voor de reacties weet ik weer wat ik moet verbeteren XD. En als je van 12 jaar 9 maakt klopt het weer (dit is ook mijn eerste verhaal).


De volgende morgen zijn Hera en Jullia allebij om 7 uur wakker. Jullia vraagt 'is jouw luier nu ook nat?' Ja zegt Hera. De mijne is ook nog natter geworden hoor zegt Jullia zacht lachend. Ze sluipen de trap af en gaan samen voor de tv zitten. 'Die van mij is nog warm' zegt Hera. Die van mij niet meer zegt Jullia. Om half al 8 komen tot Hera's grote verbazing haar ouders naar beneden. We gaan vandaag naar de Efteling! Roept vader. Jippie!! De meiden zijn niet meer te houden, maar het is een end rijden dus we willen niet zo laat weg. Ze gaan ontbijten en tijdens het ontbijten verteld moeder wat de nadelen zijn: 'omdat jullie allebij een zwakke blaas en slechte sluitspier hebben moeten jullie vandaag de hele dag een luier om. Ze kijken elkaar aan en knikken naar moeder. 'Maar is dat dan z'n dikke luier? Nee, tuurlijk niet ik zal jullie straks verschonen en een dunne luier aan doen. Hera moet nu nog plassen en laat het in haar overvolle nachtluier lopen die daarbij begint te lekken. Wat gebeurt er nu? Vraagt moeder? Mijn luier lekt omdat ik net nog even een klein plasje erbij deet en mijn luier al vol was zegt Hera. Komen jullie maar snel mee naar boven dan. Ze lopen snel achter moeder de trap op en Hera krijgt als eerste een dunnere luier aan. Jullie moeten wel goed opletten want deze luiers kunnen niet meer dan een grote of 2 kleine plasjes hebben zegt moeder tijdens het verschonen van Jullia.

10 minuten later stappen ze in de auto met veel eten en drinken, een goede stemming en natuurlijk 8 reserve luiers. Na een uur rijden zegt Jullia zachtjes tegen Hera ik moet poepen. Mam, Jullia moet poepen zegt Hera tegen haar moeder. Voorlopig komt er geen parkeerplaats zegt ze. Ik denk pas weer over een kwartier, kan je het zolang ophouden Jullia? Ik denk het niet. Oké, is niet erg hoor ga dan maar niet zitten persen. Na 5 minuten horen ze een wind en begrijpen ze wat er gebeurd is. Jullia kijkt erg panniekerig dus Hera troost haar. Gelukkig zijn de luiers redelijk lucht-dicht dus het begint niet meteen te stinken.

Hera moet plassen en laat dat ook maar lopen dus ze zitten nu allebij al weer met een volle luier. Ze gingen een spelletje doen wie het eerste een hotel zag, Jullia won en die verzon weer wat anders. Na 2 uur rijden zijn ze aangekomen bij de Efteling. Ze gaan niet gelijk naar binnen maar gaan eerst zoeken naar een WC ruimte. Voor de ingang staat een groot hok en met z'n drieën gaan ze naar binnen. Jullia gaat eerst liggen en moeder pakt snel 2 schone luiers. Bij het openen van de luier is het duidelijk dat Jullia niet zo'n beetje had lopen poepen. Ze krijgt een schone luier om en ook Hera's luier wordt verschoont. vader staat in het zonnetje te wachten tot ze weer Naar buiten komen. Omdat het lekker weer is is het erg druk in het park. Gelukkig hadden ze via internet al kaarten geregeld. Ze lopen het park in en gaan als eerste naar de Vliegende Hollander, de nieuwste achtbaan van de Efteling. De attractie is populair en ze moeten dan ook drie kwartier in de rij staan.
 
B

bigmike

Guest
Re: Hera weer bedplasser

goed verhaal waneer komt het vervolg op het vervolg:d hihi groetjes big
 

Ashy

sweet baby
Re: Hera weer bedplasser

een mooi verhaaltje ja, hoop op meer;)
maar dan van 12 jaar naar 9 snap ik ff niet?
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Re: Hera weer bedplasser

wesju zei:
maar dan van 12 jaar naar 9 snap ik ff niet?
het viel me op dat die 2 meisjes nogal gekleineerd werden voor 12 jarige meisjes. Dus ik maakte daar een opmerking over, en hij corrigeerde dat van 12 naar 9 jaar.;)
 

Timmie

Nieuw lid
Re: Hera weer bedplasser

Dat gaat over de leeftijd, omdat ik had bedacht dat ze 12 zijn. Maar dat klopt niet goed in het verhaal dus als je voor die 12 jaar nou 9 jaar denkt klopt het verhaal beter.

