in luier naar school deel3

luiergek1

Beginneling
In luier naar school deel 3

De deur ging open en daar stond ze dan de congierge van de gymzaal ze keek me heel even aan en begon toen te lachen ik zij meteen eat valt er te lachen?
Ze zei meteen niks hoor ik vroeg kan je me asjeblieft losmaken en ze liep naar me toe en maakte me voorzichtig los ah dankje en wilde weg lopen maar claudia hield me tegen zo hete ze inmiddels en zei je kan toch niet met zo’n viese luier naar huis, waarop ik antwoorde jawel hoor claudia pakte me vast en zei tegen me nu geen tegenspraak asjeblieft, waarop ik antwoorde hoe bedoel je nou je bent vanaf nu even onder mijn hoede ik verzorg je vanaf nu en behandel je hoe ik dat wil en als je het daar niet mee eens bent weet morgen de hele school dat jij nog luiertjes draagt ik wou iets zeggen maar ze stopte een ballgag in mijn mond en bond mijn handen vast op me rug waardoor ik niks meer kon.
We liepen uit de gymzaal en naar haar auto waar ze mij op de achterbank neerlegde claudia stapte zelf achter het stuur en we reden naar haar huis dat duurde zo’n 10 minuten, toen we bij haar huisje waren tilde ze me uit de auto en ze deed de autodeur opslot we gingen naar binnen en ze legde me op de bank waarna zij weg liep en meteen weer terugkwam met een speentje luier en babypoeder ik bleef stil en rustig liggen en ze zei tegen mij als je lief bent maak ik je los waarop ik ja knikte en ze maakte me voorzichtig los de ballgag bleef nog even in ze vroeg me om op te staan en ik stond op voor claudia ze kleede me voledig uit tot de viese natte luier
Ze legde me weer op de bank en deed de viese luier open zo zeg dat was een aardige plas he waarop ik ja knikte en ze maakte me schoon waarna ze me inpoederde en me de schone luier omdeed ze deed de ballgag uit en de speen in nou hoe voelt dit? Vroeg ze ik zei ja best fijn mooizo nou dan is het nu tijd voor een middagdutje maar ik ben 17 ja dus je bent nu van mij en ik bepaal wat er gebeurt ik spuugde mijn speentje uit en begon om me heen te slaan waarop claudia me vastpakte en me over de knie nam waarna ik een flink pak slaag kreeg op mijn bloote billen ik huilde zachtjes maar daar trok ze zich niks van aan.
Nou luister je nu wel naar me ja, ja wat vroeg claudia ja mammie mooi zo je spreekt me nu aan met mammie is dat afgesproken ja mammie mooi zo.
Ze nam me mee aan de hand naar mijn kamertje en ik moest in bedje gaan liggen waarna claudia 4 touwen pakte en dat aan me handen en voeten vast bond ik vroeg gelijk waarom dat mammie ik wil niet dat je uit je bedje komt en ze maakte me voeten en armen aan de uiteindes van het bed vast en liet me daar alleen achter.

Vervolg zo snel mogelijk
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
barry1234 Luier aan naar school Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
luiergek1 in luier naar school deel2 I 1
luiergek1 in luier naar school deel1 16+ Board 5
AB88 Luier naar School Polls (T) 34
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
LuierBoy18 Opzoek naar luiervriendjes Contact advertenties 15
L00n3y Op zoek naar luier date Contact advertenties 0
U Luier sub zoekt naar domi Contact advertenties 2
Tenaatje@ Luier om naar pride Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Plasbibs Opzoek naar een goede nacht luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
B Geluierd naar de sauna Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D DL sub op zoek naar dom Contact advertenties 3
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
Matthew123 volwassenbaby (21 jaar) is op zoek naar een luiervriendschap. Contact advertenties 13
L In luier naar bioscoop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 62
B naar 1dags festival met luier om? Algemeen 12
André Adult Baby Fietsen naar Scheveningen op 28 April in een luier Contact advertenties 1
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
Plasbibs Met een luier aan naar de tandarts geweest vandaag. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
L in een luier naar disney Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chrisabdl Naar de huisarts N 10
maarten Wanneer doe je de nacht luier aan als je naar bed gaat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
Bob1979 Voor het eerst luier aan gedaan naar het werk Algemeen 12
luierboy15yo Op zoek naar Dl vrienden of DL relatie (den bosch) Contact advertenties 5
Den-boy123 Met een luier naar werk...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
T Opzoek naar de perfecte luier! Luiers 7
H Op zoek naar luier die op Pampers lijkt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
knuf In een luier naar de kroeg (radio 538) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
D In je blote luier naar buiten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
LBV Op zoek naar nieuwe luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
mitch Voor de eerste keer naar buiten met luier aan! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Met luier om naar Phantasialand Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
D Van Toneelstuk naar luier meisje V 43
G Op zoek naar de dikste luier Vragen & Info Shop 22
luieluieraar naar de bioscoop in amsterdam met of zonder luier?? N 2
D Met een luier aan naar de sportschool Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
peka36 nieuwe link naar luier filmpjes AB/DL Filmpjes 1
P Vulling luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Dave158102 Dikke Luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
G lekkende luier Luiers 8
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 16
Z luier poepen en plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
P Luier verschonen 17/4 smorgens Contact advertenties 0
P Oldskool luier AB/DL Fotos 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Luier’jongen97 Dagelijkse luier Product & Winkel Testverslagen 15
T Luier vriendje! Contact advertenties 4
rob383 Luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Similar threads


















































Bovenaan