Het was mijn beste vriendin...

amberanimal

Nieuw lid
Mijn naam is amber en ik ben 22 jaartjes. Ik was aan het zoeken waar ik een verhaaltje kon starten....

Het verhaaltje is een fantasie maar dat maakt het niet minder....

Nu ben ik 16 jaar en zat in mijn laatste jaar. Veel vriendinnen had ik niet alleen Lisa.

We kenden elkaar al vanaf de basisschool en ik ging 2 weken stage lopen bij lisa en haar moeder. Het was een dierenarts praktijk en omdat we elke dag vroeg op moesten zou ik daar slapen.

Wat ik niet wist is dat ze een plan hadden. Lisa wilde al heel lang een huisdier maar is allergisch. Haar moeder heeft een middeltje weten te ontwikkelen met honden en katten dna.

Lisa wil haar beste vriendin graag elke dag hebben als huisdier en ziet het al helemaal zitten.

Nou mijn eerste dag ging ik heel vroeg van huis. Mijn ouders zouden later mijn kleding brengen en de rest wat ik nodig had. Ik ging heen in een grijze strakke spijkerbroek en een wit shirtje waar een witte jas makkelijk over zou passen... ook mijn sneakers waren wit. Ik wilde echt wat van mijn stage maken en het stond leuk..

Yvonne de moeder van Lisa was er al met Lisa. Ik keek rond het was nog best groot. Nadat we even hadden gepraat en ik mijn jas had opgehangen. kreeg ik een rondleiding. De wachtkamer was niet zo spannend.

We gingen naar de behandel kamer en Yvonne legte wat dingen uit.terwijl ik goed luisterde keek ik rond.

Na wat uitleg zegt Yvonne dat ze de behandel kamer klaar gaat maken. Er komt zo iemand met een pupp en merk niet dat ze lisa een knipoog geeft.

Ik vind het wel raar da er verder niemand werkt maar ik zeg niks. Ik vind dit leuker dan wat dan ook en misschien lijkt dierenarts mij ook wel wat.

Lisa zegt we gaan een halsband samen uitzoeken voor het baasje. Dat lijkt mij wel leuk hoor en loop met haar mee. Ze last mij er een paar zien. Eigenlijk moeten we ze nog testen. We weten niet of de pup.luisterd.

Lisa vraagt of ik even de halsband om wil doen. Zij weet hoe ze werken. Maar natuurlijk en hou mijn haren omhoog en voel de band omgaan. Dan hoor ik 2 klikjes.

Ik kijk even raar en lach en zegt nou hij doet het hoor. Lisa lacht vind je het mooi? Hoe bedoel je mooi lisa. Ze zegt jij word mijn nieuwe huisdier... ik schrik en kijk haar aan. Lisa wat kijk je ineens gemeen.

Sorry amber. Ze drukt op een knop en ik voel een steek in mijn nek. Ik kijk haar aan en schiet even vol tranen. Niet te geloven mijn beste vriendin. Ik ben nu best wel een beetje bang maar dat veranderd in lichte woede.

Ik probeer de afstands bediening te pakken te krijgen maar het lukt niet. Weer voel ik een steek in mijn nek en lisa zegt ga braaf zitten en laat mij je een riem om doen.

Ik kijk haar vernederd aan en ga langzaam zitten. Ze klikt de riem om en pakt een paar toffees. Voordat ik het weet stopt ze ze allemaal in mijn mond en drukt er een paar bij.

Kruip maar mee ik heb je natuurlijk nog maar net en er moet nog veel gebeuren.

Ik kruip snikkend mee en hoop zo misschien te kunnen ontsnappen
 

amberanimal

Nieuw lid
Lisa lacht en laat me een rondje door de gang kruipen. Ik wil wat zeggen maar ze kijkt mij streng aan.

Lisa zegt kruip maar mee naar de wachtkamer. Lisa gaat zitten op een stoel. Ga maar naast mij zitten en houde je mond.

Bang voor wat er gaat gebeuren blijf ik rustig zitten. Dan komt yvonne ons halen. Ze lacht en kijkt naar ons.

