Nog niet klaar Ik was toen ongeveer 8 jaar en zat in de derde leerjaar.

babytje2

Toplid
Ik was toen ongeveer 8 jaar en zat in de derde leer jaar en had in de eerste lesuur Nederlands en na half uur moest ik naar de wc gaan en ik mocht niet. Dus ik vroeg aan mijn leraar dat ik heel dringend moest, hij zij nee je moet wachten tot aan de speel tijd en toen was het gebeurd te laat mijn broek was helemaal nat en een plas op de grond; de klasgenoten begonnen te natuurlijk te lachen waarop de leraar zij "mannekes stop er mee en hou jullie kalm" en mocht mee gaan naar EHBO om daar een douche te pakken en de reserve kleren die ze daar hadden aandoen.



Maar de leraar zij dit is ook het enige dat we hier hebben, dus wees er zuinig mee. Allemaal goed en wel. Tot halfdrie bij Godsdienst ook daar moest ik heel dringend naar de wc, ook hier mocht ik niet; dan gebeurde het weer en natte broek en zelfs en kak (poep)in mijn broek ook deze keer lacht mijn klas genoten me uit en zij Ooh onze baby heeft weer in zijn broekje gedaan. Ik schaamde me dood en stond te trillen en voelde me terug klein de juffrouw zei kom maar met mij mee "de juffrouw zij tegen de klas, ik ben even weg en hou jullie rustig ik ben zo terug" Ok ik ga met haar mee; in plaats naar de EHBO gingen we totaal naar de andere richting.



Zo over de speelplaats naar de kleuterschool waar de kleuters naar me keek en begonnen ook te lachen en te roepen van ijkes vies want ze roken dat ik mijn broek had gedaan en zo verder naar het kinderdagverblijf en ik vroeg me waarom dat we naar hiertoe gingen, dat zal je wel zien zij de juf. De juf klopt aan en een van de verzorgers komt aangelopen, mijn juf zij deze jongen heeft in zijn broek gedaan; kan jij die verschonen waarop de verzorgster zij laat hem maar binnenkomen. Toen zak ik van schaamt op de grond ik kon alleen maar kruipen, alle kindjes zagen verbazend naar mij en werd opgepakt door de verzorgster tot aan de verzorging tafel en de mijn broek uit en waste me dan werd ik op een luier tafel gelegd; ik vroeg wat ga je doen waarop zij antwoorde ik ga je een pamper (luier) aandoen. Ik zei nee geen pamper ik ben geen baby meer en begon te wenen en probeer weg te lopen maar dat lukte niet, De verzorgster zei als je nu niet stilligt dan ga ik iemand halen om jou vast te houden; bij deze was het ook gebeurd om dat ik niet stil kon liggen om dat ik tegen stribbelde en begon hard te wenen en kindjes kwamen kijken en zagen dat luier aan heb met kinderfiguurtjes.

Toen kwam mijn directeur en hij zij is ons baby’tje klaar en daar stond ik dan met pamper aan en kort T-shirt aan. De directeur zij tegen me kom we gaan terug naar de klas terug dezelfde weg, daar aangekomen in de turnzaal waar iedereen staat de wachten als we naar huis gaan; de bel gaat alle leerlingen kwamen naar de turnzaal waar iedereen me zag in de luier en de directeur sprak naar iedereen toe uur half gezeten. Alle kindjes keken naar me en dan maar gespeeld met baby speelgoed om me wat bezig te houden.



Plots was mijn vader daar en zij ik kom onze baby halen, vooraleer dat we vertrokken kreeg ik nog verse pamper. Ik stapte in de auto en vader zij boos, hoe is dat mogelijk jij ben 8 jaar en twee keer in je broek gedaan en dan dit; we gaan thuis nog over hebben. Maar eerst moeten we nog boodschappen doen, aangekomen aan de supermarkt en ik moest mee uitstappen waarop ik antwoorde "waarom ik kan zo toch niet mee" mee komen zei mijn van en wel nu! dus ik in mij pamper en T-shirt over de parking zo super markt binnen, winkelwagentje genomen en was er een meisje met haar mama en zij (kijk mama die heeft een pamper aan) waarop die mama antwoorde "ja die zal waarschijnlijk nog nodig hebben" ondertussen tussen de rayons eerst langs de zuivel voor melk en zo verder langs frisdrank en de groenten. Terug naar de kassa maar dan liepen door rayons waar de baby spullen stonden, mijn vader zag een kruippakje en zei dit zal je goed staan maar het is te klein jammer terwijl dat er mama met drie kinderen er stond en zij antwoord "stilletjes ja eigenlijk wel en grinnikt" waar haar kinderen naar met toe kijk en zie dat ik pamper aanheb en begon te lachen. Aha hier een zuigflesje, spenen, slabber ’s en babyvoeding en babymelk die kan ik wel meenemen. Ik begon keihard te wenen als baby en vloog in het karretje in het stoeltje waar ik nog net in past. Nu nog langs apotheker om luiers (pampers) gaan halen.

