in luier naar school deel2

luiergek1

Beginneling
In luier naar school deel 2

Wat vooraf ging ik stond op en moest snel opschieten en ben dus perongeluk met mijn luier aan naar school gegaan en daar bij de gymles onder het ringzwaaien is het ontdekt.

Ik zat huilend in de kleedkamer en de bel ging in de gymzaal nee he lessen afgelopen er kwamen al meteen 2 jongens uit mijn klas naar binnen en ik zat daar nog in mijn luier o nee he.

Ahhhh kijk hem zitten in zijn luiertje wat schattig ze kwamen naar mij toe lopen en 1 pakte me vast ik zij laat me los de jongen zij nee het baby’tje luistert nu naar ons, hou je bek zij ik ow en ook nog een grote mond de andere ging naar zijn tas en pakte er iets uit, het bleek blijkbaar een touw te zijn opstaan en meelopen zij die, ik bleef zitten waardoor hij me meteen een ruk aan me arm gaf en me meetrok naar een paal in de kleedkamer en me daar tegenaan duwde ik zij hou op, de ander pakte het touw en draaide het om me heen en maakte het met een 3 dubbele knoop stevig vast, maak me los schreeuwde ik de jongens lachten en liepen naar de andere kleedkamer om zich om te kleden.

er kwam die hele middag niemand meer opdagen ik moest ineens heel nodig plassen ah nee he niet nu, ik dacht bij mezelf dan hou ik het maar op want ik wil het niet in me luier doen, ik kon het nog een half uurtje ophouden maar toen liep alles eruit neeeeeee me luier voelde nat en vies aan en heel warm bluhhh.

Om 8 uur sávonds hoorde ik de voordeur van de gymzaal opengaan en ik hoorde iemand lopen de deur van de gym kleedkamer ging open en wie daar was……….
Horen jullie in het volgende deel

Volgende deel komt morgen of donderdag.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
barry1234 Luier aan naar school Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
luiergek1 in luier naar school deel3 I 0
luiergek1 in luier naar school deel1 16+ Board 5
AB88 Luier naar School Polls (T) 34
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierBoy18 Opzoek naar luiervriendjes Contact advertenties 15
L00n3y Op zoek naar luier date Contact advertenties 0
U Luier sub zoekt naar domi Contact advertenties 2
Tenaatje@ Luier om naar pride Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Plasbibs Opzoek naar een goede nacht luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
B Geluierd naar de sauna Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D DL sub op zoek naar dom Contact advertenties 3
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
Matthew123 volwassenbaby (21 jaar) is op zoek naar een luiervriendschap. Contact advertenties 13
L In luier naar bioscoop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 62
B naar 1dags festival met luier om? Algemeen 12
André Adult Baby Fietsen naar Scheveningen op 28 April in een luier Contact advertenties 1
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
Plasbibs Met een luier aan naar de tandarts geweest vandaag. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
L in een luier naar disney Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chrisabdl Naar de huisarts N 10
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
Bob1979 Voor het eerst luier aan gedaan naar het werk Algemeen 12
luierboy15yo Op zoek naar Dl vrienden of DL relatie (den bosch) Contact advertenties 5
Den-boy123 Met een luier naar werk...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
T Opzoek naar de perfecte luier! Luiers 7
H Op zoek naar luier die op Pampers lijkt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
knuf In een luier naar de kroeg (radio 538) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
D In je blote luier naar buiten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
LBV Op zoek naar nieuwe luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
mitch Voor de eerste keer naar buiten met luier aan! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Met luier om naar Phantasialand Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
D Van Toneelstuk naar luier meisje V 43
G Op zoek naar de dikste luier Vragen & Info Shop 22
luieluieraar naar de bioscoop in amsterdam met of zonder luier?? N 2
D Met een luier aan naar de sportschool Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
peka36 nieuwe link naar luier filmpjes AB/DL Filmpjes 1
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 14
Z luier poepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LuierN Luier gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P Luier verschonen 28/3 Contact advertenties 0
Similar threads


















































Bovenaan