Het Kamp: deel 2

Wat vind je van deze serie?

  • Geweldig!

    Stemmen: 16 42,1%
  • Opwindend

    Stemmen: 15 39,5%
  • Leuk

    Stemmen: 5 13,2%
  • Mwah

    Stemmen: 2 5,3%
  • Niet leuk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    38

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 4

Shit! Dat zal goed mijn bestelling kunnen zijn, en die wil ik echt graag hebben. Gisteren was er ook al niemand thuis om het aan te nemen.
Ik pers mijn kaken op elkaar, span mijn blaasspieren aan en loop voetje voor voetje de trap af. Ik kreun als ik voel dat er een klein scheutje plas in mijn onderbroek loopt. Met mijn benen gekruisd loop ik naar de deur, en open hem. Er staat een jongen van zo'n beetje 5 jaar ouder dan ik.
'Alstublieft, hier is uw pakketje. Wilt u even tekenen?' vraagt hij.
Ik zet een stapje in zijn richting, en krabbel snel een handtekening. Dan ontsnapt er weer een straaltje. Voordat ik er erg in heb kreun ik nog een keer, en kruis ik onmiddelijk mijn benen. Ik duw mijn vrije hand zo hard mogelijk tegen mijn plasgaatje, en het is ongelofelijk opwindend.
'Gaat het een beetje?' vraagt de man met een rode kop.
Ik knik. 'Nou, ik ga maar eens naar de wc,' zeg ik.
Hij knikt kort en stapt wat naar achter. Ik zie een bobbel in zijn broek. Ik doe de deur dicht en ga met veel gekreun naar boven. Als ik eenmaal boven ben, neem ik me voor om hoe dan ook niet meer naar beneden te gaan. Ik kreun hard en beweeg veel met mijn benen. Ze liggen stijf over elkaar heen geklemd, en mijn hand duwt tegen mijn kruis.
Ik wrijf mijn hand heen en weer en bereik een hoogtepunt, waardoor ik nóg nodiger moet plassen! Ik wist niet dat dat nog kon.
Dan glipt er een ferme straal doorheen. Ik duw een vinger tegen mijn plasgaatje, als allerlaatste poging tot uitstel. De plas beukt tegen mijn vinger, het voelt zo goed. Het is een fijne soort pijn.
Dan spuit het erlangs, recht mijn slip in. Ik zucht van opluchting en laat een deel van de plas in bed stromen. Het spuit er keihard uit, ik moet zo nodig. Nadat mijn broek doorweekt is en een deel van het bed ook, kom ik overeind. Ik hurk op mijn bed en laat de rest er ook uit spuiten. Het voelt zo goed, en ik bereik opnieuw een hoogtepunt. Ik kreun en kijk opgewonden naar de straal die door mijn kletsnatte broek heen spuit. Langzaam neemt de kracht af. Ik blijf kijken totdat de straal is verdwenen.
 

hans-t3

Beginneling
Ik zit echt te wiebelen op mijn stoel om mijn plas op te houden, dat maakt het nog leuker om dit verhaal te lezen hihi.
Wat een heerlijk verhaal weer :D
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 5

De volgende dag word ik wakker met een volle blaas. Even ben ik in dubio: ga ik het ophouden of niet? Al vrij snel besluit ik dat ik het ga ophouden, vanmiddag ga ik immers naar mevrouw Lets. Het zou zomaar kunnen dat zij gewoon gezellig wil afspreken, maar ik heb een ander gevoel. Ik denk dat zij plassen ook opwindend vindt.

Na het ontbijt, de gewoonlijke kom yoghurt met muesli en een grote mok thee, ga ik me aankleden. Ik trek een lichtblauwe skinny jeans aan met een zwart basic T-shirt.
Ik voel dat ik inmiddels echt al nodig moet plassen. Mijn buik staat gespannen op de plek waar mijn blaas zit. Gelukkig kan ik over een half uurtje al vertrekken, het is één uur.

