Het baby spel

wat vind je van het verhaal


  • Totaal stemmers
    21

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Het Baby spel
Geschreven door Ivy

Bryan glimlachte bij de gedachte, Bryan kon het maar niet begrijpen hoe hij er in geslaagd was! Na maanden van praten, had hij uiteindelijk zijn vrouw verleid in het spelen van baby spelletjes met hem. Hij lag op de vloer te luisteren naar haar zachtjes kirrende stem aan hem gericht, "De tijd voor het spelen van spelletjes is voorbij, Bryan. Ik heb je fantasie laten uitkomen. Je bent veranderd in een echte baby. Je bent mijn baby meisje voor altijd en eeuwig. Weet je? Ik heb altijd al een baby gewild. Ik was zo verdrietig toen ik uitvond dat we het niet konden? Je had het me moeten vertellen voordat we getrouwd waren, dat je steriel was. Aangezien je een baby niet kan vaderen, zal je de plaats van de baby in moeten nemen die jij mij had moeten geven, "plaagde ze . "Jij zult mijn baby in plaats van mijn man zijn, dus ook ik heb mijn wens!"

Door het op die manier te zeggen leek het waarheid te worden. "Kathy is de perfecte moeder voor mij," dacht hij terwijl hij wordt herinnerd aan de gebeurtenissen van de afgelopen tien uur. Ze had hem geluierd voor het naar bed gaan en hield hem terwijl hij aan haar tepels zoog als een baby. Hij was in slaap gevallen in haar armen, zijn gezicht genesteld tussen haar ruime borsten. Toen hij ochtends wakker werd, had ze hem een warme chocolade melk gegeven in een babyflesje en liet hem op zijn rug liggen. Hij was verbaasd over de ietsje bitteren smaak van de chocolade melk, hij veronderstelde dat ze iets te veel chocolade poeder in had gedaan toen ze het maakte. Nog, de zoete chocolade mengsel smaakte goed en de zachtste overladen smaak bracht hem weer de aangename jeugdherinneringen. Hij zoog aan zijn flesje en keek de ochtend cartoons op tv terwijl zij op de bank zat en breide. Toen hij haar vertelde dat hij moest plassen, zei ze hem dat hij zijn gang kon gaan door zijn luiers te gebruiken. Hij liet zich ontspannen en druppelde een beetje in zijn luier. Alles tegelijk, zijn controle verdween en hij vond zichzelf in zijn doorweekte luier als een peuter.

Bryan lag op zijn rug en genoot van de gevoelens die zijn warme luier hem gaf. Hij voelde de natheid zich over de voorkant verspreiden van zijn luier en kroop neer tussen zijn benen, en trok door tot onderaan. Hij leek eindeloos te plassen. Hij kon niet hebben gestopt, zelfs als hij wilde. Hij beelde zich in dat dit precies was hoe een baby zich voelde als ze nat is. Als ze nat is, hij bevingerde de knoppen op zijn zachte katoenen flanellen nacht shirt onbewust als was hij een echte baby. De katoenen flanellen shirt was een verrassing van zijn vrouw. Toegegeven, het shirt is vreselijk krap op de borst en buik toen het werd geknoopt, maar het weefsel voelde dezelfde soort textiel dat werd gebruikt voor baby kleding. De katoenen flanel is zacht en warm en maakte het eenvoudig om te denken dat hij opnieuw een baby was. Ze had het zelf gemaakt, en hoewel de afmetingen in de borst en de buik verkeerd waren, zelfs voor zijn ultra slanke lichaamsbouw, ze had een aantal wijzigingen in het patroon dat maakte dat het meer babyachtig leek; de mouwen van het kledingstuk had ze zeer dicht bij de schouder gesneden, zodat zij slechts twee centimeter lang waren. Het shirt zelf alleen bereikte nauwelijks de top van zijn luier, waardoor een babyachtig gat van vijf centimeter was tussen de bovenkant van zijn luier en de onderkant van zijn shirt.

Hij kronkelde van genot bij de sensatie van het zachte weefsel zelf voldaan de huid van zijn rug masserend als de stroom van urine snel verminderde en de noodzaak om te plassen werd vervangen door een andere, meer veeleisende fysieke drang. Hij keek neer op zijn luier over zijn kort gesneden T-shirt en zag een enorme bobbel groeien in de voorkant van zijn luier. Hij had een enorme erectie gekregen. De warme, vochtige doek streelde zijn billen en penis liefdevol als hij zijn billen wiegde tegen de zompige massa. Bryan kreunde zachtjes om zich, in een semi bewuste seksuele euforie. Zijn lage kreunen van extase vingen Kathy’s aandacht en brachten haar snel aan zijn zijde.

