Hoe ik voor 8 dagen een baby werd

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 10,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 10,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 20,0%
  • 9

    Stemmen: 3 30,0%
  • 10

    Stemmen: 3 30,0%

  • Totaal stemmers
    10

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Baby Freddy

geschikt voor 18 jaar en ouder


Het was op een woensdag voor het carnaval dat ik een afspraak wilde maken bij Pam von Pers in Duitsland. Daar was ik al verschillende malen geweest voor een baby behandeling.Deze vroeg mij of ik dat weekend vrij was en nodigde mij uit om tijdens de carnavalsdagen bij haar te logeren. Ik had die week vrij en ging op haar uitnodiging in. Ik moest dan wel vrijdag om 14.00 uur bij haar zijn zodat ze nog wat boodschappen kon doen en daar ze zelf geen rijbewijs had ik kon rijden. Dat was dus afgesproken.

Vrijdags ging ik op mijn gemak naar Duitsland en op de eerste parkeergelegenheid ging ik naar de invalide toilet om een pamper en een plastiek broekje aan te doen. Mijn slipje ging niet meer aan en deed ik in mijn koffer. Natuurlijk had ik wel gewoon mijn lange broek aan. Pam von Pers was immers gewend dat Freddy ( zo heet ik ) daar binnen kwam in een vieze luier. Rond twee uur belde ik aan. Pam von Pers deed open in een verpleegster uniform. Ik werd binnen gelaten en we dronken een kopje koffie. Ze vertelde mij dat we even naar Dusseldorf moesten waar ze nog iets voor mij moest kopen. Maar eerst zou ze mij verschonen. Ik had onderweg een grote boodschap gedaan en in mijn luier geplast. Ik moest mij geheel uitkleden en mijn kleren werden netjes opgeborgen. Die heb je de komende dagen niet meer nodig. Vervolgens moest ik op een bed gaan liggen waarop een wit plastiek laken met babymotieven lag. Ze deed mijn plastiek broekje uit en maakte de plakstrips van mijn luier los.

Vervolgens waste ze mijn piemel en billen. Daarna pakte ze een scheermesje en schoor mij van onder geheel kaal. Je zult er wel achterkomen waarom ik dat doe, ik vind dat baby’s immers daar geen haartjes hebben en ik voorkom dat je een infectie krijgt als je luier zoveel gevuld wordt. Vervolgens moest ik mij gaan douche en kwam ze mij afdrogen. We gingen terug naar de babykamer. Daar moest ik weer op bed gaan liggen en ze pakte een nieuwe pamper. Deze schoof ze onder mijn billen, zalfde mijn billen in en aan de voorzijde kwam de nodige talkpoeder. Daarna deed ze een zetpil in mijn anus. Ze deed de pamper vervolgens dicht en ik kreeg een plastiek drukslipje aan. Vervolgens kreeg ik een witte panty aan. Toen moest ik recht op gaan zitten en kreeg eerst een hemdje met kantjes en daarover een plastiek mini jurkje met lange mouwen aan. Als laatste kreeg ik een plastiek mutsje op en een speen in mijn mond. Tenslotte kreeg ik lakschoentjes aan. Toen ik klaar was vertelde ze mij dat we ook de kinderwagen mee moesten nemen, ik hoefde niet bang te zijn het was immers carnaval. Ik kreeg een tuigje aan en we gingen met de kinderwagen en een tas naar mijn auto. De kinderwagen ging achterin en de tas werd op de achterbank geplaatst. Ik stapte snel in.

Nadat Pam von Pers naast mij had plaats genomen vertrokken we naar Dusseldorf. Ik parkeerde mijn auto volgens haar instructie en ze ging een parkeerbon halen. Daarna haalde ze de kinderwagen ( waar volwassen baby in kunnen zitten) uit de auto en hing de tas achter op de kinderwagen. Ik moest uitstappen en plaatsnemen in de kinderwagen. Mijn auto sleutels gaf ik aan haar nadat de auto op slot zat. Ik werd met mijn tuigje vast gezet en tussen mijn benen kwam een bandje zodat ik er niet uit kon glijden. Daar mijn jurkje erg kort was kon iedereen zien dat ik luiers droeg. Vervolgens liep ze door een drukke straat waar veel mensen naar ons keken. Toen kwam ze bij een grote sekswinkel en liep met mijn naar binnen. Ze liep naar de lift en wij gingen naar de eerste verdieping. Ik keek mijn ogen uit. Daar was van alles te koop voor volwassen baby’s, van wiegen tot plastiek broekjes toe, wat men ook maar bedenken kon.

De verkoopster kwam vriendelijk naar ons toe en vroeg of we iets speciaals zochten zodat ze ons kon helpen. Ja, zei Pam von Pers ik zoek voor mijn baby een stevige zwarte plastieken overall met open handen en de voetjes erin die ik ook op slot kan doen. Ze maakte mij los en ik moest uit de kinderwagen stappen. Ze nam de maat op en liep naar een kast. Ze haalde een zwarte plastieken overall uit de kast waar van de voeten waren ingepakt. Deze is speciaal voor stoute baby’s die kunnen met hun handen de overall niet meer uitdoen, dus zijn ze geheel afhankelijk van wat moeders wil. Tussen de benen wordt dit hangslotje bevestigd , zodat uitdoen ook onmogelijk wordt. Zullen we het even passen, vroeg ze vriendelijk. Ik werd in de winkel geheel uitgekleed op mijn plastiek broekje en luier na. Ik moest op een aankleed tafel gaan zitten zodat de overall over mijn hoofd werd aangedaan. Vervolgens moest ik gaan liggen en werden mijn voeten in de overall gestoken waarna de ritsen aan de binnenzijde van mijn benen werden dicht gedaan. Ze pakte het hangslotje en deed deze in mijn kruis vast.

Nu kan hij de ritsen niet meer open maken ziet u de ritssluitingen en het lusje in het kruis zijn door het slot bevestigd. U kun nu bepalen wanneer hij verschoon moet worden. Trouwens volgens mij heeft u baby in zijn broek gedaan en moet ze toch verschoond worden. Dat kunnen we dan direct doen. Pam von Pers bekeek het en ik moest een stukje op en neer lopen en kruipen. Het was prima, die neem we. De verkoopster maakte het slotje open en deed vervolgens de overall weer uit. Ik wil ook nog een mooi plastiek drukslipje voor de baby. Wilt u een doorzichtige en licht gekleurd of wilt u er een met een leuk motiefje. Ik heb er zelfs met leuke kantjes. Ik wil een doorzichtig broekje en een beetje roze gekleurd. De verkoopster liep weg en kwam met enkele plastiek broekjes. Ik mocht er een uitkiezen. Vervolgens liep de verkoopster weg en kwam met een schone pamper, zalf en talkpoeder terug. We zullen haar eerst maar verschonen. Ze deed zonder blikken of blozen mijn plastiek broekje uit en maakte de pamper los. Zo zei ze een meisje met een piemel.

Ze maakte mij verder zuiver en deed de pamper onder mijn billen. Ze zalfde mij en poederde mijn met veel plezier in. Ze masseerde mijn piemel die stijf werd en deed toen zo snel mogelijk de pamper dicht. Daarna deed ze mijn plastiek broekje weer aan en werd ik door Pam von Pers verder aangekleed. Nadat ik weer in de kinderwagen zat en was vast gezet, rekende Pam von Pers de spullen af en deed deze in de tas die aan de kinderwagen hing. Ik schaamde mij geheel niet voor wat had ik moeten doen. Daarna ging ze met mij weer naar buiten. Vervolgens ( het was al tegen 18.00 uur ) ging ze naar een cafetaria om samen wat te eten. Nadat onze buikjes vol waren liep ze met mij naar de auto. Ik werd bevrijd en de kinderwagen verdween in de auto. We stapte in en reden weg. We zagen dat er steeds meer mensen verkleed over straat liepen dus was het carnaval nu echt begonnen. We reden naar een plaatsje vlak bij Essen. Daar werd ik weer in de kinderwagen gezet en liep met mij naar een seksbioscoop. Ze betaalde de intree en we gingen naar binnen. Iedereen keek ons aan. Na enkele ogenblikken kwamen er twee dames op ons af en gaven Pam von Pers een hand. Ze keken naar mij en vroegen, waarom ze mij had meegenomen naar deze locatie.