Ik stap op mijn fiets, zeg haar adres nog eens op en rij dan weg. De wind blaast door mijn haren en geeft me kippenvel, en dat is iets dat mijn blaas activeert. In dit geval dus nóg meer activeert. Ik kreun even en duw mijn plasgaatje hard tegen het zadel.
Even later kom ik aan bij een groot huis, nummer 28. Ik stap van mijn fiets, zet hem krampachtig op slot en kruis mijn benen even kort. Ik druk op de deurbel, en wacht. Ineens beuks er een grote golf plas tegen mijn plasgaatje, en van schrik zak ik door mijn knieën. Ik duw mijn hand snel tussen mijn benen en hou de deur nauwlettend in de gaten.
De deur beweegt, en ik laat direct mijn kruis los. Mijn benen kruis ik nog maar lichtjes.
'Heee meid, leuk dat je er bent! Kom binnen,' zegt ze opgewonden. Ze maakt een uitnodigend gebaar en ik loop zo normaal mogelijk naar binnen.
'Heb je last van je been?' vraagt ze terwijl ze me naar de bank begeleidt.
'Euh...' stamel ik. 'Ik moet eigenlijk heel erg nodig plassen,' voeg ik na een tijdje aarzelen toe. Ik hoop dat ze goed reageert!
'Weet je, ik eigenlijk ook,' fluistert ze met een flauw glimlachje.
'Goed, laten we meteen even to the point komen. Wat vond jij van al die plasavonturen tijdens het kamp? Opwindend? Spannend? Vies? Raar? Voor herhaling vatbaar, of niet?' vraagt ze alsof het een doodnormale vraag is.
'Ik vond het... opwindend, en zeker voor herhaling vatbaar,' zeg ik voorzichtig.
Haar ogen beginnen te glinsteren. 'Ik ook,' fluistert ze dan.
'Dus, zullen we dan nu maar meteen beginnen? Ik moet ontzettend nodig, en jij moet ook. Nodig of niet nodig?' vraag ik.
'Erg nodig, heel erg nodig. Wat vind je lekker om te doen?'
'Ik wist voor het kamp niet van mezelf dat ik het zo lekker vond, maar gister heb ik wel voor het eerst iets geprobeerd. Ik hield het zo lang mogelijk op en plaste daarna in een deken. En een tijdje later in bed. Dat vond ik ontzettend lekker!' stoot ik uit.
'Goed... jij mag kiezen. Wat wil je doen?'vraagt ze opgewonden.
------------------
Goed, de keuze is weer aan jullie! Kate kiest voor...
A. Een wedstrijd plas ophouden op de bank
B. Wildplassen in het bos
C. Plassen in een bad

Bij elke keuze proberen ze het zo lang mogelijk op te houden.
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 6

'Euh... wat zijn opties?' vraag ik.
'Wedstrijdje plas ophouden, wildplassen in het bos, broekplassen... zeg het maar lieverd!'
Ik zak even kort door mijn knieën om de beukende plas iets terug te dringen.
'Wedstrijdje plas ophouden?' zeg ik bevestigend.
Ze knikt gretig. 'We doen het hier op de bank. Ik haal even een grote kan water en twee glazen, het is altijd leuker om nog meer te drinken.'

