Het leven van Rik

diaperdude360

Nieuw lid
Ik liep zo snel mogelijk naar huis. Ik had hoge nood. Toen ik mijn straat inliep wist ik het zeker ik zou het halen. Tot mijn pech was mijn buurvrouw buiten. Een lekker madam van 22. Ik probeerde er zoveel mogelijk contact mee te hebben.

Ik zei “goede dag Katlijn.” Katlijn zei “dag Rikje. Is school al uit?” Ik zei “ja, we mochten een uur vroeger naar huis.” Ze zei “wat leuk voor je. Ga maar snel naar huis je mama zal al op je wachten.” Ik zei “oké tot ziens.” Ze zei “tot ziens Rikje.” Ik zette 2 stappen vooruit. Ik voelde me heel warm.

Katlijn zei “Rikje wat doe je nu weer.” Ik keek haar aan niet zeker waar ze het over had. Tot ik naar mijn broek keek. Ze was volledig doorweekt. Katlijn nam mijn arm en trok me naar binnen. Ze haalde een dweil. Ze legde de dweil op de grond. Katlijn zei “ga maar op de dweil staan.”

Ik gehoorzaamde en ging op de dweil staan. Katlijn deed eerst mijn schoenen uit. Ik schaamte me te veel om iets te doen. Na mijn schoenen volgde mijn kousen, broek en boxerschort. Nu pas kon ik weer bewegen. Zo snel mogelijk gingen mijn handen voor mijn kruis.

Katlijn lachte “jij hebt niets dat ik al niet bij andere jongens gezien heb hoor Rikje. Misschien is die van jou nog niet volgroeid.” Ik schaamde me toen ze dat zei. Ik was wel 17 jaar. Maar ja een 17 jarige hoort ook niet in zijn broek te plassen.

Ze liet me alleen in de gang achter. Toen ze terug kwam had ze een pakje billendoekjes bij haar. Ze bukte haar. Katlijn deed mijn handen weg. Ze zei “die T-shirt zit toch in de weg hoor.” Met 1 snelle beweging was de T-shirt over mijn hoofd.

Nu stond ik naakt voor de vrouw waar ik seks dromen rond heb. Katlijn deed het pakje billendoekjes open. Ze nam het eerste er uit. Voorzichtig begon ze me schoon te vegen. Het was eigenlijk wel een beetje leuk dat ze zoiets deed. Ze raakte hier bij mijn meest privé gedeelten aan.

Toen ze klaar was zei ze “mijn broer heeft waarschijnlijk wel wat kleren achtergelaten die jouw nog passen. En voor je ondergoed heb ik ook al een idee.” Ze nam mijn hand en liep met me naar boven. Ze zei “ga maar op bed liggen.” Ik gehoorzaamde. Wat ik kon zien nam ze een broek en een T-shirt uit de ene kast.

Toen liep ze naar de andere kast. De kast ging open. Ik kon niet zien wat er in lag van de positie waar ik lag. Maar ik zal er zo wel achter komen. Inderdaad moest ik niet lang wachten. Het was een tube zalf, talkpoeder en een luier!? Moest ik nu echt een luier om.

Ze vouwde de luier open. Ik wou wel iets zeggen maar durfde niet. Ik wou niet dat ze zich beledigt zou voelen. Wie weet als ik die luier zou weigeren dat ze dan nooit meer met me zou willen spreken. Ze tilde mijn benen in de lucht. De luier kwam onder mijn kont te liggen.

Ze liet mijn bennen zakken. Ik was verbaast hoe zacht die luier was. Ze zei “ik dacht niet dat jij al schaamhaar zou hebben. Ik ben bang dat het weg moet. Het zou onhygiënisch zijn.” Ze nam een soort van scheerapparaat. Mijn schaamhaar verdween.

Na dat ze mijn schaamhaar had weg gedaan na ze de tube zalf. Katlijn deed zalf op haar hand. Ze smeerde mijn edele delen in. Ze tilde mijn benen ook op. Mijn billen werden ook ingesmeerd met de zalf. Zelf mijn bilspleet en anus werden ingezalft.

Nu nam ze de bus talkpoeder. Mijn billen werden bepoederd. Daarna mijn edele delen. De luier werd dicht gevouwen en vast gemaakt. Dit leek uren te duren wel het maar een 5 minuten waren. Ze controleerde of de luier goed zat en alles goed aansloot.

Ze zei “je lijkt schattig zo in je luier. Doet me denken aan mijn oudere broer toen die hier nog woonde. Hij moest ook luiers dragen. Alleen dan ’s nachts omdat hij nog bedplaste. Ik mocht hem dan soms ook een luier om doen.”

Ik stond recht en bekeek me zelf in de spiegel. Ik bleef maar naar me zelf te kijken in de spiegel. Katlijn zei “je vindt het wel leuk. Zo een luier dragen anders had je al lang geprotesteerd.” Ik zei “nee, ik vind het niet leuk maar het moet van jouw.”

Ze lachte “kom laten we je in schone kleren stoppen.” Ze nam de broek. De broek hield ze aan mijn voeten. Het enige dat ik nog moest doen was instappen. Voet per voet stapte ik in de broek. Ze trok de broek omhoog. De broek kon juist niet de hele luier verbergen. Ik stak mijn armen de lucht in. Ze deed me de T-shirt aan.

We gingen weer naar beneden. Ze nam mijn kleren bij een. Mijn kleren werden in een plastiek zak gestoken. Die plastiek zak knoopte ze aan mijn rugzak. Net als bij kleuters hun rugzakken worden gedaan als ze een ongeluk gehad hebben.

Katlijn stak haar hand uit. Die ik maar al te graag vast nam. Ze zei “ik zal je naar huis brengen en dit aan je mama uitleggen.” Ik liep hand in hand met Katlijn naar mijn huis. Dat was niet ver gewoon het huis ernaast.

Ze belde aan. Mama deed de deur open en zag ons staan. Mama zei “jullie zijn toch geen koppel.” Katlijn zei “nee, natuurlijk niet hij is nog maar een kind. Hij heeft een ongelukje gehad.” Katlijn overhandigde mama mijn rugzak met daar aan de plastiek zak.

Mama zei “kom gouw naar binnen.” We gingen naar binnen. Katlijn zei “je moet je geen zorgen maken dat hij nu nog eens een ongelukje gaat hebben. Ik heb een voorzorgmaatregel genomen.” Zonder iets te zeggen trok Katlijn mijn broek naar beneden.

Ik stond met zichtbare luier voor mijn mama. Mama zei “goed dan kan hij niet nog eens in zijn broek plassen. Rik het wordt hoog tijd dat je er mee stopt. Alleen al deze week is het 3 keer gebeurt.” Ik zei “mama, luiers zijn geen oplossing.”

Mama dacht er anders over. Ze zei “jawel. Je gaat de komende 4 weken luiers dragen. Je komt me elke keer verwittigen als je moet plassen of poepen. Als je dat niet doet en je luier is toch nat of vies. Dan krijg je een geel bolletje voor als hij nat is en een bruin bolletje als hij vies is. Een geel betekent 1 week extra in de luiers. Een bruin 2 weken extra.”

Ik zei “maar mama” Mama zei “niets te maren je komt me verwittigen en doet het dan in je luier anders krijg je een extra week of weken.” Katlijn zei “er is wel een maar. Maar wat moet hij doen als hij op school is.” Mama zei “daar heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht.” Katlijn zei “anders kan ik op school hem controleren. Ik begin toch maandag als hulp verpleegster.”

Mama zei “kan je dan na school ook nog wat oppassen?” Katlijn zei “ja, dat kan ik zeker. Tot maandag.” En zo vertrok Katlijn. Mama zei “je weet hoe het werkt?” Ik zei “ja, mama. Als ik een van mijn boodschappen moet doen moet ik je verwittigen. Als ik je niet verwittig en mijn luier is nat of vies krijg ik een bolletje. Dat bolletje kan beteken dat ik langer in de luiers zit. Maar ik ben heus niet van plan om alles in mijn luier te doen.”

Mama zei “daar heb je geen keuze in. Zelf als je me verwittigd zal je het in je luier moeten doen. Dat is deel van de straf.” Ik zei “maar mama.” Mama zei “niets te maren. Je bent 17 jaar en plast nog steeds in je broek af en toe.”

Met dit was het gesprek afgelopen. Ik ging naar mijn kamer. Mama ging naar een winkel. Ik zette mijn ps3 aan. Ik speelde ongeveer een goed 2 uur voor ik het gevoel kreeg om te plassen. Ik zette mijn spel op pauze. Toen dacht ik er aan ik draag die luier die kan ik gebruiken. Ik was totaal vergeten dat ik het moest verwittigen. Het enige wat ik wilde was voort spelen.