Nou dat is eenvoudig hij kan dames die zin hebben lekker verwennen. Hoe bedoel je dat. Nou wil je verwend worden ja of nee. Best wel. Doe dan je slip uit en de rest komt vanzelf. Ze deed haar slip uit en ging naast Pam von Pers staan. Deze keek mij aan en commandeerde dat ik mij goed moest gedragen. Ik werd uit de kinderwagen gehaald en ik moest tante een kusje moest geven. Ik gaf haar een kusje op de wang. Nee zei Pam von Pers je moet nu op je knie zitten en haar op het onderste mondje kussen. Ik deed mijn hoofd onder haar rokje en gaaf haar een kusje op haar vagina, maar dat was niet goed. Ik moest haar klaar likken en vervolgens weer droog likken, heb je dat verstaan. Meteen kreeg ik een flinke tik tegen mijn plastiek broekje aan. Ik deed wat van mij geëist werd. Toen ik daar mee klaar was kreeg de andere dame ook zin. Maar dan moest ze van Pam von Pers mij eerst netjes de borst geven, ik moest immers ook even op krachten komen. Ze ging op de grond zitten en ik kroop naar haar toe. Ik legde mijn hoofd braaf op haar schoot en ze maakte haar blouse los. Ze droeg een roze bh met leuke kant en maakte een borst vrij. Ik kreeg de tepel in mijn mond geduwd en begon te zuigen. Ze had natuurlijk geen moedermelk. Ik vond het lekker en na enige tijd kreeg ik de andere tepel ook in mijn mond.

Vervolgens pakte ze haar borsten weer in en ging nu op de grond liggen. Ik kroop tussen haar benen, deed haar rokje omhoog en haar slipje uit. Ik zag haar kaal geschoren spleetje en begon ook haar klaar te likken. Ze kwam schokkend klaar, daarna likte ik haar vagina schoon. We stonden op en de dames deden hun slip weer aan. Daarna gingen we even naar de bar waar we wat dronken. Intussen voelde ik dat ik naar de toilet moest, maar natuurlijk ik was immers een baby, deed alles in mijn broek. Toen Pam von Pers dit merkte gingen we weer de zaal in en namen de dames mij mee naar voren. Pam von Pers legde een rubberzeiltje over een matras en ik moest er op gaan liggen. Mijn schoenen en panty werden uitgedaan, mijn jurkje omhoog geschoven. Een van de dames deed nu mijn plastiek broekje uit. Ik had de speen in mijn mond en ik mocht niets zeggen, ik moest maar afwachten wat er zou gebeuren. Mijn luier werd uitgedaan en ik werd gewassen. Dit alles onder toezicht van het publiek in de zaal. Er werd een schone pamper gepakt en onder mijn billen geschoven. Een der dames begon mijn piemel toen te masseren, hij werd stijf en ik kwam klaar het sperma werd opgevangen. Ik werd vervolgens gezalfd en gepoederd. De luier werd bevestigd en de plastieken broek ging weer aan.

Ook kreeg ik de panty en de schoenen aan. Mijn jurkje werd naar beneden getrokken en ik mocht weer gaan staan. Weglopen kon ik niet want ik had immer een tuigje aan. Een van de dames ging zitten en ik moest mijn hoofd nu op haar knieën leggen. Het bordje met de sperma werd mij nu gevoerd, ik moest het als dank voor het verschonen opeten. Daarna stonden we op en gingen terug naar de bar. Het was intussen 24.00 uur geworden. We dronken nog wat en vervolgens werd ik weer in de kinderwagen gezet en gingen we terug naar mijn auto. We gingen terug naar huis. Thuis gekomen werd ik uitgekleed en kreeg ik de overall aan die we die middag gekocht hadden. Hij werd op slot gedaan. Zo dan ben je klaar voor vannacht. We dronken nog wat en toen moest ik in de wieg. Ik werd vast gelegd met het tuigje. Op het voeteinde van de wieg stond een tv waarop Pam von Pers een seksbaby film liet afspelen. Ze verliet de kamer en na het bekijken van de film maakte ik mij klaar en viel tevreden in slaap.

De volgende morgen.( zaterdag )

Ik werd rond 08.00 uur wakker en moest natuurlijk naar de toilet, maar ik zat vastgebonden met een tuigje in de wieg. Bovendien was de wieg zo hoog dat ik er niet eens uit zou kunnen. Er moest namelijk dan een schotje worden weggehaald dat met een slotje was vergrendeld. Ik plaste natuurlijk in mijn luier en begon ook met mijn benen wat te spartelen. Ik weet dat wanneer ik ’s morgens wat gelopen heb ik ook mijn grote boodschap moeten doen. Dus even later voelde ik een flinke drol in mijn luier glijden. Ik werd er geel van en begon mij wat te masseren over mijn piemel. Op dat moment kwam Pam von Pers binnen. Ze zag wat ik aan het doen was. Ze maakte het schotje los en het tuigje werd los gemaakt van de wieg. Ze ging achter in de wieg zitten en ik moest mijn hoofd op haar knieën leggen, ze maakte haar borst vrij en stak haar tepel in mijn mond. Ik nam de andere borst vast en begon te zuigen. Pam von Pers begon nu tussen mijn benen te stelen en schoof haar hand langzaam naar mijn kruis. Nu begon ze over mijn piemel te stelen en te masseren. Ik vond het heerlijk en kwam in mijn vieze luier klaar. Toen ik klaar was maakte ze het tuigje weer vast en plaatste het schotje terug. Je mag nog een filmpje bekijken of nog even slapen tot ongeveer 10.00 uur.

Dan ben ik klaar en kan ik voor je zorgen. Ze verliet de kamer en ik viel nog even in slaap. Rond 10.00 uur werd ik uit de wieg verlost en kreeg ik in de kinderstoel ( een stoel zoals die voor baby is maar dan voor volwassen baby’s met speelblaadje en al.) een slab aan en mijn ontbijt gevoerd. Ik had nog steeds mijn vieze luier aan. Na het eten kreeg ik nog een flesje en vervolgens mocht ik uit de stoel. Ik werd op het bed gelegd ( met plastiek overtrek) en Pam von Pers begon mij uit te kleden. Het slotje als eerst, vervolgens werden de benen vrij gemaakt en deed ze de overall over mijn hoofd uit. Daarna deed ze het plastiek broekje uit en maakte de luier los. Nou, het is goed prijs geweest, wat ben jij nog een vieze jongen. Ze maakte mijn billen schoon en ik moest in bad. Ze waste mij met veel aandacht voor mijn piemel waar ze regelmatig in kneep. Na het wassen werd ik door haar afgedroogd en moest ik mijzelf scheren en mijn tanden poetsen. Daarna moest ik weer terug naar het bed waar ik op ging liggen. Het was wel even koud. Nu werden mijn billen gezalfd en werd de nieuwe pamper onder mijn billen geschoven. Er werd nog een inleg luier genomen die ze in de pamper legde. Daarna werd ik flink van voren gepoederd, kreeg een zetpil in en sloot ze de pamper. Ik kreeg een plastiek broekje aan en weer de witte panty met de schoentjes. Ik kreeg vervolgens nog een plastiek broekje met kantjes over de panty.

