hoe mijn vriend mijn beste vriend werd

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd deel 5

hier is effen èèn klein vervolg


hoofdstuk 5


Maandag ochtend werd ik wakker van de zon die op me neusje scheen. Ik zag mammie bij het gordijn staan. Goedemorgen zei ik, goedemorgen boeffie van me zei mammie terug. Ik herinner me ineens dat mama gister nog zei dat we vroeg weg gingen. Mammie tilde me uit ,t ledikantje en legde me neer op de commode. Ze haalde me uit me slaapzak/trappelzak en maakte daarna me rompertje los en trok hem over me hoofd heen. Ik ruik het al zei mammie,, sworrwy mammie zei ik door me speentje heen. Oh geeft niet hoor schatje dat hoort er nou eenmaal bij hè.

Ze maakte me luiertje los en veegde het meeste deel weg met de voorkant van de luier, de rest met billedoekjes. Het is beter als je eerst effen in bad gaat zei mama, Bryan is al in bad geweest zei mama, terwijl ze me optilde en me naar de badkamer droeg. Ze zette mijn neer op de koude badkamer vloer, draaide de kraan aan en pakte wat speeltjes voor me. het bad was binnen een paar minuutjes vol genoeg. Ze tilde me op en zetten me in het bad. Ze deed er nog wat badschuim in van zwitsal. Ik begon te spelen met de speeltje in bad. Na vijf minuten gespeeld te hebben begon mama me te wassen. Nadat ze me afgespoeld had zei ze dat ik nog een paar minuutjes mocht spelen.

Zo nu is het tijd om je te gaan aankleden zei mama terwijl ze me uit ,t bad tilde. ze droogde me af met een lekkere zachte handdoek. Ze tilde me op legde me op de commode deed me een dikke luier om, ze liep na de kast pakte kleertjes en een rompertje en kwam weer terug. Ze deed het rompertje bij me aan en maakte de knoopjes dicht ze pakte het broekje en deed die bij mij aan en trok mijn T-shirt met een grote beer op de voorkant ook aan. Zo kereltje jij bent klaar voor de dag. Ik vroeg aan mama waar gaan we heen?,, Dats nog een verassing kleintje. Ik keek heel lief naar mama en zei awwwh zeg nou. Nee anders is het geen verassing meer hè. Nou oké mammie zei ik en stopte me speentje weer in me mondje. Mama aaide me over me haren en zei oké liefje Bryan is al benende in de box. Ze tilde me op en liep met mijn op me arm de trap af.
Ze zetten me in de box en zei wacht hier maar effen ik moet nog wat dingen pakken voordat we gaan. Ik begon maar met spelen samen met Bryan. Zo alles legt al klaar in de auto jongentjes van me zei mama, kom dan gaan we. Vertel nou mammie waar gaan we heen vroeg ik met een lief stemmetje. Nee dat vertel ik niet hoor anders is het geen verrassing meer hè. We liepen met ze drieën naar de auto. We liepen naar de garage van het huis.

En daarin stond een zwarte Audi a4 ik kon me ogen haast niet geloven niemand had me vertelt dat de moeder van Bryan zo rijk was. Mama deed de auto deur open en achterin zag ik autostoeltjes staan op onze maat nog wel. Klim er maar in schatjes van me zei mama. Ik klom in het rechter autostoeltje en Bryan links achter mama. Mama maakt nog effen onze 5punts gordel vast en kroop daarna achter het stoel. Zitten jullie lekker kleine boeffie,s van me, jah zeiden we in koor. Dats mooi zei mama terwijl ze de sleutel in het gat omdraaiden en de auto starten. Ze reed de garage uit en reed richting de snelweg. ik vond het allemaal heel erg spanend ik wist niet waar we heen gingen, dus ik was best nieuwsgierig.