Ik liet mijn blaas leeg lopen. Het was raar om de luier alle vocht te voelen absorberen. Het maakte de luier wel lekker warm. Ik ging verder met spelen. Even later riep mijn mama “Rik komen eten!” Ik zette mijn spel op pauze. Ik verliet mijn kamer.

Ons avond maal was spaghetti. Na het eten wou ik weer naar boven gaan maar mama zei “Rik wacht eens even.” Ik draaide me om. Mama stond voor me. Ze trok mijn broek naar beneden. Ze zei “dat dacht ik al. Goed dat je een luier droeg anders had ik al weer was. Dit betekent ook dat je een extra week in de luiers moet.”

Ik dacht ‘dat is waar ook. Ze had die stomme regels opgesteld.’ Ze nam mijn arm en trok me naar boven mijn kamer in. Ze duwde me op mijn bed. Mama verliet mijn kamer. Ik ging recht op zitten. Mama kwam terug met een zak en een paar papieren. Mama zei “dit is een kalender waar we je gele of bruine bolletjes gaan op aanduiden.” Ze hing de kalender op en gaf hem meteen het eerste gele bolletje.

Mama kwam dan met de zak naar mij toe. Ze nam er wat spullen uit. Een pak luiers, een pakje billendoekjes, een tube zalf en talkpoeder. Mama zei “ben je klaar voor je eerste verschoning jonge.” Ik schudde mijn hoofd van nee. Daar zei ze op “pech je krijgt een schone luier om.”

Mama deed mijn luier open. Ze wreef me schoon met de billendoekjes. Een schone luier werd onder mijn billen gelegd. Mama voorzag me van zalf en talkpoeder op dezelfde manier als Katlijn had gedaan. Ze vouwde de luier dicht en plakte hem vast.

Ze zei “nu is mijn kleine jongen weer beschermt tegen ongelukjes.” Mama verliet mijn kamer. Ik ging voort met gamen. Na een tijd moest ik poepen. Ik wou het niet in mijn luier doen. Dus ging ik naar beneden. Ik ging de wc kamer in. Opende mijn luier en deed mijn boodschap.

Uit gewoonte trok ik door. Natuurlijk hoorde mama dat de wc ging en ze kwam meteen afgelopen. Ze zag me staan in de wc kamer. Naakt met mijn luier in de hand. Ze was helemaal niet blij om me zo te zien.

Ze nam me bij mijn arm en trok me naar mijn kamer. Op mijn kamer vloog ik op mijn bed. Ze nam de luier uit mijn handen. Ik kreeg nu al spijt van wat ik had gedaan. Ze zei “jij mag je luier nooit zelf uit doen! Maar omdat je dat nu wel gedaan hebt krijg je een zwart bolletje.”

Ik keek hoe ze het zwart bolletje op de kalender zette. Het kwam op de datum van vandaag net naast het gele bolletje. Mama zei “nu ga ik uitleggen wat zo een zwart bolletje betekent. Dit betekent dat er 4 weken extra komen dat jij in de luiers zit. + je krijgt ook nog een straf. Je straf kan van alles zijn en dat beslis ik. Voor je straf nu neem ik de ps3 en tv mee.”

Ik zei “nee daar blijf je van af. Ik heb voor die dingen betaald ze zijn van mij.” Mama was niet blij met het antwoord dat ik haar gaf. Ze zei “hier is momenteel niets meer van jou. Ik ben hier de baas en het wordt hoog tijd dat jij dat accepteert.”

Ze ontkoppelde de PS3 en TV. 1 voor 1 bracht ze het weg. Zelf al mijn spelletjes nam ze mee. Ze duwde me onver zodat ik op mijn bed lag en niet rechtzat zoals daar juist. Mama schoof de luier onder mijn billen. Ze zalfde en poederde me zoals daarnet. De luier werd strak aangesloten.

Ik herlegde me en deed mijn dekens over me heen. Mama gaf me een kus. Ze verliet de kamer. Ik dacht na ‘ik heb 4 begin weken gekregen + de weken van de bolletjes. Ik had 1 geel en 1 zwart bolletje dus zo een 5 weken er bij. Komt op 9 weken uit. Dat worden 9 lange weken.

Toen ik wakker werd wou ik wraak. Ik kon niets beters bedenken dan in mijn luier te plassen en poepen zodat zij het zou moeten opruimen. Ik deed wat ik dacht. Het voelde toch raar om in een luier te poepen. Zou ik er gewend aan kunnen geraken vroeg ik me af.

Mama kwam mijn kamer binnen en zei “jij ook al wakker.” Ik zei “ja, mama.” Mama deed mijn dekens weg. Ze bekeek mijn luier. Mama zei “zo te zien heb je een groot ongeluk gehad. Zowel plassen als poepen. Dat zonder mij iets te zeggen dat zijn weer 3 weken bij.”

Ik zei “alsof het mij wat kan schelen.” Mama verschoonde mijn luier. ik werd boos want ik zag dat ik al 2 bolletjes had op de datum van vandaag. Natuurlijk was het mijn eigen schuld maar ik wou gewoon geen luier dragen.

Uit een woedebui opende ik de luier. De luier smeet ik in de hoek van de kamer. Ik nam een boxershort. Deed deze boxershort aan en ging naar beneden voor mijn ontbijt. Beneden was mama al aan het ontbijten. Ze keek me aan. Mama zag natuurlijk meteen dat ik geen luier droeg.

Ze werd gewoon rood van woede. Ze nam me bij mijn arm. Mama trok me naar boven. Al mijn tegenstribbelen hielp niets. Ze was gewoon te sterk. Boven werd ik op bed gelegd. Mama scheurde mijn boxershort kapot.

Ze nam de luier in de hoek van mijn kamer. De luier werd onder mijn billen gelegd. Ze zalfde en poederde me weer in en sloot de luier. Ik keek haar aan met betraande ogen. Ze zei “dit is je eigen schuld jongen. Je krijgt weer een zwart bolletje. 4 weken extra en je straf is dat ik nu beslis wat je gaat dragen. Al zeker geen boxershorts meer.”

Ze deed mijn kast open. Mama nam al mijn boxershorts vast. Ze verliet de kamer. In plaats van mijn boxershorts kwamen mijn luier er te liggen. Ze deed de deuren van de kast dicht. Mama deed de kast op slot voor ze mijn kamer verliet.

Ik bleef op bed liggen. Tot ik de deurbel hoorde gaan. Ik herinnerde me weer dat mijn 2 neefjes van 6 kwamen. Roi en Luc een tweeling. Ik hoorde tante praten met mama. Ik bleef boven tot tante weg was. Tante vertrok en ik ging naar beneden

Ze stonden nog in de gang. Roi zei meteen “Rik is een baby. Rik is een baby.” Dan keek Roi naar zijn broertje en zei “Luc en Rik zijn baby’s. Luc en Rik zijn baby’s.” Mama vroeg “waarom is Luc ook een baby?” Roi zei “omdat hij nog ’s nachts in bed plast doet mama hem een luier om.”

Mama zei “ha zo, maar Roi je bent al een grote jongen. wees nu eens een lieve jongen en plaag je broer niet meer met dat hij in bedplast.” Roi zei “oké tante.” Mama zei “wat willen de jongens gaan doen.”

Luc zei “ik wil gaan schommelen.” “dan kan baby Rik ons duwen” voegde Roi er aan toe. Roi was niet op zijn mondje gevallen. Mama zei “oké, Rik je hebt ze gehoord. Naar buiten met jullie.”

We gingen naar buiten. Roi en Luc namen hun plaatsen op de schommelstoelen. Ik begon ze te duwen. Ze begonnen te lachen. Tot mijn grote ergernis want nu kwam Katlijn kijken wat er aan de hand was.

Ze keek vanuit haar raam. Toen ze me zag zwaaide ze naar me. Ik zwaaide terug. Na een tijd moest ik Roi stoppen met duwen. Hij sprong van de schommel. Hij liep zo snel mogelijk naar binnen. Ik hoorde hem nog tante roepen.

Ik duwde Luc verder. Roi kwam na enige tijd terug naar buiten. Hij zei “ik ben naar de wc geweest. Tante is op zolder bezig.” Nu was mijn kans om naar de wc te gaan zonder dat iemand er achter kwam. Ik liep naar binnen.

Deed mijn luier open en deed al mijn behoeften. Ik spoelde door. Ik probeerde zo snel mogelijk de luier weer om te krijgen. Ik hoorde mama naar beneden komen. Ze vroeg “Luc ben jij dat op de wc?”

Ik kon niets zeggen anders wist ze dat ik het was. Toen ik de luier goed had gekregen verliet ik de wc. Mama stond me buiten op te wachten. Ze keek boos. Ze zei “zo heb ik jouw luier niet vast gemaakt.”

Ik zei “mama ik moest nodig naar de wc. Als ik het in mijn luier gedaan had was ik een slecht voorbeeld voor Roi en Luc.” Mama zei “dan zal ik ze eens tonnen wat er gebeurt als je stout bent.” Mama riep Roi en Luc naar binnen.