Daarna kreeg ik een katoen geblokte mini jurkje aan met pofmouwen en een leuke bewerkte kraag. Ik kreeg weer een bijpassend mutje op en het tuigje aan. Tenslotte kreeg ik een speen in mijn mond. Zo zei ze we moeten direct naar mijn vriendin in Keulen die ons om 13.00 uur verwacht. We moeten de kinderwagen meenemen en ik heb enkele koffers klaar gemaakt die we nodig hebben. Ik nam de koffers en zij de kinderwagen en die gingen in de auto. We vertrokken naar Keulen. Ze vertelde mij hoe ik moest rijden en we kwamen ruim op tijd aan. Ik kon mijn auto gelukkig voor de deur parkeren en we hoefde geen parkeergeld te betalen. We haalde de spullen uit de auto en belde aan. We werden door een jonge vrouw, ongeveer 40 jaar binnen gelaten. O, wat heb je een lieve baby meegebracht. Eenmaal binnen kreeg ik van haar een flesje en dronken de dames een kopje koffie. Daarna kwamen de dames naar mij en ik moest mee naar de achterkamer. Ik dacht dat ze mij gingen verschonen, maar dat was niet zo. Daar stond een echte grote kinderwagen. Ik werd door de dames op getild en er in gelegd. Het tuigje werd vast gemaakt en de kap werd omhoog gedaan. Er werd een deken genomen die over mij werd gelegd, een tas met luiers enz werd onder in de kinderwagen gelegd en de dames gingen met mij wandelen. Daar lag ik dan met een vieze luier in een kinderwagen en die ging door Keulen.

Er waren verschillende mensen die in de kinderwagen keken en er was zelfs een dame die de deken naar beneden trok om mij goed te kunnen bekijken. Ze greep zelfs in mijn kruis om te controleren of ik in mijn broek had gedaan. Nou, ze stikt behoorlijk en moet toch wel verschoon worden was haar reactie. Dat doen we als we direct thuis zijn vertelde de dames. Nadat ze enkele uren door het centrum hadden gelopen gingen we terug naar huis. Ik moest mijn middagslaapje maar in de kinderwagen doen dan zouden ze mij straks wel verschonen, want misschien zou ik nog wat doen. Rond 18.00 uur werd ik uit de kinderwagen gehaald en kreeg ik van de vriendin de borst. Ze had werkelijk nog moedermelk en ik genoot ervan. Tijdens het voeden werd ik gemasseerd en kwam ik klaar. Daarna werd ik verschoond. De slip, panty en plastiek broekje gingen uit. De pamper werd losgemaakt en uitgedaan. Ik werd netje gewassen en kreeg vervolgens een schone luier aan. Natuurlijk ging het plastiekbroekje, de panty en het plastiek overbroekje met kantje weer aan. Ik kreeg een spreidbroekje aan,

Daardoor kon ik mijn benen niet meer bij elkaar krijgen en liep ik als een echte baby. Ik werd in een box gezet en de dames maakte het eten klaar. Na ongeveer een uur mocht ik uit de box en ging de spreidslip uit. Gelukkig want het belemmerde mij behoorlijk. Ik kreeg een slab om en het eten werd mij net als bij baby’s gevoerd. Na het eten mocht ik nog even wat rond kruipen en de dames deden de afwas. Ze dronken nog een kopje koffie en ik moest naar de vriendin toe kruipen. Deze deed toe ik vlak bij haar was haar rokje omhoog en ik constateerde dat ze geen slip aan had. Ik moest haar nu maar eens verwennen voor dat we weggingen. Ik likte haar kaal geschoren vagina en drong diep met mijn tong naar binnen. Ze werd natuurlijk nat en de sappen waren heerlijk. Ze kwam klaar en ik likte haar vagina netjes af. Ze deed haar rokje naar beneden en genoot nog na van hoe ik haar had verwend. Na enkel minuten stonden de dames op en ik moest in de kinderwagen gaan zitten en werd vast gezet. Het riempje tussen mijn benen werd vast gemaakt zodat ik niet naar beneden kon glijden. Ik kreeg de speen in mijn mond en we vertrokken naar voor mij onbekende bestemming. Na ongeveer een uur lopen kwamen we in een sm-club terecht.

Daar vertelde de dames het programma voor mij aan een medewerkster en ik werd door vreemde dames uit de kinderwagen gehaald. Ik werd geheel uitgekleed en mee genomen naar een ruimte waar ik werd vastgelegd op een rubber bed. De dames begonnen mij te strelen en ik kreeg een stijve. Daarna nam een van de dames mijn piemel in haar mond en pijpte mij klaar. De andere dame kwam op het zelfde moment op mij zitten en moest ik tijdens het pijpen klaarlikken. Vervolgens werd er een plastieken zak met water boven mij gehangen, mijn billen werden gezalfd en er ging een prop naar binnen, deze werd opgepompt, dan kon het niet lekken en er uitpersen kon ook niet. Het kraantje werd opengedraaid en de vloeistof liep naar binnen. Ze namen een katoenen luier en legde deze onder mijn billen. Toen de vloeistof compleet naar binnen was gelopen liet men de lucht uit de prop lopen en haalde hem uit mijn anus. De luier werd snel omgespeld. Daarna pakte ze een doorzichtig plastiek kraak slipje en deden mij die aan. Zo dan kunnen we je altijd horen als je wegloopt. En iedereen kan zien als je in je broek doet. Ik werd van bed gehaald, kreeg handschoenen aan die men kon opblazen zodat ik niets meer kon pakken met mijn handen.

Verder kreeg ik een speen in mijn mond die werd opgeblazen zodat ik niets meer kon zeggen. Deze werd achter mijn hoofd vast gemaakt. Vervolgens werd ik in een kooi gezet als een bekijk object. Natuurlijk deed ik in mijn broek. De ontlasting was nu door iedereen goed te zien en de plas liep langs de pijpje over mijn benen. Vele begonnen mij uit te lachen. Na enige tijd werd ik uit de kooi verlost en ik werd meteen over de knie gelegd en kreeg vervolgen een flik pak slaag op mijn billen. Vervolgens werd ik onder de douche gezet, gewassen en afgedroogd. Ik moest nu op een tafel gaan liggen en werd vast gebonden. In mijn anus verdwenen ( in een condoom ) enkele trilbollen en ik kreeg ook een penisring aan waar ook stroom op kan worden gezet om te kunnen trillen. Vervolgens kreeg ik een katoenen luier omgespeld en een plastiek broekje. Mijn handen werden op mijn rug gebonden en ik kreeg een soort bh aan, waarin kleine klemmetjes zaten die op mijn tepels werden bevestigd. Ook daar kon men stroom op zetten. Ik moest zo mee naar de grote ruimte en moest op de grond gaan zitten. Nu werden op afstand telkens ergens een beetje stoom op gezet. Dan begonnen de ballen in mijn anus te trillen, dan weer stroom op mijn tepels of de penis ring deed zijn werk. Ik kon niets doen en ik maakte natuurlijk regelmatig schok bewegingen.

Deze waren door een ieder te zien of men kon het goed horen, want de plastiek slip kraakte verschrikkelijk. Na een half uur kwam de finale. Eerst begonnen de ballen in mijn anus , vervolgens begon ook de penis ring zijn werk te doen en als klap op de vuurpijl begonnen ze ook systematisch stroomstootjes op mijn tepels te zetten. Alles deed dus gelijk zijn werk. Ik weet niet hoe het kwam, maar ik kwam klaar. Daarna kreeg ik even rust en werd door verschillende dames gestreeld. Ik werd vervolgens naakt uitgekleed. En kreeg alleen de plastiek kraakslip weer aan. Ik dronk even wat aan de bar tot ze mij kwamen halen. Ik moest mee naar een tafel waar een dame op haar buik was vast gezet. Haar benen waren aan de tafelpoten gebonden. Mijn plastiek slipje werd uit gedaan en ik kreeg een condoom om. Daarna moest ik achter de dame gaan staan en mijn penis in haar anus drukken en moest ik klaarkomen.

