Hoe de oppas....

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 4,8%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 7 33,3%
  • 8

    Stemmen: 7 33,3%
  • 9

    Stemmen: 2 9,5%
  • 10

    Stemmen: 4 19,0%

  • Totaal stemmers
    21

Ram247

TB m/v
Hoe de oppas mijn leven veranderde....

"Maar mam, dit is het laatste schoolfeest van het jaar ik moet daar gewoon heen!!!!" riep ik kwaad. "Ik weet dat je daar graag heen gaat maar pappa en ik moeten plotseling weg en ik laat de oppas niet ook nog eens in de zorgen zitten van een 12 jarige die naar een schoolfeest gaat, en hierbij is de discussie gesloten." zei mijn moeder.

Boos liep ik naar de pc en typede aan Myrte "Ik mag vanavond niet, mijn ouders gaan weg en er komt een oppas." Myrte:"maar heb jij nog een oppas nodig dan?" Ik:"Nee maar de oppas is er voor mijn broertjes van 7." Myrte: "Da's echt wel k*t".
De deurbel ging. Mijn moeder liep naar de deur en ik hoorde een bekende stem : " dat mevrouw steenwijk, hoe maakt u het." Ik kon de stem niet direct plaatsen maar ik kende de stem wel. Mijn moeder liet de jongen binnen en ik zag dat het Rik was, de jongen die bij ons in de 5e zat, iederer meisje uit de 1e was gek op hem maar ja hij zag ons natuurlijk niet staan. "Femke ken je vast wel van school en Auke en Bram ken je vast nog niet?" Rik glimlachtte en zei: " Ja Femke ken ik wel die zit bij ons in de brugklas." Hij gaf mij een hand en liep naar de tweeling en stelde zich voor. "Hier heb ik een lijstje met bedtijden, belangrijke telefoonnummers en dergelijken. De jongens worden morgen rond 9 uur opgehaald door een vader van een vriendje van ze, ze komen rond een uur of vier weer thuis. Heb je weleens een luier omgedaan? Of moet ik even bij Femke voordoen hoe het werkt? " Rik knikte " mijn zusje van 11 draagt nog luiers, ik weet dus hoe het werkt". Mijn moeder reageerde: " Nou hier dragen ze ze alleen 's nachts hoor, maar ze willen nog weleens moeilijk doen en dan moet je ze maar gewoon zeggen dat ze anders de volgende ochtend de hele ochtend met een luier moeten lopen dan helpt meestal wel, dan werken ze wel mee. We laten de kinderen meestal rond 7 uur om de beurt douchen en dan komen ze in pyjama beneden en doen we ze een luier om de jongens gaan om 8 uur naar bed en Femke mag wat later opblijven wellicht kan ze samen met jou naar Idols kijken?" Rik glimlachtte: " ik denk dat dat wel gaat lukken."

Buiten hoorde ik een auto toeteren, " dat moet mijn man zijn, fijn weekend!!!" zei mijn moeder gehaasd, en ze gaf ons allemaal een kus. Ik kroop weer achter mijn pc en typede naar Myrte: "Rik uit de 5e is onze oppas" Myrte reageerde: " Wajooo dat is vet!!" Ik ging door met msn-en en bleef een beetje opletten, ik zag dat Auke ondertussen in pyjama beneden kwam en dat Bram naar boven werd gestuurd, binnen no time had Auke zijn luier om. Hij heeft de wind eronder bedacht ik me. Bram kwam na een minuut of 10 weer beneden in pyjama en Rik zei: "Ga maar vast liggen Bram, Femke ga jij nu douchen?" Ik reageerde met: " Ik ga altijd pas voor het slapen douchen hoor, en Idols is om tien uur pas afgelopen." Rik glimlachte en stond ondertussen naast mij: " Volgens mij zei je moeder net dat jullie altijd rond zeven uur gingen douchen en dat is het al geweest" hij gaf me een tik voor de billen en morrend ging ik naar boven. Ik liep naar de badkamer en kleedde mij uit, even stond ik voor de spiegel, vreselijk lichaam dacht ik, waarom moeten mijn broertjes nu juist extreem dik voor 7 jarigen zijn en ik nu juist extreem klein en mager voor een 12 jarige zijn." Ik stapte onder de douche en nam een lekker lange warme douche, toen ik in pyjama beneden kwam zei Rik: "Ga maar vast liggen ik kom je zo helpen." ondertussen zette hij 2 kunstof glazen met limonade voor de jongens op tafel. Ik keek verbaasd en mijn gezicht moest boekdelen spreken, maar toen Rik naar de kast liep en daar een luier uit haalde zei ik snel: "Alleen de jongens dragen een luier hoor, ik niet!" Bij Rik ontschoot een lachje, " Haha, en net zei je moeder nog dat ze wel even bij jou liet zien hoe luiers werkte. Kom op of moet je morgenochtend soms de hele ochtend een luier om?" Ik was geschokt maar besloot dat een hele ochtend een luier om geen optie was zeker niet omdat Myrte misschien zou langskomen. Twijfelend en kwaad ging ik liggen. Rik trok mijn pyjamabroek naar beneden en keek verbaasd: " Je bent toch 12?" Ik knikte en zei: " Hoezo?" Rik: " hmm, niets hoor" Hij duwde mijn benen naar mijn borstkas waardoor mijn billen van de grond kwamen, duidelijk ervaren legde vouwde hij krakend de luier open en legde hem onder mijn billen, hij sprinkelde wat babypoeder op mijn vagina en en billen en wreef het zachtjes over het luiergebied uit, hij trok mijn benen weer naar beneden en duwde ze een stukje uit elkaar, daarna bracht hij de luier tussen mijn benen omhoog en plakte ze met de plakstrips vast. Verbaasd keek ik naar de luier, hij pastte en ik was vebaasd, ik was nog wel een kop groter dan mijn broertjes maar zij waren stukken dikker, dat zal wel meegspeeld hebben dacht ik. Rik wreef over mijn buik en pakte mijn pyjamabroek en deed hem weer bij mij aan. "Ik heb de computer uitgezet, ga nog maar lekker even spelen." zei hij en hij wees naar de speelhoek van de jongens. Twijfelend liep ik naar de speelhoek, elke stap herinnerend aan de luier, ik pakte een "donald duck" en begon wat te lezen. Rond 8 uur werden de jongens naar bed gebracht en liep ik naar de tv en zette hem aan, ik was druk naar Idols aan het kijken toen Rik de kamer in liep en doorliep naar de keuken, hij rommelde wat in de keuken en kwam terug met een dienblad met 2 glazen cola en een plastick glas met limonade hij zette het op de tafel neer. "Voor wie is die limonade?" vroeg ik. "Die is voor jou." zei Rik. "Krijg ik geen cola?" Rik glimlachtte en zei: "Dat tweede glas is voor Susanne die komt zo langs, en in de brief van je moeder staat dat jullie geen cola mogen drinken." Ik reageerde: "dat klopt niet hoor, Auke en Bram mogen geen cola drinken ik wel". Rik pakte de brief en ik las inderdaad dat er stond: "voor de kinderen staat er limonadesiroop op het aanrecht, in de koelkast heb ik ook wat frisdrank gezet wat jij wel lekker zult vinden. In de keukenkast kun je de plastick glazen vinden waar de kinderen uit drinken, bij het ontbijt....." De brief werd weggetrokken, ik was geschokt maar reageerde meteen: "mijn moeder noemt mijn broertjes altijd de kinderen, ik ben een tiener." Rik grinnikte: "12 is nog geen tiener hoor." Ik pakte het glas limonade en begon te drinken, de limonade was met veel water aangelengd en weinig siroop, na mijn eerste slok ging de deurbel al. Rik deed de deur open en ik hoorde Susanne (zijn vriend ook uit de 5e) op de gang met hem praten, ik was me heel erg bewust van mijn situatie en besloot zo stil mogelijk op de bank te blijven zitten. Susanne was net zoals Rik heel lang, ze had blonde haren en blauwe ogen, echt een prinses om te zien. Susanne kwam naar de bank lopen en gaf me een hand "Hallo Femke, jij zit toch bij ons in de eerste?" zei Susanne. Ik knikte en zei: "Ja ik zit bij je zusje in de klas." Ze lachtte: "Ohw leuk Idols" en ze ging naast me zitten op de bank. Na een poosje schonk Rik voor ons allemaal nog een keer drinken in, hij gaf me mijn plastick glas en glimlachte naar Susanne en gaf haar haar glas cola.

