Het mysterie

Tim93

Nieuw lid
Hallo iedereen,

Dit is mijn eerste poging om een verhaal te schrijven, althans ik heb al wel meerdere iddeen zowel in mijn hoofd als op papier, maar dit is het eerste wat ik hier plaats. Het is een verhaal in de ik persoon wat voor mij nog even wennen is. Ik wil overigens wel duidelijk maken dat de hoofdpersoon in dit verhaal geen personificatie van mezelf is, of van iemand anders. Het verhaal is pure fictie.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, lang is het op dit moment nog niet, maar er volgt snel meer ;)

Werktitel: Het Mysterie

Een ochtend vol verschrikkingen:

Versuft kwam ik, terwijl de eerste vogels de volgende morgen alweer aankondigden, bij mijn huis aan. Na een gevecht met de sleutel die maar niet in het slot leek te passen, stapte ik over de drempel en liep zwalkend naar mijn slaapkamer. Waar ik met mijn kleren nog aan op mijn bed in slaap viel, een korte en roerige slaap tegemoet…

…..Met een knallende koppijn sla ik de luid piepende wekker naast mijn hoofd met een even knallende klap in de snooze-stand, langzaam begin ik me te beseffen dat ik wakker ben. Het kost me nog minstens een kwartier totdat ik ook daadwerkelijk zover ben dat ik weer een beetje helder kan denken. Ik rek me nog maar een keer uit, en kom tot de conclusie dat ik blijkbaar een leuke avond heb gehad aangezien ik niet meer de moeite heb genomen om mijn kleren uit te trekken voordat ik in slaap viel.

Ik overtuig mezelf dat ik nu toch echt op moet staan, omdat ik anders te laat op mijn werk ga komen iets wat ik echt niet kan gebruiken. Op het moment dat ik opsta gaat er een koude rilling door mijn onderlichaam, een vreemd onheilspellend gevoel maakt zich van me meester. De koude rilling wordt gevolgd door een nog kouder en vochtig gevoel rond mijn billen. Ik voel ook een bobbel tussen mijn benen, hier klopt iets niet, ik trek met een ruk mijn spijkerbroek naar beneden. Ik verlam van de schrik, tussen mijn benen ligt een vol geplaste dikke stinkende koude natte luier!
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Mooi geschreven!

Goede opbouw ook, alleen had het inderdaad wel wat langer gemogen...
Keep going! :p

~ LB
 
Bovenaan