Hereniging

Luieraard

Superlid
Zo tegen de thee nemen we afscheid. Nakijkend volg mijn vrouw Anja met haar rolkoffer naar onze auto.
Drie dagen zal ze even elders in het land een congres moeten bij wonen en gaat nu haar meerdere ophalen daarvoor.
Drie dagen bezit ik 't huis voor mij alleen. Nu kan ik ongestoord mijn fetisjisme botvieren.
De lieverd heeft een maaltijd klaar gemaakt en ligt te wachten in de koelkast, met de mededeling als ik nu niet alles op schrans
heb ik de volgende dag ook wat. Ik zie wel. Anja is niet op de hoogte van mijn sexuele voorkeur, wil haar ook niet mee belasten.
Twee keer per week ik heb de vrijheid om me daarin te verdiepen zonder haar bijzijn.
De ene is dat ze lang moet vergaderen en aldaar op haar werk eet, de andere is dat zij sport en traint de hele avond en nablijft
om haar fysieke uitspatting te evalueren met een wijntje in de kantine met haar vriendinnen. Beide druk met ons werk.
Meer en meer leven we eigenlijk toch wel langs elkaar heen. Een enkel keer zitten we gezellig op de bank met thee of wijn
naar iets te kijken wat beweegt op de buis. Maar door vermoeidheid schiet seks er vaak bij in. Mede daarom heb ik mijn heil
gevonden in een oude liefde voor 't dragen van plastic luierbroekjes. Soms draag ik 't zonder dat zij het weet en behelp me dan
als ik voor 't slapen gaan even douche met hand en spanwerk. Dan men ik m'n lid naar een goed eindresultaat.
Als de auto de hoek om is peer ik naar binnen. Ga me eerst douchen en hijs me daarna in het plastic. Wat zit het weer heerlijk.
Trek een strakke jeans aan waardoor 't plastic zwoel tegen mijn huid aan glijdt en geniet van het intense gevoel.
Meteen een stijve, bevochtig in 't binnenwerk van het plastic luierbroekje waardoor het nog intenser gaat worden.
Zo drink ik nog een biertje, begin met 't opwarmen van de maaltijd. Hoeveel minuten ook weer?
Met een warm bord op schoot voor de buis journaal kijkend. De ochtend was druk en ga na het eten ver fijntjes uitbuiken op bed.
Blijkbaar in diepe slaap gevallen want als 't buiten donker is schiet ik wakker. Het plastic kleeft nu op mijn huid en besluit alleen een badjas aan te trekken.
Surf langs kanalen en stop bij en heerlijke schietfilm. Niet te gecompliceerd verhaal makkelijk te volgen ook als je even opstaat en wijn in tapt.
Automatisch streelt mijn hand 't zachte plastic. Zo maak ik mijn mannelijk lid attent wat er komen gaat vanavond.
Ik raak te opgewonden van, niet van de film. Zet de buis in stand-by modus.
Met een stijve glijdend in het plastic leun ik achterover en begin aan mijn handeling. Ik tril van genot.
Fantaseer erop los van vrouwen in plastic die zich maar al te graag willen aandienen. Ik schok krijg wellustig krampen en spuit er vol in.
De hoge nood is er af. De druk verlaagt zich even als m'n ademhaling. Hang loom op de bank drink nog een glaasje en ga me maar weer douchen.
Was en spoel 't plastic luierbroekje uit en hoef nu niet angstvallig 't af te drogen en op te bergen maar hang het nu te drogen op in de douchecabine.
Ik weet het niet. Als het plastic door mijn vingers glijdt krijg ik weer zin. Daar volgt een besluit op dat ik met een ander plastic luierbroekje ga slapen.
Diep geslapen, wordt laat wakker. Het is vrijdag en mag gelukkig mijn eigen tijd bepalen wanneer ik op kantoor kom. Ik twijfel. Houd ik het plastic aan?
Het zit zo lekker dat ik daartoe besluit. Ik heb het getroffen met mijn meerdere. Ik heb de vrije hand van komen en gaan.