Toen de show was afgelopen vroeg Rik Susanne even op te staan, Susanne keek verbaasd maar deed wat haar gevraagd werd. Voor ik het door had had hij mij in mijn zij gepakt en lag ik op mijn rug op de bank, Rik trok mijn pyjamabroek van mijn billen en maakte mijn luier los. "Ga maar even een plas doen en je tanden poetsen, daarna zie ik je weer hier oké?" Geschokt van mijn situatie en met tranen in mijn ogen draaide ik mijzelf van de bank af, ik was rood van schaamte en de tranen bleven prikken zeker toen ik Susannes geschokte blik zag. Toen ik in mijn blote billen naar de deur liep hoorde ik Susanne vragen: "Zij is toch een jaar of 13?" Rik reageerde met : "12, maar 's nachts droogblijven is niet voor alle kinderen weggelegd." Ik sloot de deur achter mij en rende naar boven, nadat ik mijn tanden gepoetst had perste ik met moeite een klein plasje naar buiten. Ik veegde mijn billen af en liep langzaam weer naar beneden, toen ik de kamer binnenkwam stond Susanne meteen op van de bank. "Ga maar liggen meid" zei Rik. De luier lag al uitgevouwen op de bank en ik ging op de luier liggen, ik hoorde het geluid van een plastick bakje dat open ging voor ik op kon kijken voelde ik een vochtig doekje langs mijn billen gaan en rook ik de geur van de Zwitsaldoekjes die mijn moeder altijd voor mijn broertjes gebruikt. Mijn hoofd kleurde weer langzaam rood en de tranen prikten weer achter mijn ogen, Rik deed nog wat poeder over mijn luiergebied en voor ik het wist zat de luier weer vast. Rik trok mij mijn pyjamabroek weer aan en daarbij schoof mijn pyjamahesje iets omhoog hij kietelde over mijn buik en ik moest lachen van het kietelen voelde ik ineens dat mijn blaas zich had gevuld met de 2 glazen limonade en er schoot een scheut urine in de luier. Mijn hoofd werd weer rood. Rik zei: "Oke het is nu al heel veel later dan je vaste bedtijd, ik wil tot morgenochtend niets meer van je horen! Ga je vanacht bewijzen dat je echt geen luiertje nodig hebt?" Verlegen knikte ik en ik liep de kamer uit. Die luier is morgenochtend vast wel weer droog. Met een volle blaas ging ik in bed liggen, ik bedacht me dat als ik nu ging plassen dat mijn luier vast morgenochtend wel weer droog was en dat Rik dan niets zou merken. Ik draaide me op mijn buik en trok mijn benen omhoog en uit elkaar, na een poosje lukte het om mijn blaas te legen. Kort daarna viel ik vast in slaap.

In een schok schrok ik wakker, ik keek op de wekker. 2 uur!!! Dat is veel te vroeg bedacht ik me, in ene herinnerde ik mijn situatie en ik voelde dat mijn luier lekker droog aanvoelde, ik deed mijn hand onder de dekens en voelde aan de buitenkant, en voelde dat het materiaal was gaan klonteren. Die is overduidelijk nat was mijn conclusie. Als Rik dit merkt is mijn reputatie op school kapot en moet ik morgen ook weer zo'n rotding om mijn billen. Ik besloot dat er maar 1 oplossing was, en dat was naar beneden een schone luier pakken en deze ergens dumpen. Zachtjes kroop ik uit bed en sloop de trap af ik voelde hoe mijn benen wijd uit elkaar werden geduwd door de overduidelijk natte luier, ik bleef onderaan de trap even stilstaan om te luisteren of iemand mijn gehoord had. Ik hoorde niets en deed zachtjes de kamerdeur open, de deur piepte iets en ik besloot hem open te laten staan, weer luisterde ik en hoorde ik niemand. Ik sloop naar de kast en opende hem, daar stond het pak luiers!!! Voorzichtig pakte ik een luier uit het pak en draaide mij op. Ik keek recht tegen de een behaarde buik op navelhoogte, langszaam boog ik mijn hoofd omhoog en keek ik recht in de ogen van Rik. "Heb je alvast een schone luier gepakt" zei Rik wijzend op de luier in mijn hand. Ik knikte verlegen. Rik ging door zijn knieen waardoor hij op ooghoogte met mij kwam, gehurkt en wel trok hij mijn pyjamabroek naar beneden en stak zijn handen tussen mijn benen. "Ja die moet wel verschoond worden, ga maar vast op de grond liggen." zei Rik terwijl hij vriendelijk tegen mij lachtte. Verlegen ging ik op de grond liggen, Rik liep naar de kast en kwam terug met natte doekjes, luierzalf en poeder. Ik zag hoe hij vakkundig de luier lostmaakte, zachtjes trok hij mijn benen in de lucht en duwde mijn kniëen in zodat ze weer tegen mijn borst klemden, hij duwde mijn benen iets uit elkaar zodat hij vrij zicht had op mijn billen en vagina. Ik schaamde me rot en begon zachtjes te huilen, onverstoord ging Rik verder met zijn klus door met vochtige doekjes mijn billen, buik en vagina schoon te maken. In totaal gebruikte Rik 2 vochtige doekjes die hij na gebruik op de vieze luier die nog steeds onder mijn billen lag legde, vakkundig trok hij de luier onder mijn billen vandaan en vouwde hij hem zo samen dat het een klein propje werd dat vastgehouden werd door de plakkers. Mijn tranen bleven lopen en Rik glimlachte vriendelijk naar mij, hij ging helemaal niet onrespectvol met mij om maar ik voelde me zo gekleineerd door die luier. Rik liep weg en gooide de luier in de vuilnisbak even later kwam hij terug en vouwde de schone luier uit, "a.a.a.aalsjeblieft, geen luier meer" zei ik. "Maar wil je dan wakker worden in een nat bed?" zei Rik terwijl hij de luier onder mijn billen schoof. Ik schudde mijn hoofd. Rik ging onverstoord door, hij smeerde wat zalf op een plekje bij mij billen en poederde mijn luiergebied, even later was ik weer ingepakt, ik stond op met alleen mijn luier om mijn billen en pakte mij pyjamabroek en trok hem snel aan. Rik liep achter mij aan naar de slaapkamer. "Nu wil ik echt niets meer van je horen hoor!" zei Rik en hij stopte me in in bed. Toen de deur sloot haalde ik opgelucht adem, het was over......voor even.

Met een droge luier viel ik snel in slaap en de volgende ochtend werd ik wakker door gespetter in de badkamer. Ik hoorde schaterlachende stemmetjes van mijn broertjes, ik keek op de klok en zag dat het al 9 uur was. Ik kroop mijn bed uit en voelde de luier weer zitten, droog uiteraard want ik plas normaal echt niet in bed!!! Ik liep naar de badkamer en zag hoe mijn broertjes werden gewassen. "Ga maar naar beneden meid, wij hebben al gegeten je ontbijt staat klaar." Ik liep naar beneden en hoorde bij iedere stap mijn luier, ik wilde vanuit de hal de woonkamer ingaan toen de bel ging. "Doe jij even open" riep Rik van boven. Ik deed de deur open en ineens was ik me weer bewust van mijn situatie. Voor de deur stond oom Rob, de vader van Stephan, "Ze zijn bijna klaar hoor" zei ik. Terwijl ik naar de kamer liep, oom Rob liep achter mij aan. In de hoop dat hij mijn luier niet zat ging ik snel op mijn plekje aan tafel zitten. Ik zag 3 gebruikte bordjes en 2 gebruike flesjes en een glas. Voor mij stond mijn oude peuterbordje, op het bordje stond Nijntje getekend, maar die was niet zichtbaar door de in kleine stukjes gesneden bruine boterham met pindakaas, naast mijn bordje stond mijn oude flesje met ook een plaatje van Nijntje erop en mijn naam eronder geschreven, in het flesje zat melk. Ook mijn peutervorkje lag naast mijn bordje. Ik was mij bewust dat ik al op de plek zat en dat oom Rob kon lezen en wist dat het mijn brood en mijn flesje was. Huiverig prikte ik met het vorkje in een stukje brood en begon het eten. "Is je luier nog droog" vroeg Bram toen hij de kamer binnenkwam. Ik knikte. "laat zien dan!!" zei hij en hij liep naar mij toen en trok aan de band van mijn pyjamabroek. "Waarom?" vroeg ik. "omdat ik je niet geloof" zei Bram. Beschaamd keek ik naar oom Rob die duidelijk geamuseerd was en ik trok mijn pyjamabroek een klein stukje naar beneden, precies genoeg voor Bram om te zien dat ik droog was. Hij zei: "Ik was vanmorgen ook droog, Auke niet!" Ik lachtte en stopte weer een stukje brood in mijn mond. Toen Rik met Auke binnenkwam zei Bram: "Auke je was vandaag de enige die in bed geplast had, Femke is ook droog." Rik reageerde direct: "Auke dat is niet zo hoor, ik heb Femke haar luier vanacht verschoont." Ik werd rood maar al vlug zei oom Rob: "kom jongens we gaan." binnen de korste keren waren de jongens weg. "Je luier is dus nog droog?" zei Rik. Ik knikte en stopte weer een stukje brood in mijn mond. "Waarom heb je mijn oude peuterbestek gepakt?" "Dit bordje stond gewoon op de stapel hoor", zei Rik. Ik ging door met eten. Ïk had al door dat Rik niets zou aanpassen naar mijn wens en ik besloot te beginnen aan het flesje, ondertussen had Rik de rest van de tafel alweer opgeruimd. Rik glimlachte en zei: "Drink snel je melk op meid, dan kun je je aankleden en gaan we weg." "waar gaan we dan heen?" vroeg ik. "Dat is een verrassing" antwoordde Rik. Toen ik mijn fles leeg had zette ik hem op het aanrecht en liep ik naar boven naar de badkamer. Rik kwam achter me aanlopen en sloot de badkamerdeur achter zich. Rik gebood mij mijn pyjama uit te trekken wat ik braaf deed. "IK kan mezelf wel aan en uitkleden hoor" zei ik. Rik haalde mijn moeders brief uit zijn zak, hij wees me op een paar regeltjes. "De kinderen mogen 's avonds alleen douchen maar in verband met het bedplassen heb ik toch liever dat je ze 's morgens even in bad doet en wast, vaak vinden ze het wel fijn om even te spelen met het speelgoed dat op de badkamer ligt, dat mag in bad hoor want het kan tegen water." "Dat is voor mijn broertjes bedoeld" zei ik. Rik zette het badwater aan en negeerde de opmerking, het bad vulde zich langszaam met water. Na een poosje trok Rik mijn luier af en tilde me in het badwater uit het flesje babyolie liet hij wat druppels in het water vallen, ik twijfelde of ik mij moest verzetten of dat ik het maar moest laten gaan. De gedachte van het verzet was groot maar Rik was ook heel groot, ik zou hem in ieder geval niet aankunnen en hij deed eigenlijk gewoon wat op het briefje stond, gelaten liet ik Rik mijn gezicht wassen en mijn bovenlichaam. Na een poosje kwam hij aan bij mijn billen en vagina. "Ga maar even staan dan kan ik je billen wassen" zei Rik. Gelaten ging ik staan en voelde ik hoe de washand langs mijn billen werd gehaald ik voelde hoe de washand door mijn bilnaad en schaamlippen gleed, ik merkte dat ik een beedje opgewonden raakte maar probeerde het te negeren. Rik spoelde het washandje uit en tilde mij onder mijn oksel uit bad en zette me op de badkamermat, met een zachte handdoek droogde hij me af en geleide me naar mijn slaapkamer. Rik opende de kledingkast en haalde van onderop de stapel een hemdje. Het was een oudhemdje en er zaten allemaal glimmertjes op, hij trok het hemdje over mijn hoofd en liet mij vervolgens in een witte degelijke onderbroek stappen, uit de kast haalde Rik vervolgens een spijkerbroek en liet me ook daarin stappen boven mijn spijkerbroek kreeg ik mijn roze trui aan. Hij gooide me wat sokken toe en zei kom trek aan dan gaan we zo weg. Snel trok ik mijn sokken aan en liep naar beneden, daar trok ik mijn schoenen en jas aan en bleef bij de deur op Rik wachten.



