Hoe een zomerdag zo kon veranderen (AB VL BL NL)

anoniemer

Superlid
Een verhaal waar een dag beschreven wordt van Jan een 22jarige man
Misschien als er veel goede reacties zijn komt er een vervolg

Hoe een zomerdag zo kon veranderen

Het was een hete zomerdag, er was een hitte voor de afgelopen week. Jan die het binnenshuis niet meer kon houden had dan maar een plan voor even lekker gaan te genieten van een boswandelingetje. Toen hij daar aan kwam merkte hij dat hij niet de enigste was met dat gedacht want er stonden redelijk veel fietsen en auto’s geparkeerd aan de rand van het bos.

Hij zette zijn fiets tegen een boom, en twijfelde nog even. Zou ik toch in het bos gaan wandelen met men luier om, net nu er zoveel mensen wandelen. Als het niet zo heet was had hij zeker teruggedraaid naar zijn huisje. Maar hij moest en zou verkoeling vinden in de schaduw van de bomen.

Na een tiental minuten gewandeld te hebben kwam hij Saar tegen. Ze is een vriendin van op het school geweest en ze hadden elkaar al lang niet meer gezien. Het is nu al 10jaar geleden dat hij ze nog gezien had. Toen waren ze beide 12. Nu was ze een mooie volwassen vrouw geworden. En ze was nu al vier jaar aan het werken. En ze had een eigen huisje zegde ze.
Het lag niet ver van het bos.

Dus als twee 22jarigen elkaar na 10 jaar terug zien. Wordt er veel gepraat over de afgelopen jaren. Maar met 2 à 3 uren te praten hadden we niet gemerkt dat er een weersverandering opkomst was. als je in het bos bent merk je de opkomende wolken niet. En we waren op 1uur wandelafstand van onze fiets dat het heel hard begon de stormen en te regenen.

Toen we eindelijk terug aan onze fiets waren. Waren we kleddernat. En we vertrokken zo snel mogelijk naar huis. Maar ik moest nog 2 uur rijden met de fiets voor ik terug thuis was. dus probeerde ze mij te overhalen voor bij haar thuis gaan om te drogen. Maar dat wilde ik niet ja ik had een luier om. En als ik mee ging zoude mijn kleren waarschijnlijk in de droger gaan of als het onweer voorbij was buiten aan de draad te drogen hangen en zo zou ze men luier dan zien. Daarom hadden we een hele discussie over dat ik bij haar thuis zou komen.
Maar uiteindelijk zegde ze:”JIJ GAAT MEE NAAR MIJ THUIS, EN GEDRAAG JE NIET ALS EEN KLEIN KIND.” Op zo’n toon dat ik niet meer durfde te weigeren.

Na een kwartiertje kwamen we bij haar thuis aan. Nu wou ik nog altijd verder rijden naar mijn huis. “ik lach je niet uit als je een string aan hebt, dus kom nu toch binnen” zegde ze.
Uiteindelijk na weeral een lange discussie waren we binnen gegaan. en toen begon ze al haar kleren uit doen behalve haar beha en slipje. En ze zegde:”NU IS HET JOUW BEURT, IK STA HIER BIJNA IN MEN BLOOTJE. WAAR WACHT JE NOG OP?”

Mee dat ik daar stilzwijgend stond te wachten op ik weet niet wat. Kwam ze naar mij en zegde:” ik dacht niet dat je zo’n klein kind was.” en ze begon mijn T-shirt uit te doen.
Saar zegde:” IK ZAL JE ALS EEN KLEIN PEUTERTJE MAAR UITKLEDEN, WANT PEUTERTJES KUNNEN DAT NOG NIET.” Ik dacht die verassing zal eens zo groot zijn als ze merkt dat ik een luier omheb. Zou ze zich afvragen of ik incontinent ben of dat ik ze gewoon graag draag. Of zou ze niets meer met mij te maken willen hebben.

