het leven van Micheal en Mellisa

Dit is mijn 1e verhaal :D ik zal eerst even wat info geven over de 2 hoofdpersonen.

Inleiding:

dit verhaal gaat over de 16 jarige Micheal en Melissa, die allebei luiers dragen

net sommige tieners, plaste Micheal in bed, en niet veel later Mellisa ook (natuurlijk dood schamend).
dit ging zo een paar nachten door, tot moeder op een dag zei dat ze naar de dokter gingen, toen ze bij de dokter aankwamen stelde zei (dokter was een vrouw) een hoop vragen, heb je laatst veel stress gehad veel gedronken enz, daarna moesten ze even wachten in de wachtruimte. na 20 lange minuten kwam de dokter eindelijk terug en vroeg aan moeder of ze haar even alleen kom spreken, vertelde de dokter moeder dat het tijdelijke incontinetie was, omdat ze in hun groeispurt zaten en hun blaas dus uitrekte, en daardoor hun blaas niet goed konden controleren, maar dat zal gelukkig ophouden met groeien, waarschijnlijk rond de leeftijd 18-23 , helaas is er hier geen medicijn voor, het enige wat moeder zou kunnen doen is hun weer luiers te laten dragen.



HOOFDSTUK 1!

Micheal (16 jaar) werd wakker... en merkte gelijk dat zijn eerste luier al helemaal nat was een doorlekte, gelukkig had hij een 2e luier om, dat deed hij meestal op een op een vrijdag avond, hij bleef ook tot 3 uur s'ochtens op, met een fles cola en een blikje Redbull.

toen hij de eerste luier afdeed zag hij een een flinke vlek, en toen de doorweekte onderste luier afdeed voelde hij pas hoe zwaar die was en hij deed gelijk en drynite aan, hij keek op zijn laptop en zag dat het 11 uur was en besloot om naar beneden te gaan.
Op de gang kwam hij zij zus Mellisa (ook 16 jaar) tegen, die duidelijk pas net uit bed kwam want ze had slaperige ogen en ze had haar luier nog aan + een doorzichtig shirtje.

Vader was aan het werken, dat deed hij wel 6 dagen per week (tenzijn hij een vrije dag nam), vader was een truck chafeur, en moeder, die lerares was werkte natuurlijk alleen op schooldagen, maar die was naar een collega

terwijl Micheal alvast de oven aanzette, deed Mellisa nog een snelle plas in haar luier (wat best wel lekker aan voelde vond ze) en ze merkte dat haar luier begon te lekken, te liep snel naar boven en naar haar kamer, en ze deed ook een drynite aan, zelf vond ze die wel sexy staan, maar tja waar vind je iemand die dat ook vind. toen ze beneden kwam waren die crossantjes al klaar, en ze gingen op de bank zitten en keken een aflevering van 'the office' terwijl ze aan het kijken waren deed Micheal een klein plasje in zijn drynite, na een kwatier dronken ze een glaasje sinas en gingen weer naar boven naar hun eigen kamer.

na allebij een uur interneten deden ze hun drynite uit (die maar een klien beetje nat waren), en deden weer een gewone luier aan, en kleden zich aan.


Mellisa was eerder klaar en ging dus eve chatten met een vriendin, die vroeg of ze mee wilde naar de bios, tuurlijk :D zei Mellisa.
ze deed even haar haar en deed wat spulletjes en geld in haar (hand)tas, en pakte haar fiets en gibg fietsen naar haar vriendin.

ondertussen had Micheal weer een beetje honger en ging naar beneden om een snack te halen.
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
goed begin van je eerste verhaal wacht op vervolg. !1

gr dl boy1222
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
neem de tijd om een goed verhaal te schrijven het begin is goed maar wil eerst meer lezen voordat ik een definitief oordeel vel. (of ik de rest van de hoofdstukken die dan zullen volgn wel of niet lezen zal.)
 
het leven van Micheal en Mellisa deel 2

(14:00) Toen Micheal beneden kwam en in de koelkast keek zag hij geleik het sixpack dat hij de dag evoor had gekocht, en dus had nam hij er 2 uit (gewoon omdat hij het lekker vond) en pakte ook wat chips.
toen hij weet boven was ging hij gamen (call of duty) en dat ging zo nog een half uur door, toen voelde opeens een natte vlek bij zijn kruis, en hij wist welk hoelaat het was.
met grote mooeite zetten hij zijn spel even op pauze en deed zijn luier af, en deed er ook eve wat baby poeder of zijn kruis (om luieruitslag te voorkomen, een hij deed een wat dikkere luier om om niet weer gestoort te worden tijdens zijn spel.