Goedemorgen , u had een afspraak gemaakt??. Lisa: ja dat klopt ik heb haar pas net maar wil haar graag houden. Ik kijk yvonne smekend aan. Laat me gaan ik weet niet wat er met jullie is maar ik wil dit niet.

Er moet inderdaad veel gebeuren. Lisa geeft mij een prik in mijn nek. Straks krijg je een mooi pakje aan en een luiertje om maar eerst mag je een beetje ween en zou ze onderzocht moeten worden.

Ik denk na over de woorden die net gezegd zijn en denk er bang en vies over na. Yvonne bekijkt me en vraagt aan lisa laat haar maar kruipen voor mij. Dan kan ik kijken of ze goed genoeg is.

Na een prik in mijn nek begin ik te kruipen en kijk ze smekend aan. Yvonne lacht en samen kijken ze naar mij.

Ze is goed genoeg hoor lisa je kunt haar veilig aaien....

Wordt vervolgd....

Wil jij nou een een verhaaltje maken ?? Dominant of juist ook onderdanig ?? Stuur mij een berichtje xx
 

amberanimal

Nieuw lid
Yvonne lacht en bekijkt mij even . Ze ziet er wel veilig uit. Lisa lacht en gaat staan. Yvonne zegt kruip maar naar haar toe en geeft mij een prik in mijn nek.

Ik ga voor lisa zitten en kijk haar smekend aan. Lisa alsjeblieft.... yvonne lacht en geeft mij nog een schokje.

Ik begin lisa,s hand te likken en ze lacht. Het is echt een lieve pup hoor. Ik voel lisa door mijn haren gaan en snik zachtjes maar lik verder.

Yvonne zegt het is goed dat je een band met haar opbouwt. Ik laat haar alles wel doen. Lisa lacht en vraagt kan ze al blaffen.

Voordat ik nog een schok krijg begin ik te blaffen en kijk ze aan.

Lisa ik wil dat ze even mee kruipt. Dat is geen probleem hoor lisa kijkt mij streng aan en laat me meekruipen. Ik kijk bang en er staat een paal in de kamer. Lisa maakt de riem van mijn halsband eraan vast. Ze maakt mij goed vast zodat ik niet ver kom.

Ik kijk ze bang aan en zeg nee maak mij los. Waarom doen jullie dit ??. Lisa begint mij te aaien en yvonne. Pakt een fles met een speen en een slangetje.

Lisa we gaan iets lekkers voor je pup maken. Als het goed is gebeurd er niks en kan ze gewoon mee naar huis straks. Dat zou fijn zijn hoor zegt lisa.

Ze begint mij te aaien en yvonne vult het flesje en zet alles in elkaar.

Ik probeer uit alle macht los te komen maar het lukt niet. Lisa kijkt mij aan en houd me soms tegen...

Wordt vervolgd...

Wil jij nou een een verhaaltje maken ?? Dominant of juist ook onderdanig ?? Stuur mij een berichtje xx
 

amberanimal

Nieuw lid
Als je rustig blijft zitten gebeurd er niks zegt Lisa. Je hoeft alleen maar wat te drinken. Yvonne komt terug en houd het flesje voor mij. Ik schud mijn hoofd en gil nog een keer nee! Laat mij gaan!.

Lisa staat op en zegt laat mij maar. Ze geeft mij een flinke schok en zegt mond open en blijven zitten....

Ik doe het bang en kijk ze vernederd aan. Yvonne komt naar mij toe en doet de speen in mijn mond. Lisa houd mij vast en zegt drinken.

Ik begin te drinken en het smaakt naar melk. Maat op de een of andere manier ook ergens raar. Lisa vind het even niet snel genoeg gaan en knijpt even in mijn neus. Ik kijk haar aan en mompel en drink snel verder...

Voor straf moet ze zo nog een flesje hoor zegt yvonne. Lisa lacht en ik heb de eerste eindelijk leeg. Ze houd mijn neus dicht en ik voel alles snel door de speen naar binnen komen..

Ik drink alles bang op en Lisa houd mijn handen vast bij de paal. Ik kijk even bang en dan snap ik het en schud nee...

