Herten meisje.(0+)

  • Onderwerp starter jeroen92
  • Startdatum
J

jeroen92

Guest
Kleine meid en haar herten.
De 22 jarige kleine meid ging op een zonnige zomer in het bos wandelen haar moeder was moe en ging niet mee. dit was de eerste keer dat de 22jarige peuter meisje alleen naar buiten ging. ze vond het eng. gewapend met een speen en een pull up broekje en haar gewone kleding ging ze de straat op. want overdag hoefde ze geen dikke luier om die was voor s'nachts zij mama altijd. aan het einde van de lange straat was het bos. zo snel als ze kon rennen rende ze naar het bos. maar och wat was ze dom met lange haken rennen gaat niet lang goed. Pats boem knap pak daar struikelde ze over een grote tak. ze viel hard op de grond maar niet op haar kond. Haar broekje was kapot en gescheurd ze huilde het uit. maar ergste was dat haar speen in de put was gevallen. haar lieveling's speen. Haar moeder keek uit het keuken raam en zag haar daar liggen zo snel als ze kon rende ze er op af. al huilend liepen ze samen naar huis. mama vroeg hoe het kwam. ze zij snikkend doe stomme rot tak, haar moeder keek naar haar knie ach een kusje en het is zo over. tegen einde van de middag ging ze maar samen met haar moeder wandelen. maar toen ze langs de put kwamen huilde ze, en zij me speen licht daar. Mama zei morgen haal ik een nieuwe. toen ze diep in het bos waren zij de kleine peuter Mama ik moet plassen, o nee toch dacht mama. Snel gingen ze wat verder van het pad. mama hielp haar broek naar beneden en haar pull up tot schrik zag ze dat er al iets in geplast was, ze dacht ach klein meisje maakt niet uit. ze vroeg toen ze haar broek aan deed hoe het kwam. De kleine meid zei toen ik viel. Na nog een poos in het bos gelopen te hebben gingen ze naar huis. mama zat maar te piekeren over haar natte pull up. Ze vond het jammer dat haar dochter na 22 jaar nog niet zindelijk is. Eenmaal thuis deed ze haar een nieuwe pull up aan en gingen ze eten de kleine zei kei hard PPP PPP PPP. mama zei al weer. ja ja ja schreeuwde ze van opwinding. PPP staat voor Patat Pizza Pannekoeken. alles wat maar slecht is voor de kleine. mama keek in de diepvriezer en ja nog 1 pizza. ze deed de oven aan en na 30 min zaten ze samen een pizza te eten. de kleine zat na 3 stukken al bom vol. Ze ging van tafel en zij ben poepen mama. een maal op de wc keek ze naar haar pull up yes dacht ze ben droog, na het poepen ging ze snel naar mama en zei ben nog steeds droog. Grote meid kwam uit haar mond die nog vol pizza zat. Na het eten mocht de kleine ff tv kijken en dan naar bed. Een maal in bed begon ze te snikken en snikken me mooie roze speen met dat hertje er op is weg, Ja mensen de kleine meid was helemaal gek van herten. Haar dekens zaten herten platjes op ook haar kussen zat onder herten. Mama verzon wel af en toe is leuk verhaal over Bambi. Nu ook vertelde ze een leuk verhaal. Snel viel de kleine in slaap. Wakker worden ik heb iets voor jou. ze schrok wakker het was al 10 uur geweest. Mama stond met een klein doosje voor haar. Snel scheurde ze verpakking er af en zag ze een mooi roze speen met niet 2 herten er op maar wel 3. wat was zij blij zeg, ze sprong uit bed met een hele harde sprong zo hard dat haar nacht luier die nat was afzakte en op de grond viel. Mama lachte en zei ik zal je wel even helpen. ze deed haar een pull up om en deed haar natte luier weg. een maal brood op zei de kleine mama ik ga nog even na het bos. Is goed reageerde ze. Nu voor de 2 de keer alleen op pad maar nu moet het goed gaan. weer die lange straat, maar dit keer geen hoge haken. weer net als gisteren ging ze rennen, al snel deed haar knietje pijn waar ze opgevallen was. Ze ging rustiger lopen. Eenmaal in het bos pakte ze haar speen. en deed deze in. ze weet een leuk plekje in bos ze ging op een hoge plek zitten. De ene naar de andere hert kwam voor bij. Ze kreeg honger en ging naar huis. thuis stond moeder al zo jij bent lang weg geweest zei ze tegen haar. Aan tafel rook mama iets plas.
In het bos had de kleine meid niet aan plassen gedacht ze vond de herten veel leuker. Mama stond op en nam haar mee naar de keuken, deed haar pull up uit en een nieuwe om. Ze was niet boos. na het eten ging de kleine film kijken Bambi 2.


