Hospita

Luieraard

Superlid
Met het juiste bedrag in een envelopje klop ik aan bij de hospita onder mij wonende. Ik hoor het slot ontgrendelen en sta tegenover haar.
Een jonge vrouw iets ouder dan ik schat ik. Ik houd de huur in papier omhoog. Ze glimlacht en vriendelijk doch dwingend wil zij dat ik binnenkom.
Soms om de verstandhouding goed te houden moet je daaraan toegeven. Dus stap ik binnen. Meteen een compliment over mijn leren broek.
Wat glimt hij mooi? Even aait ze mijn leren heup. Ah ga niet te ver dame. Zij zelf heeft ook iets van leer aan. Een rokje met kittige laarsjes eronder.
Verder een wijde donkerblauwe blouse waarin ze ferm haar borsten in showt. Het is dat ik…. Nou versieren durf ik nog niet.
Met open gebaar biedt ze mij thee aan. Ik moet plaats nemen op de nep lederen bank. Ik kijk om mij heen terwijl zij in de keuken bezig is.
Beetje oude meuk eigenlijk. Zie een computer in de hoek staan. Deze is wel het nieuwste soort met een enorme sterke geheugen en werkgebied.
Had ik hem maar dan zou mijn scriptie wel opschieten dan die trage tweedehands laptop van mijn ouders.
Ze komt vrolijk binnen en is blij met mijn gezelschap. Krijg onder mijn neus gewreven dat ik mij toch maar heel weinig laat zien.
Daarom nu de gelegenheid om nader kennis te maken. Ik probeer nog met een smoes dat ik zo meteen weg moet. Ja, ja komt goed.
Ze gaat pontificaal naast me zitten. Haar kleding mag er wezen maar verder liever afstand. Ze schenkt in. Een loyale scheut in een flinke mok.
Of ik suiker wil? Graag dank u. Ik krijg een klopje op mijn leren knie. Zeg maar Marie. Praat makkelijker. Oké Marie één schepje dan.
Ze grijnst en is inderdaad in haar nopjes met mijn aanwezigheid. Ik proef en vind het nog te heet. Zij schept ruim drie volle lepeltjes in haar mok.
Roert opstandig, kijkt mij tevreden aan. Toch zo gezellig dat ik langskom. Ik leg de huur op tafel. Ze pakt 't met de commentaar dat heeft toch geen haast?
Weer proef ik, neem een slokje. Aai wat bitter. Ik pak zelf de suiker, doe er nog een schepje bovenop en roer ook. Ze wil heel veel van mij weten.
En vraagt ronduit. We nippen aan de mokken. Met deze hoeveel suiker is net aan te doen. Ze blijft opgewekt vriendelijk,
soms voel ik haar hand op mijn leren knie. Toch zo’n mooi broek en wat glimt hij heerlijk. Als ik je zo zie zou je bijna denken is hij gay?
Ik lach en onthul honderd procent hetero te zijn. Weer dat klopje. Oh wat een geruststelling. Ik ben nu wat brutaler en vraag hoezo dat?
Ze bloost lichtjes, draait er eigenlijk omheen. Nou ja homo’s boven je die rommelen met elkaar dat is toch niks.
Ik grijns en als ik nu rommel met een meid is dat dan anders. Nou ja neen eigenlijk. Waarop ze meteen die vraag afvuurt.
Rommel ik dan met meiden boven op zolder? Ik schud. Ze vraagt verder. Kan ik geen leuk meisje vinden en waarom niet.
Ik wimpel het af met een smoes. Te druk met mijn studie maar eigenlijk draait het om iets anders. Ik schaam me voor mijn fetisjisme.
Ze knikt druk hebben is gezond. Oh jee. Mijn blaas roert. Ik voel het komen en wiebel een beetje om het op te houden.
Ik wil haar bedanken maar ze houdt mijn hand vast. Blijf toch even je hebt zelfs je thee nog niet op. Ik bloos en krijg het warm.
Aai mijn blaas en dan vol plas ik in mijn luier. Verdomme net verschoond en nu weer in gebruik.
Langzaam vult mijn luier zich onder mijn leren broek. Gelukkig draag ik ook nog een plastic luierbroekje te bescherming als het mis kan gaan.
Ik ga zitten en geniet stilletjes van de warmte die zich verspreid in mijn kruis. Weer nip ik aan de thee.
Marie kletst hoeveel studenten ze al niet heeft versleten maar ik ben toch haar favoriet. Wat kan ze slijmen.
Ik heb de thee nog niet doorgeslikt waar mijn blaas en ga vol erin. Weer zwelt mijn leren broek ietsjes op.
Het is nu zichtbaar voor een kenner. Ik probeer mijn benen stevig tegen elkaar aan te drukken.
Gaat lastig met zo’n prop papier en plas ertussenin. Joviaal schenkt ze heerlijk bij en weet dat ik van twee scheppen suiker houd.
Hoe kom ik hier goed weg is de prangende vraag die door mijn hoofd speelt. Wat is er loos. De blaas roert zich,
alweer een volle lading warmte die mijn luier in stroomt. De aangename druk neemt toe in m'n kruis.
