Het verhaal van Mien

appeltje89

Nieuw lid
Deel 1 van het verhaal van Mien

Het verhaal van Mien
Mien is een vrouw van 24 , ze droomt al jaren van een speciale baby behandeling met bdsm onderdelen. Maar hoe zou ze dat ooit kunnen meemaken? Na lang zoeken vind ze een site op internet waar speciale mensen op zitten , ze begint profielen te lezen en vindt een man die dit wel zou willen doen. Pieter is een man van 35 en verpleegkundige van beroep. Hij heeft ook heel wat fantasietjes die nooit tot werkelijkheid gekomen zijn. Mien en Pieter raken aan de praat op de chat. Mien verteld over haar fantasietjes , plassen in bed , gestrafd worden met een luier , vast gebonden worden om te slapen , speciale kledij waar ze zelf niet uit kan , niet meer mogen stappen , geen controle hebben over eten en drinken , geen controle hebben over blaas en darmen, medische onderzoeken , gips , spalken , rolstoel … Het lijkt te klikken , maar Mien is bang… moet ze wel afspreken met deze man ? Is hij niet wat eng ? Ze spreken uiteindelijk af in een station waar veel mensen zijn. Pieter staat haar op te wachten aan de voorkant , ze gaan samen iets drinken in een rustig cafeetje , hij ziet er heel lief en vriendelijk uit en is heel geduldig. Ze praten over koetjes en kalfjes , over elkaars werk en zo van die zaken. Ze spreken af om eens bij hem thuis af te spreken om elkaar wat beter te leren kennen.
De tijd tot die datum chatten en smssen ze heel vaak. Pieter vraagt of Mien in een luier durft te komen. Mien zegt dat ze het wil proberen.
Het is donderdag, morgen hebben ze afgesproken. Mien heeft een luierbroekje klaargelegd en smst naar Pieter of ze die echt moet om doen. Pieter zegt ‘ja dat zou ik heeeel erg fijn vinden’. Mien slaapt die nacht echt niet goed. Vrijdag vertrekt ze om 10 u met haar luierbroekje om naar Pieter. Om 11u komt ze toe en ze belt aan. Het is een gewoon rijhuis. Pieter doet open en is deftig gekleed. Hemd , jeans , leuke schoenen. Ze gaat binnen en Pieter vraagt of ze graag een rondleiding wil. Tuurlijk wil ze dat. Ze weet uit verhalen dat hij zijn huis helemaal heeft ingericht (of toch de bovenste verdieping) . Mien is heeeel benieuwd. Ze gaan naar boven. De eerste kamer die hij toont is een badkamer. Een heel leuk bad staat in de hoek van de kamer , en er staat een doos met allerhande badspeeltjes naast. Ook liggen er handdoeken in allerhande leuke kleurtjes , geel , rood , oranje , blauw ,… Mien krijgt al kriebels in haar buik van opwinding… Aan de andere kant staat een lange donker bruine kast met een groot verzorgingskussen op. Er hangt een plankje waar allerhande verzorgingsmateriaal op staat, zwitsalzalf , termometer, neusspoeling , … Hij doet 1 van de kasten open en Mien ziet luiers liggen in alle kleuren en maten … De volgende kast zit vol met kleren , rompertjes , slaapzakken , kruippakjes , pyama’s , … Een derde kast zit vol medisch materiaal , sondevoeding, sondes , catheters , speculum , klysma materiaal en nog veeeel meer. De laatste kast zit vol met riemen , segufix , spreidbroek, medicatiedoosjes, en nog veel meer.
Mien staat met haar mond open te kijken. Pieter ziet het en lacht eens lief. Hij vraagt of ze dat leuk vind. Ze zegt zacht ‘ja maar ook allemaal wel een beetje heel spannend’. Dat is normaal antwoord Pieter. Zullen we naar de volgende kamer gaan ? Mien knikt. De volgende kamer is een zeer ruime kamer , in deze kamer staat een groot babybed en een grote box. In een hoekje staat ook een roze rolstoel die niet helemaal normaal is , het bestaat uit heel wat stevige riemen en is ook groter dan een gewone rolstoel , er is een hoofdsteun en een klos bij de benen. Hij is in mooie badstof , die wss heel zacht zit. Er staat ook een grote ‘wipper’ zo een ding waar ze kleine babys in zetten , maar dan in een volwassen uitvoering , het ziet er eigenlijk een leuke zetel uit. Uiteraard ook hier heel wat riempjes. Het is een heel mooie kleurrijke kamer. De muren hebben felle kleurtjes , een muur is rood met vlinders op , de muur waar het bed staat is lichtblauw en daar staan elfjes op geschilderd , de andere muren zijn licht geel en licht groen maar deze vallen minder op. Boven het bed hangt een mobiel met lichtjes en bewegende figuurtjes. Er staat opnieuw een grote comode met een verschoonkussen. In deze kasten zit enkel en alleen heel wat speelgoed . De laatste kamer is een eetkamer met een keukentje. Er staat een grote kinderstoel die meer weg heeft van een buggy dan van een eetstoel ,omdat hij gemaakt is in zachte stof. Opnieuw heel wat riemen om de baby goed vast te zetten. Er staan ook enkele ‘papegaaien’ waar je zakken van sondevoeding aan kunt hangen. In de frigo van de keuken zitten allerhande potjes babyvoeding. In de lade en kasten zitten baby lepeltjes, slabbetjes , baby bordjes , babyflessen, tuitbekers en nog veel meer. Mien kan zich bijna niet meer inhouden en wil eigenlijk stiekem al heel graag een nachtje hier blijven. Ze gaan samen naar beneden en Pieter vraagt of ze iets wil dringen. Dat wil ze graag. Pieter komt af met een glas water dat goed gevuld is. Ze praten nog wat over hoe mooi het is gemaakt en dat ze al helemaal zin heeft gekregen… Pieter vraagt of ze morgen moet werken. Mien zegt ‘nee ik moet niet werken , maar wat zeg ik tegen mijn ouders ? ‘ Pieter zegt dat ze toch wel iets kan verzinnen als ze het echt wil. Mien belt haar ouders en zegt dat ze bij een vriend blijft slapen. Pieter weet dat Mien graag een aanleiding wil om baby te zijn… Hij bedenkt snel een plannetje. Ze gaan samen op stap naar de stad maar eerst moet ze haar glas water uitdrinken zegt Pieter.