Herfst
Ze werd bijna 23 jaar, ach die kleine meid was al bijna jarig dacht mama. Mama ging naar de boswachter om wat te regelen.
Kleine meid was alleen thuis maar ze ging steeds vaker allen op pad, zo nu ook ze ging weer bos in. Ze liep naar de deur maar dacht in eens aan een regel de ze gemaakt heeft met haar moeder. Eerst een plas doen voor je de deur uit gaat. Zo ging de kleine naar de wc. Zo klaar en nu naar het bos. een maal in bos zag ze dat het omgespit was Stomme zwijnen dacht ze. Eenmaal op haar plekje aan gekomen ging ze weer zitten kijken. na half uur voelde ze een plas aan komen. snel rende ze naar een stukje geplant bos vol dennenbomen. Een maal klaar om te plassen hoorde ze stemmen. Snel deed ze haar plas maar oops tegen haar eigen broekje geplast. Ze deed haar broek weer aan maar er zat een natte plek in. Ze hoorde de mensen dichter bij komen en ze kon ze verstaan, En hier lopen ze het meest in de bronsttijd is het hier leuk te kijken dat zal zo volgende week beginnen. Oke dat is erg leuk. Heey dat is mama hoorde de kleine die verstopt zat tussen de bomen. De stemmen verdwenen en ze kwam tevoorschijn, ach haar broekje was nat en ze had het koud snel rende ze naar huis waar mama ook al was. Nee wat heb je gedaan zei mama. Ik voelde dat ik moest plassen en ging toen in bos plassen alleen plaste tegen me broek. al snel rolde er grote tranen over haar wang. Mama troost haar en zei ben al lang blij dat je het geprobeerd hebt, maar om dat je vrijdag jarig ben heb ik wat leuks voor je. Jij mag vrijdag mee met de boswachter. haar tranen verdwenen en half snikkend begon ze te lagen en haar tranen weg te vegen. na een nieuwe schone broek kregen ze avond eten. snel daar na ging de kleine slapen. Vrijdag ochtend werd ze wakker gemaakt door haar moeder ze sprong nog harder uit bed als ze normaal al doet. Dit keer zakte haar luier niet af mama zei verbaast he ben je vannacht droog gebleven kleine meid. Ja ik kon niet goed slapen dus ben vannacht nog naar de wc gegaan ik was wel erg moe maar het is me gelukt. Grote meid ik ga eten klaar maken kleed je om zei mama. Toen mama beneden aan kwam in de keuken zag ze een grote gele plas liggen.ze dacht eerst dat er wat om gevallen was maar nee kleine meid had half slapend in de keuken geplast. Toen kleine meid beneden kwam begon mama te lagen kon je de wc niet vinden vannacht. Kleine meid zag de grote plas voor haar liggen, mama pakte snel een doek en ruimde het op. Tijdens het eten ging de bel kleine meid deed open en zag een grote terreinwagen staan. Mama kwam ook kijken. goede morgen ga je mee. Kleine meid zei wacht even. Snel ging ze naar boven haar speen pakken. Eenmaal in de grote auto begon ze te lagen. Mama zij ga je nog even naar de wc. Kleine meid klom weer uit de auto en ging naar de wc. Weer in de auto zei mama ik ga thuis nog wat doen en hoop dat je leuke dag hebt. Zo snel als de 4X4 kon reden ze naar het bos. Eenmaal in bos pakte kleine meid haar speentje. De boswachter zei tegen haar, Je moeder had het al verteld vond het eerst raar maar zie wel dat je van herten houd. Ze reden als eerst naar de plek waar ze altijd keek naar de herten. Snel reed de auto weer verder en kwamen ze tussen bomen stil te staan. Nu moet je goed luisteren zei de boswachter. Kleine meid luisterde aandachtig en hoorde Bulgrulbrulgrulbul ze drukte zich zelf helemaal in ene hoekje ze was bang. De boswachter reed nu dichter naar het geluid toe. kleine meid zei nee niet doen daar is een leeuw. de boswachter lachte. Op de open plek zag ze op de heuvel een groot mannen hert staan die in eens zijn kop om hoog deed en bulgrulbrulgrulbul, nu begon kleine meid ook te lagen. Ze vond het leuk, snel gingen ze weer naar huis. Mama mama het was echt leuk zei ze toen ze binnen kwam. Mama knuffelde haar en zei ben zo blij voor je dat je het leuk vond.