We ging met zen 4e naar mijn kamer. Ze zette een zwart bolletje op de kalender. Mama ging zitten op de rand van mijn bed. Ze zei “ik ga jullie laten zie wat er gebeurt met stoute jongentjes. Ze nam mijn hand en trok me bij haar. Mama legde me over haar knie.

Ze deed de luier open. Ze gaf me 20 klappen om mijn blote kont. Het ergst van alles was het gelach van Roi. Luc lachte niet maar Roi zo luid dat hij voor beide lachte. Na de klappen deed ze me de luier weer om.

Mama zei “we gaan spaghetti eten.” Ik zei “dat hebben we gisteren toch al gegeten.” Mama zei “ja, maar er is nog genoeg overschot voor ons 4e.” We gingen naar beneden en namen onze plaatsen aan tafel.

Na het eten kwam mama met een servet af. Ik dacht ‘dat is zeker om de monden van Roi en Luc af te kuizen.’ Maar ik dacht verkeerd. Ze kuiste mijn mond af. Ze zei “jouw mond is het vuilst van allen.”

Roi zei “tante mogen we tv kijken.” Mama zei “ja, Roi dat mag. Neem Rik wel mee en let op hem dat hij bij jullie blijft.” Ik zei “maar ik wou gaan lezen.” Mama zei “nee, je blijft bij Roi en Luc.

We keken een dikke 2 uur tekenfilms. Ik begon me echt dood te vervelen. Dus verliet ik de woonkamer en ging naar boven. Onder weg op de trap riep Roi “Rik hier blijven. Jij mag niet naar daar.” Ik zei “ga toch naar je tekenfilms kijken.”

Roi zei “ik ben de baas jij gaat hier blijven.” Ik werd boos wat dacht dat kind wel dat hij mij zou kunnen commanderen. Ik liep terug naar beneden. Roi smeet ik op de grond. Hij begon te wenen en mama kwam af.

Mama was boos. Ze raapte Roi op en trooste hem. Mama bracht Roi naar de living. Ze kwam terug. Mama zei “wat moet ik met jouw aanvangen. Je kunt je niet aan de regels houden. Je bent gemeen tegen je neefjes. Weet je wat ik ga een nieuw bolletje uitvinden. Deze keer een rode. Dat betekent dat je heel stout bent geweest. En het zorgt ervoor dat alle bolletjes die na een rode komen op dezelfde dag voor het dubbele telt. Maar zelf al verwittig je me dat je moet plassen of poepen het wordt toch een bolletje. Dus nu kun je niet meer vandaag je kleine of grote boodschappen doen zonder een bolletje te krijgen.”

Ik keek mama boos aan. Ik zei “maar mama hij is te ver gegaan.” Mama zei “hij is 6 jaar. Ga maar in de hoek staan ik ben je vandaag meer dan beu.” Ik ging in de hoek staan. Ik vond mezelf nu een peuter die straf kreeg.

Na een paar uur in de hoek te staan begon ik me toch behoorlijk te vervelen. Ik moest dan ook nog plassen. Ik riep een paar keer mama. Maar kreeg nooit een antwoord. Ik besloot uiteindelijk maar te plassen.

Niet veel later kreeg ik de drang om te poepen. Nu riep ik harder om mama maar kreeg geen antwoord. Ik besloot maar eens te gaan kijken. In de living zat ze met mijn 2 neefjes naar de tv te kijken. Ik zei “ik heb wel geroepen.”

Mama zei “ja en dan. Je bent gestraft ga maar terug in de hoek staan.” Ik zei “maar ik moet poepen.” Mama zei “poep dan maar je krijgt er dan wel een bruin bolletje voor.” Ik zei “maar dat is niet eerlijk.” Mama zei “wat ook niet eerlijk is is dat een 17 jarige een 6 jarige slaat.”

Ik ging terug naar de gang en ging weer in de hoek staan. Ik was van plan om zo lang mogelijk mijn grote boodschap op te houden. Uiteindelijk moest ik toegeven aan de drang. Mijn luier kwam vol poep te zitten.

Ik bleef wachten tot mama me zou verschonen. Maar ze kwam niet. De deurbel ging. Dat kon maar 1 iemand zijn. Mijn tante de moeder van Roi en Luc. Mama kwam de gang in. Ze deed de deur open. Tante kwam binnen.

Tante liep naar me toe. Ze gaf me wat zachte klopjes op mijn luier. Ze zei “wel Rik weer onzindelijk geworden?” Mama zei “dat is hij zeker geworden. Hij moet van mij in de luiers. Maar hij mag me nog zeggen wanneer hij moet plassen en poepen. Zover heeft hij het nog maar enkel keren gedaan. En dat was doen hij straf had.”

Tante zei “straf had.” Mama zei “ja, hij heeft straf. Hij heeft Roi op de grond gesmeten.” Tante zei “dat zal Roi waarschijnlijk uitgelokt hebben. Roi krijgt altijd slagen op school omdat hij de oudere kinderen beledigt.” Mama zei “dat is geen reden dat zijn eigen neef hem mag slaan.”

Tante zei “dat is ook waar. Maar ik moet nu echt door.” Ze ging haar zonen halen en vertrok. Mama zei “kom mee naar boven jij.” We liepen naar boven. Ik ging op mijn bed liggen. Mama zette op mijn kalender een gele en een bruine bolletje naast het rode bolletje.

Ze opende mijn luier. Wreef me schoon met billendoekjes. Nam de vieze luier weg. Ze vouwde de vieze luier dicht en smeet hem in de vuilbak. Ze zei “ga nu in bad. Als je klaar bent kom je terug naar hier dan doe ik je een schone luier. Dan ga je slapen.”

Ik deed wat ze zei. Het bad water was lekker warm. Voor even vergat ik de slechte dingen van vandaag. Ik ging uit bad droogde me af. Ik liep terug naar mijn kamer waar mama al op me aan het wachten was.

Ze schoof een luier onder mijn billen. Mama zalfde en poederde me vooraleer ze de luier vast maakte. Ze deed mijn deken over me. Mama gaf me nog een kus. Ze verliet mijn kamer. Ik was niet blij dat ik al om 8 uur in bed lag.

Ik dacht na ‘vandaag was het weer een lastige dag geweest. Ik heb weer 1 gele bolletje, een bruin bolletje, 2 zwarte bolletjes, een rood bolletje en dan nog een geel en bruin bolletje. Dat zijn 17 extra weken in de luiers. In totaal moet ik nu 26 weken in de luiers. Ik moet beginnen oppassen. Straks zit ik een gans jaar in de luiers.

Ik viel uiteindelijk toch in slaap.
 

diaperdude360

Nieuw lid
Toen ik wakker werd, kreeg ik meteen een sterke drang om te plassen. Ik liep naar de deur maar tot mijn verbazing kon ik de deur niet open. Ze zat op slot. Ik klopte op mijn deur en riep mama. Tot mijn pech kwam er geen reactie. Ik kon het niet meer ophouden en leegde mijn blaas.

Met mijn natte luier ging ik terug in bed. Ik viel uiteindelijk weer in slaap. De volgende keer dat ik wakker werd had ik een drang om te poepen. Ik ging naar mijn deur maar die zat nog altijd op slot. Ik besloot het dan maar te accepteren. Ik poepte mijn hele luier vol. Omdat ik nu toch al een volle luier had zette ik op mijn kalender een geel en een bruin bolletje.
Na nog een heel uur wachten was er eindelijk beweging aan de andere kant van de deur. Mijn moeder deed de deur open. Ze zei “goedemorgen schat. Zo te ruiken heb je je niet schoon weten te houden.”

Ik zei “nee, mama ik heb in mijn luier geplast en gepoept. Wil je me verschonen.” Mama zei “natuurlijk wil ik je luier verschonen. Maar eerst 2 bolletjes zetten op je kalender.” Ik zei “mama dat heb ik al gedaan voor jou.”

Mama lachte en zei “dat is goed maar dat zal ik wel doen. En nu ga ik er toch 2 bij zetten. Ik heb jou nooit toestemming gegeven om het zelf te doen. De volgende keer doe ik het gewoon begrepen.” Ik keek toe hoe ze een extra geel en bruin bolletje zette. Nu had ik al 6 weken extra.

Mijn luier werd snel verschoont. We gingen naar beneden waar mama een maaltijd met eieren gereed maakte. Deze maaltijd was zowel voor het ontbijt als Middagmaal. Want het was inmiddels al 12 uur.

Na de maaltijd gingen we naar mijn kamer. Hier kreeg ik voor het eerst in het weekend kleren aan. Een blauwe jeans broek en een grijze T-shirt had ze voor mij uitgekozen. Ik deed mijn kleren aan.

We gingen naar buiten. In de auto op weg naar het winkelcentrum. Het was druk in het winkelcentrum. Mama ging winkel per winkel af. In 1 van de winkels zei ik tegen mama “ik moet plassen.”