Toen kwam ze aan de broek. De eerste broeksknop had ze losgemaakt en ze begon de rits te openen. Het was hier ineens zo stil dat je een vogeltje kon horen fluiten dat een kilometer verderop zat. Ze kleedde mij uit zonder een woord te zeggen. Ze ging achteruit.
Ze zag mij daar staan met alleen maar een luier aan. En zo stond ze 5 minuten starend naar mij te kijken. Ik probeerde iets te zeggen maar er kwam niets uit mijn mond. Men mond wou niet doen wat ik wilde.

En ineens riep ze met een babyachtige toon:” AUHW WAT EEN SCHATTIG BABY’TJE, MOET BABY’TJE EEN VERS LUIERTJE OM.” Ik begon nu te wenen want zo’n reactie overdonderde mij. Deze reactie was de beste reactie die ik hoopte, maar ik wist niet wat er nog ging komen. Ze kwam me troosten, en zo zaten we in elkaars armen voor een halfuur.

Na dat halfuur begon ze terug te praten over haar huisje. Dat ze dit geërfd had van haar nonkel. Dat ze iets voor hem hetzelfde moest laten zoals het was. en dat ze dit op een later moment wel zou merken waarom ze dit moest laten zoals het was.

Ze stond recht en nam Jan mee in de hand naar boven daar was een kamerdeur die vast was.
Ze zegde:”DIT MOCHT IK NIET VERANDEREN VAN MIJN NONKEL, DEZE KAMER. DIT IS VOOR JOU EEN LEUKE VERASSING.” Ik wist niet meer wat te denken. Hoe kan ze nou een verassing voor mij hebben als ze me in geen tien jaar gezien heeft.

En ze nam een sleutel, voor ze deze in de deur stak zegde ze:”OOGJES TOE VOOR DE VERASSING.”. terwijl dat Jan daar niets ziend stond te wachten hoorde hij de deur losgemaakt worden. en voelde hij een hand die hem in de kamer begeleidde.

En ze riep hard:”VERAASSSSIIING BAAABIIEETJE”
Ik deed men ogen open, ik kon men ogen niet geloven. Ik stond in een echte babykamer.
Maar dan wel alles groter dan normaal. Er stond een grote commode waar ik op paste. Er stond een groot babybedje met spijlen die bijna tegen het plafond kwamen, een grote kinderstoel. En alles zo babyachtig ingericht. Heel de kamer was roze geverfd met figuurtjes opgetekend van het sprookje sneeuwwitje.
En ik was zo aan het gapen dat ik niet wist wat Saar aan het doen was.

Saar had verschillende spulletjes klaar gelegd om mij te verschonen. En voor ik het wist had ze mij al op de commode liggen en had ze men vuil luiertje al open gedaan. Ja, ik had er in geplast toen ze me aan het troosten was. Nu begon ze me schoon te maken met een vochtig sponsje. Nadat dit gedaan was begon ze men schaamstreek af te drogen. Ze schoof een nieuwe luier onder mij ze poederde mij in. En deed deze luier zeer strak aan. Ik merkte dat men benen verder uiteen waren dan bij men eigen luiers en toen ik rechtkwam zag ik dat het een grote babyluier. Het was een luier die mij paste met ook tekeningetjes van sneeuwwitje op.

En ze trok me terug recht. Ik had moeite met te gaan want dit was een dikkere luier. Ik waggelde naast haar mee door te kamer. En ze liet me in het ledikantje liggen. En ze deed een speentje in men mond en gaf me een zoen. En gaf nog een teddybeer aan mij.
En zegde:”ik kom direct terug met je flesje, en ze deed de zijkant van het ledikantje naar boven. Nu kon ik niet meer weg ik kon gewoon de kamer bewonderen door de spijlen heen.

Daar lag ik dan als een echte baby dacht ik. Ik vond dit zeer gezellig. Ja het was altijd men droom geweest voor in zo’n kamer te verblijven en verzorgd te worden als een baby’tje.

Saar kwam de kamer terug binnen met een flesje, en liet me dit alleen opdrinken.

Een uurtje later ik had een beetje geslapen. Maakte Saar me wakker. Ze stond daar met men broek en men t-shirt. En ze hielp me terug aankleden.

