Het edu-college

M

miss-lozer

Guest
dit is het begin van een middelbareschoolreeks ; hoe tieners met elkaar omgaan geschreven uit dingen die je niet verwacht .

1d

de villa in lochriti .



meneer heyvaert was tijden de les sociale activiteiten nog bezig geweest over brafa en stout zijn samen .
maarja dat was al te laat . Die dag was lucas niet op school hij had gisteren rood en groene gespoten schoenen aan .
nooit gedacht dat zijn grafiti fataal zou zijn .
Die dag was voor maja veel ongemakkelijker ze had voor de verloren weddenschap twee onderboreken moeten dragen en d elagen ertussen waren gevuld met maandverband inlegkruisjes en watjes . Daariover had elise het ingepakt met plasticfolie en daarover een legging en een rokje . Ik was blij dat ik niet in haar plaats was .
Maar goed terug naar lucas . De witte villa in lochristi rechtover dreamland was afgebrand. Hij haat met zen vrienden de bank die er nog stond bespoten met grafiti en ze hebben het in brand gestoken . ik wist dta het niet zo makkelijk was voor lucas om braaf te zijn maar toch .
ik was erover bezig tegen maja . Die nogal ongemakkelijk stond ja haar dikke kont werd wel aan gekeken ze schaamde haar rot . Wij moesten ons best doen niet te beginnen lachen ; op het educatief college was een vernedering voor een week
 
M

miss-lozer

Guest
2d

en dit waren er zo vele nog niet vergeten want na het weekend zat ik op het toilet men verbandje voor men maandstonden aan het verwisselen en hoorde ik een kreet en een paar meiden die haar ergens meenamen .
Nooit zou ik er nog maar aan gedacht hebben dat het maja was maar toch het was zo .
Ik ging dus maar omdatb ik het niet wist naar de mensen vab Latijn . Die hielpen me met FRans dat nog erger was dan wiskunde .
Toen ik maja zag wilde ik naar haar toegaan maar een zesdejaar zei nog iets tegen haar toen ze haar omdraaide zga ik dat haar kont in haar skiny jeans wel twee keer zo groot was . ZE wou naar me komen toen opeens een of andere jongen zijn beker water natuurlijk express over haar gietten . haar kont zwol op en toen liep ik naar die jongen ik zei tegen hem dta dat zot grof was en hij een klootzak was ( sorry voor taalgebruik maarja teenagers ) opeens pakte iemand me vast en kreeg ik een lap voor men ogen en de middagpauze was nog maar juist begonnen
 
M

miss-lozer

Guest
3d

Wat ga jij forceren ?
Haar helpen ! snauwede ik ze toe
ow nog een grote mond ook ,
luister goed jij komt hier morgen vroeg trek maar iets aan wij zullen wel zorgen dat we alles bij ons hebben om jou eens goed te straffen je vriendin is vrij maar jij niet en kom maar op mijn schoot zitte, voor de rest van de pauze .
Nee !
je doed dit of
of wat ?
je vriendin zal eronder lijden en dat wil deze lieve meid toch niet .
natuurlijk niet
ok ga zitten
ik deed wat gevragd werd en ze begon .
Je word onze lief klein peutertje als je de test van 1 maans haalt word je een van ons haal je het niet word het twee maand en zetten we onze foto's die we van je trekken op facebook versta je me piepeloetje ?
ik slikte en zei ja
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Luiers gedurende college e.d. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Similar threads

Bovenaan