Mama zei “oké, doe maar.” Ik wou wel maar durfde niet. Er waren teveel mensen rond mij. Mama en ik liepen samen naar de openbare toiletten. Hier gingen we de baby verschoonruimte binnen. Eenmaal binnen deed ze mijn broek naar beneden om een droge luier tegen te komen.

Mama zei “jij, moest toch plassen. En nu is je luier nog helemaal schoon. Jongen je gaat me het toch niet lastig maken door af en toe te zeggen dat je moet plassen zonder dat je echt moet plassen.”

Ik zei “mama ik moest echt plassen maar er waren te veel mensen rond mij.” Mama zei “dat is een flauw excuses.” We verlieten de baby verschoonruimte. Ze ging voort met winkelen en ik mocht alles dragen wat zij had gekocht.

Toen ze iets aan het passen was, kreeg ik een sterke drang om te plassen. Ik kon het niet houden. Mijn blaas leegde zich. Mama ging voort met het winkelen. Om een uur of 17 gingen we een mcdonalds binnen.

Mama zei “dit is omdat je zo braaf mee bent geweest naar alle winkels.” Ik zei “bedankt mama.” We aten ons eten. Ik voelde de drang om te poepen. Ik zei “mama ik moet poepen.” Ze zei “oké doe maar.” We ging naar de baby verschoonruimte. Hier trok mijn mama mijn broek naar beneden. om een natte luier tegen te komen.

Ze zei “Rikje je hebt geplast niet gepoept.” Ik zei “ja, ik loop al een tijdje met een natte luier rond. Maar daarnet moest ik poepen en nu niet meer.” Mama zei “Rik dit kan beter geen van die irritante trucks zijn.”
Ik zei “nee mama ik moest echt poepen.” Mama was niet content met het antwoord dat ik haar gaf. We verlieten de ruimte. We gingen naar huis. Thuis aangekomen ging ik naar mijn kamer om in mijn boek te lezen. Na een tijd kreeg ik weer de drang om te poepen. Maar deze keer ging ik mama niet waarschuwen. Ik liet het gewoon gaan.

Tot mijn pech was het deze keer wel echt. Nu zat ik hier met een vol gepoepte luier. Ongelofelijk in de mcdonalds kon ik niet en nu wel. Ik ging gewoon voort lezen. Even later kwam mama de kamer binnen. Ze zei “kom Rikje op bed en dan in bad.” Ik ging op mijn bed liggen.

Ze zette 2 gele bolletjes en 2 bruine bolletjes. Ik zei “waarom zet je 2 gele en bruine bolletjes.” Mama zei “omdat je 2 keer alsof deed en je in je luier geplast en gepoept hebt.” Ik zei “ik deed niet alsof.” Mama negeerde me.

Ze opende de luier en wreef alles schoon. Ze haalde de luier onder me vandaan. Mama vouwde de luier dicht en smeet hem in de vuilbak. Ik ging naar de badkamer. Ik kroop in bad. Na me goed gewassen te hebben en afgedroogd. Liep ik terug naar mijn kamer.

In mijn kamer op mijn bed lag alles al klaar. Een luier, de tube zalf en talkpoeder. Mama kwam mijn kamer binnen. Ze zalfde en poederde me in en sloot de luier. Ze deed de lakens over me. Voor ze de kamer verliet gaf ze me nog een nachtzoen.

Ik dacht ‘als ik nu niet snel probeer om mama haar stomme regels te volgen zit ik hier nog jaren in de luiers. Het zijn er al 36 weken in de luiers.’ Met die gedachten viel ik in slaap.

Ik droomde over dat ik op de schoot zat bij Katlijn. Ik zat allen met een luier aan. Ze keek me verliefd aan. Ze zei “heeft mijn klein ventje honger.” Ik knikte van ja. Ze deed haar T-shirt en bh uit. Ik zag haar mooie borsten. Ze duwde zachtjes tegen mijn hoofd richting haar borsten.

1 van haar borsten kwam in mijn mond te zitten. Ik begon er rustig aan te zuigen. Er kwam moedermelk uit. Ik was aan het drinken doen ik mijn luier nat voelde worden. En meer dan dat ik poepte ook in mijn luier. Toen er geen melk meer uit haar borst kwam, verlegde ze me zodat ik van haar andere borst kon drinken. Tijdens het drinken voelde ik mijn luier nog natter worden.

Na het drinken moest ik nog een boertje laten. Ze droeg me naar een andere kamer. Hier werd ik op een commode gelegd. Ze verschoonde mijn luier. Daarna gaf ze me een kus op mijn kaak. Ze legde me in een ledikant. Hier viel ik in slaap. Ik werd wakker in de echte wereld.

Mijn bed voelde anders aan. Ik wreef er over. Mijn bed was nat. Ik voelde aan mijn luier. Die was doorweekt. Er hing ook een sterke poepgeur in de lucht. Ik voelde aan de achterkant van mijn luier. Er zat daar zeker een dikke lading.

Ik geraakte in paniek. Niet weten wat te doen nu mijn bed nat was. Ik wou er nieuwe bedgoed overdoen maar mijn kast zat op slot. Ik kon ook uit het was hok bedgoed halen. Ik liep naar de deur maar die was ook vast. Wat nu. Mama zal zeker niet blij zijn met een nat bed.

Als je over de duivel spreekt. Ze deed de deur open. Mama zag me staan en zei “zo te zien heeft die luier zijn beste tijd gehad.” Ik zei “mama de luier heeft in bed gelekt.” Ze zei “dat kan ik zien ja. Ga gewoon naast de natte plek liggen dan kan ik je verschonen.” Ze zette een geel en bruin bolletje op mijn kalender.

Mama verschoonde mijn luier en mijn bedgoed. We gingen naar beneden voor het ontbijt. Na het ontbijt zei mama “kom naar boven dan krijg je je kleren om aan te doen.” Mama liep voor mij de gang in. Ik volgde. Mijn luier bleef aan iets vast zitten waardoor de luier open ging.

Ik zei “mama de luier is open.” Ze keek en was niet content ze zei “jongen dat betekent 4 weken extra en een straf. Ik weet al de perfecte straf maar dat is voor morgen.” Ik zei “de luier bleef aan iets vast zitten.” Mama zei “dat zal wel. Hup naar boven.” Ik ging deze keer voor haar naar boven.

Mama had mijn luier in haar handen. Ik ging zoals gewoonlijk op bed liggen. Ze zette een zwart bolletje op de kalender. Mama deed me de luier om. Ze nam de kleren die ik moest aandoen. Toen ik omgekleed was gingen we naar beneden. Hier maakte ik mijn rugzak klaar.

We gingen samen naar buiten. Katlijn stond ons al op te wachten. Ze stak haar hand uit. Ik nam die maar al te graag aan. Mama zei “Katlijn zou jij met Rikje na school naar een apotheek kunnen gaan om dikkere nachtluiers en inleg luiers.”

Ze zei “ja, dat zullen we zeker doen.” Mama zei “je kent de regels toch.” Katlijn knikte. Mama gaf me nog een zoen voor Katlijn en ik vertrokken. Onder weg naar school keek niemand raar naar ons. Meeste mensen dachten zeker dat het een jonge moeder was die haar kind naar school bracht.

Toen we aan school kwamen liet ik de hand van Katlijn los. Ik liep naar mijn vrienden zoals elke schooldag ochtend. Niemand die iets merkte dat ik een luier droeg. Ik kreeg geen enkel opmerking over een dikke kont. Niemand had iets door.

Zelf niet toen ik in mijn luier aan het plassen was tijdens de les. Tijdens de lunch ging ik naar het zieken lokaal. Hier was Katlijn bezig met papieren in te vullen. Ze zei “wacht even Rikje ik zal zo je luier verschonen.” Tijdens de tijd dat ik aan het wachten was perste ik een paar flinke drollen in mijn luier. Dan moest ik niet nog eens terug komen.

Toen ze klaar was met haar papier werk tilde ze me op. Ze zei “kom dan ga ik je een schone luier omdoen.” Ze legde me op de onderzoekstafel. Katlijn deed mijn broek naar beneden. Ze verschoonde mijn luier.

Na de verschoning ging ik weer naar mijn vrienden toe. De rest van de dag verliep normaal. Katlijn stond me al op te wachten aan de schoolpoort. Ik liep naar haar toe. Ze zei “fijne dag gehad Rikje.” Ik zei “ja, niemand heeft iets gemerkt van mijn luier.”

Ze zei “dat is goed, maar we moeten nu wel nog nachtluiers en inleggers kopen. Bij de apotheek.” Ze nam mijn hand vast. Katlijn trok me mee naar de overkant van de straat. Ik dacht ‘we gaan toch niet een apotheek binnen die rechtover de school staat. Dan zullen mensen het binnen de korste keren doorhebben.’