wordt vervolgt ......
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd update

heb het verhaal beetje meer over zichterlijker gemaak laat effen weten of je het zo goed vindt kwa texts grote




groetjes lucasje
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd update

er komt nog wel een deel hoor maar ben er nog niet echt mee bezig.


ik neem morgen wel effen de tijd om weer een nieuw vervolg(je). te maken
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd deel 6

hoe maandag verliep

hoofdstuk 6


Na een uurtje rijden was ik in slaapgevallen in me autostoeltje. Bryan sliep al een tijdje voordat ik slaap viel. Na een uurtje werd ik weer wakker omdat de auto langzaam afremde. Ik deed me ogen open en zag dat we ergens op de snelweg bij een benzine pomp stonden. Mama stapten uit en vulde de benzine tank. Toen de tank vol was liep ze naar het winkeltje van de pomp en betaalden en kocht ook wat snoepjes voor ons. Ze stapte weer voor in en gaf ons beide een zakje snoepjes, en zei nou zullen we dan meer weer gaan.

En ze reed de afrit af weer de snelweg op, ik zag nog net het bord waar we onder door reden :Breda. mama vertel is waar gaan we heen vroeg ik met me liefste gezichtje. Nou goed een tip ergens in het buitenland. Gaan we dan ergens naartoe op vakantie?. Vroeg ik. Ja en heel leuk voor jullie, ik weet zeker dat jullie veel vriendjes maken daar. Ze reed de grens over bij Breda, op naar onze vakantie bestemming. En ik wist nog steeds niet waar naartoe precies. Na een half uurtje vroeg mama of we dorst hadden. We waren beiden we wat dorstig geworden en zeiden jah mammie. Mama pakte 2flesjes uit het de koeltas naast haar op de bijrijders stoel. En gaf die aan ons. We dronken de flesjes leeg en daarna gaven we ze terug aan mammie. Na weer 2uurtjes rijden sloeg ze af bij een benzine pomp maar nu niet om te tanken. Ze parkeerde de auto en zei kom effen beentjes strekken. Ze stapte uit ik wou er ook uit maar ik kreeg de vijf-punts gordel niet los. Mama deed de deur bij mijn kant open, ze zei: dat gaat je niet lukken zonder sleuteltje liefje.

Ze stopte het sleuteltje in het gaatje en klik hij was los. Ze pakte me op en zetten me neer op de grond. Mama liep naar de wc en wij liepen achter haar aan. Ze liep de verschoon ruimte in gelukkig was ie leeg. ze pakte me op en legde me op commode. Zo laten we is kijken hoe het met je luiertje gaat knulletje. Ze deed me broekje uit deed me T-shirt iets omhoog en maakte de drukkertjes in me kruisje los. Ze trok de plakstrips los, tilde me billetjes wat op en trok de luier er toen snel onderuit. Maar goed dat ik hem nu verschoon hij is helemaal vol zei mama. Ze pakte een nieuwe luier uit haar handtas talkpoeder en billendoekjes van zwitsal.

Ze maakte met de billendoekjes me billetjes schoon. Ze poeder me billetjes wreef de talkpoeder uit en tilde me kontje op en schoof de luier onder me billetjes. Ze trok de luier door en maakte de plakstrips goed vast. Deed de drukkertjes weer dicht en deed me broekje weer aan en me T-shirt weer goed. Ze pakte me op en zetten me neer tilde daarna Bryan op en legde hem op de commode. Ze maakte Bryan,s luier los maakte zijn billen schoon met de billendoekjes.




