Het Kamp: deel 2

Wat vind je van deze serie?

  • Geweldig!

    Stemmen: 16 42,1%
  • Opwindend

    Stemmen: 15 39,5%
  • Leuk

    Stemmen: 5 13,2%
  • Mwah

    Stemmen: 2 5,3%
  • Niet leuk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    38

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 20

Er klinkt een zacht sissend geluid, en Larissa kreunt als het op haar klettert.
'Oh, jezus, ik plas!' roep ik.
'Het is heerlijk, lieverd,' kreunt ze. Door die woorden laat ik alles los. De straal verandert in een kleterende, ferme straal en het geluid wordt hard sissend. Larissa wrijft over mijn clit terwijl ik verder plas. Ineens duwt ze een kussentje tussen mijn benen.
'Plas hierin... dat is lekker.'
En inderdaad: het is lekker. Ze beweegt het kussen hard op en neer.
Na een tijdje haalt ze het weer weg, en mijn laatste straaltje plas belandt tegen haar poes aan, want ze begint weer te scharen.
Daarna liggen we allebei kreunend in bed. Heerlijk... dan vertelt ze dat zij ook moet plassen, al de hele tijd.
----------------------
Jullie keuze!
A. Ze gaan wildplassen
B. Ze gaan slapen en Larissa houdt het op tot de volgende dag
C. Larissa plast in een emmer
D. Larissa plast bewust in haar broek

En nog een losse vraag, wat is jullie mening over de lesbische seks die in het verhaal voorkomt?
A. Leuk
B. Niet leuk
 

hans-t3

Beginneling
Of ze houdt het op, en word dan snachts wakker met hele hoge nood, maar ze durft niet alleen de tent uit en kate slaapt, ze kan het niet houden en plast in bed
 

Fun-luier

I live for hardstyle baby
hans-t3 zei:
Of ze houdt het op, en word dan snachts wakker met hele hoge nood, maar ze durft niet alleen de tent uit en kate slaapt, ze kan het niet houden en plast in bed
Dit en ja is leuk
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 21

'Kun je het ophouden tot morgen? Dan hebben we morgen weer wat lekkers...' stel ik voor.
'Euh, ja hoor!' zegt Larissa. Er klinkt enige twijfel door in haar stem. Ik besluit er niet op in te gaan, want dit kan nog wel eens leuk worden.
We zoenen nog lang na en kleden ons dan aan: ieder in een pyjama. Larissa draagt een witte, lange pyjamabroek met kant en een lichtblauw truitje. Ik word opgewonden vqn hoe ze eruit ziet.
'Je bent zo mooi,' fluister ik als we in onze slaapzakken kruipen. De lamp in de tent laten we aan, aangezien hij een aangenaam schemerlicht geeft.

Ik word wakker. Hoe laat zou het zijn? Aan het buitenlicht te zien, nog nacht. Dan zie ik haar. Larissa staat buiten haar slaapzak, en ze stopt kreunend haar handen tussen haar benen. Trappelend kruist ze haar benen.
Het beeld is zo ongelofelijk geil dat is bijna direct een orgasme krijg. Ik onderdruk een kreun, ik wil niet dat ze weet dat ik wakker ben. Ik gluur van onder mijn slaapzak naar haar. Ze lijkt na te denken, en mompelt zacht in zichzelf.
'Niet alleen naar buiten want dat is eng, in de tent niks om in te plassen, en Kate slaapt zo lekker..,' mompelt ze. Ineens drupt er duidelijk iets van haar handen, en ze slaakt een geschrokken kreetje. Ze gaat in recordtempo in haar slaapzak liggen, zet zichtbaar haar knieën omhoog en spreidt die. Dan klinkt er een sissend geluid. Ze zucht van opluchting en er verschijnt een lach op haar gezicht.
Larissa plast in haar bed! En ze weet niet dat ik het weet!
Als ze klaar is met plassen, begint ze zichzelf duiddelijk te bevredigen. Ze maakt zachte geluidjes van genot. Opnieuw kom ik klaar... dit is het beste weekend ooit.
----------------------
Een nieuw idee: jullie bepalen hoe het nu verdergaat! Vertel hieronder in de reacties wat jij graag wilt lezen, en wie weet schrijf ik daarover :)

