Ik poepte in mijn broekje bij de pont

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Ik kwam vanmiddag van de pont en merkte dat ik een enorme aandrang kreeg. Het was echt verschrikkelijk.

Ik had de hele dag geen tijd gehad om naar het toilet te gaan. Had al een keer kramp gehad. Ik werk in een schoenwinkel sinds kort en hielp een vrouw met een laars aantrekken. Toen ik kracht zette voelde ik dat ik aandrang kreeg om te poepen. Het ergste was dat ik ook nog op mijn hurken moest en bijna al mijn drol er uit voelde komen. De hele dag heb ik lopen billen knijpen want ik had geen tijd om naar het toilet te gaan.


Tot dat ik van de Pont afkwam. Ik kreeg het spaans benauwd en moest echt een beetje met mijn billen knijpen. Ik droeg een zwart-wit gespikkeld kort rokje met zwarte laarzen. Daaronder voor het eerst weer een zwarte panty en daarboven een rood truitje met een kort leder jackje.

Ik draag altijd een grotere slip met daarover een pantybroekje omdat ik wel vaker ongelukjes heb. Op deze manier blijft de poep keurig op zijn plaats tegen mijn billen aanzitten. Heb wel eens gehad dat ik het in mijn broek deed en dat het zo langs mijn string op de grond viel. Ik heb soms last van hele heftige aandrang die is dan zo groot dat ik dan vreselijk moet persen en dan soms mijn hele broek vol poep.

Zo erg dat het vaak onder het lopen zo tussen mijn benen naar voren kruipt. Gelukkig gebeurd het nog maar zo'n een keer in de maand wat al veel is voor een volwassen meid van 31 . Het begon ineens op mijn 18e dat ik op weg naar huis voor het eerst die aandrang kreeg. Ik liep zo snel mogelijk huiswaarts maar het zat al tussen mijn billen toen ik bij de voordeur kwam. Toen ik boven was poepte ik zo mijn hele broekje vol. Het hing heel zwaar omlaag want het was een grote massieve vette dikke drol. Mijn broekje zakte gewoon van mijn billen af.

Toen ik de poep van mijn billen had geveegd heb ik in paniek mijn broekje met de halve drol er nog in, zo de wasmand in gegooid.
Maar nu liep ik daar gekleed als dametje terwijl ik ieder moment mijn broek kon vol poepen. Op dat moment hoor ik mijn naam roepen en komt er een collegaatje naast mij lopen.

Het was Elise een hoogblonde diva die ook in de schoenwinkel werkt. Ze loopt op haar rode hakjes naast mij te trippelen en begint een heel verhaal over dat ze altijd zo vreselijk nodig moet plassen als ze op de pont staat. Ze moest nu ook vreselijk nodig en stond letterlijk op knappen. Ik gaf aan dat vreselijk moest poepen en het haast niet meer op kon houden. Terwijl ik dit zei voelde ik het puntje al een beetje uit mijn billen steken en plaste ik een heel klein beetje in mijn broek. Gelukkig maar een heel klein beetje. Maar ik voelde wel dat mijn kruisje nat werd.

Elise gaf aan dat ze het bijna niet meer redde om naar een toilet te gaan. Het was hier te druk met mensen om het achter een auto te doen.

Toen we even stil stonden om te zien waar we naar toe konden lopen stond Elise opzichtig met haar benen gekruist te hupsen. Je kon van een kilometer afstand zien dat ze hoge nood had. Bij mij was er al een kleine drol tussen mijn billen gaan zitten. Ik had een hoog rood hoofd want ik rook mij zelf namelijk en was bang dat anderen er ook lucht van zouden krijgen. We liepen naar een klein gebouwtje en terwijl we liepen voelde ik dat er een tweede warme drol langzaam mijn billen uitkwam die de eerste kleine drol opzij drukte en zijn plaats vond achter in mijn broek.

Elise stond met haar hand in het kruis tegen de zijkant van het huisje en beet op haar lippen . Het was voor haar ook niet langer te houden leek het. Ze zakte iets door haar knieën en ik zag een dampende straal langs haar benen lopen en een donkere vlek in haar bruine kokerrok komen.

Ze raakte behoorlijk in paniek en begon te grienen. Oooooh ik schaam me dood.......sta in mijn broek te plassen als een klein kind...wat erg...wat erg snikte ze.

