het opvoedingscentrum ( vlaams )

M

miss-lozer

Guest
het opvoedingscentrum

inhoudstafel :
proloog
1 terugkijk
2 welkom!

proloog :
ik ben Rosalie Coppens .
ik heb juist mijn jaar bvl acter de rug .
Ik ben veranderd dit jaar van een klas latijn dan naar technisch en dan naar de b-stroom laat nu eenmaal sporen na .
Maar ik had nu eenmaal nooit gedacht dat mijn ouders mij dit zouden aandoen .
Ik ben vastbesloten dit gedoe zo zwaar te dwarsbomen dat ik win en ze mij hier niet meer willen hebben .




1 terugkijk

ik zat op de trein en zag van alles voorbij razen .
het was nog een halfuurtje reizen .
mijn moeder zij dat het een zomerkamp was om een dame te worden .
Als je het mij vraagt was het eerder een strafkamp ofzoiets toch .
Ik zag het aan haar ogen ze kon nu eenmaal niet liegen .
Mijn ouders hadden dit jaar al veel geleden .
ik was naar de b-stroom gegaan niet dat dat verkeerd was maar daar was er nu eenmaalja hoe zal ik het
zeggen ze rookten er sneller drinken zitten aan wiet en maagd zijn op je veertien is een wonder daar .
Ik had er wel vrienden redelijk veel maar goede invloed dat is wat anders .
ik had twee verschillende soorten vrienden .
1 de vrienden met gezondverstand slim, vriendelijk , te braaf
2 vrienden die impulsief zijn ze zijn gemeen en achterbaks maar best lief ze zijn TOP
laten we zeggen dat ik die van twee leuker vond maar met mijn probleemen kon ik terrecht bij 1 .
We zijn wel een beetje uit elkaar gegroeid sinds ik op een andere campus zat .
ik was volgens hun krapuul geworden .
Ik rookte niet was nog een maagd dronk nog geen alchol maar ging wel om met de mensen die het deden .
Daarom was ik direct zoals hun ik was een van hun maar niet zoals hun .
Ik had supergoede punten en was populair en braaf .
maar goed .
Opeens zag ik op het bordje dat we er waren ik scharreld mijn tijdschriften en snoep bijeens stak alles in mijn tas en stapte uit .
ik stapte door tot aan een lcoket haald nog even wat uit de automaat ging naar toilet at de automaat snoepjes op . Ademde in en uit en ging op het stationsplein op zoek naar de persoon die me naar het centrum moest brengen ze zou een bordje met mijn naam moeten hebben .
Ik zag er een vrouw staan met een busje en mijn naam op ik liep naar haar toe met een vriendelijke glimlach .
Ze lachter niet terug toen ik bij haar was pakte ze mijn bagage af en stak het in de koffer ik moest vanachter instappen . het was een echt busje ik zag twee jongens en nog een meisje .
" rosalie gordel om "zei de vrouw .ik gehoorzaamde .
' kinderen ik wil de gehelerit geen woord horen we zijn er binnen drie kwartier '
Ze begon te rijden. en ik zag veel groen tot ze op een bepaald moment stopte en uitstapte een een poort opendeed en terug instapte en het hek weer opslot deed . Jammer genoeg kon ik het gebouw niet zie, ze reed verder en we wachten af