Ze gaan samen een korte uitstap doen in de stad. Mien heeft nog steeds haar luier om , en dat weet Pieter maar al te goed. Ze lopen rond en plots zegt Mien ‘ik moet dringend plassen’ Pieter zegt ‘jaja we zoeken straks een toilet’. Pieter had stiekem een plasmiddeltje in het water van Mien gedaan ,waardoor ze nu echt wel al dringend moet plassen , ze kan het niet meer ophouden en laat het met een beetje schaamte lopen in haar luier. Pieter doet alsof hij het niet merkt. Even later komen ze een toilet tegen, Pieter zegt ‘ga nu maar ‘ Mien fluistert ‘het is al niet meer nodig’ Pieter kijkt lachend naar Mien en ze gaan samen naar huis. P
Thuis gekomen zegt Pieter dat Mien direct naar boven moet gaan , naar de badkamer. Mien doet dit en wacht tot Pieter komt. Pieter komt binnen en vraagt nu plots streng ‘wel ??? kan jij niet even je plas ophouden ? moest die luier echt nat ???’ Mien weet even niet zo goed wat gezegd en kijkt dan maar naar de grond. Pieter neemt haar op en gooit haar niet zo zacht op het verzorgingskussen. Hij kleed haar snel en vlot uit alsof hij dit echt wel gewend is. Hij doet de luier uit en veegt haar snel wat mooi. Hij kijkt Mien aan en vraagt ‘wat gaan we doen ? vind je dat je nog een kans verdient om te bewijzen dat je zonder luier kunt ?’ Mien knikt zacht … Pieter neemt wat zalf en smeert die op het poesje en aan het plasgaatje van Mien. Wat Mien niet weet is dat die zalf alles eventjes verdoofd (voor een uur of 3) Pieter doet haar een mooi roze slipje aan en doet haar ook een mooi roze pakje aan met een rits op de rug. Mien voelt zich wat raar maar gaat er mee akkoord. Ze krijgt schoenen aan en ze gaan samen naar beneden. Ze spelen een gezelschap spel en Mien krijgt een half litertje water, ze eten zoutjes en daar krijg Mien heel erg veel dorst van. Ze spelen een groot uur en ze amuseren zich eigenlijk wel goed. Na anderhalf uur voelt Mien haar broek plots nat worden , ze wordt helemaal rood en kijkt naar haar broek. Pieter ziet het en kijkt ook naar haar. Pieter staat recht en roept ‘wat doe jij nu ????’ Mien weet het zelf niet en zegt ‘sorry , ik kon er niks aan doen’. Pieter gaat bij haar zitten en zegt ‘niet erg meisje , maar je zult nu toch echt wel luiers om moeten vrees ik …’ Mien knikt… Pieter gaat met zijn hand door Mien haar haar , tis niet erg meid , komt allemaal goed. Er komt een kleine glimlach op Mien haar gezicht , want eigenlijk had ze dit echt gewild.
Ze gaan samen naar boven en Pieter doet haar pakje uit , haar slipje uit en neemt een dikke luier uit de kast. Hij smeert stiekem weer wat van de verdovende zalf en doet de luier lief om. Ze krijgt ook een nieuw kruippakje aan met een rits op de rug. Het is ondertussen wel tijd geworden om te eten. Ze gaan naar de eetkamer en Mien moet in de stoel. Pieter doet alle riemen goed dicht en maakt ook haar handen vast. Pieter zegt ‘babys kunnen zelf nog niet eten’. Hij haalt een potje babyvoeding uit en warmt het op in de microgolf. Mien heeft daar eigenlijk niet zoveel zin in… ze weet dat die smaak niet zo super lekker is. Ze krijgt een baby achtig slabbetje om en kijkt een beetje vies. Niet vies kijken hoor meid, of ik doe iets veel minder aangenaam dan dit … iets wat je zeker niet leuk zou vinden … Pieter doet nog eerst een klein klemmetje op elke mondhoek van Mien. Mien vraagt voorzichtig ‘waar dient dat voor???’ Dat zul je wel merken antwoord Pieter. Mien probeert haar mond goed open te doen , maar hoe meer ze probeert hoe meer pijn het doet. Ze kan haar mond maar een paar cm open doen zonder dat het pijn doet. Pieter neemt een lepel die redelijk groot is en geeft Mien een hapje eten, doordat ze haar mond niet helemaal open kan doen zonder pijn valt de helft naast haar mond , na hap 1 is haar mond al volledig besmeurd en zijn er al vlekken op haar slabbetje. Ze voelt zich nu echt wel heel erg klein. En de klemmetjes doen echt geen deugd.
Ze voelt zich al helemaal baby door al het morsen. Het potje is op , lekker was anders , maar het viel wel mee. Ze krijgt nog een flesje met water , maar ook dit gaat zeer moeilijk, het loopt langs haar mondhoeken weer uit haar mond door die stomme klemmetjes. Pieter kijkt en lacht … Mien vind het stiekem wel leuk, maar mss moet ze dat niet te veel laten merken.
Mien moet nog wat blijven zitten in de stoel. Ondertussen gaat Pieter allerhande dingen halen in de andere kamer. Mien kijkt wat rond en denkt ff na hoe ze daar nu zit , eigenlijk zit ze te genieten , maar ze is ook benieuwd naar meer … wat gaat er nog komen , … Pieter komt terug binnen en heeft een riemensysteem mee. Hij haalt mij uit de stoel en vraagt me om op mijn knietjes te gaan zitten. Hij doet een band rond mijn buik vast en een aantal riemen aan mijn bovenbenen en knietjes. Hij vraagt mij om te proberen recht te staan. Wat ik ook probeer , het lukt niet. Het hoogste dat ik kan , is op mijn hurken gaan zitten. Al snel ga ik terug op mijn knietjes zitten. Zo zegt hij , dat is al opgelost , babys kunnen nog niet stappen , enkel kruipen. Kruip maar even op de speelmat . Mien kruipt naar de speelmat en gaat flink zitten. Pieter komt terug met een kam en gekleurde haarrekkertjes en speldjes. Hij kamt mijn haar en maakt er twee staartjes van , de speldjes doet hij langs alle kanten in mijn haar, het ziet er super fijn ook , maar ook super kinderachtig. Ik voel dat ik ga moeten plassen , maar mijn luier is al een beetje nat , na eventjes wachten laat ik het toch maar lopen want ophouden heeft geen zin … ik voel de luier goed nat worden … Pieter ziet het en lacht gewoon eventjes.