Dan zomaar een klopje op mijn knie. Gaat het lekker daar? Ik bloos. Dan glijdt haar hand ietsje omhoog. Toch fijn dat je een luier draagt niet dan?
Mijn god hoe weet zij dat nu? Ze grijnst. Ze vindt me zo lief in luiers en plastic luierbroekjes.
Ik vraag maar brutaal langs mijn neus weg hoe ze dit weet. Ze grijnst nog steeds en leunt nu genoeglijk achterover.
Ach Bob al vrij in het begin moest ik de radiators inspecteren met de cv-man en keek stiekem in je kast.
En daar tot mijn grote verassing lagen luiers en plastic luierbroekjes. Mijn hart ging sneller kloppen en vroeg me af hoe vaak je dat zou dragen en waarom.
Verbaasd staar ik haar aan en vind dit privacygevoelig en zeg dit ook. Ze knikt en kijkt nu een beetje serieuzer. Ze buigt voorover en tempert haar stem.
Zij draagt ze ook. En? Met verve. Ik ben overdonderd. Ze lacht en vind het heerlijk zoals ik nu mijn luier gebruik. Ruiterlijk geeft ze toe.
Ze wou mij uitdagen en heeft expres een plaspil in de thee gedaan. Ze dacht zo dat het heerlijk zou zijn als we nu eens samen geil in onze luiers plassen.
Niet toch. Ik sputter wat dat het geen doen is. Dan legt ze haar volle hand op mijn leren kruis buigt voorover en drukt haar mond op de mijne.
Ze wrijft het leer over mijn plastic luierbroekje en overvolle luier wat zeer aangenaam aanvoelt. Pakt mijn hand en brengt deze onder haar leren rokje.
Ik herken een plastic luierbroekje en ook een goed gebruikte luier. Ze plast en ik ben verkocht. Ik voel de warmte bij haar en open mijn mond.
Haar tong glijdt naar binnen, zomaar tong ik met mijn hospita. Oh sorry Marie. Na en tijdje laten we elkaar los.
Met elkaars speeksel nog in de mondhoeken. We kijken elkaar aan. Ze bloost en veegt haar mond droog. Sorry dat ik te hard van stapel ging.
Ik moet je bekennen dat ik stiekem jouw plastic luierbroekjes heb geleend. Ik werd daar zo opgewonden van.
Sorry maar ik geil daarop en met de gedachten dat er boven mij een leuke jongen dat ook draagt. Verhoogde mijn solo genot.
Ik ben stomverbaasd maar inderdaad geil. In mijn hoofd zie ik haar al bed liggen met mijn plastic luierbroekje aan druk masturberend.
Ik knik, zeg haar oprecht dat ik 't ook geil vind. Ze trekt haar leren rok uit, showt nu haar luier in plastic luierbroekje. Ik wijs, zeg eerlijk dat 't niet de mijne is.
Ze lacht. Natuurlijk niet. Ze heeft bijna alles online gekocht. Draagt nu al een half jaar er een luier bij en geniet van het plassen erin.
Ze kijkt mij aan en vraagt of ik ook geniet van dat ondeugende stiekeme. Ik knik. Nu zonder gene voelen we bij elkaar.
De plaspil verbond ons en tongen geil terwijl we plassen. Na een tijdje staat ze wijdbeens op.
Verliefd aanschouw ik haar volle luier die al aardig hangt tussen haar benen. Ze pakt mijn hand. Kom Bob ik ga je verschonen. Mama wilde dit al heel lang.
Braaf sta ik op met ook een stevig uitgezakte luier in plastic tussen mijn benen. Samen waggelen we naar haar slaapkamer.
Daar staat een aankleed tafel met lakplastic. Ik mag erop. We giebelen als ondeugende pubers.
Heerlijk laat ik mij wassen een scheut talkpoeder erop en een schone luier en twee plastic luierbroekjes. Ik vraag waarom.
Ze maakt een genoeglijk gebaar met haar boven schouders en fluistert. Knispert lekker.
Als ik klaar ben sta ik naast de aankleed tafel. Een b- moederlijke klopje op mijn plastic kontje. Dan kruipt zij op de glimmende tafel.
Met haar aanwijzingen doe ik hetzelfde als zij bij mij heeft gedaan. Allebei met twee plastic laagjes lopen we knisperend naar de woonkamer.
Ze omhelst me en vraagt voorzichtig of zij mij mama mag zijn. Ik kus haar hals en vind dit een reuze lekker idee.
Dan biedt ze mij een biertje aan, uiteindelijk blijf ik nog eten ook. Samen genieten we als we bij elkaar voelen tijdens ‘t plassen.
We tongen, drukken al glijdend onze volle plastic kruizen tegen elkaar aan.
Ze grinnikt, zou ‘t dolgraag willen als ik bleef slapen maar ze heeft zo nachtdienst en komt moeilijk uit.
Ik raap mijn kleren bij elkaar en zoen haar een goede dienst.
Bij de deur een genoeglijk knisperend klopje op mijn volle kont.
 

suprima

Superlid
Mooi begin luieraard het leest zich makkelijk weg en is een mooi verhaal dat je hier hebt neer gezet :p
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Hospita 16+ Verhalen 4
DL_Michel de Hospita H 3
Similar threads


Bovenaan