ik wil terug een pamper dragen

dikkepamper

Superlid
Deel 1 .

Toen ik voor de zoveelste keer in de speelkamer van mijn neefje kwam , viel mijn oog altijd eerst op het rek waar zijn pampers op lagen en ik kon het nooit niet laten er eens aan te voelen. Ik was toen al 12 jaar maar was zo jaloers op hem , hij mag nog een pamper om elke dag , ik wou dat ook graag nog eens voelen hoe dat was. Dus voor dat ik naar huis ging pakte ik een pamper van het rek en stopte die onder mijn trui half in mijn broek dat hij zeker niet van onder mijn trui kon vallen.

Thuis gekomen ging ik naar mijn kamer en verstopte de pamper in mijn schuif onder mijn jeans broeken, die avond toen ik in mijn bed lag nam ik die pamper en deed hem om , tot mijn verbazing paste die mij als gegoten, mijn neefje was ook wat struiser en had de grootste maat nodig in de pampers, dit voelde zo goed aan terug zo een dikke pamper tussen u benen, vanaf dat moment wou ik elke dag weer een pamper dragen, maar ik had geen geld om ze te kopen en dat durfde ik ook niet.

Een maand later kwam mijn neefje een weekend logeren bij ons , mijn tante had heel veel pampers bij , dus ik had er tijdens dat ze gaan wandelen waren al 2 weggenomen, ik blij want ik kon weer een pamper dragen , ik gebruikte de pamper wel niet waarvoor hij eigenlijk gebruikt zou moeten worden ,ik draag dat graag omdat het zo lekker gevoel geeft. Een paar manden later had mijn neefje de pampers niet meer nodig , en ik was zo teleurgesteld, ik zat nu ook zonder pampers.

Ik had wat geld gespaard dat eigenlijk voor de kermis bedoeld was, maar in plaats van naar de kermis trok ik mijn stoute schoenen aan en ging naar de winkel om en pak pampers, dezelfde die mijn neefje had, ik verstopte ze op de zolder, want 1 of 2 pampers kon ik wel verstoppen op mijn kamer maar geen 25 stuks , ik droeg toen elke week 1 pamper want anders ging het opvallen in de vuilniszak.

Toen al de pampers opgebruikt waren, vergat ik ze en de jaren gingen voorbij. Toen ik 19 werd en alleen ging gaan wonen kwam dat gevoel van de pampers terug , ik wou terug pampers dragen zoals vroeger, maar die zijn er niet in mijn maat, ik ging naar de winkel en zag dat ze er adult luiers verkochten , maar ik durfde die niet te kopen want wat zouden ze aan de kassa niet denken van mij.

Een dikke maand later ging ik gaan winkelen in een ander dorp daar kende ze mij toch niet, dus ik liep in de gang waar de luiers lagen en keek zo naar een pak , maar durfde die nog steeds niet in mijn winkelkar te leggen, plots kwam er een vrouw van zo een jaar of 30 naast mij staan en pakte zo een pak luiers vast en legde die in haar winkelkar en gaf me een knipoog en zei het is niet voor mij ze het is voor een hobby , draag je ook nog graag eens een luier ?

Ik begon te blozen en zei heel stilletjes het is jaren geleden maar ik zou het nog wel eens willen voelen hoe dat was. En durf je er geen te kopen vroeg ze , ik knikte van neen , wel zei ze ik wil ze wel voor je kopen aan de kassa of wil je liever eerst eentje proberen. Hoezo vroeg ik , wel zei ze als je wil kan je tot bij mij thuis komen en doe ik jou eerst zo een luier om. Ik keek haar aan en zei al lachend ja waarom niet , ze gaf me haar adres en zei tot straks dan ?

