Ik wil dat ze het ziet

pardoes

Niets is waarheid; Alles is toegestaan.
Mijn dagelijkse bezigheid: mijn gitaar pakken en mijn kamer vullen met geluid. Ik begin rustig te spelen. Slechts twee noten die ik omstebeurten laat klinken. Ik adem een keer rustig in en uit, dan een snellere inademing en ik laat mijn stem horen. “How fickle my heart and how woozy my eyes…”
Ik speel en ik zing. Mijn gedachten zijn in het hier en nu, bezig met dit lied te zingen en te spelen. Ik probeer in alle facetten mijn gevoel en mijn ziel te leggen in elk woord. “Awake my soul. Awake my soul.”

Tevreden leg ik mijn gitaar weer weg en loop naar de koelkast voor wat drinken. Met het pak aan mijn mond kijk ik een keer door mijn kamer. Het is een rommeltje, zoals je dat kan verwachten in de kamer van een student. Ik draai het pak weer dicht, zet het in de koelkast en loop naar de tafel waar mijn mp3-speler ligt. Ik kies een nummer uit dat me ideaal lijkt om bij op te ruimen. Zo vlieg ik, met mijn oordoppen in, door de kamer. De was netjes in een hoek gooiend en de afwas netjes opstapelend. Ik pak de zak waxinelichtjes en leg ze op strategisch uitgekozen plekken neer. Op de tv, de Ikea-tafeltjes, in de vensterbank en een paar op de grond. Ik klap de twijfelaar uit tot een mooi tweepersoons bedje en leg er alle dekens op die ik in huis heb. Grote kussens leg ik uitnodigend aan het hoofdeind. Tevreden steek ik de lichtjes aan en knip ik de lampen uit. Visueel gezien kan ik zeggen dat er sfeer hangt. The finishing touch dan maar: wierook met de geur van lavendel.
Ik kijk op de klok en zie dat ik precies op tijd ben. Ze zal zo wel bellen. Beelden van haar lieve gezichtje kruipen mijn hoofd binnen. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, niet vanwege de beelden, maar juist omdat de telefoon aangeeft een smsje te hebben ontvangen. “ik ben er, x” lees ik op het scherm. Ik doe de deur van mijn kamer open en daal de trappen af tot ik bij de voordeur van het studentenhuis sta. Ik doe open en kijk recht in het gezicht waar ik net aan dacht. Een grote lach, blauwe ogen en mooie blonde krullen. Ze kust me bij het binnenkomen. Ik zeg dat ik het fijn vind dat ze er is. Nog een kus.
Ik laat haar voorgaan, de trappen weer op. Eenmaal in de kamer maakt ze plagerig de opmerking “oeh, romantisch hoor.” en ze doet haar jas uit. “Wil je iets drinken?’ vraag ik. “Ik heb je favoriete thee maar eens in huis gehaald.” Ik loop naar de kast en laat haar het doosje zien. “Prima!” antwoord ze. Ik zet de waterkoker aan, pak twee grote mokken en haal een theezakje tevoorschijn. ”Kon je wegkomen?” vraag ik. “Hij was thuis, maar ik heb gezegd dat ik bij een vriendin ging slapen.” Ik kijk haar aan. “Heeft hij niets door?”
“maak je nou toch niet zo druk…” ze pakt de waterkoker en begint de mokken te vullen. Ik pak ze aan en loop voor haar uit naar het bedje dat ik had gemaakt. Ik ga in kleermakerszit zitten en ik zie haar hetzelfde doen nadat ze haar schoenen had uitgetrokken. Ik pak mijn laptop en zoek naar gepaste muziek. “Ik heb zin om zometeen lekker met je te luieren.” zegt ze terwijl ik Fink aanzet en de laptop op de grond zet. Ik lach. “Ik heb de hele dag al aan je zitten denken en ik wilde iets romantisch doen. Mag ik een liedje voor je spelen op mijn gitaar? Daarna gaan we luieren.” Ze pakt haar mok stevig