Ik ben een avondmens en werk vaak tot laat door. Soms ook nog eens thuis achter mijn computer.
Als creatieve ontwerper is mijn bazin tevreden met mij als ik maar m’n deadline haal.
In de spelonken van het pand heb ik mijn eigen ruimte. Licht vind ik hinderlijk op mijn computer schermen.
Elke keer als ik even koffie haal of naar de plee moet word ik mij bewust van 't plastic luierbroekje. Wat heerlijk en niemand die het weet.
Zo rol ik de dag door en kom tegen schemer thuis. De resterende maaltijd warm ik op en nuttig deze weer voor de buis.
Weer speel ik met mijn lid in 't plastic, geniet van 't glijmiddel die loskomt t.b.v. het plastic. Kleed me uit en in badjas en plastic luierbroekje
kijk ik nog even op mijn computer en check mijn e-mails. Beantwoord er een paar en surf dan naar sites waar men in plastic HET met elkaar doen.
Het verhoogt mijn wellust, geil opgewonden masturbeer ik me wild. Na en voortreffelijke zaadlozing laaf ik me aan de wijn,
geniet van het plastic die zalig kleeft en glijd op m’n kruis. Laat naar bed en douche me.
Daar ontdek ik wel striemen van 't elastiek. Denk dat ik maar beter zonder plastic luierbroekje moet slapen om mijn huid wat rust te gunnen.
Zaterdag in goede toestand wakker geworden en was me grondig. Wel of niet plastic vandaag. Ik ruim 't gedroogde plastic ondergoed op, ben alweer verkocht.
Hoe heerlijk 't zachte plastic door mijn vingers glijdt doet mij over de streep trekken. Als een plastic luierbroekje junk hijs ik me erin en kleed me verder aan.
Op de keukentafel bekijk ik ‘t volgeschreven A-viertje met werkzaamheden die mijn Anja voor mij bedacht heeft.
Ja het gras moet nodig gemaaid.
Ja de garage moet ook uitgespit.
Jahaa ik doe wel de vaatwasser uit ruimen en inruimen. Draai een was en hang deze in de tuin te drogen.
En dan alles in een heerlijk plastic luierbroekje onder m’n jeans. Met de boodschappen lijst op de fiets naar de super en handel puntsgewijs de lijst af
in opdracht van jawel Anja. Zo in de middag hang ik aan de keukentafel met thee. Morgen maar maaien en de garage. Een mooi zondags klusje.
Check buiten de was die mooi droog is en haal het binnen. Nog een wasje draaien. Mare? Is dit bonte was en welke temperatuur.
Ik gok en draaien maar. Nu nog de vale zon op onze zonnepanelen schijnt moet het toch schelen.
Tijd voor een borrel en tracteer me op een glaasje jenever. Zo zittend bedenk ik me ga ik tv kijken of achter de computer.
Ik maak 't eten klaar en wil nu niet achter de buis maar aan tafel eten. Stamppot andijvie met nu wel een flink stuk vlees erbij.
Anja is meer van 't halveren. Nou ik niet als achterkleinzoon van een veerboer.
Elke beweging geniet ik van 't plastic en dat doet mij hunkeren naar de computer om heerlijk ondeugend naar seks sites te gaan
waarin natuurlijk plastic en leder de hoofdrol speelt. Ik bedenk me wel dat morgen Anja terugkomt en dus van mijn uitspattingen niks te zien mag zijn.
Uit voorzorg ruim ik de andere rond slingerend plastic broekjes in de badkamer op.
Na het eten een kopje koffie en bedien me met, op eigen initiatief ingeslagen, bitterkoekjes. Duik achter de computer,
weet blindelings waar de opwindende sites te vinden zijn.
Wat een genot en binnen een tel zit ik naakt met alleen een plastic broekje mij te verheerlijken aan al dat moois.
Wel kijken maar niet aanraken helaas. Mijn lul hard kloppend tegen 't plastic wil nu nog maar één ding. Maar ik stel het uit want de avond is nog jong.
Plagerig spelend nader ik toch mijn eind climax. En dan komt er een punt dan is er geen weg meer terug. Ik masturbeer en fantaseer. Godsamme.