Ze pakte de fles die hij had laten vallen, op het vergeten tapijt was het langzaam begonnen cacao te druipen. Ze keek naar haar hulpeloze man, drie vingers glipte onder de top van zijn luier en glimlachte vreemd, daarna begon ze zijn luier te verschonen. Eerst opende ze de onderste knopen van zijn overhemd tot aan de bovenste knoop van zijn kraag en spreidde de binnenste hoeken van zijn overhemd wijd open zodat het niet vuil zouden worden tijdens de verschoning. Hij keek aandachtig toen ze de driehoekige flappen van zijn overhemd onder zijn rug gevouwen werd en huiverde in anticipatie. Toen ze zijn plastic incontinentie broek en zijn luier werd losgemaakt, kreunde hij weer in ongebreidelde plezier. Golven van extase gingen over hem heen. Hij werd duizelig van verrukking. De kamer leek een telescoop in en uit om hem heen. Hij was nog nooit zo geil geweest. Zijn tijd zin versneld en vertraagd in cycli. Het ene moment leek ze in slow motion te werken, dan het volgende moment flitsten haar handen over hem als vleugels van een kolibrie. Ze streelde het einde van zijn penis lichtjes met de toppen van haar vingers voordat ze zijn soppende luier verwijderde.

Oh mama, mama ..... .., 'mompelde hij in antwoord op haar aanrakingen. De kamer begon te draaien om hem heen en hij lag weer op het tapijt zich geheel aan zijn passies verlatend. Het was een droom die uitkomt! Dit was de ervaring, een magisch / mystieke reis buiten zijn wildste fantasieën! Dit was transcendentale! Zijn rug gebogen in een spasme van plezier dat elke spier in zijn lichaam op trillen stond. Bryan’s hoogtepunt, Spuitend zaad kwam uit zijn gezwollen penis als ze dat behendig vangt in zijn natte luier. Het orgasme leek het laatst een eeuwigheid, hij leegt zich in de vochtige luier zettend rond zijn ballen en penis. Hij voelde zich net als zijn leven, zijn mannelijkheid wordt afgetapt in haar hand, de conflicten en tegenstellingen van zijn bestaan werden opgelost in een laatste moment van zalige verrukking, waardoor zijn innerlijke kind in vrede ruste.

Hij viel terug op het kleed, volledig uitgeput. Zijn gedachten dreven al nagenietend terwijl ze zijn benen pakte en het verschonen van zijn luier beëindigde. Ze legde haar hand onder zijn voeten en was op één of andere manier in staat om beide te houden met één hand. Hij voelde hoe zijn benen werden opgetild en de doorweekte luier onder hem werd weg gehaald, op een of andere manier voelde het vreemd, anders dan wanneer hij alleen baby speelde. Hij veronderstelde dat de ervaring vreemd voelde omdat dit de eerste keer was die hij ooit baby had gespeeld met iemand anders. Hij voelde zich in elke centimeter van zijn lichaam een baby! Haar grapjes over zijn fantasie waren werkelijk aanlokkelijk dichtbij geworden. Ze leek zo ernstig dat hij haar bijna geloofde. Zelfs al was ze geknield op de grond, Kathy leek toren hoog boven hem, waardoor hij zich klein en hulpeloos voelde. Ze straalde een aura van moederlijk zelfvertrouwen en macht die hij zowel verleidelijke en overweldigend vond. Hij voelde zich alsof ze hem van gedaante had gewisseld, dat hij fysiek een regressie had ondergaan in de baby die hij altijd al wilde zijn. De aanblik van haar lachende gezicht zweefde teder boven hem en maakte bij hem een gevoel los als of hij zich geliefd en veilig voor de eerste keer in zijn volwassen leven voelde.

Kathy houdt van mij, 'zei hij in zichzelf," ze zal voor mij zorgen. Ik had niet ongerust hoeven te zijn om met haar te praten over het spelen van baby spelletjes. Ze kijkt alsof ze ook zelf' geniet. Ze vindt het niet erg om mijn luiers te verschonen en laat me drinken uit babyflesjes. Ik vraag me af of ze me zal baden wanneer we klaar zijn?”

Terwijl hij daar lag op de vloer mijmerend over wat ze zou gaan doen, Kathy had zijn schaamhaar gereinigd door het af te vegen met een wegwerp baby doekje. Bryan was verbaasd over hoe snel ze zich hadden aangepast aan het spel. Het was alsof ze, net als hij, haar hele leven had gewacht om te spelen. Hij was volledig onder haar controle. Bryan verlustigde zich in de passieve aanvaarding van haar liefdevolle bedieningen. Hij keek naar haar en zag niet zijn vrouw, maar de ideale moeder die hij nodig had gehad, maar nooit had. Hij realiseerde zich met een lichte schok, dat hij was Kathy aan het bekijken was vanuit het perspectief van een kind. Kathy was de personificatie van het moederschap. Ze was geweldig! Kathy leek in gestalte te groeien met elke passerend moment. De aanwezigheid van zijn eigen persoonlijke Moeder Godin maakte, leek alsof de jaren van pijn, piekeren en zwoegen van hem weg haasten. Hij voelde alsof hij steeds jonger werd zelfs zij leek jonger en groeide in pracht en praal. Hij werd twee, toen achttien maanden en ten slotte maar een jaar oud! Zelfs het meubilair leek groter te zijn geworden. Hij wilde dat zij kon hem oppakken lichamelijk in haar armen wiegde, zijn geluierde onderkant met een hand en knuffelde hem tegen haar borst aan met de andere. Voor een moment voelde hij zich als of hij een echte baby van haar was geworden!

