Het Kamp: deel 2

Wat vind je van deze serie?

  • Geweldig!

    Stemmen: 16 42,1%
  • Opwindend

    Stemmen: 15 39,5%
  • Leuk

    Stemmen: 5 13,2%
  • Mwah

    Stemmen: 2 5,3%
  • Niet leuk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    38

Miche

Gewaardeerd Lid
Aa ik qas eeb tijdje afwezig maar wilde toch wel graag weten hoe het verder ging genieten weer
 

hans-t3

Beginneling
Wanneer vervolg? :D ben benieuwd wie er snachts niet op tijd uit kan komen en in het tentje in haar pyama of bed plast
 

katejingle

Beginneling
Oh jeetje lieve mensen, wat heb ik jullie lang laten wachten. In de tussentijd zijn er veel dingen gebeurd op privévlak. Maar ik ben er weer!

Hoofdstuk 17

Op dat moment aarzel ik niet eens. Ik kus haar vol op haar mond. Larissa kreunt, en trekt me tegen zich aan. Ze slaat haar been om mij heen, wat resulteert in een ferme urinestraal op mijn heup.
'Ik hou van je,' fluister ik.
'Ik ook van jou,' fluistert ze terug.
We staan zo nog ongeveer een halve minuut, totdat onze beide plasstralen op zijn gehouden. We kijken elkaar ontdeugend aan.
'Laten we teruggaan naar de tent,' zeg ik met een glimlachje.
Als we daar eenmaal zijn, drinken we net zo lang water tot we er buikpijn van krijgen. We willen immers wel weer moeten plassen! Zo snel mogelijk, zo veel mogelijk.
'Ik heb een keer in mijn broek geplast tijdens de les,' zegt Larissa ineens.
Ik kijk haar verbaasd aan. 'Wanneer? Hoe ging dat dan?'
'Jullie hadden het allemaal niet door... ik moest zó nodig. Als ik op was gestaan, had ik gegerandeerd in mijn broek geplast. Maar ik kon het ook echt niet meer ophouden...'
'En toen?' vraag ik kreunend. Ik word geil van haar plas, en van haar.
'Toen waren jullie allemaal jullie toets aan het maken, en plaste ik in een grote sjaal. Ik had die blauwe sjaal om, weet je dat nog? Ik deed hem af, alsof ik het warm had. Ik legde hem op mijn schoot, alsof dat de beste plek was die ik kon verzinnen. In werkelijkheid duwde ik het ding stukje voor stukje onder mijn plasgaatje, om zoveel mogelijk urine op te vangen. Maar er ontstond alsnog een plas onder de stoel, een beste plas zelfs. En man... wat was ik geil. Nu ook, trouwens...'
--------------------------------
Wat kiezen jullie?
A. Larissa heeft seks met Kate
B. Larissa stelt voor om plasseks te hebben zodra ze weer nodig moeten plassen
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 18

Ik kijk haar aan, en mijn poes brandt van verlangen. Ik kreun hijgend. Ze trekt me dicht tegen zich aan, en we beginnen weer te zoenen. Heftig, intens, liefdevol.
'Je bent zo mooi,' fluistert ze, terwijl ze haar shirt uittrekt. Ik volg haar snel: mijn T-shirt belandt boven op de hare. Ik klik haar beha los, en zij de mijne.
'Oh, wauw...' fluister ik. Haar borsten zijn prachtig. Rond gevormd, groot, maar niet té groot, stevig... maar duidelijk compleet naturel. Ik kus haar op haar mond, en ga langzaam omlaag met mijn mond. Uiteindelijk kus ik haar borsten. Zij begint mijn broek los te knopen, en ik de hare. Vol liefde trek ik haar string uit, en trek daarna mijn eigen slip uit. We zijn compleet naakt, en als vanzelf klemmen we ons vast. Onze vagina's strak tegen elkaar, wrijvend. We scharen.
'Oh, man... ik moet zó erg plassen,' kreunt Larissa ineens.
Mijn natte poes wordt direct nóg natter.
'Ik ook...' fluister ik.
-------------------------------
Jullie kiezen hoe het verdergaat! Reageer snel met jouw favoriet <3
A. Ze gaan door met de seks, net zo lang tot hun blaas het niet meer houdt en ze over elkaar plassen
B. Ze gaan op zoek naar een goede plek om te plassen en plassen daar
C. Ze plassen snel in een fles, en gaan dan door met de seks

