het Pamper kwartet

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 20,0%
  • 6

    Stemmen: 1 20,0%
  • 7

    Stemmen: 1 20,0%
  • 8

    Stemmen: 2 40,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Drynites Lover


Een groepje jongens uit Amersfoort besloten na een lange periode van vriendschap eens op vakantie te gaan met zijn allen. Ze kenden elkaar inmiddels al vanaf de kleuterschool. Gek eigenlijk. Want het toeval trof dat ze alle een en dezelfde hobby hadden, namelijk luiers dragen. Hiermee zijn ze al bezig vanaf de vierde klas. Destijds hadden ze een clubje genaamd "Het Pamper kwartet" ze kochten van hun zakgeld geen snoep maar pakken Pampers, die ze de tijd dat ze vrij waren droegen en uiteraard gebruikte. Om het weekend sliepen ze weer bij een ander en namen 1 nam dan de Pampers mee en als ze eenmaal op bed lagen hup aan.

Ze ging dit al die jaren nu zitten ze al weer op de grote-school, maar nog steeds gaan ze met de Pamper om ieder weekend samen op pad.

Nu is het grote vakantie en ze gaan op vakantie met zijn alleen een huisje huren op een bungalow park. Maar wie kwam daar aan? Een van het stelletje kwam aan met een vriend die eigenlijk ook wel mee wilde, maar hij wist niets van dat ze pampers droegen. Dus gingen ze eerst in overleg en besloten dat hij mee mocht maar hij moest ook wel een luier aan. Toeval trof dat hij in het diepste van het diepste geheim het ook wel prettig vond zo'n luier aan en zij zo ik ga even mijn spullen pakken en gelijk een pak Libero's kopen want van Pampers krijg ik uitslag.

Zo gingen ze met de bus naar 't treinstation bepakt met koffers kleding, beddengoed en luiers stapten ze op de trein naar Limburg. Op het station stond er een pendelbusje naar het bungalowpark klaar ze stapte in en de chauffeur zag de pakken luiers en vroeg waarvoor ze die luiers bij hadden. Waarop een van hen zij. Wij zijn een clubje van vrienden met allemaal de zelfde afwijking we plassen nog in bed en zo doende hebben we luiers nodig. A zij de chauffeur en liep naar de voorkant en startte de bus.

Na het inchecken gingen ze naar het huisje toe om de kamers in te richten om hierna gelijk maar aan het luier festijn te beginnen. De ene trok zijn Libero aan en de rest der Pampers en zo gingen ze naar een film zitten kijken. 's Avonds gingen ze naar het zwembad toe in Luier liepen ze door het park naar het zwembad. Bij de ene was hij nog voller als bij de ander. Bij het zwembad liepen ze naar een grote kleed ruimte omdaar de zwembroeken aan te doen. In deze kamer waren ook nog wat andere mensen. Ze besloten te wachten tot deze weg waren, want het stond natuurlijk wel gek 4 tieners in een luier.

Toen de kamer leeg was gingen ze naar binnen en kleedden ze zich om toen een van hen de luiers in de afval emmer gooide kwam er een klein jongetje binnen die zei: Ha, ha dragen jullie nog luiers ook vader kwam binnen. He is dat waar wat mijn zoontje zegt, hebben jullie luiers aan gehad? Ja, probleem mee? Eigenlijk wel zei de man. Ik hou niet zo van dat type mensen. O zei de ander dus heb een hekel aan personen die in hun broek plassen. Zit de zaak zo zei die vader dan bied ik mijn excuses aan, ik dacht dat jullie van die fun luier dragers waren. Nee ben je gek.

Dat liep goed af zeg, wat als die man ons niet geloofd had dan hadden we een probleem. Ja zij een ander zindelijkheid probleem. De rest lachte en ze doken het zwembad in. Tegen sluitings tijd gingen ze weer naar de kleedruimte om weer huiswaarts te gaan. Ze trokken hun luiers aan en gingen naar het huisje toe. Daar gingen ze naar bed en sliepen bijna gelijk in. De volgende dag bleek dat er niemand 's nachts zo in zijn luier had geplast dat hij zelfs tijdens de nacht een schone heeft aan moeten trekken. Er lag namelijk een volle luier in de afval emmer in de wc. Bah wat vies. Een van de jongens had in zijn luier gepoept en had deze bijna heel de nacht aan gehouden heel de slaapkamer rook vies. Snel de ramen open bedden open dat het kan luchten.

Vandaag besloten ze naar een attractie park te gaan in luier natuurlijk ze gingen opweg. Maar al snel kwam de Libero drager erachter dat zijn zijn luier vergeten was en hij had al in deze geplassen ook. Ojee straks moet ik me verschonen en heb ik niets bij. Gelukkig hadden ze in het attratie park een verschoning ruimte waar alle maten luiers klaar lagen zodat mensen deze konden pakken. Ook hij pakte de Libero in zijn maat deed deze om en ze hadden de dag van hun leven. Eenmaal weer in de bungalow verschoonde ze zich en gingen een hapje eten om hun vakantie af te sluiten. Ze gignen naar bed met een schone luier naar de trein en voor ze thuis waren waren de luiers goed vol en uitgedaan zodat de ouders er niet achter hun hobby kwamen.

Zo eindigt dit verhaal.....
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Pamper - Konijntje Ik ben Pamper-Konijntje ,29j, nieuw hier. België/ Turnhout Voorstellen 28
Pamperslove Zoek een pamper vriendje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 38
P wat hebben jullie aan om te slapen? Polls 236
P Slapen met pamper Contact advertenties 13
P Pamper dragen Contact advertenties 12
P Slapen met pamper Contact advertenties 4
Pampertiener Pamper contact limburg Contact advertenties 4
L Volle vrouw voor pamper date Contact advertenties 2
bilie Pamper om voor meerdere dagen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Wandelen in luier (pamper) en t-shirt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 64
S thuiszorg komt de pamper aandoen Pub 36
Nickdl Pamper maat 7 Luiers 14
Y Broertjes pamper B 39
Darth_696 Verhaal Klaar Ik mag bij de buurvrouw een pamper dragen I 405
H Op zoek naar luier die op Pampers lijkt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
P Hoe leer ik plassen in pamper Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
P Wie heeft waar al heerlijke sex gehad met pamper aan 16+ Board 9
B Pamper omdoen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
S OM tegen foutparkeerder: "U had maar een pamper moeten aantrekken" Pub 15
I Pamper weekend P 7
Joeyb pamper Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
P Pamper aandoen bij iemand anders ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Easy-Ryder Tena Flex met een Pamper Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
S Japanse pamper verschoont je tijdens slaap Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Easy-Ryder tape met pamper beer erop Luiers 6
adidaslover pamper loop schijndel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
piessebed pamper gelekt AB/DL Fotos 3
luierfan_boy pamper vraagjeee Tiener board 11
J Wat vinden jullie leuk om te doen als je in een pamper loopt VVV 50
D steven alias pamper moderator talk 0
Bovenaan