2 welkom !
de vrouw reed een rondje met on rond het gebouw .
Het was een groot gebouw het leek wat op een kasteel aan de onderste ramen waren er geen tralies .
de ramen daarboven waren er wel en hellemaal boven kon ik niet zien . Er was een groot terrein rond het huis maar aan de uiteinde waren er hekken . Toen stopte ze voor het gebouw en mochten we uitstappen .
het andere meisje vroeg of ze de koffers moest helpen uitladen en ze kreeg een gemeene nee . Opeens kwam er een mooie vrouw buitn en een man de vrouw droeg een zwarte jruk had een netjes opgestoken kapsel droeg rode lippenstift wat eyliner en mascara de man droeg een zwart pak ze stopte boven aan de trap .
" dankje juffrouw marthe " zei de vrou . ' graag gedaan hoor ! " zie juffrouw marthe .
De vrouw daalde de trap af .
'hannelore veroesten ? ' zie de vrouw
' wa ' zie hannerlore
' valt meer mee dan je moeder zei erik van looy en tim vereisen ? "
ik hoorde twee keer ene jaar in koor .
" lopen jullie alle drie eens mee met meneer "
" zo zo de beruchte rosalie coppens antwoord maar niet maar volg me "
ik volgde haar naar de kamer achter de trap met kantoor op ik moest gaan zitten en marthe kwam binnen met thee .
' rosalie rosalie rosalie dat ik jou hier welkom mag heten .
je bent zelf niet door je school gestuurd , laat ik even vertellen wat je hier doed meisje je bent geboren in de juiste kringen je bent beeldschoon en je vergooit alles je ouders hebben gevraagd of ik je deze zomer ook wil opvangen , de andere krijgen veel straffen enzo om weer een normaal gedrag te krijgen bij jou zal je ook worden gestraft maar je krijgt privelessen in etiquette van mij je zal wel zien wat er komt "
Ze sotnd op en we gingen naar buiten naar de derde verdieping de andere hadden aan de overkant een kleine kamer maar ik kreeg de grote deur die rechtover de trap was ik gind binnen en ik had daar een tweepersoons bed televisie nachtkastjes privebadkamer in looptkast zo een luxe voor zo een hel . ' mevrouw ik heb geen kleren meer ' ' dat komt nog antwoorde ze ik wachtte af terwijl ik alleen was in de kamer en alles bekeek
 
M

miss-lozer

Guest
3

klopklop
ze kwam binnen met ee pakketje .
- kleed je maar uit
- uim ok maar kunt u dan misschien weggaan .
- hahahah meisje toch welkom in je nieuwe wereld zo dingen moet je verdienen
- dan doe ik het toch gewoon niet ?
ze pakte me vast en trok men t-shirt en jeans uit . men ballerinas en men slipje .
- ga liggen en hef je kont op .
ik dee dat maar want ze leek redeijk pissig . toen ik dat had gedaan pakte ze van het pakketje iets dat op een kussen leek .
ze vouwde het open voor men gezicht het was een soort onderbroek maar iets of wat dikker ik trok het aan .
ik kreeg nog een rode t-shirt e een beige rokje een marine bauwe trui en rode ballerinas .
we zakter een verdieping daar was er een vrijie tijd lokaal , klasokaa , straflokalen ik mocht naar het vrijie tijds lokaa .
daar zaten de jongeren van in het busje er werd ons meegedeed dat wa nog even vrije-tijd hadden en daarna was er een kamer-moment waarbij iedereen bij haar langs zou moeten gaan .
toen ze weg was begonnen we te babbelen en zetten we de televisie aan er was nik te zien dus keken we in de kasten . veel boeken en er was een kast waar het etiquette dvds opplakte maar daar lag een brief dat je alles moest verdiennen ik denk dat na een uurtje juffrouw marthe terugkwam .
- allemaal naar jullie kamer ik kom jullie zo halen
iedereen ging naar boven en juffrouw marthe beef een tijdje weg ik had de tijd maar gedood met hun regelement en opvoedkundig plan te lezen dat er we lag . ik moest meer naar beneden en in een grote kamer binnengaan ; daar zaten mevrouw meneer een jongeman die iets ouder was dan mij 18 gok ik en een jongedame ook van die leeftijd dan juf marthe nog en dat was het . mevrouw wenkte naar een stoe die voor de ange tafel stond het was een krukje redelijk laag bij de grond .
 

lorddiaper

I'm the best baby girl i can be
leuk verhaal en alles hoor maar plz LET OP JE SPELLING het wordt dan een stuk leuker en makkelijker om te lezen. ion palats vsn zio
 
Bovenaan