Poederde hem weer in wreef het uit en deed hem een schoon luiertjes aan. Ze deed zijn kleertjes weer goed en zetten hem weer op de grond naast hem. Wacht hier effen jongetjes ik moet effen naar de wc zei mama. Ze liep naar de wc en kwam even later terug. kom jullie boeffie,s zei mama. Ja we komen zijden we in koor. We liepen achter mama aan terug naar de auto. Bij de auto aangekomen zetten ze ons weer in onze autostoeltjes en deed de gordel vast. Willen eerst een flesje voor we verder gaan vroeg mama, Ja flesje zijden we. Mama pakte de twee lege flesjes vulde die half met heet water uit een thermoskan en deed er wat poeder in. Deed er wat koud water in van haar flesje water. En schudde het geheel door elkaar, en gaf ons de flesjes. We dronken de flesje rustig op toen ze op waren gaven we ze weer terug aan mama. ik deed me speentje weer in. Mama stapte weer voorin en reed de snelweg weer op. Na 10 minuutjes rustig uit het ramen kijken terwijl ik op me speentje zoog viel ik in slaap.

Na een uurtje werd ik weer wakker, hoe laat is het?, vroeg ik aan mama. ze antwoorden; het is half vijf schatje ik ga zo stoppen bij een restaurantje. Na tien minuutjes reed ze een afslag af richting een klein weg restaurantje. Ze parkeerde de auto en stapte uit maakte ons los. We liepen samen naar de ingang van het weg restaurantje. Het was gelukkig niet zo druk want je zag duidelijk dat ik een luier droeg en een rompertje. En me T-shirt met die beer der op maakte het helemaal af. Er waren wel een paar mensen die een beetje giechelden bij het zien van onze kleding. Een klein jongetje van ongeveer 7 zei zelf tegen zijn mama; kijk hun dragen nog luiers. Ja ze zijn vast nog niet zindelijk reageerde de moeder.
Ik negeerde het maar ik dacht bij mezelf; gewoon schijt hebben aan de andere. We gingen zitten aan een tafeltje en mama bekeek de menu kaart. De serveerster kwam bij ons tafeltje om de besteling op te nemen. Doe maar twee keer het kinder menu (patat met appelmoes) en drie cola medium. Oke verder nog iets vroeg de serveerster. Doe mijn maar een patatje pinda. Puntzak of bakje vroeg de serveerster. Doe maar in een bakje zei mama. verder nog wat mevrouw?, nee dats alles.
20 minuutjes was alles klaar en kwam de serveerster terug met een dienblad vol met eten. Zetten het neer deelde het eten Bryan ik een kinder menu, en mama een patje pinda. Mama deed ons nog effen een slabbertje om en zei; eten maar jongens. We begonnen te eten van ons boordje met patat en appelmoes. Het was heerlijk het duurde niet lang voor het op was. Mag ik een frikadel mammie?, vroeg ik. Ja hoor als Bryan ook klaar is. Bryan had even later zijn boordje leeg. Doe mijn dan ook maar een frikadel mama zei hij. Goed ik ga dat dan effen bestellen, zei ze terwijl ze haar laatste patatje op at. Ze liep naar de balie en bestelden, twee frikadellen voor de jongens. zei ze.

Even later kwam de serveerster weer terug met twee frikadellen. Eet maar lekker liefe jongetjes, jullie zijn zo schattig. Ik at de frikadel rustig op met veel curry. Toen we allemaal klaar waren rekenende mama af bij de balie. Dats dan 19.95 alsjeblieft zei de serveerster. Mama betaalden het bedrag, de serveerster liep naar me toe en gaf me een knuffel jij bent zo schattig zei ze in me oor. Ik werd een beetje rood en fluisterde verlegen terug dankje. Mama vroeg nog om gekookt water voor de flesjes. Oh dat doe ik wel effen hoor en ze zette de waterkoker aan. Na een minuutje was het klaar, mama gaf de thermoskan aan de serveerster. De serveerster vulde de thermoskan en gaf die terug aan mama. oke nu moeten we gaan doei. Doei lieverdjes zei ze, en gaf mijn nog een kusje op me wang. Ik werd rood tot diep in me nek. We liepen het restaurantje uit op weg naar de auto. Op de weg naar de auto moest ik nodig plassen ik dacht; ik heb toch een luier om. Ik ging wijd beens staan en liet me plasje lopen. Mama zag dat en zei; ik verschoon je bij het volgende tankstation wel. Bij de auto aangekomen zetten mama ons weer in autostoelen en deed de gordel vast. Ze stapte voorin en reed weer richting de snelweg.