Mijn piemel zat heerlijk strak in haar kontgaatje en het koste mij niet veel moeite om klaar te komen. Daarna werd mijn condoom uit gedaan en moest ik naar de andere kant van de tafel om mijn piemel droog te laten likken door de dame op tafel. Inmiddels was het al laat geworden en moest ik op bed gaan liggen. Daar kreeg ik mijn babykleren weer aan en werd weer vast gezet in de kinderwagen. Rond 24.00 uur gingen we naar huis waar we om 01.00 uur arriveerde. Thuis dronken we nog wat en ik werd klaar gemaakt voor de nacht. Ik kreeg een extra dik pak luiers aan met een plastiek broekje. De overall werd mij aangedaan. Vervolgens ging het slotje er op en kreeg ik nog even de borst van Pam von Pers haar vriendin. Ik moest immers haar borsten leeg drinken. Daarna ik werd vast gelegd in een wiegje. Tenslotte kreeg ik een speen in mijn mond en moest gaan slapen. Ik viel naar enkele ogenblikken als een blok in slaap, het was een vermoeide dag geweest.

De volgende dag ( zondag )

Rond 09.00 uur kwam de vriendin kijken of ik al wakker was. Ze had een doorzichtig babydoll aan. Ik keek haar aan en had reeds in mijn luier weer vol zitten. Ze lachte naar mij en kwam in de wieg staan. Ik kon door het slipje haar vagina goed zien. Ze bukte zich en deed haar slipje uit. Kom zei ze ik heb zin en je mag mij weer eens verwennen. Ze ging op haar knie zitten en drukte mijn hoofd naar haar vagina. Ik gehoorzaamde en begon haar klaar te likken. Toen ze klaar was stond ze op en deed haar slip aan en verliet de kamer. Rond 10.00 uur werd ik uit de wieg bevrijd. Vervolgens kreeg ik eerst wat te eten in de babystoel en moest ik mij gaan scheren en mijn tanden poetsen. Daarna moest ik op bed gaan liggen en werd ik van de overall verlost. Vervolgens ging ook het plastiek broekje uit en werd de luier los gemaakt. Zo je hebt vannacht weer eens goed in je luier gedaan, maar goed dat we zo voor je zorgen. De vriendin had nog steeds haar babydoll aan. Mijn billen en piemel werden gewassen. Daarna mocht ik met de vriendin in bad. We waste elkaar en besteden natuur volle aandacht aan mijn piemel, haar borsten en vagina. Plotseling trok ze mij naar haar toe en drukte ik mij penis in haar gootje. Ik maakte de bekende bewegingen en kwam samen met haar in het bad klaar. Vervolgens stapte ze uit bad en ik werd door Pam von Pers uit bad gehaald. Zij droogde zich af en ik werd afgedroogd.

Daarna moest ik weer op bed plaats nemen om te worden aangekleed. Deze keer kreeg ik twee pampers aan en een plastiek broekje van zeer dikke kwaliteit. Daarna kreeg ik een luierpakje die van binnen was gevoerd met plastiek. De drukkers werden tussen mijn benen dicht gemaakt. Je kon nu goed de plastiek broekpijpjes lang de sluiting van het luierpakje zien en het dikke luierpakket was goed zichtbaar. Ik kreeg witte knie sokjes aan en een mutsje op. Toen ze met mij klaar waren werd ik in de grote kinderwagen gelegd. Ik werd met een tuigje vast gemaakt en mijn handen werden ook vastgebonden aan de zijkanten van de kinderwagen. De dames maakte zich klaar en men ging weer met mij wandelen. Nu had ik geen deken over mij heen en dus kon iedereen mij zo zien liggen. Ook waren nu weer enkele brutale mensen die wilde voelen of ik in mijn broek had gedaan. Dit was gelukkig niet het geval. Na een tijdje parkeerde de dames de kinderwagen bij een terras en namen een kopje koffie. Pam von Pers gaf mij de fles. Na enige tijd gingen we weer terug naar huis. Daar moest ik even in de box spelen, want ze hadden nog een afspraak voor die middag. Nadat we nog wat gegeten hadden en ik een laxeermiddel had gegeten werd ik in het zitwagentje gezet. En werd ik door middel van het tuigje vast gezet. Ik kreeg nu ook handschoentjes aan zodat ik zelf niets meer kon doen. De speen werd in mijn mond gedrukt en de dames gingen weer met mij op stap. Na ongeveer een uur gelopen te hebben kwamen we uit bij een kinderspeelplaats.

Daar waren meer volwassen baby’s aan het spelen. ( het was achteraf een club die daar hadden afgesproken) Ik mocht uit de kinderwagen en moest ook gaan spelen met de andere baby’s. Intussen had ik mijn broek goed vol zitten zowel met een zeer grote boodschap als met de kleine boodschap wat wel een fontein bleek te zijn. Ik moest gaan wippen, glijden, schommelen en in de zandbak gaan spelen. Het was inmiddels duidelijk te zien dat mijn broek goed gevuld was. Dit kwam natuurlijk van het wippen, want iedere keer als ik omhoog ging schoot ik uit mijn zitje en plofte dan met mijn ontlasting in mijn broek op het zitje terug. Na enige tijd in de zandbak te hebben gespeeld, werd ik door Pam von Pers uit de zandbak gehaald. Ze nam mij mee naar de picknickplaats waar ze een rubber zijltje neerlegde. Ik moest er op gaan liggen en ze maakte de drukkers van het luierpakje los. Deed vervolgens mijn plastiek broekje uit en maakte zonder blozen de luiers los. Protesteren kon ik niet want ik had de speen in mijn mond en aan mijn handen zaten de handschoenen.

Iedereen kon mij daar nu zo naakt zien liggen. Ze maakte mijn billen met billendoekjes schoon en deed alles in een plastiek zakje. Deze bracht ze naar een prullenbak en kwam langzaam terug. Al die tijd lag ik daar in mijn blootje en enkele baby’s vonden het leuk om met mijn piemel te spelen. Toen Pam von Pers terug was deed ze mij een nieuwe luiers aan, twee pampers, maar ze duwde ook eerst weer een zetpil in mijn anus. Daarna deed ze de plastiek broek aan en maakte het luierpakje weer met de drukkers dicht. Nu kwam haar vriendin en deze ging naast mij zitten. Ze pakte mijn hoofd en legde deze op haar bovenbenen. Ze maakte haar blouse los en maakte een borst bloot. Gaf mij vervolgens de borst. Wat later werd ook de andere borst bloot gemaakt waar aan ik ook moest gaan zuigen. Nadat ik gedronken had mocht ik nog even in de speeltuin spelen en ik moest ook maar eens laten zien dat ik ook kon klimmen, dus het klimrek in. Na enige tijd was het tijd om naar huis te gaan. Ik kreeg mijn tuigje weer aan en werd de kinderwagen gezet.

Daarna liepen de dames weer naar huis. Thuis mocht ik nog even rondkruipen en moest de vriendin weer eens klaar likken. Toen dat gebeurd was deden ze het luierpakje uit. Ik kreeg weer een panty aan want het zou anders wat te koud zijn. Daarover weer het plastiek broekje met kantjes en een leuk mini jurkje. Een bijpassen mutsje met kantjes maakte mij klaar voor vertrek. Ik kreeg het tuigje weer aan en moest weer in de kinderwagen gaan zitten. De dames namen nog wat spullen mee en we gingen op weg. Na een kleine wandeling kwamen we bij een Grieks restaurant waar we gingen eten. Ik werd uit de kinderwagen gehaald en op een bankje gezet zodat ik niet meer van tafel kon. Pam von Pers kwam immers naast mij zitten. Iedereen keek ons aan, maar daar trokken de dames zich niets van aan. We kregen een ouzo en er werd besteld. Ik kreeg meteen al een slabbetje aan met een beertje er op. Ook mocht ik de ouzo van Pam von Pers opdrinken Ik vertelde dat ik graag bij Grieks eten een Griekse wijn dronk. Deze werd besteld.

