Ibiza

Wat is jullie beoordeling


  • Totaal stemmers
    6

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
Hallo
Dit verhaal gaat over Niels die na de examens met zijn vrienden op vakantie naar Ibiza gaat,
De plek waar hij ook zijn toekomstige vriendin ontmoet.
Een relatie zonder geheimen

Ps. Misschien een beetje erotiek maar ik ben zelf nog maar 14 dus plaats het zelf in de gewone categorie
Ben bang dat ik anders mijn verhaal niet kan zien.


Ibiza
Hoofdstuk 1

Het is bijna het einde van het schooljaar. Pff examenklas wat een gedoe zeg.
Ik heb samen met mijn vrienden de vakantie al geboekt, Ibiza!!
Geweldig toch? En ik heb de vakantie zelfs cadeau gekregen van mijn ouders.
Toen ik 18 werd liep ik naar beneden en stonden mijn ouders mij al op te wachten met het cadeau (beter gezegd de reispapieren) al in de hand. Ik wist al wat het was maar vond het nog steeds geweldig.
Toen de examens eindelijk achter de rug waren stapten we op het eerste vliegtuig naar de bestemming.

Na een poos vliegen kwamen we aan op Ibiza AirPort waar we de bus namen naar ons verblijf.
Nee niet zo'n zuip camping nee dat was niks voor ons, gewoon een net appartement waar je normaal kon slapen. "Wow," zei Nick "ik wist niet dat ons verblijf zo mooi was."
"zullen we anders even snel onze spullen wegzetten en dan even rondneuzen in het stadje?" Vroeg ik.
Iedereen stemde in en zo geschiedde.

Het was een prachtige stad met mooie kroegjes en barretjes en we hadden al snel onze plek gevonden,
Op een terras waar ook mooie meiden zaten. "Jaja het oog wil ook wat" zei Pim de kleinste van ons.
Al snel raakten We aan de praat met de Limburgse meiden en we dronken al aardig wat pintjes weg.
Een beetje aangeschoten gingen we weer terug naar ons appartement, de rest van de middag lagen we een beetje rond het zwembad en in het zwembad te relaxen. Onze Pim kwam natuurlijk op het goede idee om de meiden te vragen of ze zin hadden, om s'avonds met ons te gaan feesten in de stad, jahoor we zouden hun op gaan pikken en dan zo door naar de stad, waar we dan wel weer verder keken.

In de stad was het gezellig ik kon het heel goed vinden met Susan een blondine van 19 jaar uit Maastricht.
Naarmate de nacht vorderde hoe meer Susan zich ging afzonderen, ik merkte dat en vroeg wat er aan de hand was. Ze antwoorden dat ze niet zo goed tegen alcohol kon en erg moe was.
Ik stelde voor om samen weer terug te gaan naar het verblijf van de meiden en de groep nog even door te laten feesten. "Hee Niels rustig aan hé" schreeuwde Nick boven de muziek uit. Ik schoot spontaan in de lach en reageerde met "je kent me, je kent me."

Terug bij het appartement gingen we praten over vrienden en of zij al een vriend had en ik een vriendin.
Dit was niet het geval, de gesprekken werden steeds intiemer en we merkten aan elkaar dan we heel geïnteresseerd in elkaar waren uiteindelijk gingen we naar de kamer van Susan en kleedden elkaar langzaam uit strelend en zoenend lagen we naakt op bed, het ging allemaal heel fijn totdat mijn oog op haar openstaande kast viel, waar pakken stonden met incontinentie luiers. Ik tikte haar aan en vroeg wat het was. Je kon duidelijk zien dat ze heel erg geschrokken was. Ze deed snel haar kleren weer aan en ging naar beneden, duidelijk aangedaan door het moment.

Ik zat nog steeds op haar bed, vroeg me af wat de reden was van de luiers, had ze misschien s'avonds nog ongelukjes in bed? Op je 19de? Dat kan toch niet? Of ben ik nou helemaal fout.
Ik deed mijn kleren ook weer aan. En bekijk de luiers nog even goed.
Er was ook een verpakking open je kon duidelijk zien dat er al een paar misten.

Ik liep naar beneden waar Susan op de bank zat te huilen, ik begon haar te troosten.
Toen ze weer een beetje op geklaard was vroeg ik waarvoor de luiers waren.
"Niels' zei ze: "beloof dat je me niet gaat uitlachen en dit ook niet tegen andere gaat vertellen."
"Is goed schatje." beloofde ik.
Ze vertelde over haar ab/dl gevoelens en wat dat precies inhoud, hoe ze er bij gekomen is, hoe ze aan luiers komt en hoe het gevoel voor haar is.

Na dit alles aangeluisterd te hebben ben ik heel veel te weten gekomen over ab-dl, we gingen naar boven en ze vroeg of ik het een keer wilde proberen. "Ik weet het niet hoor." zei ik.
"Niels komt goed hoor ik wil hem wel bij je omdoen hoor." Zei Susan. "Oke dan omdat jij het bent" grapte ik. "Maar dan doe ik er een bij jou om, deal?" Zei ik. "Deal" zei ze.

Daar lag ik dan, op een verschoon kussen zonder ook maar iets aan, daar kwam ze aan met de luier.
"Kontje omhoog schat" zei ze. Ik gehoorzaamde en had ook snel mijn luier aan.
Nu was zij aan de beurt, ik pakte de luier en vouwde hem open. "Kont omhoog" zei ik haar na.
En ook Susan had haar luier zo aan, we deden de deur op slot en gingen in bed liggen.
We gingen verder waar we gebleven waren, na allebei op hun hoogtepunt gekomen te zijn vielen ze in slaap.
 

gommu

Gewaardeerd Lid
leuk verhaal..
maar wat je zegt 14 en je eigen verhaal dan niet kunnen lezen :p

Twerk that ass /./
 
Bovenaan