Nog niet klaar Hypnose

fritsje

Nieuw lid
“Kom binnen” zei ze met een glimlach. Ik liep achter haar aan de kamer in. Manon een mooie vrouw, van nog geen 30 jaar, had schulden bij me en ze had me uitgenodigd om er over te praten. Het lukte haar niet om mij terug te betalen en ineens belde ze me op voor een oplossing. Ze wist iets. Ik dagdroomde al van in natura terug te laten betalen, maar wist natuurlijk ook dat dit niet plaats zou vinden en mocht plaats vinden, maar dromen bleven leuk.

Ze zette een kop koffie voor me en ging naast me op de bank zitten. Ze vertelde dat het gewoon nog niet lukte om de schuld af te lossen en de reden waarom het niet lukte, maar ze had een oplossing bedacht. “Als ik je nu eens deze ketting geef als onderpand, dan weet je ook zeker dat ik ga terug betalen en heb je iets” Ze haalde de ketting van haar hals en liet het mij zien. Ik keek er naar, ze begon er mee te zwaaien. “Mooi he deze ketting, mag je helemaal om je hals hebben” zei ze. Ik bleef naar de ketting staren, terwijl zij deze voor mijn gezicht bewoog. ‘Ja mooi” antwoordde ik. “Als ik deze ketting bij je om doe, dan voel je mijn macht, blijf goed kijken en luisteren” Ik keek naar de indrukwekkende ketting en volgde met mijn ogen hoe ze deze bewoog “Deze ketting maakt jou zwakker, je zult alles doen voor me, ALLES! Zwakker en zwakker wordt je, Zodra ik je deze ketting om je hals doe dan ben je van mij!” Ik zag en voelde hoe ze de ketting om mijn hals deed. Ze knipte met de vingers en lachte. Ik keek haar verdwaast aan voelde me slapjes.

“Kom we gaan naar boven” Ze stond op en stak haar hand uit en ik pakte haar hand en liep met haar mee naar boven de slaapkamer in. Ik lag op bed. Wat voelde ik me moe van zo’n klein stukje de trap op. Ze zag hoe ik probeerde op te staan, maar dit lukte niet. “Vecht er maar tegen, maar het lukt je toch niet. Je bent van mij en je zult je steeds slapper voelen” Ze deed mijn broek uit en mijn onderbroek en ook mijn shirt. Ik lag nu naakt voor haar wilde opstaan, maar ik was zo slap dat me dit absoluut niet lukte. Ik zag hoe Manon een luier in haar handen had en deze bij mij om deed, ik probeerde het te voorkomen. “Vecht maar, maar het zal je niet lukken, je bent van mij en je wordt steeds zwakker en zwakker, tot je helemaal een baby bent” Ze had de luier om gedaan en ik zag hoe ze een flesje drinken van tafel pakte. “drink” zei ze en stopte het flesje in mijn mond en ik dronk. Ze glimlachte “Goed zo jongen, helemaal van mij ben je”

Ze ging naar de deur toe en ik moest haar volgen. Staan lukte me amper en ik strompelde wat achter haar aan, alsof ik dronken was. Ik struikelde tegen Manon aan, die mij keurig opving. “Kruip maar lekker achter mij aan, staan lukt je niet meer” ik kroop achter haar aan de trap af en we gingen naar de woonkamer. Daar mocht ik op de bank liggen. “sluit je ogen en slaap voor een paar uurtjes en droom heerlijk over mij” Ik sloot mijn ogen en zag een prachtige Manon voorbij komen die me wenkte en steeds met een lach iets voor mij uit liep, achterom keek en met haar vingers weer duidelijk maakte dat ik haar moest volgen. Toen werd ik wakker.

Ik keek om me heen en zag tot mijn verbazing dat ik in een box lag. Ik probeerde te bewegen maar dat ging moeizaam. Manon had gemerkt dat ik wakker was. “Lekker gedroomd over mij?” Ze tilde mij op en zette me op de grond neer en moest haar weer volgen. Ze ging op de bank zitten en ik moest op haar schoot gaan zitten. Ik zag hoe ze haar haar trui uit deed en een borst uit haar bh haalde. Ik kon alleen nog maar de borst volgen en zag hoe ze met haar handen er overheen wreef. “Jij gaat straks vertellen wat voor code er op dit pasje zit. Je mag lekker aan mijn borst sabbelen en tel ik hardop. Als ik het getal noem van je eerste cijfer van de pincode dan stop je met sabbelen” Ik zag het bankpasje (nu had ik er meer overigens). Ik begon met sabbelen aan haar borst wat heerlijk was dit, tot ze bij het getal 9 was. Daarna deed ik hetzelfde bij de andere getallen. Ze had mijn pincode. Ik kreeg nog een flesje warme melk. Manon voelde aan mijn luier, deze was nog droog. “mmm” hoorde ik haar zeggen “deze is ook helemaal van mij” Ze wreef nog even heerlijk over mijn piemel en daarna over mijn buik en weer over mijn piemel. Wat voelde dit heerlijk. “Lekker he, elke keer als ik je aanraak vind je heerlijk en je kan er wel tegen vechten, maar het zal niet helpen, je bent van mij”

