Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 2,1%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 2,1%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 2,1%
  • 8

    Stemmen: 8 17,0%
  • 9

    Stemmen: 6 12,8%
  • 10

    Stemmen: 30 63,8%

  • Totaal stemmers
    47

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Dit is het eerste verhaal dat ik hier schrijf,
het is een beetje een experiment, maar als het goed ontvangen wordt ga ik misschien meer verhalen schrijven.


Het eerste deel van dit verhaal is gedeeltelijk op feiten gebaseerd, maar ook gedeeltelijk fictie.
De rest van de delen zijn gewoon verzonnen.



Inhoudsopgave:

1. Hoe ik haar ontmoette...
2. Hoe het verder met ons ging.
3. Betrapt.
4. Moeders reactie.
5. De Herfstvakantie.
6. De treinreis.
7. Het vakantiehuisje.
8. De wandeling.
9. Inkopen doen.
10. De bioscoop.
11. De terugreis.
12. Miriams verjaardag.
13. Samen uitgaan.
14. Ons huis.
15. De speelgoedwinkel.
16. De babyzaak.
17. Twee babies.
18. De oppas.
19. De Katten.
20. Het vergeten feest.
21. Het familiefeest.
22. De leugen.
23. Tante.
24. Tante komt langs.
25. De speeltuin
26. De eendenvijver.
27. Melissa.
28. Melissa gaat te ver.
29. Melissa's behandeling.
30. De ontdekking.
31. De bekentenis.

Notes: - Deel 1 t/m 6 hebben geen links, die delen zijn door de mods in 1 topic gezet...
- De links van de andere delen werken het beste met Firefox of Google Chrome... tenminste bij mij wel ;)




Toen dit verhaal gebeurde zat ik in Havo 4. Ik was toen al een paar jaar luierliefhebber, maar ik heb het er nooit met iemand over gehad.
Bang dat ze het niet zouden accepteren en me zouden uitlachen.
Alleen m’n moeder wist het maar accepteerde het niet.
Maar toen ontmoette ik iemand met wie ik deze gevoelens kon delen.

1. Hoe ik haar ontmoette.

Ik zal mij eerst even voorstellen, mijn naam is Andre, maar iedereen noemt mij Dré.
We gingen met de 3 en 4 Havo klassen naar het theater om een voorstelling te bekijken voor het vak CKV (cultureel kunstzinnige vorming),
dat omdat het altijd zo saai was ik het altijd cultureel onzinnige vorming noemde.
Maarja, het was voor school dus ik had niet veel te kiezen, ik moest wel heen.
Gelukkig wist ik ook nog dat er een paar vrienden meegingen, dus dan kan het nooit saai worden.

Om 6 uur ’s avonds moesten we verzamelen op het schoolplein, natuurlijk ging ik bij het groepje vrienden staan waar ik altijd mee omging.
We gingen met bussen naar Groningen, het was zoals gebruikelijk met bus met scholieren ontzettend gezellig in de bus,
elkaar moppen vertellen, zelfs zingen, de tijd vloog wel redelijk snel voorbij. Na iets meer dan een uur waren we eindelijk aangekomen.
Het theater was een groot indrukwekkend gebouw, maar toen we eenmaal binnen waren in de zaal leek het nog groter dan van buiten,
we hoorden mensen mompelen van ontzag, verbaast over de grote van de zaal.

Toen iedereen z’n plekkie had gevonden keek in wat rond ik de grote zaal,
opeens viel mijn oog op haar, ze was in gesprek met de Nederlands docente.
Vanaf dat moment was ik al helemaal stapel verliefd op haar, liefde op het eerste gezicht zoals dat heet.
Ze zat al bijna 3 jaar bij mij op school maar ze was me nog nooit eerder opgevallen.
De rest van de voorstelling volgde ik maar half, steeds weer denkend en onopvallend kijken naar haar.
Jammer genoeg zag ze mij niet, en wist dus ook niet dat ik een oogje op haar had.
Later die avond ving ik uit een gesprek op dat ze Miriam heette.

Op de terugweg zat ze helaas in de andere bus, dus ik kon haar niet meer zien.
Alleen bleef Miriam wel steeds in ’n hoofd rondspoken. Hé Dré, ben je inslaap vallen ofzo? klonk het ineens naast me in de bus.
M’n vrienden vonden het wel erg raar dat ik ineens zo stil was, maar vroegen gelukkig ook niet al te lang door.

De weken erna op school probeerde ik steeds oogcontact te maken, vooral in de pauzes in de aula, maar ook af en toe in de gangen tussen de lessen door.
Dat lukte af en toe waarop al haar vriendinnen begonnen te giechelen. Ze zag mij wel, maar ik wist niet wat ze van mij vond.

Op een paar incidenten na, hadden we eigenlijk geen contact.
In een pauze stond ik in de aula een appeltje te eten, en zij zat helemaal aan de overkant aan een tafel.
Toen ik m’n appeltje op had gooide ik het naar de afvalbak toe, ik de hoop dat ie erin kwam,
maar natuurlijk, hij kwam precies op de rand, en stuiterde weer terug en belandde weer voor m’n voeten.
Toen ik het klokhuis opraapte en het in de afvalbak gooide ving ik een glimp op van haar gezicht.
Ze lachte mij uit om dat ik het klokhuis naast de bak had gegooid,
ik riep zonder geluid terug (alleen pratend met mijn lippen) IS NIET LEUK!!! maar ze bleef me lachend aankijken.

Vanaf dat moment had ik hoop dat het misschien ooit eens iets zal worden.
Maar er stonden twee punten me in de weg.
Een van de twee punten die mij in de weg stonden, was dat ik zelf nogal verlegen ben, ik durfde er gewoon niet op af te stappen.
Het andere was mijn grootste geheim, dat bijna niemand wist en waar ik eigenlijk met niemand over wilde praten,
zelfs mijn moeder niet omdat ze het niet wilde accepteren.

Ik was zelf ook totaal niet zeker van de mijn gevoelens,
is het normaal voor een 18 jarige om zich aangetrokken te voelen tot luiers en plaatjes van mensen in luiers?
Het leek mij maar het beste om dat maar voorlopig even stil te houden.
Als dit op school uit zou lekken, zou ik helemaal geen leven meer hebben.

Het was einde van het schooljaar, ik ging met redelijke resultaten over naar Havo 5.
Alleen economie en wiskunde bleven een probleem.
Aan de ene kant was ik was ik ook wel blij dat het vakantie was, maar aan de andere kant zou ik Miriam twee maanden lang niet zien.

Toen bedacht ik het stomste plan wat ik ooit had kunnen bedenken.
Het zou heel makkelijk fout af kunnen lopen.
Maar gelukkig voor mij liep mijn plan wel goed af.

Ik had zo bedacht, dat als ik meerdere keren in de week langs haar huis zou lopen, dat dit wel op zou vallen en haar wel tegen zou komen.
Nu maar hopen dat ze dit niet verkeerd op zou vatten, anders zou ik zelfs de politie achter me aan kunnen krijgen voor stalking.
Maar als ik niet al te vaak langs zou komen, dan zou het wel moet lukken, dacht ik zo.
Meestal zag ik haar niet, maar af toe wel, op die momenten zwaaide ik even en liep met een rode kop als een biet door.

Voor mijn gevoel hadden mijn acties totaal geen effect, het enige wat ik merkte was dat ze af toe terug zwaaide, maar meer niet.
Tot het moment dat ik haar tegen het lijf liep op een feest bij ons in het dorp.
Ze stond ineens voor me en vroeg: waarom loop je steeds langs, moet je iets van mij?
Ik schrok een beetje van haar toon, maar het was nu of nooit.
Wel redelijk stotterend van de zenuwen kwam het eruit: nou ehm… ei-eigenlijk…Miriam vind ik je wel l-leuk… en m’n kop was roder dan ooit.

Nog even keek ze me een beetje chagrijnig aan, maar toen veranderde er iets in haar blik,
ze begon te lachen, geen uitlachen, maar een vrolijke lach. Ik wilde gewoon even weten of mijn vermoedens waar waren, en dat blijkt nu ook zo te zijn.
Eigenlijk Dré vind ik jou ook al een tijdje leuk, maar ik durfde niets te zeggen, bang om afgewezen te worden.
Na een tijdje kwam er pas weer geluid uit m’n mond, want ik wist niet zeker of ik dit juist had gehoord.
Zij… vind… mij… leuk… het duurde een tijdje voordat ik dit verwerkt had. Nou eigenlijk, ik liep steeds langs omdat ik het ook niet durfde te vragen.

Met een glimlach zei ze: nu weten we het dat we elkaar leuk vinden, dus ehm… zou je verkering willen?
Ik dacht er geen seconde over na, en zei direct: ja natuurlijk, je bent het mooiste meisje dat ik ken, die ga ik echt niet afwijzen als ze me vraagt.

Na de halve zomervakantie samen te hebben doorgebracht, met zwemmen, zoenen, een weekje samen met de tent naar de Ardennen.
Bij haar thuis op haar slaapkamer, begon ze zich ineens een beetje zenuwachtig te gedragen. Ik vroeg haar: wat is er mis Mir?

Nou eigenlijk de reden waarom ik al die tijd geen vriendje had, is niet omdat ik geen leuke jongen kon vinden…
Maar omdat ik iemand wilde die mij leuk vond en die ik kon vertrouwen.
Na al deze tijd samen denk ik wel dat ik je kan vertrouwen.
Het gaat om mijn grootste geheim, dat ik zelfs nooit aan mijn ouders heb durven vertellen.

Nog steeds zat ik gespannen te luisteren, wachtend op wat er komen ging.
Het bleef een tijdje stil toen zei ze: Je zou me toch uitlachen als ik het vertel…
Je kan me wel vertrouwen Mir, zei ik en gaf ‘r een kus op de mond.
Ik vertel het aan niemand door, dat beloof ik.
Ze twijfelde nog steeds, maar na een paar minuten begon je toch met haar verhaal.
Eigenlijk is dit heel raar om aan iemand te vertellen omdat ik het zo lang voor heb gehouden,
maar om het kort te houden ik vind het fijn om luiers te dragen, niet omdat inco ben ofzo.
Maar gewoon omdat ik ze lekker vind zitten.

Ik bleef een tijdje stil, mijn mond viel bijna open van verbazing, mijn droomvriendin had dezelfde ‘prettige afwijking’ als dat ik had.
Ehm… eigenlijk… begon ik, niet precies wetend wat te zeggen.

Ik vind het helemaal niet raar dat iemand zulke gevoelens heeft.
Nu was het haar beurt om verbaasd te zijn, dit is voor een mens toch niet normaal, waarom vind je het dan niet raar als ik vragen mag?
Nou ehm… ik heb precies zelfde gevoelens, alleen ik doe er niet zo veel mee, omdat mijn moeder het niet wil, ze is er op tegen dat ik iets met luiers doe.

Dré jij hebt… begon ze, binnen een halve seconde sprong ze op me af en omhelsde me.
Ze liet me pas na een paar minuten weer los, ik vond je al erg leuk, maar nu nog leuker, zei ze met een enorme lach op haar gezicht.
Maar waarom heb je dat dan nooit eerder gezegd? Je kon me altijd alles vertellen.’t Bleef een tijdje stil, maar toen begon ik toch maar.
Zelfde reden als jou denk ik, eerst afwachten of ik je kon vertrouwen. Hmm oke, en ze knikte begrijpend.

Als je thuis niets mag doen met luiers, mag je altijd hier komen, mijn ouders weten nog van niets en ik heb ze altijd goed verborgen.
Dan kunnen we ze samen dragen, als een luierstelletje, zei ze lachend. Maar natuurlijk alleen als mijn ouders er niet zijn, anders is het te riskant.

En jou en luiers dat is echt de hoofdprijs, zuchtte ik van geluk, meer zou ik me niet kunnen wensen…

Na dit iets wat rare gesprek, wisten we zeker dat we voor elkaar gemaakt waren en vielen al zoenend om op haar bed, dit kon nog een leuke nacht worden.