Ik spuit en hoor een deur achter mij openen. Ik spuit nog steeds en hoor de stem van Anja. Ah zit je hier? Ik tril en de laatste druppels vloeien in het plastic.
De stappen komen dichterbij. Ik ben te laat om de computer af te sluiten. Ik hoor haar adem vlak bij mij. Een stem.
Waar ben jij in godsnaam mee bezig Bob? Wat is dit?
Ik. Ik wil dood. Ik wil verdwijnen en schaam me diep. Mijn paal weet zich in mum van tijd zich te verbergen als een verschrompelt piemeltje.
Alleen 't plastic blijft achter. Ik hoor haar zich van mij verwijderen. De deur knalt achter haar dicht.
Oh Jezus wordt dit scheiden? Beren doemen op. De weg raakt overvol met die beesten. Ik sluit af. Langzaam met trillende handen.
Daar sta ik dan naakt in een plastic luierbroekje. Hoe kom ik veilig in m'n slaapkamer zonder haar hiermee lastig te vallen.
Ik luister of ik iets hoor. Ik open voorzichtig de deur. Ik hoor haar in de keuken. Ze praat met iemand. Ze zal wel haar advocaat bellen.
Ik sluip naar de slaapkamer gris kleren, sluip naar de badkamer. Daar douche ik me en was het plastic ondergoed.
Tijdens het wassen wind het plastic me weer op maar nu niet jongen.
Met handdoeken droog ik 't, aangekleed verstop ik het op een veilig plek bij mijn kleren.
Ik hoor haar nog steeds praten maar dan een vreemde stem die antwoord. Wie is dit.
Zijn dit haar nood troepen die haar moeten helpen mij te ontzetten. Ik sluip naar de woonkamer maar verdomme die eeuwige trap kraakt.
Vanuit de keuken hoor ik Anja. Ben jij dat Bob? Ik ga er maar naar toe en zie haar staan met haar meerdere.
Ze doet haar best maar d 'er boosheid straalt ervan af. Keurig groet ik hen, sniek snel naar de woonkamer en zet de buis aan.
Ik kijk niet. Ik hoor niks en zit stil voor mij uit te kijken. Na een tijdje hoor ik haar baas weggaan.
Hoor hoe Anja mij mijdt door naar de slaapkamer te gaan. Ik hoor haar douchen. Hoor haar boven heen en weer lopen.
Ik wacht, heb zelfs geen trek in wijn of wat dan ook. Ik wacht tot het stil is. Dan zachtjes weer over die verdomde krakende trap treden.
Ze zal het nu wel weten dat ik kom. Heel voorzichtig open ik de slaapkamerdeur. Mijn bedlampje brand en verlicht schamel de ruimte.
Haar bed is leeg. Zou ze op de logeerkamer slapen? Ik zeg en doe niks en kruip erin. Kan de slaap niet vatten maar uiteindelijk word ik de volgende dag laat wakker.
Ik was me, bedenk een openingszin. De keuken is leeg maar wel gebruikt voor een ontbijt. Ik zie dat de auto weg is. Oh god hoe pak ik dit aan?
Onrustig en alles spookt door mijn hoofd. Ruim braaf de garage op. Maai 't gras. Tegen de borreltijd toch maar een glaasje jenever om moed in te drinken. Voorbereidend om de heftige confrontatie die er komen gaat. Doch alles blijft stil. Ik snel naar boven en check haar klerenkast.
Ook haar koffer staat er nog. Waar is ze? Ik maak een maaltijd en wacht. Wacht tot het schemert. Het eten verpietert en maak 't tot mij
maar het smaakt me van geen kanten. Laat als ik in bed lig hoor ik haar door het huis lopen. Ze bedient zich weer met de logeerkamer.
Zo weten we 't drie weken vol te houden. De spanning is om te snijden. Verwacht elk moment een brief van een advocaat met de verlossende papieren.
Helaas lijdt mijn werk er ook door en ben nu bang dat mijn baan op de tocht ligt. Ik vertel aan mijn bassin dat het thuis even heel moeilijk is.