We gingen toch naar binnen. De mevrouw achter de balie zei “wat kan ik voor jullie doen.” Katlijn zei “deze kleine jongen plast nog ’s nachts in bed. De luiers die hij nu draagt houden lekken niet tegen als hij slaapt.”

De mevrouw kwam van achter de balie en begeleide ons naar een aparte ruimte achterin. Hier werd ik door Katlijn opgetild. Ze legde me neer op een grote verschoonkussen. De mevrouw zei “bent u hier al eens eerder geweest omdat u weet dat hij op het verschoonkussen moet.” Katlijn zei “ja, met mijn oudere broer toen hij nog in bedplaste.”

De mevrouw zei “dat moet dan lang gelden zijn.” Katlijn knikte van ja. De mevrouw kwam naar me toe en trok mijn broek naar beneden. Ze zei “zijn deze luiers dan niet sterk genoeg om alles te absorberen.” Katlijn zei “nee, dat zijn ze niet”

De mevrouw knikte. Ze nam uit een la 7 verschillende luiers. Ze zei “deze zijn allemaal dikker en gemaakt om meer te absorberen. Ik zal ze bij hem 1 voor 1 om doen om te zien welke soort bij hem het meest past.”

Ze probeerde mijn luier open te doen maar ik stribbelde tegen. Katlijn probeerde het ook maar ik wou niet dat deze mevrouw mij naakt zou zien. Katlijn zei “Rikje je bent stout bezig. Je krijgt een rood bolletje op je kalender.”

Met die woorden stopte ik met tegen te werken. Ik dacht misschien als ik nu braaf was dat ze toch geen rood bolletje zou zetten. De mevrouw deed me luier af en om en weer af. Nu ik ze alle 7 heb gepast zei ze “de 2de en de 6de soort luier paste hem het best.”

Katlijn zei “geef dan maar 1 pak van beide. En als het kan nog 2 pakken inlegluiers.” De mevrouw haalde alles bij een. Katlijn betaalde voor alles. Mijn broek geraakte niet over de luier die ik nu droeg. Mijn broek vloog in mijn rugzak.

Katlijn tilde me op en droeg me naar haar huis. Toen we de apotheek verlieten was ik al lang blij dat niemand van school nog rond school stond. Onderweg kwamen we ook maar een paar mensen tegen. Die hadden het te druk om maar naar mij te kijken. Ik dacht eerder dat iedereen zou kijken want ik werd gedragen en mijn luier was zichtbaar.

Bij Katlijn thuis zette ze alles af in de gang. We gingen naar de living waar ze de tv op zette. Ze zette het op pokemon. Ze zei “dat vinden toch alle 12 jarige leuk.” Ik zei “denk het.” Ze zette me op haar schoot.

Na een tijd vroeg ze “Rikje heb jij drost.” Ik knikte van ja. Ik hoopte dat ze het zou doen zoals in mijn droom. Maar ze zette me van haar schoot en ging naar de keuken. Ze kwam terug met een glas cola en een plastiek beker.

Ze gaf mij de beker. Katlijn ging weer zitten. Ze nam mij weer op haar schoot. Ik keek wat er in de beker zat. Het was gewoon melk. Het kwam dicht bij de droom die ik vannacht had. Ik dronk van mijn beker melk.

De deurbel ging. Ze tilde me op en ging de deur open doen. Het was mama. Mama nam me meteen over. Ik dronk snel mijn beker melk leeg. Mama gaf de beker aan Katlijn. Katlijn gaf mama alle zakken en mijn rugzak.

Ze zei “is mijn kleine jongen braaf geweest.” Katlijn zei “hij is over het algemeen heel braaf geweest. Maar in de apotheek heeft hij een rood bolletje verdient.” Mama zei “een rood bolletje dat is niet goed Rikje.” Ik zei “sorry mama.”

Mama zei “tegen mij moet je geen sorry zeggen.” Ik zei “sorry Katlijn.” Katlijn zei “geeft niet hoor jongen wat gebeurt is is gebeurt.” Ze wreef door mijn haren. Mama zei “is dit nu één van zijn nachtluiers.” Katlijn zei “nee, er zitten 2 soorten nachtluiers bij die hem beter passen. Deze is volgens de apotheekster te groot.”

Mama zei “oké tijd om naar huis te gaan.” Katlijn zei “oké daag Rikje. O ja hij heeft vandaag een geel, een bruin en een rood bolletje verdient.” Mama zei “eerst het rood bolletje en dan de rest of omgekeerd.” Katlijn zei “omgekeerd hij had eerst een natte en vieze luier voor hij stout is geweest.”

Mama droeg me naar huis. Thuis zette ze alle spullen op hun plaats. De luiers kwamen in mijn kast te zitten op mijn kamer. Ik was een boek aan het lezen terwijl mama eten aan het maken was. Ik was me zo aan het inleven in het verhaal dat ik niet voelde dat ik in mijn luier aan het plassen was. Dit is ook de hoofd reden dat ik zo vaak een natte broek had. Ik lees graag maar leef me te veel in waardoor ik niet oplet wanneer ik plas.

Mama kwam me halen. Het eten was gereed. Ze tilde me op. Mama droeg me naar beneden. Ik werd op mijn stoel gezet. Zodra mama zat begonnen we met eten. Na het eten ging ik weer naar boven. Het was moeilijk om met deze luier de trappen op te geraken.

Boven ging ik voort met lezen. Na een tijd kreeg ik drang om te poepen. Dit deed ik dan ook. Het had toch geen nut om mama er op de hoogte van te brengen. Ik had toch een rood bolletje. Dat betekent dat het niet uitmaakte of ik ze verwittigde of niet het ging toch gewoon meegerekend worden en zelf verdubbeld.

Om 18 uur 45 kwam mama mijn kamer binnen. Ze zei “ga maar op het bed liggen dan kan ik je klaar maken zodat je in bad kunt gaan en dan naar bed.” Ik zei “oké mama.” Ik ging op mijn bed liggen. Ze opende mijn luier en maakte alles schoon. Ze nam de vuile luier van onder me. Dicht ging de luier. De luier verdween in de vuilbak.

Mama zette op de kalender nog een geel en bruin bolletje na het rood bolletje. Ik ging naar de badkamer en nam een ontspannend bad. Ik droogde me af. In mijn kamer lag alles al klaar een nachtluier, talkpoeder, tube zalf en een plastiek broekje.

Mama kwam de kamer binnen. Ik zei “waarvoor dient dat plastiek broekje.” Mama zei “het plastiek broekje heeft een slot. Dat zorgt er voor dat jij je luier niet meer kunt af doen. Maar het plastiek broekje spant wel behoorlijk. Dus als je een paar dagen een brave jongen kan zijn laat ik het plastiek broekje weer weg. Totdat je dan weer je luier zelf afdoet dan komt het terug. Maar zie het zo in deze tijd kun je geen zwarte bolletjes verdienen.”

Ik ging liggen. Mama vouwde de luier open. Ze schoof de luier ondermijn billen. Ze zalfde en poederde me in. Ze sloot de luier. Ik ging recht staan. Ze hield het plastiek broekje voor mijn voeten. Ik stapte voet per voet in het broekje. Mama trok het tot over de luier.

Ik ging in bed liggen en mama dekte me in. Ze gaf me nog een nacht zoen voor ze mijn kamer verliet. Ik rekende uit hoeveel weken ik weer bij had. Dit waren er 16 weken + mijn al 36 verdiende weken. Het kwam neer op 52 weken. Dit stond gelijk aan 1 jaar. Een heel jaar in de luiers dat zag ik niet zitten.

Ik probeerde nog een manier te vinden om hier van af te komen maar kon niets bedenken. Ik viel uiteindelijk toch in slaap.
 

diaperdude360

Nieuw lid
Ik werd wakker met een stijve. Ik dacht ‘het is nu toch lang geleden dat ik ben klaar gekomen.’ Ik deed mijn best om zo stil mogelijk te zijn. Maar met dat plastiek broekje kraakte het meer dan met gewoon mijn luier.

Toen het mij eindelijk gelukt was kreunde ik van genoot. Iets wat ik beter niet gedaan had want mama stond in mijn kamer. Ze zei “hier heb ik ook al een bolletje voor.” Ze nam een grijze stift. Er kwam een grijs bolletje te staan op mijn kalender.

Ik wist niet wat dit betekende. Ik vroeg “hoeveel weken is een grijs bolletje.” Mama zei “geen weken. Het grijs bolletje is zoals het rood bolletje. Alleen het verdubbeld niet de hoeveelheid weken. Die blijven het zelfde als je een ongelukje zou hebben.”

Ik dacht ‘weer een dag dat ik het niet moet zeggen dat ik moet plassen of poepen.’ Mama maakte het slot van het plastiek broekje los. Ze trok het uit. Mama opende mijn luier en wreef alles schoon met billendoekjes.