Ik stapte naar buiten tot aan mijn auto en dacht zou ik dit nu echt doen? toch maar naar haar adres gereden ,ik belde aan en ze kwam open doen , hoi daar ben je dan kom maar binnen , ze zag dat ik heel zenuwachtig was en zei je hoeft toch geen schrik te hebben. We liepen naar een kamer die volledig was ingericht zoals een baby kamer , maar alles dan in volwassen grote , een groot baby bed een groot baby badje , een grote verzorging tafel met kussen , en dan een kast vol met luiers verschillende maten en merken , van dikke luiers tot minder dikke , plastieken buitenkant en stoffen buitenkant.

Ze vroeg me hoe heb je het liefst ? en wat voor luier hou je zoal. Ik zei dat ik vroeger van die dikke witte plastieken pampers had , en die miste ik. Ze liep naar haar kast waar de luiers lagen keek mij aan en zei deze zou jou perfect moeten passen , ze gaf me de luier aan en ik voelde inderdaad dat het om een dikke luier ging, en wil je baby spelen of behandeld worden als een baby of enkel een luier om.

Ik zei voorlopig wil ik het enkel houden op een luier dragen , want ik gebruik hem ook niet waarvoor ze eigenlijk dienen , het is gewoon het gevoel van die dikke pak tussen mijn benen te hebben . Ik begon mijn broek los te doen en te laten zakken toen ze plots zij stop! ga je u luier zelf aan doen ? Ik zei zo van jaaa? Neen neen ze pakte het verzorging kussen van de tafel en legde het op de grond , leg je maar neer zei ze.

Ze deed mijn broek uit en mijn boxer short, en deed me de luier om. Zo zei ze en hoe voelt het weer een luier om te hebben , ik zei waauw het voelt zoals mijn pampers van toen. daar stond ik dan in mijn shirt met enkel een luier om voor de spiegel , zozo zei ze dit is nu mijn hobby ik verzorg mannen en vrouwen die terug eens een baby willen zijn of een kleuter willen zijn. ik vond dat maar raar eigenlijk maar waarom niet hé. Ik liep daar dus rond in enkel mijn luier en mijn shirt en ze zei en blij met je luier, ik zei zeker en vast dit zou ik wel elke dag willen dragen,

Laatst bewerkt:

dikkepamper

Superlid
deel 2.

Nadat ik daar enkele uren had rondgelopen in mijn luier was het eigenlijk tijd om naar huis te gaan want Sofie had nog een afspraak met iemand anders, ze vroeg me ga je u luier aanhouden om naar huis te gaan of wil je hem afdoen? ik zei dat ik hem liever zou willen aanhouden want hij zat zo lekker. Ik deed de rest van mijn kleren terug aan , en ze gaf mij een kaartje met haar telefoon nr op . Als je zin hebt in een luier te dragen dan bel je me maar op. We namen afscheid.

Ik stapte naar mijn wagen en voelde en hoorde de luier kraken tussen mijn benen en met een glimlach stapte ik in mijn wagen en reed verder richting huis. Toen ik naar huis aan het rijden was dacht ik nog even te stoppen bij de winkel, het was daar heel druk en er liepen heel veel mensen in de winkel , en bij elke stap hoorde ik de krakende luier, ik liep met een glimlach door de winkel wetende dat ik een luier aan heb in het openbaar,

Toen ik thuis kwam ging ik direct op het internet zoeken achter luiers voor volwassen, en bestelde er mij een pak.
Enkele dagen later kreeg ik mijn pakketje thuis, ik kon niet wachten om terug een luier te dragen dus deed snel de doos open haalde het pak luiers eruit , trok het pak open en voelde aan de luiers, dit voelde zo vertrouwd aan.

Ik deed snel een luier om en dit voelde zo erg als de pampers van vroeger , ik voelde mij terug een klein kind , ik vond het ook fijn mij in de spiegel te zien staan met die dikke luier om. toen ik daar zat in mijn luier na een tijdje voelde ik dat ik moest plassen, en ik wou dat niet in die luier doen dus deed ik hem af en ging naar de wc.