Hier weer een vervolg:

na de lange tijd wachten kwamen ze er achter dat het wachten niet voor niets was. Ze vonden de achtbaan helemaal geweldig maar wel een beetje eng. Hierdoor had Hera het niet helemaal droog kunnen houden. Ze liepen langs een terrasje en vader en moeder wilde gaan koffie drinken. Jullia en
Hera mogten een chocomel en gingen daarna in de speeltuin spelen. Er was een hoge klimmast met allemaal touwen waar ze in konden klimmen. Ze deden een wedstrijdje wie het eerst boven is. Jullia won dit want ze kan erg goed klimmen en bij Hera schuurde de vochtige luier langs haar been. Boven aangekomen zegt Jullia dat ze naar beneden gaat om op de WC te gaan plassen. Hera zegt dat ze dat mag doen maar dat ze ook gewoon een keer lekker lol mag maken en het gewoon in haar luier doen. Jullia geeft als antwoord dat ze het toch al niet meer ging redden en liet de plas lopen.

Hera heeft een rokje aan om de dikte van haar luier niet zo op te laten vallen maar dit blijkt toch niet zo handig. Er zijn namelijk nog meer kinderen op weg naar de top en die kijken zo onder haar rokje naar haar luier. Na een tijdje horen ze dan ook zeggen:'dat meisje heeft in haar luier geplast'. Hera schaamt zich kapot en ze klimt samen met Jullua snel naar beneden. Haar moeder vraagt of ze al weer verschoning nodig hebben of dat ze het nog wel redden tot de lunch. Ze zeggen dat het nog wel kan en ze lopen naar de 'Droomvlucht', deze attractie is veel minder druk en ze kunnen bijna gelijk doorlopen. Na de 'droomvlucht' gaan ze naar de roeibootjes. Als ze na 10 minuten aan de beurt zijn stappen ze in en mogen Hera en Jullia allebij een peddel roeien.

Na 5 minuten peddelen en midden in het rondje zegt Hera: 'ik moet poepen mamma'. 'Wat ben ik toch blij dat ik jullie luiers aan heb gegeven' zegt moeder. 'doe maar in je luier' zegt vader. Ze begint te persen en haar hoofd loopt rood aan en ze is blij dat er geen andere mensen in de buurt zijn. Het duurt niet lang of ook Hera heeft haar eerste poepluier van vandaag. 'Getverderrie, ik voel me nu zo vies!' zegt Hera. 'Zal ik je nu even hier verschonen?' zegt moeder, dat ziet toch niemand. 'graag mam' zegt Hera en ze gaat op de bodem van de roeiboot liggen zodat als er andere mensen komen ze niet gezien wordt. Ze wordt helemaal uitgekleed en de luier wordt onder haar vandaan gehaalt en dichtgevouwen. Ze wordt uitgebrijd schoon gemaakt en ook voor het eerst ingepoedert tegen luieruitslag omdat ze nu wel erg veel een luier om hebben. Jullia wordt ook verschoont en ze lunchen ook maar gelijk in de roeiboot.

Na het terug varen liepen ze naar de kop-en-schotels. Ze draaide zich lekker duizelig, hierna gingen ze naar de oliefantjes gevolg door de zweefmolen. Het is ondertussen 6 uur en ze gaan lekker patat eten. Na het eten gaan ze nog een keer in de zweefmolen. Het is nu half 8 en ze moeten nog een ruime 2 uur terug rijden.
 