Ze adviseert me dit zo snel op te lossen en haalt mij van wat werk af. Thuis mag ik werken, zit zo midden in de week een deadline te halen.
Gelukkig leidt me dit af. Aan plastic ondergoed durf ik niet te denken omdat Anja elk moment contact kan zoeken. En toch hunker ik ernaar.
Oh wat ben je toch afgezakt junk. De spanning is zo groot dat ik op knappen sta. Opwelling tot huilen overmeestert mij. Nu ook.
Ik krijg natte ogen en zomaar barst het los. Met diepe halen snakkend naar adem.
Opeens voel een hand op mijn schouder en aait m'n hals. Ik voel een lichte kus op m'n haardos, dan een fluisterend sorry.
Ik snik en weet, hoe het kan weet ik niet, klanken eruit te persen die een zin vormen. Ik zeg honderd en één uit dat het mij spijt.
Dat ik begrijp dat ze wil scheiden en dat ik om haar te sparen best het huis uit wil. Ik schaam me en wil eigenlijk door grond zakken en verdwijnen.
Maar dan hoor ik haar sorry zeggen. Zacht en ook met een trillende stem dat ze mij nooit zo had mogen bejegenen.
Nog een liefkozend kusje. Dan. Ik hou van je Bob, het is allemaal mijn schuld. Ik had je meer aandacht moeten geven.
Alleen ik heb ook een geheimpje waarvoor ik me schaam. Ik zocht al een hele tijd een moment dat ik het je in vertrouwen wou vertellen.
Je weet dat ik bisexueel ben. Hierin ben ik ontrouw geweest. Ik hou van je maar mijn fetisjisme dreef mij die kant op.
Ja ik had congres samen met Mirte mijn baas. We delen samen een geheim.
Ik ben verbaasd en richt me op met natte ogen. Ik. Ik dacht dat je me afwees omdat je me betrapte met een plastic luierbroekje.
Ik heb altijd gedacht dat je me dan vies ventje zou vinden. Ze kust mijn nek. Hm ach Bob dat is mijn probleem. Ik geil op viezigheid.
Toen ik je zag in plastic luierbroekje zag ik nog hoe lekker je zaad tegen het plastic aan stroomde.
Ik werd nat en geil maar ik zag en daar ben ik altijd bang voor geweest dat je aan het chatten was met een vrouw in een plastic luierbroekje. Ik werd boos en verdrietig. Voelde me afgeserveerd. Ik voelde hoe je meed. Het deed me pijn. Zocht naar woorden om het je uit te leggen. Please Bob laten we praten. Ik wil je alles opbiechten.
Ja ik ben de fout ingegaan en verleid tot dingen. Maar ik heb daarin geen spijt wel spijt dat ik je niet hierover met jouw gesproken te hebben.
Ik kijk op naar 't lege scherm. Haar hand masseert mijn hals en schouder. Please Bob kijk me aan. Sorry maar straffen heeft geen zin
want ik heb een masochistische inslag. Dat ik met Mira dingen doe doe ik liever met jou erbij. Ik weet dat je een triootje geil vindt.
Alleen ik ben bang dat je mijn fetisj afwijst. Ik draai me om. Betraand nat gezicht en ogen die spijt uitstralen.
Ik leg mijn hoofd tegen haar buik aan en knik. Ik ben blij dat je voor mij gekozen hebt en bij me wil blijven.
Dat was mijn grootste angst nu je weet van mijn plastic luierbroekjes gedrag. Even komt bij haar een klein glimlachje. Maar Bob dat wist ik allang.
Jouw liefde voor plastic. Ik vond het juist wel grappig hoe je in allerlei bochten wrong, 't stiekem droeg bij mij.
Ik vond het zo fijn jij je gevoelens en dan bij mij op de bank.
Dan hunkerde ik naar seks maar dan zou je mijn fetisj ontdekken en mij afwijzen.
Ik verbaasd. Vertel je fetisj dan? Laat het mij weten.
Anja verlaat mijn rug en komt voor me zitten en rust met haar achterwerk op mijn bureautje.
