Het was mijn beste vriendin...

amberanimal

Nieuw lid
Yvonne komt ons halen en ik kijk bang. De tranen staan nog op mijn gezicht en ik snik nog afentoe. Ze is echt leuk geworden Lisa. Ik ben blij dat ik haar ook mag gebruiken.

Lisa lacht dat vorige vond ik echt leuk en ik vind het echt leuk om de baas te spelen. Ik kijk ze doodsbang aan... maar mijn ouders zullen zich toch afvragen waarom ik niet terug app.

Lisa geeft mij een schokje en lacht stil... je hebt je mobiel in de wc laten vallen. Ik begin weer te snikken en wrijf in mijn nek... kruip maar mee puppy. Yvonne lacht lisa omdat jij dat zo leuk vond beginnen we weer met een drankje.

Ik huil bang nee en smeek yvonne... lisa lacht en zegt maak jij het flesje maar klaar.

Ik begen Lisa te smeken Lisa lacht lik mijn hand maar puppy. Ik wil echt geen drankje en begin te likken. Lisa kijkt genietend. En ik kijk haar smekend aan. Yvonne is klaar met het flesje en komt terug. Lisa hou jij haar vast... dat hoeft niet kijk maar.

Lisa lacht en laat een beeld op haar telefoon zien waarbij ik driftig haar hand lik... ik snik en Lisa zegt drink nou maar of wil je weer vast of een schokje. Ik snik het uit en blijf doodsbang zitten en van alles flitst door mijn hoofd.

Lisa zegt misschien moeten we haar maar even laten. Ze aait mij. En zegt je deed het net echt goed...

Yvonne pakt mijn staart en trekt eraan. Ik gil en ben weer bij. Ik snik en begin bang te drinken en kijk vies. Lisa zegt nou zo hard ook weer niet ze deed net echt haar best.

Nee lisa zegt yvonne... kort houden. Voor je het weet ontsnapt ze. Ik kijk lisa smekend aan en ze zegt drink nou maar.

Ik drink steeds meer en kijk lisa aan. Alles zit dit keer in een flesje. En ik heb het bijna op. Yvonne lacht het werkt heel langzaam maar heel heftig en ik heb er nog wat extra's aan toegevoegd.

Lisa schrikt en vraagt wat en ik kijk haar met grote ogen aan terwijl ik de laatste slok snikkend en trillend neem omdat ik al weet wat er gaat gebeuren.

Als het goed is blaft ze het eerste half uur. Maar ik weet niet of het werkt. Lisa lacht ik schrok al dat je haar zou veranderen. Neehoor dat is nog niet klaar... en we hebben nog geen pup waar we in haar kunnen veranderen...

Ik schrik en wil wat zeggen maar er komt geblaf uit mijn mond. En soms nog wat woorden... ik begin te huilen maar daardoor piep ik ook...

Lisa lacht en zegt dit is zo leuk... mama ik ga laten zien wat ze net deed....


Wordt vervolgd...

Wil jij nou een een verhaaltje maken ?? Dominant of juist ook onderdanig ?? Stuur mij een berichtje xx
 

amberanimal

Nieuw lid
Lisa gaat voor mij staan en kijkt mij even aan. Ik wil wat zeggen maar blaf weer tussendoor. Lisa lacht en houd haar hand weer voor mijn mond.

Lik maar puppy je deed het net zo goed. Ik kijk haar smekend aan en schud nee. Yvonne heeft ade afstandsbediening gepakt en drukt op een knopje.

Ik sla een klein gilletje en kijk Lisa aan en lok haar hand. Lisa geniet en plukt door mijn haren. Ik snik en lol eerst de ene en daarna de andere hand van Lisa. Ondertussen voel ik in mijn buik van alles aanmaken.

Ik zeg wat en ze verstaan nog net de woorden straks en wc. Lisa lacht nee je bent nu echt een hondje en je hebt een luier om. Sorry maar die mag niet af van yvonne denk ik.