Hij keek haar aan en glimlachte loom denkend dat ze het opnieuw zou moeten doen. Langzaam, Bryan besefte dat hij in twee uur op het werk moest zijn. Het was jammer dat het moest eindigen, dacht hij met een frons.

"Mama ...," begon hij met suggereren dat ze moesten nadenken over de beëindiging van het spel, maar werd tegengehouden door het geluid van zijn stem, de toonhoogte was veranderd in een klein kind en de rijke mannelijke hout was gewoon verdwenen. Hij heeft zelfs klonk als een baby! Hij had gelezen van de zeldzame gevallen van de stem van verschuivingen tussen travestieten en transseksuelen. Was iets dergelijks gebeurt er met hem? Was de ervaring van het spelen van baby zo totaal, dat hij had zijn onderbewustzijn ervan overtuigd dat hij weer een baby was? Als dat het geval was, zou zijn stem terug schakelen zodra zij gestopt waren met het spel."

Het is ..... Het is bijna tijd voor mij om te gaan werken, mama. Kan ik opstaan en me verkleden als je klaar bent? ", Zegt hij fluitend.

. 'Nee, lieverd,' was haar antwoord terwijl ze het veel te grote shirt over zijn hoofd en zijn armen neer werkte, "Je huurde een manager om het bedrijf te runnen, zodat we meer tijd vrij te hebben, weet je nog? Je hoeft met je kleine hoofd geen zorgen te maken over het bedrijf. Ze regelt alles voor je. Je zult nooit meer hoeven te werken, lieverd "Voegde zij er gelukkig aan toe terwijl ze de gevouwen luier onder zijn billen gleed en tussen zijn benen omhoog optrok..

"Ja, mama. Ik zal hier blijven en je baby zijn, 'zei hij mee instemmend.

"Ze wil niet ook niet stoppen", dacht hij. "Het duurt slechts vijftien minuten om me te kleden en duurt het nog eens vijftien minuten om naar het werk te rijden. We kunnen een uur spelen en een half voordat we moeten stoppen. En bovendien heeft ze gelijk. Ik ben de baas. Ik kan zo laat komen als ik wil. Marga kan alles verzorgen voor me tot ik er ben. Ik betaal haar de manager te zijn, is het niet? "

Hij ging weer in weelderige luxe en de ervaring van het geluierd door zijn vrouw zijn en dacht: "Ik vraag me af waar ze deze luiers heeft gekocht, ik heb nog nooit zoiets gezien. Deze zijn niet zoiets als de luier ik hier vóór droeg. Ze hebben dezelfde uiterlijk en gevoel "als flanellen luiers gemaakt voor baby's." Bryan voelde hoe zijn benen uit elkaar geduwd werden door de dikte van de luiers, zachte plooien. "Deze luiers zijn niet zo dun als die ik heb gebruikt", dacht hij terwijl ze een kant van zijn luier spelde. "Ze zijn zo omvangrijk ze maken me o benig. Als ik probeer te lopen, zal ik waggelen als een 1 jarige en vallen! Ik zal naar de badkamer moeten kruipen om me terug te veranderen", mopperde hij.

Hij pakte zijn bril op, liggend op de vloer naast hem; hij had ze af gedaan toen hij op de vloer ging liggen zodat ze zijn luiers kon verschonen. Houdend met beide handen, spreidde Bryan de poten van de bril uit en zette hen op. De glazen gleden onmiddellijk zijdelings langs zijn neus en aan één kant van zijn gezicht af. Bryan probeerde om hen op zijn neus recht te zetten, slechts om hen langs zijn andere kant van zijn gezicht te laten vallen. Hij kon het maar niet begrijpen, waren de glazen zo groot geworden om op zijn gezicht te passen? Zij waren enorm! Zijn vrouw glimlachte verdraagzaam bij zijn zwakke strijd om op zijn glazen op te zetten; hij keek zo het aanbiddelijk spelend met hen. Zij verwijderde de glazen zacht van zijn gezicht en zette hen op de vloer achter haar met de woorden, " Je hebt deze nu niet meer nodig Bryan, baby’s dragen geen glazen. Mama zal deze voor je bewaren tot je op groeit.”

De ervaring met zijn glazen had Bryan erg bang gemaakt. Iets was heel erg verkeerd! Hij wilde dat het spel nu ophield! " Ik ben van mijn mening veranderd, Kathy. Ik wil dit spel niet meer spelen! Ik wil gaan werken! , " lachte hij gemaakt.