Ze wreef over mijn piemel “ook hier zul je je controle over verliezen, deze is ook helemaal van mij” Mijn piemel werd stijf. Ik moest weer naar de box en toen Manon even de deur uit liep, plaste ik spontaan in de luier. Zonder er bij na te denken of erger nog, ik voelde de plas niet eens aankomen. Niet veel later kwam Manon terug en alsof ze het merkte… “je hebt in je luiertje geplast, ik zie het aan je” Ze pakte een kleedje en legde die op de grond. Ik zag hoe er een luier en babypoeder naast werd gezet. “Kom er maar uit dan ga ik je verschonen” Ik ging er uit en kroop richting kleedje en lag op mijn rug. Alsof ik het gewoon vond deed ik spontaan de benen omhoog zodat Manon mijn luier makkelijk af kon doen. Ze maakte me schoon met washandje en vervolgens voelde ik hoe ze babypoeder over mijn piemel strooide. Ze wreef het uit en ik voelde hoe mijn piemel groeide. “je geeft je al over zie ik, dat is ook veel beter dan er tegen vechten” terwijl ze even mijn piemel speelde. Daarna deed ze met een luier om en kreeg ik ook nog een rompertje om.

Ik moest weer in de box en zag hoe Manon haar jas aandeed. “Jij blijft in de box totdat ik terug kom” ik zag hoe ze weg ging. Ik lag in de box en wachtte tot ze weer terug zou komen. Het duurde lang voordat ze terug was en ik moest aan Manon denken, prompt plaste ik weer in mijn luier” Eindelijk kwam Manon thuis. Ik was blij, alsof ik haar gemist had, ik verlangde naar een schone luier en alleen zij kon mij die geven. Ze kwam bij me en ik moest weer op het kleedje liggen. Ze verschoonde mijn luier en ik kreeg een nieuwe romper om en ze deed een speentje in mijn mond. Daarna mocht ik bij haar op schoot zitten en kreeg een flesje drinken. Daarna nog 1 en nog 1.

Bij de 3e begon ze te praten “Zo zwak en zo afhankelijk ben je al van me geworden” ze wreef over mijn buikje “Ik heb je auto terug gezet bij je flat, niemand zal je missen, niemand weet dat je bij mij bent. Mooi dat je pincode van je pasje ook je pincode is van je bankapp. Kan ik mooi daar ook bijkomen.” Terwijl ik het flesje op dronk, keek ik haar aan. Ze raakte met haar vingers de ketting aan die ze om mijn hals had gedaan, alsof er een siddering door mijn lichaam ging, zo voelde. “ik zag dat jij nog meer pasjes in je beurs hebt” ze haalde het intussen lege drinkflesje bij me weg en ik zag hoe ik weer haar borst zag. “Je gaat mij nu alle pincodes geven” Ze begon met het eerste pasje. Ze telde weer en ik zoog weer net zo lang aan borst totdat ze bij het getal kwam. Nadat alle bankpasjes gedaan waren, kreeg ik weer een schone luier.

Kennelijk was ik door het heerlijk sabbelen aan haar borst zo opgewonden geraakt, dat ik niet eens had gemerkt dat ik weer in mijn luier had geplast. Ik wilde tegen de opwinding vechten, maar het lukte niet. Alsof ik genoot van het om krijgen van een schone luier en het rompertje. Eenmaal in de box kreeg ik mijn speentje weer in en zei Manon “Ik ga weer even weg.” Daar lag ik weer. Ik dacht aan Manon en plaste weer spontaan in de luier. Ik was baby geworden, helemaal afhankelijk geworden van Manon, die me volledig in haar macht was, wat was ik afhankelijk van haar geworden. Met deze gedachten kreeg kriebels van opwinding in mijn buik. Ik voelde dat mijn luier weer nat werd.