Pieter vind dat ik een middagdutje moet doen . Ik protesteer even , want ik ben eigenlijk echt niet moe . Maar Pieter kijkt even streng naar mij en zegt ‘ga je tegenwerken’ ? ik slik mijn woorden snel in en kruip naar het bed. Ik kan niet rechtstaan , dus er zelf inkruipen is geen optie. Hij tilt mij op en doet de riemen los. Hij legt me op mijn rug in het bed en doet een grote slaapzak aan , de slaapzak heeft riemen aan de zijkant en deze maakt hij vast aan het bed, Ik kan niet meer uit het bed en lig echt goed vast. Hij stopt een fopspeen in mijn mond , maar geen gewone , in de fopspeen zit een darmpje en de fopspeen kan langs de achterkant van mijn hoofd dicht met een riempje, vlot maakt hij het vast aan mijn hoofd. Ik kijk vragend en hij zegt ‘je merkt het straks wel’. Het darmpje kan verschoven worden en voorzichtig duwt hij het wat dieper , net tot achter mijn tong. Het is een zeer ambetant gevoel en een gevoel van net niet moeten overgeven. Hij kijkt lachend en controleert of het wel gaat. Ik kalmeer en knik. Hij doet het hekken dicht van mijn bed en hangt een zakje water boven mijn bed aan een haakje, aan het darmpje hangt een schuivertje , hij draait het heel voorzichtig tot op ¼ open . Ik voel zachtjes water in mijn mond druppen. Ik hoef bijna niet te slikken maar voel het water wel binnen lopen , het is eng , maar ook spannend. Hij dimt het licht en doet de mobiele aan. De mobiele maakt een rustig lawaai en ik val uiteindelijk toch in slaap. Na een uurtje wordt ik wakker en ik zie dat het zakje leeg is... ik voel dat mijn luier eigenlijk al goed nat is en begin te vrezen dat het de volgende plas niet meer zal aankunnen. Pieter komt even later binnen en kijkt goedkeurend naar mij. Hij doet de slaapzak los, de fopspeen uit mijn mond en kleed me helemaal uit. Hij drukt nog even in mijn kruis om te laten merken dat ik echt wel nat ben. Hij heeft een verse luier mee en schuift die onder mijn poep. Vlotjes doet hij deze om en ik krijg weer mijn gewone pakje aan. We gaan samen naar beneden , ik mag voor deze keer stappen. We kijken gewoon wat tv en praten nog wat na.
Na het gewone avond maal brengt hij mij naar de badkamer. Tijd om te slapen zegt hij . Ik zal zorgen dat je rustig kan slapen . Hij legt me op de verzorgingstafel en doet alles uit , luier , pakje , … Hij neemt een sonde en wat glijmiddel. Dit zal er voor zorgen dat je niet hoeft te persen als je moet plassen , de pipi zal gewoon in je luier lopen , bij het inbrengen kan het even branden , maar dat is normaal. Als je lawaai maakt krijg je die fopspeen weer in je mond ! Hij gaat achter de tafel staan en zegt dat ik mijn benen uit elkaar moet doen , ik ben toch een beetje bang , pijn is altijd eng. Hij doet de glijmiddel aan de sonde en zoekt mijn plasgaatje , hij gaat er eerste enkele keren over met zijn vinger en duwt dan voorzichtig het topje van de sonde in mijn gaatje , ik schrik en roep ‘auwuw’ , het topje schiet er weer uit en Pieter ziet er niet zo blij uit. Hij legt de sonde neer , en haalt de riemen boven , heeel vlot lig ik plots muurvast op de verzorgingstafel. Ik zeg sorry , want het was niet mijn bedoeling. Hij probeert het opnieuw en deze keer duwt hij door , het brand idd en ik krijg een traan in mijn ogen maar ik hou me sterk. Hij beweegt er even mee en dat doet echt erg veel pijn. Hij maakt de sonde vast aan mijn bovenbeen en doet een luier om. Hij zorgt dat de sonde in mijn luier zit. Onmiddellijk vloeit er al een beetje pipi in mijn luier. Nat gaan slapen is nu niet mijn favoriet , maar wat moet dat moet. Ik kreeg een pyama aan met voetjes en wantjes ingewerkt en een rist op de rug. Ik werd lief op bed gelegd en het bed ging dicht. Tot mijn grote verbazing werd ik niet vastgelegd dus ik kon vrij bewegen in mijn bed. Ik voelde wel af en toe wat pipi in mijn luier lopen , het was een raar gevoel maar ook wel opwindend. Ik viel in slaap en werd smorgens wakker in een kletsnatte luier. Pieter was er nog niet , dus ik lag wat te draaien en rond te kijken tot hij kwam. Jammergenoeg moest ik vandaag terug naar huis. Hij vond het ook jammer , we maakten onmiddellijk een afspraak voor een nieuwe periode , hij vroeg of ik het een weekje zou zien zitten , en ik keek vol verwondering , maar knikte van ja. Volgende week had ik verlof en dan kom ik de hele week. Hij kleedde mij aan in mijn gewone kleren , maar wel met een luier. Ik kreeg nog een tas van hem. Ik vroeg ‘wat zit er in’ , hij zei ‘dat zul je wel zien…’ Hier is ook een brief , die mag je straks pas lezen als je thuis bent. Veel succes. Hij nam mij vast en we gaven elkaar een dikke knuffel , ik zwaaide hem uit en reed weg.
In de tas zaten allemaal luiers en een doos met pilletjes. De brief ging als volgt ; lieve Mien , ik wil dat je elke nacht in een luier slaapt , zo wordt je het gewoon. Voor je gaat slapen neem je ook 1 pilletje , hierdoor ga je meer plassen. Vanaf 18u is toilet voor jou verboden terrein. Vanaf 18u drink je nog minstens een liter water… Ik hoop dat je flink gehoorzaamd , zo niet dan hoor ik het graag van je en zal ik de volgende week een gepaste straf moeten geven. Heel veel groetjes Pieter.
 