Ze nam een schone luier. Het pak inleggers had ze ook vast. Ze vouwde de luier open. Nam een inlegger. Ze legde de inlegger op de geopende luier. Zo werd de luier onder mij geschoven. Ze zalfde en poederde me in. Mama sloot de luier.

Mama ging naar de kast. Ze nam een plastiek broekje. 1 dat even groot was als ik van nacht aan had. Ze hield het plastiek broekje weer aan mijn voeten. Ik stapte er in. Ze trok het over mijn luier.

We gingen samen naar beneden. Hier aten we ons ontbijt. Na het ontbijt gingen we naar boven. Mama koos hier welke kleren ik zou dragen. Ze koos voor een jeans dat wijder zat dan die van gisteren. Ook koos ze voor een zwarte T-shirt en een paar kousen. Nadat ik me had aangekleed kreeg ik nog een pull om aan te doen.

Ik zocht mijn gerief bij een. Mama en ik liepen samen naar buiten. Katlijn stond op me te wachten. Mama zei “goedemorgen Katlijn. Rik heeft al een grijs bolletje. Dus het maakt niet uit of hij zegt dat hij moet plassen of poepen. Als word nu meegeteld.”

Katlijn zei “en verdubbeld zoals een rood bolletje?” Mama zei “nee, niet verbubbelt gewoon volgens de normale regeling. Hij heeft ook een straf van gisteren. Het moet te zien zijn dat hij een luier draagt. Zoals nu. Het best is een inlegger in zijn luier leggen. Dat heeft hij een dikke luier kont.”

Mama klopte even op mijn kont. Katlijn zei “heeft hij ook een plastiek broekje aan.” Ik knikte van ja. Mama gaf me nog een kus op mijn kaak. Ze zei “wees een lieve jongen op school en bij Katlijn.” Ik zei “oké mama.”

Katlijn stak haar hand uit. Zonder 1 moment van aarzeling nam ik haar hand vast. We gingen naar school. Aan school liet ik haar hand los. Ik liep naar mijn vrienden. Ik hoorde mensen lachen. Sommige wijste zelf naar mij.

Met die inlegger was mijn luier nu duidelijk zichtbaar. Mijn vrienden vroegen waarom ik een luier droeg. Ik legde hun alles uit. Meeste toonde begrip op. Een paar vonden het maar raar. Anderen gaven mijn moeder zelfs gelijk.

Jens zei “Rik mag ik bij jouw komen logeren van vrijdag na school tot zondag avond.” Ik zei “ja, ik heb er geen problemen mee. Maar ik moet het wel aan mijn mama vragen.” Jens zei “ik hoop dat het mag. Want ik heb geen zin een heel weekend alleen thuis te zitten.”

Jens was mijn beste vriend. Ook de enige die op voorrand wist dat ik soms nog eens in mijn broek plaste. Na de eerste les gingen we naar een ander lokaal. Onderweg kwam ik Katlijn tegen. Katlijn kwam op me af. Ze trok mijn broek naar beneden en keek of ik verschoont moest worden.

Er passeerde net een klas 1ste jaartjes. Ze begonnen allemaal te wijzen en te lachen. Ik vond het extreem beschamend. Katlijn negeerde het en zei “Rikje je luier is nat maar kan heus nog wat hebben. In de pauze moet je toch eens bij mij komen.”

Ik knikte oké. Katlijn vertrok. Ik liep samen met mijn klasgenoten door naar ons lokaal. Tijdens de les kon ik niet stil zitten. Ik moest plots nodig poepen. Maar natuurlijk wou ik het niet in de les doen.

De leerkracht viel op dat niet alles goed was. Hij zei “Rik als je naar de wc moet mag je heus gaan hoor.” Ik zei “mag ik naar de hulpverpleegster gaan.” Iemand riep “Rik moet een schone luier.” Hij zei “Om een schone luier? Dat is waar ook jij bent de jongen die nog luiers op school draagt. Ga maar naar de hulpverpleegster .”

Ik verliet de klas. Uit de klas poepte ik mijn luier vol. Ik ging naar Katlijn. Toen ze me zag keek ze naar haar horloge. Ze zei “het is toch nog geen speeltijd.” Ik zei “ik mocht van de leerkracht naar hier komen. Katlijn verschoonde mijn luier.

Toen ik terug kwam bij de les was het nog 5 minuten tot de speeltijd. De lessen hier na gingen snel voorbij. Meeste leerlingen keken me wel nog aan. Dat ik zo een dikke luier droeg. Door die stomme inlegger is de luier 2 keer zo dik waardoor de luier nu zichtbaar is onder mijn broek.

Voor de rest van de dag verliep alles goed. Ik moest juist na het laatste lesuur nog eens verschoont worden. Katlijn en ik liepen hand in hand naar huis. Ik struikelde over iets waardoor ik op de grond terecht kwam.

Katlijn tilde me op. Ze gaf me een kusje op de kaak en zei “gaat het jonge.” Ik zei “ja het gaat.” Ze zei “ik zal je dragen tot we thuis zijn dan kan je niet meer vallen.” Ik vond het enerzijds best fijn om gedragen te worden door haar. Anderzijds was dit ook vernederend.

Bij katlijn thuis. Zette ze de tv weer op pokemon. Mijn nam ze weer op haar schoot. Ik dacht terug aan mijn droom over haar. Ik wou zo graag aan haar borsten beginnen te zuigen zoals in mijn droom.
Ik kon het me gewoon niet laten. Voorzichtig ging ik met mijn hoofd naar hij borst. Ik nam het in mijn mond en begon te zuigen. Katlijn schrok en zette me van haar schoot. Ze zei “rikje wat was dat.” Ik zei “ik ben verliefd op jou. Ik had een droom waar ik aan je borsten aan het zuigen was.”

Katlijn zei “Rikje we kunnen geen relatie hebben om verschillende redenen. Hoofdzakelijk omdat jij nog een kind bent. Een kind van 12 jaar.” Ik zei “ik ben wel 17 jaar.” ik nam mijn portefeuille uit mijn broek. Ik liet haar mijn identiteitskaart zien. Katlijn zei “het maakt niet uit dat je 12 of 17 bent. Je bent gewoon nog te jong. Als je nu 5 jaar ouder was en misschien iets groter dan heel misschien.”

Ik zei “sorry dat ik het geprobeerd heb.” Ze zei “het geeft niet jongen. Het zijn jouw gevoelens die je verkeert hebben gestuurd. Op een dag zul je een meisje tegenkomen waarvan je nog meer gaat houden.”

Ik zei “en zij zal me net zo afwijzen als jij.” Katlijn zei “misschien niet meteen aan haar borsten beginnen te zuigen zou ook helpen.” Hierom moest ik toch wat lachen. Niet omdat het grappig was maar op de manier dat ze het zei.

De deurbel ging. Katlijn tilde me op. Ze deed de deur open. Mama nam me van haar over. Ik zei “kunnen we naar huis gaan mama.” Mama zei “natuurlijk schatje, maar eerst even horen of je vandaag braaf bent geweest.”

Ik zei “ik wil naar huis.” Mama zei “het zal niet lang duren hoor. Maar waarom heb jij zo een haast om naar huis te gaan.” Katlijn zei “omdat ik zijn hart heb gebroken. Hij was blijkbaar verliefd op mij. Maar ik heb hem moeten afwijzen. Met hoofdreden hij is nog een kind.”

Mama zei “ach Rikje toch. Katlijn zou jij Rik nog willen helpen op school.” Ze zei “ja, hij mag ook nog altijd na school bij mij blijven. Zolang hij me maar niet probeert te versieren.” Mama lachte. We namen afscheid.

Toen we thuis waren begon ik te wenen. Ik zei “waarom houd ze niet van mij.” Mama zei “ze houdt wel van jou maar op een andere manier dan jij van haar. Kom kom zo erg is het niet. Je zult wel met een ander meisje in liefde vallen.”

Mama trooste me. Ze wou me op de grond laten staan. Ik zei “mama wil je me nog even vast houden.” Mama zei “oké schatje.” Ze hield me vast. Mama droeg me het hele huis door. Uiteindelijk ben ik zelf in slaap gevallen terwijl ze me droeg.

Ik werd wakker. Mijn hoofd lag op mama haar schoot. Ik keek haar aan. Ze lachte me vriendelijk toe. Ik zei “sorry mama.” Mama zei “het is niet erg hoor schatje. Als je moet slapen dan moet je slapen.”

Ik zei “Jens heeft gevraagd of hij mag komen logeren dit weekend van vrijdag na school tot zondag avond. Anders zit hij alleen thuis.” Mama zei “hij mag komen als hij bereid is om luiers te dragen. Je mag ook al je vrienden uitnodigen om vrijdag voetbal hier te komen spelen als ze bereid zijn luiers te dragen.” Ik zei “oké mama, maar waarom moeten zij ook luiers dragen.” Mama zei “omdat ik vind als mijn kleine zoon in luiers moet rondlopen zijn vrienden hetzelfde kunnen doen als ze langs komen. Al is het alleen maar om hem te steunen.” Ik zei “oké mama.” Er zal toch niemand komen dacht ik.