2. Hoe het verder met ons ging.

Na alle fijne tijd die we in de zomervakantie met elkaar doorbrachten kwam er toch een einde aan de leukste tijd we tot nu toe in ons leven hadden gehad.
Door de weeks gewoon doen wat elke jongere in de vakantie deed, dus zwemmen, uitgaan, rondhangen met vrienden en shoppen,
Miriam kleren en schoenen, en ik ging winkels af om leuke dvd’tjes te zoeken.
DL inkopen durfden we nog niet te doen, uit angst dat we bekenden tegen zouden komen.

Maar in de weekenden we totaal andere dingen waar menig jongere raar van zou staan te kijken, niet alleen jongeren, eigenlijk iedereen wel.
Want is het normaal dat 2 niet inco mensen voor de lol een hele dag in luiers rondliepen en dan ook nog eens expres er in te plassen,
niet te vergeten, er ook nog eens plezier in te hebben om elkaar dan ook nog eens te verschonen.
Om het nog een beetje netjes te houden deden we niet alles in onze luiers, poepen deden we gewoon op de wc,
want poepluiers verschonen daar hadden zowel Mir, als ik niet echt veel zin in.

Na de vakantie had ik inmiddels een klein gezellig huisje gevonden waar ik door de weeks woonde,
maar in de weekenden ging ik altijd naar Miriams huis, want die woonde nog thuis.
Natuurlijk voor de gezelligheid maar ook om onze hobby te beoefenen.
Mijn ouders wisten hier natuurlijk niets van, die dachten dat ik ook het weekend in mijn eigen huis door bracht.
Maar niets is minder waar, elk weekend zat ik nog geen 3 kilometer bij hun vandaan, gezellig bij mijn vriendin.

Mijn ouders wisten ook wel dat ik een vriendin had, dat was iets wat ik niet kon verbergen.
Vooral niet als ik weer eens op bezoek kwam, en ze vroegen waarom ik in zo’n goed humeur was en lippenstiftresten op mijn wang had.
Toen moest ik het wel vertellen, wie ze was, waar ik haar van kende, hoe oud ze was, je weet wel zo’n typische ‘ouder-ondervraging’.
Ik vertelde alles over ons, onze relatie en nog veel meer, maar het enige wat ik uit het verhaal liet, was onze gezamenlijke fascinatie tot luiers.
Dat was iets waarvan ik vond dat ze dat niet hoefden te weten en volgens mij ook niet wilden weten.

De vader en moeder van Miriam die vonden het wel gezellig dat ik zo vaak langs kwam,
Ze hadden altijd de thee al klaar staan, als weer eens in het weekend voor de deur stond.
Ook vonden ze het niet erg dat ik zo vaak bleef slapen, het was tenslotte iets wat verliefde stelletjes wel vaker doen omdat ze graag dicht bij elkaar wilden zijn.
Alleen er werd een voorwaarde gesteld… dat we zouden ‘het’ nog niet doen voordat Mir 18 was.

Ik was al bijna een half jaar 18, maar Miriam die was nu nog maar 17. Haar verjaardag kwam al wel snel dichterbij, nog maar een paar maandjes en zij was ook 18.
Daar had ze ook al veel zin in, want ze wilde zo snel mogelijk beginnen met haar rijlessen.
Die wilde ze zo graag halen omdat zij dan ook door de weeks naar mij toe kon komen, en ik niet alleen in de weekenden naar haar.

Maar dan zouden we het luieren alleen bij haar thuis houden, want we dachten dat we daar minder snel betrapt zouden worden.
Omdat ik bijna elke dag in mijn huis vrienden over de vloer had, die nog wel eens de neiging hadden om voor de lol mijn huis overhoop te halen,
kon ik mij niet veroorloven om luiers bij mij in huis te hebben.
Als die onze luier-voorraad gevonden zou worden, dan waren de gevolgen niet te overzien.


3. Betrapt.

Alles ging goed tot een bepaald moment, Normaal gesproken luierden wij alleen als Miriams ouders een of meerdere dagen van huis waren,
maar nu probeerden we het ook stiekem als haar vader naar tennis was en haar moeder boodschappen deed.
Haar moeder was net 10 minuten weg, en ze zou ook nog eens 2 uur langer weg blijven,
dus wij zagen kans om even een paar uurtjes lekker in een luier op bed met elkaar te spelen.
Alleen we hoorden niet dat haar moeder weer terug kwam omdat ze haar boodschappenbriefje was vergeten.
Miriams moeder vond het wel erg stil in huis, vooral omdat ze wist dat wij tweetjes ook thuis waren,
daarom ging ze uitzoeken waar wij uithingen, en wat wij eigenlijk aan het doen waren.

Normaal gesproken draaiden we de deur van de slaapkamer altijd op slot, zodat er niemand binnen kon komen als wij alleen in luier op bed lagen te flikvlooien,
maar deze ene keer waren we dit per ongeluk vergeten.
Eenmaal bij de deur van haar dochters slaapkamer aangekomen luisterde moeder een tijdje,
maar ze hoorde alleen ons een beetje giechelen en af en toe wat zoengeluiden.
Ze dacht, die zijn toch alleen maar met elkaar bezig te flikvlooien, zolang er niets sexueels gebeurde was dit niet erg.
Maar toch twijfelde ze even, deed toen toch maar de deur open om zeker te weten wat er allemaal binnen gebeurde.
Miriam en ik lagen als verstijft op haar bed toen we ineens het hoofd van haar moeder zagen verschijnen,
Miriams moeder kon geen woord uitbrengen ze was helemaal van haar stuk gebracht van wat ze nu zag.
Toen ze weer wat kon uitbrengen, barstte ze los: wat zijn jullie in vredesnaam aan het doen!!


4. Moeders reactie.

André de Vries, Miriam Teunissen leg dit maar eens uit aan mij!
We keken elkaar met een knal rode kop aan, we konden een woord uitbrengen, laat staan hier een ‘goede’ reden voor geven.
Toen nam Miriam het woord, het is mijn schuld mam, ik heb hem hier in meegetrokken.
Ik kon me oren niet geloven Miriam nam de schuld op zich.
Dat verklaart de situatie nog steeds niet, zei moeder, waarom liggen jullie allebei halfnaakt in een… ze had schijnbaar moeite met het woord, …luier hier op bed.
Nou, zei Miriam, het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar zou je eerst willen beloven dat pa hier niets van af komt te weten?
’t Bleef een tijdje stil maar toen zei moeder, oke is goed, maar dan wil ik wel dat je een verdomt goede reden voor al dit hebt.
Mogen we ons dan eerst even aankleden? Komen we het straks beneden wel vertellen, pap is toch naar tennis toe.
Moeder knikte alleen en deed de deur dicht. Daar lagen we dan met ons tweeën, proberen te omvatten wat er net was gebeurd.

Na een tijdje verbrak ik de stilte, wat wil je haar dan vertellen? Eh.. ik denk gewoon de waarheid, zei Miriam, over onze voorliefde voor luiers.
Dat we het lekker en fijn vinden om er een te dragen.
Ik weet dat het raar zou klinken voor iemand die niet bekend is met de AB/DL wereld,
maar ik heb desnoods nog een paar webpagina’s op internet over onze fetisj die ik haar kan laten lezen.
Tja, wat zou er allemaal kunnen gebeuren met ons? Vroeg ik me hardop af.
Ze zou het in het gunstigste geval toe kunnen staan, of erger, het gewoon helemaal verbieden.
En het aller ergste zou kunnen zijn dat we elkaar niet meer mogen zien.
Die drie opties kan ik zo bedenken. Kop op, zei Mir, ik ken mijn moeder langer dan vandaag, zoiets zou ze echt nooit doen.
Ik hoop het maar… zuchtte ik.

Een paar minuten later liepen we in ochtendjas achter elkaar van de trap af, op weg naar de keuken,
waar Miriams moeder (Astrid) al aan tafel op een geldige verklaring van ons gedrag zat te wachten.
We kwamen de keuken binnen en gingen tegen over haar aan tafel zitten.
De situatie voelde een beetje als twee criminelen die door een agent verhoord zouden gaan worden.
Nou, ik wacht… klonk het van de overkant van de tafel.

Er is geen makkelijke manier om dit uit te leggen, begon Miriam,
maar om het kort en simpel te houden wij vinden het fijn om luiers te dragen, gewoon omdat we ze lekker vinden zitten.
Na alleen deze eerste zin veranderde moeders gezichtuitdrukking van kwaad naar verbaasdheid.
Het is een soort fetisj, sommige mensen vinden het fijn om leren kleding te dragen en wij vinden het fijn om luiers te dragen, wij zijn dus DL of Diaper Lover.

Aaah… oke, dus als ik het goed begrijp is dit jullie manier om plezier met elkaar te maken.
Eigenlijk zagen jullie zagen er wel schattig uit, zo samen allebei in een luier op het bed, grinnikte Astrid, net twee volwassen baby´s, alleen de kleding ontbrak nog.

Nu begon ik me eindelijk met het gesprek te bemoeien, nu bleek dat moeder het minder erg vond dan dat wij eerst dachten.
Ehm… dat is een veel gemaakte fout, DL´s houden zich niet bezig met babykleding, dat zijn de AB´s.
Miriams moeder keek me vragend aan, AB`s?
Ja, die vinden het fijn om als baby behandeld te worden, dus ook de kleding, speentjes, flesjes, alles wat bij de verzorging van een baby hoort, legde ik kort uit.
Oke, dus je hebt ab’s en dl’s, beredeneerde ze, maar ik begrijp nog steeds niet waar die rare fantasie van jullie tweeën vandaan komt.

Mir, zou je even… maar ik kon mijn zin niet eens afmaken, Miriam had haar laptop al tevoorschijn getoverd en was al een informatie-site aan het opzoeken.
Hier lees dit maar mam, dan begrijp je het grootste gedeelte van onze zogenoemde fantasie.
Haar moeder begon te lezen, af en toe zagen we haar met haar wenkbrauwen fronsen, maar ze bleef doorlezen.
Gespannen zaten wij nog steeds aan de andere kant van de keukentafel, af en toe elkaar even aankijkend, in afwachting van wat er komen ging.

Dré, Mir, van wat ik hier lees, is het denk ik het beste om jullie gewoon je gang te laten gaan.
Jullie zijn inmiddels oud en wijs genoeg om zelf over jullie leven te beslissen, en wat jullie er mee willen doen, begon moeder.
Alleen er zijn nog een paar dingen die ik graag zou willen bespreken met jullie,
zoals waar en wanneer dragen jullie, hoe komen jullie aan een nieuwe voorraad en willen jullie dat Mir’s vader het ook komt te weten,
want dat laatste zou alles wel wat makkelijker maken.

Laten wij beginnen met waar, ik denk dat de handigste en de veiligste oplossing zou zijn dat jullie alleen hier in huis luiers zouden dragen.
De achtertuin zou ook nog wel kunnen, die is beschut genoeg en er kijken geen andere huizen op uit.
Daar zouden jullie genoeg privacy hebben om zelf in de zomer te liggen zonnen in een luier.
Ze grinnikte een beetje toen ze het zei, blijkbaar zag ze dit al voor zich, twee jongeren liggend in het zonnetje die allebei een luier droegen.
Maar gaan jullie daar mee akkoord? We zeiden allebei volmondig: JA!

Punt twee, ging Astrid verder, hoe komen jullie aan nieuwe luiers. Eigenlijk… begon Miriam, koop alleen ik ze,
maar omdat ze redelijk duur zijn geeft Dré me steeds wat extra geld zodat als ik niet genoeg geld heb we ze alsnog kunnen kopen.
Kopen? Hoe? Waar? vroeg moeder een beetje verward.
Nou ehm… we kopen ze via internet, via een web-winkel voor incontinetie artikelen.
Ze leveren aan huis, in gewone onherkenbare kartonnen dozen, zodat niemand weet wat er in zit, ging ik verder.