vast en drukt het tegen zich aan met een blik die niets anders kan betekenen dan verwachting. Ik doe de muziek weer uit, pak mijn gitaar en begin die twee noten te spelen. Ik zing en ik speel weer. Na een stuk of zes maten begint mijn stem een beetje te wankelen en ik weet dat het niet zo mooi klinkt. Mijn vingers struikelen een keer en ik houd op met spelen en zingen. Ik krijg een rood hoofd. “Ik kan het niet zo goed als mensen kijken…” stamel ik. Ze kust me. “Ik vond het mooi.” Ik kus haar terug. Ik haal de mok uit haar handen en grijp haar vast. Ik druk haar stevig tegen me aan, laat weer los en ik kus haar nog een keer. Kussen word zoenen. Ik merk aan het vocht in haar mond dat ze me gemist heeft en dat ze meer wil. Mijn hand gaat langs haar gezicht en vervolgens naar haar borsten. Haar handen pakken mijn shirt vast en trekken het over mijn hoofd uit. Het tempo versnelt. Ik trek haar shirt uit en begin aan haar BH, terwijl ze al aan de knoop van mijn broek ritselt. Los, los, uitgetrokken, broek, broek, sokken, onderbroek, string.
De temperatuur om ons heen is wat omhoog gegaan. Mijn handen gaan naar beneden en glijden vanaf haar buik door naar haar kruis. Ze grijpt mijn hand vast. “Wacht, kun je ze pakken? Ik moet eigenlijk echt heel nodig.” Ik kus haar en loop naar de kast. Ik haal twee luiers tevoorschijn. Ik vouw er eentje open en leg er het onder haar billen, terwijl ze haar bekken omhoog heft. Mijn hoofd verdwijnt tussen haar benen en ik voel haar hand door mijn haren gaan. Mijn tong glijd op en neer terwijl ik haar benen streel. Haar ademhaling versnelt en af en toe verstijven haar benen zich rondom mijn hoofd. Ze maakt kleine geluidjes die een combinatie zijn tussen genieten en spanning. “Ik moet echt!” zegt ze plotseling en ik haal mijn hoofd omhoog. Ik trek de voorkant van haar luier over haar buik en maak het vast. Ik zie bij de onderkant dat de kleur ietsje verandert. Ze komt overeind en gaat op haar knieën zitten. Ze houd haar luier aan de onderkant vast. Ik houd haar vast. Ze ontspant en ik hoor haar uitademing. Mijn handen gaan naar haar geluierde billen en naar de voorkant. Ze houd haar luier nog steeds vast. Mijn hand raakt haar hand aan en ik wurm mijn vingers langs die van haar. Ik voel haar warme natte luier in mijn handpalm. Zachtjes begin ik het te masseren, op de plek waar ik weet waarachter ze het gevoeligst is.
Ze duwt me naar achteren en ik beland op mijn rug. Ze pakt mijn inmiddels groot geworden geslachtsdeel vast en doet langzaam wat ik soms in de late eenzame uurtjes bij mezelf doe. Haar andere hand verdwijnt eronder naar de machine die zorgt voor de witte ontlading. Ze masseert ze terwijl ik tevreden mijn handen onder mijn hoofd plaats, alsof ik in een hangmat lig midden in de zomer. Ze buigt zich nu naar beneden. Ik voel haar lippen langs mijn eikel en zie het verdwijnen in haar mond. Telkens als ze teruggaat omhoog, gaat haar hand mee, en weer naar beneden en weer omhoog. Ik kan het niet laten om ook aan haar haren te zitten. “Zal ik je je luier omdoen?” vraagt ze. “Hij is stijf nu, dus ik kan hem niet aan. Ik kan er niet eens in plassen.” antwoord ik. Ik kom overeind en maak duidelijk dat ik haar achterlangs wil. Ze accepteert en draait haar rug naar me toe en haar luier naar boven gericht. Ik schuif het plastic opzij en laat mijn