Daarna vroeg ze:”Ik wil je nog terug zien, ik ben volgend weekend vrij, als je wilt mag je afkomen. Je mag zelf kiezen hoe als een klein baby’tje of als een volwassen man.”

Toen we afscheid aan het nemen waren wilde ik het speentje terug geven aan haar, omdat ik het heel die tijd nog in mijn mond had. En ze zegde:”Neen, hou dat maar als een aandenken vandaag. Ik hoop dat je terug komt volgend weekend. En zegde erbij als je als baby’tje komt moet je hier voor de deur staan met een volgeplast luiertje en je speentje in.”
Na de afscheidszoenen vertrok ik met een goed gevoel.


Ik heb heel de week getwijfeld hoe ik zou gaan, ja ik was er zeker van dat ik terug zou gaan omdat er toch een klik was vanaf dat ze elkaar terug zagen in het bos. Ja, dit voelt als verliefdheid. Hoe weet je wat dat is , dat weet je als je het voelt.




Dit wordt het einde ofwel als er veel goede reacties zijn, die een vervolg willen
Mvg anoniemer
 

pamperjong

ik vindt het fijn om lekker aan het luieren te zij
Goed verhaal,ik zou ergraag eenvervolg op zien.
gr pamperjong.
 

anoniemer

Superlid
Door de aandacht van de laatste tijd. ga ik hier nog een vervolg aan bereiden.

iedereen mag ook is gokken hoe hij aan de deur gaat staan. (met luier en speen of gewoon gekleed)

want toen dat ik dit schreef had ik enkele richtingen dat dit kon uitgaan. maar door de reacties zal ik kiezen in welke van de twee richtingen ik het verhaal ga verder laten evolueren.

dus geef je keuzes op
 

peterpannie

Gewaardeerd Lid
Natte luier en speen natuulijk! Ander past het niet meer bij deze site :D geintje ;D
leuk verhaal ga zo door !1
 

anoniemer

Superlid
Hey, mijn excuses voor het late vervolg. wegens last van terug op hoog niveau te kunnen schrijven en weinig tijd. zijn er zoals een vervolg hier wel blijven liggen.

Dus best even van het begin terug beginnen te lezen

Deel 2
Hoe een zomerdag zo kon veranderen

na een week te wachten begon te tijd toch al te vorderen. Nog een uur en ik moest bij Saar aan de deur staan. Vol met zenuwen maakte ik mij klaar. En deed mezelf een luier aan en nam het speentje in mijn zak.

En vertrok met de auto, en toen ik op 100 meter van haar huis stopte was ik nog altijd aan het twijfelen dat ik in mijn luier zou plassen en dat ik het speentje in mijn mond zou doen.

Ik stond aan de deur en had nog altijd niet in mijn luier geplast. En ik drukt op de deurbel en na even te wachten deed ze de deur open. Toen zag ik in haar ogen. Ik weet totaal niet vanwaar het kwam ik begon te wenen. ze wist niet goed wat ze moest denken. En terwijl ik daar stond begon ik te plassen en al huilend deed ik het speentje in mijn mond. ze kwam op me af en begon mij te troosten en ze zegde ik zal je eens snel een nieuw luiertje aandoen.

En nam me terug mee naar de babykamer en deed mijn luiertje af en deed me een verse luier aan met het tekeningetje van sneeuwwitje. Nadat ik een mooi luiertje aangekregen had deed ze me een romper aan. Deze romper zag er onwaarschijnlijk mooi uit in mijn ogen. Dit was echt een droom die uitkwam. Een lichtblauwe romper met sprookjesfiguurtjes erop. Ik zag op de romper sneeuwwitje, roodkapje en andere figuren van toen ik klein was. nadat deze romper aanwas nam ze me mee naar de woonkamer.