We gingen aan tafel. Aten ons avond eten. Mama ging afwassen. Ik zat op mijn kamer een boek te lezen. Ik leefde me helemaal in. Ik wou even deze wereld verlaten en me concentreren op mijn boek.

Maar omdat ik zo geconcentreerd was voelde ik niet dat ik in mijn luier plaste en poepte. Het was pas als mama me kwam schoonmaken om in bad te gaan dat ik het merkte. Ik ging op mijn bed liggen. Mama deed me mijn broek uit. Ze deed het plastiek broekje uit.
Voorzichtig opende ze de luier. Mama nam de billendoekjes. Ze begon me schoon te wrijven. Ze trok de luier van onder me. De luier vouwde ze dicht. Ik ging recht staan. Ik trok mijn T-shirt uit en ging naar de badkamer.

In de badkamer waste ik me. Poetste ik mijn tanden. Ik ging terug naar mijn kamer. Mama was bezig met mijn kalender in orde te doen. Ik ging op bed liggen. Ze schoof de nachtluier onder me. Zalfde en poederde me in. Ze sloot de luier.

Het plastiek broekje kreeg ik ook nog aan. Mama dekte me in. Ik kreeg een nachtzoen voor ze de kamer verliet. Ik keek naar mijn klok het was 19u30. Een week geleden lag ik pas om 24 uur in bed. Het duurde enige tijd voor ik in slaap lag.

Ik werd wakker met een natte luier. Maar ik had het gevoel dat ik nog moest plassen. Dus liet ik het lopen. Ik stapte uit bed. Liep naar de deur die was weer vast. Ik ging op mijn bed liggen en wachte op mama.

De deur ging open mama kwam binnen. Ze zei “van ’s morgens al een geel bolletje.” Ik zei “2 gele bolletjes mijn luier was al nat toen ik wakker werd. Dan heb ik er nog eens in geplast.” Mama zei “ik waardeer je eerlijkheid.” Mama zette 2 gele bolletjes op de kalender.

Ze verschoonde mijn luier. Ik kreeg weer een gewone luier om zonder inlegger. Maar wat ik wel weer om kreeg was een plastiek broekje met slot. Deze was wel kleiner dan die dat ik aanhad met mijn nachtluier.

Mama en ik gingen naar beneden. We aten ons ontbijt. Daarna gingen we weer naar boven. Hier kreeg mijn kleren voor de dag. Als ik gekleed was liepen we naar buiten. We wachte op Katlijn. Ze kwam na 3 minuten af.

Ze zei “sorry dat ik zo laat ben ik moest rap nog iemand bellen.” Mama zei “dat is niets we staan hier zelf nog maar 5 minuutjes.” Katlijn stak haar hand uit. Ik begon te twijfelen of ik die zou aannemen. Maar uiteindelijk besloot ik ze toch een hand te geven.

Samen liepen we naar school. Op school liet ik haar hand los. Ik liep naar mijn vrienden. Iedereen was er. Ik zei “vrijdag avond mag iedereen komen om voetbal te spelen als jullie bereid zijn luiers te dragen heeft mijn mama gezegd”

Er was niet veel enthousiasme. Totdat Jens zei “dat lijkt me leuk met zen alle voetballen. Die luiers dragen dat nemen we erbij. Het zal toch maar voor 1 avond zijn terwijl je ze elke dag moet dragen.” Nu begon iedereen zijn gedacht te zeggen.

Het kwam neer dat iedereen het eens werd met Jens. De lessen begonnen. Er gebeurde niet veel interessant op school. Juist dat ik eens verschoont moest worden. Gelukkig is het woensdag dus ik had nog een halve dag voor mezelf.
Ik liep samen met Katlijn de school uit. We liepen weer hand in hand. Ik struikelde weer op dezelfde plek als gisteren. Katlijn tilde me weer op. Ze zei “jij doet dit toch niet zodat ik je ga dragen he duigenmiet.” Ik zei “nee, ik doe dit niet expres.”

Ze gaf me een kus op mijn wang. Ze droeg me tot aan mijn huis. Mama stond al op ons te wachten. Ze nam me over van Katlijn en zette me in de auto. Mama reed met de auto naar haar werk.

We stapte uit de auto. Mama nam nog een grote tas uit de auto. Ze zei “sorry Rik maar je zult op het kinderdag verblijf van het bedrijf moeten blijven. Katlijn heeft een afspraak en ik moet werken.” Ik zei “het geeft niet.”

We stapte het bedrijf binnen. Er zat een mevrouw aan de balie. Mama zei “Lucy kan jij Rik naar het kinderdagverblijf brengen.” De mevrouw antwoordde met “natuurlijk mevrouw De Bok.” Ze kwam van achter haar balie. Mama zei “Rikje ik wil dat je braaf bent oké.”

Ik zei “oké mama.” Ze gaf me een knuffel en een kus op mijn wang. Mama ging weg. Lucy kwam naar me toe. Ze zei “wat zit er in deze tas Rikje.” Ik zei “weet ik niet.” Lucy zei “ik zal eens zien.” Ze opende de tas.

Deze zat vol met luiers, billendoekjes, talkpoeder en zalf. Er zat ook een sleutel voor het plastiek broekje bij. Lucy zei “jij draagt nog luiers.” Ik knikte van ja. Ze zei “dat is niet zo erg er is nog een jonge van jouw leeftijd die hier elke woensdag is en hij zit ook in de luiers. Wel omdat hij incontinent is .”

Ik zei “wat is incontinent.” Ze zei “dat is als je niet voelt dat je moet plassen of poepen. Kom we gaan naar het verblijf.” Ze tilde me op met haar ene arm. Met haar andere arm droeg ze mijn tas vol luiers ,…

Lucy vroeg “weet jij wat wij hier doen.” Ik zei “nee, mama praat nooit over haar werk.” Ze zei “wij maken de luiertjes die jij draagt. We maken ook luiers voor baby’s. Jouw mama is één van de bazen van ons bedrijf.”

Ik zei “dat wist ik niet.” We kwamen aan bij het verblijf. Er kwam een mevrouw op ons af. Lucy zei “dit is Karen. Zij is hier de oppas. Maar ieder kindje noemt haar tante.” Karen zei “is dit een nieuw kindje dat bij mij komt.” Ze nam me over van Lucy.

Lucy gaf haar ook de tas met luiers. Ze vertrok en ik bleef achter bij Karen. Karen zei “noem mij maar tante. Ik ben hier de oppas. Als je een schone luier nodig hebt moet je het maar zeggen. Tommy kom eens hier.”

Er kwam een jongen van 13 of 14 jaar. Tante zei “Tommy dit is Rik een nieuw kindje dat hier komt. Kan jij hem rondleiden.” Tommy knikte van ja. Ik werd op de grond gezet. Tommy zei “jij draagt ook zeker een luier.” Ik zei “ja, hoe wist je dat.” Hij zei “iedereen hier draagt nog een luier. Meestal is het juist ik en een paar peuters. Want kinderen die geen luiers meer dragen gaan naar een andere kinderverblijf. Tante zorgt voor die met luiers.”

Ik zei “maar weten ze dan niet dat wij ook al tieners zijn.” Tommy zei “dat maakt niet uit wij dragen nog luiers dus zitten we hier. Maar ken ik jou nergens van.” Hij bekeek me heel goed. Tommy zei “nu weet ik het jij bent die jonge dat gisteren met een opvallende dikke luier op school rond liep.”

Ik begon te blozen. Iemand van school hier tegenkomen was best vernederend. Tommy zei “ik ben daar aan het kleuren wil je ook mee doen.” Ik knikte van ja. Hij nam een tekening en gaf die aan mij.

Ik begon te kleuren net als Tommy. Ik zei “maar als jij ook luiers draagt. Wie verschoont jou dan als je op school bent.” Tommy zei “ikzelf ik heb het me geleerd dan moest ik niet afhankelijk zijn van iemand anders.”

Ik zei “bij mij doet de hulpverpleegster het.” Tommy zei “weet ik er staan foto’s van op facebook.” Ik zei “wat! Er staan foto’s van mij op facebook.” Tommy zei “ja, zelf waar je ziet dat je juist gaat of bent verschoont.”

Ik zei “wie heeft die er op gezet.” Tommy zei “iemand dat een schuilnaam gebruikt.” Ik vond het maar raar dat iemand foto’s van mij op facebook zette. Tommy zei “het is bijna tijd dat we gaan eten. Daarna is er een verplichte middagdutje.” Ik zei “kunnen we dat middagdutje niet gewoon overslaan.” Tommy zei “bang van niet.”

