Het Kamp: deel 2

Wat vind je van deze serie?

  • Geweldig!

    Stemmen: 16 42,1%
  • Opwindend

    Stemmen: 15 39,5%
  • Leuk

    Stemmen: 5 13,2%
  • Mwah

    Stemmen: 2 5,3%
  • Niet leuk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    38

katejingle

Beginneling
Hi all!

Ik weet niet of jullie mij nog kennen, maar vorig jaar heb ik een serie geschreven: Het Kamp. Ikzelf, maar ook vele anderen, hebben hier ontzettend van genoten. Het is een serie over broekplassen en wildplassen.
Nu vraag ik me iets af: zouden jullie het leuk vinden als hier een tweede ''seizoen''/deel van komt?

Kus, Kate
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Ja was een leuk verhaal.
Dus ga je ganghttp://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/dance.gif
 

katejingle

Beginneling
Hi all!
Bedankt voor de enthousiaste reacties. Er komt een deel 2 van deze serie! Binnenkort het eerste hoofdstuk...

Kusjes van Kate
 

katejingle

Beginneling
Hi all! Vandaag begint deel twee van mijn serie (het kamp).
In het tweede deel gaat het niet meer over een kamp, maar onze hoofdpersonen beleven zeker heerlijke plasavonturen...
Ik heb een idee. Onder elke cliffhanger/spannend einde laat ik een meerkeuzevraag achter, en de optie die de meeste stemmen krijgt, daar ga ik over schrijven.
 

katejingle

Beginneling
Een vriendschapsverzoek

Doodmoe laat ik mezelf vallen op mijn bed. Wauw, wat was dit een geweldige ervaring. Dit kanp was het beste dat school ooit heeft georganiseerd!
Ik denk terug aan mevrouw Lets, en krijg er een aangenaam gevoel bij. Ik vind het eigenlijk heel erg spannend om zulke dingen met plassen mee te maken, en zelf te doen. Ook al gaat het per ongeluk, het is en blijft opwindend.
Mijn moeder komt binnen en geeft me een kus
'Slaap lekker Kate, tot morgen.'
'Tot morgen!' zeg ik terug.

's Nachts word ik wakker door een geluidje: een Facebookmelding op mijn telefoon. Verdomme, ik had het geluid uit moeten zetten. Toch ben ik nieuwsgierig, en dus open ik Facebook. Een vriendschapsverzoek van Larissa Lets! Mijn mond valt een stukje open en ik denk gelijk terug aan alles wat er gebeurd is tijdens het kamp. Ik aarzel geen moment en accepteer haar vriendschapsverzoek. Ik begin meteen door haar profiel heen te scrollen, en glimlach om sommige foto's.
Pling
Ze heeft me een berichtje gestuurd!
Hee Kate, ik dacht dat het wel leuk zou zijn om elkaar hierop te hebben. We hebben immers zoveel meegemaakt... zin om een keer ergens af te spreken? En zo ja, waar?
--------------------------------------
Zo, dat was hoofdstuk 1! Aan jullie de volgende keuze:
A. Kate zegt dat ze niet wilt afspreken
B. Kate zegt dat ze wel wilt afspreken bij mevrouw Lets thuis
C. Kate zegt dat ze wel wilt afspreken in het bos
D. Kate zegt dat ze wel wilt afspreken op een terrasje

Jullie kunnen snel een nieuw hoofdstuk verwachten!

Xx Kate
 

katejingle

Beginneling
beddenplasser zei:
Ik kies voor b maar moet dit topic niet verhuizen naar de verhalen ?
Het wordt een verhaal zonder veel luiers, het gaat vooral over nodig moeten plassen, wildplassen en broekplassen.
Xx
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 2

Ik antwoord snel, natuurlijk wil ik met haar afspreken. Ze reageert blij en we spreken af om 14.00 bij haar thuis, morgen.
Ik draai me om en probeer nog een paar uurtjes te slapen, dan kan ik vandaag iets leuks gaan doen. Morgen iets nog leukers, hoop ik...

Ik word gelukkig pas laat wakker, om 11 uur. Dat betekent dat mijn ouders al weg zijn. Ze gaan een weekje naar Frankrijk, en dat betekent dat ik het huis voor mezelf heb... spannend.
Ik wil wat dingen gaan uitproberen op het gebied van plassen. Ik wist niet van mezelf dat ik het zo opwindend vond om nodig te moeten plassen, broek te plassen of wild te plassen. Vandaag ga ik iets doen. Ik voel dat ik al een beetje moet plassen, maar negeer dit gevoel. Vandaag ga ik het zo lang mogelijk ophouden, en dan uiteindelijk ergens in dit huis doen. Maar niet op een wc...
Ik begin de dag zoals gewoonlijk met een schaaltje yoghurt met muesli, en drink een halve liter water erbij. Daarna plof ik op de bank met een kop thee, kies een film uit en begin het te kijken. Ik laat alle gordijnen dicht.

