Het Kamp: deel 2

Wat vind je van deze serie?

  • Geweldig!

    Stemmen: 16 42,1%
  • Opwindend

    Stemmen: 15 39,5%
  • Leuk

    Stemmen: 5 13,2%
  • Mwah

    Stemmen: 2 5,3%
  • Niet leuk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    38

hans-t3

Beginneling
Zou het wel spannend vinden als Kate perongeluk een beetje in de autostoel plast!
Wat een heerlijke fantasie dit
 

groentje

Beginneling
B B B B
Idd iets laten lopen in de auto
Of politie controle onderweg Ofzo

Fijn om dit te leZen, kan hier zo weinig over vinden.....
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 8

'Ik moet zo nodig,' zeg ik terwijl ik mijn benen steeds harder tegen elkaar aan druk. Ik pers af en toe mijn blaasspieren hard samen, om niks te laten stromen. Ik wil het bewaren voor het plekje waar Larissa ons heen brengt...
Dan rijden we over een hobbel. Larissa had hem duidelijk aan zien komen, ze kijkt nog steeds exact hetzelfde en grijpt niet naar haar kruis.
Ik zag hem niet aankomen.
Mijn hand vliegt naar mijn kruis en drukt hard tegen mijn spuitende plasgaatje. Mijn broek was nog vochtig, maar door deze nieuwe plas is het binnen twee seconden weer nat. Ik kreun hard, maak mijn gordel los en vlieg iets overeind. Ik zie de plas al door mijn broek heen stromen. Ik duw mijn hand in deze positie nog eens tussen mijn kruis. Dat helpt met mijn plas ophouden, de straal stopt weer.
'Sorry, je autostoel!' stamel ik.
'Meid, je weet niet half hoe vaak ik dat zelf ook heb gedaan. Soms per ongeluk, soms expres..,' fluistert ze.
Ik giechel. Dan komen we in wat bosachtiger gebied.
'Een bos!' roep ik.
Ze begint te lachen, grijpt daardoor even kort naar haar kruis, en lacht dan weer ontspannen verder.

Na een tijdje wandelen zijn we aangekomen op een hele grote heide. Voor zover ons blikveld strekt, is er heide. Hier en daar zijn er wat bomen of struimen, en af en toe een bankje. De heide golft met de grond mee, op sommige plekken zitten er bulten en op sommige plekken juist kuilen.
'Goed... wat lijkt jou een lekkere plek om het zo lang mogelijk op te houden, en daarna wild te plassen?' vraagt ze opgewonden.
-----------------
De keuze is aan jullie!
Kate kiest voor...
A. In een boom met veel stevige zijtakken
B. Op een houten bankje
C. In een kuil van de heide

Xx,
Kate
 

groentje

Beginneling
Tegen een boom staan Ofzo en dan takken vasthouden zodat ze rechtop moeten blijven staan, wordt t nog moeilijker devil2
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 9

'Ik ben zo geil,' fluister ik terwijl ik mijn benen kruis. 'Ik moet nodig... heel nodig,' voeg ik toe.
'Jij mag iets kiezen, ik weet niet waar het het meest lekker is om te plassen,' zeg ik dan.
Ze glimlacht en trekt me mee, iets dat ik niet aan zag komen en dus een harde kreun oplevert. Mijn blaas protesteert, maar ik hou het op. De plek op mijn waar mijn blaas zit is strak gespannen.
'Tadaaa! Deze boom, echt heerlijk. Ik heb het op veel verschillende manieren gedaan bij deze boom, of in deze boom. De ene keer leun ik er tegenaan en hou ik wat takken vast om niet om te vallen, de andere keer klim ik in de boom en plas ik naar beneden, en weer een andere keer klim ik in de boom en plas ik daarboven in mijn broek. Zeg het maar Kate! Ik ga daarboven wildplassen,' zegt ze terwijl ze naar een dikke zijtak van de boom wijst. Ze begint te klimmen en zo nu en dan duwt ze haar hand hard in haar kruis.
'Ik doe dat eerste... ik leun wat naar achter en hou een tak vast om niet te vallen.'
'Maar eerst nog even ophouden!' zegt ze dwingend. Ze is inmiddels op de dikke tak aangekomen en begint daar te puffen.
'Oh god, wat ben ik opgewonden... ik moet zo ontzettend nodig, en ik krijg steeds orgasmes,' kreunt ze.