Even later zitten we er helemaal klaar voor: naast elkaar op de bank met ieder een groot glas water. De televisie staat aan op een muziekzender, het volume is laag.
Mevrouw Lets kreunt ineens en drukt haar hand tegen haar kruis. 'Ik moet zo nodig...'
'Weet u, mevrouw Lets, ik ook!' kreun ik.
'Kate, noem me alsjeblieft gewoon "je" en "Larissa",' grinnikt ze.
Ik lach, maar dat was geen goed idee. Er spuit een straaltje plas uit mijn plasgaatje door het lachen. Ik vlieg overeind, grijp naar mijn kruis en zet mijn benen strak over elkaar heen. Het straaltje stopt al snel. Naast me begint Larissa steeds sneller te ademen.
'Pfoe, dat werkt zich uit op mijn blaas..,' kermt ze terwijl ze ook voorzichtig opstaat. 'Ik moet zo nodig!' stoot ze uit.
En ik sluit me daar helemaal bij aan. Ik huppel even van mijn ene been op mijn andere been, maar dat heeft geen zin. De plas blijft tegen mijn plasgaatje beuken.
'Kom, laten we ergens gaan zitten. Dat is wel het leukst!' zegt ze. Ze loopt naar ren kastje, en haalt daar een enorm groot stuk plasticfolie vandaan. Dat spreidt ze uit over de bank, en dan gaat ze erop zitten.
'Dan wordt hij ten minste niet zo nat, die geur gaat erin trekken als we echt veel plassen,' verklaart ze.
Ik ga voorzichtig zitten, maar dat levert gelijk weer een straaltje plas op. Inmiddels is het kruis van mijn spijkerbroek al helemaal doorweekt. Ik duw mijn hand tussen mijn benen en opnieuw stopt het straaltje vrij snel.
'Dit is zo lekker,' fluistert Larissa. Ik knik opgewonden.
Ze begint weer te kreunen, duwt haar hand nog harder tegen haar kruis en beweegt veel met haar benen. 'Ik kan dit niet meer ophouden!' gilt ze.
Dan hoor ik een zacht gesis, gevolgd door een ontspannen houding van Larissa.
'Ik ga een beetje laten lopen,' legt ze uit.
Het gesis verandert in gekletter als het dwars door haar broek op de plasticfolie spuit. Dan spant ze zichtbaar haar blaasspieren aan, kruist ze haar benen en grijpt ze naar haar kruis.
'Gelukt!' zegt ze als het is gestopt. '10 seconden je plas laten lopen is ongelofelijk opwindend, en ook verlichtend.'
Dat brengt mij op een idee, ook ik hou dit namelijk niet meer. Ik kom iets omhoog, zodat mijn kont de bank net niet raakt, en laat het stromen. Mijn plas spuit al snel door mijn spijkerbroek heen, zo op de bank. Nou ja, de plasticfolie. Ik kreun en slaak een zucht. Na een paar seconden stop ik de straal weer, zo goed en zo kwaad als dat gaat.
'Wat nu? Wil je verder gaan met dit wedstrijdje, of met de rest van onze blaasinhoud nog iets anders proberen?' vraagt Larissa.
----------------
Jullie mogen weer kiezen!
A. Wedstrijdje voortzetten
B. Iets anders ermee doen

Als B eruit komt, kies ik. Maar het wordt gegarandeerd iets heel lekkers :)
 

hans-t3

Beginneling
doe maar B. spannend!
Heerlijk om te lezen terwijl ik hier zelf mijn best zit te doen om niet in mijn broek te plassen
 

katejingle

Beginneling
Ik word zo blij van jullie lieve reacties steeds! Dikke kus van Kate
--------------------
Hoofdstuk 7

'Iets anders proberen!' zeg ik opgewonden.
'Ik heb wel een idee... kom je mee?' vraagt ze.
Ik knik gretig.

Even later zitten we in haar auto, ik weet niet waarheen. Ze wil het niet vertellen, het is een verassing.
'Oohw echt, ik hou van de plek waar we nu naartoe gaan! Zo spannend om daar te plassen!' zegt ze vrolijk.
-------------------
Voor nu even een kort stukje, ik heb weinig tijd. Ik beloof dat er morgen een langer hoofdstuk komt! Voor nu weer de keuze aan jullie.
Waar gaan ze heen om te plassen?
A. Het bos
B. Een groot warenhuis
C. Een maïsveld
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
L luiers op kamp deel 1 L 3
G Ik ga op kamp en neem mee...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Luier op schoolkamp L 11
M Tom de bedplasser en pesten op kamp (H6 is nieuw) T 8
katejingle Het Kamp Broekplassers en Poepers 74
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
Similar threads


















































Bovenaan