Na de film is de drang om te plassen al wat toegenomen. Ik moet al nodig, maar dit is nog wel op te houden. Ik drink nog twee glazen water, en besluit dat dit een goed moment is om boodschappen te gaan doen. Ik stap op de fiets en rij weg.

Eenmaal in de supermark laad ik mijn mandje vol met allerlei voedselwaren. Dan valt mijn oog op een schap met Tena Lady. Mevrouw Lets gebruikt die ook...
Even twijfel ik om ze mee te nemen, maar ik besluit om ze voor nu te laten liggen. Als deze experimentjes bevallen, ga ik ze halen.
Doordat ik terugdacht aan alles wat er gebeurd is tijdens het kamp, moet ik ineens ontzettend nodig. Ik kijk vluchtig om me heen en als ik tot de conclusie kom dat niemand me kan zien, zak ik even snel door mijn benen. Ik druk mijn hand tussen mijn benen en span mijn bekkenbodemspieren aan. De hele hoge nood zakt af, en ik maak haast naar de kassa.

Als ik eenmaal thuis ben is de drang weer helemaal terug. Ik doe de voordeur achter me dicht en zak door mijn benen. Ik kreun zachtjes en kruis mijn benen stijf over elkaar. Ik moet zo nodig...
Ik gooi alle boodschappen snel op de tafel, doe mijn schoenen krampachtig uit en loop naar boven. De trap op komen gaat met moeite, ik moet heel erg mijn best doen om niet in mijn broek te plassen.
Ik denk even na, waar ga ik het zo doen als ik het echt niet meer kan ophouden? In bed? In bad? In een deken of handdoek? In een emmer? Onder de douche? Gewoon op de grond?
Ik twijfel even, maar kies dan voor een handdoek. Ik pak een oude handdoek van de zolder, en doe een poging tot de trap aflopen. Dat gaat niet zoals ik het wilde. Zodra ik mijn voet op de eerste trede zet, sijpelt er al wat plas in mijn slip. Ik zak door mijn benen, kreun nog een keer en duw mijn hand strak tegen mijn plasgaatje. Ik loop zachtjes en voorzichtig de trap af. Ik open meteen de deur van de badkamer, loop naar binnen en draai deze gelijk weer op slot. Je weet maar nooit, toch?
Ik doe mijn sokken en spijkerbroek uit, want vandaag wil ik niet broekplassen, maar iets anders proberen. De plas beukt tegen mijn plasgaatje, en opgewonden kreun ik nog een keer. Ik voel weer iets in mijn slip sijpelen, dus druk ik mijn hand hard tegen mijn kruis aan. Na een halve minuut haal ik hem voorzichtig weg, wat weer een straal oplevert. Ik zak snel door mijn benen heen, en ga op de grond zitten met mijn benen gekruisd en mijn hand tussen mijn benen. Ik slaak een kreetje van opwinding, dit voelt zo goed. Dit is zo lekker.
Mijn blaas houdt het niet langer, ik voel het aankomen. Ik sta in een recordtempo op en duw de handdoek tussen mijn benen. Vrijwel direct spuit mijn plas er met een ferme straal uit. Ik duw de deken zo hard mogelijk tegen mijn plasgaatje, wat een ongelofelijk lekker gevoel oplevert. Kreunend probeer ik het nog even op te houden, maar het is echt niet langer op te houden. Het spuit er met een krachtige straal uit, en er lijkt geen einde aan te komen. De handdoek vult zich al vrij snel, en ik krijg het stoute idee om de rest van mijn blaasinhoud op een andere manier te lozen. Als de handdoek vol zit, moet ik namelijk nog steeds heel erg nodig.
---------------
Jullie mogen kiezen! Disclaimer: als ik tijd heb om te schrijven en er is niet (voldoende) gestemd, dan kies ik.
Kate doet het...
A. In haar bed
B. In een bos
C. In een emmer
D. In haar tuin (op een tuinstoel)
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 3

Ik heb niet veel tijd om erover na te denken, anders wordt het sowieso in mijn broek, maar ik kies voor mijn bed. Ik doe een joggingbroek aan over mijn kletsnatte slip, en ga in bed liggen. Ik sla de deken niet over me heen, dan zie ik het zelf beter. Ik ga in de foetushoudimg liggen en druk mijn hand tegen mijn plasgaatje. Ik zucht van opwinding en wrijf zacht over mijn clitoris, wat ervoor zorgt dat ik nog nodiger moet plassen. Oh god, wat moet ik nodig en wat is dit lekker.
Dan gaat de deurbel...
-----------------------
Jullie keuze!
A. Kate opent de deur
B. Kate negeert de deurbel
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
L luiers op kamp deel 1 L 3
G Ik ga op kamp en neem mee...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Luier op schoolkamp L 11
M Tom de bedplasser en pesten op kamp (H6 is nieuw) T 8
katejingle Het Kamp Broekplassers en Poepers 74
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de zusjes deel 4 (laatste deel) X Y Z 0
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
Similar threads


















































Bovenaan