Hermelien d'r fout

hoe vind je dit verhaal

  • 10

    Stemmen: 8 24,2%
  • 9

    Stemmen: 6 18,2%
  • 8

    Stemmen: 10 30,3%
  • 7

    Stemmen: 7 21,2%
  • 6

    Stemmen: 1 3,0%
  • 5

    Stemmen: 1 3,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    33

Miche

Gewaardeerd Lid
Weet iemand de preciese link van diet verhaal? Dan kan ik kijken of ik het verder kan vertalen
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
woutie zei:
Weet iemand de preciese link van diet verhaal? Dan kan ik kijken of ik het verder kan vertalen
ja dat is dit https://www.fanfiction.net/s/2975755/26/Hermione-s-Mistake
Maar je kunt beter het hele verhaal opnieuw doen, want sorry Edo maar ik vind het echt niet leesbaar.
Er gaat geen zin voorbij of je vindt wel wat taalfouten / kromme zinnen, en zelfs spelfouten. Vertalen is een Vak.
 

Miche

Gewaardeerd Lid
Heeft de oorsprongkelijke auteur er trouwens bezwaar tegen als ik verder ga/overnieuw begin met vertalen?
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
woutie zei:
Heefd de oorsprongkelijke auteur er trouwens bezwaar tegen als ik verder ga/overnieuw begin met vertalen?
Heefd ? Ik zou er niet aan beginnen als je niet weet of heeft met een t of d moet...
 

Miche

Gewaardeerd Lid
Er zal een verschil zijn tussen oplettend overdag schrijven op mn laptop en half slapend op mijn telfoon
 

darkcloud

Gewaardeerd Lid
woutie zei:
Heeft de oorsprongkelijke auteur er trouwens bezwaar tegen als ik verder ga/overnieuw begin met vertalen?
Ondanks dat ik niet de oorspronkelijke auteur van het verhaal zelf ben ;) zie ik er geen probleem in.
 
Bovenaan