Over dat geld zou ik het wel eens willen hebben, hoeveel kosten die dingen wel niet?
Jullie hebben zijn vast bijna al jullie geld er aan kwijt als jullie weer nieuwe kopen, dat vermoed ik tenminste, zei Miriam’s moeder.
Er gaan er inderdaad wel redelijk veel doorheen bevestigden we, we kopen ze altijd per 3 pakken in, dat komt neer op zo’n 100 euro.
Maar dan… hebben jullie nauwelijks geld meer over voor shoppen en uitgaan, zei een nu wel licht geschokte moeder.
Daar gaat jullie sociale leven ook onder leiden als jullie niet een meer uit kunnen gaan, maar misschien valt er wel iets te regelen.
Als jullie je aan de gemaakte regels houden, dan wil ik wel luiers voor jullie kopen,
als ik tenminste weet wat ik moet kopen zei Astrid met een beetje een rood hoofd.
Oja, en wat zuiniger doen met jullie voorraad, want het geld groeit mij niet op de rug.
Dus wat vaker naar de wc gaan in plaats van het meteen in je luier te doen. Oke? Alweer stemden we allebei in met dit voorstel.

Na deze twee overeenkomsten hoorden we de auto van Miriams vader de oprit op komen.
Misschien moeten jullie twee je maar snel naar boven gaan om je te gaan omkleden.
Want ik weet niet of het zo verstandig om voor het gesprek met vader al gezien te worden in alleen een ochtendjas en een luier, stelde Astrid voor.
We waren het met haar eens en renden zo snel mogelijk naar boven om wat andere kleren aan te doen.
Eenmaal boven aan de tap gekomen kwam vader net binnen, waarom hadden die twee zo’n haast?
Nou… dat hoor je zo wel, ze hebben je een heleboel te vertellen.

Even later kwamen Mir en ik van de trap af, ditmaal zonder luier en in gewone kleren.
Alleen het gevoel was het zelfde… dat van een spannend gesprek dat er aan zat te komen.
Deze keer was in indeling van de tafel weer veranderd, vader zat aan de ene kant, Miriam, Astrid en ik aan de andere kant.
Moeder nam het woord, ik heb het hier vanmorgen ook al met hun over gehad, en ik vond het goed, dus luister alsjeblieft wat ze te zeggen hebben.

We probeerden alles zo goed mogelijk uit te leggen, over ons DL zijn, wat we voelden als we een luier droegen.
Miriam had zelfs haar laptop weer bij zich om de website te laten lezen.
En natuurlijk over de afspraken die we met Astrid hadden gemaakt.

Na al dit aangehoord te hebben, leek vader wel redelijk kalm te blijven, het bleef een tijdje stil,
maar toen zei ie ineens: Als zij tweetjes dit zo graag willen en ze zich er goed bij voelen dan heb ik er geen problemen mee en mag het wel van mij.
Alleen heb ook nog een voorwaarde om toe te voegen, ik heb gehoord Dré dat jij wel redelijk goed met html websites kan maken, klopt dat?
Eh… ja meneer, zei ik een beetje verlegen. Zou jij voor mijn bedrijf een mooie webpagina kunnen maken en die onderhouden?
Dat zou ik zeker wel willen doen, is dat de voorwaarde die u wilde toevoegen? vroeg ik.
Ja, maar dat is nog niet alles, ik zou af en toe in mijn reclamebureau nog wel een helpende hand kunnen gebruiken,
zou je een in de zoveel tijd een paar uurtjes in mijn bedrijf willen komen werken?
Alleen je krijgt er geen geld voor, de beloning die je voor het werk krijgt is dan dat je samen met mijn dochter hier in huis luiers mag komen dragen, stem je hiermee in?
Kee, ik vind het prima, antwoorde ik, blij dat dit allemaal zo soepel verliep.

Dat is dan allemaal geregeld, zei Miriams moeder, maar er blijft nu nog een ding over waar wij tweeën het nog over moet hebben Dré.
Ik keek een beetje verbaast, maar had wel een vermoeden waar ze het over wilde hebben, het onderwerp wat ik steeds had gemeden, mijn ouders.
Wat vertellen we jou ouders over deze afspraken? Alsjeblieft, vertel ze er helemaal niets over, vroeg ik bijna smekend,
m’n moeder heeft me al een paar keer betrapt toen ik met luiers bezig was, en dat vond ze op z’n zachtst gezegd niet echt leuk.
Ik moest mijn hele voorraad weggooien en beloven dat ik nooit meer iets mee ging doen,
dat was in de hoop dat het maar een soort ‘tijdelijke fase’ was die vanzelf wel over ging.
Maar zoals je net wel op internet heb kunnen lezen, gaat het niet zo makkelijk over.
Ik begrijp het, als ik het hun vertel, kom je alleen nog dieper in de problemen, zuchtte moeder.
Dan moeten we het maar tussen ons vierjes houden, kee? We stemden allemaal met het voorstel in.

Nu konden we luiers dragen zonder bang te zijn dat we betrapt werden.
Het leven werd alleen beter en beter

5. De Herfstvakantie.

De laatste weken voor van de zomervakantie genoten we met volle teugen, we konden echt alles doen wat we wilden,
de vader en moeder van Miriam waren al weer aan het werk dus we hadden alle dagen het rijk alleen.
Elke dag gewoon door het huis heen lopen met alleen een luier aan, elkaar buiten verschonen in het gras, genietend van het zonnetje.

Ook waren we een beetje aan het experimenteren met onze luiers.
We probeerden hoe veel ze aankonden voordat ze begonnen te lekken,
of gewoon te zwaar werden om te kunnen dragen en aan het einde van de dag bijna tot onze knieën hingen.
Het leukste was om te proberen om er zoveel mogelijk over elkaar aan te doen en dan nog proberen te lopen, geloof me, dat ging met vallen en opstaan.
Maar zoals aan alle dingen, kwam ook aan de zomervakantie weer een eind.
Gelukkig hebben we de weekenden nog, zuchtte Miriam, de rest van de tijd zitten we of thuis of op school te blokken voor onze tentamens.

Na een paar maanden werken voor school brak de herfstvakantie eindelijk aan.
Dat betekende 2 weken geen school en niet hoeven te leren, want we hadden de week voor de vakantie onze tentamens al gehad.
De laatste 2 maanden waren we in de weekenden natuurlijk weer samen, doen wat we altijd samen deden, luiers dragen.
Ik had stiekem wel eens een paar luiers mee genomen naar mijn huis, om ze daar te dragen.
Dat was dan wel het lekkere gevoel, maar het gaf niet de voldoening van het samen dragen, er ontbrak altijd iets, en datgene was natuurlijk Miriam.
Het leek wel alsof ik zonder haar gewoon minder plezier in het luier dragen had.
Daarom deed ik het alleen nog maar in de weekenden samen met Mir.

Natuurlijk waren er ook nog de afspraken met haar ouders die we moesten nakomen.
Maar ik had al een mooie site voor vader gemaakt en hield hem ook bij, dus kleine foutjes verhelpen de site een beetje spam-vrij houden enzovoort.
Ook zat ik ik elke week een paar uur in het reclamebureau, helpen met het maken van folders en flyers voor de klanten.
Eigenlijk begon ik dat wel leuk te vinden en dacht eraan om na dit schooljaar iets in de reclame te gaan doen, dan had ik tenminste al een stageplaats.

6. De treinreis.

De ouders van Miriam hadden een verrassing voor ons, omdat wij nu al zo’n lange tijd bij elkaar waren hadden ze voor een week een huisje in de Alpen voor ons gehuurd.
Op een voorwaarde: we zouden maar een beperkte voorraad luiers mee krijgen zodat we niet onze hele vakantie ‘verluierden’ zoals ze dat zo leuk noemden.
We waren ook helemaal niet van plan, eigenlijk wilden we ook heel veel gaan wandelen, door de bergen en van dorpje tot dorpje.
Maar de woorden ‘beperkte voorraad’ stonden ons een beetje tegen.
Gelukkig wisten Miriams ouders niet dat je in Duitsland ook gewoon luiers in de supermarkt kon kopen.
Dus we namen gewoon wat geld uit ons oude luier-spaarpotje mee zodat als we niet genoeg meer in huis hadden, we gewoon weer nieuwe konden kopen

De dag van de heenreis brak aan, we werden op de trein richting de Alpen gezet en werden uitgezwaaid door al onze ouders.
Natuurlijk wisten mijn ouders van een paar details niets af, maar dat moesten we ook zo houden.
Het zou een lange treinreis worden, dus we gingen zo snel mogelijk naar de wc in de trein om ons even ‘om te kleden’ zodat we de verdere reis niet meer van onze plaatsen hoefden te komen.
We hadden van te voren wel om onze kledingkeuze gedacht en allebei een wijde joggingbroek aan gedaan.
Want onder een strakke spijkerbroek valt een luier natuurlijk veel te veel op.

Onze ouders wilden wel dat we comfortabel reisden, dus ze hadden 1e klas kaarten voor ons gekocht.
Dus in de trein die niet al te druk was, hadden we een vierpersoons coupe voor ons zelf alleen, dat was wel goed ook,
want anders hadden de andere reizigers het gekraak van onze luiers opgemerkt en zich vast afgevraagd waar dat vandaan kwam.

In onze coupe was het inmiddels erg gezellig, er lagen overal zakjes snoep en chips, vlesjes drinken en ons miniradio’tje speelde gezellig muziek.
We waren al een keer gewaarschuwd omdat onze radio te hard stond, dus die hadden we maar even wat zachter gezet.

Na 3 uur reizen betrok Miriams gezicht ineens, ik geloof dat ik moet.
Nou dan doe je dat toch, je hebt niet voor niets een luier om.
Ja maar… het is niet alleen een kleine, zei ze zacht.
Ohh… dan is het denk ik handiger dat je naar de wc in de trein gaat, merkte ik op.
Anders zit je nog een uur of 5 lang met een poepluier, en ik denk niet dat je het fijn vind om hier in de coupe verschoont te worden.

Miriam dacht even na, hebben eerste klas coupes eigenlijk geen gordijntjes, die de ramen naar het gangpad kunnen afsluiten?
Ehm even kijken, en ik liep naar de deur toe, hee ja, je hebt gelijk.
Maar je weet zeker dat je dit wil doen?
Thuis vond je het al geen goed idee, waarom zou je het hier wel doen?

Omdat ik trein wc’s altijd smerig vind, en als een meisje moet ik dan ook nog eens gaan zitten op die vieze wcbril.
Oke, jij je zin mompelde ik, en sloot de gordijntjes.
Ze ging staan en begon te drukken, haar gezicht werd een beetje rood, maar ze leek wel wat opgeluchter.
Als ik jou was, zou ik maar even niet gaan zitten, grinnikte ik, anders word het helemaal zo’n smeerboel.

Ga maar even op de bank liggen dan pak ik wel even een schone luier uit de rugtas.
Ze legde een verschoonkleed op de bank en ging liggen.
Ook deed haar broek alvast naar beneden, maar ze keek wel uit dat ze haar ‘lading’ niet al te veel plette.
Voorzichtig maakte in de plakkers van haar luier los en vouwde hem open.
Een redelijke poeplucht drong mijn neusgaten binnen.
Laten we dit maar snel afhandelen zei ik, en pakte een paar luierdoekjes uit de verpakking.
Op zich viel het wel mee, de poep had zich nog niet zover door de luier heen verspreid dus het was wel makkelijk schoon te maken.
Ik veegde haar kont schoon en poederde haar weer in.
Zo heb ik dat ook eens gedaan, een poepluier verschonen, een keer en hopelijk niet weer, zuchtte ik terwijl ik haar luier weer dichtvouwde en hem dichtplakte.
De vieze luier en de doekjes deed ik in een plasticzak waar eerst onze voorraad eten in had gezeten, die gooide ik op het station wel weg.