Onder het eten moest ik plotseling naar de toilet en vertelde dat tegen Pam von Pers. Deze gaf mij meteen een tik en wat ik ook wilde ik moest in mijn broek doen. Maar dan kunnen ze dat direct ruiken in het restaurant. Iedereen weet toch dat baby’s in hun broek kunnen doen dus doe je het gewoon in je broek en verder discussie gesloten. Dus ik deed in mijn broek de grote boodschap. Na dat we het hoofdmenu op hadden bestelde de dames voor ons nog een kopje koffie met baklava. Nu moest ik ook nog plassen en deed dat dan ook maar in mijn broek. Na een tijdje kon je het goed ruiken dat mijn broek gevuld was. De dames vroegen de rekening en de bediende maakte de dames er op attent dat ze kon ruiken dat de baby iets gedaan had. Nou zij Pam von Pers mag ik haar dan even verschonen. Ik schrok mij rot, mij hier in het restaurant verschonen. Nee, mevrouw dat kan niet, zei ze geschrokken, het gaat dan nog harder stinken en dat is niet smakelijk voor onze klanten, die lopen dan logisch weg. Nadat we betaald hadden werd mijn slab uitgedaan en mocht ik opstaan, de vriendin kon het niet nalaten mij een flinke klap op mijn billen te geven. Het klonk goed door en iedereen keek. Ik nam weer plaats in de kinderwagen en werd vast gezet.

We liepen de zaak uit en gingen via een omweg richting huis. Enkele voorbijgangers knepen hun neus dicht om te laten merken dat ik goed stonk. Thuis gekomen moest ik meteen over de knie en kreeg een flink pak slaag op mijn billen. Ik had niet hoeven te vragen of ik naar de toilet mocht, baby’s vragen dat niet. Daarna deden ze mij het jurkje, mutsje, slipje en panty uit. Ik kreeg weer de overall aan en deze werd op slot gedaan. Voor straf wordt je nu niet verschoond, begrepen. We dronken nog wat, ik kreeg nog de borst van de vriendin en werd weer in de wieg gelegd. Ik werd weer vast gemaakt met het tuigje, maar ook mijn handen en voeten werden deze keer vastgemaakt aan de wieg. Ik kon dus niet draaien of veel gaan verliggen. Ik kreeg deze keer een speen in mijn mond die werd opgepompt en vervolgens met bandje achter mijn hoofd werd vast gezet en ik kreeg een latex mutsje op. Ik werd nog even gemasseerd door beide dames en kwam klaar. Tenslotte verlieten de dames lachend de kamer en wenste mij welterusten.

De volgende dag ( maandag )

Het was ‘s maandags op tijd dag, want ik moest er goed uitzien. Ik werd uit bed verlost en had natuurlijk slecht geslapen. Ik kreeg eerst weer de borst en werd gemasseerd tot ik klaarkwam. Daarna kreeg ik te eten en werd in bad gedaan. Werd zoals altijd afgedroogd en moest mij gaan scheren en tandenpoetsten. Daarna moest ik weer op bed gaan liggen. Ik kreeg deze keer, nadat ik weer een zetpil had gekregen, een dikke katoenen luier aan die met grote veiligheids spelden werd vastgemaakt. Daarover kreeg ik een dik maar wel zeer doorzichtig plastiek broekje aan dat bij iedere beweging vrij hard kraakte. Ik kreeg witte kniekousjes aan en een leuk latex mini jurkje. Een bijpassend mutsje kleed mij af. Ik kreeg het tuigje weer aan en werd deze keer door de dames in de wandelwagen gelegd. Het tuigje werd vast gemaakt Ik kreeg de speen weer in mijn mond. De dames verkleden zich als verpleegsters en er werd een tas met luiers enz mee genomen. We verlieten de woning want het was immers een flink stuk lopen. Ik lag in de kinderwagen zonder deken, dus iedereen kon mij zien ofwel horen als ik mijn benen bewoog. Na enige tijd werd het drukker en steeds meer mensen keken in de kinderwagen. Sommige voelde ook weer tussen mijn benen.

Toen kwamen we bij een verzamelpunt waar meer dames met volwassen baby’s waren. De zelfde groep als in de speeltuin. Ik voelde mij toen weer wat op mijn gemak. Het was de bedoeling dat we als groep verpleegsters en baby’s met de carnavalsoptocht mee liepen. Ze hadden zelfs ook nog een praalwagen met daarop een enkele wiegen en een grote box. Ook de aankleedtafel was aanwezig. Over de aankleedtafel was een tent, geheel open, maar kon gesloten worden door middel van een gordijn. De stoet vertrok en wij sloten aan met de praalwagen achter ons. Ik had natuurlijk alweer mijn broek vol zitten. Na enige tijd werd ik uit de kinderwagen gehaald en moest hem duwen. Doordat ik gebukt was kon iedereen goed mijn plastiek broekje zien. Iedereen kon nu goed zien dat ik in mijn broek had gedaan, het was door de katoenen luier natuurlijk goed te zien.

Deze was bruin gekleurd en door het doorzichtig plastiek broekje wist het natuurlijk iedereen. Na enige tijd moest ik op de praalwagen. De verpleegsters op de praalwagen toonde het nog eens extra aan de toeschouwers en wezen naar mijn vieze broek en knepen daarbij hun neus dicht. De mensen moesten natuurlijk lachen. Op een moment wilde twee dames mij van een schone luier te voorzien. Ze pakte mij stevig beet en legde mij op de aankleed tafel. Ik protesteerde maar een derde en vierde verpleegster kwamen er bij en hielden mijn handen stevig vast en spraken mij toe dat dit zo hoorde en het was afgesproken. De gordijnen werden dicht gedaan. Ik gaf mij gewonnen en ze deden met veel liefde en lachen mijn plastiek broekje uit. Er werden vast 2 schone pampers genomen en nu maakte ze de veiligheidsspelden van de katoenen luier los. Ik werd snel van de vieze luier verlost, schoon gemaakt, gezalfd en gepoederd. Daarna kreeg ik twee pampers aan en weer mijn plastiek broekje op zijn plaats gedaan. De gordijnen gingen open. Niemand had mij naakt gezien. Daarna werd ik ook nog even in de wieg gelegd. Ik was boos dat ze mij zo beledigd hadden, maar moest ook toegeven dat ik het wel spannend had gevonden.

Er was verder niets gebeurd en niemand maakte zich zorgen. Na enige tijd moest ik van de praalwagen af en werd ik weer terug gelegd in de wandelwagen. Er was nu een meisje aan de beurt die werd verschoond. Ik had mijn speen weer in en kwam af en toe omhoog om te kijken hoe druk het was met toeschouwers. En het was heel druk. Toen we aan het einde van de optocht waren, gingen de dames met de hele groep naar een groot café waar we gezamenlijk wat dronken. Ik bleef wel in de kinderwagen liggen. Toen werd bekend gemaakt welke groep er gewonnen had en dat was onze groep. Ik werd uit de kinderwagen gehaald en aan het tuigje werd een lint vast gemaakt. Zo moest ik met Pam von Pers onze prijs ophalen. Verschillende mensen uit de bezoekers voelde nu aan mijn plastiek broekje of het weer gevuld was. Voor op het podium moest ik van Pam von Pers in mijn luiers plassen zodat de mensen konden zien dat ik een echte baby was. Daar ik toch moest plassen liet ik het in mijn luier lopen. Toen we terug liepen naar onze plaats waren er weer mensen die in mijn plastiek broekje knepen en hard op riepen dat ik net in mijn broek had geplast. Nu wilde veel meer mensen het controleren. En kwamen met toestemming van Pam von Pers voelen. De luier was immers nog warm. Rond de avond gingen we terug naar huis.