Terwijl ik zelf heel duidelijk de inhoud in mijn broek tegen mijn billen aan voel zitten maar het verschil is dat ik regelmatig nog in mijn broek poep dus niet echt in paniek raak als het weer gebeurd. Ineens moet ik heel erg persen en poep een enorme zachte lading in een keer mijn broek in.

Het was echt heel veel het liep in een keer mijn hele broek in en kwam als een warme saus over de bijna al weer koud geworden harde drolletjes heen. Gelukkig hield mijn strakke pantybroekje alles nog net op zijn plaats maar ik kon alleen nog maar voorzichtig met mijn benen wijd lopen om te voorkomen dat het mijn pijpjes uit liep......nu schaamde ik mij wel een beetje want ik liep als een kleine poepbaby waggelend naar Elise toe.

Mijn hele broekje stond bol van de poep. Het liep van mijn rug tussen mijn benen door tot aan mijn buik. Elisewas helemaal door en door klets nat en ze stond te soppen in haar rode hakjes die vol warme pis stonden. We wisten niet wat we moesten en raakte behoorlijk in paniek door het gebeuren.

Er liepen overal mensen.....het was niet te doen om ongezien weg te lopen want je zag onmiddellijk wat er aan de hand was .

Twee onzindelijke meiden. Een al een vrouw van 31 jaar met een volle bolle poepbroek en een meid van 26 die haar hele broekje vol geplast had en daar stond in kletsnatte rok en vol gepiste schoentjes.

Ik voelde hoe er al langzaam warme poep mijn broekje uit liep en via de binnenkant van mijn panty langzaam langs mijn benen begon te lopen. Ik dacht aan de tijd dat ik bijna iedere dag thuis kwam met een vol gepoepte broek.

Dat ik van mijn moeder nog geen grote meiden kleding mocht dragen zolang ik nog niet zindelijk was. Ik moest van die grote kinder onderbroeken dragen met een mallot er over heen.

Toen plaste ik ook nog regelmatig in mijn broek en dat viel heel erg op in zo n ding....je zag de donkere straal er aan alle kanten doorheen....het was zo 'n kinderachtige grijs wollen mallot van de Hema die een meisje van 18 allang niet meer hoorde te dragen.

Als we op visite gingen moest ik een inlegluier in want mijn moeder was veel te bang dat ik ter plekken het in mijn broek zou doen...ik schaamde mij dood en was bang dat iedereen het zou zien zitten. Het waren van die ouderwetse billie inleggers met konijntjes er op. Als mijn moeder hier achter zou komen dat ik weer met een volle poepbroek sta dan zou ze me ter plekken weer een luier aan doen hoe oud ik ook ben. Er was maar één ding wat ik kon doen en dat was mijn vriendin Jolanda op bellen. Zij poept zelf ook nog regelmatig in haar broek dus ze zou er niet van schrikken dat ze twee van die onzindelijke vrouwen moet oppikken met haar auto. Sterker nog ze raakt altijd enorm opgewonden bij het idee dat haar vriendin eigenlijk nog een kleine poepbaby is.

Toen zij hoorde wat er gaande was kwam ze binnen een kwartier voorrijden . Jolanda had de achterbank helemaal afgedekt met bouwzeil en op grond een paar vuilniszakken gedaan zodat we de boel niet konden bevuilen. Ze had een plastiek incontinentie broek meegenomen die ik terplekken over mijn vol gescheten pantybroek kon doen. Toen ik ging zitten voelde ik aan alle kanten de inmiddels kouder geworden strond de plastiekbroek in lopen.

Elise stapte ook snel in haar nat gepiste broek de auto in en we reden huiswaards en blij dat we van de straat waren. We moesten bij aankomst eerst nog even wachten tot iedereen voorbij gelopen was en nog zeker 10 minuten lang in de poeplucht zitten die gewoon niet meer te harden was. Gelukkig woont Jolanda in een benedenhuis dus we hoefden niet meer een trap op te lopen.

Elise dook meteen onder de douche en ik deed voor de spiegel al mijn kleren uit want ik vind het heerlijk om naar mijn volgepoepte broek te kijken die er nu extra babyachtig uit zag door de plastiek broek die super bol stond.

