Het Leven van Daan en de Rest.

LotteXS

Superlid
Dit is gebaseerd op het eerder door mij geschreven verhaal: Neefje Daan.
Veel personages van Neefje Daan komen dan dus ook voor in dit verhaal.
Dit verhaal speelt zich 1 jaar later af dan het verhaal Neefje Daan. (hij is nu 9 jaar)
Om dit verhaal goed te snappen is het van belang het verhaal: Neefje Daan te lezen voor dat je dit verhaal
leest.

Veel plezier!!

Hoofdstuk 1: Oud en Nieuw.

Het is Oud en Nieuw en de hele familie is bij elkaar om het te vieren.
Het word gevierd bij Wilma en Hans thuis. Het zijn de opa en oma van Daan.

"Rob, schat wil jij Daan even wakker maken??
"Ja hoor"
"Daan, jonge wakker worden.
"(gaap) huh wat?? ooh is het al tijd?? is het vuurwerk al begonnen??
"Nee nee ik heb je mooi optijd geroepen, heb je lekker geslapen op het luchtbed??
"Mwa het gaat wel"

Beneden aangekomen begroet Daan al het bezoek en gaat lekker de aftelling volgen op de tv.
Pfff nog 10 minuten en 20 seconden nog.
Daan besluit dus nog maar even naar boven om zijn pyjama uit te doen en zich om te kleden.
Boven aangekomen ziet hij Floor de gang aflopen naar de trap en ze geeft hem een aai over zijn hoofd
en zegt dat hij maar moest opschieten als hij nog optijd bij de aftelling wou zijn en liep de trap af.
Daan loopt de logeerkamer binnen en ziet hoe Anja Tom zag op het logeer bed en zijn broekje omlaag doet.
Daan kijkt er nieuwsgierig naar en bedenkt zich aan de zware overloop diarree die hij afgelopen jaar heeft gehad.
Hij gaat naar binnen en trekt zonder schaamte voor Anja zijn pyjama broekje omlaag en trekt zo ook zijn pyjama truitje uit.

"Je moet toch luier om he?! omdat je je zo voor me uitkleed"
"tss, nee hoor Tante Anja. ik draag al lang geen luiertjes meer, ben al 9 hoor"
"Ik maakte ook maar een grapje hor Daan. Nou Tom krijgt voor de nacht nog steeds een pampertje om hoor anders is de kans groot dat hij het logeerbed van je
opa en oma nat maakt, maarja hij is ook pas 5 dusja"

Daan knikt begrijpelijk en heeft inmidels zijn kleren weer aan en gaat de logeerkamer uit.

Beneden aangekomen gaat Daan op de bank zitten en ziet de teller op de tv op 2 minuten en 50 seconden staan.
Hij pakt de bak met playmobiel uit de speelkast en begint er mee te spelen aan de keuken tafel.
Niet veel later loopt hij nog even naar de tv om de tijd te zien en er staat 07 seconden.
Iedereen staat klaar met de champagne glazen en ineens is het 00:00 uur en iedereen begin zo hard te schreeuwen dat Daan zich een hoedje schikt.
Hij heeft niet veel tijd om van de schrik bij te komen want hij schikt nog eens door de harde plop van de losschietende kurk van de champange fles.
Daan schok zo hard dat hij een plasje in zijn broekje deed.

Hoofdstuk 2: Oeps.

Het werd niet meteen opgemerkt dat Daan een ongelukje heeft gehad totdat zijn moeder Floor hem wou feliciteren.
Ze zag het meteen en ging met hem ongezien naar de wc.

"Ach schat was je zo geschrokken van het vuurwerk en het gejuich?"
(snik) "j...ja...."
"Och schat toch dat kan toch gebeuren, je weet toch dat je daar niet voor hoeft te huilen, op zo'n spanende dagen als nu kan dat jouw wel eens gebeuren.
Maar ik heb nu geen reserve kleren voor je dus je kunt je pyjama zo maar aantrekken"

Ze lopen naar boven en komen Anja tegen die schijnbaar net van de wc af kwam omdat de wc onder door ons bezet was.
Ze zag meteen wat er aan de hand was.

"Hey Anja kun jij Daan even een schone broek aandoen?? ik moet namelijk zelf even naar de wc"
"Ja prima"

Anja neemt Daan mee aan de hand en loopt met hem de logeerkamer in en Anja zegt Daan even te blijven staan en doet zijn broekje omlaag.
Dan legt ze Daan neer op het bed en doet zijn natten onderbroekje gouw uit en gooit het op de grond en pakt een washandje en maakt die even nat
onder de kraan bij de wasbak.
Ze maakt vervolgens zij voorste en achterste goed schoon en vraagt of Daan nog een schoon onderbroekje heeft.
Daan knikt van nee en Tante Anja kijkt even naar Daan's natte kleren op de grond en pakt vervolgens een luiertje uit haar verschoontas en vouwt die open.
Pakt vervolgens Daan's enkels bee en doet zijn beentjes wat in de lucht en schuift zo de pamper onder zijn billetjes.
De luier zit dicht en zo is Daan weer geluierd.


Word Vervolgd.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Uit het leven gegrepen U 47
ar Leven met dl zijn en beetje abdl(ontdekken) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
P Leven in leefgroep 16+ Board 6
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
MaidRegina Hoe mijn leven verloopt! Voorstellen 11
Friese Luier Ster x Luier gerelateerd tegenkomen tijdens het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Nog niet klaar Het leven van gerrit H 6
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
DLY85 Awkward situaties over abdl in het normale leven. Pub 15
Offline Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
L Liefde van je leven vertellen over je abdl L 0
Dips N' Bricks Dips & Bricks Mijn Luier Leven D 6
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
Winnie de Poep Juridische vraag over AB in het openbare leven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L mijn luier leven M 6
B mijn leven M 3
D Het leven van Rik L 10
Tuutje24 AB/DL verweven in het dagelijks leven? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
R het leven van Micheal en Mellisa L 8
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
pampervuller Geloof je dat er een god bestaat of geloof je in buitenaarts leven. Pub 32
N hoi ik ben: luier een fijn gevoel maar knap lastig in het leven Voorstellen 11
T Tom's nieuwe leven T 21
Koekie Oude topic's nieuw leven inblazen Pub 12
J Mijn leven M 2
P Weekend van me leven gehad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
underjamsftw Vraagje voor mensen die op de rand Limburg/Antwerpen leven Pub 0
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
Little Alexia Prinsessen leven P 6
T dubbel-leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M veranderingen in men leven V 52
A het nieuwe leven (reageren please) 18 + graag 16+ Verhalen 8
J de Raarste dag uit mijn leven Q R 9
Anomiem12575123672371651 Het ABDL-zijn en de gevolgen daarvan op het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DL_Michel Mijn meisjes leven M 5
DL_Michel Mijn leven na een dagje dierentuin M 2
1 je hele leven écht een baby zijn... Pub 8
DL_Michel het Luier-leven van Eva L 18
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Maestro een Nieuw leven (B) N 7
G Saai Leven Tiener Baby's / Luierliefhebbers 25
frankiedl Nog niet klaar Tim en Daan T 9
Ninakoekjes Nog niet klaar Daphne en Daan D 41
max79 Daan Leynen moderator talk 2
LotteXS Neefje Daan N 15
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
Similar threads


















































Bovenaan