Ze pakt mijn handen. Beloof je me niet boos te worden en mij niet te verafschuwen.
Ik haal mijn schouders op. Hangt er toch van af. Stel dat je graag moordt omdat je er een kick van krijgt. Daar zou ik niet mee kunnen leven, evenals als je dieren,
kleine kinderen gebruikt. Ze lacht flauwtjes. Ja dat zou ik ook bij jouw hebben. Bob ik raak opgewonden van plas seks.
Per ongeluk kwam ik er achter dat Mira erop geilt. Ze trok me mee en nu ben ik net als zij. Plassen windt me op.
Hoe vaak blijf ik niet liggen en geniet dat jij uit luiigheid de badkamerdeur openlaat en je een flinke ochtendplas hoor.
Dan masturbeer ik mezelf grondig en als je terugkom voel ik me zalig. Ik kijk haar vreemd aan.
Ze knikt. Maar het zit dieper. Sinds enige tijd draag ik ook plastic luierbroekjes maar ook luiers.
Ik kijk nu echt verbijsterd. Luiers? Maar dat doe je toch om niet openbaar te plassen?
Ze grinnikt. Oh maar nu snij je en gevoelig onderwerp aan. Heerlijk om stiekem in je luier te plassen. Hoe warme plas je luier vult.
Dat heb ik samen met Mira. Ze liet mij kennis maken met dit nieuwe fenomeen. En ik ben er aan verslaafd geraakt zoals jij met plastic luierbroekjes.
Ik aai haar knie. Dus als ik in plastic zit vind jij het niet erg?
Anja knikt. In tegendeel ik vind het heerlijk want ik weet hoe 't draagt. Maar ik in een luier en plas die naast je zit?
Ik wrijf over haar knie. Kan ik mee leven. Mogen wel tongen dan?
Ze grijnst. Oh Bob graag. Heerlijk plassen terwijl je tongt. Zal ik je dan aftrekken in plastic?
Ik kijk opgelucht. Met alle liefde heerlijke ondeugende dingen samendoen lijkt mij ultiem. Ze komt los van bureautje en buigt voorover. Een volle zoen op de mond.
Dan als ze staat. Nog een klein dingetje. Dat van je plastic luierbroekje daarvan is inmiddels ook Mira van op de hoogte. En weet je wat ze zei.
Hm lekker ding mag ik hem lenen van jou? Ik schud. Je bent erg. Mij nog verpatsen aan je baas. Anja knikt.
Als ik er beter op word en heerlijk in mijn luier mag plassen en toekijken houdt niemand mij meer tegen.
Ik draai mee op mijn stoel als zij van het bureautje wegloopt. En die seks met elkaar? Neuken jullie ook?
Anja bloost. Bij vrouwen lijkt 't erop maar bij ons zat altijd plastic en/ of een luier tussen. We masturbeerde elkaar wel terwijl we plaste.
Ja ook als we elkaar befte dronken we graag elkaars plas. Ze kijkt me glimlachend aan. Zal ik wijn inschenken voor ons twee. Ik wil je het laten zien hoe ik mijn luier draag. Wil je dat?
Ik knik ja graag.
Anja. Wil je dan iets voor me doen?
Ik. Wat dan?
Anja zou je dan een plastic luierbroekje aan willen doen anders voel ik mij zo apart. Ik grijns. Oh schat graag.
Ik verlaat mijn zithoek en vlieg omhoog naar de slaapkamer. Hijs me in een plastic luierbroekje. Oh wat heerlijk nooit meer stiekem.
Maar hoe kwam zij erachter? Ik was toch zo secuur ermee. In badjas en plastic luierbroekje kom ik in de woonkamer.
Anja glimlacht en heeft haar rokje al uit. Vol in plastic luierbroekje en luier zit ze dan. Beide toch wel een beetje verlegen alsof dit onze eerste date zou zijn.
Dan knoopt ze haar blouse los, trekt het uit. Ze leunt tegen mij aan en vouwt mijn badjas open. Daar zitten we dan.