Thuisgekomen was Pam von Pers dik tevreden en vond dat ik bij haar vriendin wel aan de borst mocht. Deze vond het ook verdiend en ze kleden zich nu geheel uit. Ik kreeg eerst de borst en moest ze vervolgens klaar likken. Daarna mocht ik nog even uitrusten in de wieg. Later op de avond ging ze met mij in de wandenwagen ( waar ik in kon zitten ) een eindje om en we gingen bij een cafetaria wat eten. Rond 21.00 uur waren we weer thuis. Ik werd klaargemaakt voor de nacht. Nadat ik mijn overall aanhad en deze op slot was maakte we er nog een gezellig avond van met een mooie babyvideofilm. We dronken nog het nodige en om 24.00 uur kreeg ik nog een maal de borst en werd ik in de wieg met het tuigje vastgelegd. Ik viel snel in slaap.

De laatste dag ( dinsdag )

Het was dinsdag onze laatste dag. Ik werd om 08.00 uur weer wakker en deed mijn best om de luier goed te vullen, de grote boodschap en een flinke ochtend plas. Het lukte mij prima. Het was net of het vanzelf ging.

De vriendin kwam weer rond 08.00 uur langs en ik likte haar weer klaar. Ze zou mij nog verrassen voor ik wegging vertelde ze mij. Ze masseerde mij nog eens terwijl ze mij de borst gaf en ik kwam heerlijk klaar. Vervolgens verliet ze de kamer. Rond 10.00 uur werd ik weer gewekt, ik was namelijk in slaap gevallen. Ik werd uit de wieg gehaald en kreeg zoals ik gewend was met een slab om en in de babystoel te eten. Daarna moest ik voor straf weer bij Pam von Pers over de knie omdat ik weer mijn luier bevuild had. Vervolgens moest ik ook nog een uur in de box met mijn vieze luier aan. Daarna werd ik verlost van de overall en deed Pam von Pers mijn plastiek broekje uit en maakte de luier los. Ze waste mij van onderen en ik mocht weer in bad met haar vriendin. Deze besloot mij in bad te pijpen. Ik vond dit heerlijk daarna gingen we uit bad en werd ik door haar afgedroogd. We gingen weer naar het bed waar ik alsnog een luier aankreeg met een zetpil. Over de luier deed Pam von Pers nog een katoenen luier en een plastiek broekje. Ik kreeg weer een panty aan met een plastiek druk slipje. Daarna volgde een plastiek mini jurkje en een mutsje. Mijn schoenen werden aangedaan. Vervolgens pakte ze een speen en drukte deze eerst diep in haar vagina, draaide hem een paar maal rond en deed deze in mijn mond. Daarna moest ik naar de kamer kruipen waar haar vriendin nog steeds naakt zat. Ik moest haar klaar likken en kroop dus tussen haar benen en begon haar voor de tweede maal die dag klaar te likken. Toen ze klaar was mocht ik op de bank kruipen en kreeg ik voor de laatste maal van haar de borst. Ik liet het mij smaken en zoog gretig. Intussen dat ze mij liefkoosde begon Pam von Pers mij over de luiers te masseren en kwam ik uiteraard heerlijk klaar. Ik mocht op de bank even uitrusten terwijl haar vriendin zich ging aankleden en Pam von Pers de koffers pakte. Toen iedereen klaar was dronken we samen koffie.

Ik bedankte de vriendin voor de geweldige ontvangst en dat ik in haar grote kinderwagen had mogen liggen. Daarna werd alles in de auto geladen. Ik moest natuurlijk mijn speen ook in mijn mond houden. Toen alles was ingeladen gingen we nog even naar binnen. De vriendin pakte de speen uit mijn mond en gaf mij een dikke zoen. Vervolgens deed ze de speen nog voor de laatste keer in haar vagina en stopte hem toen in mijn mond. Geniet er voor de laatste keer van. Daarna gingen we naar de auto en ik stapte in. De vriendin voelde voor de laatste keer over mijn plastiek broek en kneep nogmaals in mijn piemel. Ze sloot de deur, Pam von Pers kuste haar nog een keer en stapte ook in, we reden terug naar Pam von Pers haar huis. Onderweg praten we over de laatste paar dagen. Het was een hele ervaring geweest. Ik moest toe geven dat ik echt genoten had. Toen we thuis waren pakte we alles uit. Daar ik voor de laatste keer een zetpil had gehad, had ik natuurlijk in mijn broek gedaan. Ik mocht nog even bij haar in de wieg liggen om uit te rusten van de lange reis. Ze haalde mij na enige tijd uit de wieg en ik moest naar de kamer kruipen. Daar ging ze op een stoel zitten en wilde dat ik haar als dank ook een keer klaar likte wat ik ook deed. Vervolgens kwam ze natuurlijk klaar.

Ik mocht ook nog even aan haar borst en daarna moest ik op bed gaan liggen. Ze kleedde mij geheel uit en ik werd door haar netjes op bed gewassen. Daarna pakte ze weer een luier, deed deze onder mijn billen en legde deze over mijn piemel. Nu begon ze mijn piemel direct met haar handen te masseren en kwam het kopje van mijn piemel tegen de luier aan. Ik kwam heerlijk klaar. Zet maakte de luier op de juiste manier dicht. Pakte de drukslip die we de eerste dag gekocht hadden en deed deze mij aan. Vervolgens moest ik mij weer gewoon aankleden. Zo, zei ze, het drukslipje krijg je van mij cadeau. Ook heb ik de plastieken overall al vast in je tas gedaan, maar als je de volgende keer komt moet je hem wel meebrengen. Je krijgt ook nog twee pakken luiers mee. We dronken samen nog een kopje koffie en de tijd van afscheid was gekomen. Ze nam mij nog eenmaal in haar armen en voelde nog een over mijn billen en in mijn kruis.

Ik verliet de woning en ging op weg naar huis. Vlak voor de grens ging ik nog even koffie drinken, natuurlijk met mijn luier en plastiek broekje aan. Het viel mij op dat niemand keek of een opmerking maakte. Onderweg naar huis plaste ik nog in de luier. Nadat ik de koffie op had liep ik naar de auto zag ik een vrachtauto achteruit rijden waar net een kindje liep. Ik nam een sprong en haalde het kind achter de vrachtauto vandaan. Toch raakte de vrachtauto ons. We vielen gelukkig naast de vracht auto op de grond. De politie zag alles gebeuren en kwam meteen hulp bieden. Daar we toch een flinke smak hadden gemaakt vond de agent dat we naar het ziekenhuis moesten om problemen te voorkomen. We gingen naar het ziekenhuis met een ambulance en kwamen op de eerste hulp. Na wat onderzoek moesten nu ook mijn benen bekeken worden. Pas op dat moment bedacht ik dat ik mijn luier nog aanhad. De verpleegster begon te lachen en vroeg of ik ook nog zo klein was. Na wat onderzoek vond de arts dat ik een nachtje moest blijven i.v.m. misschien een hersenschudding.