Manon kwam weer terug en ik zag hoe ze vele biljetten geld in haar hand had. “Je pasjes werkten” Ineens was mijn opwinding verdwenen. Manon had geld van mijn rekeningen afgehaald, terwijl ik juist geld van haar moest hebben. Ik probeerde op te staan, maar verder dan wat onrustig bewegen kwam ik niet. Ik besefte weer dat ik heel zwak was geworden en totaal afhankelijk van Manon, alleen nu was er geen opwinding bij! Manon zag me onrustig spartelen, kwam naar me toe en stond met een lach boven me. Ik zag hoe ze het geld in haar beurs stopte. “Probeer je op te staan jongen? Dat lukt je niet meer he, je bent zo zwak geworden, ik zal je wel even helpen” Ze tilde me uit de box en nam me op schoot. We zaten bij de achterste tafel en ze deed de laptop open.

Ze raakte de ketting aan en bewoog er even aan. Ik voelde de ketting weer en er ging weer een siddering door mijn lichaam. “Je bent zo zwak geworden en dat allemaal in een paar uren tijd, van een grote stoere man, naar een heel klein lief afhankelijke baby” Ze deed de speen uit en stopte een flesje in mijn mond. Ik begon onmiddellijk te drinken. Ze had me in haar macht, ze had iets over haar, dat ik niet kon stoppen. Net nog boos op haar omdat ik zag hoe ze geld van mij had gepakt en nu ik bij haar op schoot zat en ze me had toegesproken, was de boosheid alweer weg en had de opwinding al weer plaatsgemaakt.

Na het flesje drinken legde ze me op tafel, deed de romper uit en de luier af. Ze maakte mijn piemel weer helemaal schoon en ik kreeg na een lading babypoeder weer een schone luier om. Ze wreef nog even over mijn stijf geworden piemel. Ze tikte iets achter haar laptop en pakte van een stoel een plasbroekje. “Ik kan je niet de hele tijd om het uur verschonen hoor, je zal wat langer in je vieze luier moeten kruipen, dan is dit wel veiliger voor je om ook om te doen” Daarna kreeg ik mijn rompertje weer aan en een slaapmutsje op mijn hoofd. Ze had de speen in hand en ik maakte al een automatische beweging met mijn mond om de speen te ontvangen, maar Manon wachtte er nog mee. Ze lachte “Deze krijg je straks weer in”

We zaten weer achter de laptop. Ze liet me een site zien. Ze vertelde “Dit is een site waar je baby’s kan adopteren, en ik wil jou adopteren, kijk hier staat alles al ingevuld” Ze wees met de vinger op het scherm. Ik zag mijn naam staan en dat zij mij adopteerde. Ik moest er alleen nog mee akkoord gaan. Dat was de bevestigingsknop. Ik begon te trillen.

Ze draaide mij om en ik zag nu naar haar gezicht, ze raakte de ketting om me hals weer aan. Er ging weer een siddering door mijn lichaam. “Schatje je bent zo zwak geworden en zo afhankelijk van mij, dit is gewoon het aller beste voor jou. Dan ben je van nu veilig bij mij” Ze kuste me op mijn mond. “Dit is toch wat je wilde, dicht bij mij zijn? Ik zag het wel aan je hoor. Nu mag je, alleen op mijn voorwaarden. Zwak, klein en heel afhankelijk van mij.”

Ze kwam weer met haar lippen op de mijne en nu drukte ze haar tong in de mijn mond. Ik was in alle staten, hoewel ik eerst zeer verrast was, ging dit heel snel over in passie. Ik zoende haar intens en toen ze haar tong weer terug trok, was ik door mijn opwinding nog in alle staten. In alles had ze me nu in haar macht en het was duidelijk, ik wilde niets liever bij haar zijn, voor altijd. “Zal ik op de knop de bevestigen drukken?” Ik knikte zonder na te denken. Ze draaide me weer om en ik zag op het beeldscherm hoe ze met de muis op bevestigen drukte.

Ik zag hoe het beeldscherm zwart werd. Ze deed de scherm van laptop naar beneden. ”Zo nu is het definitief. Je ben een zwakke kleine afhankelijke baby” Ze raakte de halsketting om mijn nek weer aan, wederom ging tier een siddering door mijn lichaam. “Je blijft zwak, zolang ik dit wil. Een lief klein afhankelijk baby, zolang ik dit wil. Mijn baby!” Ze gaf me nog een kus en deed vervolgens de speen in mijn mond. Ik legde mijn hoofd tegen haar borsten en plaste weer in de luier. “Mijn baby en ik jouw mama”. Daarna viel ik in slaap op schoot van mama.