Liefs van Kate
 

hans-t3

Beginneling
Als ze sochtends wakker worden zegt kate: je moet nu zeker heel nodig plassen! Ze doet ne of ze niks wat van larissa's natte bed. Maae nog voor larissa kan antwoorden kruipt kate bij haar in bed, in haar natte bed.
 

katejingle

Beginneling
Hoofdstuk 22

'Hey, lieverd...' fluister ik als we 's ochtends allebei wakker zijn.
Ze glimlacht en kust me intens.
'Jij moet nu zeker heel nodig plassen?' vraag ik. Ik doe alsof ik nergens vanaf weet.
'Euh, ja, zeker!' zegt ze.
Voordat ze überhaupt iets ertegen kan doen, kruip ik bij haar in haar slaapzak. Ik kus haar op haar voorhoofd.
'Jeetje, wat een nat bed...' fluister ik uitdagend.
'Ik kon het vannacht écht niet meer ophouden.'
'Ik weet het...'
'Hoezo weet je dat?' vraagt ze verbaasd.
'Ik zag je. Ik keek ernaar, stilletjes. En god, wat was dat opwindend.'
Ze begint me langzaam uit te kleden, maar ik protesteer.
'Ik moet enorm plassen. Zullen we daar maar eens iets mee gaan doen?' vraag ik uitdagend.
Ze knijpt zacht in mijn clitje, en knikt. Ik sidder van opwinding en spanning in mijn blaas tegelijk. Ik moet zo nodig, ik hou dit niet lang meer.
'Jij mag kiezen,' zeg ik.
-----------------------------
Jullie mogen kiezen! Vertel in de comments wat jij graag zou lezen.

Liefs Kate <3
 

Kevin

Gewaardeerd Lid
misschien is het leuk als kate in haar witte broek plast.

kan er ook iets in komen van in hun broek poepen
 

hans-t3

Beginneling
jaa een witte broek is we leuk! marissa lokt kate een beetje uit, en vraagt of ze het nog even op kan houden, en stelt voor eerst broodjes te kopen. als ze in de winkel zijn merkt kate ineens dat ze het echt bijna niet meer houdt. dit was niet haar bedoeling met 'iets mee doen'. kate durft niks te zeggen, want ze had net nog gezecht dat ze het nog wel even op kon houden, en ze wordt een beetje rood. dan ziet marissa ineens dat kate een natte plek op haar kont heeft
 

groentje

Beginneling
hans-t3 zei:
jaa een witte broek is we leuk! marissa lokt kate een beetje uit, en vraagt of ze het nog even op kan houden, en stelt voor eerst broodjes te kopen. als ze in de winkel zijn merkt kate ineens dat ze het echt bijna niet meer houdt. dit was niet haar bedoeling met 'iets mee doen'. kate durft niks te zeggen en wordt een beetje rood. dan ziet marissa ineens dat kate een natte plek op haar kont heeft
jaaaaaa dat is een leuk idee!!
 

hans-t3

Beginneling
En kate durft natuurlijk geen nee te zeggen als marissa vraagt of ze t kan ophouden, want ze wil niet onder doen voor marissa. Die zei ook ja toen kate vroeg of ze t tot de volgende morgen kon ophouden
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
L luiers op kamp deel 1 L 3
G Ik ga op kamp en neem mee...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Luier op schoolkamp L 11
M Tom de bedplasser en pesten op kamp (H6 is nieuw) T 8
katejingle Het Kamp Broekplassers en Poepers 74
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de zusjes deel 4 (laatste deel) X Y Z 0
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
Similar threads


















































Bovenaan