Nog niet klaar Het leven van gerrit

gerritjan

ik ben gerrit jan incontinent en adult baby
Hallo bij deze is dit een echte waar gebeurd verhaal.
Er was een uithuis plaatsing op 3 jarige leeftijd en de hele verhaal,

Gerrit, is 3 jaar oud en word door jeugdzorg uit huis geplaatst door dat zijn ouders niet voor hem konden zorgen , en werd dus over geplaatst naar een leefgroep , geen ouders geen liefde die je nodig hebt en hij is zeer jong
gerrit vind het maar traumatische ervaring met de begleiders en de diepen wonden begonnen
Alles wat je deed werd afgekeurt en door jeugd zorg aan je lot overgelaten.

Gerrit was jarig en zijn verjaardag werd niet echt gevierd zoals je als kind zou willen en het enige wat er gebeurde als gerrit 1 a 2 jaar op een leefgroep zat , moest die steeds verhuizen nooit geen moeder liefde gehad en zo alleen maar strenge leefgroepen waar ze je achtelijk behandelen en je niet serieus nemen . Gerrit zat op veel leefgroepen ,waar veel luiers altijd aanwezig waren en gerrit wou ook wel klein zijn wegens dat hij nooit echt kind heb kunnen zijn hij is wel incontinent en heeft een licht verstandelijke beperking, gerrit heeft ook een liefde ontwikkeld . als baby willen zijn na dat hem op 13 jarige leeftijd een sexueel incident is gebeurd waarbij hij slachtoffer van is en daarom ook veel als baby wil zijn om de pijn en verdriet te verwerken en als je denkt dat je alles hebt gehad is zijn heup ook nog gekanteld op zijn leeftijd wat veel pijn doet elke dag en hij heeft geen familie vriendin en meer en woont op een leefgroep en draagt 24 7 luiers en is nu 24 en slaapt steeds met speen door traumatische ervaringen , wil die alleen maar een baby zijn en is zo bie zo al incontinent
 
Laatst bewerkt:

Paddy

Superlid
Ik moet mij helaas aansluiting bij bovenstaande berichten.
Paar punten, komma's, alinea's en Hoofdletters maakt het allemaal beter leesbaar.

Succes met je verhaal.
 

Skyfal

Don't ask, Kzie je pb'tje wel tegemoet.....
Och vindt het wel leesbaar, heb ze wel eens vele malen slechter gezien.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Uit het leven gegrepen U 47
ar Leven met dl zijn en beetje abdl(ontdekken) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
P Leven in leefgroep 16+ Board 6
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
MaidRegina Hoe mijn leven verloopt! Voorstellen 11
Friese Luier Ster x Luier gerelateerd tegenkomen tijdens het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
DLY85 Awkward situaties over abdl in het normale leven. Pub 15
Offline Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
L Liefde van je leven vertellen over je abdl L 0
Dips N' Bricks Dips & Bricks Mijn Luier Leven D 6
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
Winnie de Poep Juridische vraag over AB in het openbare leven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L mijn luier leven M 6
B mijn leven M 3
D Het leven van Rik L 10
Tuutje24 AB/DL verweven in het dagelijks leven? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
R het leven van Micheal en Mellisa L 8
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
pampervuller Geloof je dat er een god bestaat of geloof je in buitenaarts leven. Pub 32
N hoi ik ben: luier een fijn gevoel maar knap lastig in het leven Voorstellen 11
T Tom's nieuwe leven T 21
Koekie Oude topic's nieuw leven inblazen Pub 12
J Mijn leven M 2
P Weekend van me leven gehad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
underjamsftw Vraagje voor mensen die op de rand Limburg/Antwerpen leven Pub 0
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
Little Alexia Prinsessen leven P 6
T dubbel-leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M veranderingen in men leven V 52
A het nieuwe leven (reageren please) 18 + graag 16+ Verhalen 8
J de Raarste dag uit mijn leven Q R 9
Anomiem12575123672371651 Het ABDL-zijn en de gevolgen daarvan op het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DL_Michel Mijn meisjes leven M 5
DL_Michel Mijn leven na een dagje dierentuin M 2
1 je hele leven écht een baby zijn... Pub 8
DL_Michel het Luier-leven van Eva L 18
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Maestro een Nieuw leven (B) N 7
G Saai Leven Tiener Baby's / Luierliefhebbers 25
Similar threads













































Bovenaan