Rik trok zijn jas en schoenen aan en opende de deur. "Gaan we lopen of met de fiets?" vroeg ik, "met de fiets" antwoordde Rik kortaf. Hij opende de schuurdeur en haalde mijn vaders fiets uit de schuur. Ik wilde de deur instappen maar Rik zei: "Ga maar bij het tuinhekje wachten." Gelaten liep ik naar het tuinhekje en Rik liep met mijn vaders fiets achter mij aan, hij zette de fiets op de standaard en liep weer naar de schuur, hij trok de deur dicht en op slot. "Maar zonder fiets valt er voor mij weinig te fietsen" zei ik tegen Rik die ondertussen weer naast mij stond. Rik bukte en tilde me in één zwiep in het zitje achterop de fiets. "IK WIL NIET ACHTEROP, IK BEN GEEN BABY" riep ik kwaad. Rik negeerde mij en stapte op de fiets en begon te fietsen. Myrte kwam net de straat in rijden en zag Rik met mij achterop fietsen, "waar gaan jullie heen" zei Myrte, "dat is een verrassing voor Femke" zei Rik. "Mag ik mee" vroeg Myrte. Rik schudde zijn hoofd en zei, doe maar even niet. Ik zwaaide naar Myrte en Myrte zwaaide terug. Gelaten zat ik achterop de fiets in de hoop dat ik niemand tegen zou komen. Ik was zo bezig met mezelf schamen dat ik pas bij aankomst merkte dat we bij de kinderboerderij waren aangekomen. "Maar dit is voor kinderen" zei ik. Rik lachtte: "Ja en dat is precies wat wij zijn". Nu dacht ik dus altijd dat een kinderboerderij niets aan was....maar echt het is hartstikke leuk al die kleine diertjes en al de tijd vloog voorbij en toen Rik mij riep om naar huis te gaan rende ik nog snel even naar de jonge varkentjes. Op mijn tenen staand kon ik precies over het gesloten hek heen kijken terwijl ik op mijn tenen stond werd ik in 1 ruk omhooggetild, als een baby lag ik ineens in de armen van Rik. Hij begon me te kietelen en zei: "Het is tijd om naar huis te gaan". Ik kon nog net op tijd mijn benen tegen elkaar drukken om zo te voorkomen dat ik van het lachen in mijn broek plastte, Rik droeg me naar de fiets toe en zette me achterop. Ondertussen waren we alweer een stukje aan het fietsen en mijn blaas stond op knappen, Rik stopte en stapte af en reed de fiets een tuin in. Het was voor mij een vreemde tuin. Rik tilde mij van mijn fiets af, de voordeur ging open en een meisje in een roze jurkje stormde op Rik af en omhelste hem. Ik kon aan het meisje duidelijk zien dat ze niet helemaal in orde was, het meisje was een kop groter als mij maar zag er duidelijk een stuk jonger uit. In de deuropening stond een vrouw en ze zei tegen mij: "kom maar naar binnen meisje" Rik knikte naar mij en ik liep naar binnen. De vrouw hielp mij uit mijn jas en schoenen en geleidde me de woonkamer in. Rik kwam met het meisje in zijn armen naar binnen. "Dit is mijn zusje Lieke, Femke" zei Rik. Ik stak mijn hand uit en Lieke gaf me een hand, ik glimlachtte. "waar ben je geweest" vroeg de moeder van Rik. "We zijn de hele ochtend op de kinderboerderij geweest" zei Rik. Hij glimlachtte naar mij. "Het is al 1 uur Rik, Femke zal wel honger hebben en dorst, en moet misschien ook wel op het potje." zei de moeder, ze keek me aan en vluch knikte ik en zei: "Ik moet inderdaad naar de wc en ik heb ook wel trek gekregen." Rik's moeder trok me naar haar toe en maakte mijn broek los. "Dat kan ik allemaal zelf wel hoor" zei ik tegen de moeder. Ze knikte en ondertussen ging ze verder en trok mijn broek en onderbroek in een keer naar beneden. "Stap er maar uit" zei de moeder. En ik stapte uit mijn broek waardoor ik in alleen mijn trui in de kamer stond. De moeder trok me mee naar een hoekje van de kamer "ga maar zitten meisje" en ze wees in een richting. Ik volgde haar blik en zag een potje, het potje was duidelijk bedoeld voor een kind dat nog in zindelijkheidstraining was maar dat geen kleuter meer was. "I...i.i..ik plas op de wc hoor" zei ik. "Natuurlijk meisje" zei de moeder "maar hier in huis plassen kleine meisje op het potje". Ze tilde mij onder ellebogen op en zette haar voet tegen mijn knieen waardoor ze bogen, en zo belandde ik op het potje. Ze liep weg en ik had alle mogelijkheid om rond te kijken in de kamer. Het was een hele ruime kamer met plavuizen vloer, op diverse plekken in huis lag speelgoed voor een kind van een jaar of 4 het was verder heel gezellig ingericht. Dit hoekje was enigsinds beschut maar toch voor iedereen zichtbaar, ik draaide mijn hoofd de andere kant op en keek Rik recht in de ogen. Ik gaf wat druk en liet mijn plas lopen, het was een flinke plas en toen ik klaar was liep Rik glimlachend op mij af: "ben je klaar meisje?" vroeg hij zonder antwoord te wachten, hij zette mij op mijn benen en pakte een nat doekje uit een doosje vlakbij het potje, met het schaamrood op mijn gezicht liet ik mij mijn billen afvegen. Rik gaf mij mijn broek en onderbroek weer aan. "Komen jullie aan tafel" zei de moeder van Rik. Op tafel stonden 2 bordjes 1 met 3 boterhammen die dubbel gevouwen waren en één met een boterham met leverworst die in stukjes waren gesneden, naast het bordje stond een flesje. Rustig prikte ik de stukjes brood op en begon te eten, Rik had zijn brood zo op en dronk in een paar teugen zijn melk op. Toen mijn brood op was pakte ik het flesje en liep naar dekeuken waar de moeder van Rik stond. "Mag dit in een gewoon glas" vroeg ik de moeder. Voor ik het door had was ik naar de bank getild en zat ik bij de moeder op schoot met de fles in mijn mond. Nog bijkomend van wat er gebeurd was dronk ik de melk op. Rik was ondertussen een verhaaltje aan het voorlezen voor zijn zusje, nadat ik de melk op had deed de moeder een slap over haar schouder en legde mijn hoofd op de slap, zachtjes wreef ze op mijn rug tot ik een boer liet.



"Kom we gaan weer" zei Rik en hij nam mij van zijn moeder over en droeg mij naar de gang. "Ik kan wel lopen hoor" zei ik met een piepstemmetje. "Dat weet ik wel" lachtte Rik en hij strikte mijn schoenen en trok mij mijn jas aan. We vertrokken weer op de fiets naar huis.