Beide toch wel verlegen doet ons giechelen. We strelen elkaar. Het gaat lastig en Anja stelt voor om dit op bed af te maken.
Ik volg een luierkont in plastic. Het heeft wel wat en geef haar een gemoedelijk klopje erop. Het petst lekker in het trapgang.
Anja giechelt en drukt meer haar luier kont in mijn richting. Ik kus het. Ze blijft mijn meissie. Blij dat het niet op scheiden is uitgedraaid.
Dat blijkbaar zij de schuld op zich neemt doet me wel schamen. In de slaapkamer slaan we de dekbedden weg en kruipen naast elkaar.
We zoenen heerlijk na maanden dit niet gedaan te hebben. Ik was 't vergeten hoe haar hand mij zo kon opwinden. Haar strelingen.
We kijken elkaar aan. Haar hand rust nu op mijn plastic luierbroekje met een verlangende paal. Ik druk op haar plastic kruis met luier.
Ik schraap mijn keel en zeg sorry. Dat het ook mijn fout was dat het zo gelopen is. Dat ik niet scherp was op haar stille hinten.
Ze glimlacht en vind dit vertederend lief. We zoenen en penetreren de tongen bij elkaar. We wrijven op elkaars kruizen.
Ze kruipt dichter tegen mij aan. Vinger mij Bob. Mijn hand verdwijnt met moeite tussen haar buik en papierwerk. Ik voel een drijfnat intiem plekje.
Ze kreunt als ik haar clitje beroer. Ze houd mijn paal vast maar laat door alle emoties los. Ze kreunt en trilt.
Ze moedigt mij aan. Ga door ga door ja lekker harder maak me jouw slet.
Ik priem vingers in haar vulva. Ze kronkelt. Ik wrijf vinger en krijg een lamme hand. Kramp in mijn vingers als opeens zij stuitert.
Ze kreunt, kirt ‘t uit. Ik voel het vloeien en dan een stevige warmte over en langs mijn vingers stromen zeg maar spuiten. Ze wipt, kronkelt tegen mij aan om langzaam terug te keren naar aarde. Ze kust me. Met een diepe zucht van voldaanheid bedankt ze me. Dit had ze nodig om mij weer te ontvangen.
Dan zomaar buigt zich om en draait met haar lichaam naar mijn plastic kruis. Ze speelt met mijn harde handel en likt het plastic.
Ik voel door 't plastic heen haar zwoele tong. Dan heel even een koel briesje langs mijn natte eikel en dan oh god wat zalig.
Een warme tong eroverheen. Ik ben haar ijsje. Ze likt mijn paal. Ze likt mijn ballen. Zuigt erop. En dan zuigend neemt ze mijn paal tot zich.
Jezus wat super ultiem. Totaal vergeten hoe heerlijk Anja kan pijpen. Misschien werd 't ook in 't verleden te gewoon en raak je gewend. Maar dit went nooit.
Ik kronkel en dan voel ik een hand langs mijn bilnaad via de lies elastiek priemt een vinger in mijn aars. Ik stuiter en kan hier niet meer tegenop.
Het schiet omhoog en spuit kloppend in haar mond. Ze geniet dat voel ik. Dan voorzichtig stopt ze mijn paal weg die even tot rust mag komen.
Een klein intermezzo zeg maar. Ze kruipt omhoog. Zoent me en deel haar buit met mij. Smaakt sperma zo zoet. Lijkt wel vanille.
Ik tong en geniet van deze aandacht die met overgave wordt gedeeld. We hijgen bezweet en zijn tevreden met elkaar.
Dan langzaam voorzichtig strelen we elkaar alsof we voor 't eerst op expeditie zijn op andermans huid. Erogeen zones vermijden we plagerig.
Ze zucht en pakt mijn hand en brengt deze ongevraagd tussen haar benen. We horen een zacht gesis.
Ik voel door 't plastic heen hoe de warmte zich verspreid een droge plek zoekend in haar luier.
Ze fluistert. Wrijf lekker hard Bob. Ja lekker. Nog ietsjes steviger. Oh ja dit is het. Oh ga door sneller, Bob sneller.