gs13

is niet eerlijk!!:):)
oo spijtig :'( :( :(....kijk echt wel uit naar een vervolg....zo mooi geschreven !1....krijg er zelf al de kriebels van ;)
 

appeltje89

Nieuw lid
Re: Het verhaal van Mien - vervolg

Thuis was ik wat in de war
moest ik die orders echt wel opvolgen?
Ik zou het nog wel zien... het klonkt wat eng.

Thuis gekomen kreeg ik onmiddellijk al een sms 'je doet toch lief wat ik je gevraagd had he?'
ik krijg weer kriebels en stuur terug 'ja hoor, maar ik vind het best wel spannend allemaal'.
Hij stuurt terug dat hij dat echt wel begrijpt , maar dat ik een beloning krijg als ik flink doe wat hij vraagt.

Die avond neem ik om 18u flink een pilletje. Ik woon gelukkig alleen en moet niemand een verklaring afleggen. Ik doe ineens ook al een luier om, dan ben ik veilig denk ik.
Ik neem een grote fles water en begin er van te drinken.
Elke volgende morgen wordt ik idd nat wakker. Op den duur begon ik het echt fijn te vinden , ik moest telkens aan Pieter denken...

De week alleen is om en de week van verlof is in aantocht.
Pieter stuurt me de zondagavond nog een sms 'ik wil dat je een dikke luier om doet en dat je niet meer naar toilet gaat vanaf 9u. Ik verwacht je bij mij thuis om 14u'
Ik stuur terug dat ik er zal zijn !

De zondagmorgen ga ik iets voor 9 nog snel naar het toilet , want dit zal wss de laatste keer zijn...
Ik doe mijn luier om en maak mijn huis nog wat schoon, om 12u eet ik nog snel een boterhammetje en vertrek daarna naar Pieter.

Ik ben er iets te vroeg, maar wacht nog wat in de wagen. Om 10 voor 14u bel ik aan.
Pieter doet open en ik krijg een knuffel, ik loop verder naar binnen en eenmaal ik binnen ben voelt Pieter even in mijn kruis om te checken of ik wel een luier om heb. Ik knik en zeg 'ja hoor ik heb flink geluisterd'

We gaan samen in de zetel zitten en hij verteld wat er deze week allemaal te gebeuren staat en wat de afspraken zijn.
Hij verteld dat ik geen toegang meer krijg tot het toilet en dat ik dus dag en nacht luiers zal moeten dragen. Niet alleen binnenshuis, maar ook als we ergens naar toe gaan.
Hij verteld ook dat ik op elk moment kan zeggen dat ik er niet meer wil mee doorgaan.
Daar krijg ik een gerust gevoel van...
En dat het wel eens heftig zou kunnen worden, als het voor mij te heftig aanvoelt mag ik een joker inzetten en dan wordt er over dat bepaald onderwerp nog eerst even gepraat voor het effectief uitgevoerd word.
Hij verteld ook dat als ik niet gehoorzaam of te veel tegenwerk (ook al is dat al spelend) er een gepaste straf zal volgen.

Ik knik en ben onder de indruk van het 'serieuze' gesprek.
Maar anderzijds kriebelt het ook om er in te vliegen.
Mijn luier is al behoorlijk nat en ik ben blij dat hij me meeneemt naar boven.

Boven aangekomen doet hij alle gewone kleren uit en verschoont me, ik krijg een dikke luier om en daarbovenop een onesie, uiteraard weer met een rits op de rug ;)

Hij laat me de rolwagen zien. Het ziet er meer een zetel uit die omgevormd is tot een rolwagen, maar dan met heel veel riempjes overal.
Hij zegt dat ik er moet gaan inzitten , ik gehoorzaam flink en ga er in zitten. Het zit reuze goed. Vlot doet hij alle riemen dicht. Over mijn schouders , mijn polsen, mijn hoofd , benen en voeten zitten helemaal vast.
Hij bekijkt mij even en neemt me daarna al rollend mee naar het keukentje.
Hij zegt dat hij wat lekkers voor me gaat koken en dat ik mag toekijken.
Ik voel me machteloos en wil liever helpen koken, mar dat gaat nu niet.

Hij begint met koken en ik kijk geduldig wat mee.
Maar plots voel ik een rare shock in mijn rug. En nog eentje.
Ik vraag 'Pieter wat voel ik toch??'
Pieter moet lachen en zegt 'dat is een elektrisch shocksysteempje, zo ga je je niet vervelen'
De shockjes blijven komen , eerst zacht en traag na elkaar , maar ze komen steeds sneller en ze worden ook steeds harder. Ik probeer het te verdragen en trek wel wat gezichten maar kan mijn geschreeuw inhouden. Tot het plots wel heel fel wordt en ik begin te schreeuwen bij elk shockje. Pieter kijkt me aan en zegt 'dat hoef ik niet te horen'. Hij haalt een speciaal speeltje uit en stopt het in mijn mond, hij duwt op een pompje en ik voel het speeltje in mijn mond opgeblazen worden. Veel zal ik niet meer kunnen schreeuwen.

Van de pijn plas ik ook weer in mijn luier en ik trek contant zeer pijnlijke gezichten. na een 10 tal minuten zet hij de shockjes uit
en eindelijk kan ik weer normaal ademhalen en ik zucht eventjes.
Ook het speeltje in mijn mond doet hij weer weg.
Ik zeg 'dankjewel' en hij kijkt me lief aan.

hij plaatst me met rolstoel en al aan tafel en ik krijg een bordje voor mijn neus. Het ziet er wat gek uit, alles is gemixt en ik kan er niet meer uit opmaken wat het precies is. Mijn handen worden losgemaakt en ik krijg een klein lepeltje in mijn hand.
Hij zegt 'smakelijk' en 'kleintjes moeten hun hele bordje leeg eten he ;)' Ik knik en begin er voorzichtig aan.
Echt lekker smaakt het niet , zo helemaal gemixt , maar ik doe mijn best. En ik eet mijn hele bordje leeg !

Hij is blij en geeft me nog een lekker ijsje.
Daarna rijd hij me naar de badkamer. Hij legt mij op het verschoonkussen en legt me goed vast. Hij rommelt wat in de kast en neemt dan een spuit met injectenaald. Hij heeft ook een potje vast en leest voor wat er op de verpakking staat 'voor tijdelijke verdoving van het lichaam - spuit in op de plaats waarvan u graag heeft dat deze verdoofd wordt '
Ik kijk hem heeeel bang aan...
ja zegt hij , ik wil dit wel eens uittesten.