De rest van de reis verliep voorspoedig, op een paar plas ongelukjes na dan, maar dat konden onze luiers makkelijk aan.
Ongeveer 10 minuten voor de aankomst bij de eindhalte begonnen we onze etensresten en snoeppapiertjes op te ruimen.
We waren net klaar toen we het station binnen reden. Eenmaal uit de trein, zochten we eerst een afvalbak om de luier in te dumpen.
Het station was niet al te groot, we hadden onze bus naar het appartement al snel gevonden.
De rit zou niet al te lang worden, ongeveer 10 minuten, maar Miriam en ik die waren allebei alweer hard aan een verschoning toe, dus we konden er niet snel genoeg zijn.
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Re: (mijn eerste verhaal) Hoe ik haar ontmoette...

ik heb ze tot nu toe aan een stuk uitgelezen.
Kortom helemaal top .
Ben benieuwd naar het vervolg.

John
 

Wil_93

Gewaardeerd Lid
Re: (mijn eerste verhaal) Hoe ik haar ontmoette...

wat een verhaal super ga zo door
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Hoe ik haar ontmoette... (deel 7)

7. Het vakantiehuisje.

Toen na 10 minuten eindelijk de bus was gekomen bij onze halte, zagen we dat ons huisje gewoon naast de bushalte stond.
Dat was erg fijn, want als we dan naar een ander dorpje wilden konden we gewoon de bus pakken,
en we hoefden geen lang eind meer te lopen met onze overvolle luiers.

Het duurde een tijdje voordat Miriam de sleutels had gevonden,
want die lagen ergens onder in haar handtasje, maar toen konden we er toch in.
Het huisje was ruimer van binnen dan we hadden gedacht, het had maar een verdieping, een ruime hal die uit kwam op de woonkamer.
Aan de linkerkant van de hal bevond zich de slaapkamer en aan de rechterkant de badkamer en een aparte wc.

Dré kan je even komen? Hoorde ik vanuit de badkamer komen, ja tuurlijk Mir, riep ik terug.
Eenmaal aangekomen zag ik al dat alle verschoonspullen al waren uitgestald.
Ga maar nu even liggen zei ze, dan verschoon ik die overvolle luier van je wel even.
Het had ook niet veel langer moet duren, anders was ie waarschijnlijk gaan lekken zei Miriam terwijl ze mijn luier losmaakte.

Zullen we ons eerst even opfrissen, voordat we weer een nieuwe luier aan doen? onderbrak ik haar,
van de treinreis ben ik namelijk ook een beetje zweterig geworden.
Als jij je dan eerst gaat douchen dan kom ik straks wel, zei Miriam met een glimlach,
terwijl ze mijn oude luier dichtvouwde en de badkamer uit liep, ik denk dat mijn luier het nog wel even vol houd.
Oke, ik zie je straks weer riep ik haar na.

Maar wat ik niet wist, was dat Miriam zich al aan het uitkleden was in de slaapkamer.
Ook haar luier was overvol en had niet veel meer kunnen hebben,
ze gooide hem samen met mijn oude luier in een vuilniszak en liep naakt naar de badkamer toe waar ik nog nietsvermoedend stond te douchen.
De deur ging open en daar kwam ineens een bloedmooie blote Miriam binnen die bij mij in de douchecabine ging staan.
Zo samen is het toch gezelliger he Dré? Giechelde ze terwijl ze me begon te wassen.

Ze sloeg geen enkel plekje van mijn lichaam over, maar bleef wel met washandje mijn schaamstreek het langste masseren.
Toen ik helemaal schoon was begon ik haar te wassen.
Ik waste haar net zo sensueel zoals ze dat bij mij had gedaan,
maar ik masseerde eerst haar borsten tijdens het wassen en daalde langzaam af totdat ik bij haar vagina kwam,
en begon er met het washandje zachtjes overheen te wrijven. Ze kreunde van genoegen.
We stonden nog bijna een half uur zo onder de douche elkaar te wassen en te masseren.
Maar toen zei ik dat we toch echt moesten stoppen, anders zien we er straks uit als twee gerimpelde zombies, grinnikte ik.
We stapten onder de douche vandaan en pakten van de grote handdoekenstapel 2 badhanddoeken,
en begonnen elkaar af te drogen.
Ook dit duurde een tijdje omdat we geen plekje wilden overslaan, maar toen we eindelijk droog waren,
had Miriam alweer 2 luiers gevonden.

Ze pakte het busje met babypoeder en poederde mij zorgvuldig in, daarna kreeg ik weer een nieuwe luier om,
deze was iets dunner dan degene die we in de trein aanhadden, want nu hoefden we geen lange tijd te wachten tot we verschoond konden worden,
dus de luier zou ook minder aan hoeven kunnen.

Ook Miriam werd gepoederd en kreeg weer een nieuwe luier om, dezelfde dunne soort alsdat ik ook om had gekregen.
Daar hadden we wat meer bewegingsvrijheid in maar ze konden wel minder aan,
dus dat betekende dat we vaker verschoond zouden moet worden, en dat we ook sneller door onze voorraad heen zouden zijn.
Maar dat was iets waar wij nog niet aan dachten.
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Hoe ik haar ontmoette... (deel 8)

8. De wandeling.

De eerste dag van ons verblijf deden we niet echt veel meer, alleen een beetje tv kijkend met luier op de bank hangen.
Wel hadden we de gordijnen van de woonkamer dicht gedaan, want onze buren konden anders gewoon naar binnen kijken.
Ook maakten wij het laatste eten van onze voedselvoorraad op, het avond eten bestond uit krentenbollen,
pakjes fruitsap en een paar geplette bananen als toetje.

De volgende ochtend had Miriam een boekje gevonden met wandelroutes in de buurt, het waren op een paar na alleen maar bergwandelingen,
dus het was tijd om onze bergschoenen te voorschijn te halen.
We gingen naar de plaatselijke supermarkt, naja minimarkt om wat te eten te kopen voor tijdens de wandeling,
zoals witte bolletjes, kaas, chocopasta, druivensuiker enzovoort.
Ook zorgen we ervoor dat we eten voor de avond in huis hadden, mijn idee was, spaghetti met gehaktballetjes,
champignons en tomatensaus.
Dat zou er wel in gaan na een lange dag wandelen.

Nog even een snelle verschoning voor ons allebei en we konden gaan inpakken voor de wandeltocht,
want die zou de hele dag in beslag nemen.
We pakten al het eten, drinken, blarenpleisters en een stuk of 4 luiers in.
Daarmee zouden we de dag wel mee door moeten komen.
Van te voren namen we de route nog even door, zodat we niet voor verrassingen komen te staan.
Het eerste deel van onze route zouden we bergop moeten,
dan zouden we stukje dalen en bij een bergmeertje even een pauze houden, misschien zelfs wel even zwemmen.
Oja, dat doet me er aan denken zei Miriam en dook onze koffer in,
en kwam zo´n 10 seconden later weer tevoorschijn met mijn zwembroek en haar bikini,
die moeten we ook nog inpakken en stopte het in een van onze rugtassen.
Ik ga echt niet in mijn luier zwemmen, daar zijn die dingen niet voor gemaakt,
en het staat belachelijk zei ze terwijl ze ook nog even naar de badkamer ging,
en er twee kleine handdoeken vandaan haalde die in de andere tas stopte.
En hoe gaat de route verder, vroeg ze terwijl ze weer ging zitten.
Dan weer een redelijke klim en bovenaan gekomen wacht er een soort skilift op ons,
die ons weer naar beneden kan brengen, ging ik verder.
Ik stel voor dat we boven bij de lift ook weer een pauze houden, kunnen we daar mooi van het uitzicht genieten.

Dan is het nog ongeveer 10 kilometer lopen weer terug naar ons huisje,
of als we erg moe zijn kunnen we het laatste stuk de bus weer terug nemen, maakte ik het verhaal af.
Dat zien we dan wel weer zei Miriam, maar moeten wij niet eens gaan? Anders komen we straks in het donker terug.
O, je hebt gelijk, het is al 11 uur, ik begon snel mijn veters alvast te strikken.
5 minuten later stonden we helemaal klaar om te gaan wandelen,
we verlieten ons appartement en sloegen een smal bergachtig paadje naast ons huisje in.

Het eerste stuk van de wandeling berg op ging zonder al te veel problemen,
af en toe een keertje wegglijden over losse steentjes op het pad maar niets serieus.
Het pad liep zigzaggent de berg op, het was langer dan het op het eerste gezicht leek.
Gelukkig was het geen gevaarlijk pad langs een kloof ofzo,
maar een pad die een niet al te steile met gras begroeide berg opliep.
Mochten we van het pad af vallen kwamen we altijd nog ik het zachte gras terecht.
Na een paar uur kwamen we op de eerste top terecht, in de verte zagen we het meer al in het dal liggen.

De afdaling was veel steiler dan de beklimming, we moesten goed uitkijken waar we liepen,
ook ging het dalen veel langzamer.
Het ging voetje voor voetje, want er lagen allemaal losse stenen,
een misstap en je schoof zo 10 meter over het pad naar beneden en kwam weer op je kont terecht.
Tenminste als je geluk had, je kon ook anders neer komen en dat was een heel stuk minder prettig.

Ik ging voorop en Miriam liep zo´n anderhalve meter achter mij aan.
Vreemd genoeg liepen aan deze kant van de berg wel toeristen,
maar hadden we aan de andere kan helemaal niemand gezien.
Misschien was het een groep die bij het meertje had uitgerust, naja het kon oms niet zoveel schelen,
het was in ieder geval drukker dan net.
Na een half uur keek ik achter mij, we waren voor mijn gevoel nog helemaal niet opgeschoten.

Net opdat moment deed ik een misstap en gleed bijna weg.
Miriam reageerde gelukkig snel en kon nog net mijn broeksband vastgrijpen om te voorkomen dat ik verder naar beneden viel.
Met als resultaat dat ze per ongeluk mijn broek naar beneden trok,
en ik ten midden van een grote groep toeristen ineens in mijn luier te kijk stond.
Onder wat gelach van de omstanders en met een kop roder dan ooit hees ik mijn broek weer op,
en liep zo snel als mogelijk verder.

Miriam kwam achter mij aan, Dré gaat het? Zo had ik het nooit bedoeld, het spijt me.
Het is niet erg zei ik, die mensen zie ik toch nooit meer, en trouwens als je met niet had vastgegrepen,
dan zat ik nu onder de blauwe plekken en de schrammen. Dank je.

We liepen verder, dit keer was ik wel zo slim om te kijken waar ik me voeten neer zette.
Want vallen of een herhaling van wat net was gebeurd had ik eigenlijk geen zin.
Na een uurtje waren in de bergweide rond het meertje gekomen.
Gelukkig waren er geen toeristen meer te bekennen, we liepen naar de rand van het meer,
en legden daar een kleed uit om te kunnen picknicken.

Na een heerlijke lunch wilden we eigenlijk nog even zwemmen, maar het water scheen nogal aan de koude kant te zijn.
Ik kleedde me toch maar uit, gooide mijn nog droge luier neer op het kleed en trok mijn zwembroek aan.
Wie er het eerste in is! zei ik, en rende naar de waterkant toe.
Niet eerlijk, protesteerde Miriam, ik moet me nog omkleden.
Doe dat dan! Riep ik terug met mijn voeten al in het water.

Ook Miriam kleedde zich uit, eerst haar schoenen en broek, en daarna de bovenste helft.
Ze deed daarna eerst haar bikinitopje aan, het zag er nogal komisch uit, een jonge dame met alleen een luier en een roze bikini aan.
Daarna ontdeed ze zich van haar luier en deed ook haar zwembroek aan, en rende achter mij aan het water in.