Ze had mijn handje vast toen ze mij naar de zetel bracht. En liet me met haar hoofdje op haar schoot rusten. En voor ik het doorhad had ze mijn speentje uit mijn mond genomen en een papfles in mond gedaan. Ik genoot van deze aandacht. Sabbellend aan het flesje was ik aan het dromen van hoe ze mij aan het behandelen was. Op die moment kreeg ik het gevoel dat ik een plasje moest doen. Mijn gevoel gaf aan dat ik in mijn luiertje mocht plassen terwijl saar haar hand op mijn luiertje aan het rusten was.

Toen mijn flesje op was. kreeg ik een aai door mijn haar. En zegde Saar:”Heeft mijn babytje een plasje gedaan?”. Ik knikte:”Ja”. Maar omdat ik mezelf zo klein voelde en mezelf toch schaamde. Begon ik te huilen. Saar trok me recht en liet me op haar schoot zitten waar ik tegen haar lichaam werd aangetrokken. Door de warmte en de aaien over mijn rug werd ik terug rustig.

Nadat ik terug gekalmeerd was. werd ik in een kamer geleid waar ik nog niet geweest was. Ik verschoot deze kamer was een grote babyspeelkamer. Hier kon ik met blokjes spelen. Met autotjes. En ook met de speeltjes waar ik altijd van droomde om mee te spelen. Echt babyspeelgoed zoals een rammelaar. Speelgoedsleutels. En andere piepende speeltjes.
Ik heb me heel de namiddag in die kamer geamuseerd. Af en toe kwam Saar me halen om mij een vers pampertje te geven. Of een flesje te geven.

Op een gegeven moment kwam ze naar mij. Kom we gaan wat eten kreeg ik te horen. Ik zag verdrietig naar haar met mijn speentje in mijn mond. Ik wilde niet stoppen met spelen. Ze zegde: “Straks kan je nog meer spelen. Maar eten is ook belangrijk.”

Ik werd naar een mooie kinderstoel geleid ik werd hier in vast gezet. Ik kreeg een mooi slabbetje om. En ik hoorde de microgolf gaan. Als deze gedaan was kwam Saar met een bordje met fruitpap naar mij toe en kwam naast mij zitten en begon mij te voeren.
HIER KOMT HET VLIEGTUIGJE. EEN LEKKER HAPJE FRUITPAP. Zegde ze. Ze voerde mij het hele bordje en een voor een at ik de lepeltjes op. Alleen omdat dit zo snel ging werd er wel wat gemorst op mijn slab. Achteraf kuiste ze mijn mondje af met de slab en kreeg ik nog een flesje. Terwijl ik van dit flesje aan het drinken. Plas ik nog eens in mijn luier.
Ik werd van de stoel geleid en naar de babykamer geleid.

Voor ik het wist had ik al een ander luiertje aan. over dit luiertje kreeg ik een normaal romper aan en een tuinbroek. Ik was precies een grote kleuter. Ze trok me mee naar buiten waar we gingen spelen in de zandbak. Na een uurtje te spelen trok ze me naar binnen deed ze me een nieuwe luier aan. ze deed terug men gewone kleren aan.

Ik hoop dat je genoten hebt. Maar wat vond je hier nu van? want je hebt dit zelf twijfelend gekozen aan de deur zag ik deze morgen. Wil je met me verder of is dit gewoon maar om je luierplezier verder te beleven? 
 

brightTo

Superlid
Hey Anoniemer,

Geeft niets, is al leuk dat je verdergaat met je verhaal! Hopelijk komt het volgende deel wel ietjes sneller!
 

anoniemer

Superlid
Hey voor je dit begint te lezen kan je misschien terug van het begin lezen. Dit is beter voor de verhaallijn te kunnen volgen

Deel 3
Hoe een zomerdag zo kon veranderen


Terwijl ze me deze vragen stelde gaf ze me een koffietje aan de tafel. En keek me vragend aan? Ik wist niet goed wat ik hierop moest antwoorden mijn gedachten spinde in het rond met de vragen die ze me net gesteld had. Waarom twijfelde ik deze morgen aan de deur. En waarom ben ik als babytje binnengekomen en niet als grote vent. Hoe kan ik aantonen wat mijn gevoelens zijn. En niet enkel mijn babygevoelens dat ze al geleerd had maar ook mijn gevoelens dat ik verder met haar wil. De rest van mijn leven met haar wil delen. Dit wist ik eigenlijk al langer. Die klik hadden we als kinderen al. We kwamen heel goed overeen. Ik heb hier heel veel over de leuke momenten terug gedacht toen we kinderen waren.