Na een kwartiertje rijden kwamen we aan bij een tankstation. Ze stapte uit en maakte ons los en we liepen samen naar de wc. Bij de dames wc liepen we de verschoon ruimte in. Er lagen al twee babytiejes op de commode dus wij moesten wachten. De twee moeders kijken wel wat raar op toen wij twee de verschoon ruimte binnen kwamen met onze mammie. een van de moeders was klaar met het verschonen van haar baby’tje en liep de verschoon ruimte uit. Mama pakte me op legde me op het twee verschoon kussen. Ze haalden alle verschoon spullen uit de luiertas. Ze trok me broek uit stroopte me T-shirt omhoog, maakte de drukkertjes in me kruisjes los.
Ze maakte me luier los en gooide die in de luieremmer. Ze veegde me billetjes weer af met billedoekjes. Oh je begint wat last te krijgen van luieruitslag merkte mama op. Ze pakte sudocrème en smeerde me kontje goed in. Ze vouwde de nieuwe luier uit, tilde me kontje op en schoof de luier eronder. Ze trok de luier strak en maakte de plakstrips vast. Ze pakte een andere rompertje uit der tas. Het rompertje was volledig blauw met allemaal beertjes erop. Ze deed hem bij me aan deed me broek en T-shirt weer goed. Zo jij bent weer klaar zei ze tilde me van de commode af. De andere moeder die nog niet weg was gegaan, had een beetje erbij staan kijken tijdens mijn verschoning. Zo nu is het jouw beurt Bryan zei mama. ze tilde Bryan op en legde hem op de commode. Ze deed Bryan broek uit en maakte de knoopjes in zijn kruisje los. Mama maakte de luier van Bryan los en veegde Bryan,s billetjes af. Ze smeerde hem ook nog effen in met sudocreme en poederende hem in.

Ze schoof een lekker schone luier onder zijn kontje en trok de luier strak. Ze maakte de luier vast en pakte ook een nieuw schoon rompertje voor Bryan uit der tas. Het was een blauw rompertje net als de mijne maar dan met allemaal speelgoed treintjes erop en blokjes. Ze deed hem bij hem aan maakte de knoopjes in zijn kruisje dicht. Deed zijn broekje weer goed bij hem aan tilde hem op en zette hem op de grond naaste me. Al die tijd had de andere moeder staan kijken. Awwh wat zijn het toch schatjes zo, zei de moeder. Ja hè zei, mama. is dit hun eigenkeus, vroeg de moeder. Ja ze het is hun eigen keuze, zijn het niet schatjes,, zei mama. ja het zijn lieverdjes,, zei de moeder en gaf me een kusje op me voorhoofd. Ik werd weer rood en dacht; waarom ik altijd. Zo we gaan nu zeg maar dag tegen het baby’tje. Daguh zei ik, dada. We liepen samen weer naar de auto. Mama zetten ons in ons autostoeltjes en deed de gordel vast. Willen jullie eerste een flesje melk,,vroeg mama. ik keek naar de tijd op de dashboard 18:49. Ja mama zeiden we in koor. Oke zei ze en maakte twee flesjes melk. Een gaf ze aan mijn de andere aan Bryan.
We dronken de flesjes op toen het op was gaf ik me flesje terug aan mama en deed me speen weer terug in me mondje. Mama reed de snelweg weer op. Na vijf minuutjes werd ik een beetje doezelig en viel ik in slaap.


wordt vervolgt ....
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd update

silverbaby zei:
en weer een leuk deel.

bedankt iedereen.

ik werk nu aan hoofdstuk 2 verbeteren met een vriend van me.


vergeet niet te stemmen !!!

voor degene die het nog niet is op gevallen:



heel hoofdstuk 1 is verbetert
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd update

ik kan een tijdje helaas niet verder gaan reden

1. ik heb effen geen ideetjes.
2. het word bestand staat op de laptop.
3. ik ben druk bezig met andere dingen.


sorry hier voor met laatse hoofdstuk was 3seb
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd update

ik ben al bezig met hoofdstuk 7 ik denk dat ik hem morgen of na het weekendt af heb.