Zij glimlachte van moederszijde en zei, " Het is veel te laat om van mening te veranderen, schat”, toen ze de laatste speld van zijn luier vastpinde. " Je bent nu een baby en daar mag je het mee doen! Maak je niet ongerust schat, het zal niet zo slecht zijn. Wij hebben geld genoeg, je hoeft niet werkelijk te werken. Je bent enkel in een sleur. Mama heeft een behandeling voor dat! Zij zal je met babyervaringen bezig houden zodat je, je niet verveeld! Mama zal je op bezoek meenemen en zal je de baby’s van elk van haar vrienden laten ontmoeten. Je zult veel nieuwe vrienden van jouw leeftijd maken! Mama zal veel babyspeelgoed kopen om je bezig te houden! Je zult het zien! Je zult alles over het werk vergeten! In een maand of zo zult je, je waarschijnlijk niet herinneren dat je ooit een baan had.

Aangezien dit je eerste dag als baby van Mama is, heeft de Mama iets speciaal gepland voor je. Vanmiddag, heb ik sommige van mijn vrienden uitgenodigd om hun baby voor je hier te brengen om met je te spelen. Ik wil al mijn vrienden zien welk schat van een baby ik heb. Mama zal je in een luier en babyroze panty’s en niets anders kleden zodat de vrienden van de Mama je leuke kleinen lichaampje kunnen zien. Je zult zo aanbiddelijk kruipen op de vloer in je luiers met de andere baby’s. Je kunt op de andere baby’s letten en leren te kruipen en op je duim te zuigen zoals de baby’s van de vrienden van Mama. Mama zou je niet buiten gesloten willen voelen wanneer zij je meeneemt op die bezoeken.

Wij zullen je in een box met de andere peuters zetten waar je zo babyachtig kunt handelen als je maar wilt. Zal het geen pret zijn om aan de kant te bevinden van de box en voor iedereen in je luier te plassen? Mama zal net doen als of zij druk bezig is en één van haar vrienden vragen om je billen te verschonen. Je bent altijd zo trots op je mannelijke schenking geweest. Nu zal iedereen kunnen zien wat je hebt! Als je goed bent, zal Mama je uit de box laten blijven als ze haar vrienden bezoekt. Zij zullen je op hun knieën stuiteren en zullen je kietelen en zullen een grote drukte over je maken. Is dat niet wat je altijd gewild hebt? Misschien zal één van de vrienden van Mama die zuigt een tietje geven. Je zou er van houden! Mama weet hoeveel je er van houdt om aan mama’s tietjes te zuigen.”

Haar bespottelijke toon pikeerde Bryan en hij besloot het spel voor eens en voor altijd te beëindigen. Hij waggelde en schopte zijn benen in een futiele poging op te staan en om aan het werk te gaan. Hij kon niet opstaan! Wat was er met hem gebeurd?
Hij greep haar hand om zich op te heffen en was geschokt om uit te vinden dat hij nauwelijks twee van haar vingers in zijn vuist kon grijpen. Hij staarde naar zijn hand naast dat van haar. Het was gekrompen! In plaats van een volwassen mannelijke hand die haar hand beet hield was er slechts de kleine baby hand minder dan de helft van de grootte van haar die haar vingers grijpt!

Hij was werkelijk een baby! Zij grapte niet! " Oh mijn God! , " dacht hij in plotselinge totstandbrenging, " ….zij deed iets in de cacao die me terugbracht naar het baby zijn." achteruitgang;

Hij was volledig in haar macht! Zij had hem geen onzin gegeven enkel een prikkelend middel gevoed; zij was werkelijk van plan hem voor al haar vrienden te vernederen! Zij zou hem tot één van de baby’s maken die op de deken met de baby’s van haar vrienden speelde en niets anders dan een luier dragen. Hij trok grimassen in ergernis. Hij wist dat vroeg of laat hij in zijn luier zou moeten plassen. In een kamer gevuld met moeders zou een natte luier onmiddellijk worden opgemerkt. Binnen minuten zou iedereen om zijn kinderachtigheid lachen. Hij zou nooit opnieuw hen in het ogen kunnen kijken.

Hij zag haar schema nu. Zij was van plan om zijn geest te breken zodat zou zij een zwakke, soepele baby te bemoederen zou hebben. Hij keek omhoog in haar gezicht in wanhoop en zag de zegevierende grijns op haar gezicht
Kathy verwijderde haar vingers uit zijn greep en zag hem kribbig zijn benen in de lucht schoppen. " Hij kijkt zo aantrekkelijk wanneer hij zich ongerust heeft gemaakt. De meisjes zullen denken dat hij betoverend is, " dacht zij. Het was duidelijk in zijn uitdrukking dat Bryan de volledige implicaties begreep van wat zij voor hem vanmiddag had gepland.

" Goed! Hoe spoediger hij zijn nieuwe rol accepteert hoe beter, " Dacht Kathy. " Zodra hij het feit waardeert dat hij werkelijk opnieuw een baby is, zal hij veel gemakkelijker te behandelen zijn. Tot dan, zal ik zorgvuldig op hem moeten letten om ervoor te zorgen hij niet probeert om weg te rennen.”