Het water was inderdaad kouder dan wij dachten, maar zolang we bleven zwemmen voelden we de kou niet zo erg.
We zwommen naar de overkant van het meer en weer terug, en deden onder het zwemmen nog even stiekem een plasje in het water,
dat om de luiervoorraad een beetje te besparen.
We dolden nog even met elkaar in het water, steentjes van de bodem opduiken,
en wie het langste onderwater kon blijven, jammer genoeg voor mij won Miriam.
Na een half uur te hebben gezwommen, kwamen we weer uit het water.
We droogden ons af, en deden elkaar weer een luier om.
Gelukkig voor ons konden we onze oude luiers weer aan doen, want daar hadden wij nog niets in gedaan.
Eenmaal weer aangekleed en de rugzakken op de rug liepen we langs de rand van het meertje op weg naar onze tweede klim.

Deze klim was steiler dan de eerste en aanzienlijk langer.
We begonnen met goede moed en een stevig tempo, we hadden het eerste stuk eigenlijk te langzaam gedaan,
dus we moesten wat tijd inhalen, anders zouden we het laatste stuk in het donker moeten lopen.
Halverwege hadden we even pauze omdat onze luiers alweer vol zaten.
Dus we moesten ons even verschonen, want wandelen met een natte luier zou te veel gaan schuren.
We vonden een beschut plekje met wat gras, daar konden we wel gaan liggen en elkaar verschonen.
Nadat dat gebeurd was, moesten we weer doorlopen, want het begon al een beetje schemerig te worden.

Na anderhalf uur kwamen we bij de skilift aan, we moesten even wachten op zo’n bakkie,
dus we konden nog even van het uitzicht genieten, maar toen konden we toch instappen.
Eenmaal zittend in het bakkie stelde ik voor om toch de bus maar te nemen,
want het begon nu wel redelijk donker te worden.
Eigenlijk wel een goed idee bevestigde Miriam, ik moet nu wel redelijk nodig poepen,
en ik heb geen zin om je nog een poepluier te laten verschonen.
Wat lief van je, zei ik met een flauwe grijns.
Na 10 minuten was de lift eindelijk bij het eindpunt waar we uit konden stappen.
In de verte zagen we de koplampen van de bus al aankomen.
We zullen moeten rennen als we die nog willen halen, na een sprintje kwamen we bij de bushalte aan.
Zo dat hebben we gehaald, hijgde ik, zou je even het lampje van je mobiel aan willen zetten,
zodat de chauffeur ziet dat we hier staan?
Jep, en Miriam had haar telefoon al te voorschijn gehaald.

Toen de bus stopte vroeg de chauffeur waar wij heen moesten,
we noemden de plaats van het dorpje en betaalden onze kaartjes.
We gingen achterin de bus zitten met onze tassen voor ons.
De busreis ging wel redelijk snel, voor we het wisten waren we er al en hoorden onze halte omgeroepen worden.
Eindelijk weer thuis zuchtte ik, naja, thuis een soort van thuis, je weet wat ik bedoel.

Zal ik dan maar even water opzetten voor de pasta? Vroeg Miriam, dan kan jij de gehaktballetjes maken.
Oke, dan zet ik daarna de saus ook even op het vuur, dan kan die alvast even warm worden.
Na een kwartiertje hadden we een heerlijke maaltijd, na een welverdiende dag wandelen.
Nog even afwassen en dat is het wel voor vandaag gaapte ik.

Na het eten poetsten we onze tanden in de badkamer,
het douchen doen we morgen ochtend wel zei Miriam daar ben ik nu te moe voor.
Dan is het beter dat we nog wel even deo’en, dat zou wel zo fris zijn, stelde ik voor.
Oke, doen we dat nog even, maar dan gaan we wel slapen
We controleerden nog even of onze luiers nog konden en gingen naar de slaapkamer.
Daar kropen we gezellig samen in bed, en binnen een paar minuten sliepen we al.
 

qawsedrf

Toplid
Re: (mijn eerste verhaal) Hoe ik haar ontmoette...

leuk verhaal.
en ook lekker lang deel.

groeten,

qawsedrf
 

LuierTie

lekker vrij in een luier
Re: (mijn eerste verhaal) Hoe ik haar ontmoette...

Jah goed verhaal.
Je zal t maar mee maken!
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Hoe ik haar ontmoette... (deel 9)

9. Inkopen doen.

De volgende paar dagen hadden we het erg leuk.
We maakten een soort tour langs alle dorpjes in de buurt, ook gingen we nog een paar keer wandelen door de bergen,
maar dit keer niet zulke hele lange wandelingen, maar gewoon wandelingen van een paar uurtjes.
En natuurlijk volop luieren en elkaar verschonen.
Maar toen ik Miriam wilde verschonen kwam ik er achter dan wij nog maar een stuk of 4 luiers in huis hadden.

Hé Mir! Riep ik, wist je dat we bijna geen luiers meer in huis hebben?
Ehm nee, zei ze, terwijl ze nog steeds naakt op de bank op een verschoning lag te wachten.
Hoeveel hebben we nog dan?
Vier riep ik terug, nog net genoeg voor vandaag denk ik.
Dan zitten we dus nog 3 dagen zonder en ook de terugweg zou luiersloos worden.

Ik pakte een van de vier overgebleven luiers en liep naar Miriam toe op haar te verschonen.
Dus we moeten inkopen doen, zei ik terwijl ik haar inpoederde en haar luier vast deed.
Dan kunnen we denk ik het beste naar een grotere stad zei Miriam terwijl ze haar joggingbroek weer aandeed.
Ik zoek het busrooster wel even, dan kunnen we kijken waarneer we heen kunnen.
We moeten dan wel een grote tas mee, anders valt het iedereen op dat we een pak luiers door de stad heen lopen,
dacht ik hardop na.
Oja, ook moeten we een paar schone luiers mee voor het geval dat,
en dan kunnen we dan ook makkelijker kijken welke maat we moeten hebben.

De bus naar de stad gaat over een half uur, kunnen we nog eerst even eten en ons extra geldpakken, zei Miriam.
Na een paar witte bolletjes met jam en ons geld te hebben gevonden, gingen we nog snel even naar de wc,
iets wat wij de hele vakantie nog niet hadden gedaan, gewoon voor het geval dat,
zo konden we iets langer doen met de weinige luiers die nog over waren.
Daarna liepen we naar de bushalte, na 5 minuten wachten kwam de bus aan rijden,
en stapten wij in.

We zijn hier nog nooit in de stad geweest, merkte ik op, alleen maar in de kleinere dorpjes in de buurt.
Zie het positief zei Miriam, misschien zei je nog wel een paar leuke dvd’tjes voor je verzameling.
Ik weet het niet, je weet dat films in Duitsland altijd nagesynchroniseerd zijn? vroeg ik.
Eh nee… zei Mir , ik heb wel eens the A-team met Duitse stemmen gezien, is dat zoiets dan?
Jup, stel je eens voor… een Duitse Antonio Banderas, of Will Smith, daar zou ik echt niet aan kunnen wennen, lachte ik.
De rest van de weg waren we aan het bedenken welke artiesten we absoluut niet in het Duits in een film wilden zien.
We hadden de grootste lol, zo erg dat er regelmatig mensen geërgerd achterom keken.

Na bijna een uur kwamen we in de stad, eerst gingen we door een paar woonwijken heen,
maar later toch door het centrum, bij de eerstvolgende halte, die voor een bioscoop lag stapten wij uit.
Das ook wel een idee, mompelde ik.
Wat? Vroeg Miriam, een film kijken in de bios? Maar ik dacht dat hier alles in het Duits was.
Dat is het meeste ook wel, maar ze hebben ook wel originele films, wel in het Duits ondertiteld maarja, de film zelf is in het Engels.
Als we terug komen van shoppen kunnen we nog wel een filmpje pakken,
en dan de late bus weer terug nemen, oke? Stelde ik voor.
Lijkt me wel leuk, zei Miriam, laten we dat doen.

We liepen ondertussen door de winkelstraat op zoek naar een grote supermarkt.
Daar konden we ook weer meteen eten kopen voor de komende dagen.
Na een kwartiertje slenteren door de stad zagen we er dan toch eentje,
we gingen naar binnen en zochten eerst het eten bij elkaar, zoals gebruikelijk was het weer een pastagerecht,
omdat dat altijd zo makkelijk klaar te maken is.
In plaats van witte bolletjes kochten we nu een gewoon bruin brood,
je moet er toch op letten dat je gezond eet, grinnikte ik, ook zochten we nog wat broodbeleg uit.

Toen we dat allemaal hadden, gingen we op zoek naar de luierafdeling, om onze voorraad weer aan te vullen,
met poeder, doekjes en luiers.
Na een tijdje zoeken in de enorme supermarkt hadden we ’t gevonden.
Ik zag meteen de doekjes en het poeder staan en gooide er van beide een paar in de kar.
Ondertussen was Miriam verdiept in het schap met luiers, zich afvragen welke we moeste hebben.

Zou deze goed zijn Dré? Vroeg ze, terwijl ze een pak omhoog hield, of is ie te dun?
Maar als we deze nemen is ie dan weer niet te dik?
Laten we ze gewoon maar allebei nemen, doe ze alle twee maar in de kar.
We gooiden de twee pakken in de kar en liepen richting de kassa.

Bij de hoek van het gangpad gebeurde er ineens iets wat we allebei nooit hadden verwacht.
We liepen bekenden tegen het lijf, het was een vriendin van Miriam en haar ouders.
Ha die Mir en Dré! Wie had ooit gedacht dat we elkaar hier tegen zouden komen.
Mijn ouders en ik hebben een hotel geboekt in deze stad, waar verblijven jullie dan?
Ze was zo druk met praten, dat ze de inhoud van onze kar nog niet had gezien.
Als ze dat wel zou zien, waren we verdoemt.
Want dan zou onze: het-is-voor-mijn-neefje-smoes ook niet werken omdat we hier op vakantie waren.
Gelukkig, lette Miriams vriendin even niet op mij, zodat ik mijn jas over onze kar heen kon gooien,
en zo de inhoud van de kar uit het zicht onttrok.

Na nog 10 minuten gepraat te hebben, brak zij het gesprek, oh ik zie dat mijn ouders weer gaan,
hé Mir ik spreek je op school nog wel, Doei Dré.
Ze liep weg en ik zuchtte, gelukkig, ik dacht dat ze nooit meer weg zou gaan.
Ja, ze is altijd een beetje vrolijk, zei Miriam, ze kan moeilijk stoppen met praten.
Goh, echt waar, zei ik sarcastisch en we moesten beiden lachen.
We liepen naar de kassa en betaalden al onze aankopen,
gelukkig deed de verkoper niet raar over de luiers en benodigdheden in onze kar.

Eenmaal voorbij de kassa, probeerden we al onze inkopen in onze tas te proppen.
Het lukte ook wel redelijk, maar alles paste net.
Toen we de supermarkt uitliepen, vroeg ik ineens, zou hier ook ergens een openbaar toilet
zijn?
Eh waarom? vroeg Miriam, je hebt je luier toch?
Ja… maar… begon ik. Er verscheen een lach om op haar gezicht, je moet zeker weer verschoond worden.
Eigenlijk wel bekende ik, en het lijkt mij ook fijner om dat te doen voordat we naar de bios gaan.
En dat ik dan zo’n dikke luier aan doe, die kan wat meer aan dan dat dunnetje die ik nu aanheb.
Oke, eigenlijk ben ik ook wel toe aan een nieuwe, laten we op wc jacht gaan, zei Miriam met een grijns.

Na een paar minuten vonden we een warenhuis met openbare toiletten,
en er was ook een verschoonruimte voor kleine kinderen.
Ik liep richting de wc’s en voelde even aan de deur van de verschoonruimte, die was open.
Psst Mir, hierheen siste ik, ze kwam aanrennen en ging zo onopvallend samen met mij naar binnen.