(14:17:) Mellisa en haar vriendin (Sara) waaren al in de zaal van de bioscoop en niet veel later begon de film, toen zde film afgelopen was vroeg Sara of Mellisa mee wilde naar haar hyuis om te chillen, haar ouders waaren namelijk niet thuis en ze had een fles becardi in haar kastje, Mellisa stemde in, en ze gingen naar Sara' s huis.

eemaal bij Sara thuis gingen ze geleik naar haar kamer, Mellisa vond de kamer van Sara erg mooi, en zeker groter dan haar kamer, ze hgaalde gelijk de fles becardi tevoorschijn en pakte ook wat shotglaasjes.
en zo dronken ze een kwart fles leeg (over een half uur verdeeld) en ze verveelde zich wel een beetje.
opeens kwam Sara met de vraag of ze al eens een meisje had gekust, Melissa vond het een beetje een rare vraag en zei nee maar wel genoeg jongens, Sara stelde voor om een beetje te expirimenteren, ze was niet lesbish ofzo maar vond het wel grappig om te weten hoe dat is, maargoed...Mellisa stemde in (aangezien ze al een beetje aangestoten waren, een ze begonnen een beetje te zoenen op bed.

toenb Sara met haar hand in de richting van Melissa' s kont kwam en heb heel zacht aan voelde, wist ze al wat het was, Sara paste namelijk weleens op op kinderen uit de buurt een wiste dus wel
hoe het voelde als iemand een luier om had.

Sara zei tegen Mellisa: waarom heb jij een luier om.
Mellisa schrok toen wel even, maar veterlde Sara toen wel dat het tijdeliken incotinentie was omdat ze in haar groeispurt zat enzo en daardoor minder goeide tot helemaal geen blaascontolle had.
Sara kon dat wel begrijpen en zei, als je wil, wil iok ook wel een luier dragen om je te steunen :) ECHT? zei Mellisa. jahoor zei Sara, eh oke zie Mellisa en haalde een luier uit haar tas, en zei tegen Sara: nou, ga dan maar liggen ^^ en Sara deed dat, Mellisa deed het shirt en broek van sara uit en deed ook haar onderboek uit en Sara een luier om.
toen gingen (zonder beok met aleen een luier aan) tv kijken, en zo ging dat een kwatier door.
MAAR! opeen kwam de moeder van Sara binne en schrok vanwat ze zag, haar dochter en haar beste vriendin MET EEN LUIER, ze deed geleik de deur dicht en ging naar beneden.
10 minuten later roep de moeder van Sara ze beneden en wilde geleik een uitleg.
maargoed, nadat Sara had uitgelegd dat Mellisa aleen luiers draagde omdat ze incontienenntie had en zij het deed om haar te steunen, was de moeder van Sara wat mider bezorgt, en stemde in om voor Sara ook luiers te kopen, toen ze net klaar waren met het gesprek belde Mellisa' s moeder dat ze gingen eten en dus onmidelijk naar huis moedt komen, ze merkten gelijk dat haar luier al bijan doorweekt was, en vroeg of ze eevne Sara' s kamer mocht gebruiken om zichzelf te vesrschonen, dat mocht en sara liep ook gelijk mee, en vroeg of ze haar mocht vesrchonen om een beetje te oefenen, jahoor zei Mellisa en zo gezegt zo gedaan, en binne 5 mimuten zat Mellisa al op de fiets en fietste naar huis.


ik ga waarchijnlijk nog meer schrijven, maar weet niet waneer.

Tips zijn alijd welkom :D
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Uit het leven gegrepen U 47
ar Leven met dl zijn en beetje abdl(ontdekken) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
P Leven in leefgroep 16+ Board 6
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
MaidRegina Hoe mijn leven verloopt! Voorstellen 11
Friese Luier Ster x Luier gerelateerd tegenkomen tijdens het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Nog niet klaar Het leven van gerrit H 6
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
DLY85 Awkward situaties over abdl in het normale leven. Pub 15
Offline Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
L Liefde van je leven vertellen over je abdl L 0
Dips N' Bricks Dips & Bricks Mijn Luier Leven D 6
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
Winnie de Poep Juridische vraag over AB in het openbare leven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L mijn luier leven M 6
B mijn leven M 3
D Het leven van Rik L 10
Tuutje24 AB/DL verweven in het dagelijks leven? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
pampervuller Geloof je dat er een god bestaat of geloof je in buitenaarts leven. Pub 32
N hoi ik ben: luier een fijn gevoel maar knap lastig in het leven Voorstellen 11
T Tom's nieuwe leven T 21
Koekie Oude topic's nieuw leven inblazen Pub 12
J Mijn leven M 2
P Weekend van me leven gehad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
underjamsftw Vraagje voor mensen die op de rand Limburg/Antwerpen leven Pub 0
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
Little Alexia Prinsessen leven P 6
T dubbel-leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M veranderingen in men leven V 52
A het nieuwe leven (reageren please) 18 + graag 16+ Verhalen 8
J de Raarste dag uit mijn leven Q R 9
Anomiem12575123672371651 Het ABDL-zijn en de gevolgen daarvan op het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DL_Michel Mijn meisjes leven M 5
DL_Michel Mijn leven na een dagje dierentuin M 2
1 je hele leven écht een baby zijn... Pub 8
DL_Michel het Luier-leven van Eva L 18
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Maestro een Nieuw leven (B) N 7
G Saai Leven Tiener Baby's / Luierliefhebbers 25
Similar threads













































Bovenaan