Maar waarom durfde ik het gewoon niet te zeggen nu niet en toen niet. Daar ben ik een beetje te verlegen voor en te veel schrik voor haar reactie.

Ze zag dat ik tranen in mijn ogen begon te krijgen. Ik begon te huilen. Ze zegde “oh schatje zit je in een emotionele rollercoaster vandaag, laat er maar alles uitkomen”. Terwijl ze me knuffellend troostte. Ik begon zelfs nog harder te huilen omdat ze me in die paar keer dat we elkaar de laatste 10 jaar gezien heb. Me nog zo goed kende.

Na een half uurtje was ik volledig gekalmeerd. Ik zegde “Saar, dankje dat je me de laatste dag me mijn luiergevoelens hebt laten beleven. Ik doe dit graag ik wordt graag verzorgd door zo’n lieve mama als jij. Ik voel me bij u als een geliefd klein babytje”. Saar zegde “Graag gedaan maar is dit enkel dan om je baby gevoelens te laten leven? Of wil je iets meer?”

Ik was blij dat ze deze vraag stelde. “ Saar, ik heb al van het begin dat ik je ken het gevoel dat we een klik hebben. En eigenlijk meer dan een klik. Ik heb het gevoel dat we voor elkaar bestemd zijn. En ik zou graag hebben dat we samen verder gaan in een relatie. Zou je dat willen?”

Saar toverde ineens een glimlach op haar gezicht en sprong naar mij en kuste mij op de mond. ik ben blij dat je er ook zo over denkt zegde ze. En al knuffelend namen we afscheid en spraken we af voor morgen naar samen naar de cinema te gaan.

PS: Ik hoop dat het volgende vervolg niet zo lang op zich laat wachten
 

anoniemer

Superlid
Deel 4
Hoe een zomerdag zo kon veranderen


De volgende dag ging ik terug naar haar met de fiets om naar de cinema te gaan. Toen ik bij Saar thuis aan kwam zonder luier en klaar voor een leuke date naar de cinema. Was ik ook heel blij. Dus eindelijk daten met Saar of beter gezegd we hebben nu iets samen. Ik voelde me helemaal gelukkig. Toen ze de deur opendeed wenkte ze me eerst binnen.

Schatje welke film wil je kijken vroeg ze. Ik wist het niet dus ik zegde kies jij maar saar. Ah ik heb al iets leuk in gedachte wil je dan braafjes een luiertje aandoen. Dat je tijdens de film geen plasje moet doen he klein janneke. Ik zegde ja is goed. En ze trok me mee aan mijn hand naar de babykamer waar ze me volledig uitkleedde. Ze liet me op de commode liggen waar ik een mooie luier aankreeg waar van alle diertjes opstonden. Dit was precies een extra dikke luier. Ik vroeg zouden de mensen dat niet merken dat ik zo’n dikke luier aan heb. Daar moet je geen schrik voor hebben daar letten ze toch niet op. En ze begon daarbij ook een mooie kinderlijke romper met beertjes hierover aan te doen. Hierboven deed ze een blauw t-shirtje aan. en ze deed me een tuinbroek aan. nu leek in nog een echt peutertje.

Saar gaat dit niet hard opvallen? Vroeg ik aan Saar. Saar zegde. Kleintje ik zal alles wel regelen. Ik zal zorgen dat niemand bekend je ziet. En ik stond vragen naar haar te kijken. En mee dat ik zo stond deed ze een speentje in mijn mond. ze deed me ook nog schoentjes aan met plakkers. Ik leek een echt peutertje. En ze nam me mee naar de auto die in de garage staat en tot mijn verbazing stond er op de achterbank een kinderstoel waar ik in zou passen.