Winter.
Kleine meid werd wakker. Ze keek naar buiten en zag niks, ze deed haar speen uit en ademde tegen het raam.
Mama riep Lisette kom je eten. kleine meid ging snel naar beneden zo snel dat ze vergat zich om te kleden. En maal aangekomen stond er een warme bord brinta op tafel. toen ze ging zitten voelde ze dat ze nog in haar luier zat. mama ik heb me nog niet omgekleed zei de kleine meid. Ach dat maakt niet uit, er licht zo veel sneeuw dat je toch niet naar buiten hoeft zei mama.
snel at ze haar bordje leeg. Mmmm Dat was lekker zei ze, ze ging voor de tv zitten en keek tv. Mama ging maar is het huis schoon maken. Mama was bezig het fornuis schoon te maken AAA mama help hoorde ze. Zo snel als ze kon rende ze naar de kleine meid toe. wat is er schatje zei ze. Kijk mama ben helemaal nat. Mama zucht had je geen schone broekje aan gedaan. half snikkend zei kleine meid nee vergeten. Mama is niet de slechtste moeder en hielp haar. Ze hielp haar de trap op en stopte haar onder de douche. BRRRRR het is koud water schreeuwde de kleine meid. Al snel werd het water warm en was het douchen weer leuk. Onder tussen was mama de leren bank aan schoon maken en haar pyjama in de wasmachines aan het stopen. kleine meid kwam na erg lange tijd onder de douche vandaan. Snel deed ze nog even een plas op de wc en trok haar pull up aan. Mama kwam met een nieuwe pyjama aan lopen en andere sloffen. Zo kan je weer lekker warm er bij zitten zei ze met een lag. Kleine meid liep onder de douche weg naar haar slaap kamer pakte haat herten knuffel en haar speen. ze ging naar beneden en op de schoon gemaakte bank zitten. Voor het derde keer deze week Keek de kleine meid Bambi 1. het sneeuwt wel erg hard zei mama. Kleine meid zag dat dat ook in bambi zo was. Een idee kwam in haar op. Zo snel als ze kon stampte ze naar boven. Ze pakte paar dikke sokken trui en broek uit de kast. Ze lied haar pyjama aan en pakte haar sneeuw laarsjes. Eenmaal beneden zei mama wat ben jij van plan. Ik ga even naar het bos zei ze. doe je voorzichtig zei mama, pamps de deur ging dicht. Kleine meid had geen tijd haar jas aan te doen die deed ze aan terwijl ze zich een weg baande door de 45cm hoge sneeuw pak. Rennen ging niet. Rustig liep ze naar het bos bijna bij het bos begon het nog harder te sneeuwen.
Ze zag weinig en dacht ik zie niemand niemand ziet mij, snel pakte ze haar speen en deed deze in. Haar muts waaide bijna van haar hoofd toen ze bij de bosrand was. Hier viel de wind wel mee. Hier kent ze erg goed de weg. Eindelijk op haar plekje aangekomen ging ze kijken en wachten. Geen herten te zien. na nog enige tijd moest ze plassen. Ze ging weer tussen de bomen staan. Nee nu mag ik niet op mijn broek plassen dacht ze. Na de plas en eindelijk alles weer aan kwam ze uit het dikke bos, ze zag niks maar ook niks meer. Het sneeuwde zo hard dat er niks te zien was. Kleine meid liep naar huis maar nog geen 20 meter van waar ze stond te plassen glee ze uit van een heuvel ze kwam hard neer in de sneeuw en ze moest huilen. Maar erger dan de kou en sneeuw in haar gezicht was dat haar speen weg was. Nu was ze vast besloten deze speen niet kwijt