Kathy giechelde bij de gedachte dat hem woedend maakte en de straat uit kruipt die aan haar zorg probeert te ontsnappen. Hij zou geen kans hebben. Om het even elke vrouw die hem zag zou hem voor haar tegenhouden en teruggeven. Hij zou ontdekken dat hij nu in een wereld woonde die door volwassen vrouwen en hun hulpeloze baby’s wordt bevolkt. Kathy was benieuwd hoe lang zij nog moest door ploeteren. Niet lang, dacht zij. Hij zou spoedig leren dat zij de Mama was en hij zou doen zoals zij zei! Kathy glimlachte in anticipatie. Zij genoot van haar rol als zijn vaste maar lieftalige mama.
" Als je belieft, Kathy! " , loeide hij erbarmelijk, " Toon me niet aan uw vrienden! Ik wil het babyspel niet meer spelen! "

Zij nam een ernstige uitdrukking aan en zij zei, " Het baby zijn is geen spel, liefje, daar zul je snel genoeg achter komen. Je zult in je box (stil) zitten terwijl Mama met haar vrienden praat. Je zult ontdekken hoe frustrerend het is een toeschouwer te zijn terwijl iemand anders besluiten voor je neemt. Ik kan je me nu voorstellen, zittent in je luier, kwijl die van je kin druipt, terwijl mijn vrienden en ik bespreken welk crèche ik je zou moeten inschrijven.

Hij huiverde bij de gedachte te worden ingeschreven in een kinderopvang. " Nee, nee, nee, Kathy! Ik wil niet naar een kinderdagverblijf gaan! , " snotterde hij.

" Arme baby, " vertelde zij hem spottend, " wil Mama’s kleine baby niet met alle andere baby’s in het opvangcentrum gaan spelen? Mama zal je een luiertas met veel schone luiers en panty’s inpakken. Zij zal zelfs één of andere babyvoeding en formule voor de lunch in doen. Je zult de hele dag kunnen spelen zonder je over het smerige oude werk ongerust te moeten maken. Je zult zelfs een dutje nemen na de lunch! Denk enkel, het is een opvang, een plaats die door vrouwen in werking wordt gesteld, die het hun enige baan is je te moeten vertroetelen. Er zal altijd iemand daar zijn om je te passen wanneer je iets nodig hebt.”

“Ik heb niemand nodig die me verzorgd" Jammerde hij.

" Natuurlijk wel, suikertje. Je bent een zuigeling. Je zal moeten worden gevoed en verzorgd zoals elke gelijkaardige zuigeling. Baby’s zijn volledig afhankelijk van hun mama voor alles, zoals jij nu bent. Je hoeft je niet te schamen om luiers voor vreemdelingen te dragen. Je zult zien dat de vrouwen niet denken aan baby’s als rationele mensen; zij zijn slechts kleine, hulpeloze schepselen die moeten worden verzorgd. En baby’s moeten worden verzorgd; zij kunnen zich zelf niet verzorgen. Zij moeten worden gevoed; gekleed, en worden gebaad, hun luiers verschoond en hun vuile gemaakte billen schoongepoetst. Bovendien, hebt je niets in de kwestie te zeggen. Baby’s mogen geen keuzen maken, hun mama's nemen alle besluiten voor hen, zelfs tot aan het voedsel dat zij eten en de kleren die zij dragen. Elke vrouw weet dat haar baby enkel een aanbiddelijke kleine levende pop is om te laten kleden en showen en aan andere mama's te pronken. Dat is waarom hun mama’s de meest leukste, aanbiddelijkste kleren voor hen vinden, hoe stom en dwaas het hen maakt. Niemand geeft om het advies van een baby.

Het zal niet zijn lang duren dat je denkt dat plassen en poepen in je luier de hoogte punt van je dag is. Je zult er van houden om je luiers te bevuilen. Niemand zal verrast zijn om je in de box te zien al giechelend terwijl je, je luier bevuild en als stortplaats dient! Natuurlijk, als baby, zult je geen persoonlijke privacy hebben, of iets anders. Als iemand denkt je geplast hebt in je luier, dan zullen zij hun vingers onderaan je luier steken om je te controleren. Als je luier nat of vuil is, dan komt het voor iedereen naar voren. Iedereen weet dat de baby’s geen betekenis van bescheidenheid hebben. Dat is waarom hun mama's hen naakt rond het huis voor iedereen laten waggelen. Er is niets zo betoverend voor een vrouw terwijl ze let op de aanbiddelijke baby billetjes vanaf haar wankelt. Als het een naakte klein meisje is, zo veel beter! Babymeisjes haar vagina is niet vies, is het slechts zoet! Ik weet dat al mijn vrienden zullen denken dat je kutje weinig aanbiddelijk is! "

Ik weet dat al mijn vrienden zullen denken dat jouw kleine kutje schattig is.
Zij schudde beklagenswaardig haar hoofd en zei, " Nee schatje, je zal het babyspel niet meer spelen. Je bent daadwerkelijke een baby geworden! Je gaat Mama’s kostbare baby zijn voor de rest van je leven! "

Zij kietelde zijn buik, draaiend van krampachtig maakte het hem. De gedachte om de rest van zijn leven te besteden als hulpeloze, afhankelijke zuigeling maakte hem in verschrikking rillen.

