Ik neem je mee, mijn luier babe'je.

Felicia (19) komt laat thuis na een avondje studeren in de bibliotheek en vindt haar verloofde Jarno (23) in de woonkamer. Zij verteld het verhaal...

Het is een doordeweekse avond. Je was bijna in slaap gedommeld voor de televisie. Wanneer ik naast je kom zitten op het randje van de sofa open je je oogjes. Ik lach je toe. Je bent nog half in je droom verzonken wanneer ik mijn hand onder je t-shirt laat glijden.
"Is het geen hoog tijd om te gaan slapen liefje?", zeg ik.
"Nee, ik wil nog niet naar bed", klinkt het.
Zachtjes wrijf ik over je rugje en laat ik mijn hand in je boxershort glijden.
"Wat? Je hebt geen luier aan?"
Je kijkt me ondeugend aan. "Uitgedaan", zeg je gedempt.
Dat duld ik niet. Ik neem je aan je handje en trek je mee de badkamer in. Ik leg je op tafel en trek je kleren uit. Dan neem ik talkpoeder en sneeuw je helemaal wit tussen de beentjes. Vervolgens doe ik je een luier om. En dan volgen de regels:
- Je mag met je handjes nooit aan de luier komen. Je moet de plakkers niet losmaken en voelen is voor mammie. Begrepen!?
- Als je pipi of poepoe moet doen doe je dat maar in je luier. Daarvoor draag je hem. En geen gejank dat je naar het potje wil.
- En als je niet braaf bent wordt je gestraft. Dan plas ik zelf wel in een luier en krijg jij die vuile luier vervolgens om. Dan kan je er een hele nacht in slapen. Of ik zeg het tegen de juf van de creche en dan vindt zij wel een gepaste straf.

Ik doe je sokjes aan en trek een mooi kleedje over je hoofd. De rest van de avond mag je rondlopen in een kleedje met pofmouwtjes en kantjes aan. Ik stop je in ons bedje en zet nog even een filmpje op. Je ligt in mijn armen en probeert de slaap opnieuw te vatten. Met de toppen van mijn vingers ga ik tussen je benen en voel ik aan de binnenkant van je dijen. Voorzichtig maar ik kleine speelse cirkelvormige bewegingen. Je kronkelt onder mijn aanrakingen.
Na een kwartiertje voel ik opeens een warme gloed aan mijn hand. Ik draai me om en kijk je aan.
"Ik kan er niets aan doen. Het gebeurde zomaar"
Je hebt je luier volgemaakt. En dik warm pak hangt nu tussen je beentjes. Ik neem je aan je hand en je volgt me opnieuw naar de badkamer.
Ik zet je op de lavabo en maak met een washandje alles proper. Je giechelt en vind het water precies wel leuk.
"Laten we eens een experimentje proberen?" stel ik voor.
Je kijkt een beetje bang maar d
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
G Ik ga op kamp en neem mee...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
diaperdrenthe Wat neem jij mee voor de luierkamp 2021 qua vermaak Pub 10
K Ik ga op vakantie en neem mee. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Little Simba Ik ga op vakantie en neem.... ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
D Gezocht: (AB)DL vriend om mee te chillen Contact advertenties 9
richfire Zoek DL mensen in regio leiden om gezellig mee af te speken Contact advertenties 4
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
C Problemen met netwerk en wifi wisselingen waardoor ik steeds opnieuw moet inloggen, kan het forum hier niet mee omgaan? Pub 6
Babyukkie Wat gaan we hier mee doen wat is jullie mening moderator talk 0
Sam04 Mensen om mee te chatten Contact advertenties 3
Uibeltje Waar speelde je vroeger veel mee? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 54
O Luierlievhebber zoekt iemand om mee te chatten Contact advertenties 7
tbdl_guy Gezocht iemand van mijn eigen leeftijd om zondag mee naar de Efteling te gaan. Contact advertenties 1
freekusvonkus Zoek maat om mee te kunnen praten Contact advertenties 3
Mommy van Diapergirly94❤️ Ik zoek ab vriendinnetje om mee te spelen :) Contact advertenties 3
Daan1205 Opzoek naar een chat maatje om mee af te spreken Contact advertenties 18
V Toch plasser naar voren/boven; ervaringen mee? VVV 9
B goede fibrator om mee te beginnen 16+ Board 11
Pamperslove wie wil mee naar mama marja Contact advertenties 9
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 4
Babyukkie O wat was ik boos, maar eigenlijk viel het wel mee Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Niels Achterhoek Wie komt er mee genieten van de prachtige natuur? Contact advertenties 17
Jayden_dl Zijn er nog meer liefhebbers van een buttplug in met je luier om en hier ook in het openbaar mee rondloopt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 83
Pup AB'tjes, waar spelen jullie mee? Polls 13
Baby Charlotte wie speelt er weleens in speelparadijs zonder kinderen mee te nemen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
J waar knuffel je het liefste mee??? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
broekie Wie van jullie,s plastc broekjes gebruikers, heeft wel eens Per ongeluk een plastic broekje mee gedroogd in de wasdroger? Plastic broekjes liefhebbers 6
Baby Charlotte wie draagt hier allemaal 24/7(of bijna) hoe ga je hier mee om? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 73
pamperventje Hoe gaat je partner er mee om? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Luiers mee naar Fam weekend 16+ Board 7
H Waar is het broekplassen bij jullie mee begonnen? Dit is mijn 1e ervaring Broekplassers en Poepers 35
Luierboyy Ook even voorstellen ookal loop ik al wat langer mee :D Voorstellen 8
pampervuller Schaapshut 6 September, mee rijden vanuit omgeving Breda/ Tilburg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
poepluier Pam von pers wie heeft daar ervaring mee ???? VVV 4
B absorin iemand hier ervaring mee Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
lisa-speen ik ben er klaar mee! Pub 13
A Wat is jou grootste Fantasie? wat je zou willen mee maken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
mtluierjongen ABC volg maar mee Pub 65
Robijntje Schilderen, recent mee begonnen. Pub 18
danny23 mijn luierfetish en hoe mijn vriendin er mee om gaat! Voorstellen 13
diaperdrenthe waar ben ik mee bezig? Pub 11
T gezocht iemand in maastricht om mee aftespreken Tiener Baby's / Luierliefhebbers 7
Haags_eigenwijsje Draai al een tijd mee maar nu eigen account Voorstellen 22
O Doe mee aan de wedstrijd en win gratis 2 uur lang baby zijn! Pub 51
diaper ed houdvanluiers wat gaan we ern mee doen moderator talk 7
Sardonyx Prevail Maximum Stretchfit (iemand ervaring mee?) Pub 2
Similar threads


















































Bovenaan