Het Kamp: deel 2

Wat vind je van deze serie?

  • Geweldig!

    Stemmen: 16 42,1%
  • Opwindend

    Stemmen: 15 39,5%
  • Leuk

    Stemmen: 5 13,2%
  • Mwah

    Stemmen: 2 5,3%
  • Niet leuk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    38

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 11

'Het lijkt mij wel heel erg spannend om ergens te kamperen, en dan allerlei experimentjes doen met plassen..,' fluister ik. Haar ogen worden groot.
'Dat is een supergoed idee! Ik ga straks meteen boeken. Wanneer heb je twee dagen achter elkaar vrij?' vraagt ze.
'Morgen en overmorgen?' probeer ik. Eigenlijk als grap, maar ze knikt bevestigend.
'Is goed! Dan zie ik je morgen. Ik pik je wel op, je bent alleen thuis toch?'
Ik knik. 'Hoe laat?'
'Rond een uur of twaalf?' stelt ze voor.
'Is goed! Tot morgen. En... echt bedankt voor vandaag. Het was geweldig vandaag,' zeg ik.
Ze begint te blozen. 'Jij ook bedankt!'
Ze stapt aarzelend iets naar me toe en geeft me een knuffel. Ik knuffel haar terug.

De ochtend daarop sta ik in de supermarkt, bij het schap waar ik al eerder heb getwijfeld. Neem ik ze mee, of niet?
----------------------
Aan jullie de keuze!
A. Kate neemt een pak Tena Lady mee
B. Kate besluit het later te halen
 

hans-t3

Beginneling
Misschien dat Larissa door het enthousiasme vergeet om naar de wc te gaan voor ze weg gaan en onderweg in de auto in haar broek plast ofzo :D
 

katejingle

Beginneling
Let op! Dot wordt een heel kort hoofdstuk en dit gaat alleen om de keuze. Morgen een echt lang hoofdstuk met lekkere gebeurtenissen bij de afspraak :)

Hoofdstuk 12

Ik twijfel even, maar neem het pak niet mee. Ik denk dat ik het toch veel lekkerder vind zonder zo'n luierding, ik wil de plas in mijn slip voelen spuiten.

Nadat ik boodschappen heb gedaan, twijfel ik over wat ik aan ga doen naar Larissa.
--------
Jullie keuze!
A. Een legergroen jurkje tot op haar knie met alleen een slipje eronder
B. Een skinny jeans met een zwart topje erop
C. Een zwarte stretchbroek met een strak T-shirt
 

hans-t3

Beginneling
Wat heerlijk. Leef me helemaal in in het verhaal, zie het gewoon voor me. Kijk elke dag weer uit naar een nieue hoofdstuk. Ga het bewust lezen als ik zelf nodig moet plassen, dan is jet nog leuker
 

katejingle

Beginneling
Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten! Ik was heel erg ziek dus ik kon echt niet schrijven. Maar ik ben terug :)
-------
Hoofdstuk 13

Na een kort moment van twijfel hul ik me in een skinny jeans en een zwart topje. De skinny jeans sluit perfect aan, het laat mijn figuur goed uitkomen. Het topje zit strak bij mijn borsten, maar loop daaronder iets wijder uit.

Even later zit ik opgewonden op de bank. Ik wacht totdat Larissa me op komt halen met haar auto, zodat we naar de camping kunnen. Ik weet nog niet waar we heen gaan, Larissa heeft dat geregeld en ze heeft niks doorverteld aan mij.
De deurbel gaat, en ik vlieg enthousiast overeind.
'Heee!' roep ik als ik de deur open. We omhelzen elkaar en ik maak een uitnodigend gebaar naar binnen.
'Wil je iets te drinken?' vraag ik.
Ze knikt. 'Ik moet al behoorlijk nodig, maar hoe nodiger hoe beter, dus drinken die handel!' giechelt ze. Ik sluit me daar helemaal bij aan en drink ook een grote mok thee.
Na het drinken pak ik mijn tas, en lopen we naar haar auto. Het valt me op dat ze een gespannen loopje heeft, een beetje zoals ze op het kamp ook liep als ze haar plas bijna niet meer kon ophouden. Ik hoop dat dat nu ook het geval is...

'Het is nog een uur rijden,' zegt Larissa nadat we al een tijdje onderweg zijn. 'Het leek mij beter om verder van onze huizen te zijn, dan hebben we minder kans op bekenden.'
Ik knik instemmend.
'En Kate? Ik moet ongelofelijk nodig plassen..,' voegt ze er aan toe.
Mijn aandacht wordt getrokken door haar kruis, ze schuift het zachtjes heen en weer over de autostoel terwijl ze op het verkeer blijft letten. Af en toe kreunt ze even.
'Oh god, ik ga dit echt niet lang meer houden,' zegt ze.
Door alles wat ze zegt en doet, wordt mijn aandrang on te plassen ook versterkt. Ik wip af en toe ook heen en weer om het binnen te houden, maar ik denk dat Larissa het al veel erger heeft.
Dan hoor ik gesis, gevolgd door een klein kreetje.
'Het spuit eruit!' kreunt ze. Ik kijk naar haar kruis en zie een natte plek ontstaan. Binnen een seconde spuit de straal erdoorheen.
'Ik moet op het verkeer letten, help, ik moet het nu echt ophouden! Anders heb ik straks niks meer, en anders wordt de hele auto nat!' puft ze.
---------------------------
Jullie keuze!
A. Kate duwt haar hand tussen Larissa's benen
B. Kate spreekt Larissa bemoedigend toe
C. Kate schuift een deken onder Larissa's kont zodat de stoel niet natter wordt
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
L luiers op kamp deel 1 L 3
G Ik ga op kamp en neem mee...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Luier op schoolkamp L 11
M Tom de bedplasser en pesten op kamp (H6 is nieuw) T 8
katejingle Het Kamp Broekplassers en Poepers 74
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
Similar threads


















































Bovenaan