Vervolg

Terug thuisgekomen en de boodschappen uitgeladen en mijn vader zei "zo dat is weer gebeurd” Toen kwam mama en mijn broer thuis en zag me staan in mijn luier en begonnen alle bij te heel hard te lachen en mama zei “waarom heb jij een pamper aan? En mijn vader antwoorde daarop hij heeft twee keer in zijn broek gedaan; ene keer pipi en de tweede keer pipi en kaka (gepoept). Wablieft zei mijn mama en antwoorde daarop je bent toch geen baby meer; ik zie dat je vader al wat baby spullen meegebracht een zuigfles, babymelk etc. goed dan gaan we je ook zo behandelen.” Dus mijn mama is dan meteen opzoek gegaan om baby kleren met baby motiefjes en meubels voor grote baby’s en heeft ondertussen me verschoont met veel tegengestribbeld, zodanig dat mijn vader moest helpen. Zo gedaan.

Paardagen later zijn mijn baby kleren aangekomen, toen riep mijn moeder “jongen kom eens hier” ik zei waarom en antwoord me “kom nu gewoon naar me toe of anders kom ik jou wel halen! “Dus ik ging naar haar toe en zag ik de baby kleren en probeerde te vluchten. Maar mijn vader hield me tegen en legde op een verschoon kussen ik stribbelde tegen en roep van NEE! Niet doen ik ben geen baby; terwijl mijn moeder zei “vanaf nu ga je deze kleren dragen als je niet naar school gaat. Thuis en ook als we ergens naar toe gaat zoals familie en vrienden etc.” Ik begon keihard te wenen en kreeg een tut (speen) in mijne mond, terug op grond en mocht alleen op armen en benen bewegen (sluipen). Daarna kreeg ik mijn felsje babymelk “zo nu pyjamaatje aan en een slaapzak dan bedje in”, ik wist totaal niet meer wat er gebeurde en begon te wenen.

Terug naar school.

Maandag morgen op gestaan mama heeft me gewassen en verschoont en gewone kleren aangedaan. Na het ontbijt en mijn flesje, zij we vertrokken naar school. Daar aangekomen en ik had het al verwacht dat iedereen begon te lachen en probeerde te vluchten naar buiten. Maar ze hielden tegen en leerkracht roept tegen de leerlingen om te stoppen me uit te lachen. De bel is gegaan en gingen we naar de klas, dan begon de leerkracht met vertellen dat we volgende week op schoolreis gaan. Toen dacht ik het is niet waar, maar ik probeerde me te verbergen om die angst en schrik maar ook de schaamte te verstoppen en dus kregen allemaal een brief voor de ouders; voor mij was het een aparte brief en ik kon al raden wat daarin staat.

Einde schooldag

Thuis gekomen en de brief aan mijn ouders afgegeven en las die brief.

“Beste ouders

We gaan volgende week op schoolreis, maar uw zoon kan niet mee en we hebben opvang voor hem. Het is wel in kinderdagverblijf bij de baby’s en peuters. “


Mijn ouders vonden dat ok, maar ik weet van niks. Een week later was het zo ver, ze brachten me naar school, maar i.p.v. aan mijn school stopten ze aan het kinderdagverblijf. Ik vroeg me waarom brengen jullie me naar hier.

“Tja om dat je niet mee kon gaan met de schoolreis vandaar” ik probeerde weg te vluchten, maar dat lukte niet. Eens binnen en de kindjes bekeken me; mijn moeder zei dat ze wat kleertjes en luiers had meegegeven. Mijn moeder vertrek dan en daar stond ik dan. De verzorgers zeiden kom maar mee naar de verschoningsruimte, de verzorgsters keken in de tas en zagen dat ik baby kleren bij me had en begon me uit te kleden en een propere pamper aan en die baby kleren aan te doen en deze keer liet ik me doen en kreeg de tut in mijn mond en de verzorgsters zo je mag nu met de kindjes spelen; maar braaf zijn hé. Middag eten kreeg ik babymaaltijd en daarna bedje in om een middag dutje te doen en daarna moest ik ook uit een zuigflesje baby melk drinken. De week is voor bij en eerlijk gezegd dat ik het leuk vond. Dat heb ik ook aan mijn ouders verteld.