Ze zette mij vast in de kinderstoel. En gaf me een flesje met melk. Hier drink je flesje maar lekker op. Ik moet nog enkele zaken gereed nemen. En voor ik het flesje halverwege had. Was ik in slaap gevallen. En de volgende moment dat ik wakker werd. Maakte Saar me wakker . dag klein baby janneke gaan we naar filmpje kijken. We stonden al ergens op een parking dat ik zelfs niet wist waar we waren. Ze maakte me los uit de kinderstoel.

En toen was ik wel ongerust nu kunnen mensen me zien hoe ik er bij loop. Ik begon te wenen.
Saar zegde je moet geen schrik hebben we zijn ver genoeg van thuis en je bent vandaag mijn babytje. Als iemand iets vraagt zeg ik gewoon dat je hersenen van een klein babytje zijn.
Gewoon een leuk dagje naar de film gaan. En je lekker klein voelen.

En ze liet me vanuit de auto naar een buggy stappen en hier zette ze me in vast. Nu was ik echt klein. Ze deed men speentje terug in mijn mond gaf me een teddybeer. Als je schrik hebt knuffel je maar je beertje en dan ziet iedereen een schattig jongetje met zijn beertje.

En ze zette me vast in de buggy dat ik er zelf niet meer uit zou kunnen. Nu vertrokken we met de buggy naar de cinema en ik zag sommige mensen wel kijken maar de meeste reageerde zelfs niet. Nu was ik blij. Lekker kleintjes naar de cinema gaan. Dit had ik deze morgen wel niet verwacht ik dacht dat we op een date gingen als volwassenen maar nu ben ik een echt babytje die naar de film gaat.

PS; Volgende hoofdstuk in de cinema
 

anoniemer

Superlid
Deel 5: In de cinema
Hoe een zomerdag zo kon veranderen

Ze reed me in de buggy naar de cinema en in de cinema reed ze naar de ticket balie.
En aan de ticketbalie vroeg ze 2 ticketjes aan een voor een gehandicapt persoon en een voor een verzorgster. Ik had niet gehoord welke film. Maar ik zag dat de balie medewerkster. Zegde oh jij bent precies wel een schatje he. En ze kwam vanachter de balie en ze gaf me een aai over mijn kopje en ze gaf me een ramelaar. Hier kan je leuk mee spelen voor dat het filmpje begint.

Nu kreeg ik helemaal een rode kop. En zegde Saar wat zeg je dan tegen de lieve dame.
Ik heel stotterend “Dandandankuuu” . Ja zegde De medewerkster voor zo’n schatje moet je toch een mooi cadeautje geven he. En saar knikte ja. En voor ik het door had gaven de twee vrouwen elkaar een omhelzing. Saar zegde tegen mij” Dit is nu mijn beste vriendin, en mee dat ik over u vertelde wilde ze je zo graag als een babytje zien. Ik dacht dan zullen we dat snel laten gebeuren dan hebben we ook niets te vrezen als ze op bezoek komt. Dan ken je haar ook al. We gaan na de film samen met haar iets eten”.

Ik hoorde dit sabbellend op mijn speentje aan. ik vond dit nog leuk ook mijn vriendin die een een ander bij in mijn fantasie trok. Maar voor ik het wist gingen we verder richting een zaal en toen zag ik naar welke film we gingen. We gingen naar plop en de kabouterbaby kijken.

We reden in de zaal en reden naar een speciaal plaatsje waar mijn buggy naast een stoel kon staan. Ik zat in mijn buggy naast saar die naast me ging zitten.
Hier drink je papje maar op zegde ze. terwijl ze me een papfles met choco melk gaf. Ik heb genoten van het babyachtig gevoel terwijl ik daar als een babytje zat naar een babyfilm te kijken.

Nadat de film gedaan is reden we buiten en de vriendin van Saar stond al te wachten.
Hey was het leuk vraagde ze aan mij. Ik knikte verlegen ja. Moet je ook een nieuw luiertje vroeg ze aan mij. Ik werd helemaal rood. Ik wist niet waar te kruipen. En ik trok men beer die ik van saar gekregen had dicht tegen me aan.

