hersenschudding

verborgen

en weer een natte luier
Ik heb nu een hersenschudding en ik ben dus heel de dag alleen thuis want mijn broertje en zus moeten beide naar school en mijn ouders zijn gescheiden. Ik heb er al sinds dinsdag last van. Met voetbal heb ik een bal op mijn gezicht gehad en was ik achterover gevallen.
(het verhaal is half waargebeurt).

Woensdag werd ik wakker met buikpijn, hoofdpijn, duizelig en een natte luier ik moest nodig plassen en liep mijn plas maar lopen. Ik dacht zou ik maar naar school gaan of niet. Ik besloot toch maar te gaan en bij het ontbijt vroeg mijn moeder hoe het ging. Op school hadden we gastlessen psychologie. in de pauze zat ik maar tegen de muur en vroeg me andere leerkracht wat er was dus ik zei:ik heb een hersenschudding. Hij zei ik ga het wel even bij meester Jan vragen. De rest van de dag hield de meester me in de gaten en zei dat ik morgen maar thuis moet blijven. Me oma haalde me op en zei ga maar lekker in bed liggen. Oma zette me thuis af en ik ging naar binnen. Ik dacht ik trek maar een luier aan onder me pyama zodat ik er niet uithoef als ik moet plassen. En ik plas nog weleens in mijn broek als ik slaap. Dus ik trok maar mijn pyama en een luier aan. Ik sliep vrijwel snel en om een uur of 1 kwam mijn broertje ook thuis en hij maakte me wakker. Hij vroeg of we gingen eten. Ik kwam uit mijn bed. Mijn luier voelde zwaar aan. Ook dat nog dacht ik nou ja het is nou zo. Aan tafel had mijn broertje niks in de gaten en ik zat er maar wat bij en at niks. Toen we gegeten deed ik snel mijn luier af en gooide hem in de prullenbak daarna trok ik een nieuwe aan. Toen ging ik maar weer slapen. s'avonds werd ik wakker gemaakt door mijn moeder en ik zei ik heb denk ik een hersenschudding mijn moeder zei: ga morgen maar naar de dokter. ik zei weltrusten en mijn moeder ging weg en ik ging weer slapen.

donderdag:

ik werd wakker met barstende koppijn en buikpijn ik dacht die school kan het schudden en ik bleef liggen. mijn moeder kwam even kijken en vroeg hoe het met me ging.

ik ga morgen of een andere keer verder maar ik ga weer slapen
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Ik heb nu ook een hersenschudding..
Maar de oorzaak is iets minder leuk..
Ik ging met een paar vrienden naar een feest en we dachten wat intedrinken..
Voor mij een van de eerste x dat ik sterke drank zou drinken en ik heb nou niet echt die avond goed gegeten. Dus ik zuipen..

De volgende ochtend werd ik wakker in t ziekenhuis.. Ik kon me niet herinneren wat er was gebeurd(werd wel wakker in luier ^^)
Mijn ouders vertelde me dat ik was gevallen met me fiets en voor een auto vol op me hoofd was neer gevallen, de auto reed gelukkig niet over me heen, de vrouw in de auto belde de politie en die brachten me naar t ziekenhuis..
Later bleek dus dat ik in coma lag O.O
Zo heb ik dus hersenschudding gekregen
(Waargebeurd) helaas
 

verborgen

en weer een natte luier
jorisss zei:
Ik heb nu ook een hersenschudding..
Maar de oorzaak is iets minder leuk..
Ik ging met een paar vrienden naar een feest en we dachten wat intedrinken..
Voor mij een van de eerste x dat ik sterke drank zou drinken en ik heb nou niet echt die avond goed gegeten. Dus ik zuipen..

De volgende ochtend werd ik wakker in t ziekenhuis.. Ik kon me niet herinneren wat er was gebeurd(werd wel wakker in luier ^^)
Mijn ouders vertelde me dat ik was gevallen met me fiets en voor een auto vol op me hoofd was neer gevallen, de auto reed gelukkig niet over me heen, de vrouw in de auto belde de politie en die brachten me naar t ziekenhuis..
Later bleek dus dat ik in coma lag O.O
Zo heb ik dus hersenschudding gekregen
(Waargebeurd) helaas
ja en het was bij mij eigenlijk wel over maar ik kreeg zat. met de wedstrijd weer een bal tegen mijn hoofd en was daarna bewusteloos :( toen ik weer bijkwam kreeg ik een bekertje limo maar ik lust alleen maar water en ik dacht dat het water was. dus het 1e wat ik zei was gatver ik lust alleen maar water :D iedereen op het veld lach helemaal blauw.
 

broekluier

ben graag geluierd en nat
ben ook oooit lang geleden met de fiets gevallen en zware H-S, in die tijd bedplasser dus de luiers kreeg ik ook overdag om,maar sliep ook veel! kwam niet door drank, kreeg iets in de spaken! pa na n half jaar had ik weer beelden terug hoe t was gekomen. platte rust is belangrijk, anders kun je chronische hoofdpijn er van over houden
sterkte ermee en geniet van je luier
 
Bovenaan