Onderweg vroeg ik Rik wat er met zijn zusje aan de hand was. "Ze heeft bij haar geboorte zuurstof tekort gehad, daardoor kan zij een aantal dingen niet die jij wel kan." zei Rik. Ik werd er stil van en zei: "Weet ze dat je haar klein behandeld?" Rik grinnikte: "nee dat heeft ze niet door joh, ze is in haar hoofd nog klein. Kijk het is zoals bij jou, als je altijd elke nacht een luier om hebt en iedereen doet alsof het normaal is, dan besef je niet dat het eingelijk iets is wat je vanaf je 3e al niet meer zou moeten hebben." Gelukkig zag hij niet hoe rood ik werd, en gelukkig kwamen we net thuis aan. Rik opende de huisdeur en tilde mij van mijn fiets. Ik liep naar binnen, deed mijn schoenen en jas aan, en stapte de woonkamer in en startte de computer op. Myrte was online maar ik had geen zin om met haar te praten, ik zorgde dat ik mijn stand op offline had staan. Ik ging een spelletje spelen, na verloop van tijd kwamen mijn broertjes thuis en ging ik even met ze stoeien terwijl Rik in de keuken met het eten bezig was. Rik had de tafelkleed al op de tafel gezet en bij mijn broertjes en mijn bord had hij peuterbestek neergelegd, bij zijn bord legde hij gewoon bestek neer. We gingen allemaal aan tafel zitten en de tweeling kreeg hun slab om, met grote ogen keek ik naar de 3e slab in zijn hand, Rik deed mij de slab om en mijn broertjes begonnen te lachen. "Dat is niet lief van jullie Auke en Bram" zei Rik en hij keek mij aan, "Draag jij normaal geen slab?" vroeg hij mij. Ik schudde mijn hoofd. "Weet je zeker dat je niet gaat morsen, macaronivlekken krijg je er moeilijk uit hoor" zei Rik en hij maakte aanstalten om mijn slab af te doen. "Laat maar om zitten, better safe thans sory" zei ik. Tijdens het eten morstte ik inderdaad een paar stukjes macaroni en was ik blij dat mijn trui niet vies was geworden. Na het eten deed ik met de tweeling een spelletje memory, de klok sloeg 7 en ik stuurde Auke onder de douche, toen Auke terugkwam deed Rik hem een luier om en stuurde ik Bram onder de douche, toen Bram terug kwam liep ik naar de badkamer. Weer stond ik voor de spiegel, dit maal zag ik wat roods tussen mijn benen, het leek wel....luieruitslag. Snel ging ik douchen en liep ik in pyjama naar beneden, ik liep naar de kast en pakte een luier en probeerde hem bij mezelf om te doen. Rik die met de jongens tv zat te kijken stond op en hielp mij. "Ik zag vannacht dat je luieruitslag had, even kijken hoe het daar nu mee is" zei Rik. Met een rood hoofd liet ik hem toe mijn billen en vagina te controleren. Rik smeerde mijn billen in en poederde mij, vervolgens deed hij mij mijn luier om. Ik trok mijn pyjamabroek aan en kwam bij de jongens op de bank zitten. Die avond gebeurde er niet veel, zeker niet omdat om half 9 Rik aankondigde dat het mijn bedtijd was. "Maar het is morgen zondag, ik mag op zaterdag altijd langer op." zei ik. "Dat weet ik maar je hoofd is helemaal rood en vanacht was je om 2 uur op. Ik denk dat het beter is om vanavond op tijd te gaan slapen, en als je vlug boven bent heb ik nog een verrassing voor je." Ik vloog de trap op en poetste direct mijn tanden en dook daarna direct mijn bed in. Rik kwam mijn kamer binnen en ging om de rand van mijn bed zitten, in zijn hand had hij het grote sprookjesboek van mijn broertjes, Rik opende het boek en begon te vertellen. Ik weet niet hoe lang hij had voorgelezen maar ik kan me niet herinneren dat hij mijn kamer uitging en toch was hij om 23:00 uur in ieder geval uit mijn kamer want toen werd ik wakker met een volle blaas. Ik wilde uit bed gaan maar twijfelde weer, aan het glas boven mijn raam zag ik dat er geen licht meer brandde in huis, Rik moest dus ook op bed liggen. Weer besloot ik mijn blaas te legen in mijn luier en binnen de korste keren viel ik weer in slaap.



"Wakker worden suffie" hoorde ik in mijn oren gefluisterd. Ik opende mijn ogen en wreef de slaap eruit. "Mamma, je bent weer thuis!" riep ik. Mijn moeder gaf me een knuffel en liep mijn kamer uit. "Het ontbijt staat klaar schat, kom je snel" zei ze. Ik stoof mijn bed uit en rende achter mijn moeder aan de trap af. Mijn vader en broertjes zaten al aan tafel en ik kwam Rik tegen op de gang, ik kreeg een kus op mijn wang en hij zei: "Ooit, zul je wakker worden met een droge luier, het lukt je echt wel. Ik zie je maandag op school meid." Hij gaf me een tik voor mijn geluierde billen en liep de deur uit. Mijn moeder keek mij verbaasd aan en trok mijn pyjamabroek naar beneden. "Och ja, nog een kind in de luiers, dat kan er nog wel bij!!" Grapte ze.

The END
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
leuk en goed verhaal :D

een opmerking ;): het zijn wel erg grote lappen tekst, dat leest een beetje vervelend...

maar verder erg goed, keep it up 8)
 

Ram247

TB m/v
Hoe de oppas....toch een deel 2

Toch het vervolg op (vannacht gedroomd) Hoe de oppas....
Verbaasd keek ik mijn moeder aan. "Maar mamma je weet toch dat ik normaal geen luiers draag 's nachts, je weet toch dat ik altijd droog ben." zei ik. Mijn moeder zei: "Ja dat weet ik liefje, maar ik denk dat Rik heel slim is geweest want eigenlijk is het helemaal niet goed dat jij iedere nacht uit bed komt om naar de wc te gaan." Ze keek bevestigende naar mijn vader en toen ik naar hem keek zag ik hem knikken. "Maar mam, als ik gewoon mijn bed droog houd door 's nachts naar de wc te gaan, dan is het toch stom om een luier om te doen alleen maar om dan terwijl ik wakker ben omdat ik moet plassen in een luier te plassen." zei ik. Pappa reageerde: "Jij moet gewoon leren dat de nacht is om te slapen en niet om te plassen. Iedere 12 jarige kan zijn of haar plasje ophouden snachts en gaat daarvoor echt zijn of haar bed niet uit. Jij moet leren om voor het slapen gaan te plassen en vervolgens de hele nacht door te slapen." Mijn moeder vulde hem aan: "En dan wordt je vanzelf weer wat vrolijker overdag, want je bent steeds chagrijniger aan het worden. Nou kom op aan de ontbijttafel." Ik zei: "Maar mam, die luier is nat mag ik hem eerst afdoen en mezelf wassen?" mam: "Nee, na het ontbijt help ik je klaarmaken voor de dag...hup zitten." Pappa zei: "Kom jongens dan stop ik jullie in bad, eet smakelijk Femke." Boos ging ik zitten en weer zag ik mijn oude Nijntje bordje en Nijntje bestek liggen en voor me stond mijn oude tuimelbeker. Mijn moeder haalde de deksel van de beker, vulde hem met melk en schroefde de deksel er weer op. "wat wil je op brood" vroeg ze. Ik probeerde een boterham te pakken maar mijn moeder was mij voor door het broodmandje voor mijn neus weg te trekken. Ze pakte een boterham uit het mandje en legde hem op mijn bordje en zette mijn bordje voor haar neus, driftig begon ze een boterham klaar te maken en in stukjes te snijden toen ze daar mee klaar was zette ze het bordje voor mij en prikte ze een stukje brood aan mijn vorkje en bracht die naar mijn mond. Als verdoofd deed ik mijn mond open waarna mijn moeder het stukje brood in mijn mond deed ik begon te kauwen. Mijn moeder maakte voor zichzelf een boterham klaar en bleef mij ondertussen voeren nadat het brood op was gaf ze mij mijn tuimelbeker en begon ik er met een rood hoofd uit te drinken, ik was als verdoofd en liet het allemaal maar toe. Nadat mijn moeder de tafel had afgeruimd en ik de laatste druppels melk doorslikte tilde ze mij van de stoel af en droeg ze me naar boven. In de inmiddels verlaten badkamer legde ze me op het badkamerkleedje en kleedde ze mij uit, terwijl ik in mijn luier op de grond lag liet ze het badwater lopen. Mijn moeder maakte de luier los en meteen luierdoekje maakte ze de ergste viezigheid schoon. Ik begon weer bij mijn positieven te komen en zei: "mam ik ben 12 ik ben groot genoeg om verder voor mezelf te zorgen". Mijn moeder reageerde met: "Geef mij mijn pleziertje vandaag, vanaf morgen mag je het zelf weer allemaal regelen ook al heb je een natte luier, vandaag ben je even mijn kleine meisje." Na die belofte trok liet ik mijn moeder mij in het bad tillen en begon ze me te wassen, nadat ik al staande ook tussen mijn billen en schaamlippen was gewassen mocht ik weer gaan zitten. Mijn moeder gooide wat badspeelgoed in het water en liet mij achter terwijl ik zat te spelen. Na een poosje gespeeld te hebben tilde mijn moeder mij de badkuip aan en droogde mij af ze gaf me een tik voor de billen en stuurde mij naar mijn kamer om me aan te kleden. De rest van de dag verliep redelijk normaal, Myrte kwam langs en samen hebben we wat zitten kletsen en wat huiswerk gemaakt. Die avond om 7 uur moest ik net zoals mijn broertjes aan douchen en kreeg ik mijn nachtluier om, om 8:30 deed mijn moeder de luier even af en mocht ik even plassen waarna ze met een babydoekje mijn luiergebied schoonmaakte en me weer de luier omdeed. Ik liep naar boven, poetste mijn tanden en ging in bed liggen. Op de trap hoorde ik voetstappen van mijn vader die uiteindelijk mijnkamer binnenkwam. Mijn vader ging op de rand van het bed zitten en zei: "Liefje, je begrijpt toch wel dat dit voor jezelf het beste is. Als je iedere nacht op moet staan om een plasje te doen wordt je vanzelf wel moe omdat je slaap tekort komt. De luier is er om te zorgen dat je elke nacht de nacht door kunt slapen, en zoals Rik al zei, eens komt een dag dat je vol trots tegen jezelf kunt zeggen dat je maar mooi elke dag droog bent." Ik knikte en wilde nog wat zeggen, maar kreeg de kans niet. Toen ik mijn mond opendeed stak mijn vader een speentje in mijn mond. "Ik kan me nog goed herinneren dat je tot je 9e een speentje in je mond had toen je naar bed ging. Tot je 9e heb je aan één stuk door geslapen!" Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en wreef over mijn geluierde billen. "Slaap fijn schat". en hij liep mijn kamer uit.