;)
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd hoofdstuk 7

Hoofdstuk 7 the ferry to london

Rond een uurtje of elf s,ochtents werdt ik wakker van wat getoeter. Ik keek om me heen en zag dat we in een file stonden. Ik probeerde om te kijken waar we waren na een tijdje hebben gekeken, zag ik een bordt met de tekst: ferry to London. Toen pas voelde ik dat ik weer een poepluier had. Hoe kan dit nou weer ik heb het niet eens gemerkt, dacht ik. Waarom gaan we naar London vroeg ik aan mammie. Dat zie je daar wel liefje, antwoorden mammie. Vertel nou vroeg ik met een lief stemmetje. Ze zag me in de spiegel en moest lagen, nee nee daar trap ik niet in klein boeffie, zei mama. Na een kleine 10 minuutjes kwamen we aan rijden bij een loketje waar mama betaalde. We reden weer door en mama reedt het dek op. Mama zetten de moter uit en toen pas werdt Bryan wakker. Hij keek effen rond en vroeg; toen wat doen we op een boot waar gaan we heen vroeg hij verward. We zitten op de boot naar London schatje, zei mama. Ze stapte uit en maakte ons los en we liepen achter haar aan het passagiersdek op.



Ik trok aan mammies mouw en fluisterde in haar oor luiertje vies. Awhh zei mama vertederend die gaan we zo maar is verschonen. Ben jij nog schoon Bryan vroeg ze ineens, Bryan keek op en schudde nee. Nou dat lijkt erop dat we eerst effen naar de verschoon ruimte gaan voordat we gaan eten, zei mama. Onderweg naar de wc werdt er omgeroepen, No smoking allwowed while ur on board. Bij de wc aangekomen liepen we de dames wc in. Links zat nog een deur en dat bleek dus de verschoon kamer te zijn toen mama die open deed. Ze legde mijn eerst op de commode naast een ander kindje die wel effen verbaast keek dat ik zo groot was. Ze trok me T-shirt over me hoofd heen uit en trok me broek ook uit en daarna maakte ze de knoopjes in me kruisje open. Ze trok de plakstrips los en trok de luier onder me verdaan een best smerige poepluier. Mama plakte de vieze luier dicht en gooide hem in de luier emmer die naast de commode stond. Het andere jongetje was al klaar en hij en zijn mama zaten nu naar mijn te kijken. Mama pakte de billedoekjes talkpoeder en een nieuw luier met beertjes erop, uit haar tas en legde die op de commode. Ze maakte eerst me billen schoon Poederde me weer in en legde de luier onder me kontje. Ze trok de luier goed en maakte de plakstrips goed vast. Controleerde nog effen de randen en maakte de knoopjes in me kruisje daarna weer goed vast. En kleedde me voor de rest weer aan. Ik werdt van de commode getild en mama, zei effen wachten schatje.



Mammie tilde Bryan de commode op, en begon hem te verschonen. Al snel had Bryan weer een schoon nieuw luiertje aan. Mama tilde hem weer van de commode. Komen jullie mee we gaan effen wat eten, zei mama. The are so cute that way aren’t the,, vroeg de moeder van het jongetje. We liepen achter mama aan richting de kantine van het schip de andere moeder liep ook mee met ons.Yes i like to keep them this way,, antwoorden Mamie. I am Gonne go to London to get them further into being an little baby, zei mama. We gingen zitten bij het raam links voor. Ik ging bij mammie op schoot zitten en Bryan naast mijn. Speen.? Mama pakte haar tas erbij en haalden mijn speentje eruit en deed hem in me mondje. Ik begon er rustig op te zuigen, terwijl mama met de andere moeder sprak. Ik doezelde een weer een beetje weg op mammies schoot. Ik probeerde om de andere mama te verstaan maar dat lukte m,n niet. Uiteindelijk viel ik in slaap op mama’s schoot met me hoofdje lekker tegen haar borsten aan.