Yvonne lacht misschien als ze heel lief is voor jou Lisa. Ga maar even zitten op een stoel Lisa. Lisa gaat zitten en snapt er niks van.

Yvonne trekt mij een stukje mee en zet mij voor Lisa. Lik Lisa haar hand maar weer. Ik doe het bang en Lisa lacht. Puppy je doet het zo goed. Wil je mijn schoenen los maken en uit doen ?? En wel met je mond alsjeblieft.

Ik kijk haar snikkend aan en zeg nee maar meteen daarna weer een blafje. Lisa lacht en aait mij en zegt jaa je gaat het wel doen anders geef ik je nog een flesje en mag je echt niet daar de wc.

Ik kijk haar aan en ze legt mijn handen op haar schoenen. Speel maar langzaam puppy Yvonne zegt je wel wat je moet doen.

Ondertussen voel ik mijn buik een beetje rommelen en een kleine druk begint te komen...

Wordt vervolgd...

Wil jij nou een een verhaaltje maken ?? Dominant of juist ook onderdanig ?? Stuur mij een berichtje xx
 

amberanimal

Nieuw lid
Lisa gaat zitten en doet een koptelefoon op zodat ze niks hoort... ze gaat iets op haar telefoon zitten kijken.

Yvonne lacht en zegt maak haar schoenen maar los en streel haar voeten... ik begin met mijn handjes over haar schoenen te voelen en maak langzaam haar veters los.

Lisa merk haar schoenen langzaam losser gaan en lacht even. Ik doe ze uit en wrijf over Lisa haar sokken... Lisa knikt tevreden en yvonne zegt doe haar sokken uit met je mond.

Ik kijk vies en kijk haar smekend aan. Ze geeft mij een waarschuwend schokje en ik doe het. Ik pak haar sok vies tussen mijn tanden en trek die uit. Dan de andere en lisa kijkt mij even aan en lacht....

Yvonne lacht ook en pakt een pot chocopasta uit de kast. Je mag nu lisa haar voeten insmeren... of lik je die zo???.

Ik kijk ze snikkend aan en schud nee. Ik wil wat zeggen maar blaf weer. Ik begin vies mijn handen in de chocopasta te doen...

Als ik bijna klaar ben met Lisa haar voeten in te smeren voel ik een steek in mijn buik...

Ik kijk ze aan en wil weer wat zeggen... Lisa hoort het niet maar Yvonne lacht... braaf meewerken dan laat ik je optijd naar de wc.

Begin lisa haar voeten maar te likken. Ik schrik en kijk vies en vind mezelf dom... dat had ik kunnen weten dat ik moest gaan likken. Ik kijk vies en begin dan alle moed bij elkaar te rapen. Langzaam begin ik te likken.

Lisa geniet en kijkt blij... en ik lik verder en doe mijn best.
Ondertussen krijg ik meer buikpijn en en moet ook plassen en begin te wiebelen...

Yvonne lacht als ze schoon zijn mag je naar de wc. Ik lik verder en 1 voet is half schoon. Dan stop ik en kijk Yvonne aan om te zeggen dat red ik niet. Ze lacht niet stoppen... ze trekt even aan mijn haren en zegt likken.

Ik ga bang verder maar hou het dan niet meer... ik kijk moeilijk en dan begin ik te plassen...

Lisa genoot er net zo van en doet haar koptelefoon af... wat is er waarom stopt ze...

Ze is weer vies aan het doen... ik snik en kijk ze aan terwijl ik in de luier plas... Lisa lacht en houd mij bij haar...

Ik ga blijven kijken hoe ze die volmaakt... ik snik en kan geen kant op en begin langzaam ook te poepen.


Wordt vervolgd...

Wil jij nou een een verhaaltje maken ?? Dominant of juist ook onderdanig ?? Stuur mij een berichtje xx
 

amberanimal

Nieuw lid
Yvonne lacht en houd mij vast voor Lisa... ze aait door mijn haren.... ik kijk haar vernederd aan en begin steeds meer te laten lopen. Het blaffen begint langzaam een beetje uit te werken en ik snik tussendoor woorden.