pik bij haar binnen. Mijn onderrug en bekken spannen zich in om naar voren en achter te bewegen, tot de beweging bijna vanzelf gaat. Eerst rustig, dan sneller en harder. Ik hoor mijzelf grommen bij elke uitademing. De geur van haar plas ruikt lekker voor mij. Dan draai ik haar om en buig me over haar heen. Opnieuw schuif ik haar luier naar de zijkant en laat mijn pik nu aan de voorkant naar binnen glijden. Ik bekijk haar en zie hoe ze haar ogen sluit en alleen maar kan genieten. Ze vouwt haar benen om mijn middel en ik zak omlaag om mijn gewicht op mijn ellebogen te laten steunen. Ik pak haar schouders vast om tegendruk te geven voor de voorwaartse beweging die ik met mijn kruis maken. Ik versnel en ik vertraag en let op haar ademhaling om te bepalen hoe ver ze is. Ik kan mezelf nauwelijks inhouden. Dan is het moment daar dat ik full-out ga en ze laat een kreun horen die me heel even bewust maakt dat we niet de enige in het huis zijn. Haar lichaam verstijft voor een moment en ik kom schokkend en briesend klaar. Haar benen komen los en ik laat me zakken alsof ik net tien kilometer heb gesprint. We lachen en omhelzen elkaar. Ik kom van haar los en ga naast haar liggen. Na een tijdje besluit ik om iets te zeggen. “Ik moet je iets vertellen en ik weet niet of je dat leuk zal vinden.” Haar gezicht vertrekt een beetje en ze kijkt me aan. “Ik ben verliefd op je.” Zeg ik. Een glimlach verschijnt, maar haar ogen draaien weg. “Verspil dit moment nou niet.” zegt ze zachtjes. Mijn gezicht verandert in een ernstige uitdrukking en ik zucht. “Ik weet dat je hetzelfde voelt.” Zeg ik en ik streel haar wang met mijn duim. Ik voel dat ze wil wegdraaien, maar ze doet het niet. “Ik ben bij je omdat ik hier even mezelf kan zijn. Hier ben ik even veilig en vrij.”
“Maar dit kan toch ook gewoon, maar dan als koppeltje?” vraag ik kalm. Haar glimlach verdwijnt een beetje. “Je weet dat ik je lief vind en alles. Je bent echt een leuke jongen en ik denk dat je een superlief vriendje zou zijn.” Het is even stil. “Maar een deel zit hem in de spanning dat ik met jou ben, terwijl ik bij iemand anders hoor. We zijn verkeerd begonnen om echte liefde toe te staan, snap je? Onze basis is lust, niet liefde. Ik heb buiten deze kamer een ander leven. Een normaal leven waar ik een vriend heb en studeer en werk. Ik ben bang om dit daarin een plek te geven. Ik woon samen, dat weet je toch? Dat is mijn zekerheid en dat wil ik niet allemaal aan de kant gooien voor een bevlieging van mijn behoeftes. Het echte leven is daarbuiten en hier mag ik dat heel even afsluiten. Jij hebt niets te verliezen, dus ik snap dat je vragen hebt, maar verplaats jezelf eens in mij. Als ik niet heel duidelijk die grens stel, dan verlies ik mezelf.”
Ik voel een traan rollen vanaf de zijkant van mijn oog. Ik doe geen moeite om het weg te vegen. Ik wil dat ze het ziet. Het is zij die de traan van mijn wang veegt. “Het spijt me.” zegt ze zachtjes. “Als ik bij je ben mag je verliefd op me zijn, zoveel als je wilt. Maar ik moet op 1 lijn met je liggen als het gaat om de wereld daarbuiten. Kan je dat? Alleen dan kan ik bij je zijn.” Ik knik, mijn verdriet wegbijtend. Ik tover een bescheiden lach op mijn gezicht en besluit om mijn gevoelens te ontkennen. Ik verdwijn wederom in lust en we hebben de beste sex die je je maar voor kan stellen.