Een kwartiertje later werd ik wakker van de stem van mammie. Liefje wakker worden wordt is wakker slaapkopje,, zei mama zachtjes. Ik deed m,n oogjes langzaam open, en keek mama een beetje slaperig aan. We gaan effen iets eten liefje,, zei mammie. Ik lag nog steeds tegen mama’s borsten,, terwijl ik zat te wachten op het eten. De ober/serveerder kwam aanlopen en nam onze bestelling op. Na een kwartiertje was het eten klaar. Voor mijn een fruithapje en een opgewarmd flesje melk wat mammie had afgeven aan de ober,, voor Bryan het zelfde, en mama een bordje nasi. Mama begon met eten en voerde ons af en toe. Toen we klaar waren met het fruithapje ging ik tegen mammie aan liggen en dronk ik het flesje leeg. Al snel was het flesje leeg. Toen Bryan ook klaar was,, zei mama kom laten we wandelen. Bryan en ik liepen samen achter mama aan. Wow dit schip is echt super groot dacht ik in mezelf. We waren ondertussen al een tijdje aan het lopen op het grote schip. Een halfuurtje later gingen we weer terug naar binnen.



Toen we weer binnen waren trok ik aan mammies mouw, en zei luilui vol. Awwh zullen we je maar verschonen jongetje van me,, zei mama. Is jouw luiertje nog schoon, vroeg mama aan Bryan. Ja knikte Bryan,, maar mammie geloofde hem niet en controleerde hem effen. Jokkenbrok hij is klets nat niet liegen hoor, zei mama. Sorry mama, zei Bryan snel om geen straf te krijgen. Zo makkelijk kom je er niet onderuit Bryan dat wordt vijf klappen op je billen, zei mama. Toch niet hier He,, zei Bryan bang. Nee liefje op de commode,, zei mama. Komen jullie we gaan effen naar de verschoonruimte,, zei mammie. Ik liep achter mama aan met Bryan achter me aan, Bryan dacht waarom liegte ik nauw dat was gewoon stom van me.


Bij de verschoonruimte aangekomen mocht ik als eerst op de commode (zoals altijd). Mammie tilde me de commode op, en deed me broekje en truitje eerst uit. Daarna maakte ze de drukkertjes in me kruisje open, en trok de plakstrips los. Ze trok de luier onder me vandaan en maakte er een pakketje van en,, zei je hebt goed je best gedaan schatje. Ze maakte me billetjes weer schoon met billendoekjes en poederde me in. Ze pakte een schone luier uit haar tas en vouwde hem open en,, zei zo schatje doen we jouw weer is effen een fijn schoon luiertje om, zei mammie liefkozend. Ik begon te glimlachten van al die liefe woordjes. Jah dat vindt me ventje wel leuk He die liefe woordjes,, zei mama. Ze tilde me billetjes iets op van de commode en schoof de luier eronder,, sloeg de luier dicht en trok hem goed en plakte hem dicht met de plakstrips. Mama maakte de drukkertjes van me rompertje weer dicht, en deed me broekje en me truitje weer aan. Ze tilde me van de commode af, en gaf me een kusje op me hoofdje. Zo is mijn jongetje weer helemaal gelukkig He, zei mammie.