Even later werd iedereen bij een geroepen. Tommy en ik zaten naast één aan tafel. We kregen allemaal een bordje met daarop stukjes boterham. Aan de stukjes zaten ook geen korst meer. Na alles op gegeten te hebben begon tante 1 voor 1 de peuters weg te nemen.

Tommy zei “kom we gaan nog wat kleuren. Het duurt toch nog een tijd voor het aan ons is om gereed te worden gemaakt voor ons middagdutje. Kleuren is eigenlijk het enige dat hier nog leuk is om te doen.”

Ik zei “Vroeger kleurde ik nog vaak maar ben gestopt toen ik 11 werd.” Tommy zei “je kan hier ook met Duplo spelen of met poppen.” Ik zei “dan toch maar kleuren.” Mijn tekening was bijna volledig ingekleurd toen tante me optilde.

Ze droeg me. Tante stopte ook een zuigflesje in mijn mond. Ik dacht dat moet ik wel leeg drinken zeker. Ik begon rustig te zuigen. Na het leeg was werd ik op een commode gelegd. Hier werd ik uitgekleed en verschoond. Het plastiek broekje deed ze me niet aan.

Tante nam ook een pyjama maar dan 1 dat uit 1 stuk bestond met voetjes. Ik kreeg dat aan. Ze droeg me naar een ledikant. Ik werd er ingelegd. Tante gaf me ook een teddybeer. Ik kreeg ook een speen in mijn mond.

Ze gaf me nog een kus. Ze liet me alleen achter in het ledikant. Na een tijd zag ik haar terug komen met Tommy in haar armen. Tommy had ook een pyjama aan uit 1 stuk. Ze legde hem in het ledikant aan de andere kant van de kamer.

Hij werd ingestopt kreeg een knuffel en een speen. Tante vertrok. Tommy zwaaide naar me. Ik zwaaide terug naar hem. Het licht ging uit. Het duurde niet lang voor ik in slaap lag.

Ik droomde dat ik onder een tafel zat. Ik hoorde iemand mijn naam roepen. Die stem herkende ik het was Katlijn. Ik kroop van onder de tafel. Katlijn zag me. Ze tilde me op. Ze zei “Rikje verstopte je je nu al weer. Jij kleine deugniet.

Katlijn ging op haar zetel zitten. Ze zette mij op haar schoot. Er stond een flesje warme melk op de koffietafel. Ze nam het en stak het in mijn mond. Ik begon er aan te zuigen. Terwijl ik dronk voelde ik mijn luier zich vullen met poep.

Katlijn zei “zo te ruiken heeft er iemand een vieze luier.” Na het flesje werd ik opgetilde. Ze bracht me naar boven waar ik in een babykamer terecht kwam. Hier werd ik op een commode gelegd en verschoond. Ze stopte nog een speen in mijn mond. Ze gaf me nog een zoen op mijn kaak terwijl ze me in het ledikant legde.

Dit alles vond ik fijn. Maar wat raar was ik was dat ik niet op mijn normale grote was. Ik was nu nog kleiner dan ik nu al ben. Het kon ook geen herinnering zijn van toen ik een baby was want Katlijn was toen zelf nog maar 6-7 jaar. Terwijl ze nu echt een volwassen vrouw leek te zijn.

Uiteindelijk viel ik in slaap in het ledikant en werd ik wakker in de echte wereld. Ik voelde aan de achterkant van mijn luier. Ik had in mijn luier gepoept toen ik sliep. Dat maakte de droom nog echter want ik had daar ook gepoept.

De verzorgster kwam. Ze tilde me uit het ledikant. Ze droeg me naar de commode waar ik verschoond werd. Ze zei “jij bent een lange slaper. Normaal als het de eerste dag van een nieuw kindje is slapen ze niet zo lang als jij hebt gedaan. Meestal zijn ze zelf als eerste wakker.”

Ze zette me bij Tommy neer. Tommy had net als ik nog zijn pyjama aan en zijn speen in zijn mond. Ik had alleen ook nog mijn teddybeer bij mij. Ik kleurde mijn tekening verder af. Ik was net met de tweede begonnen toen ik werd opgetild.

Het was mama. Ze zei “schatje wat zie jij er leuk uit. Wat een mooie tekening heb jij ingekleurd deze zullen we zeker op de koelkast plakken.” Ze droeg me naar tante. Tante zei “hij is heel braaf geweest. Hij was een plezier om te hier te hebben.”

Mama zei “dat is goed om te horen. Rikje wil jij hier ook volgende week woensdag komen.” Ik knikte volop van ja. Mama zei “dat is duidelijk een ja.” We verlieten de kinderverblijf. Mama zei “wil je thuis ook zo een ledikant.” Ik schudde van nee. Ik had er wel geweldig in geslapen maar als iemand het zou ontdekken ben ik de klos. Er stonden nu al foto’s van mijn in luier op facebook volgens Tommy als dat er nog bij kwam staan zou ik nooit meer een normaal leven kunnen leiden.

We gingen naar huis. Thuis gingen we meteen aan tafel. Na het eten ging mama tv kijken. Ik nam mijn speen weer en deed hem in mijn mond. Toen dacht ik er aan dit was eigenlijk van het kinderdagverblijf net als de pyjama en de teddybeer.

Ik liep naar mama. Ik nam mijn speen weer uit mijn mond. Ze zei “jij mag gerust je speen in je mond houden hoor.” Ik zei “maar dat is toch eigenlijk eigendom van het kinderdagverblijf. Moeten we het niet terug geven.”

Mama zei “nee, ik heb het over gekocht + nog wat extra pyjama’s. Dus maak je geen zorgen de pyjama, knuffel en speen zijn van jou.” Mama nam me bij haar op schoot. Ze stopte de speen weer in mijn mond.

Ik begon rustig met mijn knuffel te spelen. Na een tijd gespeeld te hebben stond mama recht. Ze liep met mij in haar armen naar boven. Hier legde ze me op mijn bed. Ze opende de pyjama. Ze haalde me er uit. Mijn luier werd ook geopend. Mama wreef me schoon met billendoekjes. Ik stond recht en liep naar de badkamer.

Ik ging in bad, droogde me af en poetste mijn tanden. In mijn kamer was mama bezig met mijn kalender in orde te brengen. Er stonden alleen gele en bruine bolletjes bij vandaag. Ik ging op bed liggen. Mama deed me mijn luier om. Ze deed me ook mijn pyjama weer aan.

De speen ging weer in mijn mond en ik kreeg ook de knuffel. Ze ging op de rand van mijn bed zitten. Mama nam het boek waar ik in aan het lezen was. Na het zoeken waar ik was gebleven begon ze er uit voor te lezen.

Na een tijdje van voor gelezen te worden, sloot mama het boek. Ze legde het terug op de plaats waar het van kwam. Voor ze de kamer verliet kreeg ik nog een nachtzoen. Ik viel vredig in slaap.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Heerlijk verhaal om te lezen er zitten af en toe wat kleine foutjes in maar die vind ik niet storend.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Uit het leven gegrepen U 44
ar Leven met dl zijn en beetje abdl(ontdekken) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
P Leven in leefgroep 16+ Board 6
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
MaidRegina Hoe mijn leven verloopt! Voorstellen 11
Friese Luier Ster x Luier gerelateerd tegenkomen tijdens het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Nog niet klaar Het leven van gerrit H 6
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
DLY85 Awkward situaties over abdl in het normale leven. Pub 15
Offline Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
L Liefde van je leven vertellen over je abdl L 0
Dips N' Bricks Dips & Bricks Mijn Luier Leven D 6
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
Winnie de Poep Juridische vraag over AB in het openbare leven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L mijn luier leven M 6
B mijn leven M 3
Tuutje24 AB/DL verweven in het dagelijks leven? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
R het leven van Micheal en Mellisa L 8
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
pampervuller Geloof je dat er een god bestaat of geloof je in buitenaarts leven. Pub 32
N hoi ik ben: luier een fijn gevoel maar knap lastig in het leven Voorstellen 11
T Tom's nieuwe leven T 21
Koekie Oude topic's nieuw leven inblazen Pub 12
J Mijn leven M 2
P Weekend van me leven gehad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
underjamsftw Vraagje voor mensen die op de rand Limburg/Antwerpen leven Pub 0
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
Little Alexia Prinsessen leven P 6
T dubbel-leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M veranderingen in men leven V 52
A het nieuwe leven (reageren please) 18 + graag 16+ Verhalen 8
J de Raarste dag uit mijn leven Q R 9
Anomiem12575123672371651 Het ABDL-zijn en de gevolgen daarvan op het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DL_Michel Mijn meisjes leven M 5
DL_Michel Mijn leven na een dagje dierentuin M 2
1 je hele leven écht een baby zijn... Pub 8
DL_Michel het Luier-leven van Eva L 18
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Maestro een Nieuw leven (B) N 7
G Saai Leven Tiener Baby's / Luierliefhebbers 25
D Baby Rik B 5
Similar threads














































Bovenaan