Hij komt naar me toe en neemt een van mijn voeten vast. Hij begint met een prikje in mijn hiel. 'auw' schreeuw ik
Hij vind het wel grappig en reageert er niet echt op.
Daarna spuit hij nog wat in mijn voetzool - opnieuw roep ik luid auw.
Ook mijn andere voet wordt niet vergeten.
Hij masseert mijn voeten even en nijpt na enige tijd in mijn voeten.
Hij vraagt 'voel je dit nog?'
Ik antwoord 'nee ik voel helemaal niks'
Goed zegt hij, dan is het gelukt!
hij neemt de spuit weer vast en spuit deze keer ook in mijn handen. Zo dat is voldoende voor vandaag. Ik kan helemaal niks meer doen met mijn handen want die zijn helemaal slap.
Ik voel me machteloos en ben ook wat bang.
Hij zegt dat het stilaan tijd is voor bed.
Ik krijg een dikke pyama aan en wordt vastgelegd in bed.

De volgende morgen voel ik mijn handen en voeten terug, oef denk ik :)
maar ik voel ook een natte luier ...
Daar zal ik maar aan moeten wennen.
Pieter komt me uit bed halen en neemt me in de rolstoel mee naar de badkamer. Hij legt mij op mijn zij op de verschoontafel. Snel doet hij mijn pyama en luier uit. Daarna drukt hij wat op mijn buik. Hij vraagt 'ben je al naar de grote wc kunnen gaan de laatste dagen' ik antwoord 'het is van donderdag geleden'. Oei zegt hij, dat is wel erg lang. Ik zal je wat helpen. Vlotjes legt hij mij weer heel stevig vast. Hij vult een grote zak met water en vlotter dan vlot duwt hij een slang in mijn kontje . Ik voel het water langzaam in mijn darmen stromen... en ben bang voor wat nu gaat volgen. Het is veel water en het duurt dan ook een tijdje ... Eens de zak leeg is haalt hij het slangetje er uit en zegt 'ophouden he!'
hij neemt het spuitje en spuit wat verdoving rond mijn kontgaatje. Plots heb ik geen controle meer en voel alles lopen zonder dat ik er wat aan kan doen. gelukkig stond er een grote bak onder en is het niet allemaal op de grond.

hij zegt boos 'ik had gezegd ophouden!!!' uiteraard weet hij dat ik er niks aan kon doen , maar hij moet toch iets vinden om me te straffen :p
 

appeltje89

Nieuw lid
Re: Het verhaal van Mien-vervolg2

Daar lig ik dan. Geen controle meer en een 'boze' Pieter.
Ik ben heel benieuwd wat er nu zal volgen...
Hij maakt me los en zet de douche aan - met een zachte duw moet ik de douche in.
Hij wast me lief en draait me daarna in een grote handdoek.

Hij neemt me mee naar de slaapkamer en legt me op mijn buik op bed. Ik blijf liggen , nog steeds gewikkeld in mijn handdoek.
Ik krijg wat schrik...
Hij komt voor me staan en heeft wat spulletjes in zijn handen. Hij toont ze - een buttplug met een pompje aan... Een elektro setje... en hele dikke wanten...
Ik krijg schrik, die spullen zien er maar eng uit. Hij waarschuwt mij 'je blijft stil liggen of ik leg je helemaal vast!'
ik knik...
Hij duwt mijn benen wijd uiteen en wrijft wat glijmiddel aan mijn kontgaatje. Ik voel er niet zo veel van, de verdoving is nog niet helemaal uitgewerkt.
hij duwt zonder veel twijfel de redelijk grote buttplug in mijn kontje... Ik probeer me zo stil mogelijk te houden, maar er ontsnapt toch een 'hmmppfff'. HIj zegt er niks van en ik ben blij.
Hij duwt de plug nog wat heen en weer om hem te laten voelen aan me. Daarna neemt hij de elektro set

Ik heb schrik voor de plaats. Hij komt dichter en kleeft aan elke zijde van mijn hals eentje. Ik ril al van de spanning. De andere twee kleeft hij op mijn buik.
Hij zet de twee in mijn nek aan, zachtjes nog, ik zie dat hij naar mijn reactie kijkt en daarop zet hij het een standje hoger, nu voel ik het goed, maar het is nog niet echt pijn . Ook de twee op mijn buik zet hij aan tot ik laat zien dat ik het voel...

Hij neemt de wanten en doet ze me aan, hij zegt 'overal afblijven he'
Hij zegt dat hij even wat gaat drinken, ik krijg nog wel een blinddoek om en een hoofdtelefoon, met wat leuke muziek.
Ik heb schrik maar geniet ergens ook van het gevoel en het idee wat er nog gaat komen. Ik ben helemaal in gedachten verzonken als ik plots de plug voel opblazen, hij is al terug en ik had hem niet horen komen... dat is eng !
Hij neemt nog eerst een luier en doet hem bij me om... hij zegt 'je weet maar nooit en ik wil geen nat bed'
hij wisselt af , de elektro wat hoger , een pompje bij in mijn kontje. Ik krijg het erg lastig en dat merkt hij.
De elektro begint heel erg pijnlijk te worden... Hij zegt 'als je flink volhoud tot de hoogste stand krijg je straks een beloning'
Ik doe mijn best en verbijt de pijn.
langzaam maar zeker bouwt hij op
er zijn 25 standen en hij zegt telkens waar we al zitten...
nu al 17 zegt hij, lukt het nog... 'voorzichtig knik ik'
hij duwt tot op 19 en ik begin te kronkelen en te puffen...
komop zegt hij, we zijn er bijna ... 'uhu' kan ik nog net uitbrengen
ik voel het weer stijgen en nog een keer
we zitten al op 21 en ik kan mijn nek niet meer zelf bewegen, mijn buik voelt ook zeer gespannen aan
en ik heb nog niet eens kunnen ademhalen of hij duwt al weer wat hoger
23 zegt hij ! Ik begin sneller te ademen en hoop dat het snel voorbij is
de laatste zegt hij en hij duwt het toestel nog 2 hoger
ik ben helemaal gespannen nu en na enkele seconden zeg ik 'mag het nu uit'
nee zegt hij, nu gaan we je kontje nog wat oprekken. Ik ga 10 keer drukken, als dat voorbij is mag de elektro uit.
ik schud heftig met mijn hoofd en begin bijna te huilen , neee asjebliieffffffff