Na een paar minuten voel ik dat ik dit echt niet veel langer meer kan ophouden. Ik doe mijn broek omlaag, en mijn slip ook.
'Ik heb een beter idee!' zegt ze. Ze wijst naar haar handtas. 'Daar zit een rokje in. Doe je broek maar uit, en trek het rokje aan. Dan kun je je slip gewoon uitdoen en hoef je nergens anders op te letten!'
Ik pak haar tas, open het en zoek naar het rokje. Ik kom allerlei privédingen tegen, Tena Lady, haar telefoon, tampons, een schone onderbroek... en dan zie ik het rokje. Ik pak het snel, trek mijn broek uit en doe hetrokje aan. Mijn slipje trek ik helemaal uit, die leg ik naast haar tas een einde verderop, zodat er geen plas op komt. Als ik terug loop naar de boom, voel ik wat plas uit mijn plasgaatje sijpelen. De straal wordt steeds krachtiger, en ik begin te puffen. 'Ik hou het niet meer!' zeg ik dan.
Ik sprint al plassend naar de boom, en hurk daar. De zit is ongeveer 120 graden, een hoge hurk dus. Ik hou een dikke tak vast en geef me daaraan over. Ik ontspan mijn spieren, en de straal verandert van sijpelend naar spuitend.
'Ah!' zucht ik vol opluchting. Ik kijk naar de straal, deze maakt een kuiltje in de grond. Zo hard spuit het...
Boven mij krijgt Larissa het moeilijk. Ze kreunt en puft af en toe, en zit op de tak met gekruisd benen. Haar hand duwt ze hard in haar kruis.
Na een lange tijd neemt mijn straal af. Als het is gestopt, bereik ik een hoogtepunt. Ik leun tegen de boomstam en kreun hard, dit is zo lekker!
'Fuck, Kate, help!' gilt Larissa boven mij. 'Ik krijg mijn knoop niet open!' zegt ze.
-----------------------
Binnenkort alweer hoofdstuk 10!
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 10

'Moet ik helpen?' vraag ik aarzelend. Ik hoop echt dat ze dat wilt... dat lijkt me echt spannend.
'Heel graag, het komt er echt bijna uit spuiten, ik moet zo nodig,' piept ze.
Ik aarzel geen moment en begin de boom in te klimmen.
'Oooohh!' kreunt Larissa. Ik kijk naar boven en zie haar hand in haar broek heen en weer wrijven, een poging tot haar plas binnenhouden.
Als ik na een half minuutje onhandig klimwerk naast haar op de tak zit, kijken we elkaar recht in de ogen aan. Dan beginnen we te giechelen, maar dat is duidelijk niet handig voor Larissa's blaas. Ik hoor een hard gesis en ze kreunt. Haar hand drukt ze hard op haar plasgaatje.
'Snel, Kate, maak mijn knoop open!' piept ze.
Ik kijk naar haar broek, waar inmiddels een klein, nat vlekje is ontstaan. Het gesis is wel gestopt, haar hand werkt dus.
Ik frummel even met de knoop, en krijg hem open. Ze zucht van opluchting, trekt haar broek uit en gooit hem naar beneden, richting haar tas. Dan hoor ik weer gesis.
'Ah! Ik kan het niet meer houden!' kreunt ze. Ze laat zichzelf tegen de boomstam leunen en doet haar ogen dicht.
'Dit is toch puur genieten..,' fluistert ze. Haar plas klatert op de zijtak van de boom, en op de grond onder de boom. Haar slip is doorweekt en de straal plas spuit er dwars doorheen.
'Kom tegen me aan zitten,' fluistert ze.
En dat doe ik. Ik ga met mijn kont tussen haar benen zitten, en mijn rokje en slip worden opnieuw nat van haar plasstraal. De straal lijkt niet eens een beetje zachter te worden!
'Zo, jij moet nodig!' lach ik.
Ze begint te puffen en slaakt een paar seconden later een kreetje.
'Zo, dat was een heerlijk hoogtepunt,' zegt ze geil.
Ze komt iets overeind, zodat haar kont de tak niet meer raakt. De plas spuit door haar slip heen, recht op de tak.
De straal neemt na een tijdje af, en stopt dan. Haar slipje druppelt nog wel.
'Wow, Kate, dat was serieus geweldig..,' fluistert ze.

Even later zijn we weer bij haar thuis. We praten na over de heerlijke gebeurtenissen, en komen dan op het punt dat we een volgende afspraakje willen maken.
'Wat wil jij doen, Larissa?' vraag ik.
-----------------
Your choice!
A. Wildplassen in een maïsveld
B. Plassen in een groot warenhuis
C. Kamperen op een camping aan de rand van een bos
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
L luiers op kamp deel 1 L 3
G Ik ga op kamp en neem mee...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Luier op schoolkamp L 11
M Tom de bedplasser en pesten op kamp (H6 is nieuw) T 8
katejingle Het Kamp Broekplassers en Poepers 74
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de zusjes deel 4 (laatste deel) X Y Z 0
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
Similar threads


















































Bovenaan