Yvonne doet mijn handen vast om de paal met de riem. Yvonne haalt ondertussen een kooi op en zet die erbij. Ik schud nee maar ze duwen mij er op handen en knieën in.

We gaan even aan je stage opdrachten werken Lisa. We komen straks terug bij je puppy. Lisa lacht en kijkt nog een keer of ik goed vast zit en echt niet weg kan. Ze zet een tv neer voor de kooi en zet een film aan.

Ik begin te kijken en wacht tot ze weg zijn. Wat ik ook probeer ik kom niet los. Snikkend probeer ik die rare speen uit mijn mond te krijgen maar het lukt niet....

Lisa en yvonne kijken op de camera toe via hun telefoon en gaan de stad in...

Wordt vervolgd...

Wil jij nou een een verhaaltje maken ?? Dominant of juist ook onderdanig ?? Stuur mij een berichtje xx
 

amberanimal

Nieuw lid
Nou daar zit ik dan vast in een kooi met mijn handen om een paal die er net buiten staat...

Ik kijk naar de tv en die verveelt mij al snel. Ik maak mezelf zorgen over wat ik gedronken heb want ik voel me een beetje raar.

Er verstrijkt een half uur en ik ben nog steeds niet los of de speen niet uit mijn mond... ik heb een raar gevoel in mijn buik en maak me echt zorgen... hopelijk gaat het weg.


Lisa en yvonne zijn de stad in... Lisa neemt wat kleren van mij mee...yvonne haalt snel de rest en ze laten een pakje maken ze kunnen niet wachten om terug te gaan. Yvonne lacht het middeltje is erg heftig maar werkt langzaam.

Eindelijk zijn ze klaar yvonne zet een grote tas achterin .. wat zit daar in vraagt Lisa. Dat zul je straks wel zien... als jij alles doet wat ik zeg en we je puppy leuk gaan opleiden krijg jij een scooter.

Lisa kan het niet geloven en kijkt blij. Ik doe alles hoor en jij mag ook alles met haar doen. We laten haar nooit meer gaan Lisa. En ze kijken op de camera.

Ik heb ondertussen toch wel steken in mijn buik en een beetje druk op mijn blaas... ik kijk bang om me heen en besef me dat ik het heel erg in mijn broek ga doen. Ik begin te snikken en schud met mijn hoofd en begin afentoe een beetje te wiebelen
...

Lisa lacht en zegt ik denk dat onze pup het door heeft... wees moefen snel naar huis. Lisa dat is goed. Neem haar maar mee naar de wachtkamer voor haar nieuwe afspraak zo. Ik maak haar pakje in orde. Lisa knikt en ze stappen uit. Ze loopt meteen naar mij toe.

Ik kijk haarsmekend aan en wil wat zeggen. Kom puppy we hebben een afspraak. Ze maakt de kooi open en mijn handen los. Ik schud nee en voel aan mijn volle buik

Ze geeft me een schok en lacht kom pup er gebeurd niks je bent zo lief...

Ik kruip mee maar voel voel.bij elke stap mijn buik en blaas meer drukken. Lisa loopt met mij door en ik kijk haar smekend aan en probeer wat te zeggen maar het lukt niet door de speen...

Dan hou ik het echt niet meer en kijk haar met grote ogen en angstig aan... ik kruip met haar mee en ze praat met yvonne en ze komen naar me toe.

Ik weet niet hoe ik moet zitten en yvonne zegt je puppy is een beetje raar... ik denk dat ze hier stiekem wat koekjes heeft gegeten...

Lisa lacht foei dat is niet lief yvonne lacht en vraagt of we samen even op de foto willen...

Ik schud nee maar Lisa meteen jaa ze gaat staan en lacht gemeen. Yvonne maakt een foto... en ik snik en begin dan ineens te poepen en barst in tranen uit... Lisa schrikt en zegt o nee wat gebeurd er nu.

Ik denk dat ze echt heel veel koekjes heeft gegeten ze is erg stout... Lisa lacht en ik ga angstig zitten en voel mijn warme plas en poep zo door miin hipster mijn spijkerbroek inlopen...