" Alsjeblieft Kathy, laat me niet een baby blijven! Ik ben een man! Doe me alsjeblieft geen luier om! " , begon hij te snikken.

Hij keek op in verschrikking aangezien zij haar handen door de beengaten van een paar zachte witte plastic babyslipjes zette en hen over zijn voeten deed, vervolgens over zijn benen en over zijn knieën gleed. Hij schopte zijn benen in machteloze frustratie en snikte onder het janken door, " Ik ben geen baby! Doe ze af! Als je blieft Kathy, ik zal goed zijn! Ik zal nooit opnieuw meer vragen om baby te spelen!
"
Zijn protesten negerend, glimlachte zij met een moederlijke glimlach en schudde zacht haar hoofd" nee" terwijl ze de panty over zijn luier trok.

Zij plooide de rand van het broekje over de bovenkant van zijn luier. " Daar ga je, schat. Deze zullen je luier van lekken behouden. Wij zouden niet willen dat je helemaal over je aardig nieuwe overhemd plast, denk je niet? , " zij zei, tikkend op de voorzijde van de zwellende bedekkende broek over de luier.

" Alsjeblieft Kathy, verander me terug, ik wil geen baby zijn! , " schreeuwde hij. Hij bleef huilen toen zij de bodem van zijn luieroverhemd tussen zijn benen omhoog trok, het bij zijn taille vastmaakte en hem opraapte. Zijn vrouw hield hem met één hand onder zijn kont en ondersteunende hem de andere op zijn rug.

Zij keek hem droevig aan en zei, " Het spijt me, schat. Slechts de tijd kan je weer opnieuw een vrouw maken. Dat is, als ik niet beslis je opnieuw in een baby te veranderen over een paar jaar."

Zijn huilen werd niet te beheersen huilbui toen hij realiseerde dat zij hem nooit zou laten groeien. Zij was van plan hem altijd als haar baby te houden! Dit was niet zijn fantasie om te worden verzorgt door een liefhoudende mama. Op de een of andere manier was wat als prettige dagdroom was begonnen omgezet in een afschuwelijke, verdraaide nachtmerrie. Hij snikte hysterisch terwijl zij de ruimte heen en weer liep en sympathiek lawaai maakte terwijl ze op zijn rug tikte en troosten.

Toen hij kalmeerde, nam ze hem in zijn hol naast de hoofdslaapkamer. Bryan was geschokt om te zien dat ze het opnieuw ingericht had als babykamer, compleet met commode en wieg. Alles wat zijn hol had gemaakt, zijn laatste toevluchtsoord tegen de buitenwereld, is ontdaan. Zijn rommelig, ongeorganiseerde boekenkasten waren verdwenen. De oude, donkere, mannelijke decor was omgetoverd tot een lichte, luchtige sfeer babykamer. De muren waren overschilderd een licht blauw-roze en een band van schattige baby konijntjes renden de kamer rond op borsthoogte. In plaats van zijn volle archiefkasten, zag hij een aankleedtafel volledig voorradig met baby poeder, vochtige doekjes, en stapels schone luiers. Zijn comfortabele, gehavende, gescheurde fauteuil verdwenen, in zijn plaats was een grote houten schommelstoel met een babyblauwe deken die netjes opgevouwen en gedrapeerd over de rug hing. De smoezelige leeslamp in de hoek bij de stoel was vervangen door een gloednieuwe inklapbare box keurig gestut tegen de muur. Zelfs de muffe geur van verschaald pijptabak en langzaam rottend boeken waren omgezet in de frisse geur van babypoeder en schone luiers.

Ze ging zitten in de schommelstoel met hem op haar schoot en zette hem tegen haar arm. Ze nam een baby fles uit haar achterste broekzak en duwde de tepel in zijn mond. Bryan worstelde kort tegen haar daarna werd hij slap in de volledige nederlaag.
"Kom op, schat, 'zei ze," drink je flesje leeg voor mama. Wees een goede baby en zuig op je ba-ba.

Hij werd langzaam gezoogd, in de hoop dat ze snel genoeg kreeg van dit spel en hem weer een man laat zijn. De zuigelingenmelk biggelde in zijn keel, Bryan besefte hoe hongerig hij was. Hij was verbaasd over hoe goed het smaakte, hij had altijd gedacht dat flesvoeding voor baby's zou een walgelijke smaak zou hebben. Het maakte zijn maag zo warm zo en ..nou ja.. en ... comfortabel. Het gevoel van de tepel in zijn mond was vreemd vertroostend. Hij begon gretig aan de tepel te zuigen en was verbaasd over hoe snel hij klaar was met de fles. Ze pakte de lege fles uit zijn handen, boerde hem, dan stopte ze hem in zijn bedje en binnen enkele minuten had de combinatie van emotionele uitputting en de warme formule Bryan in een diepe slaap. Ze boog zich over de wieg en teder streelde zijn haar te midden van zijn zachte gesnurkt, dan blies ze hem een handkusje voor ze zich omdraaide, terwijl ze de box pakte en droeg deze met haar uit de kinderkamer.