Dat ging makkelijker dan ik dacht zei ik terwijl ik de deur op slot draaide.
Miriam maakte de tas open en viste het pak dikste luiers eruit, hier deze wilde je toch?
Jup, maak maar open zei ik terwijl ik me al aan het uitkleden was.
Mijn luier deed ik ook alvast maar uit terwijl Miriam nog bezig was om het pak open te maken en er een luier uit te halen,
ik gooide hem alvast weg in de afvalbak die daar stond.
Eindelijk had ze hem eruit en opengevouwen, deze zijn wel wat anders dan degene die we normaal hebben,
maar ze zijn wel dikker denk ik zo.
Ze poederde me in en deed me de luier om, ik probeerde op te staan en een stukje te lopen,
dat ging wel wat moeilijker dan eerst door de dikte ervan.
Maar in ieder geval kon ik me nog wel redelijk makkelijk bewegen, alleen mijn dikke kont zou opvallen.
Toen was Miriam aan de beurt, ook zij vond deze luier aan de dikke kant,
maar hij nam volgens haar wel veel meer op dan de luiers die wij eerder hadden gebruikt.
We kleedden ons weer aan en pakten alles weer in.
Verschoont en wel, probeerden wij weer zo onopvallend mogelijk de ruimte te verlaten,
en zo nonchalant mogelijk de winkel uit te lopen richting de bioscoop.
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Hoe ik haar ontmoette... (Deel 10 alweer)

10. De bioscoop

We liepen in het donker naar de bioscoop, dat was goed ook,
want zo konden de voorbijgangers minder goed zien dat wij dikke luiers onder onze broek droegen.
Want zelfs onze loszittende joggingbroeken konden de dikte van de luier niet verbergen.
Alleen steeds als we bij een lantaarnpaal kwamen was de dikte van ons achterwerk te zien,
af toe zagen we iemand wijzen en lachen.
Maar we liepen gewoon stug door en deden alsof er niet aan de hand was.
Nu maar hopen dat als kaartjes moeten kopen in de bios de mensen niet zo oplettend zijn zuchtte ik.

Bij de bioscoop aangekomen, was het nog niet erg druk,
dus we konden rustig binnen een leuke niet-nagesynchroniseerde film uitzoeken.
Jammer genoeg voor mij, draaide er alleen een romantische film die n het Engels was.
Maar Miriam wilde er erg graag naar toe, dus ik ging gewoon mee,
ondanks dat ik die slijm-films zoals ik ze altijd noem, niet echt leuk vind.
Maarja, voor je vriendin je alles, toch?

We konden zo doorlopen naar het loket, en ik bestelde 2 kaartjes voor de film,
de kassajuffrouw gaf ons de kaartjes en ging weer in haar roddelblad verder lezen.
Dat viel mee, zuchtte ik, helemaal niemand achter ons in de rij,
terwijl we de goede zaal aan het opzoeken waren.
Op weg naar de zaal viel ons oog op een popcorn en frisdrank winkeltje,
waar we allebei 2 flesjes drinken en een grote popcorn kochten.
De winkelbediende keek ons lachend aan en mompelde iets in het Duits,
gelukkig was mijn Duits goed genoeg om het te verstaan.
Het was iets in de richting van, ik hoop dat jullie het lang op kunnen houden,
want er zijn geen pauzes tussen de films hier.
Komt wel goed zei ik terug in het Duits en keek lachend Miriam aan.

Wat zei ie nou? Vroeg ze toen we weer wegliepen.
Of we wel lang genoeg onze plas op konden houden omdat hier geen pauzes zijn, herhaalde ik de zin.
Oh, dat moet toch wel lukken he? Iedereen weet dat wij een ontzettend sterke blaas hebben,
zei Miriam met gespeelde serieusheid.

Ik bedacht mij opeens iets, we konden onze tas in de zaal niet meenemen, dus we moesten hem ergens kwijt.
Op mijn beste Duits vroeg ik aan de kassajuffrouw of onze tas zolang even achter de balie mocht staan,
en dat we er weer voor terug zouden komen als de film was afgelopen.
Ze pakte onze tas aan en mompelde iets van, ‘ja ist gut’ en verdween weer met haar neus in haar roddelblad.

Zo dat is ook weer geregeld, zei Miriam, terwijl we samen de donkere bioscoopzaal inliepen en een plekje zochten.
Er zaten maar 6 andere mensen in de zaal, zou de rest de Duitse versie beter vinden?
Vroeg ik een beetje flauw.
Geen idee, maar dit is voor ons wel wat fijner, zei Miriam glimlachend,
niemand die naast ons zit en over het gekraak van onze luiers begint.

Ow, de film begint… fluisterde ze terwijl de lichten in de zaal langzaam begonnen te dimmen,
en de eerste voorfilmpjes waren al op het scherm te zien.

Onder de film, hadden we allebei elkaars handen vast,
dat paste ook wel bij de romantische film.
Ik moest toegeven de film was mooier en minder saai dan ik had gedacht.
Misschien ook nog wel een idee om eenmaal thuisgekomen mijn dvd collectie aan te vullen met wat van die ‘slijm-films’,
dan zou ik die samen Miriam kunnen kijken, dacht ik met een glimlach op mijn mond.
Ondertussen door alle frisdrank zat mijn blaas al weer behoorlijk vol,
dus ik deed mijn ogen even dicht en liet het gewoon lopen.
Toen ik mijn ogen open deed en weer naast me keek, zag ik het glimlachende gezicht van Miriam,
die haar hand om mijn kruis had gelegd om te voelen hoe mijn luier vulde.
Daarna legde ze mijn hand bij haar op de luier en liet hem ook vollopen.
Gelukkig had niemand in de zaal dit tafereel gezien, anders zou het wel redelijk gênant zijn geweest,
maar iedereen lette te veel op de film om onze bezigheden op te merken.
Na een paar heerlijke uren was de film afgelopen, van mij had ie nog wel langer mogen duren,
zei ik tegen Miriam toen we ze zaal weer uit liepen.

Eenmaal buiten de zaal haalden we onze tas af bij de balie,
en liepen samen de bioscoop uit richting de bushalte.
Hier staat dat de bus pas over een half uur komt, we moeten dus even wachten,
zou het warenhuis nog open zijn?
Waarom wil je daar nog heen, wat wil je nog… Ow daarom… onderbrak Miriam haar eigen zin.
Ik denk het wel, het lijkt hier namelijk een soort koopavond te zijn.

Samen liepen we naar het warenhuis toe, en eenmaal binnen gingen we weer snel de verschoonruimte binnen.
Dit keer probeerden we de dunne variant uit, deze kon wel veel minder aan,
maar viel ook meteen minder op dan de dikke die we nu aan hadden.
Na ongeveer 10 minuten waren we weer helemaal schoon en verschoond,
en verlieten we de ruimte.

Daar werden wij opgewacht door een medewerkster van het warenhuis,
die in het Duits ons begon uit te leggen dat dit niet de bedoeling was, dat wij daar helemaal niets te zoeken hadden.
Miriam dacht geen moment na, en deed haar broeksbad een stukje naar beneden,
zodat de medewerkster kon zien wat ze er onder aanhad.
Toen kwam er een stortvloed van excuses en liet ze ons weer alleen.
Smart move, mompelde ik. Dank je, zei Miriam vrolijk terug.

We liepen weer terug naar de bushalte, daar moesten we nog ongeveer 7 minuten op de bus wachten.
Het was eigenlijk nog helemaal niet zo laat, maar eenmaal in de bus viel ik met mijn hoofd op Miriams schouder in slaap.
Een uur later werd ik zacht wakker gemaakt door haar stem, Dré wakker worden, we zijn er bijna, fluisterde ze.
Wattes? Vroeg ik slaapdronken.
Dat we bijna bij ons huisje zijn, zei ze nu met een wat luidere stem.
Oh, ik was meteen wakker.

We stapten uit de bus en bedankten de chauffeur, die ons ook nog uitzwaaide toen ie wegreed.
Ik maakte de deur open en we gingen naar binnen, we begonnen meteen met het eten.
Het avond eten was zoals altijd simpel maar voedzaam,
spaghetti met pesto en geroosterde pijnboompitten.

Die avond bleven we op de bank hangen en een film kijken, die op de tv was.
Toen de film was afgelopen zette Miriam nog wat muziek op en we sloten onze ogen.
We luisteren met onze ogen dicht naar de muziek, die zo ontspannend was, dat we spontaan onze plas lieten lopen.
Maar dat merkten we al niet meer, we waren al in elkaars armen op de bank in slaap gevallen.
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Hoe ik haar ontmoette... (deel 11)

11. De terugreis

De laatste paar dagen gingen waren we eigenlijk veel van huis weg.
We maakten nog een dagvullende wandeling, en waren nog een keer naar de stad toe.
Om nog een filmpje te kijken en om alsnog naar dvd´tjes voor mij te kijken,
want in tegenstelling tot wij dachten waren niet alle dvd´s nagesynchroniseerd.
Ik kocht in totaal nog 7 films die mij wel leuk leken, ook Miriam vond 2 films die zij wel leuk vond.
Natuurlijk waren dit romantische films, maar ik beloofde dat we ze samen zouden kijken.

Ook gingen we nog even, naar het hotel toe waar Miriams vriendin verbleef,
We hadden het erg gezellig, en eindigden de avond in een cafeetje in de stad.
Misschien hadden we een beetje veel gedronken, maar de alcohol zou een groter probleem zijn dan de aandrang om te plassen,
dat zou we toch in onze luiers doen.

De ouders van de vriendin drongen er op aan, dat we in het hotel zouden blijven overnachten.
Ze zouden wel even wat regelen met de hotelmanager.
Maar hoe graag wij ook wilden blijven, er was een ding wat belangrijker voor ons was,
Als we zouden blijven, zouden we misschien per ongeluk ons geheim prijsgeven.
En dat was iets wat we absoluut niet wilden.

Uiteindelijk kregen we zover dat ze ons een lift naar ons appartement wilden geven.
We zouden eerst alleen naar de bushalte gaan, en vandaar met de bus verder.
Maar als er geen bus meer zou gaan, dan zouden we daar de hele nacht in de kou blijven staan.
Daarom bracht de vader ons helemaal naar het dorpje waar wij verbleven.
Het was een reis van bijna een uur, maar met de auto kon dat wel redelijk sneller.
Na 40 minuten stonden we alweer naast ons huisje, we bedankten ze nog even en verdwenen naar binnen.

De volgende dag was tot onze grote spijt weer zover, we moesten terug.
We hadden nog 2 uur voordat de bus naar het station ging,
dus we begonnen maar met het opruimen van alle troep die we hadden gemaakt.
Na een tijdje riep Miriam vanuit de woonkamer, Dré 3 maal raden wat ik gevonden heb…
Eh, ik heb geen flauw idee, zei ik toen ik de woonkamer binnen liep.
Ze haalde van achter de bank een van onze originele luiers vandaan, die nog helemaal schoon was.
Die zou er vast achter zijn gevallen tijdens een verschoning denk ik, zei ze.
Gelukkig hebben we hem nog vonden, het zou wat zijn als een schoonmaker hem vond en er over zou klagen.
Misschien zouden zelfs onze ouders het wel horen, omdat dit huisje op hun naam geboekt is.
Tja dat moeten we absoluut niet hebben zei ik, terwijl ik de luier aanpakte en in onze bagage deed.

De vuilniszakken met luiers en afval gooiden we in een gemeenschappelijke vuilnisbak,
om de voorkomen dat iemand ze vond.
Voor het weggaan namen we nog even een onspannende douche,
we hadden toch nog een uur omdat we zo snel hadden schoongemaakt.

Ik ga alvast er alvast onder staan vroeg Miriam, kom je zo?
Ja, riep ik terug terwijl ik nog een stuk of 4 luiers in onze reistas deed.
Twee dikke als verschoning voor onderweg, en twee dunne die we in de trein nog even snel aan konden doen,
vlak voor onze ouders ons weer op zouden halen van het station.

Daarna liep ik naar de douche waar Miriam al zingend in de waterstraal stond.
Ik kleedde me uit en ging naast haar onder het warme water staan.
We wasten elkaar intens en verwenden elkaars geslachtsdelen.
Net zolang ik een stijve had en Miriam klaar kwam.
Maar uit principe en respect voor onze ouders deden we ‘het’ nog niet.