Ze houd haar mond niet... ik kijk bang en zeg niks meer... yvonne pakt een raar soort honden botje. Ik kijk bang en zeg nee ik zal stil zijn... ze houd mij vast en maakt het botje met 2 draadjes aan de halsband vast. Lisa houd mij ook vast en drukt expres even in mijn buik.

Ik gil en voel nog meer pijn maar hou het verder op want voel mij al weer vies worden... het botje gaat in mijn mond... het is zacht van binnen en vormt zich om mijn tandjes
Ze maken de lijntjes iets strakker maar niet te en mijn tong gaat er door.

Ik snik en laat het gebeuren en uit angt en pijn laat ik neer lopen.... Lisa lacht en zegt ik wil straks verder met haar hoor we hebben haar nu al een paar dagen...

Ik snik nee dat wil ik niet maar er komt nou niet echt iets van een zin uit mij. Lisa lacht en aait mij weer speels...

Yvonne zegt nou ik begin haar te ruiken dus ze is weer heel vies en stout geweest Lisa... ik heb wat foto's gemaakt en video's en die laten aanpassen...

Ze laat ze zien en op sommige foto's en filmpjes is te zien dat ik stiekem koekjes heb gepakt.... en dat ik dit vrijwillig zou doen om mijn stage te behalen...

Ik snik het uit en voel mije luier steeds viezer worden....yvonne lacht wij gaan nu ook even wat leuks doen...

Ze bepreekt wat met Lisa en ik hoor het niet want ze fluisteren...

Lisa aait mij even en zegt tot zo puppy... en loopt weg.

Ik kijk bang naar yvonne en hoop dat ik niet vast moet... yvonne lacht en zegt nee... Lisa kleed zich even om. En ik ga jou iets leuks laten zien aan je halsband... wacht even hier... ik snik bang en yvonne loopt weg.

Ik wacht snikkend en kijk of ik niet kan ontsnappen en sta op...dan hoor ik yvonne haar stem door mijn halsband. Kruipen puppy ik kan je ook zo corrigeren.

Ik voel een schokje in mijn nek en kruip en snik en ga weer zitten... ze last het botje nog wat losser en laat het uitvallen.

Ik ben blij dat het uit is maar weet niet dat ik weer blaf middel in heb gekregen... ik wil wat zeggen en begin toch weer te blaffen....

Lisa komt terug in een trainingpak... yvonne lacht doe net of je gesport hebt en op de bank zit... doe je schoenen maar alvast uit en ga maar muziek luisteren.

Ik snik en yvonne lacht en gaat weer weg... ik moet een paar kamers verderop kruipen waar Lisa is zegt zegt ze... als ik daar ben moet ik haar hand likken. En wat er ook gebeurd door gaan...

Ik snik en kruip een beetje angstig. Ik voel een schokje in mijn nek en kijk bang en zie lisa zitten... ze zit met haar rug naar mij toe en merkt niks...

Ik raap alle moed bij elkaar en kruip naar haar toe en lik haar hand...

Lisa kijkt op en lacht en zegt nee puppy nu niet II heb net gesport. Ik wil zo slapen je bent vies morgen mag je weer spelen. Ik snik en wil wat zeggen maar blaf en besluit verder te likken. Lisa lacht en zegt je wil toch geen dingen doen ??.. yvonne fluisterd likken ik sla een gilletje en lik verder... Lisa lacht en geniet en begint mij te aaien... ze trekt aan mijn halsband en zegt op de bank zitten.

Ik knik en ga bang zitten en laat haar aaien... door mijn haren en laat mij weer op handen en knieen zitten.

Lisa voelt aan mijn luier en ik voel alles drukken... ze zegt normale puppys verdienen hier straf voor maar jij bent lief toch..