Toen hij wakker werd, ontdekte hij dat hij op zijn duim had gezogen in zijn slaap. Hij haalde het in afschuw uit en duwde tegen de matras om op zijn knieën te gaan zodat hij kon opstaan. Hij wiegde zich terug op zijn hielen, zijn luier drukte nat tussen zijn benen. Hij had in zijn luier geplast in zijn slaap! Het gewicht van de luier trok aan zijn middel, hij had niet alleen een beetje geplast, hij was doorweekt! Als hij geen plasticbroekje had gedragen, zou hij zijn kleren doorweekt hebben en ook zo zijn bed! Hij huilde zachtjes voor een tijdje in frustratie, toen besloot hij om zijn vrouw te vragen om hem te verschonen. Het was vernederend, maar hij wist niks anders te doen.
Hij riep haar toe voor hulp en was verbaasd om te horen dat in plaats van een luide schreeuw hij alleen kleine baby gorgelende geluiden kon maken. Hij verloor het vermogen om te spreken! Bryan schreeuwde in infantiele woede, zijn woede schreeuwend over wat zijn vrouw hem had aangedaan.

"Kathy had geen recht om dit mij aan te doen," dacht hij, "Het was maar een spelletje! Ik heb het niet gemeend! Hoe kon ze dit mij aan doen?! Ik ben haar man, niet haar baby!"

Ze kwam de kamer binnen en stortte zich op hem neer. "Ik zie mijn slaapkoppie wakker is geworden. Heeft mama's baby’tje een schoon luiertje nodig?" Ze tilde hem uit de wieg en nam hem mee naar de commode en legde hem op zijn rug. Binnen enkele minuten had ze zijn doorweekte luier verwijderd en was zijn blote billen aan het schoonmaken.

'Ik ben door je oude kleren geweest vanochtend, Bryan. Aangezien ze je ze niet meer passen nu dat je een baby bent, ga ik al je oude kleren aan het Leger des Heils weggeven. "

Hij merkte dat ze hem intensief bestuurderde, haar ogen schenen door zijn hoofd heen te boren, op zoek naar bevestiging van iets wat ze al wist

"Tussen haakjes, Bryan, vond ik al je DPF verhalen vorige week in je archiefkast. Weet je wat ik nog meer gevonden heb, baby? Een hypnose bandje om je in een bedplasser te maken." Lachte ze en zei: "Ik denk dat je die nu niet meer nodig heb. Ik vond ook een koffer vol babykleertjes, plastic broeken en luiers in volwassen maten. Ik ga alles terug sturen naar DPF. Behalve voor de volwassen luiers , "glimlachte ze breed," ... ze maken goede schoot lappen. "

Bryan’s hoofd duizelde in paniek. Zij had zijn boeken en volwassen babykleertjes gevonden! Hij had haar nog nooit ervan kunnen overtuigen dat het gewoon een spel was dat hij onlangs heeft uitgevonden! Ze wist alles voordat hij haar had "gesproken" om met hem te spelen! Hij wilde ontsnappen, ergens om zich te verbergen van haar gedachtevolle blik. Ze wist alles wat hij had gedaan in het geheim al die jaren.
Hij kreunde van schaamte. Er moest ergens iets zijn waar hij kon gaan ... een plek waar niemand wist van zijn verlangens. Een veilige plek waar niets hem zou kwetsen. Zijn hoofd wankelde en hij sloot zijn ogen de hoop dat het allemaal slechts een nare droom was. Misschien als hij haar over zijn liefde voor luiers uit legde... dat wat ze gevonden had waren gewoon onschuldige ophangingen ..........

Hij besloot dat als hij langzaam spraak en geformuleerd, hij nog steeds in staat was om te spreken, maar alles wat er uit kwam was "Doo...gaaa..doob-ba geeee!!!"
"Bri-Bri is vergeten hoe hij moet praten, is het niet? Stil maar baby en verroer je niet nu mammie je luier aan het verschonen is."