Liefs,
Kate
 

hans-t3

Beginneling
Ze stoppen even, maar ze hebben maar 1 fles. maar kate plast de hele fles vol. marissa denkt dat ze wel kan wachten tot na de sex en ze gaan snel verder, maar plast perrongeluk op kate
 

katejingle

Beginneling
hans-t3 zei:
Ze stoppen even, maar ze hebben maar 1 fles. maar kate plast de hele fles vol. marissa denkt dat ze wel kan wachten tot na de sex en ze gaan snel verder, maar plast perrongeluk op kate
Heerlijk idee! Morgen een nieuw hoofdstuk... ❤❤❤
 

hans-t3

Beginneling
Kan niet wachten! :D

Het lijkt me ook wel leuk als 1 van de 2 een keer onverwacht zonder wat te zeggen in haar broek doet.
Als ze bijvoorbeeld savonds bij een vuurtje zitten, en Larissa ineens wat ziet druppelen onder Kate haar kont..
Of als ze staan te tanden poetsen, en Kate ziet onder het tanden poetsen ineens Larissa haar broek nat worden.
Zoiets :D
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 19

'Ik wil je,' zegt ze dan ineens. Ze gaat met haar vingers langzaam van mijn borsten naar mijn vagina. Ze weet precies de goede plekjes te vinden: vooral mijn clit masseert ze lang. Ik kreun en slaak soms een klein gilletje.
'Nu jij...' fluister ik.
Mijn vinhers zoeken haar clitoris, en ik beweeg haar clit snel op en neer. Ze gilt hard, van genot. Ik ga door, totdat ze me vraagt om te stoppen.
'Ik moet zo nodig plassen,' verklaart ze.
'Kom, we doen het op een spannende plek... of in een spannend voorwerp.'
Larissa houdt vrijwel meteen een fles naar boven, een lege colafles van 1.5 liter. Die hebben we daarstraks leeggedronken, dat is waar ook.
'Ik moet zeiken, verdomme, ohh,' kreunt Laris. Ze wrijft haar poes snel heen en weer op het luchtbed, met veel druk.
'Ga jij maar eerst,' zeg ik met veel liefde. Ik kan het nog wel even ophouden, denk ik.
Ze houdt de opening van de fles tegen haar plasgaatje, en de plas spuit erin.
'Oh, Laris, dit is zó geil...' kreun ik. Ik vinger mezelf zachtjes terwijl zij verderplast.
De fles vult zich sneller dan ik had verwacht.
'De ergste druk is er nu af,' zegt ze met een grote zucht vol genot.
In de fles is misschien nog plaats voor 50 mililiter... mjjn blaas zit wel wat voller.
Ik trek haar weer naar me toe. Ik wil haar. Zij wilt mij. Ze vingert me intens, en ik sla mijn hoofd in mijn nek van genot.
'Jij moest ook plassen, toch?'
'Hmm. Ja. Maar ik hou het wel op,' zeg ik. Ik wil haar neuken, ze is zo mooi. Haar vrouwelijke rondingen, haar borsten, haar gezicht, haar vagina, haar buik... ze is gewoon heerlijk. Ineens voel ik iets vochtigs tussen mjjn schaamlippen. Larissa merkt het duidelijk ook, ze kijkt me vragend aan. Dat is niet erg raar, aangezien ik bovenop haar lig.
----------------------------------
Jullie keuze xx
A. Het is een spuitend orgasme
B. Het is haar blaasinhoud, maar Kate weet het al snel onder controle te krijgen.
C. Het is haar blaasinhoud, maar ze weet het niet onder controle te krijgen.
-----------------------------
 

Truckertje

Little en papa / Caregiver
C. En dan krijgt ze straf. Ze mag voor straf een dag niet klaarkomen en krijgt ze een kuisheidsgordel om.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
L luiers op kamp deel 1 L 3
G Ik ga op kamp en neem mee...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Luier op schoolkamp L 11
M Tom de bedplasser en pesten op kamp (H6 is nieuw) T 8
katejingle Het Kamp Broekplassers en Poepers 74
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
Similar threads


















































Bovenaan