Na deze heerlijke verwennerij en douche gaven we elkaar de laatste verschoning in dit fantastische huisje,
dat we de afgelopen week thuis hadden kunnen noemen.
We keken alle kamers nog even na of we niets vergeten waren en verlieten ons huisje.

De bus kwam niet veel later bij onze halte aan en we kochten kaartjes voor naar het station.
Eenmaal daar aangekomen moesten we nog een half uur op de trein wachten,
maar ik had al een patatkraampje gespot waar we even iets konden eten om zo de tijd te doden.
Onder het genot van een patatje, werden we weer aangestaard door voorbijgangers,
die het wel raar vonden dat wij allebei zo’n dikke kont hadden,
en mompelden alle maal dingen in het Duits die wij niet verstonden.
Maarja, dit we waren inmiddels wel gewend.

Onze patat was op maar we moesten nog een tijdje wachten,
daarom liepen we even het stationswinkeltje in.
We zochten een paar zakken lekkere broodjes en liepen daar mee naar de kassa.
Toen we de broodjes afrekenden zagen we dat ze ook allemaal soorten koffie verkochten.
Ik nam een grote cappuccino en Miriam een grote Latte Macchiato,
koffie met heel veel melk, legde ze uit toen ze mijn vragende blik zag.

We stapten niet veel later de trein in en zochten weer een lege coupe voor ons tweeën.
Onze koffie zetten we neer op het tafeltje, en de broodjes op een strategische plaats tussen ons in,
zodat we er allebei makkelijk bij konden.
Ons radio’tje was ook weer van de partij en speelde 80’s Music.

Zouden onze ouders het ook jammer vinden dat we geen foto’s hebben gemaakt?
Vroeg Miriam ineens.
Ik denk dat ze wel teleurgesteld zijn, maar dat ze het ook wel begrijpen,
dat het onze vakantie was en dat wij plezier hadden zei ik.
Plezier hebben we zeker gehad, grinnikte ze, maar niet op de manier dat onze ouders bedoelden.

We hadden nog de grootste lol, over het onderwerp wat onze ouders allemaal wel en niet goed zouden vinden,
het begon eerst alleen over deze vakantie maar het liep uit op de meest lachwekkende onderwerpen die we maar konden verzinnen.

Na een paar uur reizen stopte de trein ineens, maar er was geen station te zien.
Er werd opgeroepen dat er een wisselstoring was, en dat het allemaal wat langer zou duren.
O nee, mompelde we allebei, nu duurt het nog langer voordat we bij ons overstapstation zijn.
En we moesten allebei al zo nodig poepen.

Er zat niets anders op, we moesten het allebei in onze luier doen en ons hier in de coupe weer verschonen.
Ik deed de gordijntjes weer dicht en we gingen allebei staan, en drukten onze drollen naar buiten, bij Miriam ging het wel,
maar ik had geen idee dat ik aan de diarree was, dus bij mij spoot het bijna in mijn luier.

Dat is niet zo fijn… mompelde ik, Miriam hoefde het al niet meer te vragen wat er gebeurd was,
ze zag het al aan mijn gezicht.
Ga jij dan maar eerst liggen zei ze, ik pak wel even een oude handdoek uit de tas om het ergste weg te halen,
dan kunnen we die straks ook weggooien.

Ze maakte m’n luier los en probeerde het meeste weg te halen met de handdoek,
toen ze daarmee klaar was deed ze hem in een plasticzak.
Net op het moment dat ze de luierdoekjes pakte, ging de deur van de coupe open.
Kaarrrtjes alstu… verder ging de conducteur niet, hij keek het schouwspel even aan,
en stapte weer naar buiten.
Ik kom zo nog wel even, zei ie toen hij de deur weer dicht deed.
Okeee, zei Miriam, dat is echt te gênant, en we moesten allebei lachen.

Na dat ze mij had verschoont, en mijn vieze luier ook in de plastic zak had gedaan, was ze zelf aan de beurt.
Ik maakte plakkers van haar luier los en vouwde hem open.
Het was veel minder erg dan de brei ik geproduceerd had, de poep had zich nog niet zover door de luier heen verspreid,
dus het was wel makkelijk schoon te maken, ik pakte een paar luierdoekjes uit de verpakking.
Ik veegde haar kont schoon en poederde haar weer in, daarna pakte ik een schone luier en deed hem haar om.

Op het moment dat ze weer wilde gaan zitten kwam er een mede passagier binnen die vroeg of hier nog plaats was.
Toen merkten we pas dat we allebei nog geen broek aan hadden, we hezen onze broeken snel op,
en zeiden dat we het niet erg vonden als hij er bij kwam zitten.
De 10 minuten erop heerste er een gespannen sfeer, alleen de muziek uit ons radio´tje was te horen.
De conducteur kwam nog even terug om onze kaartjes te checken, maar ietsje later begon de jongen toch te praten.

Mag ik jullie even wat vragen? Dat mag wel, zei ik nors terug.
Het bleef weer even stil…Mijn naam is Tom, en ik vroeg me af, zijn jullie inco of alleen liefhebbers?

We wisten niet wat we hoorden, iemand die over dit onderwerp begon.
Miriam nam het woord, wij zijn liefhebbers, heb jij soms ook iets met luiers?
Jep, ik ben ook een liefhebber, DL zeg maar, ik ben ermee begonnen toen ik veel in bed plaste.
Mijn moeder wilde dat ik een luier omdeed ’s nachts, eerst vond ik het heel erg,
maar later begon ik me gewoon prettig te voelen als ik een luier omhad.
Ik begon ook te merken dat als ik er geen omdat, ik het gevoel had dat ik iets miste.

We stelden ons allebei voor aan Tom, ik begon met het verhaal.
Alle details en feiten we maar konden verzinnen kwamen er in voor.
Mijn moeder en wat ze van mijn DL zijn vond, hoe Miriam en ik elkaar ontmoette,
en dat we altijd samen bij haar thuis gingen luieren.
Miriam nam het over en ging verder, dat we betrapt werden door haar moeder en het gesprek wat er op volgde,
en alle voorwaarden waar we aan moesten voldoen om nog te mogen dragen.
Daarna vertelden we allebei hoe het verder ging, de heerlijke luierweekenden bij Mir,
en natuurlijk over de vakantie waar we net van terug kwamen.

Nou dat was het wel denk ik, zei Miriam, jij nog iets toe te voegen Dré?
Ehm… ik keek even op mijn horloge, en ik zag dat we al bijna een uur aan het praten waren, eigenlijk niet, dat was alles wel.
Maarreh, we zijn bijna bij ons station waar we moeten overstappen, dus we moeten zo gaan.
Oh, waar moeten jullie heen dan? Vroeg tom.
Onze eindhalte is Meppel, antwoordde Miriam, waar moet jij dan heen?
Assen, een station verder dan jullie, zei Tom weer.
Dan kunnen we de rest van de reis nog gezellig met elkaar kletsen over luiers,
DL of gewoon over vanalles en nogwat, zei ik vrolijk.

De laatste paar uur zaten we nog gezellig met z’n 3en in de trein.
Muziek te luisteren, ook nog wat kaartspelen zoals pesten en blackjack, en gewoon gezellig praten.
We hadden onze msn adressen ook al uitgewisseld, zodat we contact konden houden.
Zeg zou zelf, je komt niet elke dag toevallig twee mede-DL’s tegen, grinnikte Tom.

Een kwartiertje voor station Meppel vroegen we aan Tom of ie even een tijdje de coupe uit wilde gaan,
zodat wij ons even konden verschonen.
Hij begreep meteen dat wij even privacy nodig hadden en ging even een wandelingetje door de trein heen maken.
Wij trokken onze broek uit en deden de dikke luier af, zodat wij konden wisselen naar de dunne luiers die wij nog bij ons hadden.
Tja, ik had liever die andere nog even aan gehad zuchtte Miriam, die zat veel lekkerder.
Maar als jou moeder ons op komt halen en krijgt ons door… ze maakt haar zin maar niet af.
Daar wilden we helemaal niet aan denken.

Op dat moment kwam Tom weer binnen en ging weer tegen over ons zitten.
Nog een potje pesten voordat jullie d’r zijn? Oke, maar dan ga ik winnen, riep Miriam terwijl ze de kaarten schudde.
Helaas voor haar, won ik, we pakten onze spullen bij elkaar want in de verte zagen we het station al.
We namen afscheid van Tom en liepen de coupe uit, toen de trein na lange tijd stil stond konden we eindelijk uitstappen.

We keken rond of we een van onze ouders zagen, na een paar minuten zagen we vanaf de parkeerplaats iemand naar ons zwaaien,
we herkenden meteen de lach van Miriams moeder.
Bij de auto aangekomen gooiden we onze bagage in de kofferbak en gingen in de auto zitten.
Miriam moeder begon meteen vragen te stellen, hoe was jullie vakantie, leuk?
Jep, we hebben het erg leuk gehad, we hebben erg veel gewandeld, langs vele dorpjes geweest,
en zelf een paar keer naar de stad, vertelde ik enthousiast.
We zijn ook nog 2 keer naar de film geweest vulde Miriam mij aan.
Zijn dan niet alle films nagesynchroniseerd daar? Vroeg Astrid.
Dat is al lang niet meer zo, je loopt achter mam zei Miriam zo serieus mogelijk,
niet vertellend dat wij de zelfde fout ook hadden gemaakt.
Toen moeder zich omdraaide en wegreed barstte wij in lachen uit,
moeder begreep echt niet waarom.
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Hoe ik haar ontmoette... (deel 12)

12. Miriams verjaardag.

Een paar weken na onze vakantie, was het dan bijna zover, Miriams verjaardag.
De dag dat ze eindelijk 18 zou worden en dat ze met haar rijlessen zou kunnen beginnen.
Miriams ouders en ik waren een verrassing aan het voorbereiden,
waar Miriam helemaal niets van af mocht weten.
Eigenlijk mocht ik het ook niet weten, maar ik had haar vader met de voorbereidingen bezig gezien,
dus moesten ze me wel in het complot op nemen.

Naast de ‘grote’ verrassing hadden we ook nog andere cadeau’s,
waar eigenlijk niemand buiten het gezin vanaf mocht weten.
Natuurlijk waren dit aankopen voor onze DL hobby,
zoals luiers en een nieuw verschoonkussen.

De dag van te voren was Miriam erg zenuwachtig, en bleef maar doorpraten over wat ze allemaal hoopte te krijgen.
Ik denk wel zeker te weten dat ik spulletjes voor ons luier dragen krijg,
maar als er nog meer cadeautjes zijn wat zou daar dan inzitten, zo ging het de hele dag door.
Gelukkig had ze geen idee dat ik ook in het complot zat, dus ik werd gelukkig niet al te erg ondervraagt.

Die avond kon ze bijna niet in slaap komen, ze lag steeds te woelen in bed.
Dat zorgde er ook voor dat ik, die naast haar lag, ook geen rustige nacht had.
Ze werd al om zes uur ’s morgens wakker, en merkte dat ik nog lag te slapen,
ze keek even op de radiowekker en probeerde weer in slaap in te komen.
Niet wetende dat ze 2 uur later wakker gezongen zou worden.

Miriam werd wakker van wat gestommel op de gang, Dré wat is…
maar toen ze zich omdraaide zag ze dat mijn helft van het bed leeg was.
Op dat moment kwamen haar ouders en ik binnen en begonnen te zingen.
Er is er een jarig, hoera, hoera… onder ons zingen hoorden we haar mompelen van verbazing, dit had ze nooit verwacht.

Eenmaal uitgezongen werd ze eerst gefeliciteerd door haar ouders en toen door mij,
ik gaf haar drie zoenen en feliciteerde haar.
Astrid zou je even…vroeg ik, maar ze was al om de hoek verdwenen,
en kwam iets later terug met een dienblad.
Ik pakte het aan en legde het op Miriam schoot neer, toen zag ze pas wat er op lag.
Een bordje met twee beschuiten belegd met kaas en jam, een gekookt eitje met zout,
een glasvruchtensap en een kopje thee, haar mond viel open.
Heeft Dré voor je gemaakt, zei Astrid vrolijk, daarom was ie er al eerder uit gedaan.
Dankje, zei ze terwijl ze me nog een dikke zoen gaf.