Mijn auto was intussen door de politie naar het ziekenhuis gebracht. Ik werd naar een kamer gebracht waar een dame alleen lag. ( twee persoonkamers). De verpleegster daar constateerde dat ik in mijn luier had geplast en zou mij wel verschonen. Het bed werd eerst voorzien van rood hospitaal linnen met daarover een laken. Ik moest er op gaan liggen en de zuster kleedde mij verder uit. Ik lag daar nu met alleen mijn luier en plastiek broekje op bed. De dame die er al lag vond het ook wel leuk om met zo’n grote baby op de kamer te liggen. De zuster kwam terug met een schone luier. De verpleegster vond het maar gek dat ik een roze plastiek slip aan had, deze kleur is voor meisjes, jongens hebben een doorzichtige of een blauwe slip aan. Ze deed mijn plastiek broekje uit en maakte de pamper los. Kijk nou toch, zijn piemel is zelf kaal geschoren net als bij een echte baby. Ze verwijderde de pamper, deed vakkundig mijn billen en piemel wassen, zalfde mijn billen en poederde mij van voren, deed daarna de schone luier pamper aan. Vervolgens deed ze de plastiek slip weer aan. Ons manneke heeft natuurlijk geen pyjama bij zich. Ik zal wel eens even kijken wat ik hier nog heb liggen. Ze verliet de kamer met de vieze pamper.

Na enkel ogenblikken kwam ze terug met een babydoll. Zo zei ze, ik heb niets anders en voor deze ene nacht mag dat toch geen bezwaar zijn, je heb immers ook al een plastiek meisjes slip aan. Ik besloot het goed te vinden. De dame tegenover mij begon weer te lachen. Het staat hem wel heel goed zei ze. Heeft u misschien ook nog een speen voor onze grote baby, ging ze verder. De verpleegster begon nu ook te lachen en beloofde een speen te brengen. Wat later kwam ze terug met een speen en een babyflesje. Kijk zei ze ik heb ook nog een flesje moedermelk voor hem meegebracht, daar groeien baby immers goed van en leren snel niet meer in hun broekje te doen. ’s Avonds kwam de verpleegster terug om te controleren of ik in mijn broek gedaan had. Ze voelde in mijn kruis. Ik was gelukkig nog droog. Ze had weer een flesje moedermelk meegebracht die ik moest opdrinken. Hierin had ze een plaspil gedaan. Toen ik het ophad verliet ze de kamer. De dame tegenover mij stond nu op en kwam naar mij. Wat vind je van deze behandeling. Ik vertelde dat ik normaal altijd in mijn broek deed en vond het niet zo erg. Nou dan vind ik dat je ook eens aan de borst mag, baby’s horen nu immers aan de borst.

Ze maakte haar pyjamajasje open en stopte haar tepel in mijn mond. Ik was nu zo brutaal haar tussen haar benen te wrijven. Vervolgens begon ze over mijn plastiek broekje te strelen. Ik ging met mijn vinger in haar vagina en begon met het knobbeltje te spelen. Ze kwam klaar en na enkele ogenblikken ik ook. Ze deed haar jasje dicht, gaf mij een kus en ging terug naar haar bed. Ze lag goed en wel in bed dat ik voelde dat ik moest plassen. Ik besloot het gewoon in mijn broek te doen. Het was net of er geen einde aankwam, als ik dacht het is over, moest ik na enkele minuten weer. Mijn pamper was nu echt flink nat. Rond middernacht kwam de nachtzuster en voelde in mijn kruis. Je hebt in je luier geplast, ik zal je even verschonen. Tijdens het verschonen kreeg ik een zetpil in. Toen ik verschoond was en weer verder mocht slapen deed ze nog even de speen in mijn mond. Welterusten en ze verliet de kamer. De volgende morgen had ik natuurlijk een grote boodschap in mijn broek zitten en besloot mijn ochtendplasje ook maar in de luier te doen.

Na mijn ontbijt werd ik verschoond en de dokter vond dat ik naar huis mocht. De hoofdzuster vond het onverantwoord zelf zo’n eind naar huis te laten rijden en stelde voor mij daar toch nog een paar dagen te houden. Vervolgens informeerde hij of ik al eens onderzocht was, omdat ik steeds in mijn broek deed. Ik bevestigde dat en dat daar niets aan te doen was, zodat ik er maar moest leren leven. Ik was inmiddels aan gewend en vond het wel leuk dat ik niet mij zelf had hoeven te verschonen. De Dokter besloot dat hij ook nog eens een onderzoek zou doen en dat het daarom wel verantwoord was mij nog enkele dagen daar te houden. Ik baalde als een stekker, maar de hoofdzuster lachte zachtjes. Nadat de dokter weg was, keek ik de zuster aan. Zo zei ze, ik vind het leuk om weer eens zo’n baby te hebben. Rond 10.00 uur kwam de zuster terug met een zak met lauw water en een slang er aan. Ze hing de zak boven mijn bed. De dekens legde ze achter op bed en deed de slip, plastiek broekje en de luier uit. Zo deze is nog droog. Ik kom je een klysma geven en dan komt straks de dokter kijken wat het resultaat is. De slang verdween in mijn anus en het kraantje werd geopend. Er liep wel 2 liter water in mijn anus.

Daarna verwijderde ze de slang en deed de luier aan. Vervolgens het plastiek broekje. Kijk zei ze, ik heb een mooi roze luierpakje voor je gekocht. Ze deed het bovenlijfje van de babydoll uit en ik kreeg een luierpakje met drukkers op mijn rug werd gesloten. Vervolgens had ze een bijpassend mutsje en sokjes gekocht die ik ook aankreeg. Ze liep weg en mijn luier werd uiteraard snel gevuld. Ik was na een uur drijf nat. Het stonk behoorlijk en de zuster wilde maar niet terugkomen. Na ongeveer 2 uur wilde ik uit bed klimmen, maar de mevrouw tegen over me had de zuster gebeld..Deze kwam met binnen met een 2 leerling verpleegsters. Ze keek mij boos aan, ik heb je toch verteld dat je niet uit bed mag. Daarom zal ik je straks vast moeten leggen, begrepen. Kijk zei ze verder tegen de verpleegsters deze baby moeten jullie verschonen. Ik zal kijken of jullie het goed doen. De drukkers werden losgemaakt. Daarna werd de luier losgemaakt en ze deden mijn netjes wassen. Vervolgens werd een nieuwe luier aangedaan. Een nieuw plastiek broekje en de drukkers werden gesloten. Ik werd aan handen en voeten vastgelegd door de zuster die de dames vertelde dat ik anders toch uit bed zou klimmen zoals ze hadden kunnen zien toen ze binnenkwamen.

Rond 18.00 uur kreeg ik wat te eten. Daar de zuster wist dat ik geen mossel mocht hebben, ik ben er allergisch voor en wordt dan heel ziek. Toch had ze in de brei enkele zeer kleine stukjes gedaan. Na enkele minuten begon mijn lichaam te reageren. Ik moest overgeven en van onderen liep mijn ontlasting als een trein. Ik was dus nu echt ziek. De dokter werd er bij gehaald die voedselvergiftiging constateerde hij. Ik moest nu toch wel enkele dagen blijven. Nu had ze het druk met mij. Regelmatig moest ik verschoon worden en ik kreeg medicijnen om mijn darmen op rust te brengen. Na enige dagen kwam ik weer tot rust en de dokter vertelde dat ik de volgende dag naar huis mocht. De zuster maakte zich zorgen dat ik een aanklacht zou indienen en vroeg op die avond of ik naar haar kamer wilde komen. Zij zou mij dan ophalen. Ik stemde toe. Toen ik op haar kamer was vertelde ze dat ze spijt had en niet had verwacht dat ik daar zo ziek van zou worden. Ze vroeg of ik geen aanklacht zou indienen en dat ze mij nog even echt wilde verwennen. Ik stemde toe en ik mocht haar verpleegsterschort uit doen. Ik deed de rits omlaag en ze stond in haar BH en slipje voor mij. Ze maakte haar BH los en ik moest hem verder uitdoen. Ik mocht haar tepel kussen en ze ging op bed zitten. Ik trok haar slipje uit en begon met mijn tong rond haar vagina te strelen. Ze raakte opgewonden en mijn tong drong bij haar naar binnen.