te raken. Ze begon te graven en graven. S´winters word het snel donker. Kleine meid dacht daar niet aan ze keek toch na het witte sneeuw. Een maal toen ze het op gaf en om haar heen keek was het donker. het sneeuwde niet zo hard meer maar het enigste wat ze kon zien was de grond die wit was. Mama maakte zich zorgen en belde de bos wachter voor dat het donker werd. Maar nu het al donker is heeft ze zelf maar besloten te gaan. Onderweg kwam ze de boswachter nog tegen. Ik heb overal gezocht. ben wel 3 keer langs haar plekje gereden. Ze besloten samen te voet het bos af te zoeken. Toen ze bij haar plekje kwamen zagen ze niks niemand. Tot mama omlaag keek ze zag een spoot van iemand, ze volgen samen het spoor al snel kwamen ze op de plek waar kleine meid naar beneden viel. Mama schreeuwde zo hard ze kon Lisette waar ben je. toen ze naar benden liepen hoorde ze een gesnik. Mama begon te rennen en rennen zelf viel ze ook. de boswachter hielp haar om hoog en ze liepen verder. Iet verder op zat de kleine meid met haar knuffel. Ze stond op rende naar haar moeder en knuffelde haar, haar tranen rolde over haar wangetjes. Snikkend zei ze i i ik b b ben m me speen kwijt. Mama zei geen probleem ik koop nog wel weer een nieuwe. Ik ben blij dat jij niks hebt. Samen liepen ze naar huis. Thuis aangekomen maakte mama een lekkere grote mok warmechocolademelk. kleine meid dronk het op ze was moe. Avond eten wou ze niet ze wou slapen.
Kleine meid schrok wakker de voor bel ging. Ze sprong uit bed en ging bij de trap staan kijken. Kom toch binnen ik zal Lisette wel roepen hoorde ze. Mama ik ben er al riep ze. Ben even omkleden. Zo snel ze kon trok ze haar pyjama uit gooide haar luier op de grond en trok haar kleren van gisteren aan. Brrr koud dacht ze. Snel ging ze de trap af te kijken wie er was. Een maal beneden zag ze de boswachter. Heey kleine meid lekker geslapen zei de boswachter. Nou en of zei mama heb haar niet meer gehoord grinnikte ze. Kleine meid ging op de bank zitten. De boswachter stond op en gaf haar een cadeautje. Een speen dacht ze, en ja hoor ze had gelijk deze was niet roze maar groen en stonden 3 herten op 1 kleine 1 mama en 1 papa hert. Tot schrik kwam uit zijn andere hand nog een cadeau, deze pakte ze nog sneller uit. Maar tot haar verbazing was het een speenketting. Zo nu kan hem niet weer verliezen zei de boswachter lachend. Kleine meid keek en zij raar er zitten er 2 in een groene en een roze. Ach wat dom van mij zei de boswachter toen ik hier heen reed dacht ga nog even op de hei kijken en ja daar zag ik iets liggen. Snel haalde hij uit zijn jas zak een roze speen met 3 hertjes er op. Het lag 2 meter van waar je gevallen was. Maar nu zal je ze niet weer verliezen zei de boswachter. Kleine meid was zo blij hij gaf de boswachter een dikke kus op zijn stoppelige wang. Mama bedankte de boswachter en gaf hem een warme kop koffie.

Einde
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Het is een beetje moeilijk lezen die grote lappen tekst,
Misschien kan je er alinea´s in maken zodat het wat makkelijker te lezen is...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 11
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Contact advertenties 1
MessydiaperLover Tbdl meisje gezocht Voorstellen 6
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje zoekt een papa of mama Contact advertenties 3
Pamperslove Zoek een meisje die ook van pampers houd Contact advertenties 0
pikkel Op zoek naar een meisje/dame met wellicht zelfde intresse. Regio twente oost. Liefst onder 25 Contact advertenties 2
TinusABDL Luier Meisje gezocht (max leeftijd 30) Contact advertenties 0
Similar threads


















































Bovenaan