Hij kneep zijn ogen dicht toen alle kleine vernederingen uit zijn kindertijd aan hem voorbij trok. Hij was in zijn herinneringen aan het verdrinken. Er moest een mogelijkheid zijn te ontsnappen! Hij voelde zich misselijk en saai, niet in staat om na te denken. De dikke witte sluier werd geleidelijk vervangen door een rustige sereniteit die verspreidde zich als een zachte, wollige baby deken, zijn geest behagend met een gevoel van warmte en veiligheid. Hij probeerde het om te bestrijden, maar hij miste de mentale kracht om weerstand te bieden. Hij sloot zijn ogen en ontspande zich op de commode in onderwerping. Een druppel van baby kwijl dribbelde vanaf de zijkant van zijn mond toen hij afstand had gedaan van zijn bekendheid en toegaf aan dit nieuwe gevoel.
"Daar ga je baby," zei ze terwijl ze een schoon slipje over zijn luier trok. Ze pakte hem van de commode en stopte hem in de wieg. "Mama zal over een paar minuten terug zijn, schat. Ze gaat je een lekker ontbijtje van baby granen en zuigelingenmelk maken. Waarom speel je niet in je bedje met je knuffels tot mama terug is."

Bryan keek rond de kribbe in verwarring, de zijkanten waren bekleed met pluchen speelgoed beesten die gewoon smeekte om geknuffeld te worden. Hij pakte een gevulde konijn en wreef de fluwelen stof tegen zijn gezicht in afwezigheid. Hij glimlachte in het onbewuste van genot en koerde zachtjes. Een golf van duizeligheid sloeg hem en hij klemde zich aan de leuning van de wieg om niet te vallen

Bryan fronste in gedachte: "Er was iets wat hij had gewild hij wilde ergens ...... wilde gaan ....."

Hij kon zich niet herinneren. Hij kwijlde en probeerde weg te rukken bij een zonnestraal die schitterde in de voorkant van zijn gezicht. Het was veel te moeilijk om te proberen zich te concentreren op iets te lang. Alles zag er zo nieuw en geweldig uit! Hij voelde een vreemde urgentie achter hem. Hij boog zijn knieën en kon de druk die hem vrij was te geven niet weerstaan. Bryan grijnsde kinderlijk toen zachte baby kak uit zijn achterste sijpelde en zijn luier begon te vullen.

Kathy keerde terug en bij het zien van de uitdrukking op zijn gezicht vroeg ze, "Bri-Bri liefje, wat doe je?"

Bryan keek haar vragend aan en zei: "Kaaaa?"

Kathy glimlachte en vroeg: "Probeert Bri-Bri mama’s naam te zeggen? Baby’s worden niet verondersteld om hun mama bij hun naam te roepen. Ik ben nu je moeder. Probeer en zeg" mammmm-ma "voor mama. '

Bryan tuitte zijn lippen met een blik van intense concentratie, dan hief zijn armen en gutste, "KA ...... ...... ka KA-KA!," En grijnsde vrolijk in het succes.

Kathy keek verbaasd, dan uit haar mond "Ohh ..." van het plotselinge inzicht.

Ze lachte en zei: "Dat is mama's goede baby!" Vervolgens boog zich voorover om zijn voorhoofd te kussen. Ze nam hem uit zijn bedje en vestigde hem op haar heup met een been in voorzijde en de ander achter haar. "Mama zal je luiertje verschonen nadat je hebt gegeten, snoepje. Op dit moment is het tijd om Bri-Bri zijn eerste ontbijt als mama's baby’tje," zei ze terwijl ze hem naar de keuken droeg. Bri-Bri borrelde van vreugde toen hij zag hoe de felgekleurde hoge stoel op hem stond te wachten om hem in zijn nieuwe leven te ontvangen.

Einde
 

Attend

Heerlijk om weer nat te zijn !!
Misschien iets vaker een regeltje rust nemen.

Het is niet te lezen zo .

Ik hoop dat je wat kan met deze suggestie
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
verhaal aangepast af en toe een regel tussen hoop op zo beter?
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
leuk verhaal.
leest inderdaad een stuk makkelijker zo

```````````````goe geda yv
 

pamperjong

ik vindt het fijn om lekker aan het luieren te zij
leuk verhaal om te lezen.
dat zou ik ook wel willen,om weer een echte baby te zijn,zo als in jou verhaal.
ga je nog een vervolg schrijven.
groetjes van pamperjong.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
pamperjong zei:
leuk verhaal om te lezen.
dat zou ik ook wel willen,om weer een echte baby te zijn,zo als in jou verhaal.
ga je nog een vervolg schrijven.
groetjes van pamperjong.
nee er komt geen vervolg!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
B Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Geen baby meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wat is jou favoriete baby hapje ? Pub 18
baby ellentv baby ellen stelt zich voor: Voorstellen 28
Pup Wat is jouw favoriete onesie/romper? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
Sissy Amy (Vast) contact gezocht (m/v) voor baby (m32) - Groningen Contact advertenties 5
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
B baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 1
babyremy Baby Remy hier Voorstellen 19
M Papa zoekt baby meisjes of jongens achterhoek Contact advertenties 4
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
Senna ab Is de jongste de baby van het gezin? Polls 37
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt Mama Contact advertenties 0
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
B Baby Loesje is gearriveerd Voorstellen 18
Fernado Baby girl Contact advertenties 20
lucsje66 (Baby) Verzorgingsproducten voor zachte en lekker ruikende billetjes. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
Similar threads


















































Bovenaan