Oké Bryan nu is het jouw beurt, zei mama terwijl ze Bryan optilde en op de commode legde. Bryan keek mammie aan en,, zei alsjeblieft geen billenkoek mama. Mammie antwoorden nee je krijgt gewoon je straf die je verdient hebt. Maar ik heb me lesje geleerd, zei Bryan. Maar verder dan maar kwam Bryan niet want mama sloeg hem op de wang en Bryan was meteen stil. dan worden het tien klappen Bryan, zei mama. Mama kleden Bryan snel uit en deed daarna heel snel zijn luier uit. mama draaiden Bryan op zijn buik en begon hardt te slaan op zij billen,, Hij kreeg vijf klappen op elke bil. Nadat mammie klaar was luierde ze Bryan weer en kleden hem weer aan. Ze tilde Bryan weer van de commode en, zei niet meer jokken hé dat mag niet. Komen jullie het is tijd voor jullie middag dutje het is alweer drie uur, zei mama. We liepen achter mama aan terug naar de auto. Toen we eenmaal achterin de auto in de autostoeltjes zaten gaf mama ons nog een warm flesje melk met slaapmiddel erin maar dat,, zei mama niet. We dronken de flesjes op en vielen kort daarna in slaap. Mama ging voor in de auto zitten en ging zelf ook effen slapen.

Wordt vervolg.....




ik hoop dat jullie het leuk vonden. graag effen reageren als er fouten inzitten want word deed heel erg raar en kon de foute er heel moelijk uit halen.
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hallo daar :)

zijn er nog mensen die me verhaal leuk vinden.

wat vindt je van me verhaal?

vindt je dat hoofdstuk 8 moet komen.
laat me effen weten of dit verhaal het nog waardt is anders begin ik met een nieuw verhaaltje greeds
 

gommu

Gewaardeerd Lid
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd hoofdstuk 8

hier is dan het vervolg
Hoofdstuk 8

de volgende morgen werd ik wakker van me knorrende buikje. Goede morgen liefje, zei mama. Mammie ikke honger ,zei ik. Mammie pakte een flesje uit haar tas vandaan en gaf die aan mijn. Ik begon gulzig aan de speen van de fles te zuigen. Mama rijde de snelweg af en, zei
nog een klein stukje lieverd. Toen me flesje leeg was gaf ik hem weer terug aan mammie, mama stopte hem weer terug in haar tas. Mama reed de parkeerplaats op ze zocht een plekje en, zei we zijn er schatjes. Bryan werd toen pas wakker en, vroeg slaperig waar zijn we dan?. Dat zie je zo wel als we binnen zijn, zei mammie.

Mama haalden ons uit de autostoeltjes en ze gaf Bryan een flesje, en zei drink maar fijn je hebt vast honger kleintje van me. Bryan, zei maar ik kan niet drinken als ik loop. Kom maar ik draag je wel, zei mammie liefkozend. Ze tilde Bryan zonder moeite op en droeg hem als een peutertje. Ik liep achter mama aan terwijl ze Bryan droeg. Eigenlijk wel een grappig gezicht zo grote jongen die gedragen werd door zijn mama en hij was ook nog van een flesje aan het drinken. Toen we binnen kwamen was er een balie en een wachtruimte en naast de balie was een hele grote deur. Mammie en ik liepen naar de balie toe waar een dame achter zat. En,, zei toen: hello my name is ivonne and i am the mother of Bryan. and who is that little boy, vroeg de vrouw. this is the son of Kyra,, zei mama. alright Kyra awaits you in her room, zie de dame. you can now walk up to room number 16 u meet Kyra there. Okay thanks, zei mama.