Hij ging over haar knobbeltje en na enige ogenblikken kwam ze schokkend klaar. Ik kusten nog even haar borsten. Nu ging ze met haar hand over mijn kruis. Ze maakte de drukkers los, deed het luierpakje uit, daarna deed ze het plastiek luierbroekje naar beneden en maakte mijn luier los. Vervolgens legde ze mij op bed en begon mij te pijpen. Ik kwam natuurlijk klaar. Nadat we wat gedronken hadden deed ze het plastiek broekje geheel uit en ging naakt op bed liggen en vroeg of ik haar wilde nemen. Dat deed ik en we kwamen tegelijk klaar. Ik spoot haar goed vol. Daarna likte ze mijn piemel schoon en ik haar vagina. Tenslotte deed ze mij de luier weer aan met het plastiek broekje. Maakte de drukkers van het pakje weer vast. Ze kleedde zich weer aan en vroeg of ik het fijn gevonden had. Ik bevestigde dat en vertelde ook dat ik het leuk had gevonden dat ik haar baby tijdens de opname had mogen zijn. Nou dan heb ik morgen als je gaat nog een verrassing voor je. Ik ging samen met haar naar mijn kamer waar ze mij weer vastlegde aan handen en voeten, wenste mij een goede nacht en verliet de kamer. Ik sliep heerlijk. De volgende morgen kwam ze mij nog verschonen en kreeg ik alleen de luier en het plastiek broekje aan. Vervolgens kleedde ik mij weer gewoon aan.

Ik pakte de spullen en wilde afscheid nemen. Je moet nog even wachten want ik heb nog iets voor jou. Ze liep weg en kwam met een tas terug. Ik heb de spullen die ik voor je gekocht had in deze tas zitten en voor onderweg heb ik nog twee flesjes gevuld met moedermelk er bij gedaan. Ze gaf mij een dikke kus en ik verliet het ziekenhuis. Ik zocht mij auto op en deed de spullen achterin. Tenslotte reed ik naar huis en genoot nog na van de leuke dagen. Ik had het geweldig gevonden en wist dat ik mij niet hoefde te schamen voor wat ik gedaan en meegemaakt had. Thuis pakte ik de luiers uit en deed deze in mijn kast. De natte luier en het plastiek broekje hield ik nog de hele dag aan, pas toen ik naar bed ging deed ik een schone luier aan. Tenslotte ging ik slapen in het plastieken overall, die Pam van Pers voor mij gekocht had en droomde van de heerlijke dagen die ik had meegemaakt..

Einde.

Algemene tips.

Dit verhaal is voor 50 % echt gebeurd. Pam von Pers heeft een praktijk in Gelsenkirchen bij Oberhausen je kunt haar bereiken onder nummer 0049 173 8185318. Als je een baby behandeling wilt zal ik je aanraden daar een afspraak te maken. Zo’n behandeling duurt minimaal 3 uur en is goed te betalen. Er zijn tal van mogelijkheden ( zie de foto’s) en je hoeft je nergens om te schamen. Niets is haar vreemd. Ze heeft een mooie wieg, grote box, babystoel voor volwassenen en aankleedtafel, bed met rubber of plastiek bedekt, of gynaecologenstoel. Voor ieders wat wils. Je kunt voor een lieve baby of een stoute baby kiezen. Een puber die niet wil luisteren en daarom voor straf weer als baby opnieuw wordt opgevoed. Kleding heeft ze meer dan voldoende, Sissy jurkjes met kanten broekje. Latex kleding, zowel jongens als meisjes kleding. Plastiek kleding voor ieders wat wils. Ook heeft ze een kinderwagen voor volwassen baby’s. Ik wil zelf ook wel eens kennis maken met dames in Nederland die dit leuk vinden. Of je nu baby wilt zijn of verpleegster of moeder, het maakt mij niet uit. Ik kan ook als oppasser goed voor baby meisjes zorgen. We kunnen ook samen als baby naar Pam von Pers en als 2 baby samen spelen. Echt bij haar is alles bespreekbaar.

Vriendelijke groeten van een grote babyfan.
 

Lyam

Nieuw lid
Ik lees dit verhaal nu pas, vind het erg goed! Het enige waar ik me na een paar alinea's wel aan begon te ergeren is dat je elke keer haar volledige naam, Pam von Pers, gebruikt. Gewoon Pam wordt ook wel begrepen ;)

Niettemin zeker een 8 waard!

edit: ik lees dat er foto's zijn... zijn die nog ergens te zien? 8)
 

yunyun

Doe waar je zin in heb
leuk verhaal en voor 50% echt waar?!
Ongeloofelijk wat zal jij genoten hebben. :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
E Tips voor open Buttplug? Hoe? en Wat? 16+ Board 12
Roderick_15 Voor het eerst een luier dragen hoe is dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
Baby Charlotte iemand nog bij nappies r us besteld laatste tijd? hoe lang duurde het voor je je bestelling binnen had? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
broekie Waneer is jouw voorliefde voor plastic broekjes begonnen en weet je nog hoe? Plastic broekjes liefhebbers 60
broekie Hoe zorg jij er voor dat je plastic broekje lang mooi blijft. Plastic broekjes liefhebbers 29
dlrob Hoe lang had je een relatie voor je het durfde te vertellen? Polls 71
DL_Michel Hoe belangrijk is het AB-DL-TB zijn voor jou? Pub 26
U Hoe ga jij om met stress? Pub 1
LuierN DL hoe het begon Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
LuierN Hoe doen jullie het met met je relatie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
Kai_ABDL Hoe Bespreek Ik Dit Met Mijn Partner? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Nog niet klaar Babette - Hoe het is begonnen B 93
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
J Doet iemand aan paardrijden, zo ja dragen jullie ook luiers tijdens het paardrijden en hoe verbergen jullie dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Advies gezocht! Enema plugs/Opblaabare plugs. Wat? Hoe? Welke? 16+ Board 12
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 10
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
D Online ab? Hoe werkt dat? Algemeen 2
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
D DL en hoe het is gekomen Voorstellen 33
Inco-plastic-24/7 Hoe gebruiken en dragen jullie een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 22
dlrob Hoe zijn jullie een luierstel geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
peka36 hoe adres ingeven in de shop Vragen & Info Shop 7
Floris24 Hoe kan je het beste je ouders vertellen dat je graag luiers draagt? 16+ Board 26
dlrob Hoe ben jij incontinent geraakt? Polls 18
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
P Hoe je ooit begon met broekpoepen! Broekplassers en Poepers 9
Limbonees Hoe beleef jij het ABDL weekend in Odiliapeel ? Pub 10
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
H Hoe probeer ik Abdl uit zonder iets extra’s te kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Erik-dl Hoe combineren jullie luiers en het hebben van kinderen? Polls 25
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
qwerty123 hoe kan ik een forumbeheerder bereiken? Forum en Chatregels 6
D40_NL Hoe vaak mastrubeer jij? 16+ Board 80
S Hoe Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
adidaslover Hoe blij ben je met jezelf? Polls 6
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
Mr_insecurious Hoe heb jij je CG gevonden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Luierliefhebber Brent hoe is jullie ervaring met gebruik van talkpoeder tijdens het luieren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DL_1988 (Hoe) Kom jij in ‘’de AB/DL stemming” in het bijzijn van andere? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
T Ben je incontinent en hoe ben je dat geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Nickie Hoe zeg ik dit op Algemene info 15
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Similar threads







































Hoe











Bovenaan