Ik moest van Jolanda alles uit doen en in een badje met warm water staan ...Ze begon me met een natte washand helemaal schoon te deppen net zo lang tot mijn rosse billetjes van onder de poep uit kwamen. Jolanda keek me aan en zei...wat ben je toch nog een kleine schijtebroek.

Ik werd helemaal warm en kreeg een rode blos..van schaamte maar ook van genot. Wat is het toch heerlijk om als volwassen vrouw nog als een kleine baby in mijn broek te lopen drukken.

Elise en ik zaten na een klein uur schoon in de kamer te genieten van een romantische meiden film en een glaasje wijn.

En Jolanda ......................die zat in de badkamer van Elise haar plasbroekje te genieten en in haar andere hand hield ze mijn poepbroek vast.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Plasbibs Afgelopen week poepte ik spontaan in mijn nacht luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Tenasliptim Fuubuu veranderingen Plastic broekjes liefhebbers 0
Snuffel Heel opgewonden in plastic broekje Plastic broekjes liefhebbers 6
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 48
Inco-plastic-24/7 Hoe gebruiken en dragen jullie een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 22
Luiertje G wie poept ook buite de deur in de luier of broekje Broekplassers en Poepers 23
glennm Nieuwe broekje Contact advertenties 10
joentje 2x sga broekje L tekoop Plastic broekjes liefhebbers 2
PB'tje Plastic broekje enkel met inlegger Plastic broekjes liefhebbers 5
lovediaper Plastiek broekje en romper Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Easy-Ryder TPU broekje Kleding 4
S Strak Plastic Broekje Vragen & Info Shop 2
Quiiboy Plastic broekje Pub 2
PB'tje Hoe lang blijft jouw plastic broekje zacht ? Plastic broekjes liefhebbers 22
DL_Utrecht Plastic broekje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
verwijderd03 Alleen een plastic broekje, even geen luier Plastic broekjes liefhebbers 7
duimelot Plastic buidel broekje S Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
waalrob Plastic broekje Contact advertenties 5
PB'tje Welk plastic broekje is jouw absolute favoriet ? Plastic broekjes liefhebbers 109
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
Poobottom Onderbroek over luier(broekje) Polls 45
geoff Ah inco broekje? Luiers 17
broekie Wie van jullie,s plastc broekjes gebruikers, heeft wel eens Per ongeluk een plastic broekje mee gedroogd in de wasdroger? Plastic broekjes liefhebbers 6
broekie Vraag over Chat kamers . 18 + kamer & plastic broekje liefhebbers kamer. Ideeën Bus 12
broekie Is er iemand die weet van je plastic broekje liefhebberij? Plastic broekjes liefhebbers 101
broekie Welke merken of merk plastic broekje van vroeger mis je? Plastic broekjes liefhebbers 28
broekie Wat is jouw favoriete kleur plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 82
diaperguynl Luierlevensloop van Peter. 16+ Verhalen 26
broekie Hoe vaak draag jij een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 124
broekie Waar moet een plastic broekje volgens jou aan voldoen? Plastic broekjes liefhebbers 49
broekie Hoe zorg jij er voor dat je plastic broekje lang mooi blijft. Plastic broekjes liefhebbers 29
broekie Welke merken plastic broekje draag jij? Plastic broekjes liefhebbers 23
D Afsluitbaar Luier broekje (lockable Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
larsje03 Luier slip of broekje Polls 48
mark Plastic broekje over, gratis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
O plastic broekje Product & Winkel Testverslagen 3
K Het heerlijke gevoel van een plastic broekje. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
robje002 Afsluitbaar broekje Vragen & Info Shop 2
B wassen van je plastic broekje Vragen & Info Shop 2
R Plastic broekje Vragen & Info Shop 9
piet20009 plastic broekje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
scaniaboy Winkelen met plastic broekje met slot Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Bedplasser91 Verhaal Klaar Het Leren Broekje JL NL TL BP PB 18- L 25
P foto's in mijn plastic broekje AB/DL Fotos 13
luierbaby22 Speid broekje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
robje002 afsluitbaar broekje Kleding 2
DL_Michel Verhaal Klaar Plastic broekje liefde 16+ Verhalen 6
DL_Michel Mama trekt jouw broekje uit M 0
S Voor wie het leuk vindt, paar foto's van plastic broekje onder rok AB/DL Fotos 13
Similar threads


















































Bovenaan