Mammie liep door en ik volgde haar. Na een paar minuten zoeken vonden we kamer nummer 16. We liepen de hal binnen links van ons was een trap en recht de woonkamer, als je recht door ging heb je daar de keuken. Voordat we de kamer inliepen zag ik nog een deur die op slot zat blijkbaar was dit de wc. We liepen de woonkamer in en daar zagen we Kyra zitten.. Rechts een hoekbank daar tegenover een grote Tv achter de hoek van de bank stond een grote box. Waarin Bryan en ik samen in konden links van de kamer een eettafel met 2stoelen en 2 hoge kinderstoelen voor Bryan en ik. In de hoek van de kamer lag een groot speelkleed voor ons. Kyra zat op de bank en, zei zijn jullie er eindelijk,?. Jah we zijn er leuk om je weer te zien, zei ivonne.

Ik rende naar me (echte) mammie toe en gaf haar een knuffel. Hoe is het met me kleine jongen, vroeg mammie. Goed hoor mama, zei ik. kom maar Lucasje tijd voor je middag dutje, mammie tilde me op en droeg me de trap op. Boven waren vijf deuren,, de middelste is de badkamer. aan de linker kant van de badkamer is de kamer van Kyra. Rechts van de badkamer is de kamer van ivonne. Naast de kamer van Kyra was mijn kamer, en naast die van ivonne Bryan,s kamer. Op de deur van mijn kamer stond geschreven met leuke gekleurde letters; Lucasje. Toen we voor de deur stonden zetten ze me neer ,,en vroeg ben je klaar voor je verassing Lucasje?.


Word vervolgt.....
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
SNOOPY_ hoe zouden jullie aan je (nieuwe) vriend/vriendin/ uitleggen dat je ABDL-er bent VVV 57
U Hoe ga jij om met stress? Pub 1
LuierN DL hoe het begon Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
LuierN Hoe doen jullie het met met je relatie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
Kai_ABDL Hoe Bespreek Ik Dit Met Mijn Partner? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Nog niet klaar Babette - Hoe het is begonnen B 93
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
J Doet iemand aan paardrijden, zo ja dragen jullie ook luiers tijdens het paardrijden en hoe verbergen jullie dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Advies gezocht! Enema plugs/Opblaabare plugs. Wat? Hoe? Welke? 16+ Board 12
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 10
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
D Online ab? Hoe werkt dat? Algemeen 2
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
E Tips voor open Buttplug? Hoe? en Wat? 16+ Board 12
D DL en hoe het is gekomen Voorstellen 33
Inco-plastic-24/7 Hoe gebruiken en dragen jullie een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 22
dlrob Hoe zijn jullie een luierstel geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
peka36 hoe adres ingeven in de shop Vragen & Info Shop 7
Floris24 Hoe kan je het beste je ouders vertellen dat je graag luiers draagt? 16+ Board 26
dlrob Hoe ben jij incontinent geraakt? Polls 18
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
P Hoe je ooit begon met broekpoepen! Broekplassers en Poepers 9
Limbonees Hoe beleef jij het ABDL weekend in Odiliapeel ? Pub 10
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
H Hoe probeer ik Abdl uit zonder iets extra’s te kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Erik-dl Hoe combineren jullie luiers en het hebben van kinderen? Polls 25
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
qwerty123 hoe kan ik een forumbeheerder bereiken? Forum en Chatregels 6
D40_NL Hoe vaak mastrubeer jij? 16+ Board 80
Roderick_15 Voor het eerst een luier dragen hoe is dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
S Hoe Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
adidaslover Hoe blij ben je met jezelf? Polls 6
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
Mr_insecurious Hoe heb jij je CG gevonden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Luierliefhebber Brent hoe is jullie ervaring met gebruik van talkpoeder tijdens het luieren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DL_1988 (Hoe) Kom jij in ‘’de AB/DL stemming” in het bijzijn van andere? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
T Ben je incontinent en hoe ben je dat geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Nickie Hoe zeg ik dit op Algemene info 15
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
J Hoe dragen jullie je plasticbroek Plastic broekjes liefhebbers 76
L Hoe maak je je eigen foto album Algemene info 0
Daddy Stampertje Hoe kan ik mijn little straffen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Similar threads


































Hoe
















Bovenaan