Saar zegde: “KOM DAN ZULLEN WE DE KLEINE IS VERSCHONEN”.
En we gingen met drie een verschoonruimte binnen in de cinema. Hier stond een mooie commode waar ik op moest kruipen en de vriendin van Saar zegde” Moet tante Kaat je is verschonen zodat we daarna lekker iets kunnen gaan eten.”

Ik draaide al liggend op de commode mijn gezicht weg. Ik vond dit wel spannend iemand anders die mij verschoond die ik nog maar net kende. En terwijl ze me verschoonde me met babypoeder besprenkelde en de luier dicht maakte. Had Saar me hele de tijd over mijn kopje geaaid.

Nadien werd alle kledij terug tegoei aangedaan ik werd terug in de buggy gezet. En we reden uit de cinema naar de stad (ik zat in de buggy en zij wandelde)

Volgende hoofdstuk : Gaan eten
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 48
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 10
Inco-plastic-24/7 Hoe gebruiken en dragen jullie een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 22
dlrob Hoe zijn jullie een luierstel geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
qwerty123 hoe kan ik een forumbeheerder bereiken? Forum en Chatregels 6
Roderick_15 Voor het eerst een luier dragen hoe is dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Roberto1992 hoe lang houden jullie een luier aan? Pub 28
A Weet iemand hoe je zelf een luier kan maken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
P Net echt: Fun met een kitgun! (Of, hoe ik in het in mijn broek doe zonder de geur) Broekplassers en Poepers 25
Toby Hoe plaats je een succesvolle contactadvertentie? Forum en Chatregels 22
MessydiaperLover hoe krijg je een hele volle poepluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
I Hoe verbergen jullie de geur van een poep luier VVV 21
broekie Hoe vaak draag jij een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 124
S Hoe verzorg jij jezelf, of hoe wordt je verzorgd met een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
underjamsftw Hoe slaag ik er in een volwaardig AB Rollenspel te maken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
SNOOPY_ hoe lang zijn jullie ongeveer bezig met het aantrekken van een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 40
L Hoe doe je een goede klysma bij je zelf Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
bobby2004 Hoe een notitie bij een gebruikers profiel te zetten zodat we het allemaal zien moderator talk 0
amx 13 75 hoe ik onverwachts een luier om kreeg Broekplassers en Poepers 0
stuiterbal hoe moet je een foto uploude op je profiel Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
Artemis Een week in luiers - hoe voelt dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
diaperdrenthe hoe weet je het dat je een ouder bent? Algemeen 10
L hoe ik vandaag in een dikke luier belandde en wel wat meer dan dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 330
Robbie_DL Hoe moet je een luier om doen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Tuutje24 Help! Een Nuk 5 via Ebay, hoe? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
galle dragen van een luier hoe vaak Polls 123
B hoe luiers kopen bij een apoteek in begie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
dlrob Hoe lang had je een relatie voor je het durfde te vertellen? Polls 71
S hoe heb je sex met een luier?? 16+ Board 33
DL_Michel Hoe ik voor 8 dagen een baby werd H 5
DL_Michel Verhaal Klaar Hoe ik een meisje baby werd en de gevolgen 16+ Verhalen 0
J Hoe plaats je een foto in je tekst/berichtje VVV 0
LuierN DL hoe het begon Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
LuierN Hoe doen jullie het met met je relatie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
Kai_ABDL Hoe Bespreek Ik Dit Met Mijn Partner? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Nog niet klaar Babette - Hoe het is begonnen B 81
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
J Doet iemand aan paardrijden, zo ja dragen jullie ook luiers tijdens het paardrijden en hoe verbergen jullie dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Advies gezocht! Enema plugs/Opblaabare plugs. Wat? Hoe? Welke? 16+ Board 12
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 49
D Online ab? Hoe werkt dat? Algemeen 2
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
E Tips voor open Buttplug? Hoe? en Wat? 16+ Board 12
D DL en hoe het is gekomen Voorstellen 33
peka36 hoe adres ingeven in de shop Vragen & Info Shop 7
Similar threads


















































Bovenaan