Yvonne lacht en zegt lik haar maar in haar nek... Lisa wilt jou al zo lang. Ik snik nee maar er komt toch een blaf uit en begin bang te lokken omdat i niet weer pijn wil.

Lisa laat zich vallen op de bank en trek mij naast haar. Ze houd mijn bandje vast en geniet... ik lik bang verder en Lisa zegt puppy je bent zo lief ik ben zo blij dat je dingen met mij wilt doen... ik schud nee maar Lisa lacht.

Yvonne zegt goedzo puppy maak haar rits van haar jasje maar los...

Wordt vervolgd...

Wil jij nou een een verhaaltje maken ?? Dominant of juist ook onderdanig ?? Stuur mij een berichtje xx
 

Luierbaby24

Baby sinds 2003
Ik doe ook al zo een twaalf jaar aan petplay (puppyplay/pigplay). Heb er ook kleding en maskers enzo voor. Mandje, bench, riem, voerbakken... Vind ik heel fijn. :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Diaperthijs Wat was of is jullie favoriete kinderspeelgoed? Polls 36
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
-little-cub- Was jij de Paw Patrol fan die ik vandaag zag in Spijkenisse? Contact advertenties 21
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
Diaperlovejas Ik ben Jas, ik ben sinds een korte tijd hier maar was onzeker over het introduceren van mezelf. Voorstellen 15
Pup Ik was vandaag bij de huisarts.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
gush360 ooit was ik heel kort lid en nu terug Voorstellen 28
duimelot Ik was in de kerk... I 2
Babyukkie O wat was ik boos, maar eigenlijk viel het wel mee Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luierman1983 Meesteres Petra was echt een fijne ervaring Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Wc was bezet en toen Kon ik het niet meerhouden AB/DL Filmpjes 11
M Wc was bezet en toen hield ik het niet meer AB/DL Filmpjes 4
B Ik was gisteren in de winkel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
C Verhaal toen ik 12 was V 11
luierdromer Mamma Marja was geweldig Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
loeke ik was nat vanmorgen AB/DL Fotos 1
J was door een SSD defect even off radar.. Pub 13
Berth Wat was er eerder?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Renluier Wat was jou droombaan vroeger? Pub 91
kruik Wat was jou laatste bestelling? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 357
Poobottom War voor straf kreeg/krijg jij als je stout was/bent? Polls 72
yellow rose Hoe was jouw 2017? Pub 15
yellow rose wie was de 1e persoon die je het vertelde? 16+ Verhalen 36
B Nog niet klaar Ik was toen ongeveer 8 jaar en zat in de derde leerjaar. I 4
beddenplasser dit was ik nog vergeten... Voorstellen 15
wetboy1985 Hoe het was. Hoe het is! En hoe het worden zal? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
S zoals tena vroeger was Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
diaperdrenthe AB/DL Weekend was geweldig, Pub 14
diaper92 Wat was je spannendste luier moment Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
K Wie was vroeger een bedplasser en vond geen begrip bij zijn ouders? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
adidaslover Wie was er bij de Schaapshut meeting amersfoort 4-1-2015 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
adidaslover de 1e verjaardag van clubluiers in antwerpen was mega leuk!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Draak(je) Gebanned op luiers.org terwijl ik op vakantie was? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
luiers zijn lekker Was net bij een apotheek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Ach, Ik was maar een artiest A 2
M Als ik president was dan ........ Pub 47
O Wat was je eerste gedachtte toen je vanmorgen wakker werd? Pub 471
DL_Michel Wat was de langste tijd dat je in dezelfde luier gelopen hebt? Pub 17
smurfke héhé, was even offline Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P hoe was jullie reiservaringen in luier of plasticbroekje??? Pub 10
D hoe was je eerste keer luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
R Was goed verrast W 0
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls (T) 33
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls 64
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
E Beste manieren om te onharen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Floris24 Hoe kan je het beste je ouders vertellen dat je graag luiers draagt? 16+ Board 26
Similar threads


















































Bovenaan