De tranen stroomden uit mijn ogen maar ik had de moet niet om boos te worden, om te gillen of om de speen ook maar uit te doen. Voorzichtig stapte ik uit mijn bed en ging ik voor de spiegel staan, in het schemerdonker zag ik mezelf staan, een puber met een speen en een luier verstopt onder een pyjama. Ik kroop verloren in bed en viel in slaap. Uiteraard was het nog veel te vroeg, het was pas 3 uur en ik werd wakker van een opspelende blaas, ik ging zitten om uit bed te stappen maar voelde de luier onder mijn billen ik hurkte naast mijn bed en liet de luier vollopen. Ik stapte weer in bed en viel in slaap.

In 7 uur ging het licht aan en wreef mijn moeder over mijn rug. "Wakker worden meisje" zei ze. Ze draaide mij op mijn rug en trok mijn pyjamabroek uit maakte mijn luier los en maakte mijn billen schoon met een luierdoekje ze sprinkelde wat babypoeder over mijn kruis en deed mij een roze onderbroek aan. Ik wreef de slaap uit mijn gezicht en zei "goedssse mosgen" plop ik spuugde de speen uit "goede morgen mamma". Mijn moeder glimlachte en pakte de speen van mijn kussen af en liep de kamer uit. Uit mijn kast haalde ik schone kleding en die trok ik aan. Ik pakte mijn schooltas in en liep naar beneden. Beneden stond mijn bordje met stukjes brood en mijn tuimelbeker al klaar, op rustig tempo begon ik de stukjes brood te eten en dronk ik de melk. Na het ontbijt vertrok ik naar school, halverwege de weg bleek dat mijn band lek is waardoor ik het laatste stuk moest lopen. Gelukig kwam ik nog net op tijd op school en rende ik net op tijd het lokaal van Engels binnen, mevrouw de Kok stond nog in de deuropening, snel ging ik naast Myrte zitten en de les begon zonder problemen. Na engels hadden we 5 minuten pauze om naar Biologie te lopen, "dat ben ik gisteren vergeten te vragen maar wat hebben jullie zaterdag nou gedaan?" vroeg Myrte. Ik lachtte en zei: "We zijn naar de kinderboerderij geweest, het was leuk joh." Myrte keek me raar aan, "Dat is voor babies!" en snel liep ze door. Toen ik het lokaal van biologie binnenliep zag ik dat Myrte naast Sandra was gaan zitten en er bleek nog maar 1 plek vrij te zijn, vlak voor de lerares. De lerares begon de les en zei:"vandaag gaan we het hebben over het menselijk lichaam." Iedereen lachtte toen ze plaatjes van tieners zonder kleding liet zien. De lerares zei, "wie nu nog wat zegt mag hier op tafel komen staan als voorbeeld persoon." Ik voelde iets pijnlijks tegen mijn nek aanschieten en riep: "AUW!" "Oke Femke kom maar hier!" zei de lerares streng. Met mijn hoofd gebogen liep ik om het bureau heen en ging ik naast de lerares staan. "Als voorbeeld neem je toch geen kleuter" riep Myrte. En de klas moest lachen. De lerares maande de klas tot stilte en ging door haar kniëen waardoor ze op ooghoogte met mij stond. "Ik begrijp dat het moeilijk voor je is Femke, maar je moet echt leren waar de grenzen zijn, ga maar even met je gezicht naar de muur in die hoek staan." en ze wees naar een hoek. Met mijn hoofd gebogen liep ik naar de hoek en ging staan, dit soort kinderachtige straffen hadden ze echt nog nooit gegeven op deze school. Toen de les was afgelopen gingen de anderen kinderen naar de kantine, ik hoorde de lerares in de klas rondlopen. Mijn blaas had zich gevuld en ik moest echt heel nodig plassen. "J...j..juf...ma.a.a..a." kraamde ik uit. De lerares stond inmiddels achter me en zei: "Houd je mond maar, draai je maar om en ga maar zitten op de stoel die ik voor je heb neergezet, eet je boterhammen op en ik wil geen woord van je horen." Terwijl de lerares op haar stoel ging zitten ging ik op en lage stoel zitten die normaal achterin de klas stond. Ik kruisde mijn benen omdat ik zo nodig moest plassen en begon voorzichtig aan mijn boterham te knabbelen. "Heeft je moeder geen drinken meegegeven" zei de lerares toen ik mijn broodtrommel in de tas deed. Ze verwachtte duidelijk geen antwoord want ze greep in mijn tas en haalde daar een pakje vruchtensap uit, ze schudde het pakje en stak het rietje erin. "Drink maar op" zei ze. Terwijl ze het rietje voor mijn mond hield, ik wilde het pakje drinken aanpakken maar dat liets de niet toe. Toen het pakje drinken op was ging de eerste bel alweer. "Ga maar snel naar de gymzaal, ik hoop dat je je lesje hebt geleerd." Ik rende met mijn tas de klas uit en rende via het schoolplein richting gymzaal, aan het einde van het schoolplein stopte Stefan mij. "Hey baby!" zei Stefan. Geschokt keek ik hem aan. "Je stinkt al de hele dag naar mijn neefje die net een verschoning heeft gehad, en je gaat graag naar de kinderboerderij. Dat betekend dus dat je gewoon nog een baby bent" zei Stefan. Ondertussen was er een groepje uit mijn klas om me heen gaan staan en ze sloten mij in, ze kwamen steeds dichter op mij staan. Roland zei: "Babies pissen in hun broek, toen dan pis dan in je broek." Frank zei: "Kom op pissen dan" Myrte keek me lachtent aan en gaf me een duw, ik viel tegen Stefan aan en Stefan gaf me een duw zodat ik tegen Ronald aan viel en Ronald gaf me een duw en zo ging het door. De groep begon te zingen: "pissen, pissen ...pissen" Uit angst deed ik wat ze wilden en ik liet een straal lopen, de straal hield aan en voor ik het door had voelde ik mijn broek warm worden, Myrte keek naar mijn broek en begon te lachen, "ze heeft in haar broek gepist" lachtte ze. Ik kreeg nog een harde duw en toen renden ze snel naar de gymzaal, ontredderd viel ik op een hoopje bladeren op het schoolplein, ik voelde de tranen langs mijn ogen lopen en was onttroostbaar. Ik huilde aan een stuk door en wilde niets meer ik rende weg door mijn tranen heen was mijn zicht onduidelijk ik rende door en langs oudere jaar en leraren tot een sterke hand mij bij mijn bovenarm beedpakte en mij naar zich toetrok. "Wat is er Femke." hoorde ik Rik zeggen. Ik knipperde met mijn ogen en zag de liefdevolle blik van Rik. "Gaan jullie maar vast naar de les" zei Rik tegen zijn vrienden waarna zijn vriendengroepje wegliep. Ik begon te stotteren maar Rik kapte mij af. "We gaan naar je mentor, wie is dat?" vroeg Rik. "Mevrouw de Wit" zei ik nog snikkend. Rik hield mij nog steeds bij mijn bovenarm vast en trok me mee de docentenkamer in, toen we binnenstapten zag ik zeker 20 paar ogen zich tot ons wenden. Rik trok me mee naar mevrouw de Wit die aan een tafel met nog een paar andere docenten zat. "Mevrouw de Wit, Femke is behoorlijk gepest en haar klasgenootjes hebben haar verplicht om in haar broek te plassen, mag ik haar even thuis brengen?" Mevrouw de Wit keek naar mij en haar ogen gleden langs mijn lichaam bij mijn kruis aangekomen keek ze naar mijn natte broek. "Ja dat is behoorlijk nat, heb je geen schone broek meegenomen Femke? " vroeg mevrouw de Wit. "Nee natuurlijk niet mevrouw, ik plas anders nooit in mijn broek" zei ik. Mevrouw de Wit knikte. "Ik zal je ouders even bellen" zei ze. De rest van de docenten gingen naar de lessen en keken mij onderzoekend aan. "Ik zie jou straks wel Rik, neem je tijd maar." zei meneer Hovius. Na 10 minuten kwam mevrouw de Wit terug, ze zei:"Ik kan je vader en moeder niet bereiken Femke dus het heeft weinig zin om naar huis te gaan." Rik reageerde met: "Ik breng haar wel bij mijn moeder die is thuis." Mevrouw de Wit knikte.