Hij vraagt lief 'wil je je beloning??'
ik knik...
hou dan maar ff vol zegt hij
Ok dan ... ik probeer
Hij gaat bij het pompje staan en zonder me te sparen druk hij al drie keer
ik voel mijn kontje erg opspannen
nog 7 zegt hij en hij begint meteen
1 en 2 en 3
hij stopt even
trekt even aan de plug en duwt nog een 2 keer
ik begin heeel snel te ademen, dit is allemaal zoooo spannend
hij drukt nog een keer
bijna zegt hij ,je doet het goed !!!
hij drukt een laatste keer en zegt 'zie je wel dat je het kan'
Hij komt de elektro uitzetten en ik zucht eens diep...
goed gedaan zegt hij.

hij maakt de kabeltjes los en ruimt alles op. De plug laat hij nog wat zitten
als alles opgeruimd is komt hij ook de plug lossen en uithalen. De luier blijft uiteraard wel aan.
hij maakt de blinddoek los en doet de hoofdtelefoon af. Ook de wantjes mogen af.
hij vraagt wat ik wil als beloning
ik zeg dat ik de grote sitter wil leuk zou vinden. Goed zegt hij, dan gaan we daar in zitten , hij neemt me op en zet me lief in de sitter, hij vraagt of de riempjes vast moeten. Ik knik voorzichtig :)
Hij zet de tv aan en ik mag een filmpje kijken. heerlijk, even tot rust komen. Hij komt me nog een flesje water brengen...

Ondertussen is het al 4u in de namiddag. mijn luier is al goed nat en hij neemt me na de film mee naar de badkamer om me een nieuwe om te doen.
HIj verteld dat hij me nog te mobiel vind en dat hij daar graag iets aan wil doen. Ik kijk hem vragend aan maar hij zegt 'dat zie je zo wel'
Hij neemt me mee naar de slaapkamer en legt me daar weer op bed. Hij neemt plastiek zakken en legt deze onder mijn benen. Ik heb alleen een luier om, verder niks.
Hij neemt wat spullen uit een kast, het lijkt wel gips... hij neemt ook een grote emmer water.
ik ga je benen gipsen , zegt hij. Ik kijk bang maar ook nieuwschierig. Niet je onderbeen , maar je hele benen.
Vlot begint hij er aan. van mijn tenen tot mijn bovenbeen, het gaat helemaal in het gips. beide benen zitten uiteindelijk helemaal in de gips. Ik vind hat spannend...
maar daar blijft het niet bij, hij maakt ook een stok vast tussen mijn benen zodat ze uit elkaar gedrukt zijn.... Ik kan geen kant meer op.
Zo zegt hij, dat ziet er mooi uit ! Nu kan je een tijdje lekker in bedje blijven liggen en ben je volledig afhankelijk van mij...
ik denk bij mezelf 'super spannend'
hij kijkt naar mij en zegt 'terwijl ik bezig ben zou ik beter nog wat meer doen he'
hij begint ook aan mijn armen, hij plooit ze wat en gipst ook mijn armen helemaal in... ik kan niks meer doen met mijn armen
hij gipst ook mijn romp en buik en rug in en maakt mijn armen vast aan deze gips... nu kan ik helemaal geen kant meer uit.
hij kijkt me aan en knikt , zo is het goed !

maar het is blijkbaar nog niet goed genoeg , hij neemt een nekbrace uit de kast en doet deze rond mijn nek. Ik kan nu niet eens mijn hoofd meer draaien... daar lig ik dan , totaal hulpeloos...
het enige waar hij nog aankan is mijn luier, die valt nog relatief vlot te verschonen.
hij laat me even alleen , doe maar een -dutje zegt hij, ik ga je eten klaarmaken
eten? hoe ga ik zo moeten eten... ah hij vind er wel wat op denk ik ... ik sluit mijn ogen en droom wat weg

een klein halfuurtje later is hij terug. Hij heeft een systeempje mee voor in mijn mond. Een bal met een buisje aan.
hij komt naast me op bed zitten en toont het aan me, hij zegt 'dit balletje gaat in je mond en via dit buisje ga ik je vloeibare voeding inspuiten'
ik knik en kijk wat bang... het is ook wel spannend... we zien wel
niet veel later zit het balletje in mijn mond, het is raar , maar niet echt onaangenaam.
hij neemt het buisje en zet er een grote spuit met gekleurde vloeistof op. Traag spuit hij het naar binnen en ik slik het allemaal in. Het smaakt niet eens vies, lekker zoet zelfs...
hij heeft een halfliter flesje mee en spuit dat geduldig helemaal in.
Daarna neemt hij nog wat water en spuit ook dat via het slangetje naar binnen.
maar het is niet gedaan
hij komt met een gele fles af, het ziet er medicatie uit. Hij verteld 'dit is om vlotter naar het toilet te kunnen, aangezien je ligt zal dat wel nodig zijn'
Hij vult een halve spuit en zet het op de slang, ik slik , maar echt lekker smaakt dat toch niet hoor!

hij haalt de bal weer uit mijn mond en verteld dat het bijna tijd is voor bed. Hij doet me nog een dikke verse luier om en legt me wat hoger in bed. Ik mag nog wat tv kijken zegt hij, die valt na een uurtje van zelf wel uit. Ik krijg een lief kusje op mijn voorhoofd en hij gaat weg.
hij komt plots nog even terug en zegt 'als er iets is, je roept me maar he ;)'
dat vind ik kei lief.
Ik vraag me af of ik wel zal kunnen slapen... die gips is niet om te zeggen echt comfortabel om mee te slapen...

Uiteindelijk val ik toch in slaap. 's morgens ben ik nog niet wakker als hij al in de kamer is. hij zit zelf op het bed en kijkt wat tv. Ik wordt langzaam wakker en hij vraagt 'heb je wat kunnen slapen?'
ik knik en zeg 'ja het viel wel mee'
Goed zegt hij, daar ben ik blij om.
Hij doet me weer een verse luier om en zegt dat we vandaag een ommetje gaan maken.
ik vraag 'zonder gips dan toch??'
nee antwoord hij, met gips... das leuker voor mij.
hij maakt de stok tussen mijn benen wel los en ook mijn armen maakt hij van mijn romp los.
Hij doet me kleren aan, wijde kleren die precies gemaakt zijn voor boven deze gips. het zet me in de rolwagen en maakt me uiteraard goed vast.
daar zit ik dan , benen volledig in gips, armen en romp in gips en een nekbrace rond mijn nek...

