Incontinentie

TeenBabyTB

Beginneling
Beste forumlezers! Ik heb een vraagje, ik heb al sinds ik 12 ben last van scheten waarbij het poep eruit komt.... “niet elke scheet” en heb nu de laatste tijd ook last van dat ik
Mijn scheten niet kan ophouden. Hierbij is mijn vraag ben ik nu incontinent?

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Beste forumlezers! Ik heb een vraagje, ik heb al sinds ik 12 ben last van scheten waarbij het poep eruit komt.... “niet elke scheet” en heb nu de laatste tijd ook last van dat ik
Mijn scheten niet kan ophouden. Hierbij is mijn vraag ben ik nu incontinent?
Je kan beter naar je huisarts gaan voor dit soort vragen.
Hij of zij kan je veder helpen.

Tip voor jou medische vragen? Stel gerust aan je huisarts assistenten.
Hij of zij kan jou beter antwoord geven en vertellen of je wel of niet langs moet komen.
Stel zo min mogelijke medische vragen op het internet omdat je ook fouten antwoorden kan krijgen.
Het maakt bij je huisarts assistenten niks uit welke medische vragen je stelt over jou persoonlijk.

Dit is wat ik zelf laatst ook heb gedaan toen ik een medische vraag had die ik met opzet niet via het internet heb gevraagd.
Omdat dit over de griepprik ging.
Dit heeft te maken omdat ik in het verleden bij mijn vorige huisarts wel die oproep voor had gekregen.
En dat zijn vragen waar je huisarts assistenten daar antwoord op kan geven.

Ik kan mijn scheten ook niet op houden.
Dit heeft ook mede te maken door mijn incontinentie waar door ik luiers draagt.

Lotje 66

Ikke lief???
Oke, bedankt voor de antwoorden. Alleen durf ik het er niet over te hebben met mijn ouders!
Je huisarts zal er niet met je ouders over praten
Nb de meeste huisartsen hebben ook een telefonisch spreekuur
Praat Mischien iets makkelijker?
Niet mee doorlopen

broekie

Plastic broekje lover, luier liefhebber, incon.
@TeenBabyTB , praat hier over met je ouders en met je huisarts, ik weet dat dat moeilijk is, je huisarts kan jouw vraag het beste beantwoorden.

marcel

Geniet van elke dag met een brede lach :-)
Gebruik je misschien veel laxeer pillen of klisma's? Dan kan dat zeker een oorzaak zijn.

marcel

Geniet van elke dag met een brede lach :-)
Dan maar even naar de dokter. Mischien een spatische dikke darm of zo iets.

marcy

als je vragen hebt stuur je mij dan een BP"tje?
Of lactose intolerantie.
Laat melk en koekjes staan en kijk of het minder wordt.
Ik heb het ook. Erg vervelend. Melk en melkpoeder wordt veel gebruikt. Zelf in producten waar je het niet in verwacht.
Let ook op:
Weipoeder
Lactose
Melksuikers
Melk

broekie

Plastic broekje lover, luier liefhebber, incon.
Kom nu niet allemaal met ,mischien dit of mischien dat,heel lief bedoeld allemaal,maar ik denk toch dat de wij geen arts zijn (toch).
Hij kan het best naar zijn huisarts gaan, die kan hem vertelen of het inco is,,maar hij kijkt ook waar het weg komt.
Dat geeft @TeenBabyTB een antwoord waar hij echt wat aan heeft , ongewenst plas of ontlasting verliezen valt onder het kopje incontinentie maar een arts kan er meer mee, hij kijkt zeker naar de oorzaken.
Groetjes xxx broekie.

Skyfal

Kik en Skype aanwezig, via een pb te verkrijgen
Hij kan het best naar zijn huisarts gaan, die kan hem vertelen of het inco is,,maar hij kijkt ook waar het weg komt.
Dat geeft @TeenBabyTB een antwoord waar hij echt wat aan heeft , ongewenst plas of ontlasting verliezen valt onder het kopje incontinentie maar een arts kan er meer mee, hij kijkt zeker naar de oorzaken.
Maar voordat een arts je gaat zeggen dat het mss inco is gaan er nog een hoop onderzoeken aan vooraf voordat men daarbij komt als ze het al kunnen vinden.
En ik spreek over dat laatste, omdat ik het mee heb gemaakt, maar men kon het niet vinden.... Waardoor het kwam omdat het zo spontaan plaats vond. De uitslag waardoor het kwam was nog onverwachter.

Lotje 66

Ikke lief???
Maar voordat een arts je gaat zeggen dat het mss inco is gaan er nog een hoop onderzoeken aan vooraf voordat men daarbij komt als ze het al kunnen vinden.
En ik spreek over dat laatste, omdat ik het mee heb gemaakt, maar men kon het niet vinden.... Waardoor het kwam omdat het zo spontaan plaats vond. De uitslag waardoor het kwam was nog onverwachter.
Niemand die bij zíjn volle verstand is kan die jongen afraden naar de huisarts te gaan
Alleen een arts kan vaststellen wat het probleem is
NB ik wil je niet nerveus maken maar er kan van alles achter zitten
Zonder dralen naar de dokter
En volgens mij is het super veel fijner als je mama meegaat maar dat moet je zelf beslissen

TeenBabyTB

Beginneling
Of lactose intolerantie.
Laat melk en koekjes staan en kijk of het minder wordt.
Ik heb het ook. Erg vervelend. Melk en melkpoeder wordt veel gebruikt. Zelf in producten waar je het niet in verwacht.
Let ook op:
Weipoeder
Lactose
Melksuikers
Melk
Het kan weipoeder zijn want na het sporten neem ik dat! Elke dag dus. Zal er is even op gaan letten.

Bovenaan