Ik voel hoe ze zich opwindt. Ze kronkelt en wipt soms op om zo meer haar dikke luier in plastic tegen mijn druk wrijvende hand de drukken.
Dan de verlossende kreun, trilt. Ze schokt en knijpt haar benen dicht om zo mijn hand op zijn plek te houden. Eén ledemaat gegijzeld.
Ik voel hoe ze beweegt om zo haar orgasme volop tot zich neemt. Dan ontspant ze en kijkt mij gelukzalig aan.
Mijn hand blijft daar en voel meteen een plas stromen. Jeetje ik begin dit leuk te vinden. Om zo een vrouw te behagen die openlijk durft te plassen.
Zo intiem eigenlijk. Ik vraag zacht of ze het lekker vond. Ze knikt blozend.
Ze vindt dat we dit eerder en vooral vaker hadden moeten doen. Wat een gemis.
Ik grinnik en zeg dat we alle tijd hebben om juist dit ondeugende in te halen. Ik vraag hoe vaak zij kan klaarkomen met direct het plassen erachteraan.
Ze giechelt en erkend dat ze dit onder leiding van Mira getraind heeft. Klaarkomen en plassen tegelijk is super.
Ik vertel haar dat dit bij mannen niet mogelijk is. Of je plast of je spuit sperma. Ze weet het niet of dit ook bij mannen kan gelden.
Ze likt mijn kin. Kruipt langzaam op mij. Ik voel hoe haar opgezwollen luier in plastic tegen mijn kruis aandrukt. Ze wrijft plagerig op en neer.
Best lekker en geef als reactie een erectie. We tongen. Ik zuig op haar volle harde tepels. Ze giechelt en vraagt of mam nog melk moet geven.
Ik knik als dat zou kunnen. Ze fluistert dat het mogelijk is. Als ik elke avond zuig stimuleer ik haar borsten. Ik vraag of ze wel wil om voor mama te spelen.
Ze giechelt en zegt dat geluierd zijn daarbij hoort. Ik voel hem haar grootste wens. Ik zacht vraag of ze dat wil. Ik in luiers en plastic luierbroekje.
Ze knikt maar durft het niet te vragen. Als ik dit doe ben ik dan haar kleintje? Ze giechelt en moet wennen aan dit fenomeen.
Ze oppert dat ze ook graag wel eens een kleintje wil zijn en veilig bij haar papa wil vertoeven.
Ik knik en denk dat dit rollenspel wel leuk kan worden. Lijkt haar ook. Erger zelfs. Het wind haar nu op. Ze wil mij diep in haar voelen.
Ook dat lijkt me heerlijk en zo friemelen we aldaar. Met moeite glij ik diep in haar. Oh ik was bijna dit gevoel vergeten wat super.
Ze wrijft en wipt op en neer. We zoenen en neuken intens. Vol ga er ik op in. Letterlijk. Ze grijpt naar mijn ballen in plastic.
Priemt een vinger in mijn aars en doet mij op commando spuiten. Ze beleeft haar orgasme en jawel ook plast ze vol op mij en tegen mij aan.
We leunen nog na trillend, dan glijdt ze van mij af. Ze giechelt. Ik vraag wat er scheelt. Ze voelt een natte vlek in het laken.
Het licht verstoord onze gemoed toestand maar inderdaad 't laken is flink nat dus ook het matras.
Ik in plastic en zij met inmiddels uitgezakte gevulde luier in plastic verwisselen we de lakens. Draaien de matras om en maken samen het bed op.
Ze staat naast me. Bemin me Bob. Ik omhels haar. We zoenen en hoor haar voluit plassen. Ik laat haar los en hurk.
Ik kus haar overvolle luier en lik het. Ze giechelt wil je plas seks? Ik knik. Ze trekt me omhoog en samen in de badkuip herhaal ik wat ik doe.
Ze knoopt haar luier los met plastic en met een doffe plof valt 't in de badkuip. Naakt staat ze voor me.
Ik lik haar gouden tempeltje en bef haar. Ze komt snel omdat dit haar zo verrast.