Het was tijd om te gaan slapen ,en ik dacht zou ik nu een luier aan doen om in mijn bed te kruipen of niet.
toch maar beslist van zonder luier in mijn bed te kruipen , maar ging wel met een grote glimlach slapen , want ik had eindelijk mijn pampers van vroeger terug. die nacht droomde ik over vroeger toen ik nog een pamper droeg,

De volgende dag besloot ik Sofie te bellen voor een afspraak om bij haar thuis nog eens in een luier te rondlopen. Je kan deze middag langskomen zei ze, dus die middag deed ik mij een luier om en reed richting Sofie. ik had het mij gemakkelijk gemaakt en had een joggingbroek aan , ik belde aan bij Sofie, ze deed de deur open met een glimlach en zei, dag mijn dikke pamper jongen.

Kom binnen , heb je er zin in , ik zei zeker en vast . ga maar al naar boven je kent de weg nog wel zei ze ik kom zo bij je , ik liep de trap op met mijn krakende luier en kwam in de volwassen baby kamer. Even later kwam Sofie binnen ze had iets in haar handen maar legde het onder het schap op de verzorging tafel dus ik kon niet echt zien wat het was.

Ze nam het verzorging kussen en legde het op de grond , leg je maar neer zegt ze dan kan ik je snel je luiertje geven, ze trok mijn joggingbroek uit en keek me aan, wauw mijn pamper jongen heeft al een pamper aan, en een hele dikke zelfs, die voelt wel lekker aan zeker vroeg ze , ik zei dat het super was , wel zei ze dan gaan we je een lekker nieuw luiertje geven hé, maar ik geef jou nu nog een kans om naar het toilet te gaan daarachter niet meer, want nu tellen mijn regels.

Ze deed mijn luier los, deed die in een speciale luier emmer, en ik kon naar het toilet gaan.
Kom zei ze leg je nu maar lekker neer op het kussen, ze nam een hele dikke luier nog een dikkere dan die gene die ik aan had, zo heb je het liefst hé zei ze , ik gaf mij volledig over aan haar.

Toen trok ze mijn shirt uit deed mijn kousen af en daar zat ik dan enkel in mijn luier, ze trok mij recht en zei stap maar wat rond, maar die luier was zo dik en voelde zo goed aan tussen mijn benen dat ik stapte gelijk een gans, in de baby kamer hingen heel veel spiegels dat je niet anders kon doen dan naar u eigen te kijken.

ik vond het best wel leuk om zo rond te lopen enkel met die luier om, kom zei ze ik heb nog iets voor jou , ze pakte het gene wat ze op het schap had gelegd en ik zag dat het een rompertje was , zet je maar neer en steek je armpjes maar in de lucht zei ze , ze stak de romper over mijn hoofd mijn armen erdoor , en leg je nu maar effe neer zei ze , en ze maakte de romper vast met een 4 tal drukknopen tussen mijn benen

Laatst bewerkt:

dikkepamper

Superlid
Deel 3.

Sta maar eens recht zei Sofie , ik stond recht en zag mezelf in de spiegel met een rompertje aan en een super dikke kont van die dikke luier die ik aanhad, het voelde zo zaalig aan. Dat rompertje maakte dat de luier nog strakker tussen mijn benen zat en het stappen ermee voelde zo goed aan.
Nu ben je weer een echte pamper jongen hé zij Sofie.

Ik wou eigenlijk enkel een luier dragen , maar nu met dat rompertje aan voelde het weer zoals vroeger. Ik wist niet dat zoiets bestond eigenlijk , na een uurtje zo rondgelopen te hebben, zei ze kom zet je maar even neer we gaan je verder aankleden , ze kwam terug met een witte shirt met lange mauwen en een salopette korte broek , ze stak mij de kleren aan en zei , zo nu ben je mijn kleutertje.

Met die salopette aan kon je toch nog goed zien dat ik een luier omhad , maar ik vond dit een super zaalig gevoel , dit zou ik elke dag wel willen. Bij elke stap die ik zette hoorde ik de krakende luier, en het gaf mij zo een vertrouwd gevoel, Kom mijn kleutertje we gaan naar beneden zei ze , en we liepen samen de trap af, en wil mijn kleutertje naar buiten gaan in het park de eendjes gaan voederen met een glimlach en een knipoog.