Rik nam me mee naar zijn fiets en zette me achterop, we waren al snel aangekomen en Rik belde aan. Zijn moeder deed de deur open en Rik legde kort uit wat er was gebeurd. "Kom maar binnen Femke, dan zorg ik wel even voor je" zei Rik's moeder en ze trok me mee naar binnen. Binnen een mum van tijd stond ik naakt in de badkamer en stond Rik's moeder met bij de kraan een washandje klaar te maken. "Het is niet erg meisje, tante Liza zorgt wel even voor je" zei ze. Ze liep op me af en ging op haar knieen zitten, met het washandje begon ze mij te wassen, na een poosje voelde ik de washand door mijn bilspleet gaan en later door tussen mijn schaamlippen door. Ik schaamde me rot en vertelde hakkelend wat er gebeurd was. "Ik begrijp het meisje, wat een nare kindjes in je klas hé?" zei ze nadat ik mijn verhaal had verteld. Ik knikte. Ondertussen had ze me afgedroogd en leidde ze mij een kamer in, het was een babykamer maar er klopten dingen niet. De commode en het bed was groot maar waren wel duidelijk gemaakt voor een baby, op de commode lag een grote mat met beertjes en op het bed met spijltjes lag een roze dekbed. "Dit is Lieke's oude kamertje, ze is er alleen uit gegroeid. Hier bewaar ik haar oude kleding en spullen, we waren van plan het komend weekend weg te gooien" zei tante Liza. Ze tilde me op de commode en haalde uit de lade een luier. Ik zei: "Nee alstublieft, ik heb toch verteld wat er was gebeurd, ik heb geen luier nodig ik ben geen baby, alstublieft." Een beetje boos keek tante Liza me aan en opende een andere lade, uit die lade haalde ze een speentje en deed die in mijn mond. "Waarom moet je nou zo moeilijk doen? Je plast in je broek als een peuter, je huilt als een peuter, je ziet er uit als een peuter. Geniet toch eens van iets als iemand lief voor je is." ze verwachtte duidelijk geen reactie. Geschrokken bleef ik liggen en liet ik mij een luier omdoen, deze luier was anders dan die van mijn broertjes, dit was een echte pamper met kindermotiefjes erop, mijn broertjes hadden grote libero's die net ff te groot voor mij waren, deze pastte prima. Na de luier deed ze me een pyjama aan een stuk aan en ze tilde me in bed. "Ga maar even lekker bijkomen van de schrik, dan kom ik je straks halen." zei ze.

Ik probeerde te slapen maar het lukte niet, een uur lang bleef ik al sabbelend op mijn speen in het bedje liggen en ik keek rond in de kamer. Plotseling viel mijn oog op iets, het was een plankje met speelgoed en ik zou als ik in het bedje ging staan er makkelijk bijkomen. Ik trok me met behulp van de spijltjes omhoog en greep naar één van de speeltjes, ik ging weer zitten. Het was een fisherprice apparaatje met diverse knopjes in de vorm van dieren erop, ik drukte op een van de knopjes en er ging een lichtje branden en er kwam een geluidje van een koe uit, zo ging ik alle dieren langs. Ik schrok van de deur die open ging, tante Liza kwam binnen, ik was me bewust van mijn positie, met benen wijdt zat ik in een babypyjama en een speen in een babybedje met een babyspeeltje tussen mijn benen. Tante Liza tilde mij op: "Je bent een beetje bijgekomen hé" zei ze. Ik spuugde de speen uit en antwoordde: "Ja, ik wil nu eigenlijk wel naar huis." Ik verwachtte dat de speen op de grond zou vallen maar hij bleef aan mijn pyjama bungelen. Tante Liza zei: "Pappa komt je over 2 uurtjes halen, zo lang blijf je nog even hier spelen." Ze stopte het speentje in mijn mond en pakte het speeltje uit het bedje en droeg mij naar de woonkamer. "Waar is Lieke? "vroeg ik moeilijk verstaandbaar door de speen. "Lieke is door de weeks in een opvanghuis." zei tante Liza terwijl ze ze mij op een kleed op de grond neerzette. "Ga maar lekker spelen, dan maak ik wat lekkers voor je klaar." zei ze en ze liep naar de keuken. Op het kleed lagen kinderachtige speeltjes maar er lag ook een kleurboek met waskrijtjes. Omdat ik dacht dat dat het minst kinderachtige was besloot ik maar te gaan kleuren. Tante Liza zette een babyflesje met Roosvicee naast me neer met daarbij een bakje met rozijntjes. Tijdens het kleuren at ik de rozijntjes en dronk ik uit het flesje. Op een gegeven moment merkte ik dat op mijn rug liggen en de fles drinken makkelijker ging, dus ik draaide mij om en lag op mijn rug van het flesje te genieten. Op dat moment kwam Rik net binnen. "Hoi mam, hoi Femke" zei Rik, en hij kriebelde speels over mijn buik. Rik ging naar boven om huiswerk te maken en liet ons alleen. Toen de fles leeg was ging ik weer druk verder met kleuren, na een poosje zei tante Liza: "Kom maar even hier heen Femke, dan ga je even op het potje." Met haar eerdere woorden in het achterhoofd liep ik naar tante Liza, de speen bungelde nog steeds aan mijn pyjama. Tante liza haalde de drukknoopjes van de pijpen van de pyjama los, waardoor mijn luier zichtbaar werd en ik het bovenstuk van de pyjama nog aan had, ze maakte mijn luier los en zette me op de pot, waarna ze mijn speen weer in mijn mond duwde. Niet lang daarna liet ik een plas lopen en deed ik ook een grote boodschap, tante Liza was duidelijk trots op me en gaf me een kus op de voorhoofd waarna ze mijn billen veegde en binnen mum van tijd mijn luier weer om had gedaan ondertussen had ze voor mij een jurk en mallot klaargelegd. Ze hielp me met aankleden en in een spiegelbeeld van het raam zag ik een schattig meisje met een roze jurkje staan.

Ik ging weer verder met kleuren en rond 18:00 uur ging de bel, het was mijn vader. Tante Liza tilde mij op en zette mij voor de voordeur neer, in het halletje trok ze mij mijn jas aan en ze gaf mijn schooltas aan mijn vader. Mijn vader boog door zijn knieeen en tilde mij op en nam me achter op de fiets mee naar huis. Thuis aangekomen gingen we direct eten, er werd niets over het incident gezegd en er werd ook geen opmerking gemaakt over mijn kleding. Wel werd mijn eten in hapklare brokken op een vorkje geprikt zodat ik zelf alleen maar het vorkje in mijn mond hoefde te doen. Na het eten moesten de jongens vroeg naar bed en ik mocht nog wel even opblijven. "Femke, de juf komt zo langs, maar we hebben al met haar gesproken. Zij wil jou nog even spreken." zei mijn moeder. Ik knikte en kreeg een rood hoofd. "Wat er gebeurd is op school, dat kan niet zomaar en de juf wil er even met ons over praten" vervolgde ze. Niet lang daarna ging de bel en daar stond de juf inderdaad voor de deur. Na een korte introductie begon de mevrouw de wit. "Femke, we hebben met de hele klas gesproken. Ze beseffen dat het heel erg is wat ze hebben gedaan en ze hebben heel erg veel spijt. Ze hebben beloofd dat ze je nooit meer zo zullen pesten en dat ze je echt niet meer pijn willen doen. Ze waren erg geschrokken en wij als docenten waren ook erg geschrokken over wat er is gebeurd. Dit neemt echter niet weg dat je op school in je broekje hebt geplast, we willen dat je in ieder geval deze maand met een broekluier naar school komt, je kunt dan gewoon naar de wc, maar als je een ongelukje hebt dan kunnen we je verschonen. We willen wel dat je als je een plas moet doen dat je dat even aan de juf of meester vraagt. Heb je het begrepen?" zei ze. Ik reageerde hakkelend maar zeker: "M..ma...maar juf u zegt net zelf ze hebben toegegeven wat ze hebben gedaan, ze hebben toegegeven dat ze me verplicht hebben in mijn broek te plassen, dan snapt u toch ook wel dat het niet was omdat ik mijn plas niet op kan houden?" Mevrouw de wit reageerde: "Dat klopt, maar weet je Femke, normaal gesproken lukt het kinderen van 12 niet eens in hun broek te plassen, ook niet als ze zo onder druk worden gezet als dat ze bij jou deden. En dan nu over de thuissituatie, misschien is het verstandiger als Femke naar bed gaat zodat wij even kunnen praten." mevrouw de Wit keek mijn moeder aan en ze knikte. Mijn moeder liep naar mij toe en trok mijn pyjamabroek naar beneden en maakte de luier los, "ga maar even plassen" zei ze. In mijn blote billen en me diepschamend liep ik de kamer uit en ging ik naar de wc en daarna de badkamer, toen ik klaar was en de kamer weer binnenkwam hoorde ik mijn docente zeggen. "Soms is die druk voor kinderen gewoon groot, het verschil tussen de basisschool en de middelbare is gewoon erg groot. Ik vind het ook onverantwoord dat er geen naschoolse opvang voor haar is geregeld." Mevrouw de Wit draaide haar hoofd om en zag mij in alleen mijn pyjamahesje de kamer binnenlopen, haar blik gleed af naar mijn vagina. "Ze is ook onderontwikkeld hé? zei ze mij negerend. Mijn moeder wees mij op de luier die voor haar op de grond lag en ik ging liggen. "Ze is misschien wat kleiner dan leeftijdsgenootjes, en misschien ook wat onderontwikkeld." zei mijn moeder terwijl ze mijn vagina schoonmaakte met een luierdoekje, zachtjes begon ik te huilen. "Maar het blijft een schatje." vervolgde ze. Ze gebood me te blijven liggen en liep naar de kast, ze kwam terug met een speen en luierzalf, en ze stak de speen in mijn bond. Terwijl ik zachtjes op het speentje sabbelde smeerde ze een paar plekjes in met luierzalf, ze pakte me bij de enkels en deed hetzelfde op mijn billen, hierna poederde ze me in en sloot ze de luier, ze deed mijn pyjamabroek weer aan. Tussendoor hoorde ik de docente nog spreken met mijn vader. "Ze is wat mager wellicht kunnen jullie haar nog wat pap meegeven, wat ze tussendoor als extra kan eten, we maken ons erge zorgen over haar." Ik hoorde dat mijn vader ging reageren maar net op dat moment tilde mijn moeder me op en droeg ze me de kamer uit. Onderweg naar mijn bed was ze me aan het troosten en toen ze mij in mijn bed legde probeerde ze me verder te troosten. "Het komt allemaal wel goed, je blijft mijn grote meid" en ze tikte op mijn luier en maakte de speen vast aan mijn pyjama en gaf me een kus op mijn hoofd.