Ashy

sweet baby
Re: Hera weer bedplasser

heel mooi vervolg weer hoor.
nou begrijp ik ook wat je bedoelt ja met dat 12 jaar naar 9 jaar.
bedankt voor de uit leg !1
 

Timmie

Nieuw lid
Re: Hera weer bedplasser

Sorry voor de korte vervogjes maar ik heb niet meer tijd achter elkaar, hier weer een stukje:

De lange rit wordt nog eens verlengt door een ongeluk, ze moeten stil staan en ze moeten minstens een uur wachten. Het is ondertussen half 9 en de meiden zijn erg moe van de lange en drukke dag. Ze vallen binnen een kwartier in slaap. Ze staan nog ruim een half uur stil als het verkeer langzaam weer op gang komt. Als ze om 10:15 thuis aankomen slapen Hera en Jullia nog. Vader wil ze niet meer wakker maken dus hij draagt ze een voor een de trap op. Bij Hera voelt hij dat haar luier al nat is. Jullia plast zelfs tijdens het naar boven dragen in haar luier.

De volgende ochtend worden ze pas om half 9 wakker. Jullia als eerste en ze maakt Hera ook maar wakker. Deze heeft door het niet dragen van een nachtluier haar bed niet droog kunnen houden. Jullia daarin tegen heeft in haar luier gepoept. Ze gaan eerst maar eens naar beneden. Er is nog niemand beneden dus ze gaan eerst maar eens tafel dekken. Daarna nemen ze plaats voor de TV. Hera zegt dat ze het wel erg vind stinken en vraagt of Jullia misschien een volle luier heeft. Jullia beaamt dit en ze zegt dat ze het ongemerkt tijdens het slapen gedaan heeft. Waarom zei je dat niet meteen vraagt Hera? Van mij weet je toch ook dat mijn luier het niet heeft gehouden vannacht. Sorry, maar het is bij mij in lange tijd niet voorgekomen dat ik het ongemerkt in mijn luier hebt gedaan. Dat was vast omdat je erg moe was. Ik hoop het maar, zegt Jullia.

Ze horen Hera's ouders van de trap af komen. Ze begroeten elkaar en de meiden vragen eerst maar eens of hun luiers uit mogen. Moeder loopt weer mee naar boven en ze lopen maar meteen naar de badkamer. Ze worden van hun luier ontdaan en ze gaan lekker samen douchen. Ze spetteren met het water en wassen elkaar. Ze kleden zich aan en lopen naar beneden voor het ontbijt. Na het ontbijt gaan ze in de tuin schommelen. Ze doen wie het verste vanaf de schommel op het gras kan springen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 11
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
C Zaterdag 5 augustus is de botenparade weer in Amsterdam Polls 28
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
babytje Niels weer in de luiers N 32
T Hallo hier ben ik weer Voorstellen 5
Diaper1979 Luiers met warm weer Polls 19
Dl Stel Met dit hete weer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Popcorn86 Joah hier ben ik weer Voorstellen 12
diaper92 Warm weer Polls 50
B Weer in de luiers gelegd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L Nappies R Us bezorgt weer naar nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Joepje Ik ben er weer Voorstellen 15
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 38
L Weer lekker naar de bios 16+ Board 47
I Weer op terras ! Algemeen 10
Berth Weer goede service. Vragen & Info Shop 3
ennalittle Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 32
V Weer een vraag; luiers bewaren? Algemeen 7
A Weer nat :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
petersbaby Mijn luiervoorraad is weer aangevuld AB/DL Fotos 6
petersbaby Mocht weer eens lang vast liggen AB/DL Fotos 70
mp Opnieuw actief dus stel ik mij ook maar weer even voor Voorstellen 16
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
jorisdriepinter Maandag ochtend start , wordt onder de middag weer verschoond. AB/DL Fotos 3
AB / DL25 Clubshop weer geopend ! Vragen & Info Shop 7
B Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
broekie Hoe krijg jij je plastic broekjes weer droog? Plastic broekjes liefhebbers 48
pamperbroekje Ben er weer na paar maanden afwezig. Voorstellen 10
A Ik ben er weer! Voorstellen 18
Sissy Babytje Luiertjes en ab zijn met het warme weer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
I Jeroentje zit weer in de luiers Voorstellen 15
K Wie van de broekplassers draagt met dit weer een jurkje? Broekplassers en Poepers 22
B even voorstellen, en weer terug op het forum Voorstellen 3
pampervuller Miles Cyrus weer in een clip met luiers op SNL AB/DL Filmpjes 3
A Ik ben weer terug Voorstellen 14
Similar threads


















































Bovenaan