Ze vertrekt de volgende morgen na een heerlijk ontbijtje. Die middag geeft mijn telefoon aan een berichtje te hebben gekregen.

“Het spijt me, maar ik moet stoppen met je te zien. Nu je verliefd op me bent geworden staan we er niet meer hetzelfde in. Ik weet dat je niet kan ontkennen wat je voelt, dus ik wil je geen pijn meer doen dan dat ik nu doe. Ik vind je lief, maar ik kan je gewoonweg geen echte liefde geven. Ik heb van alle momenten met jou genoten. Het spijt me. Liefs…”
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Echt een heel mooi verhaal!
Maar damn, dat einde; ;(

Deze schrijfstijl schreeuwt gewoon om een vervolg!

Ook heel realitisch is dat stukje dat je voor haar gitaar speelt, ik kan het ook nooit met anderen erbij :p
 

pardoes

Niets is waarheid; Alles is toegestaan.
Dank je!
Ik wilde deze keer een verhaal schrijven Waarin het niet zou gaan over het vertellen van je geheim aan je geliefde, maar vanuit de fetisch vertellen dat je verliefd bent.
Een soort destructieve liefde waarbij de gevolgen nogal hard zichtbaar worden.
 

smurfke

Gewaardeerd Lid
Fijn om te lezen...

En zoals luierfan_boy zegt: dat stukje over die gitaar maakt het af, kan het ook nooit goed als er iemand zit te luisteren!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
Love4Luiers Wie wil en kan mij verschonen en verwennen? Ben biseksueel dus allen welkom Contact advertenties (T) 0
P Wie wil mij pamperen morgenochtend Contact advertenties 2
M Heerde 25 jaar oud en wil alles proberen! Contact advertenties 10
CdLisse Wil het wel proberen Plastic broekjes liefhebbers 3
C Ineminemutte, .........., aaaaaaaaaaaaaaah, ik kan niet kiezen, wil ze allemaal! Pub 14
luierdromer Wil ook wel foto's op de site plaatsen! Contact advertenties 10
R Ik wil me graag voorstellen Voorstellen 16
Dijkronald Wie wil mijn vrouw verleiden? 16+ Board 9
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
B Ik wil mij voorstellen, (broekplassertje) Voorstellen 28
Marc ik wil graag gebruikte luiers 16+ Board 21
Pamperslove Wie wil pampers uit Friesland Contact advertenties 14
K Wil graag gebruikte luier overnemen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wie wil er een gratis romper ? Pub 52
A Wie wil mijn helpen als ab Contact advertenties 15
K Ik wil voor t eerst luiers dragen en verschoont worden wie wil daddy zijn Contact advertenties 12
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
Luierkind_123 Wil iemand luiers ruilen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
J Jonge caregiver (27) wil graag ervaring op doen Contact advertenties 8
P Wie wil verschoont worden Contact advertenties 3
Luierliefhebber Brent Ik wil veel vakker dragen in het openbaar iemand tips? 16+ Board 4
Pamperslove wie wil pampers maat 8 om Contact advertenties 10
André Adult Baby Wie wil mij een keer verschonen, en zoek contact met luiervrienden. Contact advertenties 0
G Waar wil je uit voorgelezen worden? (ABDL werkend 2022) Polls 8
P Wie wil zondag Contact advertenties 1
B Wil graag als baby/peuter behandeld worden Contact advertenties 4
P Wie wil keertje samen dragen Contact advertenties 1
Donna Ik wil sissy peuter worden Voorstellen 3
Babygirlsara36 Babygirl wil zich voorstellen Voorstellen 34
Unicorn Ik wil graag in contact komen met meer lesbische vrouwen Voorstellen 10
Alicha Wat heb je nieuw gekocht? ... en wil je dolgraag tonen? AB/DL Fotos 8
AB / DL25 Voor wie wil, hier wat Adult baby hotels en nursery's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Steve. Rex Ben nieuw en wil graag vrouwen beter leren kennen die het zelfde zijn als mij Voorstellen 17
Pamperslove wil een luier vriendje Contact advertenties 11
HomeHeart Ik wil me even voorstellen. Voorstellen 29
L Hi, ik hang hier al lang rond, maar wil me graag eens voorstellen Voorstellen 21
Pamperslove wie wil mee naar mama marja Contact advertenties 9
T Iemand die een online date wil aub Contact advertenties 4
Little_Rex Wil graag een spreader pants kopen iemand ervaring VVV 2
muizelien Hoi hoi papa mama wie wil me als baby maken Voorstellen 2
G Wie is hier tbdl en wil chatten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Ik wil Oppasser worden. Voorstellen 22
Kalkie Wie wil aankomende week afspreken omgeving Doetinchem Contact advertenties 8
max79 Lid Willy 010 wil zijn account verwijderd hebben moderator talk 0
spruitje77 Iemand die mijn voorraad wil overkopen? Pub 5
TedWheel Mijn vriendin wil ook een plastic broek aan. 16+ Verhalen 2
Similar threads


















































Bovenaan