Ik zei ja daar heb ik wel zin , ze zei echt ga je met u dikke pamper kont naar buiten gaan . Ik ken hier toch niemand in dit dorp dus waarom niet eigenlijk zei ik , maar toen ik buiten stapte begon ik wel te blozen , want ik had nu eenmaal een luier om, we liepen samen naar het park en je hoorde de luier kraken bij elke stap die ik deed, ze keek me aan en zei , mijn pamper jongen ik ben trots op jou hoor !

Ik bloosde al niet meer en ik vond het zo een zaalig gevoel ik liep in het openbaar met een dikke luier om. We kwamen heel veel mensen tegen maar die keken mij helemaal niet raar aan , en dat vond ik zo een zaalig gevoel. We kwamen aan in het park , we liepen eerst naar het stukje waar zo een kleine kinder boerderijtje was aangelegd met een ezeltje , een paardje , wat schaapjes , wat kippen ,

Toen kwamen we aan bij de grote vijver waar de eendjes zaten , hier heb je wat brood zei ze , loop maar met u dikke pamper kont naar het water maar val er niet in hé , of ik moet je u kleren uitdoen en je hier in de zon laten drogen met een knipoog , ik dacht ja stel je voor dat ik hier in de zon moet zitten met enkel mijn luier om , dat is nog iets te ver voor mij.

We liepen terug naar haar huis , en ik begon die dikke luier tussen mijn benen gewoon te worden tijden het stappen , wat had ik dat gevoel gemist , ik zou nooit meer zonder willen , We kwamen bij haar thuis aan, ik zal je u kleren even uit doen dan kan je nog even wat rondlopen in je rompertje goed ? ik knikkte dat het oke was , dus daar zat ik dan in met dikke luier met mijn rompertje aan.

Wil je een koekje en een drankje vroeg ze , ik zei ja lekker , zet je maar in de zetel dan zet ik even de tv voor je op .
Ze zette de tv op en het was van Rugrats in het Nederlands ook uitgebracht onder de naam ‘Ratjetoe’, ging over een groep baby’s en peuters en hun dagelijkse routine, die in hun verbeelding bol stond van de avonturen.

Zo zei ze die serie past wel bij jou hé met een knipoog .
Het was tijd voor mij om naar huis te gaan , en we liepen samen naar boven naar de baby kamer , ze nam het kussen en zei zet je maar neer , ze knopte de romper tussen mijn benen los , armpjes omhoog zei ze en deed de romper uit ,

Leg je maar neer dan kan ik je luier uitdoen , ze trok de plakstrips los vouwde de luier open en zei verbaasd, hij is nog droog ? moest je dan niet eens plassen of zo. Ik zei ik heb mij ingehouden want ik wil niet in een luier plassen . Daar heb je hem toch voor aan zei ze , maar ik begrijp het wel, het is nog allemaal nieuw voor jou hé, ze deed mij mijn gewone kleren terug aan , maar ik voelede mij naakt , ik miste die dikke pak tussen mijn benen ,

Zo nu ben je geen pamper jongen meer maar terug een gewone jongen zei ze , en wat vond je van deze middag. Ik zei dat ik het heel fijn vond en het super hard ga missen want het voelt zo goed aan. Ik vond het ook super fijn met jou over de straat lopen met je dikke pamper kont , ik ben trots op jou zei ze ,

Ik hoop je snel terug te zien , pamper jongen met een dikke knipoog.
Ik zei zeker en vast tot snel .

Laatst bewerkt:

dikkepamper

Superlid
deel 4.

Bij het naar huis rijden bleven mijn gedachten bij die romper met die super dikke pamper, wat was dat een super gevoel.
Thuis gekomen op het internet gaan afzoeken naar een romper in mijn maat, en ja gevonden en besteld, enkele dagen later kwam het thuis aan.