Onder tussen hebben mijn ouders via internet gevonden dat kinderen en tieners zochten die pampers dragen en of graag baby willen zijn. De onderzoeken bestaat uit een gesprek en proeven. Thuis gekomen en mijn ouders zeiden “jonge we zouden iets willen zeggen” Ik zeg oké en zo vertelde mijn ouders tegen me dat er onderzoeken zijn.

Twee weken later was het zover.



S ’morgens aangekomen aan de centrum en kwamen aan het onthaal, en kwamen ze ons halen. “Je bent nu hier en we gaan allerlei proeven doen met jou, na een anderhalve uur gesprek. Zei mijn ouders tot volgende week jongen. Hoe tot volgende week, tja je blijft hier voor een week. Ik begon te roepen van dat ik niet wil en verzorgsters namen me mee terwijl dat tegen ik stribbel, dan begonnen ze me uit te kleden en stond ik daar in mijn luier. Dan begon de proeven waan er rondom mij mensen en studenten naar me kijken, ik moest daar sluipen, kruipen, baby geluidjes maken uit papfles drinken en een tut in de mond steken.

Rest vervolgt nog
 
Laatst bewerkt:

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Intressant begin.
Maar probeer er voor de volgende stukken even een grammatica en spellings controle te gebruiken.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Wc was bezet en toen Kon ik het niet meerhouden AB/DL Filmpjes 11
M Wc was bezet en toen hield ik het niet meer AB/DL Filmpjes 4
C Verhaal toen ik 12 was V 11
O Wat was je eerste gedachtte toen je vanmorgen wakker werd? Pub 471
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls (T) 33
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls 64
Diaperthijs Wat was of is jullie favoriete kinderspeelgoed? Polls 36
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
-little-cub- Was jij de Paw Patrol fan die ik vandaag zag in Spijkenisse? Contact advertenties 21
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
Diaperlovejas Ik ben Jas, ik ben sinds een korte tijd hier maar was onzeker over het introduceren van mezelf. Voorstellen 15
Pup Ik was vandaag bij de huisarts.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
gush360 ooit was ik heel kort lid en nu terug Voorstellen 28
duimelot Ik was in de kerk... I 2
Babyukkie O wat was ik boos, maar eigenlijk viel het wel mee Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luierman1983 Meesteres Petra was echt een fijne ervaring Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
B Ik was gisteren in de winkel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
luierdromer Mamma Marja was geweldig Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
loeke ik was nat vanmorgen AB/DL Fotos 1
J was door een SSD defect even off radar.. Pub 13
Berth Wat was er eerder?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Renluier Wat was jou droombaan vroeger? Pub 91
kruik Wat was jou laatste bestelling? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 370
Poobottom War voor straf kreeg/krijg jij als je stout was/bent? Polls 72
A Het was mijn beste vriendin... W 46
yellow rose Hoe was jouw 2017? Pub 15
yellow rose wie was de 1e persoon die je het vertelde? 16+ Verhalen 36
beddenplasser dit was ik nog vergeten... Voorstellen 15
wetboy1985 Hoe het was. Hoe het is! En hoe het worden zal? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
S zoals tena vroeger was Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
diaperdrenthe AB/DL Weekend was geweldig, Pub 14
diaper92 Wat was je spannendste luier moment Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
K Wie was vroeger een bedplasser en vond geen begrip bij zijn ouders? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
adidaslover Wie was er bij de Schaapshut meeting amersfoort 4-1-2015 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
adidaslover de 1e verjaardag van clubluiers in antwerpen was mega leuk!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Draak(je) Gebanned op luiers.org terwijl ik op vakantie was? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
luiers zijn lekker Was net bij een apotheek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Ach, Ik was maar een artiest A 2
M Als ik president was dan ........ Pub 47
DL_Michel Wat was de langste tijd dat je in dezelfde luier gelopen hebt? Pub 17
smurfke héhé, was even offline Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P hoe was jullie reiservaringen in luier of plasticbroekje??? Pub 10
D hoe was je eerste keer luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
R Was goed verrast W 0
C Een oudere Tena Slip Maxi plastic van het weekend gedragen met betere plakstrip dan ze nu hebben, toen bestond de Tena Slip Ultima nog niet Pub 14
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
A Had slappe lacht en toen ging het fout AB/DL Filmpjes 4
M Hebben jullie dit ook wel is Had de slappe lach en toen hield ik het niet meer droog AB/DL Filmpjes 17
Luiert Toen... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Similar threads


















































Bovenaan