Lisa ziet het en lacht ze is heel erg vies aan het doen... ze laat yvonne een paar foto's maken en alles wordt gefilmd...

Langzaam laat ik alles lopen en Lisa aait me en zegt. Laat alles maar gaan je kan er toch niks aan doen... yvonne maakt foto's en ik begin een beetje suf te worden. De speen doet Lisa eruit... yvonne heeft een tabletje in de speen gedaan en dat heeft nu ingewerkt... ik begin te snikken en zeg laat me gaan ik zal alles doen.

Ik schrik en er komt geblaf uit mijn mond. Ik snik een beetje suf en kijk raar en uit angst voel ik mijn broek nog wat warmer worden...

Ik wil van alles roepen maar alleen als ik.heeL zachtjes praat kan ik nog.dingen zeggen.

Lisa aait me en zegt als je meewerkt laten we je echt wel een keer gaan... het word alleen maar erger... ze ruikt aan me en kijkt vies.

Yvonne lacht en ondertussen is het meeste wel uit mij. Mijn hele broek is vies en het stinkt enorm.. ik schaam mezelf... en Lisa aait mij nog steeds en geniet van mijn blik.

Yvonne kijkt stukjes terug van alles tot nu toe en ik hoor mezelf... als je niet Lisa en mij haar brave puppy gaat zijn bewerken we je zodat je het zelf wilde en sta je op internet...

Ik snik en knik jaa Lisa lacht en aait met een hand door mijn haar. Met de andere hand speelt ze met mijn veters van mijn sneakers...

Ik.schrik maar yvonne zegt laat het gaan pup.. wilde je deze kleren bog dagen aanhouden ?? ik durf niks te doen en voel bang mijn schoen losser gaan.

Wordt vervolgd...

Wil jij nou een een verhaaltje maken ?? Dominant of juist ook onderdanig ?? Stuur mij een berichtje xx
 

amberanimal

Nieuw lid
Ik durf niks te zeggen en voel Lisa mijn schoenen uit doen en kijk haar aan. Ze begint te lachen... wat een leuke sokken heb je aan pup.

Mijn ouders zouden de rest schonbrengen. Ik heb een oud paar aan gedaan met roze hartjes erop en bloemetjes. Lisa lacht en wrijft over mijn voeten. Yvonne lacht en zeg mag ik ondertussen wat aandacht van je pup.?? Lisa lacht maar natuurlijk...

Ze loopt naar mij toe en geeft mij een schok. Ik kijk haar vragend en bang aan... lik haar hand puppy dan ga ik verder. Er zit niks anders op. Ik kijk yvonne smekend aan naar begin te likken over haar hand en kijk vies.

Ik voel Lisa over mijn voeten strelen en langzaam omhoog. Ik voel haar over mijn kuiten gaan. Ik kijk even achterom maar yvonne trekt mijn hoofd naar voren. Doorgaan hoor.

Ik ga snel verder en voel Lisa nu over mijn kont gaan. Ik voel alle poep en plas door mijn broek heen en huil. Mama ze is wel heel erg vies hoor.

Doe maar uit Lisa ik heb haar goed vast. Ik gil en kijk haar aan en yvonne houd mijn bandje vast. Lisa slaat haar armen om mij heen en zoekt mijn riem...

Ik probeer mij wel te verzetten maar ik kan niks doen en voel mijn riem los gaan.

Lisa begint mijn broek naar beneden te trekken en ik voel alles vies... Lisa en haar moeder lachen en zien mijn vieze hipster en mijn billen en benen te voorschijn komen... schaamtelijk blijf ik zitten. Yvonne laat mij even naar voren kruipen en ik kruip uit mijn broek. Ik blijf zitten en kijk vies om mij heen. Lisa trekt mijn shirt over mijn hoofd met mijn hemdje meteen mee. Daar zit ik dan helemaal vies in mijn hipster en bh en mijn sokken.

Ik kijk ze vernederd aan en durf niet te zitten omdat ik vies ben. Lisa bekijkt me heen erg blij en yvonne zegt je hebt een mooie pup uitgezocht hoor... ze is wel erg vies zo...