Toen ik het pakketje bij mij thuis kreeg en open had gedaan zag ik die romper en waauw , snel naar boven gelopen naar mijn kast met mijn dikke luiers , mijn kleren uitgedaan , de luier tuisen mijn benen en rompertje aan , en ik voelde mij weer als vroeger met mijn dikke pamper aan.
Ik dacht bij mezelf, wat zou Sofie ervan vinden nu ik ook al een romper heb, meschien moet ik haar nog eens bellen voor een afspraak.

Net gebeld met Sofie en deze middag mag ik langskomen, dus eerst even in bad, met baby olie en baby shampoo mij gewassen , een dikke luier aan en het rompertje erover, mijn kont was weer super dik met die luier tussen mijn benen , joggingbroek erover en hup vertrekken.
Ik belde aan bij Sofie en ze deed open en zei , dag mijn pamper jongen ben je er weer , met een dikke knipoog.

Zo te zien aan jou dikke kont heb je lekker een pampertje aan zei ze , ik knikte en zei, ja ik zou niet meer zonder willen.
En wat gaan we deze middag eens doen vroeg ze , gezellig in jou pampertje lopen zoiezo.

Hup naar boven zei ze je kent de weg! Ze liep achter mij de trap op en voelde aan mijn kont en zei heerlijk zo een dikke pamper kont.
In de baby kamer nam ze het verzorging kussen en legde het op de grond , leg je maar lekker neer , ze deed mijn joggingbroek uit en zei waauw wat heb jij een mooi rompertje aan , ze deed mijn t-shirt uit maakte mijn romper los , trok die over mijn hoofd en daar lag ik dan alleen nog in mijn luier.

Mmmmm jij ruikt lekker naar baby olie en baby shampoo zei ze , dan weet ik wel iets leuks .
Ze deed eerst mijn luier los , we gaan u een vers pampertje geven hé, deze is wel nog droog maar ja, je wil er nog altijd niet in plassen hé.
Ze nam weer een hele dikke luier , die krakende pampers heb je het liefst hé , hup beentjes omhoog zei ze.

Ze liep naar de kast en nam er een kruippakje met voetjes uit , we zullen eens zien of dit past zei ze , en ja hoor even later stond ik recht in een kruippakje met voetjes , dat paste perfect , en je zag mijn dikke pamper er goed in . Bij elke stap hoorde je de luier kraken , zo weer een zaalig gevoel. We liepen samen naar beneden, en in de living lag een grote speelmat , met blokken en ander speelgoed, kan ik jou even alleen laten vroeg ze ik ben zo terug.

Even later stond Sofie terug beneden met een leuk rompertje aan in de vorm van een jurk in het wit/roze , ze kwam tegen mij zitten en toen zag ik ook dat ze een dikke pamper aanhad. Ik heb ook nog wel eens graag een dikke pamper tussen mijn benen hoor zei ze met een knipoog.
Sinds jij hier over de vloer komt hé met altijd die dikke pampers te willen begon ik er ook terug zin in te hebben van ze te dragen. Ik heb ze vroeger ook altijd met veel plezier gedragen zei ze .

Wil je graag naar buiten vroeg Sofie , het was zeer mooi weer en ik knikkte van ja , we zullen dat kruippakje maar uit doen want het is er wat te warm voor hé. Ze kwam terug met een Snap short in het wit/ blauw , ze stak die mij aan met bijpassend shirt , zo zien we jou dikke pamper nog hé , zei ze

We liepen naar buiten in de tuin. Sofie was eigenlijk wel sexy met dat romper kleedje en die dikke pamper aan , haar tuin was ingericht zoals een kleuter speeltuin , en een zandbak ,