Toen mijn moeder de kamer uitwas dacht ik nog even na na een kwartier bestefte ik wat er was gebeurd en toen barstte ik werkelijk in huilen uit, het huilen ging ongestoord door ik had mijn speen uitgespuugd en kon het niet meer binnenhouden. Al mijn spieren spanden aan en ik hield het niet meer ik was zo in en in verdrietig, ik voelde dat mijn inspanning resulteerde in een poepluier, maar dat interesseerde mij niet meer het maakte niets meer uit ik was verdrietig ik was in en in verdrietig. Ik hoorde voetstappen de trap op rennen en de deur opende zich, 3 volwassenen stonden in de kamer en keken op mij neer. Mijn moeder trok de deken van mij af en vond al snel mijn speen en stak hem in mijn mond, ze tilde mij op en toen voelde ik de stront zich over mijn billen verspreiden. Ik ging harder huilen en verloor weer mijn speen, terwijl ik op mijn moeders arm zat gebruikte ze haar vrije hand om de speen weer in mijn mond te stoppen en daar vast te houden. De hele weg naar beneden hield ze de speen tegen mijn lippen gedrukt en voelde ik hoe ik de speen niet uit kon spugen. Uiteindelijk berustte ik me en begon ik op de speen te sabbelen, het maakte me iets rustiger maar ik bleef al sabbelend huilen. Mijn moeder legde me op de oude aankleedkussen van mijn broertjes en begon mijn luier te verscholen. "Rustig maar, mamma maakt alles weer goed." zei mijn moeder. Mijn docente keek mij geschokt aan en sprak zacht tegen mijn vader. "Wat een rotzooi hebben jullie ervan gemaakt, je 12 jaar oude dochter is in paniek omdat ze nota bene en poepbroek heeft." Mijn vader werd boos: "Die poepbroek heeft ze omdat ze op school dusdanig is getreitert dat ze te bang is om op de wc te zitten, en nu mijn huis uit." schreeuwde mijn vader. Nadat mijn luier was verschoond lag ik snel in bed en viel ik snel in slaap, rond 3 uur snachts werd ikweer wakker en liet ik mijn plas in de luier lopen.



De voglende ochtend maakte mijn moeder de luier schoon en trok mij een broekluier aan. "Ook al is pappa boos op de juf, we hebben afgesproken dat je in luiertje naar school gaat. Ik breng je vandaag." zei mijn moeder. Ik pakte mijn schooltas en liep waggelend naar beneden, in de spiegel in de hal zag ik dat de luier heel duidelijk zichtbaar was, mijn geest was echter zo erg gebroken dat ik me niet meer kon verzetten. Ik zette mijn tas naast de eettafel en zag dat mijn moeder er een broodtrommeltje en babyflesje met pap in deed en daarbij het vaste pakje drinken, ook stopte ze 3 schone broekluiers in de tas. Mijn tas was vol, gelaten prikte ik de stukjes brood en at ze op, waarna ik mijn tuimelflesje melk opdronk.


Toen we met de auto op school aankwamen stond de klas op het plein op mij te wachten. Iedereen bood om de beurt zijn verontschuldingen aan en ik merkte dat niemand moest lachen om mijn overduidelijk zichtbare luier. Mijn moeder liep met me mee naar binnen en gaf me een kus en liet me met de klasgenoten mengen. "Waarom draag je nu een luier" vroeg Myrte. "Dat moet van mevrouw de Wit" zei ik met een piepstemmetje. Myrte keek boos, "dat slaat nergens op, want dat je in je broek plastte was onze schuld" zei ze, de rest van de klas stemde in, ik voelde me rot en kon niets uitbrengen en liep gelaten richting het lokaal. De klas volgde mijn voorbeeld en meneer Helder van Wiskunde begon zijn les. Aan het einde van de les vroeg meneer Helder: "Femke, moet je nog een plas doen?" Ik schudde mijn rode hoofd. Hij kwam naast mij staan en boog door zijn knieen, "Is je luiertje nog droog" vroeg hij en hij kneep in mijn luier. "goed zo" zei hij. "Drink je pap maar op" en hij pakte de fles met pap en duwde de speen in mijn mond. Gelaten nam ik de fles over en zoog de pap naar binnen.

"ZE IS GEEN BABY HOOR!!" riep Stefan, "ZE PLASTE DOOR ONS IN HAAR BROEK" vulde Roland aan, "WAT JULLIE DOEN IS GEMEEN" zei Myrte. Meneer Helder keek verbaasd rond en begon te praten. "Ik weet dat Femke door jullie in haar broek plastte, maar wij als docententeam zien al langer dat het niet zo goed met haar gaat. Daarom geven we haar nu wat extra aandacht, ook als het om persoonlijke verzorging gaat. Ze draagt babyluiers, dat zou een 12 jarige niet horen te passen, ze eet niet goed en ze verzorgd haarzelf niet zo goed. Als ze de hele maand droog blijft mag ze zonder luier om naar school komen. Ik ben overigens heel blij dat jullie als klas zo achter haar staan, want ze zal de komende tijd jullie steun hard nodig hebben." De leraar liep de klas uit en de bel ging. De klas bleef zitten en Stefan zei: "We wachten tot je uit gegeten bent voordat we naar de volgende les gaan. En vanaf morgen dragen we allemaal een luier naar school, tot jij geen luier meer hoeft te dragen!!!" De klas begon te juchen!!! Ik voelde de opluchting door mijn lichaam stromen en keek rond naar mijn klasgenoten!! Wat fijn om in deze klas te zitten!!!
 

speentje

Superlid
Laat maar komen dat vervolg
Want het is tot nu toe een schitterend vehaal !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1
 

Ram247

TB m/v
Meneer Helder was de klas uit dat betekende dus dat ik mijn papfles waar ik toch al nauwelijks pap uit kreeg kon opbergen en dat deed ik, gelaten liep ik met mijn klasgenoten naar het volgende lokaal. De volgende les verliep rustig en we gingen naar de kantine om te lunchen. Myrte keek op "het bord" en zei: " We hebben straks 2 tussenuren!!!" ik reageerde en zei: " Dan gaan we toch lekker even de stad in, ik moet nog wel even naar de wc, ik ben zo terug." Ik pakte mijn rugtas en liep naar de lerarenkamer, voor de deur zette ik mijn tas neer en ik klopte aan. Meneer Helder deed de deur open en keek verbaasd. "Ik moet naar de wc en ik mag dat van jullie niet allen doen" zei ik met opgeheven hoofd. Meneer Helder knikte en pakte mijn hand en trok me zachtjes mee de gang door, terwijl we langs een groepje oudere leerlingen liepen zei hij: "Zo dan ga jij even een plasje doen als een grote meid." Ik negeerde het en liep met opgeheven hoofd door, we sloegen de verboden gang in. Dat is de gang waar je tijdens de pauzes niet in mag, want je mag alleen de andere gang in waar de jassen hingen en de dichtsbijzijnde toiletten zijn. "Ik loop even met je naar de andere toiletten zodat je wat privacy hebt." zei meneer Helder. "Dank u wel" zei ik. Bij de toiletten aangekomen draaide meneer Helder mij naar hem toe en maakte de knoop van mijn broek los en trok mijn broek naar beneden. "Stap er maar uit." zei hij. Ik keek verbaasd maar deed wat hij zei, daarna trok hij mijn broekluier naar beneden en daar moest ik ook uitstappen. Hij opende de toiletdeur en liet mij zitten, ik verwachtte dat hij de deur open zou laten maar dat deed hij niet, eigenlijk was ik wel prettig verbaasd. Ik deed mijn plas en riep "Ik ben klaar meneer." Omdat mij was verteld dat ik ook mijn eigen billen niet mocht afvegen bleef ik braaf zitten. Het duurde even voor meneer Helder de deur opende maar toen hij hem opende had hij de broekluier in mijn spijkerbroek gevouwen en kon ik zo in beiden tegelijk stappen. Ik dacht even na over mijn billen afvegen maar die paar druppeltjes zouden niet uitmaken. Ik stapte in de broek en de luier en meneer Helder trok mijn broekluier omhoog, wat voelde ik nou, was die luier nou nat. Meneer Helder ging voor mij staan en zei: "Dat is niet zo prettig Femke, een natte luier betekend dat je wellicht nog niet toe bent aan zindelijkheid." Ik reageerde kwaad: " Maar dat heeft u gedaan!!!" Hij reageerde: "Als jij ooit nog een voldoende voor wiskunde wil krijgen dan moet je gewoon volhouden." Ik raakte in paniek en wilde meneer Helder slaan maar hij stopte me, we raakten in een worsteling en de natte luier drukte steeds harder tegen mijn billen aan. Ik voelde me vies ik huilde en sloeg wild om mij heen, meneer Helder trok mij omhoog en zei: "Een woord en je hebt grotere problemen dan een natte luier." Ik bleef worstelen en hij droeg mij met de broekluier om mijn billen en mijn spijkerbroek om mijn enkels gewikkeld naar de docentenkamer.