Ja ze is heel erg vies... ze moet even schoon hoor. Lisa aait mij en knipt mijn hipster los... en maakt mijn bh los.... ik schaam mij nog erger en blijf zitten en begin het koud te krijgen en tril een beetje.

Lisa lacht en ze zegt ze is bang genoeg. Ze haalt een kooi en er licht een pakje in. Ik kijk raar en zie het en het lijkt wel echt....

Ze lacht en zegt ik heb van jou kleren een pakje laten maken dat je precies zou moeten passen. Ik kijk haar aan en schud nee....

Ze geeft mij een schok... ga zitten in je kooi. Ik kruip er bang naar toe en kijk nog even om mij heen... je mag kiezen puppy. Of je trekt dit braaf aan en we gaan zo lief verder met je afspraken...

Of je mag je eigen broek schoonmaken met je mond en je gaat online... ze ruikt even aan haar hand die ze over mijn broek heeft gehad... wij vinden dat leuk maar jij niet...

Ze gaan weg en laten mij achter en ik blijf even 5 minuten keihard huilen. Ik bekijk het pakje en besluit dat er niks anders opzit....

Wordt vervolgd...

Wil jij nou een een verhaaltje maken ?? Dominant of juist ook onderdanig ?? Stuur mij een berichtje xx
 

amberanimal

Nieuw lid
Na een paar minuten huilen bekijk ik het pakje. Met tegenzin kijk ik verder in de tas en vind een verpakking met zwitsal doekjes. Hoe vies het ook is.... ik begin mezelf schoon te maken. Verder zit er een luier in de tas en wat strikjes.

Dan kijk weer ik naar het pakje.het is volledig als hondje en tussen mijn benen lijkt het open. Nog even probeer ik of ik de kooi uit kan. Niks lukt en omdat ik zo bang ben trek ik het aan.

Het gaat erg moeilijk, het lijkt wel op maat gemaakt. Ik schrik en bekijk mezelf en denk nee. Toch moet ik het aantrekken want ik kan moeilijk mijn kleren weer aan.

Ik doe het aan alleen van achteren kan ik het zelf niet vastmaken. Lisa ziet alles op de camera en gaat mij helpen. Yvonne blijft rustig kijken.

Ik hoor Lisa aankomen en kijk haar verraden aan. Ze zegt ik wil je helpen... als je meewerkt worden wij wat liever. Anders wordt het alleen maar nog erger hoor.

Ik knik en Lisa maakt de kooi open. Ik kijk haar aan. Kruip er maat uit hoor. Ik kruip eruit en ze zegt ga maar even staan je mag heel even je benen strekken.

Ik ga staan en strek mezelf even uit. Lisa gaat achter mij staan en maakt de rits dicht. Ik gil want het zit heel strak eronder maar er zit een vacht overheen zodat je daar niks van ziet.

Lisa lacht en zet de rits vast. Rustig maar je bent bijna klaar. Ga maar voor mij zitten... ik ga je een luier om doen zodat je niet meer zo vies hoeft te doen.

Lisa nee snik ik toe laat me gaan we hebben zoveel meegemaakt. Daarom wil ik juist jou zegt ze. We hebben al zo,n goede band. Ze geeft mij een waarschuwend schokje

Ik ga braaf op handen en knieën zitten en kijk haar aan. Ze pakt de luier en doet mijn benen iets uit elkaar. Ik durf er niks van te zeggen en voel het omgaan. Dan schrik ik en hoor een klikje. Lisa lacht er zit een slotje op.

Ik snik en zeg nee en probeer de luier af te doen maar het lukt niet. Lisa zegt foei en geeft mij weer een schokje. Braaf zitten dan doe ik wat strikjes in je haar... Lisa heeft ook een staart en wat lijm gepakt.

Ze maakt mijn haar in 2 staartjes en doet er strikjes in. Ik kijk vernederd toe en Lisa houd mij een beetje vast soms...

In de luier zit een stukje dat ze open kan maken bij het randje. Net boven mijn billen. Ze lacht en drukt de staart erop met lijm. Ik kijk en zeg nee Lisa wat doe je.