Blijven jullie hier nog maar even boven, zei vader, dan kan Mir haar ontbijt nog even opeten,
en ik denk dat jullie allebei nog wel een verschoning kunnen gebruiken.
Als jullie klaar zijn, kom dan maar naar beneden, er staan cadeautjes klaar lachte hij en sloot de deur.
Moet jij niet? vroeg Miriam, terwijl ik naast haar lag.
Heb al ontbijt gehad, samen met je ouders, we moesten deze ochtend toch nog voorbereiden.

Ze at liggend op bed haar ontbijt op, het eitje was een beetje aan de zachte kant, maar was wel erg lekker.
Na het ontbijt liep ze naar de luierkast en pakte twee lekkere dikke luiers en een potje poeder en een pakje doekjes.
Ze wilde eerste mij verschonen, maar ik hield haar tegen, jij ben jarig, dus jij mag als eerste.
Lachend zei Miriam, daar heb je helemaal gelijk in, en ging op bed liggen.

Ik maakte haar luier open, en het viel me op dat ze hem vannacht meerdere keren had gebruikt,
waarschijnlijk omdat ze zo slecht had geslapen en zo vaak wakker was geweest.
Met een doekje maakt ik haar schaamstreek schoon en daarna poederde ik haar in.
De luier die ik Miriam omdeed was bijna net zo dik als die we op vakantie in de stad hadden gekocht.
Ik vermoedde dat ze haar ouders had gevraagd om dikkere luiers te kopen,
of misschien wel dezelfde als die wij hadden gekocht.

Nu ging ik op bed liggen om verschoond te worden, Miriam maakte mijn luier los,
en zag dat ik het wel redelijk droog had gehouden vannacht, er zat nauwelijks 1 plasje in.
Laten we je toch maar verschonen, we hebben hier toch luiers genoeg zei ze lachend.
Ze maakte mijn geslachtsdelen goed schoon met een doekje en poederde ook mij goed in.
Daarna deed ze me de luier om, en toen wist ik het zeker, dit waren de zelfde luiers als die wij hadden gekocht.

We deden allebei een ochtendjas over onze luiers heen en gingen naar beneden,
daar stonden op de tafel allemaal cadeautjes voor Miriam klaar.
Voor de tafel stond het grootste pak van allemaal, dat had ik voor haar, of eigenlijk voor ons gekocht.
In de cadeautjes op tafel zaten allemaal leuke luierdingetjes, zoals vrolijke plastic broekjes tegen het lekken.
Allemaal soorten luiers die wij nog niet kenden,
daar zaten ook varianten tussen die meer op grote babyluiers leken met allemaal beertjes erop.
Ook zaten er pakjes tussen waar gewoon doekjes of poeder in zat.
Er lagen nog 2 cadeau’s het kleinste en het grootste, maar Miriam koos eerst voor het kleinste,
toen ze dat openmaakte zag ze dat er twee speentjes inzaten, maar ze kon de humor wel waarderen.

Toen begon ze aan het grootste cadeau, het duurde een tijdje voordat ze het uitgepakt maar had,
maar toen ze zag was het was ze helemaal vrolijk, het was een enorm verschoonkussen op volwassenenformaat.
Drie maal raden, van wie je die krijgt, zei Astrid.
Ze draaide zich om keek me even aan en vloog me om de nek, echt hartelijk bedankt, die heb ik altijd al willen hebben,
zei ze lachend met tranen van geluk, dit is de beste verjaardag ooit.

Maar, begon vader, dit is nog niet alles, wij hebben met z’n 5en een groter cadeau geregeld, dat eigenlijk voor jullie allebei is.
5en? Ons allebei? Nog groter? Miriam zat ineens vol met vragen.
Die eerste vraag kan ik wel beantwoorden, zei vader, de vijf mensen zijn, je moeder en ik,
Dré’s vader en moeder en Dré zelf.
Doe jij dan ook hier aan mee? Hoe? Wat? Vroeg Miriam aan mij.
Ik keek even naar haar vader, en die knikte, ik zag je vader per ongeluk met de voorbereidingen bezig,
dus toen moest ik wel meedoen, en eigenlijk, zei ik met een lach,
was dat maar goed ook, ik kon ze heel goed helpen.

Er is alleen een ‘maar’, je hoort het pas wanneer het bezoek er vanmiddag is,
het is namelijk groter dan jij denkt dan het is, deed Astrid er nog een schepje bovenop.
Nu wist Miriam het helemaal niet meer, Ons allebei? Nog groter? Dré doet mee? Hij kon goed helpen?
Maar er zat niet anders op dan te wachten tot alle gasten gearriveerd waren,
tot die tijd zou ze alleen maar zenuwachtig door het huis heen en weer kunnen lopen, dacht ze.

Ongeveer een half uurtje voor dat we het bezoek verwachtte, kleedde we ons nog even om.
We deden even wat feestelijkere kleren aan, en we zochten even een wat dunnere luier uit,
zodat die niet echt op zou vallen onder onze kleren.

Het bezoek kwam binnen druppelen en zocht een plekje in de woonkamer,
Astrid ging rond met taart en vroeg wat de mensen wilden drinken.
Wij kwamen naar beneden en liepen richting de woonkamer, waar Miriam onder vele felicitaties binnen kwam.
Er werd veel gezoend en handen geschut, maar na een tijdje konden we toch een plekje vinden en gaan zitten.

Miriams vader ging staan en tikte even met een lepeltje op zijn glas, het werd geleidelijk stil in de woonkamer.
Zoals iedereen weet is vieren wij vandaag de 18de verjaardag van Miriam,
maar wat niet iedereen weet is dat het vandaag ook precies een half jaar geleden is,
dat ze haar huidige vriend André heeft leren kennen.
Dus iedereen even een toost uitbrengen op het gelukkige stelletje, we gingen samen staan,
en zagen dat alle mensen met hun glas proostten.

Daarom hadden wij het idee om met allebei de gezinnen een gepast cadeau te geven, omdat zij al zo lang bij elkaar zijn.
Het ging bijna mis, omdat Dré per ongeluk zag waar wij mee bezig waren tijdens onze voorbereidingen voor het cadeau.
Mijn hoofd werd even rood en iedereen staarde mij aan, maar ging vader verder,
wij hebben hem bij het plan betrokken, en hebben eigenlijk veel aan hem gehad.

En dan nu, de onthulling van het grote cadeau, ik kan het helaas niet hier binnen laten zien,
maar ik kan wel vertellen wat het is.
Dré´s vader en moeder, mijn vrouw en ik, en Dré zelf, hebben samen een huis gekocht zodat Miriam en Dré samen kunnen wonen.
Er klonk een luid ohhh, door de woonkamer heen, en Miriam kon gewoon niet geloven wat ze hoorde.
Hebben jullie dat echt… begon ze, met tranen in haar ogen, terwijl ze ons aankeek.

We hebben er veel voor moeten doen, en opgeofferd, zei Astrid terwijl ze bijna doodgeknuffeld werd door Miriam,
die ons maar niet vaak genoeg kon bedanken.
Maar pap, mam, Dré, wat hebben jullie dan wel niet gedaan om dit voor elkaar te krijgen?
Vroeg Miriam die nog steeds met tranen in d’r ogen van blijdschap naast mij zat.

We hebben onze spaarrekeningen leeggehaald om genoeg geld bij elkaar te krijgen voor een huisje,
jammer genoeg hadden we alleen genoeg voor een klein flatje.

Maar toen zag ik je vader op internet bezig met bankrekeningen en meerdere makelaars-sites, ging ik verder.
Je vader kon zo snel geen excuus bedenken waarom ie dat deed, dus ik werd bij het plan betrokken.
Met z’n 5en konden we genoeg geld bij elkaar leggen voor een leuk huisje in Groningen.
Hoe kwam je dan aan geld? vroeg een nog steeds dolblije Miriam aan mij, je hebt toch niet,
haar gezicht betrok… je eigen huis verkocht, ging ze verder.

Jep, dat heb ik wel gedaan, en ik had het er graag voor over,
zodat ik samen met de mooiste en liefste vrouw samen kon gaan wonen, zei ik.
Oh Dré, en onder een luid aahhhh, van de aanwezigen nam Miriam me vol op de mond, en begonnen we te zoenen.
 
P

Pepje

Guest
Re: Hoe ik haar ontmoette... (18- DL ML JL TL WL DR NL PL OL)

Mooi verhaal bijna een boek hihi Toppie
 

qawsedrf

Toplid
Re: Hoe ik haar ontmoette... (18- DL ML JL TL WL DR NL PL OL)

leuk verhaal jammer dat de laatste delen er waarschijnlijk al weer aan komen :'(
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Re: Hoe ik haar ontmoette... (18- DL ML JL TL WL DR NL PL OL)

Misschien schrijf ik hierna nog wel wat delen, maar ik kan niets beloven...

Maar als ik verder ga, hebben jullie dan nog suggesties voor een onderwerp? (let wel, het moet 18- blijven)
 

basabdl

Gewaardeerd Lid
Re: Hoe ik haar ontmoette... (18- DL ML JL TL WL DR NL PL OL)

mischien een ontmoeting met de jongen die ze in de trein tegenkwamen?

en nog een vraagje, waar staan al die afkortingen voor in de titel?
(18- DL ML JL TL WL DR NL PL OL)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
U Hoe ga jij om met stress? Pub 1
LuierN DL hoe het begon Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
LuierN Hoe doen jullie het met met je relatie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
Kai_ABDL Hoe Bespreek Ik Dit Met Mijn Partner? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Nog niet klaar Babette - Hoe het is begonnen B 93
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
J Doet iemand aan paardrijden, zo ja dragen jullie ook luiers tijdens het paardrijden en hoe verbergen jullie dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Advies gezocht! Enema plugs/Opblaabare plugs. Wat? Hoe? Welke? 16+ Board 12
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 10
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
D Online ab? Hoe werkt dat? Algemeen 2
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
E Tips voor open Buttplug? Hoe? en Wat? 16+ Board 12
D DL en hoe het is gekomen Voorstellen 33
Inco-plastic-24/7 Hoe gebruiken en dragen jullie een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 22
dlrob Hoe zijn jullie een luierstel geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
peka36 hoe adres ingeven in de shop Vragen & Info Shop 7
Floris24 Hoe kan je het beste je ouders vertellen dat je graag luiers draagt? 16+ Board 26
dlrob Hoe ben jij incontinent geraakt? Polls 18
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
P Hoe je ooit begon met broekpoepen! Broekplassers en Poepers 9
Limbonees Hoe beleef jij het ABDL weekend in Odiliapeel ? Pub 10
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
H Hoe probeer ik Abdl uit zonder iets extra’s te kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Erik-dl Hoe combineren jullie luiers en het hebben van kinderen? Polls 25
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
qwerty123 hoe kan ik een forumbeheerder bereiken? Forum en Chatregels 6
D40_NL Hoe vaak mastrubeer jij? 16+ Board 80
Roderick_15 Voor het eerst een luier dragen hoe is dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
S Hoe Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
adidaslover Hoe blij ben je met jezelf? Polls 6
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
Mr_insecurious Hoe heb jij je CG gevonden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Luierliefhebber Brent hoe is jullie ervaring met gebruik van talkpoeder tijdens het luieren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DL_1988 (Hoe) Kom jij in ‘’de AB/DL stemming” in het bijzijn van andere? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
T Ben je incontinent en hoe ben je dat geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Nickie Hoe zeg ik dit op Algemene info 15
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
J Hoe dragen jullie je plasticbroek Plastic broekjes liefhebbers 76
L Hoe maak je je eigen foto album Algemene info 0
Daddy Stampertje Hoe kan ik mijn little straffen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Similar threads


































Hoe
















Bovenaan