Laatst bewerkt:

pier

Adult Toddler
Ik spreek elke dag dialect en ik vind dit heel netjes geschreven. Het is absoluut goed leesbaar. Ga zo door. Goed verhaal, kan me echt in het verhaal inleven. Super.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
TedWheel Mijn vriendin wil ook een plastic broek aan. 16+ Verhalen 1
P Papa zoekt vrouw of meisje die zijn papa’s luiermeisje wil worden. Contact advertenties 0
S een man/vrouw die een sex date met luier wil Contact advertenties 8
L wie wil mij keer verschoonen Broekplassers en Poepers 7
S Iemand die vandaag of morgen wil afspreken in Brugge? Contact advertenties 1
JesseZoe Ik wil een papa of mama AB/DL Fotos 1
S Wil jij mij op mijn plek zetten en vernederen? Contact advertenties 0
L Ik wil bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
gerritjan welke vrouw wil daten tussen de 20 a 30 jaar lijk me gezellig samen luieren Contact advertenties 4
F Ab (19) wil zich voorstellen. Voorstellen 17
Zwitsalkontje Lieve baby zoekt daddy (wil 24/7 in de luiers !!!) Contact advertenties 2
Lolnoobdegekke Wie wil me wegwijs maken in de luierwereld? Contact advertenties 13
Daniel87 Ik wil ontdekken Voorstellen 15
sissy_Mady Heb hier lang over zitten denken en ik wil het toch eens proberen. Contact advertenties 14
homodl lang genoeg alleen gespeeld zoek andere dl . wil graag dit delen met andere Voorstellen 15
S Gezocht iemand die van mij kleine baby wil maken ik ben 18 jaar geworden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
L Opzoek naar iemand die samen wil luieren Voorstellen 1
Baileys Welke meid wil contact Contact advertenties 0
mdiaperc Zwolle. Wie wil mij helpen Contact advertenties 8
broekie De vraag is : Ik wil wel eens live contact met andere plastic broekjes liefhebbers . Plastic broekjes liefhebbers 45
B Ik wil 24/7 luier dragen.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Luiertje_om Lootje wil samen Contact advertenties 1
M Wie wil mee op vakantie Contact advertenties 1
JussCurious student uit zuid-holland wil meer abdl contacten :) Contact advertenties 12
K Deze wil ik ook hopelijk komt die in de shop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
gerritjan Benn jij een dame die een papa wil met het verschonen van je luiers Contact advertenties 2
Luierzwanenburg Wie wil er langs komen omg haarlem amsterdam Contact advertenties 14
luiersmurf Hoi Hoi, Ik wil mij even voorstellen Voorstellen 17
AB_ Gamer Hey jij daar, ik wil me voorstellen aan je :D. Voorstellen 36
J Gezocht : vrouw of koppel dat mij een luier wil omdoen Contact advertenties 3
satin daiper lover wie wil eens afspreken. Contact advertenties 14
M wil volgende week luieren en vraag opdrachten. 16+ Board 21
mamajustine Hallo iedereen ik wil mij graag even voorstellen. Voorstellen 19
galle Wil nieuwe luier proberen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
SNOOPY_ wil toch nog ff melding van make Vragen & Info Shop 5
stefanbosje Dagje Walibi met iemand die wil! Contact advertenties 12
M Nieuw lid wil zich voorstellen Voorstellen 14
Quelle Dag allemaal, ik wil mij even voorstellen Voorstellen 12
D Ik wil me ook voorstellen Voorstellen 9
Montuur ♪Tu tu du tu tu du Tuur♫ Hoi dan, ik wil even voorstellen Voorstellen 22
K deze wil ik ook!!!!!!! Product & Winkel Testverslagen 7
luierdiaperman Wie wil er een fotoshoot maken van een Adult baby Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
nina15000 Jada wil weer een klein meisje zijn J 369
D Wil er een stout baby meisje verschoond worden? Contact advertenties (T) 1
M de tiener die in zijn broek poept en dus een luier wil T 7
luierdiaperman Wie wil er een keer afspreken in de buurt Gouda Leiden Amsterdam (ZH) Contact advertenties 0
S ik wil baby worden Contact advertenties 0
yellow rose hallo ik wil me voorstellen Voorstellen 30
S ik wil baby worden Contact advertenties 0
Willem-Harff19 Ik wil wat foto's plaatsen via mijn iphone maar hoe ? VVV 1