Het Kamp: deel 2

Wat vind je van deze serie?

  • Geweldig!

    Stemmen: 16 42,1%
  • Opwindend

    Stemmen: 15 39,5%
  • Leuk

    Stemmen: 5 13,2%
  • Mwah

    Stemmen: 2 5,3%
  • Niet leuk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    38

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 14

Ik aarzel eventjes, maar besluit het dan toch te doen als ze nog een keer zacht kreunt als een hulpeloos, klein meisje.
Ik duw mijn hand tussen haar benen, strak tegen haar kruis aan. Mijn hand voelt al snel vochtig aan, maar binnen een paar tellen voel ik geen straal meer.
'Is het gestopt?' vraag ik.
Ze puft van opwinding en knikt.
'God, dat was lekker.'
Ik haal mijn hand voorzichtig weg, en het gaat goed.

Na nog een tijdje rijden en kletsen komen we bij de camping aan: een camping aan de rand van een bos.
We stappen uit, pakken al onze spullen en lopen naar de receptie.
'Goedemiddag! Kan ik u helpen?' vraagt een vrolijke man achter de balie.
'We hebben gereserveerd,' zegt Larissa terwijl ze de papieren op de balie legt.
'Ah, een randplek! Ik heb misschien leuk nieuws voor jullie. Er is vandaag nog een bosplekje vrijgekomen, willen jullie dat in plaats van jullie bosrandplek? Het kost jullie niks extra,' vertelt de man.
'Is dat een afgelegen plek, of ook een soort van veldje in het bos?' vraagt Larissa.
'Het is een afgelegen plek. Het bos hoort ook bij ons terrein, en verspreidt over het hele bos zijn er 10 kampeerplekken. Er is water en stroom aanwezig, maar als jullie willen douchen of toiletteren dan moeten jullie wel hierheen lopen. Dat is misschien een nadeel.'
---------------
Aan jullie de keuze!
A. Ze nemen de bosrandplek. Dit is op een veld met meerdere mensen. Dichtbij een toiletgebouw.
B. Ze nemen de bosplek. Dit is een afgelegen plekje voor Larissa en Kate alleen. Hier is geen toilet in de buurt.
 

groentje

Beginneling
B zou ik eerst zeggen, maar a kan ook best opwindend zijn als hun blaas t begeeft in de rij vd toilet .....
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 15

Larissa kijkt me even aan.
'Wat wil jij?' vraagt ze.
'De bosplek lijkt mij het leukst!' zeg ik blij. Ik denk aan het feit dat we dan met z'n tweeën op een afgelegen plek in een bos slapen, zonder wc. Dat kan zo spannend worden!
'Ja, dat leek mij ook. Doe maar de bosplek dus,' zegt Larissa.
Een andere man loopt met ons mee naar de kampeerplek, en ik.voel dat ik bij elke stap nodiger moet plassen. Dit is zo opwindend, nu al! Larissa loopt ook al iets moeizamer. Ze heeft natuurlijk ook niet haar hele blaas leeggeplast...
'Hier is het!' zegt de man als we na zo'n 10 minuten lopen op een met bomen omringd plekje aankomen. Het is een plek van zo'n 15 vierkante meter, en daar omheen begint het begroeide bos direct weer.
Als de man weg is, begint Larissa meteen met de tent opzetten. Opvallend is dat ze af en toe door haar benen heen zakt. Ik help haar bij de tent opzetten en moet af en toe hetzelfde doen om de urinegolf tegen te houden. Ik moet zo nodig! Dit kan ik echt niet lang meer ophouden.

Vijf minuten later staat de tent en kreunt Larissa zacht.
'Oh god, ik moet plassen,' fluistert ze.
'Ik ook, zo nodig,' fluister ik terug. We hebben allebei onze hand in ons kruis gedrukt.
'Ik moet nu echt gaan plassen, ik hou dit niet meer!' piep ik.
Larissa knikt instemmend.
-----------------
Aan jullie de keuze!
A. Ze gaan wildplassen op een hele sexy manier
B. Ze plassen in hun broek
C. Ze plassen in een emmer
 

hans-t3

Beginneling
Hmm. Larissa wildplassen maar Kate krijgt haar broek niet oprijd open plast in haar broek. Dus van allebei wat :D
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 16

We huppelen allebei van ons ene op ons andere been, en god wat moet ik nodig!
'Kom, laten we een plekje zoeken om wild te plassen, dat lijkt mij wel geil,' zegt Larissa.
'Ja, goed idee, ik hou dit echt niet veel langer!' kreun ik.
We lopen weg van het mini-veldjd omringd door bomen: we lopen het dichtbegroeide bos in. Al snel vinden we een hoge struik, waar in het midden een hol deel zit. We duwen de takken wat opzij zodat we makkelijk naar het holle deel komen. Het is zo'n 4 vierkante meter en we kunnen gewoon staan omdat de struiken niet boven ons groeien.
'Oh Kate, ik moet zo nodig!' piept Larissa. 'Ik hou dit niet meer!'
In een rap tempo laat ze haar kruis los,rukt ze haar slipje onder haar jurk vandaan en stapt ze met haar benen naar buiten. Haar jurk tilt ze iets op, en dan ontspant ze.
Haar straal spuit keihard op de bosgrond, dit veroorzaakt een kletterend geluid. Ze zucht diep van opluchting. Na een paar seconden duwt ze haar hand tegen haar plasgaatje, en met veel moeite houdt ze de straal even binnen. Nu hurkt ze, en plast ze weer net zo hard verder.
Ik voel hoe mijn blaas in heftig protest komt. Als Larissa kreunt, besef ik dat ik het niet meer kan ophouden totdat zij klaar is.
'Larissa... ik kan het niet meer houden, echt niet!' puf ik.
'Ga dan, liefje,' antwoord ze plassend. Haar straal klettert nog altijd hard op de grond.
Ik laat mijn kruis voorzichtig los, wat een klein vochtig plekje oplevert, maar het straaltje stopt al snel weer. Ik pak mijn knoop, en probeer hem los te krijgen. De knoop zit heel strak, mijn broek staat gespannen door mijn volle blaas.
'Kut, ik krijg hem niet open!' zeg ik terwijl ik nog steeds aan mijn broek zit te sjorren.
'Wacht, ik help je,' zegt Larissa. Ze duwt haar hand weer tegen haar kruis, en komt overeind. Ze zet haar benen weer wijd uit elkaar en laat haar plas dan weer eruit kletteren. Ze schuifelt voorzichtig iets dichterbij, en probeert mijn knoop open te krijgen. Haar plasstraal sist.
En dat is de druppel. Ik kreun hard en mijn plas spuit eruit, mijn broek wordt vliegensvlug nat.
'Oh, ik moet zo nodig!'
En zo staan we kletterend naast elkaar. Mijn plas spuit dwars door mijn jeans heen, die overigens helemaal donker is geworden.
Ik zucht diep van genot, dit is zo lekker. Larissa lijkt me liefdevol aan.
--------------------------
Jullie keuze!
A. Kate kust Larissa
B. Kate glimlacht naar Larissa
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
L luiers op kamp deel 1 L 3
G Ik ga op kamp en neem mee...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Luier op schoolkamp L 11
M Tom de bedplasser en pesten op kamp (H6 is nieuw) T 8
katejingle Het Kamp Broekplassers en Poepers 74
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de zusjes deel 4 (laatste deel) X Y Z 0
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
Similar threads


















































Bovenaan