Toen we de docentenkamer binnenkwamen zag ik vragende blikken, mijn tas stond op een van de tafels, ik was nog steeds in gevecht met meneer Helder. Mevrouw de Wit kwam toesnellen en tilde mij uit de armen van meneer Helder, "Kom maar meisje, het is al goed" zei ze toen ze met haar hand over de natte luier heen ging. "Steven wil jij die papfles even in de magnetron zetten" zei ze tegen meneer Helder. Meneer Helder pakte de papfles uit mijn tas en liep er de kamer mee uit. Ik wilde gaan praten maar mevrouw de Wit duwde ineens een speentje in mijn mond, "rustig maar meisje" ik probeerde de speen uit mijn mond te spugen maar het lukte niet, "Kalm maar" zei ze terwijl ze nog steeds de speen in mijn mond drukte, ik begon uit ellende maar te sabbelen op de speen. "Moet je haar geen schone luier geven, Corry" zei meneer Hovius. "Ze krijgt straks geen broekluier meer, daar is ze gewoon nog niet aan toe. Maar nu haar luier verschonen betekend dat ik binnen een half uur weer moet gaan verschonen, pap werkt vaak wat op de darmpjes en deze luier zal snel gevuld zijn." zei mevrouw de Wit. Meneer Helder kwam de kamer weer binnen en gaf de papfles aan mevrouw de Wit. Ze haalde de speen uit mijn mond en stak de papspeen in mijn mond. "Drink maar fijn meisje." zei mevrouw de Wit. Ik begon te zuigen aan de fles en de zoetige pap kwam naar binnen, het duurde lang heel lang voordat de fles leeg was en ik merkte tijdens het drinken dat mevrouw de Wit gelijk had. Pap werkt op de darmen ik voelde mijn darmen borrelen en wist dat ik naar de wc moest, ik begon wat te wiebelen maar mevrouw de Wit hield me stevig vast en de papfles bleef in mijn mond zitten ik moest doordrinken. Het kon me ook niet meer schelen en ik ontspande en begon rustig aan door te drinken en nog geen 5 minuten later zonder een spier te bewegen liet ik de brei in mijn luier lopen. "Bel jeugdzaken maar." zei mevrouw de Wit tegen meneer Hovius en hij liep de kamer uit. Toen de papfles eindelijk leeg was (zeker 10 minuten na het poepen) liep ze met me naar een tafel in de hoek van de docentenkamer en ze legde me op een aankleedkussen op de tafel, weer stak ze de speen in mijn mond terwijl ze mijn luier verschoonde. Mevrouw de Wit was heel erg zorgvuldig, ik voelde hoe ze zachtjes maar indringend met een nat doekje tussen mijn bilspleet ging en daarna tussen mijn schaamlippen ik voelde me loom worden en voelde me moe. Mevrouw de Wit deed een echte luier onder mijn billen en maakte de plakkers vast.



Met een luier om mijn billen werd ik op een bank gelegd over mij heen werd een dekentje gelegd, ik viel in een diepe slaap. Ik werd wakker door de stem van mevrouw de Wit die met een onbekende sprak. "Waar gaat ze heen?" hoorde ik mevrouw de Wit zeggen. "We hebben een gezin die gespecialiseerd is in gevallen als die van haar, het is een echtpaar de man is psychiater en kan haar psychische gesteldheid in de gaten houden, de vrouw is docente op verschillende vakgebieden en kan haar thuis les geven. Ze zal de komende 6 jaar opgroeien tot 18 jarig meisje, maar dan op een andere manier. De eerste 3 jaar zal ze opgroeien als meisje van 1 tot 4 jaar oud, de overige 3 jaar zal ze in versneld tempo opgroeien zodat ze op haar 18e gewoon op kamers kan en kan gaan studeren." zei de vreemde stem. Mevrouw de wit vroeg: " Maar weten ze dan van de luiers enzo?" de stem reageerde: "Natuurlijk weten ze dat, ze hebben al een paar kinderen zo op laten groeien, dit is de enige manier dat werkt voor deze vorm van verwaarlozing!" Ik voelde dat de deken werd weggetrokken en dat een vinger over de luier heen ging. "Ze is nog droog, het is zaak zo snel mogelijk te vertrekken het is nogal een stukje rijden." zei de vreemde stem. Ik voelde hoe er een broek over mijn billen werd getrokken en ik werd opgetild. Kalmpjes deed ik mijn ogen open ik zag mevrouw de Wit, ze kwam op mij af en gaf me een kusje op mijn wang: "Het ga je goed, meisje. De druk is er voorlopig af voor jou." De dame droeg me door de school heen, langs mijn klas die verbaasd stond te kijken ik voelde de speen en ik bleef druk sabbelen. Voor ik het wist zat ik in een groot uitgevoerd babystoeltje in de auto en reden we over de snelweg de randstad uit richting Groningen.



Daar zit ik dus nu, mijn pappa en mamma zijn heel erg lief ze knuffelen me om de haverklap en weet je ik hoef me echt geen zorgen te maken hoewel af en toen wel want dan duurt het te lang voor mijn luier verschoont wordt, de regel is dat ik dan moet gaan huilen. Ik ben al behoorlijk wat aangekomen en het gaat goed met mijn schoolwerk, volgend jaar gaan we beginnen met de zindelijkheidstraining!
 
N

nathan1997712

Guest
Mooi verhaal maar ik vind het een beetje "Raar" eerste deel moet het gewoon van de oppas.
2de deel de ouders willen dat ze een luier gaat dragen
3de deel word ze helemaal gebabyficeerd
achja het is een verhaal. ik geef het een 7
 

Elke_Diaper

Gewaardeerd Lid
vind het een leuk verhaal maar op de word ze dan onvoerd en de school laat dat toe
moch mij ook wel eens overkomen zoiest

voor mij 8 een voor de moeite die je in gestoken hebt
 

Darren

Nieuw lid
Niet echt mijn stijl, daarom dat ik de pol ook niet invul. Ik vind dat ik er niet over kan beslissen als het niet mijn stijl is.

Wel een 'raar' verhaal, zoals al eerder is gezegd.

grtjs Darren
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
U Hoe ga jij om met stress? Pub 1
LuierN DL hoe het begon Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN Hoe doen jullie het met met je relatie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
Kai_ABDL Hoe Bespreek Ik Dit Met Mijn Partner? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Nog niet klaar Babette - Hoe het is begonnen B 91
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
J Doet iemand aan paardrijden, zo ja dragen jullie ook luiers tijdens het paardrijden en hoe verbergen jullie dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Advies gezocht! Enema plugs/Opblaabare plugs. Wat? Hoe? Welke? 16+ Board 12
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 10
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
D Online ab? Hoe werkt dat? Algemeen 2
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
E Tips voor open Buttplug? Hoe? en Wat? 16+ Board 12
D DL en hoe het is gekomen Voorstellen 33
Inco-plastic-24/7 Hoe gebruiken en dragen jullie een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 22
dlrob Hoe zijn jullie een luierstel geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
peka36 hoe adres ingeven in de shop Vragen & Info Shop 7
Floris24 Hoe kan je het beste je ouders vertellen dat je graag luiers draagt? 16+ Board 26
dlrob Hoe ben jij incontinent geraakt? Polls 18
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
P Hoe je ooit begon met broekpoepen! Broekplassers en Poepers 9
Limbonees Hoe beleef jij het ABDL weekend in Odiliapeel ? Pub 10
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
H Hoe probeer ik Abdl uit zonder iets extra’s te kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Erik-dl Hoe combineren jullie luiers en het hebben van kinderen? Polls 25
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
qwerty123 hoe kan ik een forumbeheerder bereiken? Forum en Chatregels 6
D40_NL Hoe vaak mastrubeer jij? 16+ Board 80
Roderick_15 Voor het eerst een luier dragen hoe is dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
S Hoe Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
adidaslover Hoe blij ben je met jezelf? Polls 6
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
Mr_insecurious Hoe heb jij je CG gevonden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Luierliefhebber Brent hoe is jullie ervaring met gebruik van talkpoeder tijdens het luieren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DL_1988 (Hoe) Kom jij in ‘’de AB/DL stemming” in het bijzijn van andere? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
T Ben je incontinent en hoe ben je dat geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Nickie Hoe zeg ik dit op Algemene info 15
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
J Hoe dragen jullie je plasticbroek Plastic broekjes liefhebbers 76
L Hoe maak je je eigen foto album Algemene info 0
Daddy Stampertje Hoe kan ik mijn little straffen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
thomboy Hoe weinig mensen erop letten… Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Similar threads


































Hoe
















Bovenaan