Hij vind het nog niet ok en haalt een slangetje uit. Het is een zuurstofbuisje dat hij vastmaakt in mijn neus... nu zie ik er helemaal beperkt uit.
plots heeft hij een klein spuitje met naald vast. Er zit al een vloeistof in.
Even je hoofd heeeel goed stilhouden zegt hij, hij neemt mijn kin vast en spuit de vloeistof in mijn lippen en wat in de binnekant van mijn mond
ik vraag me af waar dat voor gaat dienen
niet veel later heb ik geen gevoel meer in mijn lippen en ik voel wat speeksel lang mijn kin lopen
hij kijkt , lacht en knikt , dat was de bedoeling!
Hij neemt een driehoekig slabbetje met een fel kleurtje en doet het bij me om. Zo zegt hij, dan worden je kleertjes niet nat.
ik kan ook niks meer zeggen, het enige wat er uitkomt is 'ahhhmfsd mmmsfqf mmmmfdd'
goed zegt hij, dan kan je niet zeuren als we ergens zijn.
hij doet nog een cape over me, zodat ik niet koud krijgt en daarna gaan we naar buiten.

we wandelen eerst een stukje door een park
enkele mensen kijken ons aan maar geven er niet speciaal veel aandacht aan.
op de een of andere manier geniet ik er wel van. alleen dat speeksel vind ik maar vervelend.
we gaan verder de stad in en plots stopt hij bij een cafeetje
ik word binnen gereden en we gaan aan tafeltje in de hoek aan het raam zitten. Hij vraagt een koffie en voor mij een chocomelk.
ik vraag me af hoe dat gaat lukken???

hij drinkt een slokje van zijn koffie en haalt daarna een bekertje met tuit voor mij uit. Hij duwt mijn hoofd wat achterover en giet een slokje naar binnen, uiteraard loopt er wat chocomelk langs mijn mond weer naar buiten... maar ik proef ook de lekkere chocomelk en geniet. Hij neemt een grote slab en doet me die om. das beter zegt hij.
hij geeft me nog enkele slokjes en ziet dat ik geniet...
 

appeltje89

Nieuw lid
Met veel smaak geniet ik van elk slokje chocomelk dat hij me aanbied, ik vind het zelfs jammer dat het op is.
hij kijkt me aan, glimlacht en knikt.
ik voel een soort vlinders in mijn buik. Niet van verliefdheid, maar van 'hier geniet ik echt van'.
Hij streelt kort maar lief over mijn wang en zegt dat we zo gaan vertrekken.
Met het slabbetje veegt hij mijn mond mooi en stopt het slabbetje daarna weer in de tas achter de rolstoel.

Ik voel mijn buik plots rommelen en krijg krampen. Hij ziet aan mijn gezicht dat ik last heb. Hij zegt lief 'geeft niet, je moet ooit eens naar de grote wc...'
Ik kan het niet meer tegenhouden en voel mijn luier heel erg vies worden...
Ik schaam me en hoop dat we snel naar huis gaan.
We maken nog een ommetje in de rolwagen en het lijkt uren te duren..
maar dan zijn we bij zijn huis, vlot gaan we naar de badkamer en hij legt mij op mijn rug op het verschoonkussen.
Ik vraag 'mogen de gipsen nu wel uit?'
Hij kijkt me even aan, schud zijn hoofd en zegt 'nee ik geniet hier te veel van'
Hij doet mijn luier uit, wast me grondig en doet daarna plots wat glijmiddel aan mijn kontgaatje
Hij gaat ook even met zijn vinger naar binnen
Ik schrok, dat had ik niet verwacht.
Hij neemt een buttplug en brengt die voorzichtig bij mij naar binnen.
Ik kan een kreetje niet tegenhouden en dat vind hij duidelijk niet leuk
'moet je nou lawaai maken voor dit klein plugje??'
ik schrik en zeg 'sorry'
hij haalt de plug er weer uit en duwt hem terug naar binnen
ik hou me in en ben stil.
Dat was beter zegt hij.
Ik merk dat het geen gewone plug is, der hangt een darmpje met een pompje aan.

Hij doet me eerst een nieuwe , super dikke luier om en duwt daarna 2 keer op het pompje
zo zegt hij , die zit goed!
Hij neemt een grote onesie en doet die met enige moeite over alle gipsen heen.
De rits zit op de rug en hij doet het pompje er uit en daarna de rits dicht.

Ik krijg nog wanten om, alsof ik nog iets met mijn handen kon doen in die gips !!!???
ik begrijp het niet , maar zwijg maar...
Hij neemt me op en zet me in de grote sitter, met een twee tal riempjes zet hij me vast.
hij legt een donsdeken over mij...
ik kijk hem gek aan en hij zegt 'je zult het zo wel merken'
Hij gaat naar de verwarming en draait aan de knop
nu begin ik het wat door te krijgen , hij wil mij letterlijk laten zweten.
De tv gaat aan en hij komt naast me zitten in een zetel
Na een goed kwartier begint het idd erg warm te worden, hij doet zijn trui af en ik begin te zweten.

Hij kijkt naar mij en lacht , heerlijk zegt hij, koud zul je het niet hebben he ;)
Hij neemt een fopspeen met een slangetje aan. Hij verteld dat ik daarmee kan drinken , aan de fospeen is een zak met water vastgemaakt, als ik zuig dan krijg ik een slokje water.
Hij maakt de fopspeen vast met een riempje om mijn hoofd.
Na anderhalfuur is de zak met water al leeg, ik heb het dan ook erg warm en drink daardoor veel.
UIteraard duurt het niet lang of mijn luier is helemaal vol !
Hij neemt het pompje en duwt 3 keer
ik roep het uit , want dat gevoel is vreselijk
hij duwt onmiddellijk nog 3 keer en ik probeer stiller te zijn maar slaak toch nog een klein kreetje
en nog een duw
ik houd me heel erg in, maar hij ziet dat ik het lastig krijg
en nog een duw
het lijkt of ik vanbinnen ga ontploffen
Hij laat me zo even zitten en ik verbijt de pijn

Na een kwartier duwt hij op het knopje om de plug te laten leeglopen
ik zucht even van blijdschap
hij draait ook de verwarming weer lager en doet het donsdeken weg
Ik kijk hem dankbaar aan.