Vrij snel achteraan krijg ik haar plas in mijn mond. Ik drink uit haar trog. En geniet van wat zij mij geeft.
Als ik de laatste druppels weg gelikt heb kom ik overeind. Ze speelt met mijn zachte handel in het plastic. Ik voel aandrang en bloos. Ik zeg het.
Ze moedigt mij aan. Ik laat het gaan terwijl zij meevoelt. Een warm kuiltje ontstaat zich in het plastic tussen mijn benen. Ze gaat gehurkt en via de lieskant drinkt ze ervan. Grijpt mijn paal en pijpt me grondig. Loom tril ik nog na. Zij zet de douch kop aan en samen douchen we nu.
We zepen elkaar in en spoelen elkaar af ondertussen soms heerlijke tongend. We drogen elkaar af.
In de slaapkamer wil ik mijn slaapondergoed aantrekken maar zij houdt me tegen. Kom ik wil je luieren.
Ik kijk vreemd kan dat zomaar heb je daar spullen voor. Naakt loopt ze naar haar kledingdeel en trekt een lade open.
Daar ligt het. Een stapel luiers en plastic luierbroekjes. Nooit geweten.
Ik moet liggen. Behendig word ik geluierd en krijg van haar als dank twee plastic luierbroekjes uit mijn kast. Dan onder haar leiding moet ik haar luieren.
Ook zij hijst zich in twee plastic luierbroekjes. Ik vraag waarom twee? Ze grinnikt. Het geknisper van plastic is zo heerlijk geluid waar ze direct nat van wordt.
We gaan naar bed geluierd liggen we naast elkaar. Vallen in diepe slaap omarmd, verstrengelt.
Midden in de nacht word ik wakker met kramp in mijn armen en draai me naar mijn eigen bed deel toe.
De volgende ochtend word ik wakker vanwege gewoel naast me. Ik zie dat zichzelf masturbeert. Ik verbaasd. Kon je niet wachten op mij?
Ze grijnst. Het idee dat jij naast me ligt ook geluierd maakte mij zo geil. Zeker na een heerlijke ochtendplas. Kom schat plas eens in je luier en laat mij meevoelen.
Ik grinnik. Concentreer me erop en voel het komen. Verbaasd voel ik hoe heerlijk de warmte je kruis inglijdt. Ik bloos en durf niet naar Anja te kijken.
Ze ziet 't wel, aait m'n bast met één hand. Voelt met haar andere tussen mijn benen. Zacht fluisterend vlak bij mijn oor. Lekker geil hé?
Ik blijf haar niet aankijken maar knik wel. Deze lijkt wel eeuwig te duren dus ook het intense genotsmoment duurt eeuwig.
Ze kruipt op me terwijl ik nog na druppel. We zoenen elkaar. Oeps eerst tandenpoetsen was lekkerder geweest. Ze staat op.
Verliefd volg ik mijn liefje in een lekkere luier kont en hoor twee lagen plastic ruisen en knisperen.
Ik leg mijn hand op mijn kruis. Het voelt nog steeds aangenaam warm aan.
Zomaar draait ze zich om en grinnikt. Niet stiekem masturberen hé? Daar ben ik voor.
Ik knik. Ja mama. Lachend gaat ze zich wassen. Even later mag ik de badkamer in. Ik vraag of ik niet verschoond moet worden.
Ze lacht. Dit kan nog veel voller. Als ik beneden kom maakt zij 't ontbijt. Beide gewoon in onze luiers en plastic.
We omhelzen elkaar en hebben de liefde voor elkaar weer goed gevonden.
Vanaf nu weet ik dat ook ik geluierd door het leven zal gaan.
Op haar vraag bestel ik een rubberzeil voor onze matrassen maar ook een paar heerlijke lakplastic lakens. Ze drijft me naar de kinky hoek.
En met liefde volg ik haar. Ik ben haar papa maar zij is ook mijn mama.

 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Cyril Archambault Verhaal Klaar Super Mario: De Hereniging met Prins Peter (fan-fictie) S 2
Bovenaan