Ze heeft mij goed vast en lacht wacht nou maar... ik probeer mij los te maken en kijk bang... het lukt niet en Lisa houd mij een halve minuut zo vast.

Ze lacht en kijk naar mij nu heb je een staart. Ze trekt er even aan en ik gil. Dat doet pijn en kijk naar achteren. Lisa lacht en zegt dat klopt...

Puppy je gaat nu braaf met mij mee voor je volgende afspraak. Je gaat je mond houden en anders pak ik weer een speen of een hondenspeeltje begrepen ?.

Ik snik weer en knik ja. En kruip doodsbang mee nadat Lisa mij heeft aangelijnd. Ik voel mezelf raar in de luier en het pakje maar kan geen kant op. Lisa gaat zitten en ik ga voor haar zitten. Ze lacht en plukt soms door mijn haartjes en kijkt tevreden.

Wordt vervolgd...

Wil jij nou een een verhaaltje maken ?? Dominant of juist ook onderdanig ?? Stuur mij een berichtje xx
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Diaperthijs Wat was of is jullie favoriete kinderspeelgoed? Polls 36
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
-little-cub- Was jij de Paw Patrol fan die ik vandaag zag in Spijkenisse? Contact advertenties 21
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
Diaperlovejas Ik ben Jas, ik ben sinds een korte tijd hier maar was onzeker over het introduceren van mezelf. Voorstellen 15
Pup Ik was vandaag bij de huisarts.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
gush360 ooit was ik heel kort lid en nu terug Voorstellen 28
duimelot Ik was in de kerk... I 2
Babyukkie O wat was ik boos, maar eigenlijk viel het wel mee Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luierman1983 Meesteres Petra was echt een fijne ervaring Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Wc was bezet en toen Kon ik het niet meerhouden AB/DL Filmpjes 11
M Wc was bezet en toen hield ik het niet meer AB/DL Filmpjes 4
B Ik was gisteren in de winkel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
C Verhaal toen ik 12 was V 11
luierdromer Mamma Marja was geweldig Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
loeke ik was nat vanmorgen AB/DL Fotos 1
J was door een SSD defect even off radar.. Pub 13
Berth Wat was er eerder?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Renluier Wat was jou droombaan vroeger? Pub 91
kruik Wat was jou laatste bestelling? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 357
Poobottom War voor straf kreeg/krijg jij als je stout was/bent? Polls 72
yellow rose Hoe was jouw 2017? Pub 15
yellow rose wie was de 1e persoon die je het vertelde? 16+ Verhalen 36
B Nog niet klaar Ik was toen ongeveer 8 jaar en zat in de derde leerjaar. I 4
beddenplasser dit was ik nog vergeten... Voorstellen 15
wetboy1985 Hoe het was. Hoe het is! En hoe het worden zal? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
S zoals tena vroeger was Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
diaperdrenthe AB/DL Weekend was geweldig, Pub 14
diaper92 Wat was je spannendste luier moment Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
K Wie was vroeger een bedplasser en vond geen begrip bij zijn ouders? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
adidaslover Wie was er bij de Schaapshut meeting amersfoort 4-1-2015 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
adidaslover de 1e verjaardag van clubluiers in antwerpen was mega leuk!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Draak(je) Gebanned op luiers.org terwijl ik op vakantie was? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
luiers zijn lekker Was net bij een apotheek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Ach, Ik was maar een artiest A 2
M Als ik president was dan ........ Pub 47
O Wat was je eerste gedachtte toen je vanmorgen wakker werd? Pub 471
DL_Michel Wat was de langste tijd dat je in dezelfde luier gelopen hebt? Pub 17
smurfke héhé, was even offline Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P hoe was jullie reiservaringen in luier of plasticbroekje??? Pub 10
D hoe was je eerste keer luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
R Was goed verrast W 0
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls (T) 33
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls 64
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
E Beste manieren om te onharen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Floris24 Hoe kan je het beste je ouders vertellen dat je graag luiers draagt? 16+ Board 26
Similar threads


















































Bovenaan