Daarna neemt hij me mee naar de badkamer en begint mijn gipsen los te maken
ik beweeg blij met mijn benen en armen
ook de halskraag haalt hij weg
Hij doet zelfs mijn luier uit. Ik kijk verbaasd.
hij geeft mij onmiddellijk antwoord : je mag in bad zegt hij.
Hij laat het bad vollopen en ik mag in bad stappen
ik geniet even van de vrijheid , het ruikt heerlijk , een lavendelgeurtje.

Na een tiental minuutjes komt hij terug en vraagt of alles goed is
ik antwoord 'ja hoor, heerlijk :)'
Ok zegt hij, kom maar uit bad en droog je lekker af. Kom in je badjas naar de slaapkamer als je klaar bent :)
Ik droog me rustig af en kam mijn haar, daarna sla ik de badjas rond me en ga naar de slaapkamer.

Hij wacht me op en vraagt of ik zin heb in zindelijkheidstraining.
ik kijk hem raar aan maar antwoord 'ja ik wil dat wel proberen'
hij doet mij een sponsen shortje aan. verder niks.
Als ik naar toilet moet moet ik het hem zeggen.
Ik knik, dat klinkt makkelijk denk ik.
Hij duwt me op bed en legt me met armen en benen wij uiteen vast
Hij neemt de elektro set en doet op mijn buik 4 klevertjes, op mijn onderbuik.

Hij doet twee klevers op mijn ogen, ik zie niks meer en vind het best spannend.
Het balletje gaat weer in mijn mond en ik voel zachtjes dat er water druppelt.
De elektro gaat ook aan, op een zacht niveau.
Hij masseert de rest van mijn lichaam. Eerst mijn armen, mijn gezicht, mijn borstkast, mijn benen, mijn voeten.
Ik geniet er van. Af en toe drukt hij de elektro wat hoger, maar nooit extreem hoog. Ik kan het constant wel verdragen.

Hij trekt plots mijn broekje iets omlaag en wrijft iets over mijn schaamlippen en plasstreek. Het voelt wat koud maar ik hecht er verder geen aandacht aan.
Ik voel dat ik niet lang mijn plas meer ga kunnen ophouden
met het balletje in mijn mond probeer ik iets te zeggen
hij doet het balletje uiteindelijk uit mijn mond en ik zeg 'ik ga moeten plassen'
Hij zegt 'ok, nog 2 minuutjes en dan mag je naar toilet'
Ik knik en vind het goed, zo lang kan ik nog wel wachten, denk ik.
Maar ik voel plots de elektro hoger gaan en hoger en plots wordt mijn broekje nat, en natter...
Ik schrik en vraag 'wat gebeurd er????'
'jij plast in je broek! dat gebeurd er! je bent er duidelijk nog niet klaar voor...'
ik antwoord 'dat komt door wat jij er op smeerde daarnet !! is het niet ???'
'zou kunnen antwoord hij, maar het is duidelijk dat je je plas niet kunt ophouden. '
Hij laat me even zo liggen... ik voel me machteloos...
De elektro blijft ook hoog en mijn buik spant helemaal op.

Hij doet na een tijdje het natte broekje af en maakt me proper.
HIj doet de klevertjes van mijn ogen en zet de elektro uit.
Hij toont twee kleine knijpertjes die vast zitten aan de elektro. Hij zegt dat hij dat op mijn klitje en schaamlippen zal zetten. Als het nat wordt zal ik wel voelen dat het alles behalve aangenaam is. Zo zul je wel zindelijk leren zijn.
Van zodra je het voelt roep je me en dan zet ik je op toilet. Je gaat nooit of te nimmer zelf naar het toilet , dan kan ik je niet controleren of je de waarheid zegt of niet. Als je me roept en je moet niet plassen dan geef ik je een shock als straf! Dus wees voorzichtig met vragen om naar toilet te gaan.

Hij zet het eerste knijpertje op mijn klitje en ik schreeuw even. Auuuwww dat doet pijn !!! Ja zegt hij en er zit nog niet eens elektriciteit op !
Het tweede klemmetje zet hij lager op mijn schaamlippen, ook daar doet het al behoorlijk mijn. De draadjes legt hij wat opzij en hij doet mijn luier om.

Ik lig daar nog even, met armen en benen gespreid vastgemaakt.
Hij gaat even weg en komt terug met een spuit in elke hand. Ik ga je benen verlammen zegt hij, dan kun je niet zelf naar toilet gaan.
Hij spuit in mijn bovenbeen de hele spuit leeg en al snel voel ik mijn benen verdoofd worden.
Hij maakt me los en vraagt om recht te komen
ik ga recht zitten en doe alle moeite om mijn benen te bewegen, maar dat lukt niet !
Goed zegt hij , dat is gelukt !
Hij neemt de rolwagen en zet mij er vlotjes in.

We gaan een hapje eten zegt hij en hij brengt me naar de keuken.
hij maakt een lekkere spaghetti klaar en zet die voor mijn neus.
voor de eerste keer mag ik met mes en vork gewoon zelf mijn spaghetti opeten
Ik voel dat ik ga moeten plassen
ik moet plassen zeg ik tegen Pieter
Pieter zegt 'toch niet als we aan het eten zijn, eet maar eerst je bord leeg'
ondertussen komt hij even voelen aan mijn luier om te checken of die nog droog is. hij gaat ook even met zijn hand in mijn luier en streelt over mijn kutje. Ik had niet door dat hij al weer van die verdovende zalf op had. Ik voel het weer niet, maar plas opnieuw in mijn luier, de shockjes voel ik wel heeeel duidelijk ,en ik laat mijn mes en vork vallen en schreeuw het uit
Het stopt niet en ik smeek 'plleasseee laat het ophouden'
maar Pieter doet niks, hij geniet.
na 2 minuten stopt de elektriciteit en kom ik tot rust.
Hij zegt 'eet nu maar verder he'
Je leert het duidelijk niet he, zindelijk worden...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
W Verhaal excolo site ABDL Luierverhalen 1
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! 1 t/m 9 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal 1 t/m 9 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
Similar threads


















































Bovenaan